úgy gondoltam hogy rip, hogy nem telepítõs, hanem kicsomagolós futtatós... ill valami regsetup.exe van mellé, hogy beírja magát a registrybe... (aztán lehet vírusos geci és megszívom... FÉLEK!)
Ez igaz de kicsit ügyeskedve meglehet oldalni hogy egérrel egyszerre a torsot és a karokat is tudod mozgatni de még így is jó macera az egész de megszokható. De az embernek több baja lessz azzal hogy xp-n futtassa, igen instabil engem folyton kidobál az asztalra.
:( nem megy ez a keresés... egy 700 megás zippelt ripet találtam, jön 10k-val... egyszer majd leér :S
Meg a 3 ban ha kellett fedezék csak simán lõttél rakétákkal egy krátert a földbe és belementél. Igen jó megoldásokat produkált a mechwarrior 3 akkoriban és van vagy 10 éves most.
pff nem találom a 3t :\ 4t is alig... :( de azt meg nem szedem le, mert jön ingyen...
ez jónak tûnik :)
3 tengelyes joystick egyelõre biztos felejtõs :D Max az 5höz ha tényleg fasza lesz, meg most bejön akármelyik régebbi :) kormányt vettem anno, alig használtam... Gamepad volt ami marhára megérte és még most is elõveszem elég sokszor >.< mondjuk ez a konzolosodás miatt van... meg az azért többféle játékhoz jó :)
És akkor a 4nek a single részét ki is hagyhatom akár? Megszerzem akkor gyorsan a 3at míg kijön ingyen a 4 :) bár tartok az irányításától :S azt hallottam el kéne még egy kéz hozzá...
Én a helyedben a 3-at és a négyet is kipróbálnám. A 3-at azért, hogy tudd milyen érzés 20-100 tonna közti gépekkel harcolni a 4-et meg azért, hogy érezd mekkora fun a multi vele:)
A 4-el a legnagyobb probléma mindig is az volt, hogy olyan mintha mûanyag játékok lépegetnének míg a 3-ban rohadtul érzõdik az hogy mi mekkora. (a 140-el cikázó owensnél nincs nehezebb célpont:)
Akkor a 4t nem is érdemes kipróbálnom? :( Fals képet fog mutatni az egészrõl? Jobban járnék a 3mal? De azzal meg nem tudnék multizni :S
BTW megnéztem ezt az ingame footage-nek nevezett videot...
A lore-al itt is komoly gondok lesznek úgy vélem...
3015 és Atlas-C vs Warhammer... Federated Suns vs Kurita (Draconis Combine)
3. Succession war 2866-3027-ig tartott. A végére igen dúrván kivéreztették egymást a küzdõ felek.
A C jelölést a klánok alkalmazták az Omnimechek variánsának megnevezésekor.
Lore szerint az összes Warhammer lostech (A japánokkal való jogvita miatt ugyanis a Robotech sorozatban szereplõ gépekrõl másolták) Tehát 2750 a Kerensky exodus után eltûntek.
Az elsõ Star League Cache-ek megtalálása pedig ha minden igaz 3030 körülre tehetõek. A 3025-s timelineba csak a jogviták zárulása után kerültek be a warhammerek.
+ kérdés hogy a sérülésrendszer hogy lesz megoldva.
Ahogy látom grafikával nem lesz gond és jól nézett ki ahogy a Jenner alatt szétlõtték az épletet és az épület eltûnése közben por és füst volt amiben elõmászott az Atlas. (szabály szerint is így mûködik) Kérdés mit vesznek át a szabályokból és mit nem.
Gyakorlatilag minden. :)
Az MW3 grafikája jobb volt nála (az MW3-ban ha egy végtagot lelõttél, akkor kábelek sisteregtek a sérült résznél pl.), a Single Player küldetések és történet gyenge és beleélhetettlen volt. Új Mech-eket "gyártottak" a desingerek az amúgy az adott idõszakban már megvélõ 200+ Mech mellé, például az egyik legnépszerûbb Mad Cat (klán néven Timberwolf) kapott egy nagy tesót, Mad Cat MkII néven, ami külsõre alig tér el, de már 90 tonnás RohamMech lett. A másik kultikus Mech-et, a Vulture-t (klán neve Mad Dog) egyszerûen áttervezték csak úgy. A játék világához tartozó kidolgozott fegyver-felszerelési rendszert kidobták az ablakon, és egyszerûen egy "slot" rendszert vezettek be, ahol X fegyver Y slotot foglal, és hogy szebb legyen meg van határozva, hogy milyen típusú fegyvert lehet az adott slotba pakolni.
