Egy kis részlet a Fallout New Vegas menü zenéjébõl: Bethesda Podcast Megerõsítik, hogy a FNV-hoz is lesznek DLC-k, 3 fõ rádió állomás lesz a játékban: Mr New Vegas (olyan lesz mint a F3-ban Tree dog), Black mountain radio (a szupermutánsok saját rádióállomása, teljesen country stílusú lesz), és a 3. olyan lesz mint a New Vegas adó de csak zenéket fog játszani, hírek, duma nem lesz benne. Egy kép Raul öltözetérõl. Vajon ebben a játékban is úgy lesz mint a Mass Effect 2-ben? Ha megcsináljuk a társaink küldijét akkor elérhetõvé válik majd egy új öltözet? Ahogy elnéztem a képet vagy 3 féle öltözet lesz csak Raulra szabva.
A jó öreg Enclave páncél. Olvastam egy cikkben, hogy megtéveszthetjük az ellenségeinek ha felvesszük elhullott társuk öltözetét, és úgy megyünk be a táborukba, de ha találkozunk egy magasabb rangú vezetõvel vagy egy kutyás járõrrel akkor lehull az álcánk és ismét megtámadnak. Kíváncsi vagyok vajon ez mûködni fog e szervópáncélban is? Hiszen nem látnak be a sisak alá.
Egy cikk a Fallout Wiki -tõl. A játékban nem lesz Damage Resistance csak Damage Threshold, de nem vették ki teljesen a játékból, a modolok a szerkesztõvel használhatják saját modjaikhoz. Az óriás patkányok is visszatérnek. A cikk írója megemlíti, hogy a játék során nem tapasztalt a Fallout 3-ban ismert buggokkal, glichekkel, de néhány helyen erõsen visszaesett a framerate (most nem jut eszembe a magyar megfelelõje), de a fejlesztõk említették, hogy a játék megjelenéséig az optimalizálással foglalkoznak, hogy a végleges játékban már ne legyen ilyen probléma.
Ez csak azt jelenti, hogy lesz vége a FNV-nak, a Fallout sorozat ettõl függetlenül megy tovább. A Fallout 4-et újra a Bethesda fogja készíteni.
Új infó: Bólogatós figurák nem lesznek, helyette implantátumok lesznek amelyeket egy doktornõ fog beültetni borsos áron, ezek az implantátumok nem csak a tulajdonságainkat, képzettségeinket fogják növelni de lesznek sebzésellenállást növelõ, és regenerálódást gyorsító implantátumok. A képzettség növelõ könyvek is változatlanul megmaradnak, csak kevesebb lesz belõlük, mellette megjelenek a képzettség növelõ magazinok, ezek csak rövid ideig fogják növelni a képzettségeinket.
Imádom Mark Morgan zenéjét, tökéletesen passzolt a Fallout világba. Átpakoltam az összeset a Fallout 3-ba, legalább zenében hasonlítson a régire
én is pont ugyanígy vagyok. a fo1 volt az elsõ crpg-m utána a 2, a második nekem is jobban tetszik kicsit, de hangulatban az a két játék verhetetlen és megközelíteni is csak nagyon kevés tudta (system shock, homm, diablo, ps:t, arcanum) bioware is jó játékokat csinál, de valahogy nem ugyanaz sajnos manapság túl sokan a látványra mennek,így a hangulat, a mélység, a zene mind háttérbe szorul. pedig milyen jó kis muzsikák vannak egy homm3-ban,vagy egy diablo 2-ben, hogy a fo2-t ne is említsem :)
Igen, ebben igazat adok neked, csak abban reménykedem, hogy talán tudják hozni a régi Fallout hangulatot amit úgy megkedveltem az 1-2-ben. A Fallout 2 volt az elsõ CRPG-m, és azóta is az tartja nálam az elsõ helyet, a 2. persze a Fallout 1 még a Bioware se volt képes letaszítani nálam a trónjáról
Brian Fargonak nem sok köze volt a Fallouthoz, a Wasteland után csak a nevét adta hozzá. Tim Cain volt a mozgató rúgó, Feargus Urquhart és Chris Avellone mindkét Fallout rész készítésénél részt vettek. Joshua Eric Sawyer a Van Buren-nél lett volna vezetõ designer, csak hát megszûnt a Black Isle.
Amit eddig letetek az asztalra mint obsidian, hát finoman szólva is kétes értékü.
Nagyszerü ötleteik vannak de a megvalósitás állitolag mindig rajtuk kivül álló okok miatt nem nagyon sikerül.
