Ja, nem beszélve arról, hogy az Irakban szolgáló katonák nagy része 100 kg-os böszme állat. De (ha már ugye realisztikusságnál akarunk maradni) nézz meg egy STALKER-t. Hátööö... Szóval érted.
Ha már realisztikusságról beszélünk, mert hát ti annyira realisztikus játékot akartok, akkor mi az, hogy 60 kg-ot cipelhetsz magaddal? Na ne röhögtess már. 60 kg-ot soha a kurva életbe nem fogsz magaddal cipelni órákon keresztül ilyen körülmények között. És még ezt is kitolják egy csomóan, hogy elférjen náluk a több száz kilónyi cucc, és közben meg a realisztikusságról rinyálnak (itt most nem rátok gondoltam ezzel)...
Eddig választanod kellett hogy rádiaktivitás védelmet akartál VAGY éjjellátót, a kettõ együtt nem ment. Most nem kell választani, mindenki az elõbbire megy, a hátrányokat meg simán átugorja egy alvás gombbal. Ki fog akkor éjjellátót fejleszteni? Kb. az aki CS-ben kaját hordoz magával...
Nem akarom a vitát tovább szítani, de már az alap Stalkerben is úgy lett volna, hogy lehet aludni, aztán végül mégsem került be a játékba. Egyébként szerintem is jó, hogy lesz alvás, éjszaka mászkáljanak csak a bátrak, meg a bolondok, meg a sunnyogók :)
Meg esznek is, de a CS-ben már ezt a funkciót is kivették, semmi értelme nem volt a kajáknak. Pedig ezzel egyel több realizmus volt a SHOC-ban.
Ha belépéskor automatikusan megad minden questet és egybõl a "the end" feliratra ugrik az se lesz csít, csak annak mi értelme. Épp azért szeretjük a Stalkert mert nem olyan tré mint a többi fps, talán nem kéne legagyisítani azok szintjére.
Jó lesz ez az alvás realisztikusabb... az élõ embernek is kell aludni nemde?
Nem kéne átesned a ló tulsó oldalára. Lehet hogy te masteren játszol, de ne várd ezt el másoktól. Mellesleg attól kezdve, hogy a készítõk beépítik a funkciót, nem lesz csít.
A lehetõség az olyan mint a dio2-ben a fehér tárgyak. Lehetne azzal is harcolni, de ki fog? Senki. Ha tálcán kínálják az egyszerûbb utat, a nehezebbet senki se fogja választani. Én inkább mégtöbb szigorítást raktam volna a játékba, így is túl könnyû volt, pedig csak masteren tolom.
Ki mérgelõdik? Én csak találgatok...többieknek nem tetszik az alvósdi, nekem mind1 hogy lesz benne vagy nem lesz benne szerintem jó este császkálni, hangulatos nagyon!
Én annyit mondtam hogy jó lesz, hogy lesz benne alvás mód. Akinek ez nem tetszik, az ezután is fog tudni északa bóklászni, az idõgyorsítás használata nem kötelezõ. Aki meg csak nappal szeretne játszani, annak is meglesz rá a lehetõsége. Nagy dolog.
Nem kell túlreagálni a dolgot. Még hogy ízi mód, béefgé meg rélgán.
De akkor legalább lenne olyan az alvás hogy csak megadott helyen lehet! STALKER bázison vagy kisebb táborokban...
Mások meg a fegyverek pontatlansága miatt sírnak már 2 rész óta. Pedig végre egy játék ahol nem railgun minden szirszar fegyver. A valóságban még ennél is pontatlanabbak. Ezt is cseréljük le railgun-pisztolyokra, mert nem elég easy?
