"Hát ahogy elnézem ezt simán hívhatták volna kiegészítõnek - teljesen ugyanaz az Engine, ugyanaz a FPS harcrendszer kimerevítéses fejlövéssel, stb. Totál mint Fallout 3. Miért nem úgy hívják hogy Fallout 3 - New Vegas?"
Teljesen igazad van. Sõt szerintem még a textúrákon se változtattak meg ugyan olyan tereptárgyak lesznek benne mint ami a Fallout 3-ban voltak. Olyan mintha egy Fallout 3-hoz érkezõ DLC képeit nézegetnék.
A Dragon Age-et készítõ csapatnak kellene megszereznie a jogokat, egy kb. olyan harcrendszerû/történetû Fallout-ot elfogadnék. :)
Nagyon jó helyen van a New Vegas, hiszen az Odsidianban vannak az elõzõ két rész készítõi, õk tudják, hogy milyen a Fallout. Én örülök, hogy nem Bioware-é a Fallout jog, semmi kedvem kurta pályákon nézni ahogy a gép harcol helyettem, meg 5-8 dlc keresztül felesleges páncélokat, meg fegyvereket töltögetni. Különben is a Bethesda kérte fel az Obsidian-t, hogy készítsék el ez az új Fallout részt, ez egy gesztus volt tölük a régi Black Isle tagoknak, hogy legalább a félbe hagyott eredeti Fallout 3-hoz hasonlót alkossanak.
Igen, ez igaz, és sztori meg "érzés" tekintetében nagyon ott is lesz, biztosan. Csakhogy ettõl még az engine és a harcrendszer egy FPS marad...
Tudod épp nemrég mondtam egy haveromnak, hogy valszeg semmi bajom nem lett volna a Fallout 3-al ha eleve úgy hirdetik hogy "Készül egy Fallout témájú FPS RPG elemekkel". De úgy hirdették hogy Fallout 3, hogy a régi RPG részek folytatása, és erre egy totál más játékot adtak ki. Ez olyan mintha a C&C 4. része a Renegade lett volna - RTS helyett FPS...
Ezért nem volt bajom nekem a Fallout Tactics-al se, mert eleve nem úgy reklámozták hogy szerepjáték lesz, hanem hogy taktikai játék, szerepjáték elemekkel. Annak tökéletes is volt.
Hát a grafika mondjuk akár HD-s is lehet, de az effekteket valahogy nem sikerül belecsempészni, ergó nyers textúrákat látunk. Persze shaderek vannak, de én pl a nap fényérõl beszélek, meg dinamikus árnyék, stb stb. Pl milyen jó lenne, ha belenézel a napba, és COD6 fashbang szerûen egy screenshotot látsz féligmeddig, mint valóságban kb.
De visszatérve. FPSt csinálják meg rendes FPSre, VATSot pedig mozgalmassá, hogy a csávó fedezékbõl lõjjön, ne 1 helyben állva, és akár több fegyverrel is, vagy legyen annyi esze, hogy ha oldallról támadnak, akkor védekezzen.
Jah, és elfeejtettem. Egy túlélõs játékban legyenek már rendes városfélék, ahol rendes civilizáció újrakezdés/folytatás van, sok emberrel, necsak össze vissza ácsorgó npckkel. ^^
Azért szerintem ha másra nem a grafikára nem nagyon lehetett panasz fallout 3-ban, szép volt az (persze, hogy lehetett volna szebb is, dehát ezt modokkal, aki igényli, nagyszerûen lehet ellensúlyozni, ez szerintem a Bethesda cuccoknak a nagy elõnye: rendkívül könnyû és egyszerû modolhatóság.)
Az idõ amúgy is mindent megszépít fallout 1-2 egy másik korszak játéka volt, ha kiadnák ugyanolyan motorral, miegymással egy új történettel (tovább görgetve a történetet), akkor annak max csak a rajongók örülnének szerintem, lehet még õk is követelnék a fejlõdést...
Én azon gondolkoztam hogy a Fallout világában mi lehet a Föld többi részén? Az biztos hogy az egész világon a civilizáció összeomlott a nagy háború után. De vajon mindenhol ilyen agresszív, sötét középkort idézõ világ alakult ki?
Ha vágod az angolt akkor a fallout wikia oldalon van egy timeline, abból elég sokat lehet tudni a világ többi részérõl, vagy legalábbis az események alakulásáról.
