Kormany tamogatas: szerintem ez csak ido kerdese. Az is ertheto hogy felbosszantja azokat akik igy szoktak jatszani a Mudrunneral, es itt is szamitottak ra. FFB is lesz szerintem, az uj patch is emleget valami FFB hibajavitast (egyelore csak G29-en). Az is valahol ertheto hogy eloszor azzal foglalkoznak ami a legtobb jatekost erinti (es ezek pont a kontrollerek, ujabb kormanyok - es majd haladnak visszafele). Persze mondhatjuk hogy akkor minek adtak ki egy "felkesz" jatekot, de a jatekosok sacc per 80%-a eszre se veszi a kormanytamogatas hianyat (mert nem is erdekli, elvan nelkule). De ha az erem masik oldalat nezzuk: gondolom a jatekfejlesztes se egy setagalopp, itt-ott olvasgattam rola, eleg stresszes melonak tunik. Meg kell talalni az egyensulyt a bevetelek es kiadasok kozott, igy most bejon nekik nemi love amibol tudjak fizetni a fejlesztok tovabbi munkajat stb. Az mar cegfuggo hogy aztan tenyleg javitgatjak e a jatekot vagy hatradolnek es mar nem foglalkoznak vele, de remeljuk a Snowrunnerra most mar odafigyelnek, eleg jo kritikakat is kap. Eleg jo kis jatekot raktak ossze, en igy erzem. Persze vannak benne meg javitgatnivalok, de olyan jatek nemigen letezik amin mar ne lehetne mit javitani. A allo kocsi kormany kozepre tekeres meg talan egy rovid kis koddal a Mudrunnerba is biztos beultetheto lenne (annak ellenere hogy a talajfizika nem valtozna), persze minek? Inkabb vennek ki a Snowrunnerbol is (talan egyszeru is lenne megoldani), esetleg tegyek a menuban valaszthatonak. Szerintem sokat dob a latvany realizmusan olyan aprosag hogy egy allo verda kerekei nem allnak echte hossztengelyvonalban.
Sajnálom hogy PC-n nem működik jól a játék de azzal nem értek egyet hogy a konzolosok igénytelensége és butasága miatt a fejlesztők direkt elrontották. 32 éve játszom, az első kormányomat 98-ban vettem a Grand Prix Legendshez. Rengeteget toltam az rFactort, különböző modokkal, aztán a GT Legendset, volt pár év iRacing is - rengeteg más program mellett. Szóval valami homályos kép dereng azért a diónyi konzolos-agyamban arról hogy milyen jó szimulátor. Amit sosem szerettem a pécében hogy állandóan elégedetlen voltam a programokkal. Állítgattam a grafikai opciókat, drivereket cserélgettem, fps-t mértem, fórumokban kutakodtam, aztán hardver árakat nézegettem hogy mit kéne erősebbre cserélni a gépemben. Elégedett, önfeledt kikapcsolódás egyre kevesebb volt - kb. mindig volt valami zavaró kényelmetlenség.
Aztán úgy alakult hogy elvégeztem egy 3D-grafikus / játékfejlesztés kurzust és az ottani oktató (akkor már 15+ éve profi játékfejlesztő) győzött meg arról hogy a konzolozás nem feltétlenül csak kallofgyutizó amerikai nyolcéveseknek való. 7 éve xboxon tolom és élvezem rögtön vásárlás után a program teljesen az én gépemre szabva áll rendelkezésre, ugyanazt a játékélményt kapom a pénzemért mint a többi felhasználó, nem rosszabbat egy esetleges gyengébb alkatrész vagy rossz beállítás miatt. Nem kell fps esések után kutakodnom, nem kell 500 opciót végigpróbálgatnom, nem kell bottlenecket keresgélnem - hanem játszhatok! Napi 8-10 óra számítógépes munka után pedig nézzétek el nekem hogy nem akarok a szabadidómből órákat tölteni egy videojáték optimális beállításával, finomhangolásával. Szóval nem feltétlenül a tudatlan a konzolhasználó. ;) (Mostanában tervezem hogy újra veszek egy izmos játék-pécét: csak jó volna újra iRacingeznem és jön a Flught Simulator 2020 is - komoly repszimhez pedig mégiscsak pc kell :)
"Azt nem lehet valahogy beallitani hogy ne tekerje az allo kocsi kerekeit egyenesbe (ha elengedem a gamepadot)? A Mudrunnerban csak akkor vette egyenesbe ha elindult az auto."
