nem igazán védelem, inkább az h netes profilod van, szóval amit gyûjtesz xp-t a küldetések alatt az megjelenik netes profilodon, inkább olyan mmo szerü baszásnak mondanám az egészet :D, nem tudom h ezt hogyan fogják feltörni, mert ezt ki akarom próbálni mielõtt megvenném mivel eddig nekem elég gyérnek tûnik az egész játék :S
Na azt mondják EA bekeményített! Itt is valami netes védelem van a játékon. Durva
jó volt nem is azt mondom, de az se kapott már nagyon 90% felett sztem :)
Sc2 meg szvsz méltó az utodjához, nekem bejön, bár mivel sose fogok belekockulni annyira, h fejböl vágjam mi-mi ellen hatásos, ezért multiban biztos nem lesz sok esélyem, szemben pl. a Tiberium Wars-al ahol azért 2-3 nyerö taktikát 2nap alatt be lehetett tanulni
azért a tiberian wars is jó volt még, sõt még kenterbe is veri a supreme commandert meg ilyeneket (errõl jut eszembe, az SC 2 jó szar lett szerintem :D, az elsõ sokkal jobb volt, kár h egyre kevesebb a jó és élvezhetõ stratégiai játék :S - bocs az offért)
Usánkában holnap jön ki a végleges játék, majd 19-én itthon is elérhetõ lesz.
már nagyon kíváncsi vagyok, mindenesetre eléggé csend van a megjelenés körül... :[
a C&C3-nál és a RA3-nál ilyenkor már napi 2-3 hír is napvilágot látott, preview videók tömkelege, intro, stb - itt egyenlõre szinte semmi, még egy elõzetes review sem sehol.
már majdnem felizgultam, hogy milyen a video stuff, de ez csak 'miért rendeld elõ a c&c4-et' videó, amiben elmondják a bónusz mission-t, és a c&c.com-on már múlt 7en kint volt.
és ami a legszebb, olyan izgalmasnak és 'epic'-nek ígérkezik így videón ez a küldetés, mint egy barátok közt epizód, így remélem hogy nem a legjobb misszió bemutatását láttuk... :)
nem tudjátok hogy a 9900 HUF ár csak a netes elõrendeléseknél lesz-e, vagy ha bemegyek egy media marktba vagy vmi hasonlóba, akkor is annyi, nem pedig 12e?
a lokalizációról / magyar feliratról info?
Hát ezaz. És a DOW2 is csak egy leegyszerûsített Company of Heroes. A COH ugyanaz, csak épületekkel és négyszer-ötször annyi egységfajtával,plusz a választható doktrínák. És pont ez az, amitõl sokféle variációs lehetõség lesz multiban, és változatos játékmenet. Nem véletlenül a COH a legjobb.
Na nekem közben már régóta megvan a lvl20 és azért kicsit változott a véleményem annyiban ha nem CNC játék lenne akkor azért nem a máglyán kellene égnie a fejlesztõknek és leginkább a felelõs designereknek.
Az alapkoncepció nem valami jó elsõre de legyen végül is meg lehet szokni és vannak benne lehetõségek, ha teszem azt szép egységmodellekkel több taktikai lehetõséggel kicsit átgondoltabb koncepcióval (tibérium gyûjtés ezen formája egy vicc) lenne azt mondanám még tetszene is.
Nod supportal játszottam végig az én stílusomhoz ez okés és alapvetõen nyerõ taktika lehet akármi ellen. 1v1: 6-7 Játékot játszottam vegyes de álltalában szintemhez közeli ellenfelek ellen, de sok mindent nem tudtam levonni mivel az elején megszereztem a legfõbb pontokat + az összes értékes tibériumot levédtem és esélyük nem volt mindet megnyertem. Sajnos új taktikákat nem lehet kitalálni megvan a bevált séma mi ellen mit kell hozni és kész.