A KotOR2 gyakorlatilag 80%-an adták ki, az Alpha Protocol 8 hónapot csuszot és ez idö allat nem javitoták az orditó bugokat és itt is rengeteg jó ötlet van amit nem voltak képesek normálisan kifejteni.
A másik nagy hibájuk hogy folyamatosan egy nagy cim folytatását vállalják amihez eddig ugy tünik nincs meg a szellemi kapacitásuk és egyszerüen nem tudnak még csak a közelébe se érni az elödnek.
Itt annyival jobb a helyzet hogy a Bethesda erösen rajta tartotta a kezét a projecten, mondjuk ez látszik is mert ez inkább egy kieg lesz mint folytatás. A hc modot leszámitva egy az egyben olyan mint a F3 de ez a csapat multját tekintve csak pozitivum.
a black isle egy részébõl alakult az obsidian nem az egész csapatból plusz wastelandnél ott volt egy brian fargo, meg a fo 1. részénél és ps:t-nél is jó pár olyan ember akinek azóta köze nincs az obsidianhoz szóval ez nem ugyanaz a csapat,mint a régi black isle
Csak ne felejsd el, hogy a Black Isle tagjaiként õk készítették a Fallout 1-2, sõt a Black Isle elõtt a Wasteland-ot a Fallout sorozat õsatyát is õk készítették. Szerintem egy jó öreg falloutot kapunk, és ne feledjük hogy a Bethesda adta nekik a módosított Gamebyrot, és a határidõt hogy két év alatt alkossanak egy Fallout gamet.
KotOR2, NWN2/ az ehhez készült két kieg már elfogatható/, gyakorlatilag mindent amihez csak eddig hozzányultak és mindig a gonosz kiadó bácsik miatt akik mindig kitolnak velük miatt ök sose hibáztak, milyen érdekes...
Van valami lezerfegyver platform fent az urben... Mint a 3-as BS DLC-ben a raketaplatform.. Aki a nagy piros gomb, az potyogatja a golyot a nagy ruletasztalon...
Ha jól értettem akkor a Hardcore mód tényleg durva lesz, hisz amikor õk próbálták elõször 16 perc után meghalt a karakterük Nem lesz fõellenség, a frakciók közt kell választani, hogy kinek az oldalára állunk.Ahogy elnéztem fejlesztetek pár dolgot az animációkon, már sokkal emberibben esnek össze amikor meghalnak, és nem röpködnek 5-6 métereket mint a háromban. Bár az oldalazó futás animációja még mindig elég bénának tûnt. Az új zene is jobban passzol a Fallouthoz.
Új videó Chris Avellone-nal a FNV fõ designer-vel.
Én is elõrendeltem! És én kedvelem az Obsidiant (nem mondom, hogy nem lehetne jobban megcsinálni azt amit õk csinálnak, de ennek ellenére kedvelem).
Az eddigi feature-kbõl kiindulva gyakorlatilag 1 játékmenetben feljavított Fallout 3-at kapunk és nekem pontosan erre van szükségem és ezt is várom a játéktól se többet, se kevesebbet!
Hát tudtommal még nem jelent meg és elég ritka az olyan játék amit befejeznek mondjuk 2 hónappal a megjelenés elõtt és semmit nem csinálnak rajta a kiadásig (hibajavítás, optimalizálás)
De ha már vmit kiadnak a kezük közül, az miért bugos?... Vagy ha ezek a kiadott újságírói bétából vannak, és onnan vágták ki az írók, és nem pedig a fejlesztõk, akkor semmi gond.
Mert marhára nem lehetetlen egy ilyen apróságot megcsinálni, ami szerintem roppant idegesítõ. Ha Nexust megnézed, nem véletlen javítják ezeket a bugokat ezerrel. Mert hozzám hasonlóan sokaknak nagyon illúzió romboló, ha vmi herrypotteres mágia történik, és elcsúsznak a modelek. De még akkor is, ha ez a szempont csak másodlagos, akkor is
Egyetértek Sirbonddal, ez a többi játékban is elõfordul, én még nem találkoztam olyan játékkal amiben a ruha, fegyver vagy másik npc ne lógna bele más modellekbe.
Szerintem a full-ba már nem lesznek benn ilyen pixelhibák..de kit érdekel? ...legyen meg a Fallout hangulat ami az évek során kialakult(Fo1-2-3)csak az számít. Ezeket a bugokat meg lehet majd orvosolni patchekkel...bár ne kéne! :D
én azt hittem ezzel játszani kell... ha valami gameplay bug lesz az szar igen, de ez? ugyanilyen a morrowid, oblivion, fo3 is, akkor miért kell ezen fent akadni?
