jajj maradjál már... nem vagyok én önjelölt admin csak a fikázógépeket ki nem állhatom, nem értem hogy mi is lehet az embereknek ezzel a valódi célja. többek között a tiéd is... amúgy hogyne ültem volna már Corvette-ben többek között (ZR1-ben igen régen), én az old scool verdákról beszéltem, amit szvsz sose fogok próbálni, mert arra nem lesz lehetõségem. kapise?
na mind1 oszd meg a tapasztalataidat ahogy akarod, fikázz ahogy akarod én meg ignorállak, aztán ennyi
Én egyszer láttam, hogy a vett néha mekkora szar tud lenni, talán 5-6 éve az amerikai autó találkozó, egyik tecsó parkolóba egy fekete vett elhugyozta magát.Ha jól emlékszem akkor az olajszûrõ környékén volt valami szarság, de nem vagoyk benne biztos.Lehet csak odaverték az olajteknõt.Rég volt már.De elég látványosan eldobta a 2 napis fillszint. castrol olajat:D
Én ismerõsömnek nincs a mostanival se és a régebbi c5 össel se volt semmi baja. De azért nem egy viper, vagy egy mosler mt900:D Bár ugye mosler mt900 is vett alketrészekbõlvan.Csak kicsit jobb minõségben összerkava..Pléda erre az XXX landshark twinturbo:]Legjobb köbcenti-lóerõ arány:D Bár, gazdaságosságról nem beszélhetünk XXD képes a rendszer megenni percenként 23,5 liter benyát:D
Nem te a kérdésedre vártam, egyébként meg nyithatnál magadnak egy saját sci-fi topicot, amiben elõadhatnád magad ahogy neked tetszik. Nem hinném, hogy itt az okoskodásra meg a Corvette fikázására lennének kíváncsiak az emberek.
Figyu én trabanttal 170-el dobtam el magam, és még csak bordám se tört. szal mindent túl lehet élni, sõt a bugatti Veyron 6x jobban összetörik mint a akármi, de biztsonságos.
Amúgy köszönjük a sok negatív kritikát, viszlát egy másik topicban!
Van jó oldala is a nyomórudas konstrukciónak: Egyszerûbb, kevesebb alkatrész kell, mint egy többvezérmûtengelyes motorba. Mellesleg az új ZR1-es már ha jól tudom 4 vezérmûtengelyes felülvezérelt.
Meg most õszintén, hova nem elég a sima corvette a maga 400 lóerejével? Szerintem bárhova, sokan még azt sem tudják rendesen kihasználni kipörgésgátló meg egyéb hókuszpókuszok nélkül.
Azért más egy kávédarálót vezetni ami 10k környékén adja le a max 233 lovat, mint egy v8 at ami már alulról olyat húz, hogy a segged az ülés hát és ülõlapja közt átcsúszik:D
Hát, azért mikor elmegy egy amerikai autó minimum 400 000 mérföldet úgy, hogy a 400k végén kell cserélni szimeringeket, meg talán egy hengerfejtömítést akkor azthiszem azért annyira nem szarok.
MIkora a szar mercik kise tudnak jönni a kereskedésbõl, mert lehal az elektronika:C
Mai amerikai sport-luxusautók fenntartása sokkal olcsóbb mint az európaiaké, japánoké. Alkatrész szarért hugyért van hozzájuk.behozatni se nagy ár, és belerakni meg még annyi se.
én alapból imádom a japán autókat fõleg a (régebbi) hondákat, de nem vetnék meg egy hemi cuda-t, vagy egy 69-es challenger szép bigblock-al :) régebbi mustang is jöhet :D vettekbõl is a c4-c5...hmm szép álmok de ha most vehetnék bármilyen régi autót akkor valszeg countach, vagy diablo lenne.
Persze, hogy két külön kategória. De a böszme nagy motor a segged alatt egész más életérzést kölcsönöz, mint egy kicsi de erõs kávédaráló. Persze ezt nem érzi, nem is érezheti mindenki. Én is csak "látatlanban" "érzem" sajnos.
2 külön kategória, felesleges ezen "vitázni". sztem meg egyáltalán nem kell elsunynognia a spydernek, bõven lehet ellenfele, ha jól meg van csinálva. csak azért mert böszme nagy motor van a gépben nem biztos a gyõzelem...korántsem
Igen a ford gt is annak idején mennyire fos volt, tejószagú atya úr isten. Persze most mondhatod, hogy ez Corvette topic, de ha te általánosíthatsz, akkor én is. Amúgy felhívnám a figyelmed a Nordschleife-i köridõkre, azért ott kiderül, annyira mégse szarok a Corvettek.
#45: Igen, elinduláskor az ignis is eszik 30 lityókat. Persze ha taposod a lelkét akkor nyilván magába rakja a 90litert, csak viszonylag kevés lehetõséged van mondjuk városba LeMans-osat játszani.
Eszembe jut amikor a Halálos Iram2-ben odaáll a Hemi mellé a Spyder... Kb bocsánatot kérve kellett volna elsunnyognia az Eclipse-nek a túlzott merészségért. Az elsõ házimozi filmjeim egyike volt, minden ismerõsömnek megmutattam full hangerõn azt a jelenetet, amikor rángatózott a Challenger.
Bocs az offért, de azért lehet érzékelni a különbségeket. Én inkább beszállnék egy old scool kiglancolt 100k-s 67' SS Camaro-ba, mint egy 1 millás Ferrariba, holott a kedvenc versenyautóm mégiscsak a ferka...
Nyílván sokkal jobban megéri a corvette, de azért az 10-12 liter legfeljebb autópályán 6. ban kb. 1500rpm mellett lehetséges. Ha meghajtják jóval többet eszik.
KRHM......Ezzel vitetkoznék:D Az a 2 nagy rakás szar amit te felsoroltál rendre 30-40 liter közt esznek.Iszonyat csúnyák.És kurva drágák. Egy sima vett 40k, egy zr1 es pedig 90k.sima vett eszik 10-12 litert.zr1 es 17 et.És nemmellesleg sokkal jobban néz ki mint az a digó szar:] De még mindig a 70 es challenger a legjobb:]