Csak tudod az 1 dolog, hogy milyen a játék. A játékot igazából multiban akkor fogod élvezni, ha van egy jó közösség rajta, akikkel szeretsz játszani. Ilyen esetben a legrosszabb játék is lehet nagyon jó és sokáig élvezetes. Van egy kisebb 2D -s játék, Soldat a neve. Elõször próbáltam, és nem tetszett, aztán felmentünk 6-an, SKype csevegés mellett (sulis barátokkal), és egyszerûen 2 estét végig játszottunk vele, hihetetlen jó volt, végig szórakoztuk. Csak sajnos ez a 2 este is elég nehézkesen jött össze (1 hét eltéréssel), aztán nem hoztuk össze többször. Persze játszottunk többször is kevesebben, úgy is nagyon jó volt. Holott az a játék elég bugos, és 2D miatt nem is egy örök életü játék. Szintúgy Worms-el.
Most én dícsértem a GRAW 1-2-t, SWAT 4-et, RSVegas 2-t, és ArmA -t amivel utóbbi hónapban szinte minden este játszunk, de igazából azért játszunk mert egy jó "közösség" alakult ki, jó hangulat de kellõképpen komolyan tudunk játszani és csinálni a küldetéseket. Az ilyen csapatok kialakulását segítik elõ, ha a játékban van olyan, ami igazából összjátékra és taktikázásra késztet, tehát pl. arra, hogy míg rohansz elõre a társad fedezzen, meg egy arra, másik arra nézz, és nem arra, hogy a következõ sarkon kiugorj és hû vajon sikerül-e ugrásból eltalálnom a fejét, vagy aztán rámfordul és én fogok meghalni elõbb.
Ettõl függetlenül nekem az elsõ játékom - mint említettem - az UT2004 volt, amit neten játszottam, illetve az volt az elsõ, amit haverommal meg a játékon belül megismert jófej emberekkel, mikrofonnal játszottam, és nagyon jól elvoltam azzal is 1-2 hónapig, nagyon élveztem. Tehát a legjobban talán akkor jársz, ha keresel egy hasonló érdeklõdésü embert neten, és együtt vesztek meg valamit, és együtt mentek fel azzal netre, és ott is kerestem embereket. Így ki lehet alakítani egy jó kis "csapatot", amivel esetleg késõbb másban is tudtok együtt játszani. Én a Hamachi -t privát közösség kialakítását nagyon tudom ajánlani, mert ha összegyûltök úgy 10-14-en, de akár csak 6-8-an is, nagyon jókat lehet játszani már, sok játékban. Inkább játszatok 4 vs 4 -ben, mikrofont használva és normálisan, mint egy 30 fõs szerveren, ahol mindenki megy ész nélkül, és csak a beszólogatás megy.
RTS.Aza amikor látod az embert ugye?princes of persia?Van multia de kül már ténleg énis ott vok hogy nem is akarok multizni csak egyedül tolni de az ilyen melyik játékot vegyem topik tök kihalt
Autós játékok szerintem nagyon hamar megunhatók így multiban, én mondjuk egyáltalán nem szeretem. Van néhány, amivel jól el lehetett szórakozni, régebbiek közül a ReVolt, kicsivel újabb a FlatOut 2, vagy Crashday... én mondjuk egyiket se játszanám neten, csak privátban haverokkal, ts-el, ezek úyg jók - bár szerintem minden úgy jó :) FPS játékok hosszabb távon szerintem élvezetesebbek. Team Fortress 2 helyett egyébként már inkább a CoD 4, vagy Battlefield 2, vagy ilyesmit javaslok - bár mint írtam, nekem kevésbé jön be.
Azt nem mondtam h haljon ki a topic csak azt hogy megveszem, kül a a tanár nemengedett el és nem tudtam megvenni mégegyszer mondom a téma címe Melyik a legjobb multis játésk ez nem csak akcióü ha vkinek gondja van írjon
holnap münk kirándulni pestre és valszeg a caponába megveszem a team fortess 2-t
innentõl már akció,szimulátor,arcad logikai és bármilyen téma lehet.[szín]
Kössz a segítséget
Mármint biztos voltak, akik így privátban elcsevegtek 2-3-an, de szóval nem volt közös.