3v3-5v5: Ez kicsit élvezetesebb mert a több játékos miatt nagyobb a variáció viszont már az elején eldönti a játék sorsát hogy kikkel kerülsz össze. Volt 1-2 élvezetes játék a több mint harmincból ami nem valami fényes arány. Ritka amikor végig fej-fej mellett halad a két csapat inkább már az elsõ 5 percben látni ki fog nyerni de sajnos a játék mód miatt nem lehet hamar véget vetni végig kell szenvedni az egészet.
A tibérium a kulcs ha meg tudod szerezni a technológiai fölényt és megakadályozni az ellenfelet ebben akkor esély nincs fordítani a játékon és ha valaki alapban kis szintû és nincs unlockolva semmije akkor csak imádkozhat hogy nem rúgják ki a csapatból és a neki köszönhetõ vereségekbõl azért kap annyi Xp-t hogy elszenvedjen lvl 20 közelébe. Én még azt is meggondolom hogy játsszak-e valakivel aki lvl 15+ nem, hogy teljesen kezdõvel és ez késõbb csak rosszabb lesz az újoncoknak. Idióta egy rendszer amikor pont az ilyenek kiszûrése a lényeg lásd SC2 többféle battle.netes liga.
Ja a grafika elmegy de az egységmodellek szörnyen bénán festenek fõleg a mamut tank és a gyalogosok baltával faragott egységek. A légierõ nagyából rendben van de szerintem a CNC3 is felül múlta dizájnban pedig abba is rendesen bele lehet kötni.
Na ami pedig a legfõbb negatívum hogy hosszútávon nagyon repetaív és unalmas lesz. Volt pár poénos megmozdulás: amikor hijackerrel loptam el az ellenfél tibiériumkristályt szállító tankját és hasonlók de nem azon múlott a játék sorsa. Se a micro se a macro része nem felel meg profi online játékra és így nem lesz hosszú életû. DOW2 sokkal jobb volt ilyen téren de sajnos relic nagyon érdekesen kezeli a balance témát és nem tudja összehozni a folyamatos és normális supportot a játékaihoz pedig csak ennyi kellene a tökéletességhez.
Na ezek után nem mondhatja senki hogy hirtelen ítélkeztem én megadtam minden esélyt a kezdeti negatív ellenérzések ellenére de ez a játék legjobb esetben is középszerû! Már pedig egy CNC nekem 95%+ legyen és ne 70-79%! Azért így már kap egy esélyt a singleplayer hátha ott lesz valami kis CNC hangulat a videóknak hála meg azért érdekel a történet.
Már 19-es szintû vagyok. Még egy-két játék és végzek. Nem is kell majd a végleges játék, mert ennyi volt. A betaban szerintem minden benne van a némi single kivételével...
Tûrhetõ játék, de semmi újdonság nincs benne... azér volt egy két nagy csatám, a kb 30 ból amit eddig játszottam.
"Ez a game, teljes mértékig a csapatjátékra és a rohamra van kihegyezve, az "elvagyok a sarokban egyedül, kifejlesztem a nagy csúzlit, és akkor szétlövök mindenkit" - itt nem mûködik.)"
Ez eddig is max. csak 1v1-ben mûködött ha mûködött egyáltalán...
Nekem bejött, mondjuk én nem játszottam az elõzõ részekkel multiban.
Ez a game, teljes mértékig a csapatjátékra és a rohamra van kihegyezve, az "elvagyok a sarokban egyedül, kifejlesztem a nagy csúzlit, és akkor szétlövök mindenkit" - itt nem mûködik.)
minden játékról elmondható, h amilyen a béta ahhoz képest a teljes játék csak nagyon minimálisat változik. sok bétában részt vettem már, ugyhogy sajnos ez már a teljes játékig nem nagyon fog változni
érdemes lenne megvárni a játékot, mielõtt véleményt alkot vki...
ez az elõre fújolás kb olyan, mintha egy kémfotón látnál egy, majd vmikor a jövõben megjelenõ autót, amibe persze még bele sem ültél, de már lehúzod, hogy broáf.
Próbáltam vele még vagy négyet játszani, még mindig nem tetszik :\
Sem az egységek mérete és kidolgozottsága, sem a pálya dizájnja, sem a játékstílus, sem a játékrendszer.
