Gobi az egyedi mesterlövész puska, megnövelt kritikus esélyt ad... Csak a 100-as zárat kell kinyitni, és elvihető (A légiósok tábora fölötti magaslesnél van)
atomot lehet dobni az NCR-ra és a Légióra is. Csakhogy a bombák nem a fő táborra fognak esni. Visszatérve Vegasba, kapsz két új területet, ahová a bombák becsapódnak. Az egyiken van az egyik legendary gránátvető, ha jól emlékszem. Illetve hát annyiban azért módosit, hogy akit atomcsapsz, az nyilván ezek után ellenséges lesz veled.
Valami ilyesmit láttam videón, de véletlenül csak és nem bírtam leállni. A játék elején le van zárva a térkép délnyugati sarka az NCR által. Asszem ekkor talán megnyílik.
Pontosan. És van egy ilyen Légiós is. A második karakterem egy rablógyilkos volt, aki úgy döntött, hogy magának tartja meg a chipet és a vele járó hatalmat. Ő mind a két helyre küldött atomot. (am ha jól emlékszem, amikor a Divide-ból visszaérsz, a távolban látszódik is, amint átsuhan az égen a két rakéta)
Én nem vagyok rablógyilkos, de minden Yes man által megjelölt "törzset" eddig haverommá tettem, egy van még hátra. A légiósokat le akarom nyomi majd, Bennyt is és Casino 38 tulajt is. Én leszek a boss, ha van llyen vég. De ehhez nem akarok szétatomozni senkit, ha nem köll, mert Ceasar ártatlan rabszolgái is jobbat érdemelnek ennél.
Mr. House kinyírható. Ez alapján viszont akkor az körvonalazódik nálam, hogy 4 féle fő befejezés lenne?
1. NCR full támogatása (Mr. House?) 2. Mr. House alá dolgozás, de az NCR-t ő csak hasznos hülyéknek tartja. Vagy az 1. és 2. u.a.? 3. Caesar mellé állás 4. Mr. House kinyírása, ez egyben NCR-ral történő szakítás és természetesen további is Caesar ellen dolgozást jelenti.
Mert ez alapján akkor nem Benny lelépésénél mentés az, ami vízválasztó, hanem ez, az újrajátszást, akkor ettől a ponttól lehet indítani? Mert Bennyvel való dumáláskor voltam vagy LVL14 most meg LVL35. Nagyon nem mindegy.
Meg ez alapján kezdem azt érezni, hogy a főszál vége közeleg, akkor a többi DLC-t kéne előtt letolni.
Igazából egy ideig hezitáltam, hogy Mr. House nem érdemel halált, de eltűrte a kannibalizmust, kvázi már nem is ember, magát istenszerű alaknak tartja. Nincs szüksége rá NV világának. C. egy vérengző állat, a belénél lógatnám le egy toronyból, nincs az az isten, hogy mellé álljak. Az NCR meg olyan teszetosza félkorrupt szervezet.
Benny-n még megesett volna a szívem - bár ez is érdekes, mert csak kétszer akart megölni... -, de csak azért nem konfrontálódtam volna C-vel. Arénában csaptam azért agyon.
Küld egy figyelmeztető üzenetet a játék, és egy mentést is csinál ott, ahol a végjáték indul, de az már annyira a vége, hogy addigra lényegében minden választáson túl vagy. Nagyon hezitálni sem érdemes azon, hogy mi legyen a vége, a döntéseid elvezetnek valahova. Kb az van, ha nem akarod mások utasitásait követni, azt csinálod, amit Yes man szeretne:-)
Alapvetően egy elzárt terület van a játékban, Cézár tábora, ha oda bejutottál, "szabad a pálya", a fő szálat a frakcióknak csinált küldetések nyújtják meg, különben igen rövid, csináld inkább a DLC-ket, ha azokhoz van kedved (mert valóban közel lehet a fő szál vége, legfeljebb a NCR ad még néhány plusz feladatot, amit valószínűleg úgysem csinálsz meg (ott bukik ki, hogy őket is csak a hatalomvágy mozgatja)
Bennyt visszafelé követed NV-ig. Döntesz, hogy mit akarsz vele és a chippel. Aztán választasz a fakciók közül egyet és jön a végjáték. Az összes többi az, hogy a frakciókkal mi történjen és persze ki álljon melléd. De a főszál döbbenetesen rövid így nézve.