Megj.: A "slot" rendszer egyébként szerintem a már korábban említett model-fegyver problémára akart talán megoldás lenni, és hogy a Mech-ek között ne csak a tonnaszám legyen eltérés.
Egyébként mi a gondja a 4. résznek? :S Mert ahogy kivettem a szavaitokból, az a legrosszabb.
sokminden változott. Az mw4 mercenaries totál más mint az mw2 merc.
Érdemes minden pakkot eg kieget leszedni hozzá hisz így az elsõ 20 db mech kb 60 körülire bõvül + a pályák száma is növekszik és igen aktív community van mögötte még. (solaris liga, csapatos ligák, online háborúk)
másik: nincs kedvetek egy mw 4 demo multi mecshez? ::D:D
sziasztok! tegnap letöltötem a 4. rész demo verziot. Hát elég szokatlan az irányitása, (és igy elsõre nehéz is), és lenne egy kérdésem: néztem videokat youtube-on, ahol precizen célzott a mech-el, de a demoban a numerikus bilentyükel lehetett célozni (8,4,6,2), és ha csak egy pilanatra megnyomtam az egyiket akkor nagyon nagyot "ugrot" a célkereszt, szoval lehetetlen volt vele célozni. És azt szeretném kérdezni hogy a célzást nem lehet valahogy egére beálitani? Mondjuk igy vissza gondolva, gondolom lehet állitani az érzékenységén, de idegeségemben letöröltem :S.
Azért bizonyos körülmények között az átszerelés lehetséges, rengeteg módosított mech volt solarisban is ebben a korszakban. Csak azt az átalakítást nem lehet ilyen mechwar 4 es slotos módszerrel megoldani mivel van hogy egyész solotok tûnnek el.
na ez jó lesz úgy látom :) igazából én nem ismerem ezt a mech-es történetet csak mikor még gyerek voltam sokat toltam az elõzõ részeivel, igazából nem is történet érdekelt hanem a lépegetõknyûgöztek le :) am lesz crysishoz is mech mod, az jó lesz tûzoltásnak mielõtt ez kijön mert ebböl tényleg hiány van :)
nah látom közbe alszok egyet és kitör a troll háború, kiváló, marad itt is a szelektív olvasás akikrõl tudom hogy értelmeset is tudnak hozzászólni :)
amúgy még a variálhatóságra visszatérve: egyik másik SHU-s elvtárssal épp ezt rágtuk át hogy hogy lesz meg az egyensúly a casual "robotozás" és a hardcore battletech között :)
igazábol a legjárhatobb út az hogy simán választható opciókként raknak bele sok mindent (mint mw4 -ben a forced 1st person pl), igy rengeteg játéktechnikai dolgot relatíve könnyen lehet könnyíteni, nehezíteni (a configolás ugye, idõjárási viszonyok, heat, ammo, stock mechek, stb stb)
így igazából elég jól kedvére lehetne tenni mindkét tábornak is szvsz,mert azért azt valljuk meg hogy btech veteránokból nem lesz kasszasiker a game, sajnos kellenek a vérpisták is valamilyen szinten
hidd el én tisztában vagyok a stock variantok és az omni mechek közti lényegi különbséggel, de azért te is beláthatod hogy talán az egyik oylan pont ahol érdemes a popularitás felé elmenni, mint sokan írták is a mechek szerelgetését még én is élveztem pedig aztán én tényleg szinte mindenben kötöm az ebet a karóhoz hogy maradjon minden úgy mint a táblásban :)
meg azért az hogy adott tonnán belül nincs különbség nem igaz, úgy szépen meg lehet oldani mint mw4ben volt (talán egyetlen jó pont :P), hogy a fegyver helyek limitálva vannak, szóval csak x méretû fér el...
tény hogy a balance-ra iszonyúan kell vigyázni de azért megoldható, viszont valljuk be ez a szerelgetõs dolog azért nagy jó pont volt a nem hardcore btech fanoknak és csak hardcore btech fanok miatt nem lesz sikeres a játék valszeg...