Nem volt tudtommal ilyen csevegõs szervere az ut-s szervereknek, tehát egyideig volt, amikor így beléptünk, és így használtuk a voice chat-et, aztán utána már haverom se játszott vele, neten meg senki se válaszolt sose, mindenki ment ész nélkül.
Mert mindenki Team speakot használ vagy ventrilot. :) Ha neked az elsõ volt a 2k4 akkor értem, hogy tetszik. Ha a klasszik UT lett volna az elsõ akkor másképp láttad volna. Biztos, hogy én is fordítva gondolnám a helyedben.
Értem. Én mondjuk sosem voltam olyan, aki ragaszkodott volna a régi, megszokott dolgokhoz. Nekem az elsõ FPS amivel neten játszottam az az UT2004 volt, ebben használtam elõször a voice chat-et is haverommal, ebbe társalogtam így elõször neten, és anno nagyon megfogott a látvány, a pergõs játékmenet, jármûvek, az onslaught és a bombrunning mód. Elõtte persze egyedül sokat játszottam a 2003-al és 2004-el, meg Quake 3-al is - bár az kevésbé maradt emlékezetes számomra. Én a CTF módot soha nem szerettem, TDM/DM -et is csak ilyen gyakorlásra meg haverral ökörködésre tartottam jónak, rövidtávon. UT -t is csak azért hagytam abba, mert a CoD UO -val kezdtem el játszani komolyabban (klánba is léptem), meg valahogy eltûntek azok az emberek akikkel szerettem játszani, meg senki sem használta a voicechatet sem.
Igen. Megpróbáltuk. A mi klánunk ráfeküdt 3-4 hónapig. Aztán beláttuk, hogy ez nem ugyan az. És vissza is mentünk a régi játékhoz. Nem mondom, hogy rossz az újabb UT, de nem ugyan az hanem teljesen más játék. Aki hozzá szokott éveken keresztül a 99 hez avval nem lehet megetetni. :) Pár apróság a dupla dodging a sniper helyett lighting gun a translocator elcseszése ezek mind mind olyan újítások amik a játékot nem javították hanem átértelmezték. A másik, hogy a maga korában az UT nagyot tudott robbanni. az új részekben meg semmi korszakalkotó nincs. A bombing run tulajdonképpen tetszik ezt el kell ismernem, de a klasszikus CTF nyomába se ér.
én meg minap hallgatom a Slay radio-t (C64-es zenék, meg remixek mennek benne) azt látom h Padre Vincenzo csinálta a számot, volt klántársam, fel is kutattam neten, megtaláltam hosszas keresés után, felvettem MSN-re :D
Smoking gun :) A mai napig mondhatni barátom egykori oszlopos tagotok Akkori néven Balfék. UT után is együtt játszottunk mindent a wow ig bezárólag amit én már nem játszom Én a Wolves klánban szolgáltam 4.5-5 évet végig amíg játszottam. Sok régi UT-s emberkével a mai napig tartjuk a kapcsolatot. Személyesen is. a Hun klánból is.
Jah. Szerintem az a legjobb, vagy a labdadobálós (asszem Bomb running), de az Assault sem rossz. Akik az UT99 -et dícsõítik, játszottatok egyáltalán ezekben a módokban multiban, több ideig?
"Sajnos aki akkor nem játszott vele az nem tudja elképzelni, hogy miért jobb a a többi újabb UT nál."