Most lett meg a 10 luck-os, kritikusra kihegyezett karakteren a finesse (+5 kritikus esély), bloody mess (+5% dmg) mellé a better criticals (+50% kritikus sebzés) perk - ami hiányzik még az a cowboy/grunt (+25% dmg bizonyos fegyverekkel) és esetleg a Entomologist (+50 dmg rovarok ellen - a casador benne foglaltatik) - , ami Boone sapijával és az X-35-ös plazmafegyverrel (~30% energiafegyver-jártasság mellett) a kis casador 1-2 lövés, míg a nagy is megáll 4-6-ból és az esetek nagyobb részében zöld trutyiként végzik.
Az X-35-höz 75-ös zárnyitás és némi tudomány (50-60) skill szükséges - meg némi türelem és szerencse - , hogy a REPCONN HQ-n eljuss a 2. emeletre, majd onnan vissza az elsőre a fegyverért, amit már 25 energiafegyver jártassági pöttytől lehet használni és amikor kézbe vettem, már akkor >1,2k lőszert írt ki mellé, pedig ezt a fajtát nem is gyűjtöttem agresszíven (vásárlás és lopás útján).
De a Primm-ben, a "75-ös" trezorból előkerült Lucky (.357-es pisztoly), alaplőszerrel is csak 1-2 lövéssel kér ennél többet: ha a szárnyát kritikus találat éri, akkor már csak mászni tud a "légy" és így meg akár kettesével is lehet őket "fogadni" - mondjuk, Veronica egész jól jön ilyenkor, mint blokkoló közeg, aki megállítja, lelassítja őket. Ha megvolna a fent még hiányzóként leírt 1-1 perk, akkor a kisebb kaliberekkel is jól lehetne irtani a casador-okat, mert pl. az óriás-radskorpiók és -gekkók már így sem ellenfelek. Ha meg sikerül lesből rájuk menni, akkor szinte esélyük sincs, már, ha egyesével/párban közelednek...
A halálkarmokhoz/elit ellenségekhez tényleg nagyon kell a jó páncélátütés és a minél nagyobb alapsebzés kombinációja, de addig a szintig azért elég tud lenni a házi gyártású .357-es - .44-es lőszer is (hand loader perk-kel, 70-es javítástól) - meg mégiscsak olcsóbb a javításuk, fenntartásuk, mint high-tech' fegyvereké.
...
A "nagyoktól" kérdezném: Miért ír ki kettővel kevesebb sebzést a fegyvereimhez, mint ami a wiki táblázatában szerepel? Vagy, ami a táblázatban van az 100-as skill-el értendő és ha az meglesz, akkor onnantól fogja a papírformát hozni a sebzés értéke?
100-as skillre vonatkoznak a sebzések. Nekem van pár perkem és 100-as gun, de a .357-es magnum kb. a használhatatlan a kategória a végjáték előtt is jóval. Ennél sokkal nagyobb sebzésű fegyverekkel is pumpálni kell a lőszert rendesen az ellenbe.
Viszont nagy felület a szárny, így néha/gyakran az adja a legjobb %-okat - egyéb vats perk nélkül.
Mint írtam, ez a karakter a kritikusok kiosztására van kihegyezve, így szórja is azokat két kézzel, úgy meg azért fogy rendesen a casador HP-ja a vats-ban. De a többi ellenfélnél is szakadnak le a végtagok, dobálják el a fegyverüket - még a fémpáncélos alakok is - , tehát a sebzés nem 1:1-ben (-DT) megy át, hanem annál sokkal jobb hatásfokkal, így meg amíg nincs nagy tömeg, vagy extrém nagy HP + DT, addig jobban muzsikálnak a kis sebzés és dps ellenére is a papírformánál. A cowboy (.357, .44 és .45-70 Gov') és/vagy grunt (5.56 és .45) perk-kel meg még kapnak +25% sebzést a lőfegyverek, tehát még tovább tolható ki a használatuk - nyilván nem a 40 DT-s ellenfelek ellen. A hand loader perk-kel készített .357 -3 DT-t és +25% dmg-t, míg a .44 -6 DT és +20% dmg-t is kap -> ez még tovább segíthet nekik a nem/könnyebben páncélozott ellenfelekkel szemben. A Lucky (.357) és a That Gun (5.56) amúgy is 2,5x-es kritikus szorzóval dolgozik, ami már a jobbak közé tartozik és hat rájuk a cowboy perk is. A vats önmagában +15% kritikus esélyt ad. Ha meg még sikeres lopakodásból sikerül rajtaütni az ellenfélen az további 2x szorzó a kritikus sebzésre... Ezek szerint vissza kell vonnom azon állításomat, hogy Primm-ben a "75-ös" széfben tárolt Lucky nem kijátszható! Csak vissza kell ballagni érte és félmarék perk-et felvenni hozzá... :)
A magas sebzés-ellenállású ellenfelek ellen meg nincs is igazán használható fegyver a játékban (nagyon hiányoznak a 7.62-es és .5"-os géppuskák): mindenképp dönteni kell rájuk a lőszert, nincs más út. Vagy speciális, csak ellenük használható fegyver van...
