Persze lehet szindni a T-ét de nálunk pl a kábelt tv+net ólcsobb lett és gyorsabb (helyi kábeltvét megvette a T-com) szóval vannak pozitivumok is.
Hmm, nekem a nyilatkozatból nem jött le, hogy T-s alkalmazottak írták volna azt a hibás sw-t.
Eleve SOK különbözõ forrásból használnak fel cuccokat, ebbõl a legkisebb százalék az ami ténylegesen belsõ fejlesztés. Lehet a gyártó, lehet valami külsõs beszállító, lehet tényleg belsõs fejlesztés, vagy éppenséggel egy köteg konfig is hibás. Ezen felül van még a "computer says no" jellegû dolog, amikor a "rendszer"re kenik a problémát, de igazából hozzá nem értés vagy emberi hiba a forrás. Ezeket mind szoftverhibának szokták hívni, én nem tudom hogy ezek közül melyik fordult elõ itt.
nekem rögtön az jutott eszembe, amikor kiderült, h valami szoftver probléma miatt ment a baszakodás, hogy TMobilhoz se mennék dolgozni, ha ilyen "jól" fizetik az alkalmazottaikat....
Csak annyira vagyunk velük együttérzõk a káruk miatt, amennyire a T törõdik a dolgozók túlóráival - vagyis sehogy!
milyen érdekes, hogy a többi szolgáltató nem produkál ilyesmit. Én vodás vagyok, nem emlékszem ilyesmi problémára... Volt ilyesmi? Pannonnál volt? Ez az ajándékperces akció meg egyszerûen szánalmas. Egyéb problémáikról nem is beszélve pl a januári esetrõl, ahol egy elméletileg többszörösen redundáns rendszerben elvágtak egy kábelt és mégis lehalt az ország t-online netje. UPC-nél volt ilyen? Nem emlékszem.
Kösz az infót,
de én azt hiányolom, hogy a TMobil miért nem küldött minden elõfizetõnek errõl értesítést?
Bezzeg a karácsonyxi, újév, ilyen-olyan szar rendszerüzenetek beleférnek, de egy közérdekû tájékoztatás nem.
Biztos arra játszanak, hogy lesz, aki nem fogja kihasználni, mert nincs képben.
És egyébként is unkorrektnek tartom, hogy ilyen idõben behatárolt dologgal szórakoznak, ahelyett, hogy 10 percnyi hálózaton belüli (mert hogy ott volt a baszakodás) tarifának megfelelõ percdíjat mindenkinek jóváírnának. Kártyásoknak effektíve, elõfizetéseseknek pedig a hó végi számlából az összeget levonva.
EZ lenne korrekt, nem ez a jól van, tessék: egy kis darab lószar, mert elbasztuk, de még ti legyetek hálásak hozzáállás.....
Én mindig elcsodálkozom azon, hogy az agyvérzés határáig erõltetett reklámkampányaik mögött relatív semmi sincs. 512-es net (letöltési korláttal) plusz alap TV csomag horribilis árakon? A munkatársaikat pedig még szakumkásnak se nevezném, sértés lenne a szakik számára..
képzelem mekkora költség lehet ez az ajándék... költség a lófaszt. Semmibe sem kerül ez nekik, a bajuk csak az, hogy 10 percért most nem kapnak pénzt. Komolyan mondom ez a legjobb biznisz a csapvíz "ásványvíz", és a gyógyító lézerek mellett. Itt is alig van költség, és brutális összegeket akasztanak le vele mégis.
A Dajcse Telekomnál is volt ilyen gond.. merthát ugye egy cég, és szintén így kárpótolták õket, volt belõle ott is háborgás, de azon felül semmi.
Talán, ha tájékozódnál egy kicsit, akkor tudnád, hogy a 10 perc díjmentes hálózaton belüli beszélgetést 2009. december 24-én 0 órától 2009. december 31-én 24 óráig lehet felhasználni...
majd ha nem csak nagy szavakkal dobálóznak, akkor lesz mirõl pofázni...
Már megint azt sorolják, hány kiló ügyfelük van, meg hány kiló intenetet adtak el. Csak a szar hálózati lefedettségrõl, pocsék minõségrõl, ostoba munkatársakról a T-pontokban nincs szó. Akik problémamegoldás helyett csak tukmálni tudják a hitvány díjcsomagjaikat meg szolgáltatásaikat. Azt remélem mindenki tudja, hogy maga a Magyar Telekom nem végez karbantartást, javítást? Nagyobbrészt azt kiszervezték külsõ cégeknek. Õk csak eladják a szart, majd ha valami gáz van, a bejelentésed átkerül a külsõs karbantartó céghez, azok meg vagy megcsinálják, vagy nem. Mindenki mossa kezeit, fõleg a Trékom. És akkor itt ömlengenek magukról. Gyász.