Ezek szerint négy kategória lesz. -tûzfegyverek (firearms). itt majd az erõ fog számítani -energiafegyverek (energy weapons) -"robbanószerek" (explosives) -közelharci fegyverek (melee weapons)
Egyébként csak a Gatling Laser-nek volt a nevében a "gatling", a hagyományos lõszeres gatlingok pl. minigun névek futottak. De a kettesben voltak még egyéb példányok is. Ha jól emlékszem ûrméretben különböztek. A 3-asban kavarták össze a dolgokat a kategóriákat.
Nem, most a jól megszokott postai csomagok után rohangálunk, amit megszokhattunk magyarországon is. A Posta holokausztja. Remélem nem teszik bele a VÁMot, mert nagyon ki fogok akadni :D
Gatling az lézeres? Régen még töltényes volt. Így érthetõ. De mi a gépágyú??
"A több tíz órásra becsült kalandunk jó részét a szállítmányunk utáni hajsza és az ismeretlen banditák kilétének felderítése teszi ki, de jó Fallout szokáshoz híven rengeteg izgalmas mellékküldetésre is számítanunk kell, melyek New Vegas -- a nukleáris holokauszt ellenére is -- élõ és lélegzõ városában, illetve annak környékén játszódnak majd."
Végre nem apa után rohangálunk.
Ez volt már?
megjelenés:
PC: 2010. szeptember 30. PS3: 2010. szeptember 30. Xbox 360: 2010. szeptember 30.
Mivel energia cellákat használ és lézernyalábokat lõvel, így értelemszerûen az energia fegyverek közé sorolták. A Gépágyú-Golyószóró-Minigun pedig nem hinném hogy a robbanószerek közé tartozna.
Újabb infók: - Tabitha a szupermutánsok vezére az FEV hatása elõtt is emberi nõ volt, ezért ragaszkodik az átváltozása után is a nõi személyiségéhez. - Szétosztották a nehézfegyvereket: a gatling gépágyú átkerült az energia fegyverek közé, a rakétavetõ a robbanószerekhez, a lángszóró is az energia fegyverek közé került ( errõl elég parázs vita folyik mind a hivatalos, és a rajongói fórumokon), a gépágyú pedig a kézi lõfegyverekhez került. - Az erõ befolyással bír a fegyverhasználatra, pl: 10 erõnél és magas lõfegyver skill-lel sebészi pontossággal irthatjuk az ellent egy gépágyúval, de 1 erõnél hiába rendelkezünk magas lõfegyver skill-lel csak összevissza fogjuk szórni a golyókat, mivel "vizes nudliként" nem tudjuk kordában tartani azt a hatalmas tûzerõt.
Remélem a látóhatárt növelik. A Fallout 3-ban a folyó partján állva a túloldal már low poly felbontásban volt. Ez maxon azért elég fura volt.
Ha azt tanultam volna, ami az életemet mentheti meg, azt el se felejtettem volna. Pl sok kiscserkész dolgot tudok gyerekkoromból. Az fontos :D Nem úgy mint pl a kottaolvasás (lol), vagy egyversecske az irodalomkönyvbõl.
Mivel New Vegast anno Las Vegast nem érte semmilyen támadás, így érintetlen maradt. Amúgy újabb kis infó: Mr. House New Vegas tejhatalmú ura egy háború elõtti ember, bár az nem derült ki a cikkbõl, hogy õ most egy kiborg, vagy pedig csak lefagyasztva volt az elmúlt 200 évben.
Nem tudom, hogy volt-e már említve, de a képzettség növelõ könyvek is átalakításra kerültek. Ellentétben a három résszel a New Vegasban is növelik a képzettségeidet de csak egy rövid ideig, tehát nem állandóra nyomják majd fel a képzettségeidet.
Nah végre valami ínyencség a túlélõ mániásoknak, mint éjn! =) Köszönöm a híreket!