és inkább ilyesmiben engedjenek "kicsit" minthogy 200 tonnás mechek rohangáljanak plazmaágyúval mert az jobban néz ki :)
persze ha csak stock mech-ek lennének én azzal is megelégednék személy szerint, de belátható hogy pl így lenne a gameben kb 10 fajta mech, míg ha megvan a variálhatóság akkor sokkal nagyobb változatosság lehet pl a multiban (már ha a balance-ot nem szúrják el)
Leírtam az elõzõ hozzászólásban, hogy nem én kezdtem el Mass Effectezni, hanem valami elvakult MechWarriorgyûlölõ fanatikus. #143: Kéretik nem kiforgatni a szavaimat, htxomg. Ez arra vonatkozott, hogy mindenki azzal jön, hogy biztosan azért nem tetszik a MW, mert semmit sem tudok róla. A lezáráshoz kapcsolódóan: Képzeld, kiemeltem, hogy hiba volt. Olvasd el mégegyszer, pajtás. FLAME OFF, a többi nevetséges, témakerülõ ,,érvekkel" priviben zaklassatok.
de SENKI nem fröcsög itt hogy "hejjpedigezazisten" ... egyébként meg a vitát 10 hozzászólással a vége után "lezárni" nem éppen életképes dolog, mert sokkal inkább élénkítõ hatása van.
Lehet rosszul látom a dolgokat... de a puhatestû arra vonatkozott szerintem, hogy emberek gyakják egymást, és nem gépek... és akármilyen Schwarzi is legyen az ember, azért a titánacél nemtommivel nem vetekedhet keménységben >> puhatestû...
abszolút nem leszólás volt... nem a játék minõségére vonatkozott, nem a harcok minõségére/mennyiségére vonatkozott, hanem pusztán annyi hogy a gépekhez képest az emberek/ûrlények puhábbak...
bár nem játszottam egyik játékkal sem, de azért látom, hogy 2 teljesen különbözõ... kb. mehetnék CoD topicba, hogy Need for Speed jobb, mert jobbak az autók benne...
Tényleg eléggé majom volt, aki a ME-t kezdte el hasonlíthatni a MW-hez (hehe, ME->MW:D), én csak a témára válaszoltam, és megpróbáltam lezárni a vitát egy összefoglalóval. De nem, ti, a habzószályû mindentudó õsfanok folytattátok. Mellesleg a Mass Effectben lévõ fedezékrendszer eléggé gyerekcipõben jár, tehát ezzel ,,felvágni" is teljességgel fölösleges. Nem pártolom readswiftet, a trollkodása tényleg értelmetlen volt. Mondjuk én is eléggé késõn válaszoltam a vitára, de nekem legalább van annyi iqm, hogy kiemelem az én, és kiskedvencem hibáit is, nem pedig értelmetlenül fröcsögök hogy hejjpedigezazisten...
Te vagy a második ember aki a Mass Effect-tel jön. Mondjátok már meg, hogy egyáltalán mi a köze a 2 játéknak egymáshoz, azon kívül hogy mindkettõ játék?
Ilyen alapon lehetne akkor megemlíteni a Rainbow Six: Vegas 1-2-t és a SW:Republic Commando-t is mert az is lövöldözõs és van benne fedezékrendszer.
Hohó, ez a videó nagyon jó, megfeszültem, kell!! :D Halvány sejtésem sincs semmirõl, ami az univerzummal kapcsolatos, viszont a customize-olható mech, meg árkád szimuláció nagy kedvencem.
Hogy értsétek mirõl beszélek: anno a freespace szögezett a monitor elé hosszú idõre, ott volt egy olyan érzése az embernek, hogy mostaztán húde kontrollál mindent :DD Maga a játék persze teljesen elrugaszkodott minden realitástól, de amikor támadás közben nagy érkezõsebességgel áttoltam az energiát az elsõ pajzsokra meg a fegyverzetre, a hajtómûvet kikapcsoltam és a konfigolt rakétával kilõttem az ellenséges cirkáló hajtómûvét, majd egy fordulót követõen lenulláztam a fegyverzetet, minden energiát megkapott a hátsó pajzs meg az utánégetõ, iszkolván a biztos távolba azon aggódtam, hogy a reaktor ne merüljön nullára amíg kiérek a lõtávból, és csak rázkódott a kabin a becsapódó lövésektõl, a kijelzõn az energiaszint 10% alá ment, whááááááá
Na, valami ilyesmit szeretnék átélni itt is.