Rengeteg a választható perk, könnyű elveszni közöttük, de ezért is ajánlott ragaszkodni, a kiválasztott harci stílushoz, és azt lesni, hogy a szükséges perkekhez milyen kiegészítő képességek kellenek (pl lopakodás). Jobb valamit tudni, de azt nagyon, mint mindenből tanulni egy keveset, mert az egy idő után kevés lehet... de ahogy már említettem, elrontani sem lehet a karaktert, legfeljebb nehezebb átmenetileg lesz az útja
1. Választhatod Mr. House-t, neki igazából az NCR csak addig kell, amig teljesen hadrafogható nem lesz a robot park, utána őket is kidobja Vegasból és ő lesz az abszolút hatalom a régióban 2. NCR, értelemszerűen 3. Caesar, értelemszerűen 4. Mindenkinek beintesz és a végén saját magad veszed irányitás alá a robotokat, ezzel gyakorlatilag te lépsz Mr House helyébe
Igazából, mivel az egyik atom olyan helyre csapódik be, ami egyébként is zárt terület, és csak a rakéta után nyilik meg, azon kivül, hogy a Legio ellenséges lesz, nem változik semmi. Az NCR-nál már kicsit más a helyzet, ott ugye sokan meghalnak a támadásban, plusz ők is ellened fordulnak. De ez opcionális, ezek nélkül is ki lehet végezni bármelyik frakciót.
A maszkos figurát vagy aki a bibliát olvassa. Nem rossz dlc.
Nálam semmi nem bontakozott ki. Megérkeztem, rajtunk ütöttek és aztán bárkibe futottam bele azonnal megtámadott. Olvasom a wiki oldalát most ezen kapcsán (ezt) de kurvára nem értem. Az egyik törzs védene meg a másiktól és így mehetne tovább a szál. De ez nem történt meg. A rajtaütés után a hídon mindenki megtámadott.
Most akkor kezdjem újra a DLC-t....? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.06. 23:54:37
Az egy leprogramozott rész menj és folytasd :) Ki fog bontakozni. Mondom ez már neked is nehéz mert nem olyan mint a W3. Csináld és lesz majd lehetőség. :) Ez az egész FNV egy emlékmű a végéről. 2010-11 különös év volt a Witcher 2 még a butított verzió előtt. Meg az FNV. A skyrim volt a kakukktojás de övé lett a jövő :)
Igen még páran megcsíptük, a végét a Conanba. A magyar haver aki mindig nevetett mindenen. A görögök, a többiek. A finnek. Szép emlék. Mikor vége lett még volt pár epizód az SWTOR-ban. Tényleg jó volt. Rengetegen voltak a star wars rajongói, mielőtt csak rohanás lett. És a TESO. Azt gondolom az lett a vége :) Ma meg Antheim van :) Ne gondolkodj :) Utoljára szerkesztette: Although, 2019.04.06. 23:59:43
ahogy kolléga mondja ez egy előre beállított kezdés, miután összeszedted a cuccokat a halott társaidtól meg a döglött ellenfelektől(kell majd a loot) csak menny át a hídon, a híd után újabb két ellenfél támad rád... elvileg ezeknek automatikusan meg kellene halniuk mert a jövőbeni társad nyírja ki őket afféle segítség képen, de ha elég gyors vagy akkor te is eltudod intézni őket.
