Megrendeltem én is a kiegészítõt, jár fasza poló meg poszter, bár inkább alsógatyát szerettem volna :S de mai világba örüljünk ennek is. Bár egy Hattori katana azért megdobogtatná a szívem. De sebaj a doboz is szépen fog mutatni a polcon.
Azért jó tudni hogy nem volt hiábavaló az áldozat. Kicsit féltem mer az orákulum szerint fekete kakast kellett volna áldozni, de én inkába a szomszéd tyúkudvarának vérét ontottam, a szent cél érdekében, hogy a sógunt végre megjavíccsák! A lényeg hogy sikerült.
Arra készüljetek fel, hogy ez a javítás kb. ~10GB méretû :D ...és hát nem hasít a Steam, legalábbis nálam most nem nagyon.
A realism modot amúgy se biztos hogy végigcsinálom. Kicsit viccesbe ment át az az egységkorlátozósdi. Miután feltuningoltam az ügynökeimet, útra keltem. Tegnap azzal szórakoztam, hogy a papokkal leírtotta ma többi ügynököt, a nindzsával leszedtem a tábornokokat, a matsukével meg megveszem a seregeket.
Mivel mindenki számára korlátozottak az egységek, kicsit átbillent a mérleg, mer rám ez annyira nem vonatkozik. Ezzel a módszerrel be lehet gyûjteni a legkeményebb szamurájukat. Viccesen primitív lett a játék miután kiismertem. De nem vagyok meglepve, az összes mod ilyen, mindíg van valami amirõl megfeledkeznek, pedig lehet hogy a végére bekeményedett vona ha nem így játszok. Az ügynökökkel annyir a magam malmára hajtottam a vizet amit elõtte a mod új szabályai terelgettek, hogy rossz nézni XD
Fasza Ha végzek indulhat is a sógunozás. Most vettem meg az összes dlc-t.
Na most lett a világ legjobb játéka a shogun 2. Javították a sync errort rengeteg más bugfix is van az Ai imprúvolva lett 40 egységet is feltudsz vonultatni a csatában :)Töltikélés redukálva lett úgy 30%-al géptõl függõen ééééééés 22 új battlemap.Csodás 1 év után sikerült befejezni a játékot.
Valamit elkezdett tölteni a Steam a Shogun 2-höz, nincs tippje valakinek, hogy mit?
Az a Shogun2 dlc! Amire te vársz/gondolsz az Fall of the Samurai ! Az új game! 19.századi Japán! Gatling géppuska és Armstrong ágyú, melyek új, harmadik személyû módban irányíthatók. Erre leszek piszkosul kíváncsi:D
Lassan oda jutunk ,hogy kiválasztasz egy katonát és harcolsz vele! :D
Valaki nem tudja hogy lehet co-op modba jatszani tunngle-n ? FLT verziom van.
:)) Tegnap kezdtem el, meg nem nagyon vágok mindent, de elsore jonak tunik, uj egysegek uj karakterek, uj epuletek szoval eleg kellemes eddig es elsore ugy lerohantak mint a sicc:))) Szoval nagyon resen kell lenni mert mindenki az ellenseged meg azok is akikkel ally vagy:)
De ennyi penzt boven megert, eddig jo sot kicsit jobban tetszik mint az alap game.
Csak szólok hogy 75%-os leértékelés van a Shogun 2-re. Vétek lenne kihagyni!
Én is kerültem hasonló helyzetbe amit a sok lúd disznót gyõz + auto resolve kombinációval oldottam meg. Sok íjász kishajó kell, azok egy kör alatt kint vannak, sajna a blokád pár körig fennáll, és a kishajók legyártása is kidobott pénz, de talán megéri ha a kereskedelembõl ennyit tudsz leakasztani.
Én se önszántamból mentem neki a hajrá tenger hadmûveletnek, de elég hamar sikerült felfedezgetéssel jó kereskedelmi útvonalakat kiépíteni, és máris jöttek a kalózok blokkolni a kikötõt, ami instant -2000 bevétel :)
Ja még annyi hogy azt írték a játék a gazdaság miatt nehéz. Ez valószínûleg azért nem érint engem, mert a szamurájok és a papok fenntartása alacsony. Az épületek mondjuk eszetlen drágák, de nemigen kell másra költeni.
