Sziasztok! Lenne egy kérdésem!
Nekem nincs meg a The Settlers 7, de egyre jobban gondolkodom rajta, hogy megvegyem.
A Steam-en néztem The Settlers 7 és találtam mellette egy olyat, aminek az a neve, hogy The Settlers Rise of An Empire Gold Edition és olyat, hogy The Settlers Heritage Of Kings.
Nos az lenne a kérdésem, hogy ez a két utóbbi The Settlers-es játék is a The Settlers 7 játék valamiféle kiegészítõje, vagy valami hozzá kapcsolódó része, vagy teljesen különálló játékok?
És egyáltalán ez az utóbbi két játék kapcsolódik egymáshoz, vagy sem?
Másik kérdésem a The Settlers 7-rõl lenne: Valaki leírná tömören, hogy ez milyen játék? Én a The Settlers 3-al játszottam, annál le is ragadtam, ezt viszont egyáltalán nem ismerem.
Van ebben is több nép/nemzet amik közül választhatunk? Vagy Ez a játék kimondottan a Kampányokra épül? Jó vele a Multi? Élvezhetõ? Olyan mint az Age of Empire 2?
Nekem is nagyon bejött. Fel sem álltam a gép elõl amíg végig nem nyomtam. Én már betáraztam eredetiben hut-on akció volt :)
Komoly cikk. Attól hogy valaki hülye hozzá, még nem jelenti azt, hogy ez egy rossz játék. Nekem nagyon bejön. Viszont nekem a Razoros verzió van meg, de a frissítések miatt szeretném majd megvenni eredetiben. Remélem, még hozzá lehet jutni boltban:D
Ja és ez az új DDR vagymi idegbalyba hozott.mikor elszált a net.
Én 4 nap alatt vittem végig.De nem voltam nagy frászban miután 20 perc alatt eltüntettem az elenséget a játékból ha elkezdtem támadni.Nekem nagyob bonyodalmat 1 játék se okoz a stratégiai játékok közûl.Csak 1 óra és mindent értek benne.
Bár azt nem mondom hogy egyszerû volt néhány próba kellet minden írányba.Bár igaz órákig elhúzódik a semmit tevéssel.
de mindent össze vetve jó kis játék de jópár hibálya van.
Leteszteltem én is a játékot. Helyetekben eltüntetném ezt a cikket a hármas értékeléssel együtt mert oltári nagy tévedés.
sajnos a gépemen nem fut így nem tudom kipróbálni, de azért fikázni egy settlers játékot mert túl bonyolult a gazdasági rendszer hát szánalmas... aki szerette a régieket pont az összetettséget kedvelte benne, nagy baj lenne ha egy sima red alert lenne belõle kardossal meg íjásszal:P
Hogy egy játék összetett és bonyolult, az negatívum???
...Ezért tart ott ma ez az ország, ahol tart...
Egyébként kijelzés hiánya: én még ezt is el tudnám nézni. A középkorban ugyanis nyilván nem kapták meg az uralkodók mailen a legfrissebb Excel táblákat az aktuális termelési eredményekrõl. A hírekhez idõ kellett.
Ez szándékos, így érik el, hogy építeni kelljen storehouse-okat, ráadásul jól elhelyezve. Ha magától vinné mindig tovább, akkor teljesen feleslegesek lennének a storehouse-ok.
Zotya84: minden bányához leteszel 3 bányászt, amibõl az egyiket geológusra cseréled és kábé a pálya végéig nem fogsz kifogyni. Ha mégis 10 alá megy a mennyiség, akkor ideiglenesen még egyet átállítasz.
miért is szarjanak sünt? vicces ez a nerdrage, ami általában a torrentezõktõl jön... furcsa a sok millió MMO felhasználót és azt a valamennyi Steam felhasználót egyáltalán nem zavarja hogy állandóan online kell hogy legyenek, és hogy néha megesik hogy szerverleállás van. Az meg hogy egyesek direkt DDOS támadást indítottak a szerverek ellen, nehezen kiküszöbölhetõ. Én örülök annak hogy ez egyre inkább el fog terjedni, illetve ez után a következõ lépés a játékok streamelése. (WoW-ot már játszottak iPad-en streamelve.) Szerintem inkább azok "szarjanak sünt" akik filmet és játékot lopnak ;)
Aki ezt írta, arról nem mondanék véleményt, ellenben a játékról igen: a DRM tényleg szívás, UBI elmehet a pic*ába, tényleg kevés a nyersanyag, de ott a Food-Booster, amivel ki lehet tolni a dolgot: egy bányász Fancy fooddal 3 egység anyagot termel ki egy helyett, miközben a bányából csak egy tûnik el... A másik meg, hogy ott a geológus, ami anyagot táûr fel, vagy követ bányász ki... Meg is szûnt a nyersanyag probléma. Viszont tényleg jobb lenne, ha tudnám mikor kell geológusra állítani, de ez is kiküszöbölhetõ ügyes tervezéssel...
