Sziasztok autó vásárlás elõtt állok, mindenképpen dízelt szeretnék max 800ezerig, minimum 100lóerõset és legyen benne hely is bõven. Eddig az Audi A6 2.5TDI-t és a BMW E34 525TDS-t néztem ha tudtok ajánlani valami hasonlót vagy van róla véleményetek megköszönném.
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, h milyen papírt kell ahhoz beszerezni, h mehessek a gépjármûvel és a rendõrségnek se legyen baja. Keresztanyum a gépjármû tulajdonosa, nõvérem az üzembentartó és én mennék vele. (Én sajna nem lehetek üzembentartó mert még fiatalkorú vagyok) Elõre is köszönöm a segítséget!
sazl ha 13 lityoval szamolok, akkor olyan 6,5-7,5 kozott jon ki benyo rezsibe...
nem is adjátok el,minthogy fater 2005-ös almerája sem lesz eladva mert 28000 van benne max elhasználja valaki a családban,az ilyen csak igen ritkán kerül a piacra
Amúgy amikor az astrámat hirdettem használtautón 360.000 km-el, felsorolva az ÖSSZES hibájával, kutyának nem kellett, viszont ketten hívtak fel csak azért mert hogy milyen jó hogy õszinte vagyok és ennyi mindent leírok az autóról, meg a fotók is mutatnak mindent stb . Elbeszélgettünk kicsit aztán soha nem hívtak vissza.
Végül olyanok vitték el, akik legnagyobb bánata az volt hogy nincs vonóhorog rajta ;) Mondanom sem kell egyszer nem beszéltek futott km-rõl, belemásztak vagy öten az autóba nyakig, tudták mit kell nézni, gyors próbakör és csak 5ezrest alkudtak :D
pont most akartam linkelni,ilyen jó cikket régen olvastam
Nem sértésként, de beteg aki ennyi pízt szaros autóra kiad manapság (saját adózott magánkeresetébõl). Már kivéve, ha nem vág földhöz ez az összeg, sõt meg sem érzed, mert akkor mind1, ugye. :D
Akkor hogy teljes legyen a story el is mesélem. 1995-ben apám megvette a fekete Vw Passat GL gépkocsit. A GL akkor középfelszereltségnek számított, volt a Cl az alap, a GL a közép, és a GT a fullextra :D (ha jól emlékszem). Szóval egy 1.9-es TDI-re esett a választás, akkor elég drága volt, ha számolunk az inflációval is, akkor az akkori ára most olyan 6-7 millióra jönne ki, tehát majdnem mint egy mostani Passat :D Szóval használta 4 évig, utánna le akarta cserélni az akkori új B5-ös Passatra, de közben én akkor (1999)-ben tettem le a jogasit, kicsit megkésve, de kellõ tapasztalattal rendelkezdtem, így hát apámat megfûztem, hogy adja nekem a kedvenc Passatot :D
Így is tett, mivel az értékébõl sokat vesztett, mert akkoriban eltejedtek az országban a külföldrõl behozott olcsó Passat kombik, így hát annyit nem nyert volna rajta, így nekem adta, õ meg megvette a B5-öt. Tehát nagy szám volt, hogy egy 4 éves fekete Passat kombim van fiatalon :) Munkatársaim néztek is, kicsit szúrta a szemüket honnan van ilyen verdám huszonéves korom elején, de megszokták késõbb. Utána jöttek a bulik, sok csaj, stb, aztán rátaláltam életem szerelmére, akivel most is együtt vagyok, de ez más történet, de még is az autóhoz köthetõ.:) Aztán annyira a szívemhez nõtt, hogy több lehetõségem is lett volna eladni, mégse tettem, erre tavaly került sor, mikor is már motorgenerál kellett volna (456.000km :)), rozsda is volt a kasztnin bõven, ülések is ki voltak szakadva, szóval eladtam egy festõnek egy százasér :(
De megvettem életem elsõ új autóját 2010 év végén, mégpedig a mostani faceliftes b7-es Passatkat, immár full extrásan, igaz, adtak rá sok céges kedvezményt. De már nem olyan mint a régi, nem azt mondom, hogy nem jó de aki régi minõségi autókba ült tudja mit érzek, ezek már teljesen más szellemû autók, valószínû nem is lesznek olyan tartósak. De szeretem, megvan, kész ennyi :)
Bocsi ha valakit esetleg untattam, majd átlapozza :)
vegyél egy b4 es Passatot, tegyél rá Phaeton felniket, nagy hifit, lényeg, hogy igényes legyen. Olcsón kapsz csúnyákat, mehet rá egy kis lakatolás, polír, megvan 40 e ft ból, hifivel mindenestül 100, és van 500 ból egy pinamágnesed.