A zsoldos roninok fenntartása eszetlen magas, és az ashigaruk is drágák a létszámuk miatt, de ilyesmit meg nem használok. Az adó minimumon van, hogy zsírosodjanak a tartományok, és elég szépen jön a pénz. Szóval a híresztelés miszerint gazdaságilag nehéz lenne a mod, az nem igaz, csak alkalmazkodni kel la körülményekhez.
Példaként az egyik monkom fenntartása 5 koku, a szamurájoké 40 körül mozog. A zsoldos ronin 150 körül van, a ashigaruk 120 körül. Kiképzésben mondjuk épp fordított a helyzet, a papok 1000 fölött vanank, az ashugaruk 1-2 száz. Mindenesetre bõven nem éri meg vacak katonákat használni. A szamurájokat meg a papokat kell kigyûjteni.
Én meg közbe elhaladtam a realism moddal, és nagyon tetszik a hülyeségei ellenére is. Bár azt írták ott ahonnan letöltöttem hogy ez egy nehéz mod, ez sajnos nem igaz, hiába játszok legendary-n, de nem is azért tetszik mert kihívás lenne, hanem azért mert tök másképp kell játszani.
Az egységek száma limitált benne, nagyjából 1 sereget lehet összerakni, legalábbis ha kigyûjtjük a szamurájokat, nemigen jön össze több csak a legvégére. De egy ilyen sereggel élvezet harcolni. A gép ashigarukat is használ, így neki általában 2 serege van. RD az nemigazán lesz, jó nagy területem van, de a hírnevem még sehol, tehát nagyjából mindig 1 ellenfél ellen kell csak harcolni.
A fentiek miatt az ügynökök felértékelõdnek, mivel nincs sok katona a térképen, sok helyen lehet lázítani a papokkal a népet. Ez arra is jó lehet hogy elcsaljuk az ellenség seregét. Ha leverünk egy sereget, gond nélkül elfoglalható az ország, nincs az a tömeg mint az alapjátékban. De olyat is csináltam hogy majdnem minden tartományát fellázítottam, a seregét beszabotáltam, így nem tudta magát megvédeni, és a lázadók kirántották a segge alól az országot, egy tartománya maradt, amit a hadüzenet után behúztam, így nem is kellett vele megküzdeni csak a városõrséggel. A lázadó tartományokat is sokkal könnyebb volt elfoglalni, mintha védte volna õket.
Nemsokára végigérek a legfontosabb fejlesztéseken, ami egész más mint az alapban. Ha meglesz minden egységtípus, lehet hogy egy második sereget is ki leget rakni használható katonákból. Már a no-dachi is valami brutál, 45-en vannak, de korlátlan mennyiséget tudnak ölni, kíváncsi vagyok milyen lesz ebben a modban a katana hero:)
Ez szerintem egyértelmûen a morálbónusz miatt van. Én nem is szoktam hajó-csatázni az elején, túl drága mulatság mert mindig javítgatni kell õket. Sengoku dune-el azért szoktam harcolgatni, az már egész jó, csak ahhoz azért építgetni kell viszonylag sokat. Egyébként csak olyan helyen érdemes hajót gyártani ahol 3xp-vel jönnek ki, azzal azért lehet valamit kezdeni, és elég gyorsan 5xp-sek lesznek ami már egészen használható. De még ezekkel sem az igazi. A fejlesztések hozhatnak változást. Azért a fejlett japán hajók közt is vannak egészen kurvajók. Persze az európai hajókkal nem versenyezhetnek, fõleg nem a blach shippel. A mori bónusza szerintem felejtõs, én azért szerettem velük játszani, mert van a közelükben kovács, vas, ló, és íjkészítõ is. Ja és a daimjo-t jobb megöletni az elején valami csatába, mert annyira öreg, hogy kár belé az xp, jobb ha helyette a fiatalok fejlõdnek.
