"hiszen abban a játékban játékbeli pénzért is vehetsz havidíjat, így nem kerül egy filléredbe sem, csak eleget kell foglalkozni vele. " Ez meglepõen korrekt és megbecsülendõ megoldás. Melyikrõl van szó ?
Értem én,és nem lenne rossz.Meg hát Stalker fanatic vagyok.Csak valljuk be azért van benne bug rendesen.Ebbõl indultam ki.
Igen, összesen 6-8 óra játékidõ alatt meg lehet keresni a havidíj árát a játékban. Azaz napi egy óra egy hétig. Ez kockulás? Te, aztán a számtech boltban most mit játszol te kocka? (csak hülyülök)
Hát nem azért, de egy jó játékért fizetnék is havidíjat ésszerû keretek között. Szerintem egy havidíjas játékra mindig jobban odafigyelnek a fejlesztõk, hiszen ha bugos, nem lesz elõfizetõ, egy "sima" játéknál meg azért nem annyira törik össze magukat a javításokért. Én jelenleg is játszom egy havidíjas mmorpg-vel (nem a WoW), de ha minden jól megy, utoljára kellett elõfizetnem, hiszen abban a játékban játékbeli pénzért is vehetsz havidíjat, így nem kerül egy filléredbe sem, csak eleget kell foglalkozni vele. Ezt bevezethetnék máshol is.
De akkor meg fizetni kéne egyszer csak a havi díjat,aztán akkor meg bugos is lenne,szerver hibák,és senkinek nem kéne.Emiatt meg nem lenne folytatás.Ezért én ezt az mmorpg-t átgondolnám mégegyszer.
ja, sztem qrva jó lehetne :D mondjuk pénzért tudnád megvenni a legjobb cuccokat (felszerelés fegyver meg ilyenek) és qrva nagy bejárható terület és lennének elit cuccok is pl amit pénzért nem lehet megvenni csak 1 küldetésért megkapod "suggested player 5" típusúakra és akkor vagy 500 ellenséget kell megölni és akkor kiveheted 1 dobozból vagy össze kell gyüjteni 1 tudósnak cuccokat aki megcsinálja neked a spéci ruhát, persze olyan cuccokból amit szinte lehetetlen megszerezni :D
Sergei Grigorovich, a GSC Game World elnöke nemrég adott egy interjút, amiben szót ejtett a Call of Pripyat egyes elemeirõl és egy lehetséges konzolos portról.
Sergei szerint sokat hallgattak a játékosok panaszaira, és egészen a megjelenésig tesztelik a játékot, hogy megfelelõ minõségû terméket tudjanak idén õsszel kiadni.A játékot 15 ember Ukrajnából, és további 50, fizetett, külsõs ember teszteli. Továbbá a játék még mindig támogatni fogja a DirectX 8-at, így a régebbi számítógép tulajok is játszhatnak ha a kártyájuk támogatja a Shader Model 2.0-át. A CoP multiplayer része is kap egy kis frissítést, tervezik a nyerési táblázatok és a jutalmak integrálását, hogy kicsit izgalmasabbak legyenek a többjátékos meccsek. Tervezik még a lopakodás fejlesztését, hogy csendben likvidálhassuk ellenfeleinket, bér Sergei szerint nem kell számítani egy Hitman vagy Thief szerû játékra. A játék a StarForce másolásvédelem legújabb verzióját fogja használni, de ez alkalommal DVD nélkül is indulni fog. A játékhoz letölthetõ lesz majd egy SDK is, bár mint az elõzõ részek esetében, itt is csak a többjátékos módhoz lesz elérhetõ.
A régi pletykák egy S.T.A.L.K.E.R. MMO-ról szóltak, így Sergai erre a témára is kitért egy kicsit, mondván hogy a vállalat játszadozik az ötlettel, mivel az online/MMORPG játékok nagyon divatba jöttek mostanában, de ennél többet még nem mondhat. Arra a kérdésre, hogy látja-e a S.T.A.L.K.E.R. sorozatot konzolokon is, Sergei elárulta hogy jelenleg egy mûködésképes port létezik Xbox 360-ra, és megjegyezte, hogy a platform sokat enged meg a fejlesztõknek. A Call of Pripyat-nál már koránt sem látja ennyire rózsásnak a helyzetet, szerinte az kizárólag PC-re jelenik majd meg .Hogy technikai limitációkba ütköztek-e a fejlesztõk, azt nem árulta el.
S.T.A.L.K.E.R.: CoP infók, a folytatás bejelentése
Egy a PCGames által készített interjúban Oleg Yavorsky elárulta, hogy igazak voltak a pletykák, s hogy tervben van a S.T.A.L.K.E.R. sorozat valódi folytatása.
Az interjú nagyban a S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat játékról szól, jöjjenek hát a szaftosabb, érdekesebb részletek a beszélgetésbõl. A Call of Pripyatot mozgató X-Ray Engine 1.6 DirectX 10 támogatással fog érkezni, bár a fejlesztõk erõsen gondolkodnak a DirectX 11 használatán is.Továbbá minden küldetés elõre tervezett lesz, így nem lesz szerencsénk több ismétlõdõ küldetéshez. A nem játékos karakterekkel való kommunikáció is többoldalú lesz, és valóságosabb viselkedést is fognak kapni a Zóna lakói. A stalkerek nappal vadásznak, járõröznek, éjszaka pedig a bázisokra visszatérve pihennek .Ismét visszatérnek a vezetõk is, így akinek nincsen kedve hosszú távot lábon megtenni, az egy kisebb pénzmagért cserébe felbérelhet egy vezetõt, aki hamarabb eljuttatja a játékost A pontból B-be. Pontos megjelenési dátum a játéknak még mindig nincsen, de õszre valószínûleg már készen lesz. Most jöjjön a kis részlet az interjúból:
PCGames: "Beszéljünk egy kicsit a jövõrõl. Májusban olyan pletykák keltek lábra miszerint készül a S.T.A.L.K.E.R. második része, a CryEngine 3.0 használatával .Ez tényleg csak pletyka? Milyen terveitek vannak a S.T.A.L.K.E.R. sorozathoz így összességében?"
