Egy tipp: Ha egy készüléked van és kénytelen voltál elhasználni a kitörés túlélese érdekében. Készíts egy "nagy" mentést. Bár én sosem jártam úgy, hogy kifogytam. Biztos ami biztos. Csak a kordon ilyen zizis.
Nekem is ugyanez a problémám van. Lehet hogy valami bug. Illetve valószínû, ha neked nincs ilyen gondod. Am más modokban és stalkerekben nekem is mindig mûködtek a búvóhelyek.
Közben rájöttem hogy mire gondolsz. Az az a szer amibõl az alap COP-ban csak 3 db volt egész játékba. Most ellõttem az egyetlent ami van. kíváncsi vagyok, honnan fogok beszerezni, mert most még senki nem árul olyat...
Sidorovich régi lakhelyén én is voltam, ott is nyekk volt nekem. Akkor kipróbálom azt a készüléket :)
Arra gondolsz ahol robbantani kellett az ajtót? Szerintem az sem funkcionál menedékként. Pont arra jártam mikor elkapott a kitörés. Lementem túlélni, de ugyan úgy hatott rám a sugárzás. Kénytelen voltam használni egyet a túlélõ készülékbõl. A kordonban csak ilyen készülékkel sikerült túlélnem. Szerintem bug, vagy nálam valami nem passzol.
De van - ahol régen a bolt volt, a fõútról lefordulva keresztül kell menni a falun, és egészen a végén miután a házak közül kiér az ember, ott van a lejárat a bunkerbe.
Jó kérdés. :) A kordonban nem találtam alkalmas helyet. Van nálad egy kis készülék amit kitöréskor használva túléled. K i s egykockás hengeres valami.
Hova tudok a faluban a blowout elõl elbújni? Még a CS és a SOC után kivülrõl fujom a falu összes föld alatti rejtekhelyét és már mindenhova bemásztam, azt leszámítva, hogy folyamatosan lõnek rám, de csak nem találom a "sheltert".... Ráadásul a feladatjelzõ a falu kellõs közepére mutat a csupasz területre, ahol még semmi sincs. Hova tudnék elbújni? Mindig kinyír a kurva kitörés és idegesít...
Én szerintem felverem a hálózsákom és majd holnap folytatom a Zóna barangolását. Remélem jól fut a mod? Majd jöhet egy kis élménybeszámoló. ;)
köszi setchoo a segítséget tovább tudtam lépni a cordon elsõ küldetésében!
Nekem is ciril betûs az nem próbléma. Egészen pontosan: atmosfear2.1\data\sounds\blowout\ambient\blowout\ mappa tartalmát így rakd be a játékba. Call of Pripyat\gamedata\sounds\ambient\blowout\
Kicsit konkretizálhatnád, hogy mégis melyik fájlokat hova másoljam, mert én ezzel találkoztam és ezt tettem: leszedtem a atmosphere 2.1-et. Elõször láttam, hogy a soundon belül van 3 mappa, csak a blowoutból az ambient mappát akartam bemásolni, de nem volt blowout mappa a telepített könyvtárba így a gamedata\sound\ könyvtáron belülre bemásoltam blowoutként. Így nem ment, így az egész sound könyvtárat bemásoltam, de úgy se jó. Azonban lehet az a hiba, hogy a SGM2.2 a hang könyvtárakat valahogy így nevezte el: Äðóãàÿ Áîíóñû Âåñåëàÿ Gondolom ez a 3 mappa ciril betûvel lett volna írva, de nem ismeri a gép. És mivel 3 mappa van a atmosphere 2.1-ben is, lehet hogy pont ezek lennének azok?! Viszont a ciril betûs mappán belül a fájlok is ugyan ilyen krix kraxok. Te melyiket másoltad és hova, hogy nincs ilyen hiba?