Mori-val kezdtem tegnap, lenne 1 kérdésem. Hajók morál bónusza mitõl függ? 5-bõl 5 alkalommal amikor az ellenség közepes hajója közelharccal megrohamozta a megegyezõ típusú hajóm fedélzetét, az én hajóim adták fel, pedig a Mori hajókon 20%-al többen szolgálnak, ráadásul az íjászaim is nagyobb kárt okoztak, mivel abból is több van. Lehetséges, hogy a támadó fél ekkora bónuszt kap? Admirális és hasonlók nem befolyásolhattak, mert kb. 15. kör táján zajlottak eme csaták. Teszem hozzá automatikus csatákban mindig jobban alakult az adott harc.
Én hétvégén a realism modot néztem meg, érdekes.
Legnagyobb sajnálatomra coopperatív módba nem mûködik jól. Nem végzetes a hiba, de gyakran kivág asztalra, 4 ilyet láttunk pár óra játék alatt, és esélyes, hogy a játék végén mikor körök hosszabbak lesznek, sok bosszúságot okoz, ezért abbahagytuk.
Single playerben viszont talán megér egy játékot. Sajnos minden egységet fejleszteni kell, a játék elején ezért nem is lehet nagy sereget tartani, 1- 2 tartományt be lehet húzni azzal ami van, aztán pihenni kell, mert a gép viszont tudja hozni az egységeit, neki gyorsabb a fejlesztés. Ha minden ki lesz fejlesztve, akkor fog elkezdõdni érdemben a játék. Sajnos ez a rész valami dög unalom, és sokat kell várni mert eltart egy ideig a kör vége a sok nép miatt. El is lehet rontani mint én a legutóbb, mert az a néhány néhány katona amit gyorsan ki lehet hozni azért kellene, mert védelem híján elõbb utóbb megtámadnak. Az elsõ 20 körben mondjuk elég volt 3 general, a játék egyik hibája hogy a korai egységeket korlátlan mennyiségbe lehet velük ölni; kisebb, kétezres reregeket meg lehet fogni 90 emberreL :) Szóval azért vannak benne faszságok... De azért mikor négyezres sereg jött, a generalok már kevesek voltak, pedig akkor már négy testõrségem volt. Kellett volna gyártani 1-2 szamurájt ami már ki volt fejlesztve. Pár dolgot amúgy is másképp akarok csinálni, ezért nem bánom annyira hogy újra kell kezdeni. Egy dologtól azért félek kicsit. A csaták nagyon lassúak, elég sokáig kaszabolják egymást, remélem hogy a végén mikor nagy seregek lesznek nem fog túl sokáig húzódni egy ütközet.
Aztán ott az 576 , Cdgalaxis !
Én elõrendeltem ,viszont 3 lehetõség adott honnan is veszed meg! Ezek mondjuk edition-ok!
Köszi, ez már bíztató. No és az ágyúk? Valahogy 1ik campaign-ban sem sikerült odáig eljutnom hogy egyáltalán legyen 1 db is, bár tetszett ahogy az ellen egyszer átlyukasztotta a falat amin az íjászaim lõtték a hangyákat :D :D
Pedig lehet ám az ostromgépeket is használni, csak nem a falat kell lõni velük. Én ostromhoz két mangonelt szoktam vinni és a védõsereget lövetem velük. A gyalogságot csak akkor indítom amikor már kifogyott a lövedék. A kis helyen összezorult védõseregben elég nagy kárt tudnak tenni, sajnos mezei ütközetben semmit sem érnek az tény. A hojoknál tényleg többet ér a sok pénz mint bónusz mint az ostromgépek, de azért ha már vannak szoktam használni õket. Nekem a puskás szamurájok okozták a csalódást semmit se érnek.
sziasztok... a blood modot csinálom és minden utasítást követtem amit írt.. minden pack mûködik csak a blood pack nem. a graphic options-ban nem tudom kipipálni a blood effect-et. ez nem attól van mert nem jó hejlõl töltöttem le,mert steamen keresztül szereztem. nem tudnátok segíteni?
