Újabb E3 videó New Vegasról és még egy és egy másik Sok újdonság nincs bennük, úgy látszik az E3-as demó csak New Vegasból, és a Mojave sivatag egy részébõl áll. Nem csak a fegyvereinket babrálhatjuk majd, hanem készíthetünk majd gyógyszereket és mérgeket. Hét társunk lesz majd, de csak két társunk lehet majd velünk egyszerre, egy robot, és egy humanoid. New Vegas akkora lesz mint a Capital wasteland. 40%-kal több dialógus lesz mint a Fallout 3-ban.
Rossz megfogalmazás: New Vegasban a Mojave sivatag területe lesz akkora mint a Fallout 3-ban a Capital wasteland területe.
Mint a videókban is látszik a fegyvereknek lesz visszarúgása is, pl az Anti Material puskánál is látható volt. Ha jól láttam 8-as erõ kell hozzá, kíváncsi vagyok vajon ha túl gyenge vagyok pl 3-as erõm van akkor hanyatt is vágna? Hehe mekkora poén lenne, az ellen elrepül az egyik irányba én meg a másikba.
Ezzel az azonos mérettel nekem csak annyi bajom van, hogy vagy túl kicsire csinálják LV-t és lesz nagy bejárható puszta, vagy a város lesz nagy és a külterületek törpülnek majd el mellette. És van egy gyanúm, hogy a város lesz inkább kisebb, de akkor lehet nem tudja majd visszaadni egy akkora város hangulatát, mint maga LV. Túl hamar keresztülérünk rajta és túl kevés ember lesz benne. Pedig egy ép városnak azért többet kéne nyújtania ennél. Ne legyen igazam és mindkettõ óriási legyen!
Kezdjük ott, hogy Las Vegason NINCS MIT SPÓROLNI. GTA Se tudott, akármennyire is (nem)akart. Amúgymeg, a Mojáve sivataghoz nem kell sok ész, óriási terepeket legyárthatnának hozzá, meg pusztaságokat, amiken keresztül gyalogolsz az úton, nézve a pusztulás maradványait. Sõt, lehetne így eljutni A-ból Z-be, hogy az egész sztory szépen végigvisz a map egyik sarkából a másikba. És az útat kell nagyon kiszínesíteni, érdekessé tenni. De h miért van ennyire kevés ember benne, nemértem... Fõleg ha nem egy szarráatomozott vidék az egész... És legyenek mán benne jármûvek...
Az az óriási gát bennelesz?:D
Eddig arról volt szó hogy benne lesz, ez azóta váltózott?
Talán mert a Gamebyro nem tud olyan sok npc kezelni, mit gondolsz az Oblivion, Fallout 3 városai miért olyan kicsik, és miért vannak olyan kevés NPC-kel megtöltve? Amúgy a Hoover gát benne lesz, az Area 51 pedig azért nem lesz benne mert a készítõk nem is tervezték, hogy belerakják.
"Talán mert a Gamebyro nem tud olyan sok npc kezelni."
Ezt hogy érted? Nálam a Fallout 3-ban a városokban 3-4-szer annyi npc van mint alapból. Igaz csak az alap dialogot tudják, de ugyan úgy járkálnak, kommunikálnak egymással, esznek, isznak és alszanak.
És csak a fps esik vissza egy kicsit( igaz a gépem se olyan erõs már), más hibát még nem tapasztaltam.
Az jó esetben is csak 30 npc, de próbálj meg 100-at berakni DC egyik negyedébe, megfekszik a géped. Max úgy képzelek egy egy nagyobb várost, hogy felosszák utcákra,és akkor minden utcában lehetne 15-20 npc, bár akkor az egész városban történõ áthaladás csak töltõ képernyõbõl állna.