Látom, a habzó szájú õsfanok lecsaptak. Direkt kiemeltem, hogy MAGÁNVÉLEMÉNY Tehát a csúsztatásokat, túlzásokat nézzétek el nekem. Nem írtam bántó hangnemben, ti se tegyétek ezt. Mellesleg nem fogok elolvasni egy MW regényt sem, mert nem érdekel. Én még midig nem írok sértõ hangnemben. Nyilvánvalóan a világ nem magától született meg, tehát kreálták. Vagy leget, hogy egy csapat jövõbelátó dolgozta ki a világot (bocs a szóismétlésért)? Egy szóval sem írtam, hogy a játék volt hamarabb. Ilyen hangyapénisznyi dolgokba ne kössetek bele. Kiemeltem, hogy nekem nem tetszik a dolog, leírtam, hogy miért. Még mindig nem írok bántó hangnemben. Nem azt írtátok, hogy: ,,A mass effect az ebben a topikban leginkább tárgyalt játékhoz, azaz a MechWarriorhoz képest puhetestû". Én is kiemeltem, hogy a mass effectben lévõ néha túl sok akció megosztja a tömeget, kinek tetszik kinek nem, (szerintem is lehetett volna kevesebb) tehát annyira (!) nem marad el az ötventonnás acélmostrumok összecsapásaitól, de nyilván a két dolog teljesen külömbözik. Írtam negatívumot a játékról, sõt, némi öniróniát is felfedezhettek az elõzõ írásomban. Most már marhat titeket az érzés, hogy igazam van, de még mindig nem írok bántó hangnemben. Számítottam az õsfanok szõrszálhasogatására, akik nem képesek elfogadni az egyetlen istenükrõl szóló negatív töltetû kritikát. Nyilván, ha nem tetszik a játék univerzuma, nem fogok nekiállni elolvasni a regényeket, egy hozzászólás kedvéért.
Várom a hasonlóan szõrszálhasogató válaszokat. Adok egy tanácsot: legközelebb a helyesírásomat is kritizáljátok, mert sajnos még én sem figyelhetek mindenre oda. Ez egy fórum, ahol mindenki kinyilváníthatja a véleményét. Száz százalékosan a játékkal kapcsolatban írtam, csupán ti nem bírjátok felfogni, hogy attól, hogy nektek bejön egy játék, másnak attól még nem kell tetszenie.
Egyébként meg kezdek félni, mert egyes fórumbéli elemzések szerint a 25.-dik évfordulós kiadás a Mech4 ingyenes letöltési lehetõséget takarja, és nem a Mechwarrior (5) kiadási dátumára utal... Amire persze ellenérvek is repkednek.
A Mass Effect puhatestû lenne? Hát, nem tudom...A tavalyi év legjobb PRG-je, fantasztikusan kidolgozot világgal, rengeteg érdekes párbeszéddel, és (sajnos vagy szerencsére) jó sok akcióval.
Gratulálok. Mond, szerinted egy olyan játék topicjában, amely arról szól, hogy tíz méter magas óriási acélszörnyek gyepálják egymást válogatott pusztító eszközök segedelmével, mire vonatkozhat a puhatestû jelzõ, az adott játékhoz való hasonlítás szövegkörnyezetében? Gondolkodjuk...
Csak nem arra, hogy "egyszerû" emberek (és egyebek) harcolnak, pedig pedig harcjármûvek? Bingo...
Az alapötlet, mármint a meches lövöldözés, ,,tuning" kiváló, nekem a világ nem tetszik, amit kreáltak köré.
Nem írtam le véletlenül valahol, itt a topicban, hogy a Battletech (ami egy táblás, körökre osztott stratégiai társasjáték gyakorlatilag) elõbb volt, mint a "meches lövöldözés"? Csak kétszer, legalább...
Komolyan mondom már kínomban nevetek az ilyen dolgokon, pedig sírni lenne kedvem...