Szerintem hasonló dolgok zajlottak le ott is: egyesek túlélték, azok csoportokba, közösségekbe rendezõdtek. Mindenki a saját túlélését tartotta szem elõtt, az erõsebbek kihasználták a gyengébbeket (rabszolgák, rabszolgatartók), mutáns lények tizedelik a megmaradt lakosságot, csoportok emelkednek ki a túlélõk közül, akik vagy újra akarják kezdeni a civilizáció építését vagy saját hatalmukat akarják megszilárdítani.
Kb. ilyesmi történhet minden nagy kataklizma után szerintem.
A Falloutot nem könnyû modolni:) Egy Q3at 1000x könnyebb. Csak mondom.
Amúgymeg, mindenhol történhetett valami, de azért az egész földet csak nem amortizálták le. Affrika szerintem "érintetlenül" vad hely maradt. Oroszok meg tudja a halál... De igen, alapvetõ ösztönök elvén társadalom, fasizmus, hülyeségek, bolondok, stb stb.
Nekem annyira nem sötét középkor beli a hangulata, erõsen érzem az erõltetett 50es évek beli jövõ álomképét. Nagyon zavaró. Önmagában a fallout világa nekem nem is tetszik.
Talán a New Vegas segít majd ezen valamit...
Nekem meg épp hogy bejön a Fallout világa. Valahogy nagyon meg fogott ez a retro-futurisztikus világ. Néha csak nézelõdöm, próbálom elképzelni milyen lehetett az élet a háború elött. És a Vault tec története is azt sugalja hogy igen, ilyen hülye az ember, hogy nem hogy megvédenék a lakosságot a menedékekkel hanem épp ellenkezõleg kisérleteket végeznek a bezárt emberekkel.
Az erõltetett 50-es évekbeli jövõ álomkép dologgal nem értek egyet!
Tényleg érdemes a Fallout wikia-n a Timeline-t, sok minden kiderül belõle, többek között ennek miértjére is választ kapsz.
Gyakorlatilag a Fallout és a jelenlegi világ az 50-es évek elejétõl tér el teljesen történelmében. Mivel 1950-tõl folyamatos recessziók, háborúk, katasztrófák, olajválság, háború súlytotta az egész világot nemcsoda, hogy a kultúra megreked az adott szinten.
De egyébként tényleg nagyon ajánlom azt a Timeline-t, én is ma olvastam végig és elég sok dolgot megvilágít.
Nem is tudtam hogy az utakon megtalálható nukleáris meghajtású autókat 2060-ban fejlesztették ki, és 2070-ben terjedtek el igazán. Ez megmagyarázza a sok autóhirdetést ami a plakátokon van és hogy miért van olyan sok, egyforma tipusú autó az utakon.
Nem maga a világ ami erõltetett, hanem a robotok. Maguk az épületek, a város, az egy nagyszerû kreáció, és belõlem is kihozott pár régi emléket, igaz, marhára nem éltem még akkortályt.
Ami nekem egy ilyen lelki kuriózum, az a nyers vas/acél, rozsdásan, és rajta a lepattogzó sárga, kék, mélyzöld, krémpiros festék. Gyönyörû jelenség.
De az ilyen vault cucc, meg brotherhood, enclave, ezek már valahogy nem jönnek be, fõleg a lézeres cuccok amik kiábrádítóak. Tényleg jó lenne, ha "kicsit" felvenne a játék pl MadMaxból, vagy Book of Eli -ból, több ilyen témájú filmbõl, Mármint a kuporgatást, a kapcsolati kiépítést h legyen utánpótlás, az üzletelgetést, meg jármûvek is nagyon jók lennének...
Lehet h én végül a RAGEvel fogok többet játszani ezek végett, bár kitudja, Nevadát imádom, és Vegast is...
Az a baj h most v fáradt vagyok ehez, de nem tudom leírni h mit is várnék el a Fallout NV-tõl, de inkább Fallout 4tõl. Meg biztos le is írtam párszor.