ha nem mentél át a hídon és inkább levadásztál mindenkit távolból köztük ezt a follows chalk ürgét is akkor tényleg baj lehet. https://fallout.fandom.com/wiki/Follows-Chalk Utoljára szerkesztette: Kissssss0, 2019.04.07. 03:59:14
Hát, igen. Attól még, hogy körülötted mindenki lövöldözik mindenkire, még nem biztos, hogy elő kell venned a fegyvered, mert ez nagy bajokat is okozhat a jövőben! ...és a futás is hasznos lehet: inkább így kikerülni az atrocitásból, semlegesen, minthogy valamelyik/minden fél ellenségnek véljen, mert fegyvert lát a kezedben.
Nekem úgy tűnik, hogy aki segíteni akart az valamiért meghalt. Tehát nem fog kibontakozni. Kezdhetem elölről az egész DLC-t...
Sokat nem kell vissza lépned, ha van automata mentés, a kanyonba lépés után kezdődik a scriptelt csata, ahol nyugodtan lövöldözhetsz, bár a karaván tagjai menthetetlenek... Érdemes ott körülnézni, találsz néhány hátizsákot, oda gyűjtögetheted a cuccokat, időnként vissza is térhetsz a bazárral... A barátságos indián a hídon túl kémlel egy szikla tetején, elvileg őt a harc hevében nem lőheted le, néhány medve van a közelben, nem azok szedték szét? (A survival mód átka, vagy bug)
A Q-35-tel kitakarítottam a kőfejtőt! Lassan, lépésről-lépésre, lehetőleg egyenként elkapva a szörnyeket. Ha beadta a kritikusokat, akkor akár fél tárból megvolt egy felnőtt, ha nem (kissé szór a fegyver, lassú a lövedéke is), akkor 2 tártól (24 lövés) feküdt meg a delikvens. A kicsik 1-2 lövésesek voltak.
1-1, időben felderített, magányos halálkarom még belefér, de kettő már nagyon majrés tud lenni -> nem ez az ideális fegyver ezen dögök ellen. A túléléshez a sziklatetőket, futószalagokat kellett sűrűn "használni", hogy ne tudjanak elérni a karmaikkal. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2019.04.07. 16:58:56
És a kőfejtő még oké, mert ott van hová felmászni. De a főúton kicsit lejjebb, úgy emlékszem szintén vannak, velük már jóval nehezebb. Elsőre célszerű a lábukat ellőni, igy lassabbak lesznek, több idő lesz rájuk lövöldözni, de elfutni előlük igy sem lehet, mert még crippled leggel is gyorsabbak. Asszem náluk célszerű valamilyen nagy sebzéses, AP lőszeres golyós fegyvert használni. Aztán közelről meg valami nagy tűzgyorsaságú, de lehetőleg szintén magasabb sebzésű fegyvert előkapni. Esetleg gránátokkal/aknákkal is lehet próbálni. A DT miatt sokkal veszélyesebb ellenfelek, mint a F3-ban voltak.
Halálkarmok ellen az AMR, robbanó lövedékkel távolról hatásos, ha gun specialista a karakter, és jó perkjei vannak. Energia fegyverrel macerásabb, mert a Gauss puska lehet jól sebez, de lassú, a távcsöves lézerpuska meg nem sebez elég nagyot távolból. Ügyeskedni kell, hogy csak egy bestia vegyen észre, ahol csoportokban állnak, meg kell gondolni, hogy megsebzed-e valamelyiket. Novacban lehet vásárolni egyedi újratöltődős pisztolyt (Hyper... Alpha), ami egy hasznos kézifegyver, bár nem a halálkarmok ellen... Géppisztoly szerűen gyors, és a visszatöltődési ideje is elfogadható, a sebzése a perlektől is függ, de a halálkarmok ellen elég necces használni. Energia fegyvernek számítanak a lángszórók is, de azt nem tudom azokat mennyire lehet hatékonyan használni, még a perkekkel együtt sem tűntek meggyőzőnek, nem is használtam (de lehet jobb, mint amilyennek látszódik)
Hát ez a játék egyre mókásabb. Ok, találkoztam JG-vel. Questet tolom, mennék vissza lootot eladni, sehol. Szőrén szálán eltűnt a barlangból. Oszt hogyan én miért...?