Nekem soha sehol nem kellett várakoznom. 1 küldetés volt a CS-ben ami éjszakához volt kötve, addig lehetett az 1000 másik küldetéssel foglalkozni.
vagy éjjellátó, vagy gázmaszk Hát épp ez benne a lényeg vagy-vagy. Választanod kell miben leszel jó, és miben szopsz. Ne legyen már mindenki mindenre immunis félisten. Ez egy ilyen hiánygazdálkodásos világ mint a kommunizmus volt, miért legyen ezentúl másképp? Ez a lényeg benne. Ennyi erõvel lehetne minden sarkon BFG, aztán 1 lövés = 1 tiszta pálya, minek harcolni, az is csak nehezíti a játékot... Nem kell csíter mód.
Ennél azért bonyolultabb a helyzet. Tényleg központi elem volt eddig a stalker játékokban az északai létezés, de s sleep funkció hiánya sok várakozást is szükségessé tett, ami üresjáratokhoz vezetett. Ezenkívül a fejlesztési megkötések miatt sok dolgot nem tudtál rátenni a ruhádra, mert ugye vagy éjjellátó, vagy gázmaszk és fejlesztései. Mivel az éjjellátó elengedhetetlen volt, ezért egyes fejlesztéseket senki se használt, mert a játékban ugyebár vaksötét volt északa, a lámpa meg szart se ért. Fõleg egy olyan világban gáz ez, mint a stalker, ahol ha belefutsz egy anomáliába, meghalsz.
Ezzel szemben most már nem lesz ez. Nyugodtan át lehet majd aludni az északákat valami nyugodt helyen, és akár mellõzni az egész éjjellátó dolgot. Lássuk be, az alvás és az idõgyorsítás funkció nagyon alapkövetelmény az ilyenfajta játékokban(Oblivion,Fallout3,Morrowind stb). Itt volt az ideje hogy erre a stalker fejlesztõi is rájöjjenek, két rész és számtalan patch kiadása után.
Sztem meg fasság, ez egy olyan csíter mód, jön a szürkület akkor jajj, benyomjuk ezt a very easy fokozat gombot és megint reggel van, nem kell éjjellátóra költeni. Pedig a legnagyobb királyság a játékban. Remélem lesz cserébe vmi bûntetés, mondjuk permanens életvesztés. ^^
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - újabb látnivalók
A múltkori Igromania Magazin interjú után ismét nyilatkoztak a fejlesztõk a Call of Pripyatról; ezúttal a helyszínek kerültek a középpontba.
A videóban a készítõk elárulják, hogy ismét ellátogattak a helyszínre, megpróbálnak mindent úgy ábrázolni a játékban, ahogy az a valóságban is van. Földrajzilag pontosan, ugyanott és ugyanúgy fognak elhelyezkedni a területek, így Pripyat is visszakerül az eredeti helyére, mivel az elsõ játékban el kellett mozdítani a helyérõl a várost, hogy ne kelljen a játékosnak körbemennie, hogy eljusson az atomerõmûig. A videók mellé ismételten kerültek fel új képek is.
Köszönöm EKITEP
* új továbbfejlesztett x-ray motor 1.6 * Új szörnyek: Kiméra és Burer.Új viselkedés és képesség a szörnyeknek.
* Fotorealsztikus zóna - Pripyat város, Yanov vasútállomás, Jupiter gyár, Kopachi falu stb. a valós életbõl másolt épületek. * Új történet, sok egyedülálló karakter. * a kisugárzás jobban befolyásolja majd a zóna világát... * új játékos interfész * alvás mód * új A-life rendszer * befejezés után szabad játékmód
Nem tom én sem értek minden... kb ennyi naggyából.
clear sky-ban volt olyan, hogy egy bázisra szürkületre értem oda és a mezõn kint mutánsok voltak, inkább napfelkeltéig vásárolgattam, gyûjtögettem bent, minthogy kimenjek a full sötétbe közéjük, elég volt a vörös erdõ is bõven. Jó lesz ez az alvás funkció.
Arra én is Tök király h lesz benne * Sleep function added into the game. És nem kell modokkal szarakodni
"Possibility to continue the game after completion in a freeplay mode."