Ha rosszat fogsz ki az egyhatosból, vagy egynyolcas benzinesbõl, és eszi az olajat, ragaszd a hátuljára, hogy TDI. Vagy vegyél egyszerûen egy fasza 1.9 TDi-t. :D Nekem olyan volt 1999 óta (családi autó volt), de összegyûjtöttem ey újra a pénzt :)
Nehogy megnézd azt a nyomoronc Wikipédia linkemet. Meg biztos hülyeséget írt az összes szaklap is, de ha gondolod beszkennelem a 2000-es A2 újságból a tesztet is.És akkor csodálkozol a hangnememen, okos:)
Ember, fogd már fel a Fabiában lévõ 8V (amit elõször alkalmaztak benne, 2000-2003 között pedig tuti olyat találsz) az nyomórudas, még a 100-as Skoda blokkját vették alapul. 68 LE MPi, errõl beszélek.
Indulás elõtt tele lett töltve, és mérõ nullázva, majd udvarnál még1x rátankoltunk, hogy meglessük a fogyasztást.
182Km-et mutatott a mérõ tankolás után, mert még szegeden belül is lett utána egy 20-30 kilométer megtéve és 8,4l ment a tankba. (az elõbb el is írtam mert ez nem 4,4 hanem 4,6l)
A 8 szelepes a Fabiában egy ezer éves OHV(!!!!!) konstrukció...az egy lomha dög, köze nincs a VW blokkjához e tekintetben. A miénk egyáltalán nem csiga, és ezzel együtt Balcsizással meg mindennel fûszerezve egy tankkal megjártam ~750 kilométert...azt hiszem nem rossz teljesítmény, fõleg hogy lassan 300k van a motorban;)
nekünk is több opció van, csak nincs autószerelõ akihez el tudnám vinni. Fõleg ebbe kérném pesti kollegák segitségét, hogy esetleg valaki tudna-e adni egy telefonszámot, aki jó szerelõ.
Hát,akkor is azt vegyed meg ami a legjobb állapotban van és olcsó.Most hiába mondjuk,hogy melyiket ,mert ígyis úgyis el kell menni és megkell nézni az autót mielõtt megvennéd.Lényeg,hogy több opciód legyen és mindenféle márka között keress autót.Mi is VW-vel kezdtük a keresést és majdnem Pug-ot vettünk,de végül Toyota Corolla lett a kiválasztatott szerencsés.
még tervbe van amúgy vw polo 3, és opel corsa c... inkább a kisebb autók érdekelnek, mivel csak suliba + meg bevásárolni használnám. Havonta 1 szer hétvégi kiruccanás 200+200 km (oda-vissza). Erre a használatra a ford focus / nissan almera szerintem felesleges... igazából opel corsa c + vw polo 3 as lenne a legjobb, opelre van szerelõm, polo hoz is kéne találni 1 -et aki átnézné megvétel elõtt...
Ezek közûl azt választanám amelyikbõl a legjobbat tudom megvenni a kereten belûl.
nem feltétlen kimondottan skoda szerelõre gondolok, hanem bármilyen megbízható jó autószerelõre, aki megvétel elõtt hajlandó lenne megnézni az autót és rábólintani, hogy ezt nyugodt szívvel vedd meg.
Fabia 1.4 felejtõs. 1.4 motor gyenge, sokat eszik! A kaszni sem egy Focus :D
Sziasztok, most tervezek autó vásárlást és a segitségeteket kérném... Érdeklõdnék, hogy a felsorolt autók közül melyiket felejtsem el azonnal és melyikeken érdemes gondolkoznom.. Skoda Fabia 1,4 2000-2003 Nissan Almera 2000-2006 Ford Focus 1998-2004 Valamint nagy segitség lenne, hogyha valaki mellékelni tudná egy budapesti skoda autószerelõ telefonszámát.. Elõre is köszi a segitséget
Toyota Corolla 1.4 VVTi motorral nagyon jó. 97lóerõ,6sebességes váltó,6,5-7l közötti fogyasztás.
ja, értem, azt hittem, az 1.4 csak gazdaságossági szempont. de így más. a suzuki belsõ méretérõl annyit, hogy én 180+ cm vagyok, igaz elég vékony, így annyit tudok mondani, hogy ha koppig hátratolom az ülést, akkor nem nagyon érem el a pedálsort. ha "testes" akkor az megint más, úgy nem tudok viszonyítási alapot adni. :)
A 3-as Golfot azt nem tudom, hogy ennyibõl milyen állapotút adnak, szerintem az egy leheletnyivel nagyobb lehet a Swiftnél. Még amúgy kényelmileg a Fiat Tipo sem lehet rossz, nekem elég tágasnak tûnt (persze mihez hasonlítjuk, nekem akkoriban Uno volt, az kicsi. :P). De Fiatra nem karlak rábeszélni, mielõtt valaki belém köt. Én szerettem az enyémet, és pont. :) A hibáját leírtam az elõzõ hsz-emben.