Igen, a Hojok-al alapból gazdag tartományokkal kezdesz, szóval ha odafigyelsz már a játék elején igazán meg tudsz erõsödni. Amit minden klánnal ajánlok, hogy ha tudtok már a kampány kezdetén mennyetek rá az ügynökökre, mert rengeteget tudnak. A Shinobikkal (ninja) a szabotázst ajánlom. Az ellenség gazdaságát 3-4 (még nem is top-ra kifejlesztett) shinobival teljesen szét lehet verni. Mellettük a papokkal meg felkeléseket lehet szítani. A lényeg az hogy együtt használjátok õket. Klánokat töröltem így el a föld színérõl. (Ez a taktika minden nehézségi fokozaton simán mûködik). Néha még a hadseregemet sem kellett használnom. A metsukékkal meg a városigazgatást (censor) fejlesszétek ki. Jelentõs bevételforrást jelentenek egy-egy gazdagabb tartományban. Ja és ha áttérsz a kereszténységre. Én igazából csak azt az elõnyt látom benne hogy legyõzhetetlen flottát tudsz építnei. 8-9 Nanban kereskedõ hajóval uralhatod a tengereket. Igaz sokba kerülnek és lassan készülnek el, de a fenntartásuk, ahhoz képest mit tudnak nevetségesen kevés. A csatákat meg mind manuálisan kell lejátszani. A morikkal 1 db nanban hajóval egy teljes 10 hajóból álló flottát semmisítettem meg emberveszteség nélkül. Az egyedüli veszélyt a gránátos csónakok jelenthetik, de ha jól manõverezel és az elején azokat veszed célba azok sem jelenthetnek akadályt. Szóval ezekkel a hajókkal már nem kell félned a hátországi partraszállásoktól és így több pénzt tudsz megtakarítani. A multiplayer is megéri szerintem. Legalábbis nekem tetszik. Jó kis csatákat lehet vívni.
Az ostromgépek felejtõsek. Nagyon figyelni kell mire költi a játékos azt a kis pénzét ami van. Túl nagy luxus épületeket felhúzni ilyesminek; mondjuk alapból ott van egy gránátos gyártó, amit lehetne fejleszteni, de én azt lebontottam.
Akkor leszel hatékony ha elsõdleges célod egy olyan sereg felállítása amibe sok a szamuráj. Egy jó seregbe ezen kívül lovasság is kell, az elején a könnyûlovasság is hasznos tud lenni, de azzal nagyon óvatosan kell bánni, leginkább a menekülõk összeszedésére jó.
Értelek, csak hát eddig tapasztalatom a játékkal a Hojo-ban kimerült. Nagyon az ostromgépekre akartam rámenni és sajnálatos számomra hogy nem olyan hatékonyak mint gondoltam.
Részemrõl az ostromgépezés is kimaradt, a szamurájok hatékonyabbak, a Hojo bónusz semmit se ér, viszont az a rengeteg pénz ami ott van, mindenért kárpótol. Ha már elég nagy vagy, megengedhetsz magadnak egy harmadik sereget is, amivel a hátba támadókat ki lehet takarítani a hátországból, csak fel kell készülni az RD-re.
A Hojo-kal szerintem nagyon könnyû. Nem kell vacakolni a gránáttal. Ott a kezdõtartományban a kovács, 2 kör a bushidó, 2 kör a sword school. Után jöhetnek kifelé a katana szamurájok...
A kezdõhelyen aranybánya van, kelet felé nagyon gazdag a környék sok zsíros farmmal. Még szomszédokból is van elég, hogy le lehessen õket húzni. Ezek teszik a Hojo-kat a leggazdagabb néppé. Nem sok nép van amelyik már az elején elbír tartani 2 szamuráj sereget, de a Hojo ezek közül az egyik, úgyhogy igazán nem értem mi okozhat nehézséget.