A Mass Effect puhatestû lenne? Hát, nem tudom...A tavalyi év legjobb PRG-je, fantasztikusan kidolgozot világgal, rengeteg érdekes párbeszéddel, és (sajnos vagy szerencsére) jó sok akcióval. De fejezzük be ezt az értelmetlen vitát. A Mechwarrior nekem sem jött be. Az alapötlet, mármint a meches lövöldözés, ,,tuning" kiváló, nekem a világ nem tetszik, amit kreáltak köré. Ez a klános cucc szerintem nem ,,áll jól" a játéknak. Azért ki fogom próbálni ezt is, megadom neki az esélyt, hátha le tud nyûgözni :) Szigoróan magánvélemény.
1x Kerenszkij vére trilógia - 3. ELVESZETT SORS 1998 Ft 1x FARKASTÖRVÉNY 2498 Ft 1x Kerenszkij vére trilógia - 1. HALÁLOS ÖRÖKSÉG 1998 Ft 1x SZÜLETETT HARCOSOK 1998 Ft 1x Kerenszkij vére trilógia - 2. A VÉR SZAVA 1998 Ft 1x VESZÉLYES FELADAT 1998 Ft 1x Sötét elf sorozat - 18. A BOSZORKÁNYKIRÁLY ÍGÉRETE 1990 Ft 1x Sötét elf sorozat - 19. A VÉRKÕFÖLDEK KIRÁLYA 2990 Ft 1x Pókkirálynõ háborúja - A vezeklõ papnõ - 1. A PÓKKIRÁLYNÕ ÁLDOZATA 1990 Ft 1x Harcos trilógia - HARCOS: EN GARDE, HARCOS: RIPOSTE, HARCOS: COUPÉ 5998 Ft 1x Pókkirálynõ háborúja - A vezeklõ papnõ - 2. A HOLTAK SEREGE 2490 Ft 1x Sötét elf sorozat - 20. AZ ORKKIRÁLY 2790 Ft
Szállítási és csomagolási költség: 2500 Ft Összesen: 33236 Ft
:P
Roppant érdekes, hogy miután te magad egy roppant bicskanyitogató tévhitekkel és ostobaságokkal teli érvrendszerrel próbálsz itt trollkodni, amelyeket ráadásul még elég bõbeszédû és linkekkel megtámogatott hozzászólásokban cáfoltam, mégis neked áll feljebb.
Egyetértettünk abban, hogy nincs miért ide írnod többet. Ha nem tudod magadat ehhez tartani, versenyt futunk a skalpodért Sire Quno Jedivel, vagy -hogy a részlehajlási vád ne érjen minket- megkérünk egy harmadik modit, hogy õ feszítsen keresztre és sütögessen forró vasakkal valamelyik Kapellán börtöncella mélyén... :)
A szabályrendszertõl bizonyos szintig el lehet térni, ha a helyzet úgy kívánja, ennek oka egyszerû, egy táblás játékra vonatkozó szabályrendszer nem biztos, hogy egy-az-egyben átültethetõ egy real-time szimbe. Ezzel a részével nekem akkora bajom nem volt az MW3-ban, a játékba bekerült Mech-ekkel már inkább... :S
Az persze tény, hogy az MW2 széria kegyetlen magasra tette a lécet...
Megbocsáss, de konkrétan kifejtenéd, hogy mi a problémád, azon kívül, hogy szívesen trollkodsz egy általad nem kedvelt/nem várt/lenézett játék topic-jában és érik neked a bünti?!
Teli van ám hasonszõrûekkel a fórum, szóval alakíthattok klubbot is! Kb. 1001 olyan játéknak van itt topic-ja, amit én is telibeszarnék, de nem megyek oda lehúzni õket, vagy a játékukat! Javaslom neked is, hogy azon topci-okat látogasd/tiszteld meg jelenléteddel, amik érdekelnek is...
Tulajdonképpen nem értelek. Van egy játék amit nem szeretsz. Rendben. Itt az SG játék topicjában több száz topic van amire rá sem nézek. Hogy miért ? Mert lesza*om :) Nem érdekel. De nem megyek be okoskodni. Te ehelyett bejössz és közlöd hogy szar RPG. Tudjuk. Mert ez egy Mech szimulátor. Lehet rádión utasítani a csapat tagokat és ennyi. Nem tetszik? Nem jössz be. Ennyi.
