Mi bajotok a cod 5-el szerintem jobb mint a 4 jobb grafika tankokat is lehet használni jó pályák. A cod 6 viszont hogy nincs pb tele lesz/van csalókkal meg dedikált szerverek sincsenek hanem steames baromság van szóval magyarán jól el lett b*szva talán majd ezt vmi patchel orvosolják.
"A single-t leszarom a multiról van szó treyarch féle cod egy rakás fos volt multiban,tele buggal szar pályákkal,kiegyensúlyozatlan perk/fegyver rendszerrel." ->"A treyarch féle 3 és 5 után még egy hulladékot köszönöm nem,marad a cod4/cod6."
Mivel nem voltál olyan kedves, hogy alaposan kifejtsd a véleményed, félreértettelek és elnézést, hogy a single-rõl mertem beszélni.
"Pörgõsebb a cod4nél??? Hát öcsém te nemtudom mivel játszottál,de Cod5 bõven kimerítette a kempelõs mappok fogalmát a cod 4hez képest amiben csupa pörgõs map volt..:D"
Öhm valószínûleg mivel hosszan írtam mivel sok oldalról próbáltam összevetni a kettõt, "leszartad" és nem olvastad át alaposan, mivel Treyarch-ot minõsítetted "hulladék"-nak próbáltam a 2 fejlesztõcsapat termékeit összehasonlítani az elejétõl. De leírom megint hátha elolvasod...
Call of Duty -> Mozgásból hiányzott a sprint aminek következménye képpen max sétáltál és gugoltál. Mapok: mp_harbor meg társai elég egyszerû kis mapok kb 2 ember bevédte max 2 irányból lehetett menni. Eléggé Quake szerû volt. (Infinity Ward fejlesztés)
Call of Duty: United Offensive -> Belekerült a sprint lehetett eszméletleneket rusholni, nem szorultál már rá, hogy kiszámíthatóan egy tempóban haladj. A jármûvek pedig igyencsak hozzá tartoznak a háborúhoz meg is lepett hogy eddig nem volt egy se a játékban. Mapok: mp_uo_harbor igaz csak megdolgozták a slágermapot, ám rengeteg ablakot dobozt kisebb nagyobb magassággal, több feljárót tettek bele így gyakorlatilag lehetetlen volt 1 fele nézve bevédened az egyik átjárót. (Treyarch fejlesztés)
Call of Duty 2 -> Sprint megint eltünt úgy néz ki Infinity-éknek nem tetszett az a nagy mozgásszabadság, hát akkor legyen megint a jó öreg kiszámítható mozgás, így aztán 2-szer is meggondolod hogy kidugod-e a füled a fedezék mögül. (Kempelésre buzdít ^^) bár sok szerveren modokkal beiktatták a sprintet. (Csak a Cod4-ben sikerült elismernie az Infinity Wardnak, hogy a sprint igenis szükséges része a játéknak) Mapok: Már egész összetettek lettek ez nem túl meglepõ õk is belátták ezzel csak több lehetõséget nyújtanak a játékosoknak egymás kiszedésére, az utolsó kis lécek közti lyukon is el lehetett lõni. (Infinity Ward fejlesztés)
Call of Duty 3 -> Wolfeinstein ET-bõl lopták az ötletet amit mondjuk szerintem nem tettek rosszul, Classok és szintlépések. Sajnos errõl csak ennyit tudok. (Treyarch fejlesztés)
Call of Duty 4 -> Akkoriban a grafikája fogott meg elsõsorban, itt ugye már szerepel a sprint, a modern hadviselés kicsit radikális ugrás volt, de a WW2 ugye már lerágott csont, legalábbis az amcsik amennyit tudnak róla azt már lerágták sokszor. Itt is vannak ugye classok az elõzõbõl vették ugye, annyi változással hogy mi magunk választjuk meg az összetételét. Sztem ez egy jó ötlet nagyobb szabadságot ad a játékosoknak, a szintlépéseket is díjjazom, tudom persze sok türelmetlen ember van aki mindjárt az összes perket magáénak akarja így rankhack-el. A Claymore ami talán nagyon foscsík perk mivel ezzel gyakorlatilag egy 2 ajtós szobából is elkezdhetünk kempelni ami megintcsak szomorú :(. A "kiegyensúlyozatlan perk/fegyver rendszerrel." inkább itt kezdõdött, mondjuk induljunk a Jugger-el ami elég egy okádék perk, akkor utánna a Martyrdo(o)m :) az még de jó muri volt jájj ^^, a Last Stand-et sosem tartottam szarnak, mert ha épp nem az okádék hc-n játszol akkor nem egyszerû kp-val lekapni az ellent, meg csak egy picit kell tovább rotálnia. Kiegyensúlyozatlan fegyverrendszer hmm mi is volt cod4-ben? Ó ja igen a P90 kb minden alma rankhack+p90 ment. Mapok: Összetettek semmi gond nincs velük. (Infinity Ward fejlesztés)