Kezdjük a legegyszerűbbel NEM. A miértre is megadom a választ,de ezt csak hosszabban kifejtve tudom megtenni. Minden alább leírt a én egyéni véleményem nem kel egyetérteni,de azért több mint 400 óra MudRunnerozás és ennél jóval kevesebb óra Spintires használat azért rálátást és tapasztalatot biztosít legalább ara hogy össze tudjam hasonlítani.... A snowrunner teljes mértékben alapjaiban KonzolokrA készült, ez minden porcikájából érezhető és látható. Nem kell mást megnézni hozzá mint a kormi támogatásokat. Beledobálták azokat amik a legújabb konzolokat támogatják,a konzolosok amúgy sem nagy százalékban használnak kormit,mert miért is költenének rá és vesződnének azzal hogy azt tekergetik....de legyen benn A váltó támogatásról nem is beszélve.... A FFB-ről meg talán csak hallomásból tudnak valamit...
Egyik dolog következik a másikból. Vagyis ha konzolra készült és ők is tudják kevés konzolos fog kormival nyomulni ,minek is raknának bele normális FFB támogatást ,ha egyáltalán van benn ,mert a menüben nincs semmilyen ilyen "plusz " beállítási lehetőség. Na már most ezt a Konzolokról "portolták" vissza PC-er . Nem fordítva mint az elődöknél MudRunner. Ebből következik a normális kormi váltó támogatás is. Vissza kanyarodva a kérdésedre. Mivel a MudrRunner alapjából a spintires nagy tesója az alapjai mind arra épültek. Hogy mit is kell ez alatt érteni. Nos a kormi váltó FFB támogatást. A lényeg most jön a leglényegesebb,a Talaj-dinamika-fizika, a Kocsik-dinamikája-fizikája. Ebből következik hogy a kormányok és a váltók is majd úgy működnek mint az életben ,amit kérdeztél a középre vissza állást is. ___________________________________ ____________________________________ Így aztán nagy hasonlóság a Talaj-dinamika-fizika, a Kocsik-dinamikája-fizikája., és való élet között,legalább is nagyon jól leszimulálja. Ellentétben a Snowrunnerrel, mert ott ezek feleslegesek a controllert picit rázza közbe de ettől aztán semmi de semmi szimuláció nem következik.... Nyilván ez a konzolosoknak és úgy összességében egy könnyítés,vagy mindenki nevezze ahogy akarja....... Az hogy majd ezután drótozzák a normális kormi támogatást ,és a többit hardcore mod stb stb....az már tuti nem lesz az igazi,ha az alapokban nincs benn az amit a mudrunnerben és a spintiresben benn volt és emiatt tolták az emberek készítettek hozzá töménytelen modot,(nyilván ehhez is lesz) . Nem a csicsa és az idétlen (NEM MIND AZ) küldetések tették őket játszhatóvá eladhatóvá..... A talaj és a kocsi szimulálása és normális összhangja kölcsönhatása egyiknek a másikra. Apropó modok....melyikek is jöttek legelőször a "level" kimaxolása,a kocsik full elérhetősége. Nehogy már vesződnöm kelljen ennyit ide hamar mindent és gooooo....úgy is 20-30 óra jó esetben 40-50 óra múlva már más játékot tolok mert ez már tök uncsi annyit húzogatni a kocsikat a sárból ,letolok pár jó küldit azzal ami a legerősebb és "én" (nem én) vagyok a király... Aki használta az elődöket és ezt is használja vagy szeretné,mert azért egy kész játéknak eladottnál elég sok a korlát....az szerintem tudja és érti miről is beszélek és mire szeretnék rávilágítani.