Amikor ezeket elolvastam leestem a székrõl: Key game features
* Photorealistic exclusion Zone – Pripyat town, Yanov railway station, Jupiter factory, Kopachi village and more, recreated by their true-to-life prototypes. * New story, a number of unique characters. * Extended system of side quests. * New monsters: Chimera and Burer. New behaviour and abilities for all monsters. * New A-Life system, created using the players' best-liked elements of the first two games in series. * Emissions considerably influence the world of the Zone. * Sleep function added into the game. * New player's interface. * Possibility to continue the game after completion in a freeplay mode. * The game is developed on X-Ray engine v.1.6 Atomkirály játék lesz
De én még most sem untam megLehet h végig játszom újra
nagyon remélem eböl kihagyják a millionyi kis bugot... a CS kijött nem tom hány patch és még mindig bugos a játék elég sûrûn pedig nagyon fergeteg játék lenne ennyi hiba nélkül !
Keveset hallani a S.T.A.L.K.E.R. elkövetkezendõ részérõl, most is csak a megjelenési dátum bejelentésérõl esett szó.
Ha megfigyeltétek akkor feltûnhetett, hogy mostanság bevett szokás lett elõre bejelenteni, hogy a jövõben mit fognak közhírré tenni a kiadók, fejlesztõk. Ezúttal is ez történt, most a GSC Gameworld nyugtatta meg a rajongókat, hogy napokon belül megtudják a játék pontos megjelenési dátumát, ami valamikor az õszi idõszakba fog esni. Vagyis úgy néz ki õk nem ijedtek meg a Modern Warfare 2 keltette "hisztériától". Mindenesetre kíváncsian várjuk, hogy mivel készültek a GamesCom-ra és a dátum mellett még milyen finomságokkal kívánják fenntartani az érdeklõdést az egyedi stílussal megáldott játék iránt.
Nem errõl volt szó, hanem arról, hogy a valóságban egy épületharcban is belehalsz 3 golyóba (és nem AK-ból, mert abból 3 golyótól leszakad a fél tested). Erre jönnek a nagy prók, hogy milyen szar vagy, hogy nem fejre célzol (jaja, én is mindig a jobb kislábujjra célzok). Érted. Csak azt mondtam, hogy a sebzés lehetne reálisabb, ha már van benne ballisztika, és minden ilyesmi. Persze a valóságban sincs exo-ruha, szóval az lehet kibírná a 3 AK skulót. (ja, multiplayerben a fedezék mögül lövöldözõ egyéneket camper-nek nevezik, és bannolják õket, mert ahhoz nem kell skill, hogy megvárd az embereket, míg eléd futnak...)
Igen. Végülis arról szól a játék hogy képes vagy-e rá. Ha nem, le lehet venni beginnerre a nehézségi szintet. De sztem very hardon is ugyanolyan könnyû, végülis mindig csak fedezékbõl kell sniperkedni, nem nagy durranás. Mutánsokra meg shotgun közelrõl. Persze aki gránátvetõre, meg tûzgyorsaságra gyúr pontosság helyett, az ÍJ. :)
A halálozás nagyban függ az NPC által viselt ruhától és attól hogy milyen fegyver van nálad.Azon senki se csodálkozzon,ha Makarovból 3-4 tár kell egy exoskeletont viselõ NPC leterítéséhez.Dragunovval vagy Vintarral ez egy golyótól megvan ha fejre,és Dragunov esetében testre lõsz.
Húha... Vigyázz, mert mindjárt jönnek a nagy prók, aztán megmondják, mennyire szar vagy, mert egy fejestõl döglik a nép. Csak azt felejtik el, hogy közelre tunkolni kell testre, nem fejre pötyögni, és itt jön jól a 3 golyós halál (mint a való életben - akármilyen cucc lehet rajtad, AK-ból 3 golyó és véged).