Nekem Hojo-val eddig 2 hosszú kampányból egyszer sem sikerült nyernem. Egyszerûen nem tudom kihasználni a klán adottságait, a gránát hajítók is csak a várvédelemnél okoznak nagyobb mészárlást, a mangonelek meg úgy használhatatlanok ahogy vannak. Várfalat még csak bezúzzák hogy ha 1 pontra koncentrálom a lövést, de azt is csak akkor amikor már majdnem kifogy a naftájuk, és a sziklafalat így is úgy is meg kell mászni. Erõsebb ostromgépet nem volt alkalmam kifejleszteni, mert a praktikusság elve arra sarkallt hogy inkább szamurájokra gyúrjak, mert erõssen szorongattak ellenek minden oldalról. A taktikám az volt, hogy kiterjesztem a birodalmam észak felé, hogy ott már senki ne zaklasson. Ez sikerült is, de nem láttam túl sok elõnyét, mert hatalmas méretûek a tartományok arra, és ez megnehezíti a csapatmozgatást. Arra jó volt, hog feltápoljak egy fullos sereget és elfoglaljam Kyoto-t, de a Chosokabe partra szállt az említett óriás területû északi hátországba és védelem nélkül kicsinálta a birodalmam belülrõl.
Azért ha van valakinek nyerõ Hojo taktikája azt szívesen olvasnám, fõleg ha tudja valaki hasznosítani az ostromgép tudásukat, mert az a dolog ami szimpatikussá tette õket a szememben. Empire-ben is arra gyúrtam mindig hogy a Maratha-k gigász ágyújával terrorizáljam a népet :)
Fukushima tartományban a megnövekedett sugárzási szint nem volt káros hatással a sorozási rátákra? :)
Nekem is ezért tetszik, végre jól kell játszani a gyõzelemhez. Egyértelmûen ez a Total War-ban a top.
Egyébként az Uesugi kampány a legnehezebb szerintem is, mondjuk én hosszú kampányt nyomtam, hasonlóan keleltt játszanom mint neked. Csak én elfoglaltam Sado-t viszonyleg hamar, elég gazdag tartomány az aranybánya miatt, jó alap arra, hogy elhúzzad a játékot. Kicsit késõbb meglett Fukusima is még a parasztseregegl, de csak akkor tudtam jelentõsen kimozdulni mikor kihoztam a warriormonkokat.
Sziasztok! Véleményem szerint egyértelmûen az eddigi legjobb TW. Az AI-t az elõzõ részekhez képest viszonylag normálisan megcsinálták, meg a játék jóval nehezebb is. (legalábbis very hard és legendary fokozatonon, sõt uesugi klánnal legendaryn a játék igenis kihívás volt. 7-8 év után egy tartományt sem tudtam elfoglalni, helyette az egy szál kezdõprovinciámban a túlélésért küzdöttem. Végül sikerült, igaz máig sem tudom hogy a fenébe. Rövid kampányban nyomtam ahol 1575-re kell elfoglalni 25 tartományt és Kyotot-ot, 1572 telére sikerült csak...). Szóval már egyáltalán nem olyan mint a MED2 és az Empire ahol a játék kb abból állt, hogy mindenkit lerohantam azt bye-bye. 10 éve vártam a Shogun 2-re és nem csalódtam szóval mindenkinek ajánlom. Ja IGEN!!! Végre valahára az íjászokat normálisan megcsinálták. Húúú, hát ezt is megéltük.
Egyébként mi asszem végignyomjuk ha már elkezdtük. Mégiscsak Shogun, annyira azért nem kifejezetten szar, csak gagyisztikus, könnyû mint az elõzõ részek.
Ha fullra tuningolok egy íjászt még az is lehet hogy le tudok majd lõni valakit XD
Hétvégén egy haverommal kezdtünk egy coop-kampányt a legújabb Darth Moddal. Hát vicces. Mindent a lehetõ legnehezebbre állítottunk, mégis röhejesen könnyû a játék az alaphoz képest, pedig elvileg erõsebb benne az AI. A csaták azok ahol ezt nagyon észre lehet venni. Újfajta értelmetlen szokásai vannak a gépnek, amik miatt nagyon könnyû megverni. Az íjászok meg ennél a modnál már hagyományosan használhatatlanul tönkre vannak téve. A hülye AI persze használ íjászt, így gyakorlatilag mindig túlerõbe van a player ha van egy kis esze. Az automata csaták pedig teljesen el vannak rontva, használhatatlan az opció, még elsöprõ túlerõnél is igen csak el kell gondolkodni a használatán, a legtöbb catát le kell játszani, még akkor is ha nagyon egyértelmû a gyõzelem - unalams. A tengerre meg újabban jobb ki se menni, annyi hajót spamel az AI hogy kár nekiállni irtani õket. Túl drága mulatság. Összességében az agyon hypolt Darth Mod értékelése: Az alappal érdemes játszani még mindig.