Nem azt mondtam, hogy nem lenne jó.. csak a játékoknak illene fejlõdnie. minek költünk akkor súlyos tízezreket a gépre, meg a játékraha tíz évvel ezelõtti színvonalt kapunk. A játékélmény lehet nagyon jó, de ehhez egy ilyen játékban, ahol van belsõ nézet, meg tps nézet, ne legyen már ilyen pocsék grafika. ha kapnánk egy olyan játékélményt, mint a Fallout 2-ben, akkor sem lennék teljesen elégedett, mert 2010 van. Egy posztapokaliptikus világban játszódó Las Vegasi alapból is csili-vili városban - játékban (amit a videókban is hangsúlyoznak)igenis ne legyen már kritérium, ha a pénzedért nem csak történetet, hanem látványt is kapsz, mert az elég meghatározó. persze a sztori a lényeg, de ha emellett ilyen kõkorszaki graf lesz, az elég illúzióromboló. Olyan apróságokról nem ejtenék szót, mint ami a rejtõzködéssel, a közeledõ mutáns árnyékának szikla mögüli lesésével történõ taktikát stb jelent, nem is beszélnék.. ha ehhez neked elég egy ósdi, életlen textúrákkal megtûzdelt látvány, akkor hajrá. Persze aki agyatlanul rohangászik a térképen egy géppisztollyal, és hat óra alat le akarja tudni a játékot, annak nizonyára nem számít a látvány. Én A Fallout 3-ba is több mint 120 órát öltem, kiegek nélkül, szeretem felfedezni az egész mindenséget, ha már megcsinálták, de ha ilyen gagyi lenne, mint amit ezek a konzolos képek sugallnak, tuti nem ültem volna ennyit elõtte. Minek? .) Szóval nézõpont kérdése, igenis kel a jó grafika (is) a tökéletes élvezethez egy ilyen nagy nevû játékban. Gondolom te a barátnõdben sem csak a szoftvert szereted, hanem a hardvert is.. :) A Fallout névhez a sztori mellé kell a látvány is. Magánvélemény.
De nem muszaj szilikonnal teletuzdelt szupermodell baratnot beszerezni minden aron.. Amugy is sok szilikon rossz hatassal van az agymukodesre... Azert a 10 evvel ezelotti grafika eros tulzas.. Nagyon eros... Persze, nem is egy csili-vili, latvanyra optimalizalt uj FPS, a legujabb gepeken is akado teljesitmenyt kovetelve maganak.. Azzal meg nem lehet mit kezdeni, ha ugy allsz hozza egy jatekhoz, hogyha nem kizarolag egy NASA szuperszamitogepen kepes futni a grafikai kovetelmenyek miatt, akkor mar nem is erdekel... En meg mindig eloveszem a tenyleg 10 eves grafikaval rendelkezo Mechwarrior4-et, mert a jatek jo....
Nem értem honnan szopja mindenki ezt a 10 évet, vagy nem is éltetek akkor még, vagy gépközelben sem voltatok.
Csak szép kerek szám, azért használják. De tényleg így van, ha grafikát kell szidni mindig a "10 év" jön elõ.
De amúgy minek vitázni ezen? Nekem pl nem fogja elrontani a játékélményemet, hogy valaki azt mondja rá, hogy csúnya. Ugyanúgy megnézek majd mindent, bejárok mindent, megcsinálok mindent, amit csak lehet. Úgyis mindenkinek az számít, amit maga él át a játékban. Felesleges a másikat gyõzködni, hogy de ez ezért meg ezért jó. Még ha sikerülne is meggyõzni (ami kizárt dolog, csak flame warhoz vezet és mint tudjuk, a flame háború olyan mint a ParaOlimpia. Hiába nyered meg, akkor is nyomorék maradsz.) akkor sem lesz jobb az élmény, amit kapsz tõle.
