jajj, nem besértõdni kell, ha valaki csúnyát mer szólni. most komolyan. hogy válaszoljak annak, aki azonnal duzzogni kezd? értelmesen is lehet nemtetszést nyilvánítani.
" de értelmeset te se tudsz hozzátenni."
én SEM? akkor te sem? vedd észre, hogy tegnap reggel magad nyilvánítottad ki, hogy fogalmad sincs a témáról, s rá 3 órára máris kinyilvánítottad az Igazságot. én kérek elnézést, ha ezen nagyot mosolyodtam.
"Elõbb gondold végig a hülyeségeidet, mielõtt post-olsz."
ez rád vonatkozik gondolom. azon mit kell végiggondolni, hogy "nem értesz hozzá"?
a véleményem az egy dolog, de magáról a témáról már írtam 25-ször a fórumon. egy ideje nem teszem, mert egyszerûbb lenne bármelyik kommentemet bemásolni. aminek megint nincs sok értelme. ha nincs keded kommentek között keresni és nem vagy képes a neten körbenézni, ahol nálam jóval okosabbak írnak a témáról, akkor nem tudok mit mondani. (megtisztelõ, hogy az én véleményem érdekel, komolyan.)
(de tényleg, a többiekre nézve lenne sértõ, ha megint elindulnák a kályhától, hogy mi a statisztika és, ha valakinek nem is tetszik az általa kihozott eredmény, akkor miért mindig papírforma a nézettség, hogy mik a tendenciák és, ami a legfontosabb: hogy egy tévé feladata az, hogy olyan mûsorokat készítsen a nézettségek több éves alakulásának elemzése után (ilyen szempontból tök mindegy, hogy valós vagy kamu adatokat közölnek), amik a kívülrõl-belülrõl ismert számokat felfele mozdítják el.
siker az, amikor egy tévé jól becsüli meg a múlt alapján, hogy a mért adatok jók lesznek. bukás az, amikor egy tévé rosszul mérte fel a múltbeli adatokat. a tévézés errõl szól. olyan mûsort kell kínálni, ami pozitív hatással van a mérésekre.
Bocsánat. Te biztosan médiaguru vagy, de értelmeset te se tudsz hozzátenni. Ha te olyan "látványosan értesz hozzá" akkor miért nem osztod meg velünk a véleményed, ahelyett hogy másokat (fõleg engem) kezdenél fikázni. Elõbb gondold végig a hülyeségeidet, mielõtt post-olsz.
Így van, a T-home, a UPC és szerintem már a Digi új, (valóban) digitális csomagjai is képesek feedbacket küldeni a cégnek. Jól ki van ez találva, ha végre megszûnik az analóg mûsorszórás Mo.-on, na, akkor lesz REPREZENTATÍV, hogy mit hányan néznek. Ez így szerintem szart sem ér, bár az szintén ironikus, hogy vélt vagy valós (ki tudja, mennyire hiteles) adatok befolyásolják az egész piacot. Az 1000 ember helyében én vagy a legigényesebb mûvészfilmeket nézném, vagy a legputribb, ótvar csatornákat (Bebe TV, Story TV, mittoménmilyen tematikus csatornák), akkor aztán megdõlne a papírforma. Legyünk média(t)erroristák, ó jeee!!! :D
Szerintem meglehetõsen ironikus, sõt, röhejes, hogy a Lie to Me, ami egy House-parafrázis, és mellesleg nagyon jó, épp a House ismétléseitõl kapott ki. Persze meg kell nézni egy-két részt, hogy az ember lássa a párhuzamokat, de le sem tagadhatná, mibõl merített. Csak épp itt nem az emberi test a rejtély kulcsa, hanem a lélek.
Azzal versenyeznének, melyik csatorna ad kevesebb reklámot, mert nekem tele a hócipõm vele, hogy fõmûsorban 20 perc film, 10 perc dögunalom reklám, és ezzel mi, nézõk keressük meg neki a paradicsomi üdülésre való pénzt. Én átkapcsolok az animal planet -re, legalább ott van értelmesebb mûsor, mint az állandó ismétlések.
Ez akkor is egy kvázi légbõl kapott fals adat, és max. arra jó, amit GulaSoft írt, másra nem.
Én imádom Chuck-ot és a Hazudj, ha tudsz - Döglött akták páros sem rossz.
Van kijelölt 1000 ember aki pénzt kap azért, hogy bejelölje mit mikor és hol néz. Ebbõl csinálnak egy statisztikát, majd kijelentik, hogy ez az országost átlag. Persze lóf.., de ezzel tudják csak mérni, és ugyan fals az eredmény de a marketingesek be tudják mesélni a vezéreknek, hogy ez milyen fasza.
Az még rendicsek, hogy tudják, hogy egy adott készülék éppen melyik csatornát mutatja. (IPTV ugye ez egyértelmû, de nem hinném, hogy a háztartások jelentõs hányadában ilyen lenne.) De hogy hányan ülnek elõtte, és hogy azok hány évesek, azt honnan? Mondjuk egy átlagos 4 fõs családban ha megy este a TV, attól még nem biztos, hogy mindenki elõtte punnyad. Sõt, van ahol csak alapzajnak megy a TV, de mondjuk ez nem sok vizet zavar statisztikailag.
Pl a kábeltv-s, IPTV-s vagy UPC elõfizetõi forrásokból.
Én sem tudtam de pl az IPTV esetében pontosan tudják hogy mely csatornák mely idõben mennyire nézettek és ha szükséges akkor a leggyengébb mutatókkal rendelkezõ csatikat néha cserélik.
Gondoltátok volna hogy a Budapest Tv-t például milyen sokan nézik (ergo esély sincs hogy kivegyék a kínálatból - sajnos)
"20% fölötti közönségarányt ért el a TV2 16,6% share-t produkáló filmjével szemben - a 18-49-es kereskedelmileg releváns korosztályban" Mondjuk, hogy értem a mondatot, de nem lehetne magyarul?