Pénzéhes kotickkal az elnöki székben nulla az esélye.PC-re majd úgyis hegeszt valaki egy csodálatos honosítást, hogy az angolul nem tudók(attack/follow szót nem ismerõk) se tévedhessenek el a csõben.A platformlista meg hiányos.
Nem. Írni csak akkor szoktam ha nézek tv-t, vagy közben dolgom van a gépen. Játszani úgy szeretek ha nekiülhetek NYUGODTAN minimum 2 orát, míg irkafirka mehet úgy is, hogy kimegyek csinálok valamit, vissza stb vagy épp beszélgetek valakivel és közben.
de most mi értelme van félkész játékokat PC-re kiadni? csak idegeskedést meg szenvedést okoz. akkor inkább ne adják ki ezeket a hulladékokat erre a platformra... úgysem fontos a bevétel szempontjából bár sokan vettek biztosan 6 magos procit a BO után, szal mégiscsak megéri valahol :)
Ne is írj ilyet, mert sok pc-s lehet megkövez ezért a kijelentésért... :) Nem én csak gondolom sokan sírnának utána, téged meg ha így lenne felkeresnének. XD
A sztorival nincs bajom bár.... az se akkora eresztés mint aminek sokan beállítják...Multi az meg egyszerûen nevetséges a sniper 10bõl 7 szer beadja célzás nélkül a bo ilyen 14 éveseknek való játék komolyan mondom inkább felbaszom magamat a Modern Warfare 2-vel mint h azzal a szarral keljen játszanom.
Azért reagálok rá... Lehet, hogy most már a jót választja ki, de amíg két hónapig toltam... nem. És amiket felhoztam, azt arra hoztam fel, hogy miért cseszte el az IW. Tudom, hogy warezban van, de eredetiben nincs.
"MW2ben nincsenek szerverek. A warezos MW2ben vannak szerverek, de annak semmi köze az IWhez. Kb másfél hónapig játszottam és ahogy múlt az idõ, egyre jobban laggolt. Fizikailag képtelenség, hogy jó legyen az MW2... ha valakinek szar a nete, akkor nincs az az isten, hogy játszható legyen a játék."
Warez-ben igen, de mindig a legjobbat válassza ki, szóval ha sok 10kb-os ember kerül össze akkor jah szar ügy, hálisten nem találkozok sok ilyennel, hála annak hogy mára már fasza sávszéllel rendelkeznek az emberek.
"Ezekben nincsenek olyanok, hogy csinálsz x killt, lehívsz egy légitámadást, aztán meg egy choppergunnert, és amikor eléred a 25öt, game over. Nem véletlen vették ki a BOból... ahogy azt is, hogy nem lehet összekötni õket." nem mert nem lehet , ezért cserébe azonnal elérhetõek.
"Gondolom nem olvasgattad az IW topikot... én anno olvasgattam és nem egy, nem kettõ... több tucat embernek volt ilyen gondja. Random elveszik."
Olvastam meg mostanában is, csak ritkább esetekben volt, akkor is USER balfaszság, mert a steam-el balfaszkodtak... De mint írtam ha valóban volt ilyen, amirõl nem tudok, akkor ezzel egyetértek low dolog...
"MW2-ben vannak már szerverek, de lobby-nál, vagyis p2p-nél is csak az elején voltak laggolások, mostanában nem találkoztam vele."
MW2ben nincsenek szerverek. A warezos MW2ben vannak szerverek, de annak semmi köze az IWhez. Kb másfél hónapig játszottam és ahogy múlt az idõ, egyre jobban laggolt. Fizikailag képtelenség, hogy jó legyen az MW2... ha valakinek szar a nete, akkor nincs az az isten, hogy játszható legyen a játék.
"Battlefield-nél meg a jármûvek, és a sniperek csinálják ugyanaez, ha most csak a 2 játékot tekintjük elsõsorban, de bármit megemlíthetnék...Crysis 2-õt is pl."