és ennek nincs-e köze a modokhoz? tehát ha az alap buildra teszek modot akkor mûködni fog?
sziasztok az mit jelent a menüben jobb felsõ sarokban hogy pl build 3241 és mik az elõnyei?
Arra figyelj hogyha jön az RD, a kereskedelembõl szerzett pénz kiesik. Csak annyi sereget gyártsál le, amennyit el tudsz tartani enélkül. Én mikor elhúztam a játékmenetet, 4 sereget tudtam kihozni ami warriormonkokból állt. A szamurájok olcsóbbak, de egyébként 4 sereg is bõven elég, a legtöbb játékomat 2 sereggel csináltam végig (mondjuk ezek mellett voltak lézengõ segédcsapatok is). Készülj fel hogy partra fognak szállni a hátországban is, és elõfordulhat hogy hátra kell menni egy sereggel visszafoglalni pár területet. Nem tudom mekkora flottád van, de a tengeren kicsit nehezebb megtartani a dominanciát, mivel egyszerre többen tudnak megtámadni mint szárazföldön, erre is figyelni kell, és felkészülni az óvatosabb hajókázásra.
Jaaaj, mekkora ez a játék! :P Második nekifutásra még maradtam normál nehézségen, Chosokabe klánnal, ugye õk az íjászok, a D-i oldalon. Szigetet gyorsan elfoglaltam, kicsit megerõsödtem és küldtem ki hajókat a kereskedelmi csomópontokhoz, 5-bõl 4-et sikerült is elfoglalni! Aztán felgyúrtam egy sereget, pakoltam mellé egy szerzetest és egy nindzsát és szépen áthajóztam velük a Ny-i szigetre. A nindzsa felmérte a viszonyokat, a 2 nagyobb klán próbálta lenyomni a shimazukat, akik már szépen elkezdtek áttérni a kereszténységre, és én pont erre számítottam: az egy szem területükön a szerzetesem elsõre sikeresen robbantott lázadást, a seregeik túl távol voltak, így 2 körön belül már enyém is volt a tartomány! Közben persze kereskedtem mindenkivel, aki az utamba került, a viszonyok is jók voltak, hiszen közvetlen háború nem volt. Ennek következtében a gazdaság is dübörgött, a nodokhoz folyamatosan küldtem a hajókat. Shimazuéknál felhúztam a kikötõt, megcsináltam az utakat és ugyan kicsit lassan, de 1560-ra enyém volt ez sziget is, úgy, hogy 2 rohadt erõs és egy alakuló sereg gazdája voltam, 8000 fölötti körönkénti kokubevétellel és elég komoly flottával! Ez ha jól emlékszem, akkor 13 provincia, 40-re hajtok, de még van 40 év és nem akarom elkapkodni. Plusz ugye senkivel nem vagyok rossz viszonyba, ugyan páran megorroltak a hirtelen terjeszkedésre, de mit ad isten, pont õk tûntek el általam :P
Csak azt nem tudom most, hogy merre tovább... a kezdõszigettõl Ny-ra ott a Hatakeyama (vagy mi) klán, de egy köpésre ott van Kyoto is. Talán arra lenne érdemes, ugyanezzel a taktikával, és akkor szép lassan megszedném magam, aztán felkészülnék a Realm Divide-ra, amennyire arra fel lehet.
Viszont mikor elfoglaltam Kyoto-t, és Shogun lettem, de még nem szereztem elég területet. A hadjárat közbe pár területet vazallussá tettem és õk mellettem harcoltak a továbbiakban és kereskedtek velem, ami nem jött rosszul, barátságos volt a viszony. Tehát lehet a végjáték velé is szövetségeseket szerezni, ha nem beolvasztom az összes területet, viszont erre figyelni kell azért. A terület növekedés ugyanúgy negatív hatással járt feléjük, vagyis a barátságos viszony idõvel ugyanúgy elkezdett csökkenni.