UI:Nyilván én örülnék neki legjobban ha nem lenne igazam és hozná dinamikában és fizikában az elődök szintjét.....meglátjuk. De ezt normális kormi használat és támogatás nélkül senki nem fogja tudni eldönteni és megmondani....igazából controllerrel csak a szemedre hagyatkozhatsz ,azt a legkönnyebb becsapni...de a kormi és a vizuális együtt látást már nehezebb nyilván azt is simán lehet de van előttünk etalon amire hagyatkozhatunk.
Az eddigi legsz@rabb játék ez. Megy a kukába és rakom vissza a MudRunner-t.
Baszki, nagyon sajnálom srácok, hogy ez ilyen lett, de főképp Titeket sajnállak, hogy ekkorát csalódtatok. Remélem javul majd az egész, én nem mertem beleugrani az új részbe, mert az előzetes vidik alapján nem győzött meg. Reméltem, hogy jó lesz ez és az elmúlt tapasztalataitok után úgy véltem, hogy jó is, de ezek szerint mégsem annyira. Szomorú vagyok na. Talán majd jobb lesz, addig is van mod az MR-hez.
Ezt a mapot ajánlom van több verziója is . Russian Depths Én most ezzel tolom... Utoljára szerkesztette: endy papp, 2020.04.30. 22:04:19
Továbbra is érdekel a nap neve, szívesen szolidalok veled visszatérve a Mudrunnerhez mert bár érdekes SR de inkább én is várok a javításokra minthogy idő elött megutáljam.
Rajottem mi segit a FPS drop-on: visszavettem az arnyekokat egy fokkal Ultra ala es igy mar rendben van. A felbontas is lehet magas. Erdekes, pedig a latvany igy is pont olyan, semmi kulonbseget nem latok.
Azt nem lehet valahogy beallitani hogy ne tekerje az allo kocsi kerekeit egyenesbe (ha elengedem a gamepadot)? A Mudrunnerban csak akkor vette egyenesbe ha elindult az auto.
Jó akkor egyenlőre kuka az egész,javították a nagy semmit..... A farm simnek a gyári kormányát bezzeg támogatja. Ezek biztos szívtak valamit de sokat abból ,mikor a kormi támogatást beledobálták a játékba.... Megyek vissza Mudrunnerezni úgy is találtam egy nagyon jó kis mapot ,van kihívás bőven,majd minden kocsit javítani-tankolni kell manuálisan hidat építeni, tejet,burgonyát, csöveket kell szállítani,ja és meg kell ezeket keresni nincsenek jelölve sehol a mapon... Majd ha lesz normális kormi támogatás ,mellé FFB,normális váltó (tartok tőle marad ez az automata baromság) értékelhető hangja a kocsiknak mert ez nagyon gáz mit most produkál ..... Na akkor majd elkezdem a karriert. Most is az online részét piszkálgatták a javításba,elmehetnek oda ahova kívánom őket......
Akkor én meg sem szólalok már ami az életkort illeti..... ________________________________________________________ Remélem valami kormi támogatás jön a javítás letöltéssel. Mert az egyik fórumon olvastam tegnap hogy van akinek a T300 is felismerte. Jó nekem a G27 nem is volt a listában ....remélem csak eddig mert össze karmolom magam. Igaz 2 napja el sem indítottam,majd most tuti mert.... Most tölti 2.13 GB. Itt a javítási lista,de ebben sem látom hogy engem érintő dolog lenne..... Na megyek meglesem. Javítási lista Utoljára szerkesztette: endy papp, 2020.04.30. 19:08:15
"33 evesen meg mindig gyerekkent leköt a szenvedés a sárban:)"
Ne aggódj én 43 vagyok, és én is rákattantam. :) Fülessel játszottam, éjfél körül elbóbiskoltam (így öregesen :D) Baszott nagy csattanás - kinyitom a szemem és látom nekimentem egy szalagkorlátnak. Na jó, console off, aludjunk. :D
Tegnap sikeresen fel 2-ig toltam,alig haladtam,elkezdenék valamit aztánelmegyek másféle.Jobb oldalon vannak durva részek.