Lényeg, h a látvány meg ötletek azok nagyszerûek, de ha megvalósítják, tegyék már normálisan, mert egész játékidõ alatt idõhúzást érzek, fõleg az ide oda szaladgálós dolgokat nem értem, minek. Meg az AI borzalma, hogy kis scavanger csajszi egy 5lövetûvel rátámad a 2 raiderre meg egy katonai robotra, úgy, h azokat már én se látom 10es érzékenység skillel. Meg tényleg, gondolkodjanak, és jó lenne ha pl lenne vmi "Infamous" cucc, hogy ha hírhedt vagy, v erõs negatív karma, akkor ne baszogassanak a Raiderek, v Super Mutantok, mivel kb "közülük való vagy". Ellenben nézzenek rád úgy az NPCk, mint vmi tömeggyilkosra, féljenek, legyenek félõen ellenségesek, v csak ha kis gonoszka punknyi karmád van, bánjanak veled úgy mint vmi darab szarral, respect nélkül. Ez azért nem nagy kívánság. Jah meg hogy barátkozni lehessen az ellenséggel, v álcáznva keresztülhaladni rajtuk.
Remélem ez a játék nemfog állandóan kidobálni, lefagyni, összeomlani, meghülyülni mint ahogy a Fallout 3. Volt hogy egy nap 5-ször lefagyott. De a kedvencem mikor játszok és a bal felsõ sarokban megjelenik a windowsos egér. És ha ilyenkor nyomok egy bal klikket szépen kidob az asztalra de visszamenni már nem tudok. És én még a szerencsések közé tartozom.
Ez az egeres dolog nálam is probléma /volt mert megint kitöröltem a 3.14csába./
Új infók, új képek: - A 21-es menedék New Vegas alatt lesz, ebben a menedékben is folyt kísérlet, minden konfliktust szerencsejátékkal oldottak meg, késõbb pedig amikor kinyílt a menedék kapu és a külvilág felé kezdtek terjeszkedni az egész menedékbõl kaszinót építettek. Vault 21 kaszinó - Caesar's Legion Centurió - A Kézi lõfegyverek és a Nehéz lõfegyverek egy skillt alkotnak, a rakétavetõ és a Fatman áthelyezésre került a Robbanószerek közé. - Egyik csapattársunk Craig Boon ellenünk fordul ha beállunk a Caesar's Legion-ba. - Az ûrpályán keringõ lézerágyút Archimedes-t naponta csak kétszer használhatjuk. - Újra lesz Túlélõ skill, befolyásolja majd, hogy az élelembõl, italból mennyi életerõ töltödik vissza, és a segítségével fözhetünk, süthetünk majd a tábortûz mellett. Pár kép: Kaszinó Harc az utcán Motel Rulett asztal Black Jack asztal Játékmasina
Nah végre valami ínyencség a túlélõ mániásoknak, mint éjn! =) Köszönöm a híreket!
Nem tudom, hogy volt-e már említve, de a képzettség növelõ könyvek is átalakításra kerültek. Ellentétben a három résszel a New Vegasban is növelik a képzettségeidet de csak egy rövid ideig, tehát nem állandóra nyomják majd fel a képzettségeidet.
Váó, a vaultos képen milyen szép rendezett az utca. És még világítás is van. :)
Mivel New Vegast anno Las Vegast nem érte semmilyen támadás, így érintetlen maradt. Amúgy újabb kis infó: Mr. House New Vegas tejhatalmú ura egy háború elõtti ember, bár az nem derült ki a cikkbõl, hogy õ most egy kiborg, vagy pedig csak lefagyasztva volt az elmúlt 200 évben.
Ha azt tanultam volna, ami az életemet mentheti meg, azt el se felejtettem volna. Pl sok kiscserkész dolgot tudok gyerekkoromból. Az fontos :D Nem úgy mint pl a kottaolvasás (lol), vagy egyversecske az irodalomkönyvbõl.
Remélem a látóhatárt növelik. A Fallout 3-ban a folyó partján állva a túloldal már low poly felbontásban volt. Ez maxon azért elég fura volt.
Újabb infók: - Tabitha a szupermutánsok vezére az FEV hatása elõtt is emberi nõ volt, ezért ragaszkodik az átváltozása után is a nõi személyiségéhez. - Szétosztották a nehézfegyvereket: a gatling gépágyú átkerült az energia fegyverek közé, a rakétavetõ a robbanószerekhez, a lángszóró is az energia fegyverek közé került ( errõl elég parázs vita folyik mind a hivatalos, és a rajongói fórumokon), a gépágyú pedig a kézi lõfegyverekhez került. - Az erõ befolyással bír a fegyverhasználatra, pl: 10 erõnél és magas lõfegyver skill-lel sebészi pontossággal irthatjuk az ellent egy gépágyúval, de 1 erõnél hiába rendelkezünk magas lõfegyver skill-lel csak összevissza fogjuk szórni a golyókat, mivel "vizes nudliként" nem tudjuk kordában tartani azt a hatalmas tûzerõt.