Így van, így van... Ismerõs a neved, melyik klánban voltál? :D Én SGSF :D
De milyen szörnyû volt 220-as pinggel játszani... Hogy voltam én képes úgy tolni istenem... Ha most felmegyek Quake Live-al amcsi szerverre, ott 200-as a ping, lehetetlen eltalálni bárkit is. Persze volt a végefelé UT-hoz ZeroPing, de a lowping lamak nem mertek bejönni mert megütötték õket :D Csak akkor volt nagy a képük mikor alacsonyabb volt a pingjük jóval mint a másoké.
Sajnos mire lett szélessávú net ahol lakok, addigra kijött a fos ut2k3 és széthúzta a scenet, kevesen játszottak már UT-t...
Ha FPS akkor UT99 CTF ben verhetetlen. Még ma is megnézek videókat. A régi szép idõkrõl. Sajnos aki akkor nem játszott vele az nem tudja elképzelni, hogy miért jobb a a többi újabb UT nál.
Lanon egy jó Re-Volt az nagyon szórakoztató tud lenni :) Tegnap elõ is vettem megint kicsit szórakozni. Nagyon ronda a mai szemnek, de szórakoztató.
A legújabb patchben van hardcore mód, ami ilyen dolgokat is módosít, falhoz bújáskor odaviszi a fejéhez a kamerát, így nem látsz ki csak egy nagyon kicsit. Persze elkurták, mert dedikált szervernél hiába állítod be, pályaváltáskor szépe eltûnik (mint a fegyver beállítások), és nem ehet módosítani, saját szervernél jó.
vegasban az nem tetszik h mikor a fel mellé lapul és úgy néz ki akkor nincs is kinn a feje de látja h mi van a fal mögött. mekkora csit már. beépített wall hack. meg minden tps-nél ez egy nagy csit.
Linkelek 1-2 multis videót youtuberól, azok közül amiket ajánlottam. SCCT versus:
SWAT4 coop:
SWAT4 multiplayer:
RS Vegas 2 (terrorist hunt coop):
Soldat:
És van még 1, amit nem ajánlottam - és még senki, de nagyon jó multija van: Tribes Vengeance. Hamachin anno nagyon jókat játszottunk vele :)
megnéztem mind3-at az 1-el szórakoztam annó a legjobban aztán jön a 4, ott törtek is legalább az autók, és akkor lassabban lehetett csak menni, kevésbé volt kormányozható stb. tudom akkor játszak rallys játékokkal :D de azok valahogy nem jöttek be, túl n00b voltam hozzájuk
az underground meg hányinger :( pedig végigvittem, de már annyira vártam h vége legyen minden autó ugyan olyan, minden pálya ugyan olyan, folyton sötét van, meg piros villogó nyilak a kanyarokban... lehet amerikában estére kitesznek ilyen villogó nyilakat a kanyarba h az illegálisan versengõ autósok tudják merre kell menni :D
de ezeket nem cod-hoz kéne hasolítani, mert ezek sokkal lassabbak a legtöbbeknek nincsen ilyenekhez türelmük meg aztán ha meghalsz swatban aztán csomót kell várni
rainbow six 3 is rohadt jó, bár azt inkább csak single-ben toltam
Közel 1 egész nyáron keresztül játszottam GRAW 2-vel, és kivittem coopban az 1-et és 2-t is (3-4-en vittük). Az egyjátékos módja rohadt nehéz, de nem bugos, lassan kell haladni és figyelni mindenhova, próbálni halkan menni (1-ben ez jobb volt), fontos az összjáték, hogy minden terület figyelve legyen. Pont ez benne a jó, aki CoD árkád menetéhez van szokva, annak bugos szar. Ha elindulsz és az ellenség rádlát, halott vagy. (perse nem mondom, hogy tökéletes, vannak hibái sajnos). A multiban használható bugokat meg folyamatosan javították, a Fort-on lévõ mindentlátó helyet is (az volt a legdurvább, de belehetett menni még néhány épület mögé, mind javítva lett).
"underground2-rõl ne is beszéljünk. tök ugyanaz mint az 1, plusz még kóricálni a városba meg full jó tuningolt autók, meg fullos pinák meg húde nagy nigger vagyok, töröltem is a picsába nekem az underground1 is elég volt, még sok is"
Azért 2 jobb volt az 1 be korlátolt volt a tuning....
