Hello! Kíváncsi lennék a véleményetekre, mert két autó között nem tudok dönteni. http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/206/peugeot_206_cc_1.6_16v-4611259 http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/206/peugeot_206_cc_2.0_16v-4575921 Az 1.6-os állítólag egy idõs házaspáré volt, a 2.0 meg kevesebbet futott, viszont többet eszik... Szerintetek?
ha elkapar az autod, akkor az gagyi, foleg ha elol (ha mar 2wd-vel menozunk, akkor kerlekszepen legyen mar rwd)... :P
mert awd/4wd rulez >:]
Amugy azt a 160 lovat sokszor kihasznalod? :D (7500 rpm?) Meg mindig bejovos a nagyon magas fordulaton kell szetnyirnom a motort, hogy legyen loerom style??? En amugy jobban szeretem, ha van egy kulturalt tartomany ahol mar a maximalishoz kozeli loero egy kicsit lenntebb is megvan es nem csak nagyonsokezer folott :D ezert is fasza a turbos moci ^^
a fene enné meg a sok újgazdag ótóst. itt menõztök hogy akrmennyi 100 lóerõs bmw tek meg opelotok van!
én meg megmondom a frankót. Egy 500 ezret érõ 160 lovas 1.6 os BENZINES autóm van. na ehhez mit szóltok. És elkapar 2.ban is.
Van egy 150 lovas dízel Astra-m is és egyáltalán nem esett nehezemre átállni a 136 lovas Omega-ra. Sõt,mostanra már az Astraban érzem szarul magam,pedig nagyobb az ereje... Szóval ez részben ökörség. De speciel amikor a 60 lovas Astrat használtam (céges autó) akkor egy 280 lóerõs Mercit is sûrûn vezettem.
hát aki 100 lóerõ feletti autókhoz szokott, fõleg amikhez 300 nm nyomaték párosul, annak kicsit nehéz visszaálni a régi motorokhoz. Amúgy az a régi 1 es BMW-m. Minden info le van ott írva. Eladtam a neppernek :D
Nekem spec. már nem tetszenek ezek a mai BMW-k:( Bele szürkültek a mezõnybe, legalábbis kinézetre.
60 lovas astráról én is még csak jókat hallottam. Ez amúgy szerintem akkora hülyeség, hogy egy autóval nem lehet lendületesen vezetni... Én több évig vezettem pl. 50 lóerõs autót, de sosem tudtam volna azt mondani, hogy "na ezzel képtelenség lendületesen vezetni".
nemtom én csak azt az egyet vezettem kb 3 hete. Azelõtt nem sok ilyen opelt vezettem, csak az új 1.4 est, az jól húzott. el kéne már adni a régi 1 est. Valakinek nemkell. Olcsó havonta.
Óriási tévedés. Persze biztos jó az is,de a régebbi 8 szelepesek tényleg jók! #2893: Mondjuk meg kéne tanulni vezetni:P Másrészrõl meg használtam én is ilyen autót,csak 1.4-esben és az 60 lóerõs volt. Semmi baj nem volt vele. Persze az nem volt szétbaszva!
lol, az lehet de semmi ereje nincsen :D:D Egy hétre kölcsön kaptam egy ilyet, olyan gyenge volt, alul semmi nyomaték, a kuplungot szétégettem hogy hasonló dinamizmussal tartsam a ritmust , mint az elõzõ autómmal, váltó nemtalálja a sebességet, stb. recseg.
Hát ez a 8 szelepes motor kimegy a világból! Bár én ismerek olyat akinek sikerült szétvágnia,de õ nem tartotta be az olajcsere intervallumokat,aztán kinézett a hajtókar... :DD
jó autók ezek ismerõseim között 2 embernek is van ilyen gépe egyiknek 95ös dizel eszik vagy 5 litert :) a másiknak pedig 98as 1,8as benzines szerintem azért inkább késõbbi évjáratút vegyél
Én csak attól a motortól óvok sok mindenkit,mert egy - szerintem - eleve rossz konstrukciójú motor a 2.5 TD vagy TDS. Újonnan lehet,hogy jók voltak,mostanra meg a legtöbben benne van a fél millió km ha nem több és döglenek megfele sorban. Épp olvastam,hogy srácnak is ilyen motorral van szerelve az Opelje és szíjtárcsát meg adagolót kell vennie. Plusz még nem is melegszik a motor!:D
És az volt az utolsó autó , amit készpénzzel vettem. Azóta jobban beindult a másodállásom, így jobban megéri másmilyen módon autót venni. Én ezt a 3 autót fogom megvenni: BMW, Audi, Vw, Skoda kb így ebbe a sorrendbe.