Új infók, új képek: - A 21-es menedék New Vegas alatt lesz, ebben a menedékben is folyt kísérlet, minden konfliktust szerencsejátékkal oldottak meg, késõbb pedig amikor kinyílt a menedék kapu és a külvilág felé kezdtek terjeszkedni az egész menedékbõl kaszinót építettek. Vault 21 kaszinó - Caesar's Legion Centurió - A Kézi lõfegyverek és a Nehéz lõfegyverek egy skillt alkotnak, a rakétavetõ és a Fatman áthelyezésre került a Robbanószerek közé. - Egyik csapattársunk Craig Boon ellenünk fordul ha beállunk a Caesar's Legion-ba. - Az ûrpályán keringõ lézerágyút Archimedes-t naponta csak kétszer használhatjuk. - Újra lesz Túlélõ skill, befolyásolja majd, hogy az élelembõl, italból mennyi életerõ töltödik vissza, és a segítségével fözhetünk, süthetünk majd a tábortûz mellett. Pár kép: Kaszinó Harc az utcán Motel Rulett asztal Black Jack asztal Játékmasina
Ez az egeres dolog nálam is probléma /volt mert megint kitöröltem a 3.14csába./
Remélem ez a játék nemfog állandóan kidobálni, lefagyni, összeomlani, meghülyülni mint ahogy a Fallout 3. Volt hogy egy nap 5-ször lefagyott. De a kedvencem mikor játszok és a bal felsõ sarokban megjelenik a windowsos egér. És ha ilyenkor nyomok egy bal klikket szépen kidob az asztalra de visszamenni már nem tudok. És én még a szerencsések közé tartozom.
Nem maga a világ ami erõltetett, hanem a robotok. Maguk az épületek, a város, az egy nagyszerû kreáció, és belõlem is kihozott pár régi emléket, igaz, marhára nem éltem még akkortályt.
Ami nekem egy ilyen lelki kuriózum, az a nyers vas/acél, rozsdásan, és rajta a lepattogzó sárga, kék, mélyzöld, krémpiros festék. Gyönyörû jelenség.
De az ilyen vault cucc, meg brotherhood, enclave, ezek már valahogy nem jönnek be, fõleg a lézeres cuccok amik kiábrádítóak. Tényleg jó lenne, ha "kicsit" felvenne a játék pl MadMaxból, vagy Book of Eli -ból, több ilyen témájú filmbõl, Mármint a kuporgatást, a kapcsolati kiépítést h legyen utánpótlás, az üzletelgetést, meg jármûvek is nagyon jók lennének...
Lehet h én végül a RAGEvel fogok többet játszani ezek végett, bár kitudja, Nevadát imádom, és Vegast is...
Az a baj h most v fáradt vagyok ehez, de nem tudom leírni h mit is várnék el a Fallout NV-tõl, de inkább Fallout 4tõl. Meg biztos le is írtam párszor.
Lényeg, h a látvány meg ötletek azok nagyszerûek, de ha megvalósítják, tegyék már normálisan, mert egész játékidõ alatt idõhúzást érzek, fõleg az ide oda szaladgálós dolgokat nem értem, minek. Meg az AI borzalma, hogy kis scavanger csajszi egy 5lövetûvel rátámad a 2 raiderre meg egy katonai robotra, úgy, h azokat már én se látom 10es érzékenység skillel. Meg tényleg, gondolkodjanak, és jó lenne ha pl lenne vmi "Infamous" cucc, hogy ha hírhedt vagy, v erõs negatív karma, akkor ne baszogassanak a Raiderek, v Super Mutantok, mivel kb "közülük való vagy". Ellenben nézzenek rád úgy az NPCk, mint vmi tömeggyilkosra, féljenek, legyenek félõen ellenségesek, v csak ha kis gonoszka punknyi karmád van, bánjanak veled úgy mint vmi darab szarral, respect nélkül. Ez azért nem nagy kívánság. Jah meg hogy barátkozni lehessen az ellenséggel, v álcáznva keresztülhaladni rajtuk.