Marker? Az NPCk mozognak, nézd a nyilat... talán kiment a folyó partra.
"Ha valami bug miatt meghalt akkor én agyfaszt fogok kapni..."
hahaha :D ebbe én is belefutottam de nem kell aggódni, miután beszéltél vele a barlangban utána fogja magát és szépen átsétál a szomszéd törzshöz(két külön békés törzs él zionban + az agresszívak), ha jól emlékszem valahol északon van a másik törzs, vinni fog quest oda is, aztán eladhatod neki a fölös cuccaidat + danielnek is aki nyomja a szent igét.
ha be akarsz rendezkedni valahova akkor az a barlang ahol találkoztál JG-vel az tökéletes lesz, van egy csomó tároló, lehet craftolni helyben lőszert meg egyéb nyavalyát, kint a "teraszon" meg van tábortűz, a tökéletes tábor amire mindenki vágyott az alap játékban.
Én közben megérkezett, ahogy jöttem ki az északi táborból. Bár most a teás questet tolom és agyfasz a köbön, hogy nincs fast travel. Kicsit zavar ez az időhúzás.
Lesz fast travel, csak később. El kell jutni a questek egy szintjéig utánna adja.
Az adott quest blokkolta le. Már a legvégén vagyok, hogy legyen csata vagy ne. Előtte elloptam minden totemet.
Igazából nem tudok dönteni. A logikus énem azt mondja, hogy pofán kell csapni a fehéreket, a békés énem meg azt, hogy főjenek saját levükben és pá.
Ki kell írtani a fővezért oszt csá :)
Az lett. Bár én megkegyelmeztem volna neki, de magazin nélkül kicsi volt speech. Na, ezért mondtam azt, hogy a magazinos skilleknek kb. semmi értelme. Egyetlen cuccot sem gyártottam le vele...
Csak így befejezése a DLC-nek felemás lett, mert a törzs olyan lett, amilyen.
Még két DLC van hátra. A térkép fel nem derített részeit nem fogom megcsinálni, nem hinném, hogy kapok pluszt. Felnyomtam a medic képességet 100%-ra, bespájzoltam super stimpacket, 100-as ez explosion és 2x20% bónusz. Egy rakás kézigránát és aknával megyek majd. Amint jön a horda halnak meg majd sorra. Meg viszem majd a mini nuke-ot és más soha nem használt fegyvert is.
Bakker a játék legvégén tudom meg, hogy szarul használtam a VATS-ot, mert a manual nem írja le rendesen. Én azt hittem, hogy ha már nincs csík az adott testrészen, akkor nem érdemes támadni. Oszt kiderül, hogy azt érdemes. Így mindjárt jobban hentelhető egy rakás ellen...
Mondjuk nem túl gyakran használtam.
hát igen a manual nincs a toppon, de annyira azért nem lőttél mellé mert a teljesen szétlőtt testrészek még így is hatással vannak az ellenfelekre, nem tudnak futni, szarul lőnek, stb...
Én szinte nem is használtam a VATS-ot sosem :) Mondjuk Sniper riflével nem is nagyon kellett.
A Bunkeres kiegnél elvesznek tőled minden fegyvert. A karavánosnál szinte semmit nem vihetsz át, 40Kg a limit. Az agyasnál már nem emlékszem, hogy vihetsz e valamit, de úgy rémlik az nincs korlátozva. A Lonesome Road-nál pedig kísérőt tuti nem vihetsz, majd ott kapod meg ED-EE-t. A történetszál része. Ez a kedvenc kiegészítőm.
Én a Lonesome Roadot, majd a Honest Hearts-ot toltam le, Most vagyok az agyasban, az nagyon nem tetszik. Nem hiába egy éve el sem indítottam már, Fallout 4-ezek egy ideje.
Próbáld ki a dead moneyt is. Az obsidianos srácok csináltak egy pár teljesen különböző dlc-t meg alapjátékot nagyon rövid idő alatt. Negyed annyian mint a Beth létszám. A mestereknek nem kell, erősítés :) Dead money alatt az történt ami előtte régen, anyáztam reggel este mikor elindítottam mert az volt aminek lennie kellett egy nehéz kieg. Nem szappanopera.
