Viszont nagy felület a szárny, így néha/gyakran az adja a legjobb %-okat - egyéb vats perk nélkül.
Mint írtam, ez a karakter a kritikusok kiosztására van kihegyezve, így szórja is azokat két kézzel, úgy meg azért fogy rendesen a casador HP-ja a vats-ban. De a többi ellenfélnél is szakadnak le a végtagok, dobálják el a fegyverüket - még a fémpáncélos alakok is - , tehát a sebzés nem 1:1-ben (-DT) megy át, hanem annál sokkal jobb hatásfokkal, így meg amíg nincs nagy tömeg, vagy extrém nagy HP + DT, addig jobban muzsikálnak a kis sebzés és dps ellenére is a papírformánál.
A cowboy (.357, .44 és .45-70 Gov') és/vagy grunt (5.56 és .45) perk-kel meg még kapnak +25% sebzést a lőfegyverek, tehát még tovább tolható ki a használatuk - nyilván nem a 40 DT-s ellenfelek ellen. A hand loader perk-kel készített .357 -3 DT-t és +25% dmg-t, míg a .44 -6 DT és +20% dmg-t is kap -> ez még tovább segíthet nekik a nem/könnyebben páncélozott ellenfelekkel szemben.
A Lucky (.357) és a That Gun (5.56) amúgy is 2,5x-es kritikus szorzóval dolgozik, ami már a jobbak közé tartozik és hat rájuk a cowboy perk is.
A vats önmagában +15% kritikus esélyt ad.
Ha meg még sikeres lopakodásból sikerül rajtaütni az ellenfélen az további 2x szorzó a kritikus sebzésre...
Ezek szerint vissza kell vonnom azon állításomat, hogy Primm-ben a "75-ös" széfben tárolt Lucky nem kijátszható! Csak vissza kell ballagni érte és félmarék perk-et felvenni hozzá... :)
A magas sebzés-ellenállású ellenfelek ellen meg nincs is igazán használható fegyver a játékban (nagyon hiányoznak a 7.62-es és .5"-os géppuskák): mindenképp dönteni kell rájuk a lőszert, nincs más út. Vagy speciális, csak ellenük használható fegyver van...