A Myseriben én is pislogtam mint birka a bográcsban. (zombik csak fejlövés)
Még annyit az elõzõ hozászolásomhoz Ha a kitörés elõtt kidob a játék akkor ezt kell tenned: Az atmosfear 2.1-bõl a gamedata\sounds\ambient\ mappát másold át a játék gamedata mappájába. Azt ne kérdezd, hogy miért hivatkozik az atmosfear fájlaira, mikor nincs is feltelepítve. :S
Köszi! Sztem leszedem ezt a Myserit, mert piszok nehéz. Kivettem 600 megányi texturát a modból és ment szépen, minden hiba nélkül, csak télleg élvezhetetlenül nehéz. Gondoltam átnézem az eredeti stash-ek megvannak-e. Meg is voltak, csak fele annyi cucc volt benne, mint amennyi kellett volna. Arról nem is beszélve, hogy 6-7 elsõsegély csomag kell ahhoz, hogy az életemet ujra töltsem. Elég nonszensz. Jó hogy nem mûtõ orvost kell a hátizsákomban vinni... Na mind1. Megnézzük ezt az SGM 2.2-õt :)
Am most pont azzal próbálkozok, hogy kiszedegetek ezt azt az atmospher modból, mert tuti az adja be nekem is. Tudsz az sgm2.2-höz olyan telepítési sémát, ahol nem kerül bele az atmosphere? Engem sose érdekelt a tuning környezet, mindig mástól voltam elhalva. De ha jól látom, ebbõl a hsz-dbõl csak a 12-es atmosphere modokat kell kihagynom és megy is a gamma :D
Ha felakarod rakni az SGM 2.2 és valami kérdésed lenne, nyugodtan szólj. Annyira szétberheltem már! :) Van is egy jó stabil telepítési sémám. Új fegyverek, szörnyek és képzõdmények. Az atmosfeart teljes mértékben instabillá tette nálam a modot. De ahogy leszürtem más fórumokról az SGM 2.2-vel sok esetben nem stabil az atmosfear. A történet nagyon tetszik! Jól kibövítették az alap sztorit.
Misery nem tesz bele szinte semmi plusz küldit vagy területet, csak mocskosul megnehezíti a játékot. SGM 2.2 viszont tele van új questekkel és a régi stalkerekbõl átemeltek pár területet is
Az SGM- sokkal jobban módosítja a játék menetet. Próbáltam a Miseryt és ég és föld a kettõ között a különbség. Szerintem sokkal jobb az SGM! Az Atmosfer mod nálam is betette a kaput a gépnek. :)
Ha jól látom az SGM 2.2 is módosítja a játék menetet. Neked mi a tapasztalatod? Ez vagy a misery gyilkolja jobban a gépet? csak azért kérdezem, mert akkor a miseryt hanyagolom és megnézem ezt az SGM 2.2-t
A faluban nyugatra van egy pincelejáró. Miután megpróbáltad kinyitni adja tovább a küldetést. Szintén a faluban a piros színû háznak a pincéjében találod a robbanószert.
hali! sgm 2.2 kellene segitség ,nem tudok tovább menni a cordonbol, nem találom tamerlane testét elvileg valami ilyesmi lenne a küldetés?
Hát sajnálatos módon még mindig csinálja a xrengine a leállást, csak most olyan hiba üzenettel, hogy nincs elég tároló kapacitás a következõ le futtatásához: All spawn. Am a ködös dolog bejött, el tûnt, bár nekem abban a file-ban konkrétan az atmospher 3 beállításaihoz voltak értékek, nem zatonhoz vagy valamelyik pályához. Esetleg erre a npc és karakter betöltésre valami tipp, hogy lehetne csökkenteni a számukat? Sztem ezt már nem lehet állítani, de ha esetleg mégis, akkor osszátok meg velem. Köszi!
Jónak tûnik, köszi a tippet, majd kipróbálom és jelzek, hogy sült-e a téma vagy sem!
Ez Zaton idõjárás sémája. foggy = 0 veryfoggy = 0 elvileg ekkor nem lesz ködöd Zatonba. Ez alapján a többi pálya név alatt is 0 legyen a két érték.
Mindenféleképpen készíts biztonsági mentést.
Ez csak egy ötlet, nem biztos, hogy beválik.
Biztos hogy a mod fogja vissza a gépet, mert ilyen problémám elõtte nem volt. Senki nincs benne a moddolásban annyira, hogy meg tudja mondani nekem, hogy szedjem ki a ködöt?
Betöltöttem egy korábbi állást és jó messzire elkerültem a Janov állomást. Eddig stabilak a mentéseim. Úgy tûnik, hogy akkor ott a Janovnál valami bugzott.