Kutyaugatás lehet hallani a hazak környéken.
Par papírember vagy pl az éttermek,sörözőkben lehetne üvegen belül némi látszat hogy élnek itt népek.
Jó nagy a térkép és változatos,akárcsak a küldetések. Felul tálaltam benzinkutat,mondom tok jó vegre kifogyóban vagyok erre előbb meg kell találni a tankert:)
Motorhangok meg a világítás lehetne erősebb,vagy rakni tetőre valami masszív napsugarat.Ilyen upgrade van mert en nem láttám?
33 evesen meg mindig gyerekkent leköt a szenvedés a sárban:)
hátha finomhangolnak rajta majd a modderek… lassan be is indul szerintem a moddolása a játéknak... üdv.
Elsőre nekem tetszettek a hangok, de aztán leesett hogy tényleg gagyin vannak megcsinálva. Az alaphangminták nem rosszak, pl. a Fleetmasternek szég bugyborékoló hangja van, csak a hangok nincsenek összhangban a szimulációval. Pl. ha nem tartom teljesen egy állásban a gázt hanem csak finoman gyorsítok bejátszik egy gázfröcss effektet - közben meg mintha menne az alap zúgás is. Még csak nem is feltétlenül sebességváltásnál. Teljesen WTF kategória.
Kihagyott lehetőség hogy a hangokba nem fektettek több energiát. Egy motoron lehet hallani ha erőlködik. Más hangja van ha 20 tonna rakományt vonszol fel egy emelkedőn, meg más hangja ha üresben túráztatják. Talán a PC-n játszókon egy ügyes modder segíthet még...
hi. én is így gondolom... ha már ilyen munkagépekről/teherautókról van szó, nagyon rá kellett volna gyurni a hangokra... baromi sokat hozzá tett volna... pedig csak egy motorhang, nem igaz, h erre ne tudtak volna jobban odafigyelni...
Aborg ott gyanítom, h a 3G Vram a gond... a mai játékok főleg ez is... nagy területek, sok beállítás kevés lehet a 3giga... üdv. Utoljára szerkesztette: chris0000, 2020.04.30. 13:26:42
kidőlt fáknál az is használható ha melléjük állsz és oldalról csörlőzöl többet jelent mintha ugyanezt menetirányban tennéd. Az az effekt meg a lefúvó légfék lesz, a White-Western Star-nál ha a hasa félig a vízben van akkor jobbra tol egy vízpermetet.
Az már biztos, hogy üresen a teherautók jobban rugóznak és himbálnak menet közben mint megpakolva. Baromi gyorsan el tud süllyedni a sárban. Szépen bele is ragad. A csörlőzést sem lehet túlzásba vinni, a kisebb fákról simán leszakad az akasztás mivel a súly és a húzóerő egy facsemetét tényleg nem bírna el. Elkezdtem sáros utakon kerülgetni, hát ja. Kell a difizár, automatán már nem megy el mindenhol. Nagy nehezen kirángattam a tartály autót a mocsárból, kellett trükközni. Azt kell mondjam, hogy vannak benne jó megoldások. Igaz vissza lehet teleportálni a garázsba, de azzal el is vesztődik az addig felfedezett útvonal vagy terület, tehát nem marad büntetlenül ha úgy dönt az ember, hogy elég. A következő verziókban már lehetne gondolkodni túlmelegedésről, motor, csörlő viszonylatban is. Kis nehezítésnek :)
Amit viszont még csiszolni kell azok a hangok. Nagyon ratyi, hogy hang alapján szinte folyamatosan túráztatva van a motor, mintha ötezer felett pörögne folyamatosan. Ekkora igénybe vételnél már rég fel kellett volna forrnia minden hűtővíznek. Átbarangoltam az Orosz tajgás pályára, amin egy Lada Nívát tekerek, ami manuális váltós, de tök ugyan olyan a hangja és dinamikája a motornak mint az Amcsi pályán az automata váltós terepjárónak. Az is fura, hogy amikor teherautóval tolatok rá valamire bár a levegő kompresszor leszisszent ... csak a kamion fölé pöfékel valami párafelhő szerűséget. El tudja nekem mondani valaki ezt miért csinálja ?