Ez nagyon gyenge eddig
Remélem bebukik vele az EA.
Háááát. Mára meguntam a játékot. Szerintem még mindig undorító plasztikus a grafika, mint egy dedós lego. Olyan szar mint az újabb Red Aleretek. Ejnye... Ezzel a játékkal nem váltják meg a világot az biztos.
Azért már a 8. Sergant szintre feltornásztam magam, de valahogy semmi extra nincs ebben a játékban..
nekem se a játékkal van bajom, hanem azzal, h ott van elötte a c&c név :D 1héten át gyürtem minden nap jópár meccset játszottam, nem rossz, de nem vagyok elégedett :) én is a single-be bizok, h az legalább normális lesz.
nyilván azért kapom ezeket, mert az õs c&c-sek egy része nem érti, hogyan tetszhet vki szintén régi motorosnak ez a szenny...
nos a válasz egyszerû - mivel mégiscsak c&c, adtam esélyt, megpróbáltam élvezni, és bár magam is meglepõdtem, de sikerült is.
legenda, korszakalkotó sajnos nem lett egyik újkori c&c-bõl sem, de 'fungame' számomra igen.
a hideg ráz az EA LA állandóan hangoztatott hülyeségétõl, a fast fluid and fun gameplay-tõl, amit a RA3-ban is állandóan nyomtak, mégis ezúttal egészen jó mókának tartom ezt az új stílust.
és persze a single playert a c&c4-nél még mindig nem láttuk, és ott nyilván nem a multis capture the flag lesz a fõ elem...
a zenék jók, csak számomra, messze állnak a c&c világtól, ez a csillagkapuba/star trek-be tök jó hangulatos zene lenne, de nem itt :)
amugy nem csunya EA fejlesztés, mert ugyan sok rajongó fikázta a tiberium wars-t, nekem tetszett még az a rész szórakoztatott, abban még érzödött a tiberium univerzium, de ebben az izében amit c&c4-nek neveznek számomra egyáltalán nem.
"kb Te vagy ezredik aki a fejemhez vágja, hogy 'óóó, játszottál egyáltalán a bezzegwestood cuccokkal?' :)"
kb Te vagy ezredik aki a fejemhez vágja, hogy 'óóó, játszottál egyáltalán a bezzegwestood cuccokkal?' :)
igen, játszottam. és igen, lehet fun egy olyan c&c játék is, ami nem édibédi westwood hanem csúnya EA fejlesztés.
egyébként volt szerencsém az ex-westwoodosok petroglyph néven kiadott produktumaihoz, és bár voltak bennük jó ötletek, mégsem jöttek be.
az persze senki nem vitatja, hogy a c&c saga a westwood bábáskodása alatt lett volna az igazi, de ezt már sosem fogjuk megtudni... így maradnak a szép emlékek.
OST-re visszatérve: jelzem megvan az összes c&c OST-je, hasonlóan a dune széria OST-iéhez (a filmzene könyvtáran ebben a pillanatban 30 gigát tesz ki, így asszem mondhatjuk hogy filmzene rajongó vagyok, amibe szinte egyedülálló módon gamer szériaként a c&c-k is ott vannak).
így engedd meg, hogy némi fülem legyen már hozzá, és ne intézzem már el egy 'fuejj, mi ez a szar sci-fi sablon' szerzeménnyel. :)
klepacki is szerzett nagy trackeket, de ezek is ott vannak. nagyon is.
haha jó vicc, játszottál te egyáltalán az alap c&c-vel v a tiberian sun-al? hallgasd meg ezeknek az ost-jét v akár a c&c 3-nak az ost-jét(még ez is egész jó lett) ezek után hallgasd meg a csillagkapu sorozat betétdalát v star trek-es zenéket és rájössz mi a különbség :)
NAGYON Király a GAME! Már a 3. levelen vagyok alázok sokakat! :D Szintlépés miatt egyre több egységet kapok! :)
A játék zenéje durva jó, Star Trekes, csak kicsit Red Alertes beütése van a grafikának, undorító kontrasztos körvonalai vannak a kijelölt egységeknek. Egyébként AZ LESZ Amire vártam SIRÁÁÁÁLY.