Egy bizonyos pont után mindenki ellenség, akár mi volt elõtte a helyzet. Shimazu klánnal voltam kb 20-22 területem volt. A Date klán volt a nagy ellenség, hiszen kyoto-t is elfoglalta és õ volt a legnagyobb és legerõsebb klán mindenki között. Vagyis magyarán õ volt a fekete bárány. Hojo klán volt a szövetségesem és vele együtt volt még esélyünk 2 oldalról szorongatni a Date területeket. Azzal, hogy nyitottam egy 2. frontot a Date hátába levegõhöz jutottak a Hojok, mert már eléggé szorongatták õket a vörös csapatok. És mikor elfoglaltam a 23. területet...puff Hojo rögtön hadat üzent és mindenki ellenség lett, akikkel vállvetve küzdöttem addig a Date dominancia ellen. Ekkor a Date klán még mindig nagyobb volt nálam.
újra én... a blood packot akarom fölrakni de nem tom hogy hogyan kell. letöltöttem valamit ami pack formátumba van és még olyat is amivel ezt meg lehet nyitni. ha valaki tudja a módját az segítsen... köszi csak jövõhét pénteken tudok fönn lenni úgyhogy addig sziasztok.
Gondolom felhigul az egység újoncokkal. Lehet jobb alternatíva lenne összevonni a tapasztalt egységeket csata után, vagy olyan területen "gyógyítani", ahol magasabb szintû egységek képezhetõk (ez utóbbi nem tudom hogy mûködik -e)
sziasztok kampánymódban összeállítottam egy max sereget, ami már átélt 3 kemény csatát. amikor a veszteségek visszagyógyúlnak akkor viszont a tapasztalatuk lecsökken.... de ez csak olyan egységeknél van, amelyek már alapból úgy lettek kiképezve,hogy 5 ös tapasztalatuk van. és már csak alig van 1 tapasztalata minden egységnek. A simán kiképzett egységek ha szereznek tapasztalatot akkor nem veszik el. ezt nem lehet kikapcsolni valahogy hogy ne veszítsék el a tapasztalatukat??
Igazábol ennyi az összes lehetõség. Egyébként nem rossz kombó ha mindkét vonalat fejleszted.
A nodacsi szamurájra én páncélt pakoltam, mert abban nagyon gyenge.
Nálam a legjobban bevált viszont a fegyverre tápolt naginata szamuráj. Azt a legkönnyebb használni. A nodacsit hiába páncélozod, akkor is fogyogatnak. Iszonyú gyorsan ölnek az igaz, de húzósabb szituba egy szívós egység jobb lehet.
Egymás eleln kiállítva õket a nodacsi nagyon lealázza a naginatást, de seregbe egész más a szitu. Ha van lovas támogatás a naginatásokkal kisebb veszteséggel lehet hozni a csatákat. Ez azért fontos mert néha elég sokat kell egymás után csatázni és nem mindig van idõ felgyógyulni velük. Felfegyverezve, meg olyan general mellett akinek ki van rakva az infantry leader, már megállják a helyüket kardos egység eleln is, de sose fognak olyan hatékonyan ölni mint azok, a sokoldalúságuk miatt viszont hasznosabbnak tûnnek. Az hogy egész jó tûrik hogy meglövöldözik õket egy kicsit, meg hogy ló ellen is jók, kárpótol a béna támadásukért, úgyis a lovasroham dönti el a csatát, nem a kaszabolás.
Ja, hát az Encampmentnél választottam a páncélfejlesztést, a Blacksmithnél pedig a sebzést, így a páncél is kapott valamennyit azért... Nem vagyok profi, ez volt az elsõ próbálkozásom, csak tapasztalgatom a dolgokat.
Itt általában az olyan keresztkapcsolások miatt van a baj, hogy pl. a szövetségeseim egymásnak ugranak és választás elé kényszerítenek. De majd futok még egy kört, és talán a nehézségen is tekerek fel, mert 1572-re meg lett a Long Campaign vége, tehát a 40 provincia, pedig ez volt az elsõ játékom (összesen Total Warokkal is, kimaradt eddig a sorozat), normál nehézség mellett.
