Én meg beleéltem magam hogy a datékkal majd bulletproof samurai seregem lesz, azt erre kiderül hogy max 4 csapat lehet.
Ez szemétség, Daikyu szamurájból akármennyi lehetett, pedig az még tán durvább is...
Ez a játék tényleg az egyensúly keresésérõl szól. Ha visszaolvasol, biztos hogy rengeteg hasznos infót találsz. Ha kutakodni akarsz, ne a Ctrl+F-et használd hanem a lap alján ezt:
Keresés a témában, vagy ugrás sorszámra
Ha beírod a megfelelõ kulcsszót, mondjuk farm, vagy gazdaság, biztos hogy megtalálod amit akarsz. Rengeteg tanács és részletes játékleírás hangzott már el itt.
Nézd, ha a játék legalapvetõbb összefüggéseire nem tudsz magadtól, vagy a kiváló tutorial pályák segítségével rájönni, akkor egészen nyilvánvalóan nem Te vagy a Shogun 2 célcsoportja. Az kizárt, hogy az egész játékot elmagyarázza itt neked valaki...
De tessék, rohadtul tömören: ha az adott tartományban fejleszted a kastélyodat, illetve a piacodat 2. szint fölött, az szintenként egy egységnyi kajádba kerül. Kaját a CSAK a földek fejlesztésével tudsz elõteremteni, amihez elég hamar érdemes kifejleszteni az ide vonatkozó art-okat a Chi ágon, különben se fejlõdni, se terjeszkedni nem tudsz majd hatékonyan.
Mondjatok nekem pár okos dolgot legyetek szivesek, mert nem boldogulok a game - mel ... még legkönnyebb fokozaton se ... ha mindenki boldog, akkor food kevés, ha az van, akkor army kevés
Main features: In short you can call the mod “DMS” from now on. It focuses on gameplay improvements without changing too much the overall vanilla "flavour". Generally it tries to correct the "No Likes" of my review which you can read at this Link.
The speed, accelerations and physics of the units are taken to realistic levels so not only the battles feel more realistic but now you must plan your tactics more carefully because the units do not rush like "Fast Forward Benny Hill" to cover your mistakes. Various changes to morale and battle mechanics create more lasting battles which are not only an enjoyable experience, due to the fantastic combat animations but also they are very challenging, because the AI benefits from carefully made modding techniques. Projectiles are not homing to the targets but more realistically spread and can miss. Their lethality and accuracy are not as high as in vanilla in a few words. Increased unit sizes for epic battles, if the user wants them. Removed all the insane cheats for the CAI, which provided a "fake" challenge and kept a moderate handicap system that reflects better the actual difficulty level. Diplomacy and campaign AI have been improved significantly to cover the gap of the reduced handicaps. For example the AI invades with large armies consisted of more samurai than archers (vanilla problem), uses ships better, allies are more trustworthy, realm divide effect is reduced so that the clans do not berserk against you, and so on. Autocalculation of battles works better. Fortifications have more garrison troops, so now the major AI clans can survive and become very powerful opponents, like the Oda clan. The economy system is slightly improved to encourage the recruitment of larger armies for both the AI and human player. Upgrade points for characters are increased from 2 to 3 for a better and quicker character creation. Several annoying things, for the majority of players, are removed like the projectile trails (laser trails) and the Horo (Balloon). The removal of laser trails in combination with the reduced speeds brings a significant FPS increase. Increased army and navy control radius in the campaign map for a more strategic positioning system. An army cannot so easily pass by another army and has to fight it, or several small armies can trap other armies. Better naval battles because now ships turn and accelerate not like motorships but like wooden vessels full of soldiers and also there are many other factors affecting the naval battles including the more realistic projectiles. Ships have much more movement points that makes AI to launch powerful naval invasions. Clans have more diversity for their special units, so the AI makes the right choice and builds characteristic armies, for example the Takeda raise powerful cavalry, the Date a lot of No-Dachi, Shimazu their deadly Katana, etc.
Én az alapjátékra írt Darth modot próbáltam, és hát nem az igazi. Igényes mod az biztos, szépen átszabhatod a játékot olyanra amilyenre akarod.
A grafikai módosítások természetesen csak javítanak a játékon. De az az igazság hogy a legtöbb beállítás arra megy ki hogy megkönnyítse a játékot. Pont azoknak az elemeknek tompítja az élét amik kihívást jelentenének.
A Darth mod azért népszerû, mert sok embernek még az alapjáték is nehéz, és ahelyett hogy olyanra állítanák amivel meg tudnak birkózni, inkább megmodolják hogy mondjuk legendary-n is végig tudják vinni.