Nem is tudtam hogy az utakon megtalálható nukleáris meghajtású autókat 2060-ban fejlesztették ki, és 2070-ben terjedtek el igazán. Ez megmagyarázza a sok autóhirdetést ami a plakátokon van és hogy miért van olyan sok, egyforma tipusú autó az utakon.
Az erõltetett 50-es évekbeli jövõ álomkép dologgal nem értek egyet!
Tényleg érdemes a Fallout wikia-n a Timeline-t, sok minden kiderül belõle, többek között ennek miértjére is választ kapsz.
Gyakorlatilag a Fallout és a jelenlegi világ az 50-es évek elejétõl tér el teljesen történelmében. Mivel 1950-tõl folyamatos recessziók, háborúk, katasztrófák, olajválság, háború súlytotta az egész világot nemcsoda, hogy a kultúra megreked az adott szinten.
De egyébként tényleg nagyon ajánlom azt a Timeline-t, én is ma olvastam végig és elég sok dolgot megvilágít.
Nekem meg épp hogy bejön a Fallout világa. Valahogy nagyon meg fogott ez a retro-futurisztikus világ. Néha csak nézelõdöm, próbálom elképzelni milyen lehetett az élet a háború elött. És a Vault tec története is azt sugalja hogy igen, ilyen hülye az ember, hogy nem hogy megvédenék a lakosságot a menedékekkel hanem épp ellenkezõleg kisérleteket végeznek a bezárt emberekkel.
A Falloutot nem könnyû modolni:) Egy Q3at 1000x könnyebb. Csak mondom.
Amúgymeg, mindenhol történhetett valami, de azért az egész földet csak nem amortizálták le. Affrika szerintem "érintetlenül" vad hely maradt. Oroszok meg tudja a halál... De igen, alapvetõ ösztönök elvén társadalom, fasizmus, hülyeségek, bolondok, stb stb.
Nekem annyira nem sötét középkor beli a hangulata, erõsen érzem az erõltetett 50es évek beli jövõ álomképét. Nagyon zavaró. Önmagában a fallout világa nekem nem is tetszik.
Talán a New Vegas segít majd ezen valamit...
Ha vágod az angolt akkor a fallout wikia oldalon van egy timeline, abból elég sokat lehet tudni a világ többi részérõl, vagy legalábbis az események alakulásáról.
Szerintem hasonló dolgok zajlottak le ott is: egyesek túlélték, azok csoportokba, közösségekbe rendezõdtek. Mindenki a saját túlélését tartotta szem elõtt, az erõsebbek kihasználták a gyengébbeket (rabszolgák, rabszolgatartók), mutáns lények tizedelik a megmaradt lakosságot, csoportok emelkednek ki a túlélõk közül, akik vagy újra akarják kezdeni a civilizáció építését vagy saját hatalmukat akarják megszilárdítani.
Kb. ilyesmi történhet minden nagy kataklizma után szerintem.
Én azon gondolkoztam hogy a Fallout világában mi lehet a Föld többi részén? Az biztos hogy az egész világon a civilizáció összeomlott a nagy háború után. De vajon mindenhol ilyen agresszív, sötét középkort idézõ világ alakult ki?
Azért szerintem ha másra nem a grafikára nem nagyon lehetett panasz fallout 3-ban, szép volt az (persze, hogy lehetett volna szebb is, dehát ezt modokkal, aki igényli, nagyszerûen lehet ellensúlyozni, ez szerintem a Bethesda cuccoknak a nagy elõnye: rendkívül könnyû és egyszerû modolhatóság.)
Az idõ amúgy is mindent megszépít fallout 1-2 egy másik korszak játéka volt, ha kiadnák ugyanolyan motorral, miegymással egy új történettel (tovább görgetve a történetet), akkor annak max csak a rajongók örülnének szerintem, lehet még õk is követelnék a fejlõdést...