Gatling energiafegyver, ez az ami igazán helytelen. Sima sorozatlövõ lõfegyver, nagy kaliberrel és ROFal.
A gépágyú pedig nemtudom mi, de az is inkább robbanószernek hangzik.
Mivel energia cellákat használ és lézernyalábokat lõvel, így értelemszerûen az energia fegyverek közé sorolták. A Gépágyú-Golyószóró-Minigun pedig nem hinném hogy a robbanószerek közé tartozna.
PC: 2010. szeptember 30. PS3: 2010. szeptember 30. Xbox 360: 2010. szeptember 30.
"A több tíz órásra becsült kalandunk jó részét a szállítmányunk utáni hajsza és az ismeretlen banditák kilétének felderítése teszi ki, de jó Fallout szokáshoz híven rengeteg izgalmas mellékküldetésre is számítanunk kell, melyek New Vegas -- a nukleáris holokauszt ellenére is -- élõ és lélegzõ városában, illetve annak környékén játszódnak majd."
Végre nem apa után rohangálunk.
Nem, most a jól megszokott postai csomagok után rohangálunk, amit megszokhattunk magyarországon is. A Posta holokausztja. Remélem nem teszik bele a VÁMot, mert nagyon ki fogok akadni :D
Gatling az lézeres? Régen még töltényes volt. Így érthetõ. De mi a gépágyú??
Ezek szerint négy kategória lesz. -tûzfegyverek (firearms). itt majd az erõ fog számítani -energiafegyverek (energy weapons) -"robbanószerek" (explosives) -közelharci fegyverek (melee weapons)
Egyébként csak a Gatling Laser-nek volt a nevében a "gatling", a hagyományos lõszeres gatlingok pl. minigun névek futottak. De a kettesben voltak még egyéb példányok is. Ha jól emlékszem ûrméretben különböztek. A 3-asban kavarták össze a dolgokat a kategóriákat.
Kicsit túl korai ez sztem, október-november környékén várható.
Pedig abban a wikiben ahol én olvastam Gépágyúnak hívják, az 1861 Gatling -Gun-t is Gatling ágyúnak hívják, és a modern kori változatát a Minigun-t is Gépágyúnak fordították.
Kihagytad az Ökölharcot, mivel ott a boxer, a szervókesztyû, meg majd a bokszkesztyû, amivel talán ismét ringbe szállhatsz majd a Kaliforniai nehézsúlyú bajnoki címért
Nem igazan akarom elhinni a szeptemberi megjelenest, de az oktobert sem. Ennyi idovel a megjelenes elott (3-4 honap) mar gameplay videoknak kene kint lenni es mar majdnem beta allapotban kell lenni. Szerintem senki ne elje bele magat, bar tevednek:) A kepek alapjan meg egy jobban sikerult dlc-t sem neznek ki ebbol, pedig nagyon szeretem es varom is. Ennel sokkal tobb kell bar az obsidian mostanaban nem hasit valami jol.
Arra nem is gondolsz, hogy esetleg amit láttunk az még csak vázlat? Ha megnéznéd a hivatalos oldalon amikor készítették a DLC-ket elõször mindig vázlatban készítették el , és amikor végeztek a scriptelésel, a küldik megírásával, akkor jöhetek a csínosítgatások. PL a Pointlookout-nál láthatod hogy a fejlesztés elsõ szakaszában a modelek, mint a gõzhajó még texturával sem rendelkeztek.
Akar igy is lehetne, de a tendencia az hogy minel tobbet akarnak eladni egy jatekbol es igy "agyonreklamozzak" mindenhol, nem "agyonhallgatjak" es csak a leggyengebb reszeket mutogatjak. Bar igazad lenne, en is szeretnek mar szeptemberben jatszani vele, de félek... A Lookout az csak egy dlc volt ez viszont egy onallo, teljeserteku es teljes aru jatek lesz.
Nem véletlen várható megjelenés van elõtte. Általában ahhoz képest tolják arrább, de legalább szeptemberhez képest és nem novemberhez tologatják majd, ha halasztják. Amúgy ha jól emlékszem a Fallout 3 is késet, nem is beszélve a magyar verzióról.
Az elsõ játék bemutató: Fallout 3 - E3 Teaser Trailer (Videók / 2008. július 12.)
megjelenés: PC: 2008. október 31.