Honest Heartot még időben csináltam nem mint Molni. Gyorsan felmértem mi a helyzet. Jó kis sztori volt. Oké mondjuk párszor én is visszatöltöttem a kezdő szitut. Aztán már rájöttem ez scriptelt. Élmény volt mind a maszkos mind a bibliás fickó persze ezen túl kell lépni ami Molninak nem megy. Saját érték itélete szerint mérni embereket akik messze szarabb sztorikat élnek át mint ő. Az Obsidian az ami volt régen ebben az időben a nagybetűs Mester. Jobb mint a CD Projekt. Ez lehet múlt idő lesz. Nézve az eseményeket. Várom mi sül ki az utolsó projektjükből.
A Conanos haverom mondott dolgokat amellett mindig nevetett rajta. De ez ott volt. Szerencsések voltunk mert mi még láttuk a versenyt a valódit. Amikor a Kotor I. készítői a kotor II.-vel versenyeztek az első helyért. És a Beth a Morrowindel benevezett a versenybe. :) Mára lassan mind múlt idő lesz. Az Obsidian az utolsó. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.04.08. 21:20:20
A LoneSome Road a legjobb. Atomkatasztrófa sújtotta lebomlott épületek, roncstelepek, radioaktivitás, TNT-vel teli robbanó hordók... Kemény ellenfelek, bossok. Vannak jópofa fegyverek mint Blade of the West, Shinksebab, Red Glare (na ez hasznos nagyon ).
És a játék szerintem egyik leghasznosabb rucija az Ulissess Duster.
A bunkeres helyszín eddig érdekes. Ha nem lenne magasan a meele, akkor már az elején rekt lenne. Itt is igaz, hogy messze az ajánlott szint felett jöhet át az ember, bár még csak az elején vagyok. Egy rakás lomot fel lehet szedni, de craftolni eddig semmit sem lehetett. A zenegépes vásárlás érdekes koncepció.
ne is nagyon számíts túl sok craftolásra... sok az olyan tárgy amit lehet használni valamire de mindig hiányozni fog egy utolsó összetevő.
itt mindent gyűjteni kell, fegyvert, lőszert, gyógyító cuccokat, és még a pre war kajákat is ha életben akarsz maradni, ja meg vadászni dean domingo titkos bőröndjeire amit szerte a városban elrejtett.
Hát nem tudom. A Shinkshebab érdekes módon benn volt a F3-ban a craftolható cuccok között, itt az alapjátékban nincs. A Red Glare meg... egyszer kipróbálás céljából azzal mentem a végső csatába, de olyan szinten szar volt, hogy gyorsan kukáztam is. Valójában a rakétás/gránátos fegyvereket egyik részben sem éreztem különösebben erősnek. Ahhoz képest meg elég nehezek, a célzás sem egyszerű velük... Nekem mondjuk az ott található Ranger PA jobban bejött. Bár érdekes, hogy az a ranger páncél sisak heavy, viszont azon kivül asszem egy sincs, tehát nem lehet javitani, ami azért elég cink. Plusz abból a szempontból az is teljesen monoton, hogy csak lövöldözni kell. Nekem hangulat alapján a Casino jött be leginkább. És arányaiban ott kell a legkevesebbet lövöldözni.
Nem hittem volna, de eljött a pillanat. Ez a casinos DLC egy rakás fos. LVL40-en tök reménytelen az egész olyan kevés erőforrás és nehéz ellenfelek vannak. Vagy mi a titka van, hogy leverjem ezeket a csuklyás szemeteket..? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.11. 23:28:21
Gondolj arra másoknak is sikerült :) Nekem is :) Megértelek mert sok visszatöltés volt. Pont így mint te volt nap az anyátokat. Viszont agyaltam rajta. Nem igaz, hogy nem sikerül :) Lehet, hogy szerencsém volt a végén, össze vissza szaladva, keresve a jó utat :) Nem tudom, hány próbálkozás volt. Mert tény minden ami nálam volt kevés volt, sokan vannak és a dárdák, ha jól emlékszem, tényleg szar dolog. Futottam minden visszatöltésnél hátha kijutok :) És egyszer vége volt :) Kint voltam a kútnál(?). Vége volt :) Illetve hátra volt a végjáték :)
A villanykapcsoló már megvan, de úgy, hogy valamiért az utolsó pár izé nem tanúsított ellenállást, nem ütöttek vissza. De ez a DLC eddig még az OWB-t is alulmúlja...