Aki akar jönni csatlakozzon zedcon -hoz (én vónék). Szóval
A Company of Heroes kb. 2-3 évvel elõzte meg a korát mind technikailag, mind pedig játékmenet tekintetében. A World in Conflict szerintem valahol ott van azért mögötte, bár azzal ma már nem játszanak annyian, mint a Relic játékával. Én multiban sokat nyomom még ma is a CoH-t, de skirmishben is, mert az AI is elég faszájos. Dawn of War 2 meg sci-fi RTS-ek között abszolút elsõ jelenleg, sem ez, sem a SupCom 2 nem fog ráverni valószinûleg, de hát ne legyen igazam. Talán majd a StarCraft 2, meglátjuk.
Kérem szépen valaki magyarázza el, hogy miként lehet bejelentkezni a bétára! Letöltöttem és feltelepítettem a programot és most valami email címet jelszóval kér. Most a gamespot bejelentkezésemet kell megadnom vagy mi?
tényleg? megvan egy ideje, de még nem volt idõm játszani vele.
Miért DOW2 szerû? Benne van az a fejlett mikromenedzsment rész, ami a Company of Heroes-ben vagy a DOW2-ben? Azért ilyenrõl a C&C sorozat eddig sohasem hallott.
Pedig itt is meg lehetne találni a középutat. Ott a Company of Heroes. A Relic féle modern játékmenet van benne, de mégis van bázisépítés. Igazából nem véletlenül az a játék az utóbbi 5 (10?) év legjobb RTS-e.
hát igen, nekem is egy az egybe DoW érzésem van játék közbe..csak a világ más..
Hát ez az...C&C, Dune, Dune 2, Emperor, Red Alert sorozat, Tiberian Sun, Generals, Tiberium Wars...mindegyikben megvolt a bázisépités. Úgy néz ki, manapság ha valaki RTS-t készit, a Relic játékait veszi alapul, ami -ha a minõségrõl lenne szó- még nem is lenne gond, de inkább a Relic által kitalált játékmechanizmust próbálják kopizni.
Ha ezt megvalósithatta volna a Westwood, tuti ismét maradandót alkottak volna, de sajna Ea csak rókaböröket képes gyártani :(
számomra a c&c mindig is bázisépítõs stratégia volt, és pont hogy nem szeretem a "területfoglalós" stílust...nem örülök, hogy ilyenre alakították a játékot.
Persze hogy nem, a sok egyszerûsitést, meg a C&C-feeling, az interfész eltûnését nyilván innovációként fogja elkönyvelni a Gamefos. :D Éppen ezért nem mérvadó, hogy mit firkantanak össze azok a bohócok. A C&C az pont azért C&C, mert bár több különféle univerzumban játszódnak az egyes játékok, a játékmechanizmus alapjaiban tök ugyanaz, és ez igy jó (volt eddig). Ennek tükrében nem is hiszem, hogy 2-3 meccsnél többet kéne játszanom ahhoz, hogy el tudjam dönteni, ez most jó C&C játék-e, vagy sem. Ha utánanézel miért lett Command & Conquer a játéksorozat neve, érteni fogod, mirõl beszélünk.
Mint irtam, simán lehet, h csak a béta miatt van lebutitva a modelljük, de ha igy marad akkor valóban gáz, de a játékmenet sztem van olyan jó, mint a DoW2-jé.
viizo: Én elég sokat multiztam vele és valóban élvezhetõ haverral akivel össze lehet dolgozni. DE mint c&c játék ez egy rakás *****(mindenki képzeljen ide amit akar) :D Mint irtam, ha nem c&c lenne azt mondanám nem rossz, de mivel c&c nagyon remélem, h lehuzzák és jó nagyot bukik rajta az ea... És nem, nem tett jót neki az ujitás én egy klasszikus c&c-t akarok, nem egy moddolt játékot ahol DoW2 szerü modot rakott össze egy játékos :)
de van egy olyan érzésem, nem lesz ez annyira lehúzva, mint amennyire sokan szeretnék hogy földbe tiporják ezt a 'szemetet'
ha vki pedig nem fordít rá elég idõt, és 2-3 játék után szidja mint a bokrot, nos azt a véleményt kb. annyira lehet komolyan venni... :)
az újítás pedig jót tett a játéknak (persze itt a multira gondolok, hisz azt láttuk), de aki többet játszott a bétával, és nem szaladt 2 játék után lehúzni a játékot a netre, azok közül szinte mindenki belátta hogy egészen jó lesz ez így.
