"Ugyanakkor elemzõk arra hívják fel a figyelmet, hogy a fent hivatkozott mérések nem pontosak, mert kizárólag a Twitter weboldalának forgalmát mérik, de azokat a felhasználókat nem, akik azt valamilyen kiegészítõ szolgáltatás vagy szoftver - például mobiltelefon vagy a Twitter forrásait feldolgozó harmadik fél által biztosított szolgáltatás - segítségével olvassák vagy írják maximum 140 karakteres üzeneteiket. "
az elemzõk arra is felhívhatnák a figyelmet, hogy ezzel a saját elemzésüket gyakorlatilag halottnak titulálhatják, mert egy kalap szart sem ér. az ilyen elemzõket küldeném wc-t puceválni, meg utcát seperni.
még hogy nem pontosak a mérések pff. épp csak totálisan ellentmondanak a valóságnak, de sebaj...
bazz, pedig a beírásaid alapján alapvetõen értelmes embernek tûnsz, de ez már röhejes, amit csinálsz.
hányszor, hány topicban kell még elmagyarázni neked, mire megérted, hogy amit linkelsz, egy bõdületes faszság? nem a twittert használják kevesebben, hanem a webes felületet, mert eléggé elterjedtek a desktop kliensprogramok hozzá...
fogd már fel végre, és ne linkelgesd ezt a hülyeséget, köszi!
Nekem úgy kellett elmagyarázni, hogy mi a pél ez. Kb. ennyrire van erre szükség...
Ez olyan, h a baratom volt moziban, akkor beirja. h a x film egy atomszar, en meg elolvasom az osszes beirast ismeroseimtol, mire rabukkanok a mozisra, v mi?
"A szakember elmondta, hogy az igazi áttörést a 2007-es South by Southwest Film- és Zenei Fesztivál hozta meg a számukra, mivel ennek a rendezvénynek volt egy technológiai része is. Az egyik elõadáson egyszer csak felálltak a látogatók, mivel azt az üzenetet kapták, hogy a másik elõadás sokkal érdekesebb."
Világos, valaki elfingja magát Twitteren és mindenki rohan szagolni.
Nagyon erõlködik mindenki, hogy valami újat találjon ki (Google Buzz, Wave, stb), de eléggé izzadságszagúak. Olyan csináljunk-valamit-hátha-jó-lesz-valamire dolgok. Persze a webes kommunikációs szakemberek már elõre látnak mindent és tudják az üdvözítõ receptet, de azért õk is szenvednek a rájuk zúduló információtömegtõl, de ez arra sarkallja õket, hogy valami innovatívat alkossanak, amely egyszerû, forradalmi, nélkülözhetetlen.
Az sokkal nagyobb baj, hogy egy elvileg reszben tudomanyos honlapon ilyen cimmel egy ures omlengest olvashatunk egy mediaszereplotol.
Növessz intellektuális fejet és csináltass egy névjegykártyát, hogy te vagy a nagy kelet-európai netes média mogul. Ja és vízionálj a blogodban a jövõrõl...
"Három elektronikus postafiókom van, amelyekbe minden nap száz e-mail érkezik és mindenki elvárja, hogy visszaírjak. Pontosan emiatt fejlesztettük ki a Twittert. Ott ugyanis mások az elvárások." És kedves Mr Stone, most hogy twitterezel már nem kapsz napi 100-100 emailt? Vagy most már jobb kedvel tojod le õket? Ilyet hogy a tweet növeli a koncentrációt én is ki tudok találni. Mondjuk az én honlapom látogatása meg növeli a potenciált. Ha betörök a médiapiacra nekem is hinni fog a sok birka?