Ez normális, h már a bemutató képek televannak Buggal?
Itt egy másik cikk Kotaku Ebben azt írja, hogy a javítás képességet is átalakították, alacsony szinten 100%-osra szerelhetjük a felszerelésünket, magasabb szinten viszont jobb minõségû lõszereket készíthetünk, és a fegyvereink lassabban fognak elhasználódni. Az elsõ két részben megismert Traitek is visszatérnek, ezeknek lesznek elõnye és hátrányai.
Egy cikk a QuakeCon-ról 1Up Ha jól értelmeztem a cikket nem csak társakat szerezhetünk hanem bérelhetünk majd zsoldosokat is. Másik cikk a Gamespot -tól.
Egy kép az új Marcus -ról. Remélem ismét fel lehet majd venni társnak mint a kettõben
Nah némi újdonság a szinkronszínészekrõl: - Marcus a szupermutáns visszatér, és ismét Michael Dorn lesz a hangja. - Mr. House Rene Auberjonois fogja megszólaltatni ( Star Trek rajongóknak a Deep Space Nine Odoja ként lehet ismerõs) - Matthew Perry egy gengszter fönöknek adja majd a hangját, Bennynek a Gecko family fejének. - Kris Kristofferson (a Pengébõl) egy kiéget katonának adja majd a hangját. - Ron Perlman lesz továbbra is a narrátor. A teljes cikk a NMA -on.
Én nem tudom mit vannak oda a fable-ért számomra semmi oyoat nem nyújt h oda legyek érte. fable 1 is tök unalmas volt mikor próbáltam.
ja bocs, most nézem,hogy a fable 3-ra reagált de ki a fenét érdekel a f:nv topicban hogy a fable 3 késik?
Google nem vírusos nem értem miért nem használjátok!
"A Fable III-at ugyan utólag jelentették be PC-re, de akkor azt ígérte a Microsoft, hogy a játék az Xbox 360-as verzióval együtt fog megjelenni - mint késõbb kiderült, október 26-án. A redmondi kiadó a minap mégis rossz hírt közölt az IGN-nel: a számítógépes Fable III csak késõbb fog boltokba kerülni, de hogy mikor, azt már nem árulták el. A közlemény szerint az így felszabaduló extra idõt a játék csiszolására fordítják majd."
Hmm a Fallout: New Vegas elõrendelései már jóval meghaladták a Fallout 3 elõrendeléseit, úgy néz ki ismét a Fallout lesz az év rpg játéka.
Mik a terveim New Vegast nézve?.... Elõször végigtolom a játékot, teleportálgatás nélkül, HC módban. Aztán magányomban elkezdek drogozni, beállok a Raiderek közé, és gyerekeket molesztálok, és orgiákat tartunk. Aztán megunom õket, és visszatér belém a sátán. Legyilkolom õket, talán egy kis nekrofília meg egy joint, aztán összeguberálom a legjobb felszerelést, és elkezdem kiírtani a túlélõ zs!dókat.
Meg kaszinózok is néha. :D
Ez nem teljesen igaz, mivel lesz pacifista játékmód is, így nem kell majd mindent szétlõni, a fejlesztõk külön kiemelték, hogy gyilkolás nélkül is végigjátszhatod majd.
Nem tudom milyen nagy ujdonságot vársz az elözö részhez képest mert ilyen nem lesz, max néhány kisebb de az alap koncepcio a löjünk szét mindent az marad.
Szerintem ez azért lehet mert a játék Las Vegasban játszódik, kihangsúlyozzák a kaszinókat és a szerencsejátékokat, legalább elverheted a nehezen összerabolt pénzedet, leiszod magad azt körbehányod Vegast. Egyébként nem lehet majd olyan könnyen hatalmas összegeket összeszedni a kaszinókban, ha túl sokat nyersz akkor kidobnak.
Látom érzékenyen érint a szerencsejáték. Miért zavar ez téged? Az elsõ két részben is beülhettél a kaszinókba, ugyan úgy volt rulett és félkarú, magas szerencsével elég sok pénzt összeszedhettél így. És nem minden cikk foglalkozik a szerencsejátékkal, néha látogass el a No Mutants Allowed, vagy a FONV Hivatalos Fórum -ára, és akkor megtudhatsz bármit amit akarsz, én is innen szerzem az infókat.