Úgy tippelem vagy 100 meccs után eljutsz odáig hogy nem leszel komoly hátrányban. Azért csak tippelek, mert nem multiztam sokat. Kezdõkkel én se találkoztam soha, csak kurvasok csillagos játékosokkal. Élmény amikor a zöldfülûekkel kell megverni szarrá promózott egységeket. Az a vicces, hogy még így is van esély a gyõzelemre. Sokuknak hiába a tápos sereg meg a félisten general, ezekkel is kurvabénák. De az esetek túlnyomó részében a nyers erõ gyõz, ezért nem is erõltetem.
Akkor lenne jó ha nem lenne benne szintlépés, mindenki ugyanannyi pontot oszthatna szét a katonáinak és a tábornokoknak egyaránt, és kíséretbõl is választhatnánk bármit.
Miért van az, hogy multiban, még véletlenül sem tud összesorsolni a rendszer egy velem kb. azonos szintû játékossal ?
Nekem van 2 csillagom, az ellenfélnek 8
Pont az adja a játék szépségét , izgalmát , hogy magad tapasztalod ki ezeket (akár egy teljesen más irányból megközelítve) , úgyhogy a saját érdekedben most még nem adok tanácsot.:) Hardon játszottam , lehet kezdek egyet vhn vagy legendaryn megnézem az mit tartogat.
Légyszi fejtsd már ki bõvebben az alkalmazott stratégiát. Nekem még nincs meg a játék, de biztos hogy megveszem. Egy vázlatos játékmenet ismertetés nagy segítség lenne mielõtt belevágok. Az is fontos milyen nehézségen csináltad mindezt, mert nem mindent lehet megcsinálni legendary-n ami más szinteken mûködik.
Azért nem kevés idõt visz el egy-egy stratégia kipróbálása, jobb lenne ha már bevált módszerekre lehetne alapozni Elsõsorban az érdekel mik a kulcsfontosságú technológiák. Mint pl az alapjátékban a heaven and earth, vagya togofuken. De az is fontos hogy milyen sereget érdemes kihozni, és mik a leghatékonyabb gazdasági épületek. Nem utolsó sorban az ügynökök is érdekelnének. Az alapjátékban pl. a nindzsa volt a leghasznosabb, leszámítva a keresztény és ikko ikki papokat.
Na , asszem itt untam meg ezt a részt is. Dübörög a gazdaság , 2 harcedzett veteránokból álló fullos sereg , kiépült és folyamatosan bõvülõ vasúthálózat , egy feltápolt szövetséges a hátországban. Innentõl már csak végig kell gyalogolni a térképen felmorzsolva mindent és mindenkit. Mindezt úgy , hogy a katonai fejlesztéseket szinte teljesen hanyagoltam , a tengerészetre vonatkozókat abszolút , flottám nincs is.
Ez a baj a Total War játékokkal , mire elkezdené élvezni az ember munkája gyümölcsét unalomba fullad az egész , megunja.
Megerõsítem én is! Hardon játszom a Tosa klánnal és két év után szinte ki sem tudok moccanni a szigetrõl! folyamatosan támad 3 klán is, 3-4 fullos seregekkel támadják az erõdöket, a nyugati kikötõim lebombázva, hajóimat már korábban felmorzsolták, így már nem tudom megvédeni a kikötõket. Újakat nem tudok építeni, illetve ha mégis építek párat azokat a szigetem körül spammoló 4-6 flotta elpusztítja..NAGYON JÓ LETT A CAI !! Etw után ez felüdülés! Igaz hogy a Radius modokkal fel van turbózva a FotS nálam.
Igen , olvastam én is , hogy már very hardon is mazoizmus nekikezdeni , egyelõre hardon jó móka.
Nekem még nincs meg, várom a leárazást. De egy haverom aki legendary-n játszik vele azt mondja kurvanehéz lett az alapjátékhoz képest, mert nagy a térkép és a hajók szétbombázzák a hátországot ha háború van.
Mindenki aki normál vagy könnyebb fokozaton kezdett neki a Fall of the Samurainak , hagyja abba MOST. Irreálisan könnyûnek tûnt , már-már sétagalopp volt nornálom Choshuval ezért kezdtem egy újat hardon. Nagyságrendekkel jobb játékélményt nyújt már az elejétõl , ajánlom mindenkinek.