Ha 2010. szeptembert 30. veszünk akkor junius elsõ felében várható majd ugye: E3, June 15 - 17, 2010 Los Angeles
Amazon úgy tudja, hogy november 16 a megjelenési dátuma a játéknak...
Jah és Hardcore módban fogom nyomni tutira, legalább lesz egy kis izgalom és valóságérzet. (F3-ban is ott volt az a sok kaja, meg víz és nem volt jó másra csak életerõt növelni).
Hát, szeretnéd teis hogy értelmes kaják legyenek, mi? Pl gyümölcs adjon HPt, tészta adjon energiát, stb, h legyen vmi értelme?
Hát azért ennyire nem gondoltam bele, kb az is elég, hogy enned kell különben éhen halsz vagy ilyesmi, esetleg legyengülsz (kisebbet sebzel közelharci fegyverrel) nem tudsz annyira pontosan célozni (mozog egy kicsit a célkereszt, látás zavarok), vagy hackeléskor koncentrálni, nem tudsz futni csak gyalogolni. Én ilyesmivel megelégednék, de ha csak rendszeresen kell enni, hogy ne hallj éhen, illetve inni, hogy ne száradj ki az is elég.
Én csak ennyire gondoltam az F3-as utalásommal. (Meg egyébként is mikor gyógyultál kajától, meg víztõl, oké mondjuk 1-1 adagtól, de nem "most akkor bekapok 10-15 zacskó csipszet aztán teljesen egészséges leszek, pedig az elõbb már alig éltem, egy kutyaharapásba belehaltam volna")
Meg az jó, hogy törött lábat nem tud csak orvos gyógyítani...
"A Hardcore mód egy opcionálisan választható beállítás lesz, ami valósághûbbé teszi a játékot olyan dolgokkal, mint kiszáradás, illetve nem azonnal gyógyulás (gyógyuláshoz idõ kell). Ha azt választod, hogy visszatérsz normal nehézségre, utána nem állhatsz vissza hardcore módba. Játszd végig a játékot hardcore módban és egy speciális trófeát/acsívementet kapsz a végén.
Normál mód: Hard mód:
- Stimpack azonnal gyógyít - Gyógyuláshoz idõ kell - Lõszer súlytalan - Lõszernek súlya van - Nincs dehidratáltság -Játékosnak van egy dehidratáltság
mérõje, aminek értéke idõvel csökken, ezt vízzel lehet újratölteni
- Béna láb Stimpackel gyógyítható - Béna lábat csak orvos, vagy orvosi táska gyógyíthatja"
Szóval ez a Hardcore és a Normál közötti különbség. Hardcore lesz a nyerõ!
Alig két héttel az E3 kezdete elõtt a Bethesda is ismertette, milyen játékokat visz a Los Angeles-i találkozóra.
A marylandi kiadó a riválisokhoz képest meglepõen kevés játékot visz magával, ám ha a minõséget nézzünk, kevés olyan cég lesz, aki felveszi majd velük a versenyt. A cég standján ugyanis kipróbálható lesz a Splash Damage új játéka, a Brink, az Obsidian Entertainment mûhelyében készülõ Fallout: New Vegas és az inXile Entertainment csemetéje, a Hunted: The Demon's Forge, valamint egy friss információkkal megpakolt RAGE bemutatót is láthatunk majd.
Némi aggodalomra ad okot, hogy az Obsidian ugyan profi sztori és dizájn tekintetében, de megint (már több éve ismétlõdõen a projektjeik során) sikerült grafika és AI téren brutálisan furcsát alkotni az Alpha Protocollal. Állítólag épp az a távoli objektum villan be a játéktérbe, amelyik akar és a régmúlt idõket idézõ AI háta mögött ordítozhatunk lopakodás közben, akkor se vesznek észre az ellenfelek.
A New Vegas harcrendszere ugyanaz lesz, mint a Fallout 3-é, itt viszont a kedvünk szerint összeállítható fegyverekre már ADD-ON cuccokat is csatolhatunk.
Cáfolnám az állításokat: nem villan be semmi a játéktérbe, ahova zoomolsz a fegyverrel azt fogod látni közelebbrõl. AI meg úgy észrevesz mint a pinty ha nem settenkedsz és/vagy nem olyan ruha van rajtad, ami nem nagyon vagy csak csekély mértékben ad ki hangot.