én nem játszottam a korábbiakkal, de tetszetõs ez az egész "harcoljunk hatalmas mechekkel" cucc :) meg CIFU leírásai teljesen rákészítettek :D szal most várom :) és remélem nem casual cucc lesz :S amit kb. úgy tudok elképzelni, hogy ledegradálják egy sima FPSsé, csak ember helyett a nagy géppel megyünk <_< ennek nem örülnék.
Meg elriasztó hogy X360. Ahogy hallottam 10 gomb eléggé kevés hozzá :S (már ha nem butítják le)
javaslom a Phoenix Wolf MAGYAR oldalát Ami írtózatos mennyiségû infot tartalmaz szabályokról világokról mechekrõl mindenrõl ami a Battletech univerzummal foglalkozik!! ÉS MAGYAR (sok helyen még angol, mert a fordítási projekt ami idestova 5 éve tart még nem fejezõdött be... többezer oldalnyi anyagról van szó és nagyon jó minõségû minden.)
Arról nem beszélve, hogy szerintem a Magyar Classic Battletech community központja.
kezdi baszni a csõröm az állandó AD HOMINEM jellegü betámadás ebben a topikban. Nem ez az elsõ, ráadásul _moderák_ üzik az szvsz nagybetüs GÁZ . Egy jólsikerült érvet nem tudtatok hozni mellette, én pedig remélem hogy a egyáltalán befektetés megtérül a fejlesztõknek, mert ez a párezer fanboi kevés lesz a boldogsághoz.
MW2 az utolsó igazi mechwarrior szim:) MW3 még jó volt bár a szabályoktól totál tlrétek az értékek itt már a balanceon is volt hangsúly az MW4 az meg minden csak nem Battletech.. kezdve a mechek kinézetétõl a slotrendszerrel folytatva.
online fantasztikus volt évekig Ligáztam az egyik magyar alakulattal, de soha nem szerettem annyira mint az MW3-at és MW2 különbözõ részeit.
Egyébként azoknak akik szerették a Mecwarriort vagy a Battletech világot és tetszik nekik a Crysis grafikája annak ajánlom a Mechwarrior: Living Legends Crysis-mod figyelemmel követését...
Egész jól haladnak a srácok és egy csomó szabályt átvettek a Battletechbõl is.
Pozitív gondolkodás Sire, pozitív gondolkodás. A Q&A alapján van okunk rá.
Az persze tény, hogy az MW2 hangulatát nehéz lesz visszahozni, de attól még lehet egy szórakoztató és élvezetes, beleélhetõ MW játékot csinálni 2009-ben is. Kitartás, Mechwarrior! :D
Vesszek meg ha értem, hogy pár elmebetegnek mi baja az MW szériával. Elcseszettül hangulatos és kellemes játékok voltak maguk idejében. Az más kérdés, hogy ha a mai átlag véristvánokra felkészülvén készítik el az új részt, akkor könnyen lehet, hogy mi vén faszfejek sugárban fogunk tõle hányni (jelzem joggal).
Az sem használ nálam HD3470 en a mechwarrior játszhatatlan úgy szaggat. A crysis nagyobb frameratet produkált mint ez.
Én mindenképpen a Kerenszkij vére triológiát javaslom elsõnek. Ha az tetszik, akkor lehet tovább lépni. A Született Harcosok és a Veszélyes feladat a Belsõ Szféra utód-dolgaival foglalkozik (Victor Davion és Kai Allard-Lio sorsa), a Harcos triológia Justin Allard-al, a Farkastörvény pedig a Kell Kopókkal. A Kerenszkij-triológia után már be tudod lõni a karaktereket, és világokat, ami neked szimpatikus. A Klánok alkonya sorozat pedig a nevében foglaltakat takarja, jó hosszú sorozat, a minõsége (szerintem) hullámzó. A többi klasszikus sorozatbéli elmegy kategória, talán a Jáde Sólyom triológia ami talán kicsivel jobban tetszett. A Mechwarrior sötét-kor könyvek nekem annyira nem jöttek be, bár abból csak kettõt olvastam (Fegyverbe és a Szellemháború).
Te mond csak barátom, milyen Mass Effect 3-ról beszélsz amikor még a 2 sem jött ki? Te már tutira veszed, hogy lesz 3 és abban baromi jó lesz a fedezékrendszer? Amúgy meg kell súgjam nem egy nagy szám az a fedezék, többször lõttek ki engem és a társaimat is mögüle mint ha csak ráfutottam volna az ellenfélre és úgy lövöldöztem volna.