A termelési lánc meg valóban jobb volt a 6-ban, DE ügyes raktárelhelyezéssel és fejlesztéssel a dolog ismét sokat javít a helyzeten.
Az építés/fejlesztés kijelzése meg jól látható helyen van kijelezve...
A kezelõfelület ennél sokkal jobb nem lehetne, bár vannak hibái; a gazdasági rendszer meg az elsõ órában átláthatalan, de utána semmi gond nincs vele; a játék normális kismeréséhez nem kell ötven órát ülni elõtte; én most tartok 20-21-nél de már 4-5 után teljesen kiismertem...
Czibu: az AI IQja azért annyira nem gagyi, mint állítod, vidd végig a campaignt hardon. ;)
Ezt a cikket egy, a játékkal nem játszó, buta gyökér jegyzi.
MIért ejnye? Az ejnye ha valaki ír egy lejárató cikket belefektetett munka nélkül. Emiatt a cikk miatt vettem másik gémet mert most nem tudok tölteni. Igenis tesztelje le normálisan a játékot és utána írjon cikket. Sõt ne is írjon cikket ha nem játszott már éveket hasonszõrû játékokkal. Ez az ejnye
A korábban beígért újdonságok és reformok azonban elmaradtak, a sorozatra jellemzõ komplexitás nem csökkent, nem egyszerûsödött a gazdasági, politikai és harcászati rendszer.
Aki szereti a Settlers-t, az pont az összetettségét és aprólékosságát szereti, nagy hiba lenne a játék lényegét kinyírni...
Mielõtt elindítanánk a játékot, végig kell verekednünk magunkat egy kötelezõ procedúrán
Jaja, a DVD-n levõ Razor1911 mappában le kell futtatni az "update" folderben levõ exét, majd átmásolni a program files megfelelõ helyére két fájlt :)
Szarjon sünt az összes DRM-mel szívató kiadó. Mikor veszik végre észre, hogy ezzel csak a tisztességes, fizetõ játékosoknak okoznak kellemetlenséget?
A játék amúgy kellemes, majdnem hozza az eredeti Settlers-feelinget. Viszont elakadtam a campaign-ben a kereskedõs küldetésnél: van birkafarmom és két tailor-öm, akik csak álldogálnak a ház elõtt, miközben a warehouse tele van gyapjúval, mégse csinálnak belõle ruhát... Valaki tapasztalt hasonlót?
A tesztelõ valószínûleg FPS szinten ragadt, szerintem a gazdaság egyáltalán nem bonyolult, vagy mégis mit várt egy settlers-tõl? Vagy az mûr túl sok, hogy nem rögtön ruhát gyártunk, hanem elõször alapanyagot hozzá? Hogy a pénzverdének kell arany, meg szép hogy fûtsd a kemencét, ez miért átláthatatlan szövevény? Amúgy meg szépen jelzi is a program mihez mi kell, nem a nekünk kell rájönni.
Ellenberg a kijelzések tényleg vacakok, ha az ember nem scrolloz állandóan le-fel, észre sem veszi, hogy alapanyag hiány vagy épp megtelt store van. Az is bosszantó, hogy ha felépítem egymás mellé a termelési láncot akkor is elõször store aztán tovább feldolgozás.
Szóval igen, sok sebbõl vérzik a játék, de azért a komlexitás speciel pont nem ez a seb, azzal semmi gond nincs.
Védelemrõl meg szót se, ismét egy jó példa amikor megveszi az ember a gyári cuccot, majd a végén a kalózzal játszik, mert azzal kevesebb a gond.
Így lefikázni. mindíg találok benne vmi. újat, szerencsére a demót vagy 20x kipörgettem, így a kisujjamban volt minden. A gép Iq-ja valóban gyík. És nem csak a gépé.
Tkp. u.az csak korszerû 3D-s grafikával, szigorúan megtartva az eredeti rendszert, hangokat, tehát az egészet, amiért olyan jóóó volt vele játszani. Itt már gyönyörû csillogással, árnyékokkal, valódi mélységekkel-magasságokkal lehet találkozni. Azt is megfigyeltem, hogy a telepesek az épületek kiegyenlített alapján áthaladó út lejtõs szakaszán gyorsabban szedik lábaikat.