Sztem az AI-val Alpha protocolban sok baj nincs, játékmotor kicsit fura, de szerintem megfelelõ, inkább elavultnak mondanám (2-3 éve készült)
New Vegasban a motorral nem lesz gond, amúgy meg történet, párbeszéd, döntések és hatások terén az Alpha protocol akkorát tett az asztalra, mint sok több milliós költségvetésû játék nem.
Ha ebbõl indulunk ki, akkor Obsidian New Vegasban az F3-ban debutált szerintem jó harcrendszert kicsit tovább csiszolja és sztori, interakció, párbeszédek tekintetében még rátesz egy jó nagy lapáttal a hangulatra.
Ezek az én elõérzeteim a játékkal kapcsolatban ,ezért is (nem szoktam ám sûrûn ilyet csinálni) terveztem be, hogy az elsõ értékelések (preview-k) megismerése után már veszem is meg a játékot.
Egy Obsidianos fejlesztõ nemrégiben kibukott és elmondta, hogy az Alpha protocol fejlesztése alatt igen nagy fejetlenség volt a fejlesztõcsapaton belül, ellenben a New Vegas teamje nagyon összefogottan, tudatosan és összeszededten végzi a fejlesztést és szerinte az a projekt nagyon jól és nagyon jó irányba halad.
Royal: Fallout 3-at Bethesda készítette, ugyanúgy, mint obliviont. Érdekes módon mindkettõnél ugyanazok a kifagyások voltak jellemzõek. Ezt az Obsidian készíti, ha legutóbbi projektjükbõl indulunk ki (Alpha protocol) igencsak stabil játék lesz (nálam egyszersem fagyot, ugyan kilépéskor néha hibával lépett ki, dehát az kit érdekel).
Én egyedül a motor miatt vagyok szkeptikus, meg mert nagyon felhúzza az agyamat, amikor teljesen logikátlanul viselkednek az NPCk, pl a látóhatárnál megjelenik egy radscorpion, és rádsprintel mint az állat, meg hogy a karakterek is össze vissza mennek, VATS nélkül lövöldözést erõsen szánamasnak érzem, és ingerlõnek..
Én hiszek abban, h a Nev Vegas sokkal jobb lesz, csak az alapvetõ bénaságait javítsák ugyan ki.
Amúgy most épp 2õt álmodtam az éjszaka. Elõször New Vegasban voltam, de már nemigazán emlékszem, mit is csináltam, csak pár képre, a mostani kaszinókról, ahogy belepte õket a homok, ahogy élnének ott az emberek. Azután én voltam a Vörös Báró, és repkedtem a fûnyíró hangú géppel :D
Hát ha valóságban gondolkodunk, akkor a radscorpion biztos nem találna olyan sok kaját (meghát nagy darab jószág az sok kell neki), ezért szerintem ez nem hiba, rádsprintel mert kajás ennyi.
Raiderek meg azért támadnak mindig, mert hát eleve vérengzõek (lásd felfüggesztett kampóról logó emberek), ebbõl fakadóan aki ilyet csinál az nem teljesen normális, harmadrészt fullra be vannak kábszerezve, meg be vannak rúgva. E három kombinációjából kifolyólag én abszólút nem csodálkozom, hogy még a szupermutánsokba is belekötnek kisbicskával a kezükben is.
Amit én igazán nehezményeztem a Fallout 3-ban az az, hogy voltak frakciók, de igazából nem voltak. Kellett volna olyan lehetõség, hogy tudj hozzájuk csatlakozni és emelkedni a ranglétrán, mint pl. oblivionban, de úgy hogy ezen emelkedésnek legyen elõnye, meg látszatja.
Ha negatív a karmád csatlakozhatsz a raiderekhez, vagy adott esetben akár az enclave-hez ha pozitív akkor lehetsz tagja a Bos-nak. Körülbelül, mint az oblivionban, ahol több frakcióhoz is csatlakozhattál, na nem aszt mondom, hogy egyszerre enclave és raider, hanem csak 1. Legyenek feladaid, amit azért kapsz, hogy fentebblépj a létrán, ha jól teljesíted, valamint állandóan választható feladatok (pl.: raidereknél: hozzol rabszolgát pénzt kapsz, vagy szerezz kaját, lõszert ilyesmi, ha megölsz egy ismertebb pozitív karmájút, vagy ellenséges csapattagot, akkor elismerés esetleg lóvét kapsz. Bosnál: õrjáratozz x területen, ott vagy történik valami vagy nem, de mindenképp kapsz pénzt, szupermutáns helyõrségek kipucolása csapatosan vagy egyedül ilyesmi. Enlave-nél: kicsit árnyaltabb küldetések, infó szerzés Bos-ról vagy mittudomén.