A Misery modba be van építve az atmosfear 3. Az tud durva ködöt csinálni :) Nálam is komoly teljesítmény vissza esést okozott. A gamedata mappát nevezd át pl. gamedata1-re. Akkor csak a "natur CoP fog elindulni. Szaladgálj egy kicsit a játékban és, ha jobb, akkor valószínû, hogy az atmosfear fogja meg a géped. Csak egy tipp, hátha. :)
Hali, az elõzõ kérdésemre, nem tud senki valami megoldást? Esetleg szedjem le az absolute nature modot és akkor nem lesz annyi köd? Csak mert sztem attól akad ki a memória...
Igen, próbáltam, de az is rövidesen korruptá válik.
Mitõl lehet az, hogy korrupttá válik a mentésem? Janov állomás közelében mászkáltam és gyors mentés után kiírja, hogy korrupt a mentésem töltsek vissza egy régebbit. Ha visszatöltöm a "korrupt" mentést kifagy. Elsõnek egy bandita halálával próbáltam összekapcsolni az állomás közvetlen közelében, de nem. Valaki járt már igy?
A játék nem használ 2GB-nál több memóriát, szóval elvileg hiába szabadítasz fel neki pár száz megát. Ha akad a játék az valszeg mástól lesz, valami fogja a gépet szvsz. Nézd meg hogy indítás után nincs e valami futó alkalmazás ami CPU%-ot visz
Nálam ezzel a módszerrel sokkal stabilabban fut a játék atmosfear moddal. (HD 4850, 4gb ram) Gép újraindít. Feladatkezelõben a háttérben futó egyébb programok bezárása. Gyakorlatilag egy "csupasz" win. Stalker indít. Nálam ez megoldást jelentet a stabilabb futás érdekében. pl. amint alindítottam a böngészõt azzal együtt elindult a háttérben egy rakás támogató program. A játék meg élvezhetetlen módon belassult. vagy ha egy winampon kellett osztozkodnia attól beájult.
"40 új küldetés, Kordon, Mocsár, Sötétvölgy, Agromorp pálya a játékban, sokkal több lehetõség,alapjáték vége után(helikopter el) további küldetések.Rengeteg plusz dolog.Bankár, ahol kamatozhat a pénzed, plusz kereskedõk, elemes detektorok, amik lemerülnek az életszerûség kedvéért, fejleszthetõ képzõdmények,új fegyverek, alpha csapat, ami csak rád vadászik, új mutánsok..."
(idéztem egy másik fórumból)
Owl 30k RU-t perkáltam ki két alap szintû szerszám koordinátáért.
PhantomAss: Szerintem ez a képek sokat elárulnak az SGM 2.2-rõl.
Rengeteg játékelem került bele. Egy kimaxolt Stalkerel túlélheted a Zónát! A kodontól kezdve a a lezuhant helikopterkel szállított katonák sorsára is fény derül. Ha figyelmesebb vagy, a Zóna titka is kirajzolódik a történetbõl! :D Egy igazi S.T.A.L.K.E.R. újra gondolva! Eszméletlen grafikája gyönyörködteti a kalandozót.
Na hali megint. Visszatértem a memória hiányos problémámmal. Szóval lapozó fájl méretét megdupláztam és a grafikát is leszedtem high-ról médiumra, meg azt a dinamikus f*szságot is lejjebb vettem egyel, de még igy is ugyanúgy kidob. Gyanakszom a köd effektre, mert amikor nincs köd, nincs ilyen probléma. Azt is észre vettem, hogy elmentem fényes nappal, meghalok, újra töltöm és megint köd van. Persze utána már végig köd lesz és a következõ töltéskor már dob is ki. Am láttam egy kitörést, hát valami atom királyra sikerült, kifolyt még a szemem is akkora király lett. Meg izgalmas, hogy nem szól semmi, hogy gáz van, csak én vettem észre hogy gyanúsak a fények :D A köd kibekkelésére nincs valakinek ötlete vagy arra, hogy ne igényeljen a gamma ennyi memóriát? Tippeket köszi!
SGM 2.2-vel még amúgy sem játszottam, max a 2.0 alapján tudtam volna irányelveket írni :D
SGM 2.2 Zatonban gondoltam viszek szerszámokat Nitrónak. Kerestem õket a szokásos helyen, de nem voltak ott a szerszámok. Na már most a SGM-ben máshova kerültek? Vagy pedig mindig raknom kell Nitro szerszámosládájába alapanyagnak való ócskaságokat? Amibõl alkatrészeket készít, majd nála azokat tudom beépíteni a cuccaimba?
Jaja, van elvileg elég szabad terület, de megpróbálom lejjebb venni a grafikát, hátha az segít a dolgon, köszi a tippeket!
