A játék jellemzõi: - Új tárgysorok, karakterek - a Recreated reális tiltakozik: Pripyat, ж-д állomás, Janov, gyár Jupiter,. Копачи - Új szörnyek - az Advanced és az élet szimulálásának a haladó rendszere A-Life - egy álom régóta várt opciója játékban - az Expanded rendszer kézi járulékos keresésekben mûködött (körülbelül hetven) - Hozzáadják további funkcionális слоты a feldolgozott készletben FIGYELEM! Stalker jelenléte - az Unflawed ég, vagy Stalker - Chernobyl Shade-je
Az utasítás üzembehelyezésen: 1. Forgalomelterelésért megalapítani a vezetõt StarForce verzió 3.6 (van a teljes készletben) 2. A nyilvántartásban (indulás-végrehajt-típus az megfog egy parancsot a billentyûsregediten), ágban HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Windows változásra becsüld CSDVersiont Windows XP-nek 400-on, Windows Vistáért és 7-ért 200-on. 3. Újratöltésbe és hegyre egy kép démonban 4.30.04-et munkál meg (van a teljes készletben). További opciókban kellene hozzátartozó egyetlen RMPSnak lennie. 4. Megalapítani. 5. Játékra.
------------------------
Ahogy mondod tesó
Ha Isten és a starforce is úgy akarja, nemsokára kipróbálom xD Oszt beszámolok mekkora lett a vasigénye :)
A bitComposer kiadó érdekes információval ápdételte honlapját a S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat megjelenését illetõen. Csak jövõ év elején érkezik. Ettõl függetlenül aranyba ment az orosz verzió, amit szépen ki is adnak. Tekintve az ottani kalózparadicsomot valószínûleg minden egyes ténylegesen boltból eladott verziót megéljeneznek a fejlesztõk. Igazi célja ennek az orosz Goldmaster változatnak a Lakossági bétatesztelés lehet. Szépen javítgatják a hibákat a gonosz kalózok "költségén", "Hé, az internet sávszélért is fizetni kell!", aztán bepróbálkoznak majd a nagyvilágban is jövõre a kiadással.
Alexander Degtyarev ügynökkel gombászunk a sugárréten. Üldözzük a fûben lapuló csirkemalacokat, simogatjuk a Küblicicák drótbajszát és titokzatos módon eltûnt katonai helikopterek után nyomozgatunk. Mindezen hihetetlen feateket csak úgy tudjuk megvalósítani, ha undercover téglaként furkáljuk be magunkat a különféle Sztálker klánokba. Fõleg a Kizárólag Nõkbõl Álló Sztálker klánba beépülést fogjuk élvezni, mert ott nemcsak a küblicicák, hanem a parancsok asszonyok bajszát is simogathatjuk.
Kicsit Ezek meg vannak huzatva. Hát jah.. az alap dx8-as Xray engine átírása DX9-re, már diavetítést eredményezett az akkori gépeken.. Valahogy sejtettem h ez lesz belõle.
Több mint nyolc évvel ezelõtt kezdõdött az akkor még Oblivion Lostként ismert játék fejlesztése. Telt-múlt az idõ, pár kolléga kivált a csapatból, a játék meg csak egyre jobban tért el az eredeti idõutazásos tárgytól. 2007 márciusában viszont végre elérkezett az idõ, és megjelent a STALKER: Shadow of Chernobyl, majd nem sokkal utána a Clear Sky is tiszteletét tette, most pedig egy újabb kiegészítõt köszönthetünk, ami a Call of Pripyat névre hallgat....
Még annyit a témához hogy a kigyúrt, böszme nagy állatok rendre elhasalnak a SAS válogatásán. A kigyúrt állatok nem bírják a hosszú idõn át tartó terhelést, mint az SAS-nél szokásos napi 60 km gyaloglás az 50 kilós hátizsákkal a hátadon.
ja, clear sky-hoz pedig készült egy összehasonlító video összeállítás a zóna valós és a játékban lemodellezett részeirõl.
kicsit tudnak ezek az ukránok azért.
S.T.A.L.K.E.R. és a valós élet
Néhány képen láthatjuk a való életetés a S.T.A.L.K.E.R.-t egymás mellé helyezve.
A nem is olyan sokára megjelenõ új S.T.A.L.K.E.R. rész kapcsán érkezett néhány kép, amelyeken a valódi zónát és a Call of Pripyat-ot nézhetjük meg egymás mellé helyezve. De a szavak helyett beszéljenek inkább a képek:
Így van, és a STALKER-ek is pont akkora böszme állatok, mint a SAS-nál. Fõleg a banditák a dzsekijükben... Ja, nem mellesleg õk azért megkapják a napi fehérje meg szénhidrát (meg ki tudja a hadsereg milyen szteroidokkal bombázza õket) adagjukat, amivel talán el is bírják az 50 kilós cuccot, de a játékban pl. szó sincs mindennapi lakomáról ugyebár. (és a végére még ideszúrnám, hogy te 50 kilót mondtál ugyebár, a játékban meg 60 kiló a limit, ami 20%-al több. A többit nem ecsetelem, remélem érted...). Ja, befejeztem ezt a realisztikus témát, bocs mindenkitõl.
ha realisztikusságnál vagyunk sztem a HUD simán lehetne olyan amilyen ruhát felveszel :D pl ha csak gázálarcos ruhád van akkor (olyasmi mint ha bukósisakba lennél a TDUba) gázálarcon keresztül látsz ki tehát szimulálja hogy mi a faszom van a fejeden és mondjuk lehetne 1 gomb amivel le meg fel tudod venni persze akkor csökkenne a különbözõ káros dolgokra az ellenállásod ha nincs rajtad :D ú