Ne gyere a Ghost Reconnal emlékeim szerint elég bugos játék volt na meg az egyjátékos módja úgy mint csaló gép ezért iszonyat nehéz bugos.... A Swat 4 meg lassú ezért elég uncsi is meg nem második világháborús akárcsak a Ghost Recon sem az......
Értem. Az igazi csak a régi lehet, az újabbak nem jók mert szép a látvány, meg kicsit másabb... me más élmény meg nem olyan feeling. Nekem ez jön le ezekbõl. Ti dolgotok, de higyjétek el, az újabbak is nagyon élvezetesek, semmi gond nincs a játékokka. Nah jó, az újabbak (Carbon, Undercover) már nekem sem tetszik, az UT 3 sem igazán tetszik már, nem hozott újdonságot, és a botok is rosszak (pedig lehet 2-en coopban vinni, és úgy jó lehetett volna). Mikor haverom hozta a zászlót, sniperrel fedeztem, és 20-at le tudtam egymás után lõni, sorba ugyan azon a vonalon jöttek ki (direkt nem vitte be a zászlót egy kicsit, ellenségek meg respawnoltak). Ezután valahogy elment a kedvem tõle. Egyébként érdekes, pont az UT3 -nál írták nagyon sokan, hogy ez hozza az UT99 feelingjét, és nagyon jó.
Egyébként akik a CoD -okat dícsérik (és nem fragvadászok), miért vagyok biztos benne, hogy nem játszottak GRAW 1-2-vel, SWAT 4-el, ArmA-val, esetleg még RS Vegas 2-vel, illetve hasonló játékokkal úgy csapatban (team voice chat mellett, taktikázva). Kétlem, hogy utána valaki is a CoD -hoz vágyakozna.
azért az határozottan kimutatható h a coddal sokkal többen játszanak mint a mohaa-val személy szerint nekem is jobban tetszik a cod persze nem mindenki van így vele
"nem is próbáltam ki sose, és megindokoltam, hogy szerintem az újabbak miért jobbak"
hát gratulálok. ez esetben nem szeretném folytatni a vitát veled ebben a témában :) ha 99-ben elkezdtél volna neten játszani az UT99-el klánwarokat, majd megláttad volna a 2003-at akkor nem így vélekednél. de lehet neked mások az igényeid. biztos van olyan is aki játszott a 99-el és a 2003 jobban bejön neki, de õket casual gamereknek hívják nem proknak.
sztem az undergroundnál sokkal jobb volt az 1 meg a 2. sajnálhatsz :) de a legjobb az a 4 volt. legjobb mapok, legjobb autók, fasza campaign. underground2-rõl ne is beszéljünk. tök ugyanaz mint az 1, plusz még kóricálni a városba meg full jó tuningolt autók, meg fullos pinák meg húde nagy nigger vagyok, töröltem is a picsába nekem az underground1 is elég volt, még sok is
MMORPG: Lineage 2 (csakis offical nem tört!) Fps: Counter Strike valamelyik része. Stratégia: Összes C&C játék :)
ja, és igen, az NFS2 volt az igazi ^^
Egyszerûen AZ volt az a Need For Speed, amit a többség megkedvelt. Ezek az új, Fast & Furiousos, csicsás, menõzõs játékok teljesen kiölték a sorozatból az NFS feelinget.
1. Mond már el, hogy úgy mégis mi a tökömben más a játékélménye... ez nem indok. Gameplay videókból, és képekbõl nagyon jól lehet következtetni, hogy milyen egy játék. Az újabbak is ugyan azt nyújtják, pergõs, akciódús, jó fegyverek, stb.. 2. Sehol nem írtam, hogy az UT99 szar lenne, csak annyit, hogy én miért nem is próbáltam ki sose, és megindokoltam, hogy szerintem az újabbak miért jobbak. Nekem az Assault, Ball, és az Onslaught mód tetszett a legjobban, persze TDM meg DM -et is játszottam, CTF -et nem nagyon. Tudtommal az elsõ 3 közül egyik sem volt a 99-esben.