Igen, az atmosfear keményen ráncigálja a gépet. Csak az atmosfear és javítását hagytam ki. Lagmentes lett a játék. Nekem is azt csinálta, hogy minden ok nélkül elkezdte darálni a winyót.
Pedig rengeteget dob a vizuális élményen. Majd egy erõsebb configon.
Ezt a modot: Absolute Structures Texture Pack (1.0) érdemes felrakni a relodedhez is? Vagy abba belekavar?
Nekem is 4850em van, de az atmosfear betette a kaput rajta... el kezdett rendszertelenül ugrálni a játék, ha nem csináltam semmit csak álltam, akkor is pl a fû ahogy hajladozott meg-meg akadozott.
Most nézem, hogy szinte egyforma a konfigunk. Ki próbálom a tanácsot, köszi!
ha nem ultra-highban telepíted hanem csak highban szinte nem változik semmit a gépigény, talán 1-2 FPS-el lesz kevesebb, csak a textúrákat cseréli le nagyobb felbontásúakra, egy mai VGA meg sem érzi jóformán. Az Atmosfear szerintem jobban megeszi a gépet az új effektjeivel
Megjegyezném, hogy mind a 12 lépéshez már egy igazán bika gép kell. Teljesen megújul a játék, de egy HD 4850 és E6750-tõl már erõsebb számítási teljesítmény kel + minimum 4GB-ram.
Sajnos végül kompromisszumot kellet kötnöm és az alábbi grafikai modokat kihagytam: 9. 10.
De ettõl függetlenül igen kemény lett a Zónában az élet! ;)
C meghajtón van elég hely a virtuális memóriának? Plusz 2GB szabad memória nem árt a modolt stalkernek mert hajlamos felzabálni az erõforrást
Most olvasgattam, mi az hogy a spawn-nal volt baj betöltéskor és nincs elég helyem, hogy ezt a folyamatot végrehajtsa? Megtelt a memóriám és kilépett? Eddig nem volt ilyen bajom... És nem megy a játékon kívül semmi más a gépen. Nem hiszem el hogy még memória kéne neki...
Valaki megírna miért dob ki XRengine.dll hibával a gamma? Myseri mod van csak fent, meg az v2es patch, ami hozzá van. Mindent úgy csináltam ahogy kell. Itt a hibariport:
Error Reason: ---------------------------------------- xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "c:\games\steam\steamapps\common\stalker call of pripyat\bin\xrCore.dll" at 001B:0058E12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)
User Message: ---------------------------------------- Expression : data Function : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp Line : 545 Description : c:\games\steam\steamapps\common\stalker call of pripyat\gamedata\spawns\all.spawn Arguments : Not enough storage is available to process this command.
Na, ebbe a szarakodásba én is kezdek belenyalni. Az SGM még mindig nem akar indulni AtmosFear 2-vel. Kastil, esetleg valami ötlet? Itt már foglalkozunk a problémámmal: LINK
Megoldódott köszi!
****össz vagy két hetet tuti buziskodtam vele, mire nem volt semmi hibaüzenet... és ment minden, amit szerettem volna****
Szerintem felejtsd el az SMRTER és Miseryt, mocsok nagy munka lenne... elég csak az ui_iconokat megnézni :D Ott vannak a spawnok (ez mondjuk még kutyafasz), a külön Miseryhez készített atmosfear (ezzel is volt dolgom, mert én kiszedtem miserybõl, hogy fps-t nyerjek - hát mondhatom minden 3. filet átkellett nyálaznom, mert atmosra hiuvatkozó crash volt..), textúrák..
akkor az upgrade rendszer, traderek, outfitek - sokminden tényleg. Én miseryt atmosfear és texturák nélkül ültettem rá mso lite és app-re (kivéve a fontos, mint pl fegyó textura, már pár egyéb item) de mire szétkaptam a miseryt hát pfujj, össz vagy két hetet tuti buziskodtam vele, mire nem volt semmi hibaüzenet...
aztán elkezdtem rápakolni artifact activationt, egyéb hudot, fracture+rat+zombie-t betenni, ezzel egyidejûleg minden spawnt megváltoztattam. smert map texturát meg a flesh's eye icont mert az alap mutant lootos nem jött be, csináltam level changert, hogy ne kelljen guide (régi szép idõk) változtattam weather rendszeren mert az esõ meg vihar nagyon lehuzta fps-em meg még a jó isten tudja, volt vagy 40 mod a gépen amiket szétkapkodtam/beleraktam. aztán egyik napról másikra elkezdett valami sim__squad.script errorra hivatkozni és marhára nem jöttem rá miért.