Azért ezt a szemetet ne hasonlítsuk már a DoW2-höz. Ebben az egységek förtelmesek, elnagyoltak és nevetségesek. A nyomorult Orca hogyan néz már ki?
nos a én elég sokat játszottam online, mert hát azért, mint c&c fan nem dobhattam csak ugy el :D szoval a helyzet annyira nem sulyos, a balance egész jó(persze egy szintben lévö játékosoknál) és a megoldás se rossz, a command point fix, nem lehet kiböviteni, csak ha kilép valaki a csapatodból, ezáltal igen fontos lesz a csapatmunka és hogy ki milyen jol játszik az adott offensive/def/sup változattal és mennyire tudja megvédeni az adott pontot. Mint mondtad ez kb. egy szorakoztató dawn of war 2 :D Ha nem c&c néven futna, hanem egy uj EA játék lenne, akár még rá is mondanám, h: igen, nem rossz el lehet vele lenni. A gond csak ott kezdödik, h mivel tisztában vagyok vele, h ez az utolso rész felháborit, h pont ennél kell ezt megcsinálni...én utolsó résznek ugyanugy egy klasszikus rts-t kérek, utána meg leszarom mit csinál az ea. A grafika tényleg nem a legjobb, az egységek kb. baltával vannak kivágva, pl. a nod motor valami nevetséges, de a többi tank is...Bár lehet, h ez a béta miatt van és teljesben nagyobb felbontásu egységeket kapunk. A zene totál nem illik c&c-hez, ez egy csillagkapu zene :D Single-t én is biztos végigjátszom, de a polcomra nem kerül a játék ahogy a red alert 3 se került.
A grafikát ott rontotta el szvsz a red alert 3, h tul gyerekes lett, az egységektöl kezdve minden. Mert oké, h a ra2 szines volt, ez tény, de emellett komoly is. Sajnos a ra3 tulságosan le lett butitva.
grafikailag nekem (is) a red alert 3-nál szakadt el a cérna. oké, valahogy egy kicsit hozzátartozik a c&c világhoz ez a stílus, de az nekem már túlzás volt. és úgy tûnik ezt a vonalat folytatják ebben is.
Nah, tekintve, hogy a Red Alert 3 kivételével az összes eddigi C&C-vel játszottam eddig, gondoltam, ezzel is elboldogulok. Hát nem bazzeg. GDI-al kaptam valami lépegetõt, amit oda teszek le, ahová csak akarok. Eddig nincs is probléma. Aztán jött az, hogy választanom kellett a defensive, az offensive, meg a mittoménmilyen lehetõség közül, aminek játéktechnikailag egyenlõre fingom sincs, milyen szerepe van (ebben a játékmódban), meg amúgy is lol ilyesmit tenni egy C&C játékba. Igen, jó játék a Company of Heroes és a Dawn of War 1-2, de ne kopizzunk már. Aztán megláttam az interfészt, a rajzfilmszerû grafikát a ratyi kék meg zöld kontúrokkal, akkor vált igazán világossá, hogy ennek nem sok köze van az eddigi C&C játékokhoz (talán a Red Alert 3-at kivéve, bár azzal nem játszottam, csak láttam). Hol a harvester, hol vannak a tiberium-mezõk, hol a refinery, hol a barrack, hol van minden? Gyorsan kifostam egy mérnököt azzal a lépegetõvel, feltételeztem, hogy a mérnökkel kell épitkezni. Aha. A faszt. Két meccset nyomtam online, ezalatt nem sikerült rájönnöm, hogy a mérnök mire jó. A lépegetõ folyamatosan tolta magából az egységeket, mintha látszólag korlátlan erõforrásokkal rendelkeznék, csak a command point limit miatt óbégatott néha a gép, ezt gondolom területfoglalással lehet kitolni ebben a