Inkább limit kellene a spawn helyre, ha van ott valami akkor nem rakja ki, mivel az átépítés odabent történik így ez kint nem befolyásol semmit. A mellépakolósdival meg az a gond ha 20at raksz ki a garázsból akkor már annyit kéne egymás mellé rakni , az meg több hibalehetőség, így se tökéletes a dolog a spaw helyekkel. Itt egy traler store-os bug, vagy az crane vagy az egész koncepció, de ameddig nem tűnik el se tankolni se küldetést leadni nem lehet, szerencsére ez még egy menübe visszalépéssel orvosolható.
Ez tényleg idétlen kis bug! :) Remélhetőleg kijavítják, nem sokból tartana hogy a garázs mögött egy üres helyre spawnoljon az autó, van ott rengeteg hely.
Nálad valami szűk keresztmetszet lehet az fps esések hátterében. Próbáld meg végig próbálgatni egyesével a beállításoknál mi az ami ennyire eszi. Mint írtam is korábban az antialiasing-ot kipróbálhatod teljesen kikapcsolni. Én ezen a téren nem panaszkodom eddig full maxra tolva viszi szépen 5760x1080-ban Egyedül a antialiasing van TAA ,de kipróbáltam feljebb tenni MSAA-ra szebb nem lett de zabálta az fps-t. Az tuti kell neki a jó erős hardver. Pörög is rendesen minden a gépben használja minden porcikáját. De nyilván lehet optimalizációs problémai is a háttérben ,hogy a gyengébb konfigoknál ilyen fps eséseket okoz.
Én ezt már a legelején láttam csak nem akartam mutatni.... Még az a jó hogy igazából nem akkora hiba, mert itt simán tudod használni ,mind kettőt. Itt még nem sikerült úgy megoldani mint az FS-ben hogy szépen egymás mellé rakja őket. De lehet majd javítják.
Ez viszont egy hiba. Garázsból kiküldtem egy teherautót. Majd a másikat is elkezdtem átnézni, és azt is kiküldtem. Hátul mindkettő megjelent. Egy helyen :) Egymáson :)
Utoljára szerkesztette: Yag, 2020.04.29. 20:52:38
Nekem is tetszik, babralgattam vele (ugy latszik nem birok varni a patchokig :) A kontroller kiosztasnal a D beallitast valasztottam, az tunt a leginkabb "mudrunneros"nak, persze vannak kis elteresek de mar meg is szoktam. Egyedul a potkocsi kameranal szokok meg mellenyulni (es kikapcsolom helyette a motort), most a jobb joy-t kell benyomni. Amugy a vezerles okes. A zenet es a zizis filmszemcseket kikapcsoltam. Ezzekkel a FPS esesekkel nem tudok mit kezdeni, egyedul az segit ha leszedem a felbontast 1366x768-ra. De meg igy se tuti, mert a hajnali/esti fenyeknel igy is leveszi 30 FPSre. De legalabb napkozben mar nem esik le 30-ra, kb. tartja a 60-at (neha azert leesik majdnem 50-ig). A kartyam GTX 1060 3GT. Bizok a majdani patchokban.
Meg par technikai dolog: ilyen jatekban ahol a lenyeg a talajjal valo interakcio nem szabadna "szellemkoveknek" heverni uton-utfelen! Arra gondolok hogy nem fut rajuk a kerek hanem belemegy a ko poligon-objektumba. Mindjart a jatek elejen felmentem jobbra a felso utra hogy az ottani kilatot is erintsem, es arrafele meg lapos nagy sziklak is voltak amiken igy athaladt a kerek. Persze nem minden ko ilyen, vannak jok is. Es az utfestesek (felezovonalak, lehullott falevelek stb.) is par centivel a talaj felett lebegnek, szinten zavaro ha nagyon figyelem a kereket. A gumi benyomodast eddig nem vettem eszre, de szerintem lesznek majd puhabb kerek is (a garazsig eddig meg nem jutottam el). A jatek elejen a feladatokat meg a kiirasokat elegge gepiesen kezeli, mert megdicsert a bejelolt kilato erintesenel hogy "feltartam az elso kilatot" pedig az mar a masodik volt. Meg a technikai megoldasokhoz: kar hogy a sotetben a reflektoraimtol nem vetnek arnyekot a targyak, azt nagyon birnam. Sajna a GTA4 ota nem sok jatekban lattam. De tetszik a jatek, szepek a verdak, neha nagyon pofas a bevilagitas is, tenivalo is van boven.