Ezekben nincsenek olyanok, hogy csinálsz x killt, lehívsz egy légitámadást, aztán meg egy choppergunnert, és amikor eléred a 25öt, game over. Nem véletlen vették ki a BOból... ahogy azt is, hogy nem lehet összekötni õket.
"Ez nemtudom hogy lehet, nálam ilyen nem volt még hogy elveszik a mentés, szerintem USER balfaszság inkább az oka, de ebben ha ez igaz és a rendszer okozza vagy okozta, akkor egyetértek ez így valóban fos dolog."
Gondolom nem olvasgattad az IW topikot... én anno olvasgattam és nem egy, nem kettõ... több tucat embernek volt ilyen gondja. Random elveszik.
"PCn nincs lobby jobb esetben. Szerverek vannak, ahova be lehet lépni. P2P-t nem lehet stabilizálni... a távolság miatt mindig lehet lagg."
Ez oké, bár: MW2-ben vannak már szerverek, de lobby-nál, vagyis p2p-nél is csak az elején voltak laggolások, mostanában nem találkoztam vele.
"Killstreakek túl erõsek. Killstreakeket össze lehet kötni... ez pl kempeléshez vezet. Egy jó streak miatt akár egy perc alatt összejöhet nuke ra, amitõl vége lesz a játéknak."
Battlefield-nél meg a jármûvek, és a sniperek csinálják ugyanaez, ha most csak a 2 játékot tekintjük elsõsorban, de bármit megemlíthetnék...Crysis 2-õt is pl.
"Cloud egy nagy rakás szar. Nem menti el a játékot, van, hogy magától eltûnik minden..."
Ez nemtudom hogy lehet, nálam ilyen nem volt még hogy elveszik a mentés, szerintem USER balfaszság inkább az oka, de ebben ha ez igaz és a rendszer okozza vagy okozta, akkor egyetértek ez így valóban fos dolog.
PCn nincs lobby jobb esetben. Szerverek vannak, ahova be lehet lépni. P2P-t nem lehet stabilizálni... a távolság miatt mindig lehet lagg. Killstreakek túl erõsek. Killstreakeket össze lehet kötni... ez pl kempeléshez vezet. Egy jó streak miatt akár egy perc alatt összejöhet nuke ra, amitõl vége lesz a játéknak. Cloud egy nagy rakás szar. Nem menti el a játékot, van, hogy magától eltûnik minden...
Lobby tudtommal van minden játékban, annélkül elég nehézkes lenne játszani. P2P jah ez nem mindig jó, de már stabilizálták az MW2-nél.
Van 10-12 játékmód, az hogy az alapértelmezett a FFA vagy TDM, ettõl még van sok más. A SD, Demolition stb, azok is csapatmunkával menne, szóval ezt hagyjuk a csapatmelós különbségeket, mert van mindkettõben, csak emberektõl függ, a BF se csapatmunkákból állnak ezt tudom mert megvan és játszottam vele, ha az emberek egyénekként mennek a szerverre, megba...atod a csapatmunkát. :)
Az MW is így van, ha beszélgettek közbe haverokkal megint más a helyzet.
Miért is csodálkozol? :D Most ez alatt ne azt értsd, hogy leszaroztam nyíltan a COD-okat. COD4 óta mindegyik rész meg van. Csak vannak bizonyos határok. BF-el akkor megyek játszani, ha csapatmunkára vágyom (lõszer utánpótlás, medic, stb) meg ott valahogy teljesen másképpen játszanak az egyének, mint codnál. Ott sokszor RAJTAD múlik a csapattárs halála vagy éppen megmentése. A cod általában "fejjel a falnak" játékmód valamint az individualizmus jellemzi.
Ja meg nekem rohadtul bassza a csõrömet, hogy IW mellet inkább a Raven játéka lesz az új MW :(
Nincs semmi bajom a Ravennel amúgy, hiszen megalkották Batman után az eddigi legjobb képregényen alapuló akciójátékot, a Wolvit.
