ja, értem, azt hittem, az 1.4 csak gazdaságossági szempont. de így más. a suzuki belsõ méretérõl annyit, hogy én 180+ cm vagyok, igaz elég vékony, így annyit tudok mondani, hogy ha koppig hátratolom az ülést, akkor nem nagyon érem el a pedálsort. ha "testes" akkor az megint más, úgy nem tudok viszonyítási alapot adni. :)
A 3-as Golfot azt nem tudom, hogy ennyibõl milyen állapotút adnak, szerintem az egy leheletnyivel nagyobb lehet a Swiftnél. Még amúgy kényelmileg a Fiat Tipo sem lehet rossz, nekem elég tágasnak tûnt (persze mihez hasonlítjuk, nekem akkoriban Uno volt, az kicsi. :P). De Fiatra nem karlak rábeszélni, mielõtt valaki belém köt. Én szerettem az enyémet, és pont. :) A hibáját leírtam az elõzõ hsz-emben.
Esetleg még Seat Ibiza (a kocka)
Ford Escort (az nagyon tud rohadni, bár más autók is persze :D)
1.3-as Lada Samara
talán Astra F
régebbi Toyota Corolla
Az, hogy a Suzuki papír, azt aláírom, de azért ebben az árkategóriában az autók legnagyobb része nem nyújt elsõ osztályú védelmet, ha megtörténik a baj. Bár egy jó állapotú autó mindig jobb ilyenkor is, mint egy rozsdaboglya.
Annyiból a Szuzukit tartom ésszerû választásnak, hogy fillérekbõl fenntartható, és nagyon megbízható.
És amit még szerintem érdemes lehet, de nagyon ritka: az imént is említett Audi 80 B2-bõl csináltak 1.3 benzinest is. Belül nagyon tágas kocsi, fenntartása úgy tudom, szintén nem vészes, de való igaz, hogy az 1.3 benzinrõl nem tudok sokat mondani, az ismeretségi körben csak 1.6D van.