Viszont jobban felkészülve érkeztél ezt látom, mennie kell. Nekem negyed ennyi felszerelésem nem volt.
Így is felfoghatod :) imádtam a villanyos fejtörőt is. Bár ma lenne sok hasonló játék. Ami kicsit is megtornáztatna :) Tegnap megvettem a stellarist. Mert javasolták. Nem rossz de már látom a matekot benne. :) Az FNV nehéz volt. Nekem. Sokan vannak akiknek nem. Erre a fórumra is írtak páran. _Nagyon jó karakterek vannak benne, egy szomorú de szép történettel. :) hihetetlen mondom mindezt 1-2 év alatt hozták össze. Nézd meg ma mi készül ennyi idő alatt el. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.04.11. 23:59:55
mint már mondtam gyűjtögetni kell, benézni szék,ágy, stb alá és nem ott hagyni az érméket, rendőr pisztolyt, pre war kaját, stb, a hologrammos szökőkút körül sok szemétárló van... használd az egyiket ládaként, oda lerakhatod ami épp nem kell, boltokban, asztalon, stb helyeken lehet recepteket találni holodisc formájában, ezeket beváltva az automatagépeknél feltudsz oldani stimpackot, drogokat, és egyéb jó cuccokat.
a szellemembereknek meg szét kell lőni a karjukat lábukat fejüket és többé nem fognak felkelni.
most így visszagondolva az emberek valószínűleg nem csak azért utálják ezt a dlc-t mert nehéz és játékstílust kell váltaniuk, a másik ok hogy ez a dlc részben olyan mint egy karakter tesztelő rész a játékban, ha a skillek és a perkek a helyükön vannak akkor jól el lehet boldogulni... csak sajnos a többség minden szirszar perket felvesz csak azt nem ami kellene igazán így sokan el is véreznek már a kezdő villa résznél.
Fejtörő...? Ott vagyok, hogy három helyre kéri kivinni az embereket a holofőni. Semmiféle rejtély nincs, csak ellenfelekkel teliszórt pálya. A nagydarab mutánssal mentem, aki korábban is kísért és alig volt már HP-ja. Ezért egyedül kellett legyaknom mindenkit.
A sebzés értékük papiron tényleg nagy, de amit azzal meg tudsz ölni, azt sima golyós fegyverrel is, és a könnyebb/olcsóbb VATS-ban/gyorsabb/pontosabb. Ha azt mondom, hogy Fat Man-t a három részben tizszer használtam, akkor már nagyon nagyot mondtam. Mivel a Red Glare is egy fos, sztem a Divide-nak már neki sem vágj, ha a Casino nem jött be. Az tényleg csak a gyakásról szól, ráadásul csomó helyen sugárzás, lopakodni is baromi nehéz, mert sokszor még a 100-as Stealth mellett is simán észrevesznek. Ha a végén a rakétákat se akarod kilőni, akkor meg végképp felesleges vesződség.
A gyakással még nem is lenne bajom, de úgy, hogy elveszi minden eszközömet hozzá és, ha nem gyúrtál pont bizonyos képességekre és így szívás az egész, akkor valahol nem érdekel. Az eddig betett karakterek sem érdekesek valahogy a Dead Moneyban, talán csak a csaj. A skizofrén mutáns inkább idegesítő, mint sem érdekes.
Meglett a 100 pötty a lőfegyvereknél, így már 32-őt ír ki a That Gun sebzéséhez (meg a Lucky-hoz is) - gondolom a 30 + 5% dmg a bloody mess-ből, fölfelé kerekítve - , alaplőszerrel. Ezzel meg már 2 lövés volt egy nagy casador, lopakodásból: a szárny kapott egy kritikust és helyből maradt 5 csík életereje, aztán a lába is eltört (félig takarásban volt, ezeken volt a legtöbb a találati esély). Igaz, hogy ez még ritka, de most már belefér egy-egy nagy az ötös tárba, a kicsi 1-3 lövés, mikor, hogy adja...
...és még se cowboy, se grunt perk (+25% dmg-k), se speciális lőszer, vagy esetleges center of mass (vats-ban +15% dmg a torzóra). Ha meg 50 szint a plafon, akkor már a vats-ban a pontosságot növelő perk-keken is elgondolkodok.