A helyi Tescoban nem találtam, neten nem tüntetik fel, másik boltba nem mentem csak ezért, többe került volna a leves, mint a hús. A fórumokon említett beszerzési helyeket mind átnézegettem, de nem találtam. Kézenfekvõ volt a külföldi forrás, 3 ezerért szállítással nem sok egy ilyen játékért!
Mellesleg a rendszer komplexitása akkor lenne problémás, ha az összes lehetõség alapból nyitva állna, és bedobna egybõl a mélyvízbe - építs ki egy mûködõ gazdaságot és gyûrd le az ellenfeled.
De a játék minden apró lépést elmagyaráz, fokozatosan tanítja a kampány a rendszer, és most õszintén, ki lehet annyira hülye, aki számára egy mély, sok lehetõséget rejtõ rendszer újabb és újabb oldalának bemutatása nem pozitívum?
A játék öngólt lõ magának a rosszul kivitelezett gazdasági rendszerével.
Na ez még egy érdekes állítás. Rosszul kivitelezett az a gazdaági rendszer, aminek minden apró láncszemét menedzselheted, és lényegében a stílus legrészletesebbje? gyanítom, hogy ha aranyat kéne bányászni, és 50 aranyért kijönne a barakkból az ágyú, az egy faszán megoldott gazdasági rendszer lenne. Nem kéne vele szarakodni...
"Ezúttal is teljesen átláthatatlan az egész, csak komoly, a játékba ölt órák után fogjuk igazán átlátni lehetõségeinket."
Talán nem ártana egy stratégiai játékhoz némi ész. Annak híján pedig még mindig ott vannak az fps-ek, azzal nem adódnak az illetõnek ilyen jellegû problémái...
Ez a legelsõ settlers játék amivel játszok. Szeretem a stratégiai játékokat, mégis alig játszok ilyeneket, de ez nagyon jó. A campagin-on ahogy haladok végig, egyre jobban ráérzek a játékra. Lehet hogy én vagyok balfasz, de az utolsó pár küldetést úgy csináltam meg, hogy normálon megpróbáltam 5-6-szor, nemment, utána meg easy-n. :S .
"ami csakis az áttekinthetetlen és követhetetlen gazdasági rendszernek köszönhetõ."
ergo... a tesztelõ túl hülye volt hozzá?
Ez 5 csillag grafikailag, a Metro 2033 meg 3.... :DD
Tényleg nem lett túl jó.
Pedig pont valami komplex játékra vágytam és ez még szép is. Viszont nálam elmaradt a motiváció. Egyszerûen nem tudtam magamnak kedvet csinálni ahhoz, hogy még egy órát beleöljek. A kezelés padig tényleg nem a
Az Anno 1404 sokkal hangulatosabb. Talán inkább azt veszem elõ újra. Van hozzá valami Venice kieg.
Olyan drága lenne egy nyamvadt USB-s hardverkulcs?
a 10th a 2-nek a felturbózása. nekem a kettõ óta nem settlers a settlers még a 10th se jött be annyira mint az eredeti második rész.
Én manapság már úgy olvasom az ilyen cikkeket, hogy ha ezt így felhozzák, már egybõl érdekel is a játék. Sajnos ez van, 80-as IQ-ra írják a legtöbb játékot.
"ötven-hatvan órát beleölni a rendszer alapos kiismerésébe, de ekkor meg hamar tudatosul bennünk, hogy egy monoton, önmagát ismétlõ produkcióval állunk szemben."
A T. cikkíró játszott egyátalán ennyit a játékkal? Kötve hiszem...
Hiába: a Settlers 2 10th Anniversary máig verhetetlen...
Szerintem is... Manapság már az instant rémhalál egyszerû orrodalás tevõs szarok kellenek az embereknek. Pedig a komplexitás, és az hogy sok idõ eltelltével még mindig van benne új, és érzed hogy elsajátítottad a rendszert. Az remek dolog.
De tény, hogy el lehet cseszni a kezelõfelülettel, meg a jelzõrendszerrel.
Viszont ha valaki lusta nekivágni ilyen dolgoknak, és nem kiismerni a rendszert (gyanítom hogy a cikk szerzõje beleesett ebbe a hibába) az ne is játszon ilyenekkel.
A settlers sorozattal én napokat el tudtam játszani... Meglehet ezt tanulni, csak intelligencia és türelem kell hozzá.
"a sorozatra jellemzõ komplexitás nem csökkent, nem egyszerûsödött a gazdasági, politikai és harcászati rendszer."
Ez pozitivnak hangzik, sok mai jatekkal ellentetben..
megvétel után 2 hétig el sem indult;) drm rulz
Újabb rókabõr, megspékelve a vásárló szopató DRM-el. Csak így tovább Ubi!