Én még mindíg a Rise of the samurai-bál vgyok leragadva, és épp egy vicces kampányt csinálok. Az elsõ 50 kört komolyabb vérontás nélkül sikerült letudni egy kis "csalással". Sok mindent láttam már ebben a játékban, de most meglepõdtem hogy ez mûködik. Azt csinálom hogy nem veszek katonát hogy gazdag legyek, csak ügynököket. az ügynökökre ugyan költeni kell, de ahogy fejlõdnek egyre olcsóbban dolgoznak, és egyre hasznosabb dolgokra képesek, összességében olcsóbban kijön mintha katonákkal harcolnék. Meg szoktam venni az ellenség tábornokát, és elállni vele a sereg útját. Be van állítva 20 perces time limit, így 4-szeres csorsítással 5 perc alatt végzek egy csatával úgy hogy csak szaladgálok körbe-körbe. Így mindíg én gyõzök, csak támadni nem tudok. Akkor is mûködik ha ostromlok, csak nem szabad rohamozni, hanem tûrni kell ahogy kitámad a gép, pár kör után éhenhal a serege és enyém a vár. De ugye elõtte ügynökökkel fel kell tornásznia befolyást, hogy ne lázadjanak. A seregeket úgy tüntetem el, hogy fellázítom, vagy elfoglalom a tartományokat ügynökökkel amíg ki nem írtódnak, addig meg csak védekezgetek.
Ezzel a módszerrel sokáig nem kellett seregfenntartást fizetni, és meglepõen gyors a terjeszkedés is, gyorsabb mint sereggel. Persze a csaták hagynak némi kívánnivalót maguk után, dög unalmasak. De szerencsére a tábornokok lovasíjászok, így lehet velük ölni is és bitangmód fejlõdnek mert veszteség az nem nagyon van. Miután jól meggazdagodtam, meg kiépítettem mindent, csak lovas szamurájokat vettem, 10 ilyen egység meg pár tábornok már megver bármit. A túlerõ nem számít, csak annyit hogy néha többször kell megverni egy sereget mire elfogy. Emellett összegyûlt több mint húsz tábornok akiket áttérítettem, ahhoz képest hogy majdnem olyan erõs mint a lovasszamuráj, a fenntartásuk harmada. Tábornokokból álló sereggel is zúzok, de a legtöbbjük magányosan "harcol". Mivel szét van szórva pár ilyen magányos hõs, nem tudnak eredményesen partra szállni.
Jó.
Szerintem egyértelmû: meg kell venned mindhármat. Az az alapjátékot, a Rise... dlc-t és a Fall... kiegészítõt. Feltelepíted vagy az alapjátékot, vagy a Fall...-t és aztán a többit már csak unlock-olnod kell a vásárláskor kapott kódokkal.
Játszani akarok a: -Shogun 2 Total War -Shogun 2 Total War: Rise of the Samurai -Shogun 2 Total War: Fall of the Samurai-al. Mindhárom Shogunnal szeretnék játszani. Mit kellene tennem és megvennem, hogy mind2 fusson? (Vagy csak a Fall of.. és az alapjáték?)
very hard nehézségi szinttel vannak tapasztalatok? pofátlanul csal az AI ebben merül ki a nehézség?
Egyetlen Kihetai line infantry egységgel bevettem egy erõdöt 2 levy infantry és egy profibb lándzsás egység ellen , érdekes ez a játék. :D
A teljes játék települni fog, csak az alapjáték zárolva lesz és csak a kiegészítõt éred el.
Hali! A fall os the Samurai önállóan feltelepítve mennyi helyet foglal? 4-5 gb? Vagy 20-30?
Ez gondolom igaz a sima Shogun2-re is. Amíg a virágbolti verzióm volt addig kb10-15 Historical Battle -volt, most (2 hete) amikor megvettem megint csak 2-3 volt.
Fall of the samuraiban hogy lehet az összes historical battlet unlockolni?
Akit esetleg érdekel, a Shogun 2 - höz kiadott Blood pack dlc, mûködik a Fall of the Samurai , önálló kiegészítõvel is , holott a steam azt írja, hogy szükség van a Shogun 2 alapjátékhoz.
Üdv!Hallottatok errõl a desync toolról srácok?Multi coophoz nemsokára piacra dobnak egy olyan tool-t ami újraszinkronizálja majd a szévgémeket és lehet nyomni tovább...Nektek errõl mi a véleményetek?Szerintem itt mutatkozik meg a CA balfaszsága, hogy már több mint 12 éve gyártanak total warokat és fingjuk sincs h hogyan lehetne kiszedni õket a játékból, külön ki kell adni hozzá egy szoftvert h mûködjön a coop XD Mi ez mááá?Ja és ha pénzért fogják árulni sztímen akkor meg bekaphatják az összes brémet.Valaki aki esetleg többet tud errõl mondani az írjon. Kíváncsi vagyok rá h mit hoz össze ez a Mákelele Assembly.
köszi mindenkinek.megvan :)
Értem, köszönöm a válaszokat.