játékmódban. Mint irtam, az egységek megjelenitése szerintem borzalmas, bár lehet, hogy ez a kék/zöld/piros aura miatt van: remélem ezt ki lehet majd kapcsolni. Skirmish sajnos nincs a bétában, sebaj, gondoltam, akkor hostolok egy privát meccset három AI-val, az lényegében ugyanaz. Természetesen ezt nem lehetett megtenni, legalább 2 player kell ehhez is. Bláhh. A hangok és az animációk nem igazán jöttek be, nem érezni az egységek súlyát, erejét, mint pl. elõször a Generals-ban anno, amikor beremegett a képernyõ, ha tankokkal tüzeltél a célpontra. Az optimalizáció viszont csillagos ötös, az én erõs közepes proci/memória kombómmal, és az alsó-középkategóriás videokártyámmal is röccenésmentesen futottak az 5vs5-ös meccsek is full beállitásokkal, közepes felbontáson: ez pozitiv. Bár nem ide tartozik, de a Supreme Commander 2 is hasonlóan jól lesz optimalizálva a demó alapján. Szóval nem tudom mit mondjak...egyenlõre asszem maradok a C&C 3-nál, a sztori miatt talán végigjátszoma kampányt 4-ben, mert azért mégiscsak egy legendás sorozat befejezõ részérõl van szó, de ha ez a játék ilyen lesz, hát nem hiszem, hogy sokat fogom nyomni a jövõben.
Szerintem meg 2010-ben két darab frakció egy RTS-ben megagáz. Egyébként szerintem a Scrinek a harmadik részben marha jól sikerültek. Nekem anno az állam leesett amikor elõször megláttam a villámgyorsan cikázó viharlovasaikat meg a pajzsgenerátoros lépegetõiket. És hát végre volt egy fració, amivel effektíven lehetett harcolni a GDI-al szemben, a Nodos gagyizás helyett.
Szerintem nem elterjedtség kérdése ez, hanem az az oka, hogy a konzol játékok árai a PC-seknél jóval durvábbak. És a PC-s játékok árainak sincs semmi közük a realitásokhoz. Elvégre ki ad ki konzolra 15-20.000 forintot egyetlen játékért manapság? Egy vicc az egész.
Megaztán az is tényezõ hogy konzolra sokkal macerásabb a warez.
Weh...van skirmish a bétában? Vagy csak multi? Jó lenne kicsit gyakorolni, mielõtt netre megy az ember...
Kb. 1000 ember veszi meg itthon a PC-s listában az elsõ helyen lévõ játékot. :D Konzolra meg még kevesebben vesznek nálunk, itthon még a PC elterjedtebb.
hiába tettem be a tûzfalnak, hogy a gém exe fájlja megbízható, mikor rányomok a play-re, azért még felugrik egy ablak, hogy engedélyezek-e valamit...csak leokézni nincs idõm, mert elindul a játék...pontosabban elindulna, de gondolom mivel nem engedélyeztem neki a dolgot, ezért megáll és nagy sötétség.. alt-tabolni meg nem enged még olyankor
szóval most úgy tudom csak elindítani ezt a qva játékot, hogy elõtte kikapcsolom a tûzfalat
Nah 2 játék meggyõzött róla, hogy ezt sem kell majd megvennem.
Egyáltalán nem tetszik, ez egy szánalom amit ezzel a névvel mûvelnek.
Ha valakinek nem jut itt van egy mert nekem már van... 2EDW-8HUQ-UUQB-DR38
persze eddig is nyílt volt a béta már pár hét óta, ergo a nagy fanok már regeltek, olybá tünik hogy most a casual gémerek a célpont
ha az 5.000 kiosztott kulcsból csak 1000-nek is tetszik a játék és megveszi majd 3 hét múlva, ki lehet számolni hogy már az mennyi plusz bevétel itthon eme kis akcijóóó miatt... :) ügyes :)