Ebben a játékban éppen benne volt a gránát visszadobása, de azt nem tudom, hogy a csapattársak vagy az ellenség csinálta-e. Kb három hete szedtem elõ és játszottam végig újra egyébként, de nem gránátoztam, meg nem figyeltem ezt...
De akkor sem értem a rinyát, ha botrányosan szar lenne az AI, azt mondanám jogos fikázni, meg jobbat kérni, de semmi extrém nincs benne, nem brutálisan agyonszkriptelt, meg nem is dühítõen hülye. Szal nem értem, mi vele a prob...
Hát az AI fejlesztés gondolom annyit jelent mint minden más esetben, hogy több sciptet raknak bele lehetõségként. Ha változatosabb, meg több mindenre, több féle képpen reagál az jelentõsen meg tudja növelni a játékélményt és játékidõt is. Bár érdekes, a Moh AA óta nem igazán tudtak meglepõ dolgokat belerakni (pl. amikor eldobtam a gránátot, a legközelebbi lévõ meg rávetette magát, jó mondjuk visszadobni már más játékban is tudják, de az se általános még...).
Nemtom, hogy egy ilyen "primitív" shoot'emupba minek AI... :P Bõven elég volt az elsõ részben is, amit tudott, haverok jöttek utánam, ellenségek fedezékbe vonultak, nemtom hová kell több. Meg szerintem a grafikával sem volt gond. Ez a grafikafikázás egyébként a nagy össznépi lejáratókampány része, a lefizetett Gamespot-review miatt?
Viszont a film... Van értelme egy akciófilm-klisékbõl összeollózott játékból filmet csinálni? Ha a játékhoz hûek akarnak maradni, akkor a film egy gyenge B-kategóriát hoz, meg plagizál (K&L parkolós-csajlelövõs jelenete egy az egyben Jackie Brown, a toronyházból kimenekülés meg egyértelmûen Heat), ha meg írnak köré filmet, akkor meg azért szar, mert köze nincs a játékhoz. Max Payne-nél is ugyanez volt a helyzet. Nemtom miért erõltetik az ilyesmit...