Jah, és elfeejtettem. Egy túlélõs játékban legyenek már rendes városfélék, ahol rendes civilizáció újrakezdés/folytatás van, sok emberrel, necsak össze vissza ácsorgó npckkel. ^^
Hát a grafika mondjuk akár HD-s is lehet, de az effekteket valahogy nem sikerül belecsempészni, ergó nyers textúrákat látunk. Persze shaderek vannak, de én pl a nap fényérõl beszélek, meg dinamikus árnyék, stb stb. Pl milyen jó lenne, ha belenézel a napba, és COD6 fashbang szerûen egy screenshotot látsz féligmeddig, mint valóságban kb.
De visszatérve. FPSt csinálják meg rendes FPSre, VATSot pedig mozgalmassá, hogy a csávó fedezékbõl lõjjön, ne 1 helyben állva, és akár több fegyverrel is, vagy legyen annyi esze, hogy ha oldallról támadnak, akkor védekezzen.
Igen, ez igaz, és sztori meg "érzés" tekintetében nagyon ott is lesz, biztosan. Csakhogy ettõl még az engine és a harcrendszer egy FPS marad...
Tudod épp nemrég mondtam egy haveromnak, hogy valszeg semmi bajom nem lett volna a Fallout 3-al ha eleve úgy hirdetik hogy "Készül egy Fallout témájú FPS RPG elemekkel". De úgy hirdették hogy Fallout 3, hogy a régi RPG részek folytatása, és erre egy totál más játékot adtak ki. Ez olyan mintha a C&C 4. része a Renegade lett volna - RTS helyett FPS...
Ezért nem volt bajom nekem a Fallout Tactics-al se, mert eleve nem úgy reklámozták hogy szerepjáték lesz, hanem hogy taktikai játék, szerepjáték elemekkel. Annak tökéletes is volt.
Nagyon jó helyen van a New Vegas, hiszen az Odsidianban vannak az elõzõ két rész készítõi, õk tudják, hogy milyen a Fallout. Én örülök, hogy nem Bioware-é a Fallout jog, semmi kedvem kurta pályákon nézni ahogy a gép harcol helyettem, meg 5-8 dlc keresztül felesleges páncélokat, meg fegyvereket töltögetni. Különben is a Bethesda kérte fel az Obsidian-t, hogy készítsék el ez az új Fallout részt, ez egy gesztus volt tölük a régi Black Isle tagoknak, hogy legalább a félbe hagyott eredeti Fallout 3-hoz hasonlót alkossanak.
A Dragon Age-et készítõ csapatnak kellene megszereznie a jogokat, egy kb. olyan harcrendszerû/történetû Fallout-ot elfogadnék. :)
"Hát ahogy elnézem ezt simán hívhatták volna kiegészítõnek - teljesen ugyanaz az Engine, ugyanaz a FPS harcrendszer kimerevítéses fejlövéssel, stb. Totál mint Fallout 3. Miért nem úgy hívják hogy Fallout 3 - New Vegas?"
Teljesen igazad van. Sõt szerintem még a textúrákon se változtattak meg ugyan olyan tereptárgyak lesznek benne mint ami a Fallout 3-ban voltak. Olyan mintha egy Fallout 3-hoz érkezõ DLC képeit nézegetnék.
A harc elég ratyi, fõleg ha nem tetszik a VATS. Nekem se, mert én rendes FPSeket szeretem inkább. De önmagában jó a dolog. Csak igen, harcolni nem 1szerû, és kevés benne az FPS.
És igen, kiegészítõ, habár a codok is ugyanazzal az engineval futnak, és mégse kiegészítõk.
Hát ahogy elnézem ezt simán hívhatták volna kiegészítõnek - teljesen ugyanaz az Engine, ugyanaz a FPS harcrendszer kimerevítéses fejlövéssel, stb. Totál mint Fallout 3. Miért nem úgy hívják hogy Fallout 3 - New Vegas?
