Cáfolnám az állításokat: nem villan be semmi a játéktérbe, ahova zoomolsz a fegyverrel azt fogod látni közelebbrõl. AI meg úgy észrevesz mint a pinty ha nem settenkedsz és/vagy nem olyan ruha van rajtad, ami nem nagyon vagy csak csekély mértékben ad ki hangot.
Sztem az AI-val Alpha protocolban sok baj nincs, játékmotor kicsit fura, de szerintem megfelelõ, inkább elavultnak mondanám (2-3 éve készült)
New Vegasban a motorral nem lesz gond, amúgy meg történet, párbeszéd, döntések és hatások terén az Alpha protocol akkorát tett az asztalra, mint sok több milliós költségvetésû játék nem.
Ha ebbõl indulunk ki, akkor Obsidian New Vegasban az F3-ban debutált szerintem jó harcrendszert kicsit tovább csiszolja és sztori, interakció, párbeszédek tekintetében még rátesz egy jó nagy lapáttal a hangulatra.
Ezek az én elõérzeteim a játékkal kapcsolatban ,ezért is (nem szoktam ám sûrûn ilyet csinálni) terveztem be, hogy az elsõ értékelések (preview-k) megismerése után már veszem is meg a játékot.
Egy Obsidianos fejlesztõ nemrégiben kibukott és elmondta, hogy az Alpha protocol fejlesztése alatt igen nagy fejetlenség volt a fejlesztõcsapaton belül, ellenben a New Vegas teamje nagyon összefogottan, tudatosan és összeszededten végzi a fejlesztést és szerinte az a projekt nagyon jól és nagyon jó irányba halad.
Royal: Fallout 3-at Bethesda készítette, ugyanúgy, mint obliviont. Érdekes módon mindkettõnél ugyanazok a kifagyások voltak jellemzõek.
Ezt az Obsidian készíti, ha legutóbbi projektjükbõl indulunk ki (Alpha protocol) igencsak stabil játék lesz (nálam egyszersem fagyot, ugyan kilépéskor néha hibával lépett ki, dehát az kit érdekel).