Na nekem közben már régóta megvan a lvl20 és azért kicsit változott a véleményem annyiban ha nem CNC játék lenne akkor azért nem a máglyán kellene égnie a fejlesztõknek és leginkább a felelõs designereknek.
Az alapkoncepció nem valami jó elsõre de legyen végül is meg lehet szokni és vannak benne lehetõségek, ha teszem azt szép egységmodellekkel több taktikai lehetõséggel kicsit átgondoltabb koncepcióval (tibérium gyûjtés ezen formája egy vicc) lenne azt mondanám még tetszene is.
Nod supportal játszottam végig az én stílusomhoz ez okés és alapvetõen nyerõ taktika lehet akármi ellen.
1v1:
6-7 Játékot játszottam vegyes de álltalában szintemhez közeli ellenfelek ellen, de sok mindent nem tudtam levonni mivel az elején megszereztem a legfõbb pontokat + az összes értékes tibériumot levédtem és esélyük nem volt mindet megnyertem. Sajnos új taktikákat nem lehet kitalálni megvan a bevált séma mi ellen mit kell hozni és kész.
3v3-5v5:
Ez kicsit élvezetesebb mert a több játékos miatt nagyobb a variáció viszont már az elején eldönti a játék sorsát hogy kikkel kerülsz össze.
Volt 1-2 élvezetes játék a több mint harmincból ami nem valami fényes arány. Ritka amikor végig fej-fej mellett halad a két csapat inkább már az elsõ 5 percben látni ki fog nyerni de sajnos a játék mód miatt nem lehet hamar véget vetni végig kell szenvedni az egészet.
A tibérium a kulcs ha meg tudod szerezni a technológiai fölényt és megakadályozni az ellenfelet ebben akkor esély nincs fordítani a játékon és ha valaki alapban kis szintû és nincs unlockolva semmije akkor csak imádkozhat hogy nem rúgják ki a csapatból és a neki köszönhetõ vereségekbõl azért kap annyi Xp-t hogy elszenvedjen lvl 20 közelébe. Én még azt is meggondolom hogy játsszak-e valakivel aki lvl 15+ nem, hogy teljesen kezdõvel és ez késõbb csak rosszabb lesz az újoncoknak. Idióta egy rendszer amikor pont az ilyenek kiszûrése a lényeg lásd SC2 többféle battle.netes liga.
Ja a grafika elmegy de az egységmodellek szörnyen bénán festenek fõleg a mamut tank és a gyalogosok baltával faragott egységek. A légierõ nagyából rendben van de szerintem a CNC3 is felül múlta dizájnban pedig abba is rendesen bele lehet kötni.
Na ami pedig a legfõbb negatívum hogy hosszútávon nagyon repetaív és unalmas lesz. Volt pár poénos megmozdulás: amikor hijackerrel loptam el az ellenfél tibiériumkristályt szállító tankját és hasonlók de nem azon múlott a játék sorsa. Se a micro se a macro része nem felel meg profi online játékra és így nem lesz hosszú életû. DOW2 sokkal jobb volt ilyen téren de sajnos relic nagyon érdekesen kezeli a balance témát és nem tudja összehozni a folyamatos és normális supportot a játékaihoz pedig csak ennyi kellene a tökéletességhez.
Na ezek után nem mondhatja senki hogy hirtelen ítélkeztem én megadtam minden esélyt a kezdeti negatív ellenérzések ellenére de ez a játék legjobb esetben is középszerû! Már pedig egy CNC nekem 95%+ legyen és ne 70-79%! Azért így már kap egy esélyt a singleplayer hátha ott lesz valami kis CNC hangulat a videóknak hála meg azért érdekel a történet.