Épp a minap próbáltam a virágboltit és az is 30 gb-t rak fel.
- A virágboltiban gondolom nincs benne minden frissítés/dlc.. Illetve abban lehet tömörítettek dolgokat, vagy kihagytak feleslegesnek vélt részeket. - Az alapjátékkal csak akkor tudsz játszani, ha azt is megveszed. (ettõl függetlenül a FotS telepítésével az alapjáték is települ, csak amíg meg nem veszed azt is, addig zárolva lesznek az alapjáték részei)
Üdv.,
Akinek megvan a fall of the samurai, annak mennyit töltött le a steam ?
Nekem 31 gb - ot, de a virágbolti csak 22 gb, és a steam azt írja, hogy megvan az alapgame is nekem, de azt nem tudom elindítani.
És a teljesség kedvéért XP alatt: C:\Documents and Settings\FELHASZNÁLÓINEVED\Application Data\The Creative Assembly\Shogun2\save_games
Lehet menteni "felhõbe", azaz a steam szervereire, így bárhonnan eléred a mentéseidet, ahova csak telepíted a játékot. Töltsd be a mentett játékot, majd mentsd el újra, de a mentésnél a "cloud" fület válaszd. Ugyan még nem próbáltam, de gondolom csak mûködik rendesen...
Sziasztok! Az a probléma, hogy a második körben állandóan kifagy a játék. Amikor felül az utolsó zászló jön, akkor hibát észlel és leáll. Másnál is volt ilyen probléma,a mi a megoldás? (Gépem: AMD Phenom II X4 955, 4 GB RAM, ATI HD 5670 1 GB GDDR5)
Az elsõ sort rosszul írtam. Szóval az a lényeg hogy normal adón általába stagnálás van. Ez egyébként nem teljesen igaz, mert artokkal, meg épületekkel el lehet érni némi növekedést, de csak a minimál adóval lehet hatezer plusszos vagyonú tartományokat csinálni.
Ha magas az adó, nem nõ a gazdaság. Ha magas szintre emelsz, akkor meg konkrétan visszaesik. A lázadások viszont elkerülhetõk váltogatós módszerrel.
Én úgy szoktam hogy a legelsõ 2-3 körbe feltolom maxra, hogy legyen egy kis kezdõpénz. De utána a meddig csak lehet próbálom minimumon tartani, hogy fejlõdjenek a tartományok. Néha mikor krízis van - mondjuk blokád vagy hasonló - akkor feltolom low-ra. Mikor elkezdõdik a zúzás, és meggazdagodtak a tartományok, akkor már fel lehet rakni normálra. Olyankor már nem baj ha megállnak a fejlõdésben, és így van mibõl költeni az új területek megtartására.
A végére robbanásszerûen szokott felgyorsulni a terjeszkedés, és gyorsan vége is a játéknak. De ennek finanszírozásához tápos tartományok kellenek, amit a játék nagy részében alkalmazott minimális adóval lehet megalapozni.
Ha rush-ba nyomod, és nem fejlesztesz, lehet végig normal az adó. Ehhez alég profinak kell lenni, és nem árt némi szerencse. Nem nagyon van más lehetõség ha gyorsan akarsz végezni. Szerintem az új peccsel kicsit nehezebb lett a játék, lehet hogy ez a módszer már nem is mûködne egyáltalán.
Úgy hárman figyelmeztettünk erre, de szerinted marhák vagyunk és azt szeretted volna, hogy inkább mondjuk azt, amit te szeretnél, mert annak jobban örülnél, ha azt hallanád...
Figyeljetek már, hogy van ez??? Nekem CSAK a kieg van meg havernak meg CSAK az alapjáték és ha õ indít egy kampányt akkor én még a lobby-ba be tudok lépni, de rövid töltés után mindkettõnket kidob a fõmenübe. Ezek szerint nem lehet a kieggel a sima kampányt tolni multiba?? Hogy single-be nem lehet az egy dolog, de multiba sem?? Próbálta már valaki? Csak azt nem értem, hogy akkor mi a fenéért van benne az alapjáték is a telepítõbe... és mért ekkora.