Jah és nem vagyok újkrumpli, pl. a NfS -k összes résézvel is játszottam, nekem az Underground 1-2 és Most Wanted tetszett legjobban, illetve a Hot Pursuit 2 még az ami tetszett. Aki ezt (NFS2) mint az Underground 1-2 és Most Wantedet, azt csak sajnálni tudom. Jó volt akkoriban, de falramászok, ha azt mondja valaki, hogy ez volt az "igazi". Mert ez "más élményt nyújtott".
lényegében COD:UO-ban a BAS játékmód errõl szól, van töb bázis amit egyszerre védeni és támadni kell, tankoktól pedig magas az adrenalin
HQ ("õrizd a rádiót") mód UO-ban azért vált öldöklésbe, mert behozták a sprintet, kis pályákon a futás felborítja a taktikát, bárki bárhol lehet
arcade a lövés abban a tekintetben hogy aki a célkeresztben van az meghal de ha a véletlenre bízzuk a pontosságot akkor pedig jön a felháborodás hogy pedig eltaláltam mégse halt meg nekem a "gránáttól belassulás" is idegesítõ, bár tény hogy megviselne életben már a robbanás hangja is
sajnos legtöbben ponttáblazat miatt játszanak és nem csapat érdekeit nézik régebben ezeket kidobták szerverrõl, ma örülnek ha valaki belép
én komolyan még fizetnék is (mondjuk havi ezrest), hogy valaki szervezzen jó public szervereket és jó közösségeket
ezt a 250-et honnan veszed? hallottad vagy olvastál leírást? mert a 125 után a 333 az ami a következõ szint. de ez quake 3 motornál cod4 meg nem q3 motor. vagy igen?
Cod4.. 250 fps-tõl lehet a legnagyobbat ugrani... 125fps picit meghosszabbítja az ugrást de nem lesz magasabb... A tárazás nem lesz gyorsabb ezt a baromságot nemtudom honnan szedte bárki is..:D Ha begurul a gránát blabla....Erre találták fel a server konfig fájlt,bizony kikapcsolható a sok kijelzés,szinte minden.. Hogy noskillz lenne? Lol. Ízlések és pofonok,de baromságokat ne beszéljünk már,én is be tudok menni sok szerverre ahol ledarálok mindenkit,de akinek errõl szól annak csak gratulálni tudok:)
ha csak képeket láttál akkor minek mondasz véleményt? úgy imádom az ilyet...
fogalmad se lehet az egész ut99-es játékélményrõl megmondom neked, teljesen más az h te a 2004-ben jármûvekkel meg ûrhajókkal flangálsz és neked az jön be az más dolog, de ennek kb semmi köze a 99-hez.
és ez általában is így van más játékoknál. jön az újkrumlpi, a 6. része a játéknak amit elõször lát, mondja hú de király, aztán valaki jön és mondja h az 1. meg a 4. rész volt a legjobb aztán meg hülyének nézi õt az újszülött, h fú az 1 az mekkora szar, láttam képeket tök pixeles, hogy lehet az jó na kb ez a színvonal itt pl NFS-re gondolok.
tényleg gáz de úgyis mindenki leveszi minimumra a grafot, és lekorlátozzta 125-re az FPS-t mert 125-ön lehet a legnagyobbat ugrani. azért a 125-öt minden gép tudja. annál meg hiába több, nem lesz jobb. van egy hosszabb leírás h miért, lényeg h egy kerekítésbõl adódóan 125 az "optimális" fps
Eygébként a háborús fílinget nem a taktika adja hanem inkább a szellemiség.