Oleg: "Az nem titok, hogy folytatni szeretnénk a S.T.A.L.K.E.R. sorozat fejlesztését. Tervben van a valódi folytatás, de még túl korai részletezni. A CryEngine 3.0 használata pedig csak egy pletyka. "
Jól van, nézd csak, aztán sírjál, hogy nem megy 30-40 fps-el még az általad hájghö end-nek nevezett PC-n sem. Nekem mindegy. Én beérem 800x600-al, közepes beállítások mellett, és tudod mit? Így is szép a játék!
Nem értem mi ezzel a bajotok? Direkt van így kitalálva, hogy minden kategóriájú géppel lehessen játszani vele. Ha szar a géped, az sem baj, mert le lehet butítani a grafikát, ha meg böszme vasad van, feltolod maxra. Nincs ezzel semmi gond, teljesen jól be lehet lõni minden géphez. Persze ti mindig csak a max-ot nézitek...
Ezúttal két olyan képet is kaptunk, amelyen megcsodálhatjuk, milyen is lett az újradolgozott kezelõfelület, és hogy ismételten módosíthatjuk majd fegyvereinket kedvünk szerint. Állítólag a Call of Pripyat már kezdettõl fogva rendelkezik majd DirectX 10.1-es támogatással, nem úgy mint elõdje, a Clear Sky, ami egy nemrég kiadott patchnek köszönhetõen tett szert erre a képességre. A játék idén õsszel fog a boltok polcaira kerülni.
Hát, ez majd kiderül amint elkezdünk vele játszani. :)
Vörös erdõ tényleg naggyon durva. Amikor elõször játszottam a játékkal, pont éjszaka értem oda... Akkor majdnem abbahagytam a stalkerozást. :D Én elég fosós vagyok ilyen téren. :)
1-2 nap alvás nélkül nem a világ :D De azt tudjuk e hogy kötelezõ lesz e az alvás vagy csak az éjszaka "átugrására" fog szolgálni választható jelleggel azoknak a játékosoknak akik nem szeretik az éjszakai vadászatot?
FlyHigh: Vörös erdõ RulZ :P Az volt a legjobb helyszín a térképen szeréntem is
Az idén õsszel érkezõ játék igazgatójával, Oleg Yavorsky-val a Rock, Paper, Shotgun magazin interjút készített vele nemrég. Oleg elmondása szerint a három rész közül ebben lesz a leginkább fotorealisztikus terület. Valamint azt is említette, hogy tanultak az eddigi hibáikból és rengeteget tesztelik a játékot, melyet az X-Ray Engine 1.6-os motor fog hajtani.
Persze meghallgatták a játékosokat is, így bele kerül az alvás mód, valamint egy nagyon hasznos dolog a freeplay mód is tiszteletét teszi, ami annyit tesz, hogy a történet befejezése után is játszhatunk a zónában.
Az eddigi S.T.A.L.K.E.R. epizódoknál fotórealisztikusabb grafikával rendelkezik az õsszel megjelenõ S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat.
Õsszel harmadjára is kiakaszthatjuk a Geiger-Müller számlálót, ugyanis visszatérünk a megnyomorodott kreatúrákkal benépesített Zónába, hogy visszaszerezzük a borzalmas emlékekkel szolgáló erõmû feletti irányítást. Átalakított kezelõfelülettel, izgalmas történettel, újfajta szörnyekkel, szereplõkkel és helyszínekkel kacérkodik a S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat.
Minden eddigi S.T.A.L.K.E.R. epizódnál fotórealisztikusabb megjelenítésre számíthatunk a S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat esetében, legalábbis Oleg Yavorsky legutóbbi interjújában elhangzottak szerint. A környezet kidolgozottsága és gazdagsága természetesen érvényes az kérdezz-felelekben részletezett helyszínekre is.
Húsz esztendeje rozsdásodó vízi flottával találkozhatunk a Pripyat folyó mentén, miközben a hatalmas kiterjedésû vízgyûjtõ területén barangolunk. Ellátogathatunk Kopachi városába, habár biztosan nem fogunk gyönyörködni a katasztrófa következtében szinte teljesen földbe temetett épületekben. A Jupiter gyárról és a Yanov vonatállomásról bõvebb információkkal nem szolgált Oleg Yavorsky.
az UHSF fórumán ezek a képek már múlthéten s bevoltak linkelve, meg még több is:D de amúgy pofás játék lesz ezis, az éjszakát meg nézelõdéssel ütöm el meg egyebekkel, de amúgy ebbe lehet aludni is nem?
Ajánlott: Intel Core 2 Duo E7400 / AMD 64 X2 5600+ 2 GB RAM 512 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 9800 GTX / ATI Radeon® HD 4850
am az ajánlottnál érdekes ez a proci/videokártya párosítás... nem is értem. messze több kell ezeknek a vidkariknak mert az ilyen procikkal csak félgõzön tötymörögnek szvsz...(a radeon tutira)