Nem kell félni a bmw-tõl, és akkor nem okoz csalódást ;)
Én 2 évet használtam ilyet. Annyi idõ alatt csak a vezerlést cseréltem, és drágábban el tudtam adni, mint amennyiért vettem. (persze nem sokkal) Azóta szeretem a bmw ket.
Ha lenne ennyi penzem, akkor megvennem (es ha tenyleg eloben minden klappolna)... nekem veszett modon tetszik ez a forma... na jo, kimondom... ez a forma tetszik utoljara az 5-os vonalrol
én régen még sokat jártam ugyanolyannal mint a tiéd olaszországba futóval,jobban vitte a 64 lóerejével az 1 tonnát mint a 90 lovas benyás mazdám,azzal is voltam ugyanazzal az utánfutóval:)
a pözsó nem az enyém volt csak váltottunk sofõrt a hosszú úton
Én tökre meglepõdtem ezen a pözsõ szívódízelen. 64LE de simán jobban megy mint az elõzõ astrám :D Na persze van nyomaték meg súlykülönbség is. Viszonylag egyenletesen is adja le, 1500-2000tõl meg tud indulni, nem kell visszaváltani, szedi a lábát a kis geot :)
Amúgy meg ki merem jelenteni, hogy valahogy ezekbe a régi dízelekbe jobban lehetett érezni az erõt... Hiába mondjuk csak 120 lóerõ, de azt annyinak is lehetett érezni. Lehet a turbó lyuk miatt, mert 2000 fölött hirtelen megjött az erõ, Vezettem sok mai modern dízelt 140, 163, és 170 lóerõben, és szinte ugyanúgy ment mindegyik. A nyomatékgörbe teljesen lapos, ezért nem érezni annyira az erõt, pedig biztos megvan az valahol, és gyorsulási adatnál visszaköszön, de az érzés akkor se az... Meg gondolom a sok emissziós norma is közrejátszik a motorkarakterisztikában. Tehát szinte mind1 milyen fordulaton megy, ugyanúgy húz 2 ezernél, mint 4 nél, ezért felesleges pörgetni. De ez nem feltétlen rossz, SÕTT még jó is, de érzésre a régiek jobbak, azon a fordulatszámon, ahol egy átlagember használja elõzéseknél is, sokkal jobban tol. Egyedüli hátrány a zajszint, ami engem nagyon zavar.
Meg hát ezekrõl a BMW motorokról az a hír terjedt el, hogy rosszak, mindig tönkremegy bennük valami.. Ez nem teljesen igaz, ha normálisan van használva, úgy ahogy az meg van írva, rendesen be kell melegíteni, ha meghajtottam, utána meg hagyni 1-2 percet visszahûlni. Ha ezek be vannak tartva sose lesz baj. Sajnos ezek a motorok az ilyen dolgokra nagyon érzékenyek, és sok cégvezetõnek, meg hülye magánembereknek, ez nem jutott eszébe, utána meg jöhetett a turbo meg hengerfejjavítás, stb...
Azért írtam ezeket le, mert van tapasztalatom ilyen téren, és egyáltalán nem rosszak ezek.. ..ha az elõzõ tulajuk vigyázott rá..
Nem fos az annyira. 2004-ben volt egy ilyenem, semmi gond nem volt vele, kiváló túraautó. Bár az automatája kicsit öreg, és buta, de ez kézi váltós, még az a gond se áll fent.
Ezt max csak kocsikázásra használnám, utána letakarnám, leengednék belõle minden folyadékot, feltenném bakra, és 10-20 évig otthagynám. Utána kész a veterán autó.
Persze úgyse bírnám otthagyni, biztos mennék vele, ameddig csak lehet.
de azért élmény, amikor én is a mára már kicsit lepattant Volvonak osztok egy padlót, kiböfögi a feketét, és a SZtrítrészer jaszkari csak pislog a diszkókirály neonszekérbõl :D
na zarojelben nem fogalmaztam jol, belemkotheto... szoval 4wd indulashoz+szar idoben kivalo... mert ugye vegsebessegnel rossz a hajtas veszteseg vegett... de egy esetleges hosszu 6-os valtoval meg lehet villogni le a nagyobb vadakat :DDD
:DD egyebkent ha leveszed a matricat es szepen tenyleg megvan csinalva benne a tunying(a'la crazy) akkor hatalmas(4wd+6os valto palyara) sleepert lehet faragni belole meg kulturalt fogyasztas mellett is... ezert tetszik... csak ez a traktor feeling zavarna egy kicsiket :DDDD (tak-tak-tak+fust)