Esetleg még Seat Ibiza (a kocka) Ford Escort (az nagyon tud rohadni, bár más autók is persze :D) 1.3-as Lada Samara talán Astra F régebbi Toyota Corolla
Az, hogy a Suzuki papír, azt aláírom, de azért ebben az árkategóriában az autók legnagyobb része nem nyújt elsõ osztályú védelmet, ha megtörténik a baj. Bár egy jó állapotú autó mindig jobb ilyenkor is, mint egy rozsdaboglya.
Annyiból a Szuzukit tartom ésszerû választásnak, hogy fillérekbõl fenntartható, és nagyon megbízható.
És amit még szerintem érdemes lehet, de nagyon ritka: az imént is említett Audi 80 B2-bõl csináltak 1.3 benzinest is. Belül nagyon tágas kocsi, fenntartása úgy tudom, szintén nem vészes, de való igaz, hogy az 1.3 benzinrõl nem tudok sokat mondani, az ismeretségi körben csak 1.6D van.
Köszi a válaszokat :) Én is a suzukit favorizálom (ennyi pénzért) de ha haverom elég "testes:'D" meg az asszonykája is. Elég szûkös lenne nekik. Motor szempontból meg 1.4es lenne a maximum a támogatás miatt.(mozgássérült)
suzuki 1.3as bár papírból van... mazda 323 mitsu colt 1.3as opel corsa b 1.4es esetleg 3as golf illetve igaz ezek 1.5 ösök de ezek még beleférhetnek hyundai lantra 1.5 hyundai accent 1.5
Ennyi pénzbõl az egyik legjobb választás a Suzuki Swift 1.3-assal pl. (lehet 1.0 is). Nekem egy '94-es van, kötelezõkön kívül SEMMIT nem kellett rá költeni eddig, csak amit még pluszban én akartam csinosítgatás gyanánt.
90-es évekbeli Fiatokkal (Uno, Tipo) kapcsolatban annyit mondanék, hogy a motorjuk örök élet + 1 év, ha nem gyilkolják szét, nekem az Unóban a Bosch elektronika volt problémás, emiatt 10+ litert kajált. Ellenben közel 200 ezer volt az órában, amikor eladtam, és semmi olajfogyás, vagy furcsa hang, vagy akármi nem volt, és ki tudja mikor tekergették vissza már, és mennyivel :)
Összességében a Suzukit ajánlom, vagy pedig lenne még egy ötletem, csak sajnos az már a köbcentit túllépi: Audi 80 B2 1.6D (szívódízel!). Reggel 240-ért olyan makulátlan 15 éve egy tulajos gép volt fenn hahun, hogy szinte megszólalt. A világból kimegy, és mindezt 5 liter körül.
Üdv. Haver autót akar venni 300ezer rá a keret. Mit ajánlanátok? Motor max. 1.4es lehet. Kinézett egy Citroen ZX-t mondtam neki nagyon gyorsan felejtse el.
Akkor csak a diesel jöhet szóba. Hiába írnak a tesztek bármit arra rá kell számolni. Egy kombi autó nem könnyû, az városban benzinesben 10 körül beszipkázik. Golfba, Fabiaba ugyan az a motorkészlet van.
Max 2-2,5 millió, évjárat max. 5 év, de fabiából pl 2 is lehet itt már. Tesztek elég ellentmondásosak, de többnyire 9-10 literrõl szólnak.
évjárat, és árkategória fontos.
Sziasztok, autóvásárlás elõtt vagyok, kérdésem, hogy létezik olyan elfogadható méretû kombi kb a golf-focus-fabia stb kategóriában amelyik benzinesként 8-8,5 liternél nem ezik többet?
Jó annak még az 1.8 dízele is. Gyenge, keveset eszik, ha lassan is de elviszi a kasznit. És hát 600-ért már fényesre nyalt full extrást kapni 1.8-2.0-bõl.