és a Sledgehammerrõl nem is beszélve, állítólag IW csak másodhegedûs a staffnál:(((((((
Hát pedig a BF franchise beért embereknek ajánlott. Komolyabb minden. Nincs olyan az ember eszébe: "már pedig én ELSÕ AKAROK LENNI". BF-ben nagyívben leszarom az elsõséget, míg COD-ban már azon morfondírozok, hogy kéne második vagy elsõ legyek mindig, minden körülmények között :D
Mivel szubjektív vélemények, engem meg mást annyira nem hat meg, van akik szerint BF-esek noob-ok, szóval egyik fülemen/fülünkön ki, másikon be...ez nem tény, csak a ti véleményetek, én tiszteletben tartom ettõl független.
cod mindig a láma gyerekek játéka volt, egyszerûen nem öregszik az átlag játékostábora, a mai napig 13-15 évesek codoznak ha elmész egy ICL-re elsírod magad kb +pár öregebb arc kitart a régi codok mellett +pár öregebb arc akinek fail a skillje máshoz jön az újakba nyomni a csoppergánnert és örül a pontoknaklol ha már frag nem jut neki bf-ben :)
bf átlag életkor mindig 5-10 évvel a cod felett volt ez nyilván már megkopottabb reflexeket jelent, de értelmesebb együttmûködést is a többiekkel, nem topfraggerkedik a fél társaság
az meg hogy x milliót adnak el belõle semmit nem mond el arról hogy jobb vagy rosszabb játék-e. egy cod pl egy Braid ellen sem állja meg a helyét, mint jobb játék, hiába adtak el belõle 10000x annyit ötszörös áron.
Az emberek többsége jobban szeret rusholni, bunnyhoppozni, és egyéb CoD-os manõvereket csinálni, mint szépen bejelölgetni a célpontokat a csapattársaknak, lõszert adni nekik, javítani a csapat jármûvét...stb.
És zárom soraimat egy kicsit mert dolgom van, ezzel:
Mint írtam a BF-ben azért nem ugrálnak, mert sok a sniper, meg a másik, amiért nem ugrálnak, az az hogy NINCS ÉRTELME (ezel le is zárom a témát :) majd talán késõbb még leszek ha van még isõd beszélgetni... :D ):
Miért nem ugrálnak mint a COD-ban? Mert egyszerûen nincs értelme...:D
Amiket én meg néhány ember mondott az ami tény hogy eladásban jobbak, de mondjuk ha én fps rajongó lennék, és veletek együtt megvenném a bf3-at leszarnám õszintén hogy mások mit gondolnak, dehát tudom hogy topik népszerûsítés megy szóval MW3 reklámot nyomtok/nyomunk egyenlõre. :)
Nem a neve után választanak motort vagy alakitanak ki, hanem elõször egy elképzelés vázlat vagy éppen terv készül és ennek alapján próbálnak vagy licenszelni vagy fejlesztetni egy motort....ha kell akkor felhasználnak már meglévõket és átalakítják.
Sok játék ezért használ sajátot, holott ha jobban utánanéznénk minden kiindul egy régi motorból...vagy hasonlít egy régire.
Sok motornak elõdje az ID motor...szóval ha megváltoztatnak KICSIT is valamit, akkor az már nem ugyanaz.
Vagy akkor ez alapján a BF3-nál sima quake motor van csak kicsit átalakitva és átnevezve...nekem olymindegy, a játékot figyelem nem hogy mibõl lesz micsoda...
Az meg ha Quake motor is, de tovább fejlesztik ugyanúgy Quake motor néven, és lesz etõl még új effekteknek és technikáknak benne háttér, vagyis a motor neve és maga a motor még nem jelent fix minõséget.
Nézd meg a 6 éves Unreal 3-at...6 éves játékokban meg most mikor jön a dx11-es változat...hát papám.