Mert lehet bármilyen mod a cod2 vagy akármelyiken ha kb a léyneg a statt lesz. A ctf meg a sd esetleg közelít hozzá de azok is marhára távol vannak valójában mert az sd meg a ctf se arról szól hogy akkor védünk támadunk stb hanem ott is az esztelen hent.
Egy egyszerû dolog hiányzik belõle de az nagyon a rendezett küldetésrendszer.
pl ha ilyen lenne hogy:
lenne 2 20 fõs csapat és egy elég nagy mapon lenne az egész. És a fõ cél az lenne hogy be kellene venni az ellen bázisát, de persze ez nem lenne ily egyszerû mert pl a védekezõ csapatnak ki kellene elõre építenie egy védelmi rendszert teszem azt mint pl a singleba van hogy vegyétek be ezt az épületet és pl tartani kellene 5 percig amíg jönne az erõsítés. Persze oylan melék feladatokat is égre kéne hajtani a gyõzelemért hogy pl a légvédelmi ágyúkat meg stb objektumokat kellene megvédeni/megsemmisíteni.
Ezt persze az életet úgy kellene megoldani hogy pl alapból mindnkinek lenne 10 respawnja és ha mondjuk teljestené a csapat 1 feladatot mindenki kapna pl 3+életet stb...
Szóval hogy a multi tényleg háborúra emlékeztessen ne pedig shooterre. És ezt annyira nem is lenne nehéz megcsinálni csak uyge nem biztos hogy vonzaná az olyan embereket akik a statt miatt játszanak.
Mit szólnátok mondjuk egy ilyen modhoz amit fentebb leírtam?
Egyébként az se teljesen helytálló, hogy nem hoztak semmit, csak sokmindent elvittek túl arcade irányba. Ezt már máshol is leírtam, hogy CoD 4 multija is állati jó lehetne. Kicsit lassítani kéne a mozgást - pl. a lehasalás-felállást is, ugrás közbe ne lehessen lõni, és utána is, célzást nehezíteni, mozgás közben mozogjon jobban a célkereszt (pontosan csak helybõl, célozva lehessen lõni), a "hardcore"-nak alapnak kéne lenni, életrendszert úgy megoldani, hogy egymást lehessen gyógyítani, és az is ilyen 5-10 mp-ig tartson, ha meglõnek ne lehessen pontosan célozni, lábon lövés esetén lábon járni (ahogy ArmA-ban például). Ezt az egész fejlõdést ki, perkeket így ki mert abban a formájában teljesen hülyeség. Mortygránát, last stand jó ötlet, de nem így, hanem mondjuk ha úgy találnak el, akkor legyen egy rövid idõ, ami alatt el lehessen engedni egyet (de nem automatikusan). Jah, és több csapat-alapu módot + ki a pontszerzést, a küldetés teljesítése legyen az egyetlen cél.
Ezeknek 1 része benne lenne, már nagyon jó lenne szerintem.
Igen, CoD UO-ban még valahogy jól lehetett csapatban játszani, érdekes módon én kb. fél évig legalább játszottam vele - akkor még nagyon sokan játszottak - és HQ -val nem találkoztam, csak az újabb részekben. (pedig UO-ban klánban is voltam!). Az újabbakban viszont már hiába vannak ilyen módok, egyszerûen az egész inkább az öldöklésrõl szól. CS -ben is hiába van attack&defend -bombákkal vagy túszokkal- egyszerûen az sem a csapatjárékról szól, hanem az öldöklésrõl, flash aztán gyorsan kioldalazok, fejbelövöm ugrásból, továbbmegyek, most vszínûleg ott fog jönni, stb. Ghost Reconban AW2-ben pl. terület védõs mód van, ahova 1 embernek be kell menni, ott folyamatosan kell figyelni mindenfele, egymást segítve helyezkedni, és mozgáskor is felváltva haladni. És igazából ez CoD -ban sem volt annyira élvezetes (szerintem uo-ban sem, bár az inkább a pályákból adódóan), nem kényszerít annyira az összjátékra. Aki GRAW 1-2-ben felmegy netre így egyedül, az vszínûleg pár perc után kilép, viszont csapatban egyszerûen fantasztikus tud lenni. Ez nem mondható el CoD -ról, nem kell ezerfele figyelni, és mozgásból is hirtelen be tudod célozni az ellenséget, és kilõni.