Én nem olvastam Battletech könyveket (nemsokára ez megváltozik) és csak 1 régi MW játékkal játszottam kb 10 éve ezért nem kezdek okoskodni olyanoknak akik kisujjból vágják az összes Mech-et, lásd Cifu.
hát én inkább visszavonulnék jómunkásembernek ha ez a legjobb ötlet " kombó : DD " amivel elõ tudok állni , 2009ben... pl a proxymity / közelség érzékelõ alapú fegyverrendszerek méltánytalanul alulreprezentáltak pedig 1000+1 dolgot ki lehetne találni, akárcsak ilyen "osztódó" lövedékeket. Röhely hogy egy több 10kg-os lövedék az MW világában gyakorlatilag semmire nem való csak lineáris pályán röppen oszt kész .Hát, nagy kár hogy nincsenek(?) Verne kategóriájú játékdesignerek .
Ja hogy ez. Amúgy nem tudom mi a gond ezzel, ilyen már napjainkban is létezik. Ennyibõl a NARC beacon is hülyeség. De ez tudtommal már idõtlen idõk óta létezik Mechwarriorban is szóval nem értem ez miért volt olyan meglepõ.
Mindenesetre, ha taktikai szinten nem üt meg a játék egy bizonyos szinvonalat ( megfogja? miértnem arról adnak ki trailert hogy IGEN???? )
Bár már párszor leírtuk, ismét: ez nem szerepjáték, itt nem közvetlenül irányítasz csapatokat, hanem legfeljebb utasításokat adhatsz a társaidnak, hogy támadja azt a célpontot, vagy menjen erre és erre a navigációs pontra. Legalábbis a korábbi játékokban erre volt lehetõség. Ennél komolyabb taktikai lehetõségeid a társaiddal kapcsolatban nem lesz.
Ezen kívûl még egyszer: tegnap jelentették be hivatalosan a játékot. Te meg máris mindenféléket kívánsz tõle... :D
Azért mert a méltóságos microsoft FASA konglomerátum beleegyezik ha kiadja ezt az átlagosnak nevezhetõ franchiset ?
Jaj... A FASA 2001-ben csõdbe ment, megszûnt létezni. A Battletech francise-t a Wizkids vette át, a számítógépes jogok pedig 2007-ig voltak az M$-nél, akik nem hosszabították azt meg. Így került ehhez a csapathoz 2007-ben.
Továbbá átlagosnak nevezhetõnek nem mondanám... Lásd a korábban leírtak.
Hát én inkább játszom valami újkeletüvel, számomra semmi sincs az MW univerzumban amit méltathatnék...
Nagyszerû. Ez esetben nincs miért írnod eme topicba többet... :)
Mert ez még a legelsõ trailer és nem sokat látni még belõle, megjegyzem még sérülésmodell sincs jelenleg a videóban mert az atlas karját leszámítva teljesen sértetlen mindegyik a harc végén. Szóval ez még nagyon nagyon az elején jár. És azért bizalomkeltõ mert semmi köze már a microsofthoz az egésznek a jogok nem náluk vannak már. (volt valamikor errõl hír) És valahol lentebb említve lett hogy a fejlesztõk a táblásnak megfelelõen szeretnék elkészíteni a játékot a Batteletech 25. évfordulójára.
na felötlött bennem hogy olvastam az egyik könyvben hogy a klános commanderek licitálni szoktak egy egy dropnál hogy ki tudja megoldani legkeveseb erõforrásból az adott missziót, na ez tetszett ,errõl elfelejtkeztem, kb ennyi maradt meg a könybõl . Cifu: Mindenesetre, ha taktikai szinten nem üt meg a játék egy bizonyos szinvonalat ( megfogja? miértnem arról adnak ki trailert hogy IGEN???? ) akkor miért óh mondjátok miért játszanék egy mechwarrior játékkal? Azért mert a méltóságos microsoft FASA konglomerátum beleegyezik ha kiadja ezt az átlagosnak nevezhetõ franchiset ? Hát én inkább játszom valami újkeletüvel, számomra semmi sincs az MW univerzumban amit méltathatnék...