Jó lenne ha valamilyen normális cég megcsinálná a rendes Fallout 1-2-Tactics stílusában a 4. részt. A Baldur's Gate mellett ez volt a kedvenc RPGm és elég szomorú hogy mit mûveltek vele a 3. részre, totál elkonzolosították az egészet. Ebben legalább annyira nincs harcrendszer mint a Bethesda többi játékában (Oblivion, stb) ahol futkározol és karddal hadonászol real time - a Falloutban futkározol, lõsz és néha megállíthatod az idõt hogy célozhassál, nincs ebben semmi taktika vagy stratégia. Ennyi erõvel a Deus Ex-et is hívhatnánk RPGnek.
Ha már ennyire jól meg lesz oldva a pénzlobbizás, remélhetõleg akkor a valóságos kézi harc is ki lesz dolgozva rendesen. Hitmarkerekrõl nem is beszélve, az vmi borzalmas.
Hát én pl boxerrel, meg késekkel, botokkal csapkodom a mutáns medvénél alacsonyabb szintû állatokat, nem pazarlok golyót rájuk. New Vegasban meg lesz majd bokszkesztyû, és ha már úgy is lesz szerencsejáték biztos lehet majd bokszolni is mint a F2-ben.
Az jó. És remélem hogy most már sokkal több normális perk lesz nem úgy mint a 3-ban. Pl volt az a perk hogy ökölcsapás vagy mi. Na szerintem az egy full felesleges mert nem hiszem hogy valaki is pont azt fogja bejelölni. Meg a DLC-k után se kaptunk jobbakat.
Alap játékban is menekülnek, nem kell hozzá FWE. Igen az tényleg elég hülyén nézz ki amikor gépágyúval a kezemben harci páncélban rohangálok, és megtámad pár baseball ütõs, kis bicskás fosztogató, elég nagy az önbizalmuk
Lehet már tudni hogy hány szint lesz? Remélem hogy nem 20 hanem több.
Igen, ez tiszta nevetséges. Mondjuk kevés játék képes rá. Így kapásból... AC2. Amúgy van h elfutnak Falloutban is, de lehet h csak az FWE miatt. Meg alapból az, hogy miért kell mindenkinek mindent megtámadni.
Remélem egy nagy hibát orvosolnak majd. A Fallout 3-ban sokszor van az hogy mindenki elkezd támadni. Tehát nem mérlegelik a helyzetet hogy egyáltalán van-e esélyük az adott ellenféllel szemben. Leginkább a társaknál feltünõ ez. Pl nálam Clover sokszor úgy halt meg hogy karddal nekiesett egy szupermutánsnak vagy egy óriás skorpiónak. Hát igen volt is quick load rendesen. Meg az zavart még hogy rám támad 5 raider és abból 4-et kapásból elintézek de az ötödik el nem futna hanem továbbra is hadonászik a kisbicskályával miközben a kezemben pihen egy gatling lézer vagy egy golyószóró tüzelésre készen.
Várjál, te egy nehezített mod miatt vagy felháborodva? Azt hittem az alap játékkal van bajod. Az nem a Bethesda hibája ha valaki igazi túlélõs modot csinál, ráadásul azt mondtad, hogy túlélõsen szereted, szerintem egy fejlesztett szupermutánssal való találkozás elég "túlélõs".
Hat hibak ide, toketlen AI oda, azert egy Abrams tankot ne akarjunk kessel megallitani, mert az nem tul valosaghu.. Tehat, ha valami kicsavart jatekfelfogassal akarsz nyomulni, az nem a jatek hibaja..
Hát figy, én túlélõként nyomom, és lehetõ legreatívabban, van alap pisztoly, kés, egy kalasnyikov, aztán azzal tolom még amit találok. Most az ilyen felbukkanó buzi mutánsok, akik FWEben nem képesek sebzõdni se, mikor ezerrel sorozom a fejét telibe... lehet FWE nélkül ez nem lenne ennyire gáz... Na most ezért nem fogok rakétavetõt, lézerágyúkat, atomot cibálni, konzol kill oszt jólvan, csak elég lehangoló.
Meg még csipával se tudom leszedni a nubját. Amúgy meg egy szerencsétlen, töketen szörny, mive az AI béka segge alatt.