Nem is mondtam hogy 100 npc kell, kicsit zsúfolt is lenne a játék úgy. Amúgy csak kérdeztem hogy szerinted mi az oka a kevés embernek, ha kétszer annyit is elbírna. Mert tényleg nem nézne ki jól ha csak egy-két ember boklászna a kaszinókban, de majd meglátjuk a kész játékot. Amúgy meg úgy néz ki hogy lesz hozzá Geck, így majd saját izlésemre tudom variálni. Amúgy sajna az én gépemet már a 30 npc is megfekszi.
Akkor nem olvasod... ez egy fórum. Vélemény kinyilvánítására. A másik hozzászólásra reagálva, lehet már akkor játszottam számítógépen, amikor a csattogós lepkét tologattad.. és igen, a nõk hazudnak a korukról. :p De valóban eltértünk a tárgytól.
Úgy tudom, hogy az új GECK-ben külön lesz az új dialógus szerkesztõ, de az alap szerkesztõt is benne hagyják, kíváncsi leszek milyen lesz, és hogy könnyebb lesz-e kezelni mint a mostanit. Amúgy az NPC-re visszatérve beltérbe többet lehet pakolni, ellentétben a kültérrel a gépnek nem kell a látótávolság betöltésével foglalkoznia, így több erõforrás marad az NPC-re, plussz van az optimalizáló eszköz amivel feldarabolhatod a belteret, és így nem tölti be egyszerre hanem csak szobánként.
Remélem csak fel javítják és nem variálják meg túlságosan. Lehet hogy a Geck-et jobban várom mint magát a játékot? Az igaz hogy a Fallout 3-mal is kevesebb idõt játszottam mint a Geck-el mod-oltam.
OFF: neverwinter nights-hoz tartozó auróra toolset-tet joban tudtam kezelni igaz nem nagyon sikerült össze hozni egy normális modult GECK kicsit átláthatatlan volt nekem
Az, hogy eddig minden ami kijött, 90%ban a hülye flipperrõl meg blackjackról szólt, és lényegében a többi újdonságot épp h megemlítették. Videókban, képekben fõleg. Mind1.
Látom érzékenyen érint a szerencsejáték. Miért zavar ez téged? Az elsõ két részben is beülhettél a kaszinókba, ugyan úgy volt rulett és félkarú, magas szerencsével elég sok pénzt összeszedhettél így. És nem minden cikk foglalkozik a szerencsejátékkal, néha látogass el a No Mutants Allowed, vagy a FONV Hivatalos Fórum -ára, és akkor megtudhatsz bármit amit akarsz, én is innen szerzem az infókat.
Szerintem ez azért lehet mert a játék Las Vegasban játszódik, kihangsúlyozzák a kaszinókat és a szerencsejátékokat, legalább elverheted a nehezen összerabolt pénzedet, leiszod magad azt körbehányod Vegast. Egyébként nem lehet majd olyan könnyen hatalmas összegeket összeszedni a kaszinókban, ha túl sokat nyersz akkor kidobnak.
Nem tudom milyen nagy ujdonságot vársz az elözö részhez képest mert ilyen nem lesz, max néhány kisebb de az alap koncepcio a löjünk szét mindent az marad.
Ez nem teljesen igaz, mivel lesz pacifista játékmód is, így nem kell majd mindent szétlõni, a fejlesztõk külön kiemelték, hogy gyilkolás nélkül is végigjátszhatod majd.
Mik a terveim New Vegast nézve?.... Elõször végigtolom a játékot, teleportálgatás nélkül, HC módban. Aztán magányomban elkezdek drogozni, beállok a Raiderek közé, és gyerekeket molesztálok, és orgiákat tartunk. Aztán megunom õket, és visszatér belém a sátán. Legyilkolom õket, talán egy kis nekrofília meg egy joint, aztán összeguberálom a legjobb felszerelést, és elkezdem kiírtani a túlélõ zs!dókat.
Meg kaszinózok is néha. :D
Hmm a Fallout: New Vegas elõrendelései már jóval meghaladták a Fallout 3 elõrendeléseit, úgy néz ki ismét a Fallout lesz az év rpg játéka.