Call of Duty 5 -> Nem meglepõ módon ezeket az elözõ játék perkjeit megtaláljuk itt is. De a Juggert gyengítették (nemtom melyik barom rinyált érte, hogy nyomi trayarch gyengítette pedig cod4-ben de jó volt :D vicces emberek élnek köztünk) igaz még így is kinézik azt aki használja, a Martyrdom-ot lekezelték a Toss Back perk-el ami kíválló, mert reseteli a földrõl felvett gránát robbanási idejét, így bõven van esélyünk túlélni egy MartyrDOOM-t, a Last Standbõl pedig egy Second Chance ability-t csináltak ami visszanyúl megint a WolfET-hez, kb medicet játszhatunk és szerintem ez is színt visz a játékba, persze aki az LS-t útálta ezt is fogja annyira. Bevették újra jármûveket amik tényleg elég erõsek, ha nincs megfelelõ geared olyan mint a helikopter Cod4-ben csak nem olyan tökéletes, hogy 2 épületet végiglõ érted :D Mapok: Rendkívül feelingesek Asylum-ban nagyon jó a fürdõszobás rész, Banzai egy édeni harcmezõ, kissé groteszk a gyönyörû vízesés körüli vérfürdõt nézni, Revolution, Breach nagyon jó mapok, sehol sem érzem tökéletlennek õket. (Treyarch fejlesztés)
Call of Duty 6? Oké nem leszek olyan "1-2 ökör akik még csak nem is játszottak vele acsarkodnak (szegények,nem mûködik nekik a warez)... ", de persze utálok olyan emberrel vitázni aki el sem olvassa figyelmesen amit írok, mivel ha megtette volna engem nem próbálna meg azokhoz az ökrökhöz hasonlítani. Így fogalmaztam: "de amennyit eddig olvastam róla itt ott, elég fika lehet", nem játszottam és abból indultam ki amit másoktól hallottam, így nem az én véleményem hanem sok vélemény összessége bennem összeturmixolva ha úgy érthetõbb. De remélem a sok külsõ negatív hatást most eltörli a játékélmény.
Ha elolvastad az egészet akkor vagyok csak hajlandó válaszolni a következõ más kedvenc játékát fikázó hozzászólásodra.
Nekem tetszett a COD 3, a 4 és 6 is. az 5 nem jött be.
A single-t leszarom a multiról van szó treyarch féle cod egy rakás fos volt multiban,tele buggal szar pályákkal,kiegyensúlyozatlan perk/fegyver rendszerrel. Pörgõsebb a cod4nél??? Hát öcsém te nemtudom mivel játszottál,de Cod5 bõven kimerítette a kempelõs mappok fogalmát a cod 4hez képest amiben csupa pörgõs map volt..:D Cod6 fika? Akárkivel beszéltem multiról mindenkinek bejön,tetszik,1-2 ökör akik még csak nem is játszottak vele acsarkodnak (szegények,nem mûködik nekik a warez)...
Sajnos a 3-at nem sikerült kipróbálnom, ám sosem értettem miért fáj annyira az embereknek a World at War, szerintem igazán a 4 meg a 6 igazán azt a James Bond/Rambo feelinget adja meg az embernek happy end-el a végén.
Az 5-ben éreztem igazán az amcsi kampány végén, ahogy a kataona is mondja : "Vége, ennyi volt. Megcsináltuk!" és néma csend követte, mert ez nem volt se dicsõ se szép, csak háború/parancs. Mellesleg eszméletlen jó pályákat adtak ki hozzá multiban is. Az Infinity Ward-al az volt a gond, hogy kempelõssé tették a játékot, sima CoD sprint lékül jájj de CS szindróma volt... (na meg ppsh célzás nélkül lazán talált ellenfélre :D vicc volt) UO-ban amit az úgynevezett "hulladékgyár" csinált már több lehetõsége volt az embernek a mozgását egyedülállóvá tenni, pörgõsebb volt, és a ppsh-val célzás nélkül elég random szálltak a golyók ami szerintem egy ilyen tûzgyorsaságú fegyvernél reálisabb. Cod4-ben jött a hc mod ami az infinity újjítása volt, persze ettõl is fele nép kempelt, és csak lassította az egészet. Max 1-2 noob rohangált. Cod6-ot most töltöm, de amennyit eddig olvastam róla itt ott, elég fika lehet, megint egy amcsi mentsük meg a világot mi magunk game jó graffal, lehet a tiniknek ez fekszik, de ettõl még nem illõ hulladékgyárnak nevezni a valósághûbb benyomásokat nyújtó fejlesztõcsapatot...
A treyarch féle 3 és 5 után még egy hulladékot köszönöm nem,marad a cod4/cod6.