flyinghigh kollega már upgradelte a Chevyt, szerintem az volt a siker kulcsa. :) Tegnap este kipróbáltam az előrendelés-ajándék Navistar csőröst. AWD, nincs diffi-zár, utcai gumik - de megy árkon-bokron keresztül - igaz pótot még nem akasztottam rá. Majd ezzel nekifutok még egyszer a tartálykocsis küldinek. Egy hibája van csak hogy a berácsozott szélvédőn át elég rossz belőle a kilátás. Amúgy nagyon ígéretesnek tűnik, már így upgradek nélkül is.
Nem tudom de nekem az elején még saját magát is alig tudta kihúzni a sárból nem hogy mocsárból,el is adtam amint lehetett. Talán 5 km mentem vele. Lehet te más játékot kaptál.... Utoljára szerkesztette: endy papp, 2020.04.29. 08:49:17
A Chevy pickup (a kezdő járgány) V8-as motorral nagy gátlókkal slick kerekekkel lazán kihúzta a mocsárban ragadt csőröst , csak gázzal kellett jóformán játszani, ugyanez a kombó alaszkában is úgy ment fel a megmentendő másik Chevy-ért a hegyre 1-2 csörlőakasztással mintha kötelező lenne. A jégen csúszik mint az állat na de a többi terepen elég gázul viselkedik és ez csak egy momentum a 'tovább fejlődött' fizikából.
De elárulom.....én a másik végén vagyok mikor rommá törik a kocsid és javítani kell,kasznit javítok profi szinten (ezt nem én mondom a kuncsaftok) huzató-egyengető padon. 1 ilyen és egy kisebb van itthon ezekkel dolgozom,nyilván a gép nem minden,kell az ember is. Így aztán elég rég csinálom ahhoz hogy tudjam mi mikor és miért történik...
Osztom ez így van a játékban. Először a tajgán mondom jó lesz ez ennyire van lóvé ,felfedezem vele a tájat....pedig terepes ez is ami a hajtást illeti de a virsli kerekekkel esélytelen..... Na persze az első komolyabb dagonyába úgy állásába besüppedt ...mire a csörlő után nyúltam,vége volt,így aztán ment a kukába,motor kaput... Dobozos uaz Vettem ide is a jófajta dzsippemből egyet, Mentés a mocsárból. Majd teszteltem is az egyik helyen ,na mondom hogy húzza ki az ingoványból ez küldiben volt. Kínlódott de kihúzta igaz nem könnyen de jó móka volt. Még az is tetszik ezekbe hogy sok helyen vannak hasonló küldik hogy húzd ki a mocsárból ezt meg azt.... A mudrunnerban is az ilyen fajta mapokat szerettem ahol a legelején azzal indult hogy se benya se motor üzemképesség nem volt ,vagy épp a mocsár közepén vagy szakadékból kellett kihuzigálni hogy majdan tudd használni.
"Éppen elkezdett csepegni az eső. Előtte nap is esett"
Ugyanilyen körülmények, szintén földút. Szintén hátsókerekes technika (W124 Merci), no sperr, nyári gumi. Jó állapotú, simára hengerelt földút volt, mondom nem lesz itt semmi gond. Nem is lett, de hiába mentem csak kb. 30-al, úgy elkezdett kígyózni, kóvályogni az autó, mintha tükörjégen mentem volna, vagy még attól is jobban. Azóta csak akkor megyek a Mercivel földútra ha teljesen száraz. :)
Ezt a jelenséget is elég jól visszaadja a Snowrunner: ha nincs négykerék-hajtás és nyitva a diffi akkor elég bizonytalan az egyenesfutás ha van egy kis tempó.