idõben tényleg régen jelent meg, de az újabbak se hoztak semmi újat amiért érdemes lett volna váltani, sõt... ráadásul korosabb gépen is (akár) full grafikával fut
egyébként a "klánosodás" is árt ezeknek a játékoknak mert darabolja a mezõnyt
COD-ban nem csak hentelés van, HQ módban van egy rádió amit védeni illetve foglalni kell ez azért jó mert van cél, nem a "vadászd le a másikat"-ról szól BAS módban pedig a tankkal bázisfoglalás is izgalmas tud lenni, sok múlik a csapatjátékon, a kommunikáción, az egymásra figyelésen ezek a játékok 20 fõ fölött élvezhetõk igazán na itt jön a probléma, nincsenek jó szerverek, gagyi beállításokkal vannak gányolva és laggolnak is mint állat és ezek a szerverek széthúzzák a mezõnyt, 5-6 ember persze csak skalpszerzés céljából lövi egymást ekkora létszámnál nincs taktika, nincs háborús feeling és igazából a régi jó játékosok is kikoptak már, újak pedig nem igen jöttek
xfire listája alapján Call of Duty a 12. legnépszerûbb, nevetséges ez a szervereken miért nem látszik?
ennyire kevés szerverrel és emberrel egyszerûen nem érdemes játszani és a játék árát már levitték a béka segge alá, szóval a játékosok száma csak csökkenni fog de gondolom ez a többi játéknál is így van, széthullik az egész játékos társadalom lassacskán
Nekem ez elég divatnak tûnik, hogy az UT2003, meg újabbak szarok. Én a 99 -rõl csak képeket láttam, a 2003-al és 2004-el játszottam elõször. Én pont úgy látom, hogy a 2004 lett a legélvezetesebb, jó fegyverek, jármûvek kerültek bele, mozgások, szép látvány is viszonylag, és pl. az Assault mód volt számomra a legemlékezetesebb.
CoD 2 (és újabbak) az valóban olyan, hogy teli van gagyiságokkal. Ugrás közben is pontosan lehet lõni - legalábbis puskával vagy sniperrel, akkor lõjj gépfegyverrel nagyjából arra, oldalazz egy kicsit és biztos, hogy headshot vagy elõbb meghal. Az egész valahogy annyira árkád. A CS is hasonló.
Egyébként GRAW2 meg SWAT 4 valóban lassú, és nem kellemes, de a játékmenetben ez rákényszerít a nem esztelen rohangálásra, hogy taktikusan mozogj, ezáltal sokkal életszerûbb lesz az egész... bár a swat4 az már lehet átesett a ló túloldalára (de elvileg vannak hozzá olyan módok, amik ezt módosítják). Singleben jók a CoDok, multiban viszont én elítélem az ilyen fragvadászós, és túl arcade játékmenetet (kivéve ha tényleg olyan a játék, és nem valamilyen harci).
Pl. CoD -ban és Cs-ben mész elõre, és közben lõsz. Ezzel szemben Ghost Reconban futás után kell 2-3 mp míg megállsz, addig lelõnek, Arma-ban szintén idõ míg becélzol valakit. A másik amit ki nem állhatok, az az, amikor elkezdek valakire lõni, majd ilyen ultrareflexel rámnéz és lelõ. Sajnos ez CoD -ban, CS-ben és sok játékban megvan, nálam már ezért kiesnek. Far Cry 2 is igazából ezért esett nálam ki, mikor rájöttem, hogy mesterlövész puskától csak fejlövéstõl hal meg, amúgy csak lesérül, és megtudja gyógyítani magát, én töröltem. Mód persze nincs hozzá, hogy ezt be lehessen állítani.