Date klán elég erõs, a full sebzésre gyúrt, megerõsített páncélzatú date-nochi szamurájok bedaráltak mindenkit :)
RD után semmi értelme, de az elején nagyon fontos. Egyébként ha nem támadsz meg senkit, mindig csak azzal háborúzol aki téged támad egész jó viszonyt lehet tartani a többiekkel. Ezzel kicsit elhúzható a játék, és jó sok pénzt lehet gyûjteni. Természetesen akivel összerúgod a port soha nem leszel már jó viszonyba, de kereskedni sok néppel lehet, annak ellenére, hogy a legtöbb nép pusztán a sok tartományod miatt is utálni fog. Ha van olyan kereskedelmi partnered akivel az elejétõl kezdve jóba vagy, simán lehet akár barátságos is a viszony közvetlenül RD elõtt.
Azt még nem próbáltam ki hogy mi van akkor ha szövetségesem is van RD elõtt, nem tudom hogy hadat üzenne-e. Csak egy játékot húztam el annyira hogy a fent leírtakat megtapasztaljam, és sajna pont annak az egy népnek kellett hadat üzenni amelyikkel jóba voltam.
Egy kérdés: diplomáciának Realm Divide után van még bármi értelme? Mert ugye mindenki ellenséggé válik és innentõl kezdve nem nagyon akarnak tárgyalni, fõleg békérõl nem.
Amúgy is folyamatosan hostile volt mindenki RD elõtt is, pedig kötöttem házasságokat, kereskedtem és próbáltam bizalmat mutatni sokak irányába, figyelve arra is, hogy ne legyenek érdekütközések miattam...
igazándiból a kisho ninják blinding grenade-je is elöbb múlik mert úgy vettem észre, hogy véletlenül elkapta a én samurai egységem is és elöbb eltünt a támadás levonás, mint ameddig kimutatta.elõször arra tippeltem hogy easy-n van és azért lehet ez,és kipróbáltam a banzai-t és eltünt. ez az egész csak azért zavar, mert ha elöbb elmúlik a blinding grenade akkor a ninjáimat leverik.A ninjáim már vagy 50 samurait kinyírtak veszteség nélkül és utána hirtelen fordul a kocka.Innen is észre lehet venni. Amugy a banzait úgy próbáltam ki hogy nem volt körülötte senki.
Én ezt még észre se vettem. Nem lehet hogy más miatt változott az érték? Mondjuk inspiráció miatt. Ha együtt használtad a banzájjal, akkor úgy tudnám elképzelni hogy azt az értékcsökkenést láttad mikor az inspiráció múlt el.
Most csak tippelgetek ám, simán lehet hogy nem tart addig a képesség amíg kijelzi. Majd este kipróbálom, engem is érdekel, bár nem mintha sokat használnék nodacsikat.
Sziasztok lenne egy kérdésem. a no-dachi samurai egységnek van banzai képessége de rövidebb ideig tart,mint ahogy mutatja az egység zászlajánál vagy egységlapon lent. magyarul ha megnézem a képességeit az egységnek akkor elöbb elmúlik a banzai hatása mint ameddig ki van írva. ez bug vagy ilyen a játék? köszi. heló
Brazil webshop. Most meloba vagyok mobilon nemtudom a pontos címet.gooebe írd be nuuvem és elvileg kiadja.
Akit esetleg érdekel a game és még nincs meg neki eredetiben most csak ~ 1280FT-ba kerül!
Csáo please valaki mondja meg, hogy hogyan lehet átirni a hadjárat határidejét 1600-ról, vagy valamilyen megoldást erre.
Nem hinném, mert ebben az esetben ugranak a bónuszok amiket az AI megkap. Ráadásul mostanában ráérõsen játszok, nem használok ashigarukat a kampányban, a generalt meg mindíg lenindzsázom, úgyhogy minden csata nagyon könnyû. Egyébként még soha nem kaptam ellenfelet kampányba.