Aztán ott vannak a regulatorok: van 1 fõhadiszállás oszt szevasz, egy darabot nemlátsz a wastelanden, csak ha negatív karmád van.
Különbözõ kiemeltebb ellenséges bossok jelenlétét nagyon hiányoltam.
Valamint még ami isszonyat nagy hiba a szememben az a unique fegyverek: Hát könyörgöm nem lehetett volna egy kis plussz optikai tuningot dobni arra a nyavalyás különleges fegyverekre, csupán a lincoln ismétlõ kapott egyedi kinézetet, a többire miért nem tudtak rányomni valami különlegeset, hogy ne totál úgy nézzenek ki, mint a többi 2500 smg.
Nekem a Vats nélküli lövöldözéssel nem volt különösebb bajom.
Szóval ha ezen fentebbi dolgokat javítják (Cesar legionban lehetne így csatlakozni), akkor én már elégedett lennék.
VATS nelkuli lovoldozes.. Nekem az az erzesem, hogy ott direktbe rontottak a dolgokon, hogy eroltesek a VATS hasznalatot... Akar hogy is agyalok, emlekeim szerint az Obliban ijaszkodni pontosabban lehetett, meg varazslatokkal lovoldozni, mint a Faloutban neha mesterlovesz puskaval loni.. Mondjuk alapvetoen ez a motor nem lovoldozos jatekhoz keszult, ez is benne lehet..
De úgy, hogy meg se lát! Beindul a fight zene, várok....várok... ja hogy onnan jön a radscorpion, de a modelljét még meg se meri jeleníteni a játék...
Ahhoz nagy, es nem kell hozza a sima F3, illetve nemi valtozasokat is eszkozoltek... Pl. a Crysis, meg a Crysis Warhead is szinte ugyan az, de megis mas-mas jatek...
Ránézésre hasonló, de már sok újdonság feltûnt benne azért. Ötletes, hogy a S.P.E.C.I.A.L. skilleknek minden szintnek külön neve van. Mintha a lövöldözés is jobban mûködne, bár ezt ennyibõl azért még nem lehet megállapítani. Viszont jól látható az ostoba mutáns <-> okos mutáns is. Egyik acélbeton szerkezettel támad, másik álcázó berendezésben és egy hatalmas fegyvernek készült karddal csapkod minket. Az arcok továbbra se tükröznek sok érzelmet sajnos. A Pipboyunk kinézetébõl ítélve megint nem lesz használható térképünk. A kutya meg aranyos.
Hát, a HUD engem speciel nemzavar, mert egy jó kis hud az, de a pipboyt tényleg lecserélhették volna vmi használhatóbbra. Nembaj, majd egy Mod.
A karakterek még mindig ugyanolyanok, de ez engem nem zavar, ameddig nem azt látom, hogy gyakorlatilag klónpofákkal találkozok. Nembaj, majd egy Mod.
A terepelemek, amiket eddig mutattak, nem vmi látványosak, de ami rosszabb, hogy nagyon kevesek. Nembaj, majd egy Mod.
És folytathatnám ezeket a sorokat. És és azthiszem ezzel sok mindent elárultam:)
Biztos jo lesz, varom mar de jobban ereznem magam ha DLC-kent adnak. Ez teljesen az alapjatekra epul. Kis tulzassal ennyi ujitas a Point LookOutban is volt. De azert johet.)
Milyen látótávolságot alkalmazol? Lehet az a probléma! Én olyankor már látom, (meg térképen/iránytûn is mutatja, hogy valami jön) amikor beindul a zene.
Nekem a lövéssel nem volt problémám, általában, ha addig míg odaért nem tudtam kinyírni (ami nem valószínû), akkor hátrálva aprítottam vagy gránát esetleg aknát alkalmaztam. VATS-ot meg nagyon ritkán alkalmaztam, túl könnyû úgy a játék, egyébként így se nehéz.
Remélem ebben lesz motiváció bejárni a térképet. Mindenhova egy-két kveszt azt már le is tud kötni. Nem az, hogy csomó minden a semmi közepén a semmiért pár hangyával.