A red glare-t az OWB-ban használtam, kiváló a gyengus robotok és agyasok ellen.
Az erősebb ellenfelek ellen nem annyira hatásos, mondjuk nekem egyáltalán nem voltak robbantós perkjeim.
Én minden mellékküldit igyekeztem megcsinálni, így a lvl50-et kiegek nélkül Vegasba érve elértem. Utánna flusztráló volt, hogy hiába csinálok bármit, se XP se feat/skill jutalmak nincseenek.
Na, hát a Dead Money is letudva. A története miatt az mondanám so-so, de játéktechnikailag annyira szar, hogy kb. arany málna díjat érdemelne az egész a játék többi részéhez képest. Ennyire idegesítő, szart keveset láttam. Reload az egész, mert előre nem lehet látni, hogy mi lesz a safe spot, hol lesz holoizé stb. Arra is csak halvány utalást tesz, hogy mi szétlőhető és mi nem. Szétütni nem engedi, de szétlőni igen egyes csipogókat és rádiókat.
A harcok taktikázási lehetősége 0 volt. Ide 20 szintűként érkezve esélyed nem lenne.
A hely nyomasztó jellege és elhagyatottsága átjön, de a terminálok rendszer is olyan foshuzatos raklapszar, hogy az ember sírva fakad. Ugyanazon terminál egyes opciók választása után máshogy viselkedik. Frankó. Csak erre kb. a "próbáljunki mindent" alapon lehet rájönni... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.13. 12:54:03
No, hát ez is meg volt. Közben most derült ki számomra, hogy
Kidumálható lett volna a csata a végén Ceaser embereinek legyakásakor, csak én nem akartam, hogy így ússzák meg. Aláaknáztam plazmával mindent és 4 db plazmagránát elhajításával véget is érte minden. Bumm.
A végén a fenyegetőzős tábornokot azért lehajítottam a tetőről.
A mini nuke-ot végül soha nem használtam, de videót megnéztem azért milyen. Szóval ennyit tud. Ok. :)
Összességében tetszett a játék, de a DLC-k egyikét sem ajánlanám, nagyon keveset tesznek hozzá a történethez cserébe túl sokszor roppantul idegesítőek. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.13. 14:08:18
Van egy puzzles rész, ha jól emlékszem ahol az elektromos rendszert kellett helyreállítani. Imádtam :) Uk muk fuk, 10 éve imádtad volna :) Ma már szar az egész. :) Nem szereted ha nem simán mennek a dolgok ha valamit másnap is elő kell venni mert aznap csak bukás volt. :) Nem felejtettem el milyen volt, mennyit átkozodtam. De nagyon értékeltem mikor túl voltam rajta mert összességében. A dead money nagyon ott volt sztori szinten. Talán az old world blues. Szerintem nem illett bele viszont sokan szerették mert mókás volt. Ezek az emberek mondom, baromi rövid idő alatt kiadták ezeket. Nem 5 év 2 alig volt a fejlesztés :) Dlc-kel együtt.
Most is imádtam az FO NV-t. A Witcher III után az egyik legjobb játék, amit valaha láttam. Csak a DLC-k játékmeneti lába nagyon gyenge a történethez képest.
Igen. Gondolom úgy kellett megírni aki nem veszi meg ne érezze hiányát. Így csak lazán kapcsolódhat. De azt tökéletesen megcsinálták a Lonesome road meg ütött így is. :) Dead Money nekem is Kisnek is benne van a legjobb 3-ban :)
Na, nem bírtam magammal és a LS-t is letoltam. Ha jól értem, akkor minden DLC +5 LVL-t ad a nehézséghez? Mert az, ami itt volt, az durva. AR snipe ás gauss rifle nélkül, hogy ezt hogyan lehet megcsinálni... A plazma gránátokat is hajigáltam szépen.
A történetét nem biztos, hogy jól értettem. A történet bevezetője a sok pofázás közben nekem valahogy nem volt érthető.
Szóval van a másik futár, aki ismert (?) engem. Lényegében fenyegetőzött mégis találkozásra bírt aztán a döntésedtől függően jön a vég? Tőmondatokban ennyi?
A végén a kis szaros robotot annyira sajnáltam, hogy hagytam volna veszni a NCR és légiót is... De mivel ő vállalkozott a feladatraj, akkor bólintottam.