ÖÖ nem tudom mit értesz negatív tulajdonság alatt, én azt szoktam, hogy ha nagyon vergõdnek egy-egy tartományban, akkor vagy nem kell adózni vagy minimálisra veszem az adót, így elkerülhetõ a lázadás. Bár nem tudom melyik játékkal játszol, gondolom a sima shogun 2-re gondolsz. FOTS-ban van egy egység, olyan mint a metsuke, nem tudom mi a neve hirtelen.. Õt be lehet küldeni a lázadozó városba, és lecsillapítja a népet. Lehet a metsukével is meg lehet ezt csinálni, nem tudom.
Lehet játszani az adózással úgy, hogy 1 körben felemelem aztán a következõben meg visszaveszem, hogy ne törjön ki lázadás?
Nekem is nagyon bejön, fõleg, hogy város támadásnál a tengeren lévõ hajóimról kétszer úgy megszórhatom, hogy csak öröm nézni. Volt hogy több száz embere repült szerte széjjel. Valakinek nincs kedve majd multi kampányt indítani velem?
Én nem ajánlom a vazallussá tételt, max 1-2-t. Én beszívtam most velük, 3-4 vazallust csináltam a hátországban és egymás ellen fordulatak, stb, tehát sok értelme nem volt, most veregethetem le õket.
Hardon nyomom egyébként, nem értem miért nincs külön opció a csata nehézség és az alap játék nehézség beállítására, mint a régebbi total warokban. A kampányban kemény az AI, csatánál viszont úgy is elverem, ha oda se nézek.
A vazallus csak egy biztos kereskedelmi partner és valószínûleg az támad meg legkésõbb.Az én vazallusom pl. Szerette volna hogy segítsek neki de sajnos politikai okok miatt hozzáteszem rengeteg pénztõl estem volna el ha megvédem, nem tehettem meg.A vazallus elvileg arra jó hogy védje a hátországot,mert ha van serege és papíron háborúban áll az ellenségeddel aki épp partraszáll vagy bemasírozik az országodba,meg fogja támadni és megpróbálja legyûrni.Most a vazallus helyett van egy nagy cimbim sajnos nem lehet kihasználni a játék végéig.Ja mellesleg a FOS egy rettenet játék. :D 1.Nem lehet abbahagyni. 2.Az AI Fossa ki magábõl az egységeket ha szövetségben vannak ráadásul egymás mellett tanyáznak meg se lehet õket támadni csak több sereggel.AI+Lovasság+tüzérség+legendary:)=A játék még mindíg játszható csak egy "kicsit" nehéz.Ugyanúgy szórakoztat mint az alap játék anno csak most ez új és több minden van benne.Csak ajánlani tudom.
Megvettem én is 2 napja a Fall of the Samurai--t. Ezt a vazallus dolgot, nem nagyon értem. Mire jó ez? Ha háború van mellém áll, de csak papíron! Ugyanis egységeket nem küld, aranyat nem küld, ha embargót kérek nem adja be, ha közös támadást kérek nem akarja stb. Szóval én le szoktam nyomni õket és elfoglalom a városait. Egyéb ötlet, hogy lehetne jobban használni õket?
Nagyon jó ez a fall of samurai, jól eltalálták a hangulatot meg mindent :)
Viszont ebben is vannak még mindig érdekes diplomáciai bugok, a hajam tépem már attól, hogy pl a vazallusaim, vagy a szövetségeseim blokádolják a kikötõimet, és ugye ez rengeteg pénz kieséssel jár, megtámadni viszont nem tudom õket mert akkor hadban állnánk..
nem-nem, akármennyi körön keresztül müködik, kiprobáltam...igy viszont hiába rabolják akárhány hajoval, egy körben sem vesztek pénzt...ezt csalásnak tartom igy, ugy hogy én nem használom
A shogunhoz mért nem gyártanak egy ilyet?:Dhttp://www.youtube.com/watch?v=IjMWVjDfdT8&feature=fvwrel Róma a szívem csücske :)
Hát én még ilyet nem láttam, de szerintem nem bug. Szerintem csak arra a körre vonatkozik amibe épp vagy, és mielõtt lefut a következõ kör, úgyis lerabulják újra ha rájuk kerül a sor, ugyan úgy ahogy te kilptél belõle.
Nálam ilyen gond nem lesz. Kerszetény lettem, és bazinagy hajókkal vadulok. Még ne mis próbáltam eddig, jó sok játékot végigbénáztam kereszténység nélkül. A keresztény hajók brutálisak. A papok is jobbak mint a buddhisták. Ágyút viszont nem fogok használni, az már csalás lenne XD