El is várom egy szupermutánstól, hogy csak über fegyverek sebezék, hiszen a Deathclaw-ok után õk a második legveszedelmesebb ellenfelek. Én nehezített moddal játszok, vats-ot ritkán használok akkor is csak a látvány miatt, semmi gondom a sima harccal, bár az utálom amikor a fedezékbõl lövök, tiszta a cél és mégis egy láthatatlan fal felfogja a lövéseimet.
Ez mind szartse fog érni, ha megint tized másodpercek alatt elédcikázik, és vats nélkül nem tudod leszedni, vagy mert csak az ultraüber fegyverek sérthetik meg :S
1. Standalone cucc, de nem kiegészítés. Engine ugyanaz, picit továbbfejlesztett. 2. Izgalmasabbnak ígérik, az engine is jobb lesz remélhetõleg, és sok fegyvert, animációt, cuccost mod nélkül élvezhetsz friss installtól kezdve. 3. FALL 2010. November-október vót multkor is.
Hy.Lenne pár kérdésem.Imádom a játékot de ezzel totál tudatlan vagyok. 1.Ez egy standalone kiegészítés?Vagy egy új rész? 2.Miben lesz más az elõzõnél? 3.Kb mikor jön a játék? Nagyon várom már.
Most olvastam egy cikket, amiben a cikkíró kipróbálta a játék demóját, és nem volt szüksége a VATS-ra, az iron sight-ot is átalakították, most már a fegyver célzóját fogod használni mint a fps-ben. Úgy hogy kein pánik, VATS nélkül is lehet majd lövöldözni. Visszatér az ostoba karakter! Ha túl alacsony intelligenciát állítasz be magadnak, úgy beszélsz majd mint egy hülye gyerek, ahogy az elsõ két részben.
Az Obsidian, és a Bethesda összefogásának eredménye a Fallout: New Vegas, amelyet természetesen szép dobozban is megvásárolhatnak a rajongók.
Érdekes dolog ez a gyûjtõi változatos téma, fõleg így 2010-ben, hiszen manapság erõsen támad a digitális disztribúció is. A Fallout: New Vegas viszont nem a megszokott letölthetõ, ingame extrákkal kedveskedik a rajongóknak.
Aki úgy döntene, hogy befektet egy Fallout: New Vegas extra változatba, a következõket találja majd a míves dobozban:
- Lucky 7 zsetonok - Egy pakli kártya, a játékban található fontosabb frakciók, és karakterek illusztrációival - A híres neves "Lucky 38 platinum chip" - All Roads címmel egy képregény, melyet a játék kreatív direktora, Chris Avellone írt, és a játék elõzményeit tárgyalja - The Making of Fallout: New Vegas: a szokásos DVD lemez,, tele exkluzív videókkal, interjúkkal, egyebekkel
A Fallout: New Vegas Collector's Edition mindhárom támogatott platformon elérhetõ lesz, viszont az árát egyelõre nem tudni.
info: Gamestar
100% agreed.
Arról nincs hír, hogy lehet e végre VATS nélkül rendesen lövöldözni, v megint összevissza fognak rohangálni az ellenfelek mindenféle ész nélkül?
Supermutant konzol kill alapból, mert ezért szervó páncélt nem hordok.
Igen: -Lesz szerencsejáték: Black JAck, Félkarú rablók, Póker, Rulett, a szerencse tulajdonságnak ismét jelentõs szerepe lesz. -Három fajta pénz lesz: Kupak, NCR dollár, Legion pénz (ami nem más mint kaszinó zseton) -C4-es robbanószer detonátorral, machete, borotva, és bokszkesztyûk (lehet, hogy majd bokszolhatunk ringben, vagy fogadhatunk) -Új újratöltési animációk a fegyverekhez, ami abból áll hogy megmutatja mennyi lõszert raksz a fegyverbe -Társainkhoz lesznek mellékküldetések -New Vegast egy ember fogja irányítani, Mr. House aki robot rendõrökkel tartja uralma alatt az egész várost.