össz így vagy 1 hónapot pöcsölgettem a dologgal úgy, hogy se scriptekben se stalker modokban nulla tapasztalat - szal végülis valami guru lehet hamar összevágná neked a kettõt :D
Nagyon szép összefoglaló, köszönöm én is még ha nem is kérdeztem. Jó tudni ezt-azt.
Am a SMRTER modot házasítottad már a Mysteri moddal? Lehetséges hogy össze fog akadni? Hogy ajánlanád a 2 mod felrakását elõször a myster aztán a smarter? vagy fordítva?
Errõl mások véleményére is kiváncsi vagyok. Válaszokat köszi!
Sziasztok! Olyan gondom van, hogy felpakoltam a COP reloaded 0.8 + absolute nature 2 modokat , és a pályatöltés végén kifagy a játék...valami tippetek esetleg? A játék steames verzió, magyarosítva. Elõre is köszönöm!
Húúú ez igen! Nagyon köszönöm! Bárcsak ne most lenne az uccsó zh idõszak.. dehát akkor ki tisztítja meg a zónát? xD
Gyakorlatilag vissza olvasva rengeteg jó modról találhatsz leírást és élmény beszámolót. Én is nemrég ismét belestem a zóna lázba, összeszedem leírva tapasztalataimat.
Call of Pripyat Reloaded A jó pár ígéretes mod közül ez volt az elsõ amivel újra a zónát jártam. Szó szerint életre kelti az amúgy sem unalmas portyázásokat. A küldetésekbe nem nyúl bele, így a magyarosítással is tökéletesen mûködik. Külön döbbenetet okozott a modba épített AtmosFear 3 mod. Érdemes még hozzá csapni a Absolute Nature 2-õt.
Hasonló ráncfelvarrás a Call of Pripyat Complete mod. Ezt még nem próbáltam. De ez sem módosítja az alap történet szálat. Hang, textura és efekt mod.
Ami viszont a játékmenetet is megváltoztatja: MISERY Ezt most is nyúzom és bekel vallanom, hogy igen durvára sikeredett. +fegyverek +tárgyak +játékelemek. (A fõ történeti szálat nem változtatja, de javítsatok ki, ha tévedek) A magyarosítás itt már nem fog mûködni. Ha nem tetszik a mod által lefestett komor és kietlen zóna a következõ modokkal nyugodtan színesítheted. Mûködni fog a MISERY-vel, teszteltem. Absolute Nature 2 Absolute Structures Texture Pack (1.0)
Készültek olyan remek modok is amik +pályákat emelnek át az elõzõ két részbõl. SGM 2.2. Sokak kedvence itt a fórumon és nekem is ezt ajánlották elsõnek mikor hasonló kérdéssel fordultam a fórumlakókhoz. S.M.R.T.E.R. Pripyat Talán a legkomplexebb mod mind közül (bár nem próbáltam) 0.45-ös érkezõben van a 0.41-es elérhetõ.
Végül ezen a fórumon jó pár dologra választ találhatsz.
Jó modolgatást, és Isten hozott újra a zónában Stalker! ;)
Sziasztok! Újra kedvet kaptam egy kis zónás kalandhoz! :) Valaki javasolna nekem fasza modokat? Elsõsorban + fegyverek, küldik érdekelnének, esetleg egy kis graf tuning. Nehezebb ne legyen, nekem így is elég kihívás volt. x) köszi
Köszönöm, ez el is kerülte a figyelmemet. Próbálom újra!
"Böngésztem az általad javasolt fórumot. Amit kibogoztam, hogy az 1.7-es SGM-re készült egy pecs az AtmosFear 2.1-hez"
Izé... ott abban a fórum szekcióban amit linkeltem, van egy some stand alone addons for sgm2.2 topic is. http://gsc-game.com/index.php?t=community&s=forums&s_game_type=xr3&thm_page=1&thm_id=5255&sec_id=19
Abban bizony van AtmosFear2-patch az SGM 2.2-höz.
Ha nem ástad még nagyon belemagad, szerintem az SGM2-2be kezdj bele, és mivel van hozzá AF2 patch, még küzdened se kell vele...