Google nem vírusos nem értem miért nem használjátok!
"A Fable III-at ugyan utólag jelentették be PC-re, de akkor azt ígérte a Microsoft, hogy a játék az Xbox 360-as verzióval együtt fog megjelenni - mint késõbb kiderült, október 26-án. A redmondi kiadó a minap mégis rossz hírt közölt az IGN-nel: a számítógépes Fable III csak késõbb fog boltokba kerülni, de hogy mikor, azt már nem árulták el. A közlemény szerint az így felszabaduló extra idõt a játék csiszolására fordítják majd."
ja bocs, most nézem,hogy a fable 3-ra reagált de ki a fenét érdekel a f:nv topicban hogy a fable 3 késik?
Én nem tudom mit vannak oda a fable-ért számomra semmi oyoat nem nyújt h oda legyek érte. fable 1 is tök unalmas volt mikor próbáltam.
Nah némi újdonság a szinkronszínészekrõl: - Marcus a szupermutáns visszatér, és ismét Michael Dorn lesz a hangja. - Mr. House Rene Auberjonois fogja megszólaltatni ( Star Trek rajongóknak a Deep Space Nine Odoja ként lehet ismerõs) - Matthew Perry egy gengszter fönöknek adja majd a hangját, Bennynek a Gecko family fejének. - Kris Kristofferson (a Pengébõl) egy kiéget katonának adja majd a hangját. - Ron Perlman lesz továbbra is a narrátor. A teljes cikk a NMA -on.
Egy kép az új Marcus -ról. Remélem ismét fel lehet majd venni társnak mint a kettõben
Egy cikk a QuakeCon-ról 1Up Ha jól értelmeztem a cikket nem csak társakat szerezhetünk hanem bérelhetünk majd zsoldosokat is. Másik cikk a Gamespot -tól.
Itt egy másik cikk Kotaku Ebben azt írja, hogy a javítás képességet is átalakították, alacsony szinten 100%-osra szerelhetjük a felszerelésünket, magasabb szinten viszont jobb minõségû lõszereket készíthetünk, és a fegyvereink lassabban fognak elhasználódni. Az elsõ két részben megismert Traitek is visszatérnek, ezeknek lesznek elõnye és hátrányai.
Ez normális, h már a bemutató képek televannak Buggal?
én azt hittem ezzel játszani kell... ha valami gameplay bug lesz az szar igen, de ez? ugyanilyen a morrowid, oblivion, fo3 is, akkor miért kell ezen fent akadni?
Szerintem a full-ba már nem lesznek benn ilyen pixelhibák..de kit érdekel? ...legyen meg a Fallout hangulat ami az évek során kialakult(Fo1-2-3)csak az számít. Ezeket a bugokat meg lehet majd orvosolni patchekkel...bár ne kéne! :D
Egyetértek Sirbonddal, ez a többi játékban is elõfordul, én még nem találkoztam olyan játékkal amiben a ruha, fegyver vagy másik npc ne lógna bele más modellekbe.
Mert marhára nem lehetetlen egy ilyen apróságot megcsinálni, ami szerintem roppant idegesítõ. Ha Nexust megnézed, nem véletlen javítják ezeket a bugokat ezerrel. Mert hozzám hasonlóan sokaknak nagyon illúzió romboló, ha vmi herrypotteres mágia történik, és elcsúsznak a modelek. De még akkor is, ha ez a szempont csak másodlagos, akkor is
De ha már vmit kiadnak a kezük közül, az miért bugos?... Vagy ha ezek a kiadott újságírói bétából vannak, és onnan vágták ki az írók, és nem pedig a fejlesztõk, akkor semmi gond.
Hát tudtommal még nem jelent meg és elég ritka az olyan játék amit befejeznek mondjuk 2 hónappal a megjelenés elõtt és semmit nem csinálnak rajta a kiadásig (hibajavítás, optimalizálás)