Jo jatek lett, alig alusztok miatta :) Lejjeb tobbszor is olvastam hogy emlegette valaki a majdani Mudrunner 2-ot... nem ez lenne az? Szerintem de. Nem hiszem hogy jelenne meg Mudrunner nevvel meg egy jatek. A kovetkezo meg talan majd Sandrunner lesz :)
Tegnap sikerült leborítanom egy magasabb hegyről a kicsikét... Igazából nem direkt,kb 3x fordult át a tengelye körül ,nem gyorsan csak olyan komótosan. Így aztán elég jól bírta a kocsi. Ami a képen is látszik tényleg külön számolja a dolgokat. A kasznin is szépen látszanak a dolgok külön külön. A kerekeknél még vizuálisan is látszott valamelyest a sérülés,a képen val.színű nem látszik. A kaszni sérülései nincsenek hatással a menetdinamikára ,de ez nem F1... Nekem tetszik jól megoldották,az egészet. Még arra is figyeltek hogy pl:a hátsó oldalsó ablak a sérült oldalán kimozdult a helyéről majdnem kiesett. Tudom apró dolgok de na. sérülés kijelzés Az elején is elhajlottak szépen a dolgok. Kaszni sérülés Itt látszik a bal hátulján a kaszni sérülés,és a hátsó oldal ablak kimozdulása. bal oldala sérülés Engem azért is fognak meg ezek a dolgok mert a való életben is érintve vagyok ezen a téren....így tudom mi miért és hogy is történik. Más: Volt szó róla hogy az élet hiányzik a játékból ,sajna valóban,de hangokban legalább jelen van. Eddig ez volt a "legközelebbi kapcsolatom" az állatvilággal. Ha közel mentem zümmögtek de látni nem láttam őket,egy dobozt feldöntöttem de üres volt.... Méh kaptárak
Ha jobban belegondolunk akkor a sár mélysége a valóságban sem nagyon mérhető fel. Csak saccolni tudod. Aztán vagy-vagy. Persze ha már ment ott valaki és "láttad" mekkora akkor tudsz viszonyulni. Pl mindenképpen kell egy 4x4es amivel felfedezem a mapot és nem rongyoook bele minden terepre teherautóval. Én is megtettem, 2méter után bele fúródott az eleje, tolathattam ki, hozhattam a terepjárót, mert a garázst fedő kilátó tornyot nem tudtam volna elérni.
Valós szitu. Velem történt. Elutaztam pár kilóméterre egy faluból kellet nyáron valami bútort hozni. Egytengelyes utánfutóval. Személyautó, 2.5V6 kombi, hátsókerék hajtás. Meg se kottyan neki. Aszfalton. Felpakoltunk, faluvégi utca, mondom nem forgolódom feleslegesen, elmegyek kertek alatt, párhuzamos utcába át azt hajrá dodó hazafelé. Pici földes út. Tipikusan az a fajta ami méterröl méterre romlik az állapota. Elején sima semmi gond a közepén kicsi sár, aztán meglátjuk majd. Jobbra kertes házak balra szántóföld. Éppen elkezdett csepegni az eső. Előtte nap is esett. Ehh, ez nem akkora sár, majd kikerülöm a füvön ment már ott más is, ott a nyoma. Utánfutó úgy is kicsit rákönyököl a hátsókerékre, nem lesz gond. Aha. Konkrétan a földes utca közepén a sáros rész elött már eladtam. Előre már láttam nem jutok ki. Aztán már hátrafelé se. Faxa mondom, mit tuszkolták a kerék alá, hogy kapaszkodjon? Tök mindegy mit tettem volna alá, amire gondoltam, hogy elöny lesz kis hátsó súly kerékre utánfutó az most tolatásná pont csak útban volt. Mázlimra pont jött egy 4x4es Toyota helyi erő. A srác már kuncogott, mondom ja. Én voltam a hülye bocs. Nem is mondott semmit, gondolta hülye városi kijött falura... Megkérdezte előre vagy hátrafelé szeretnék kijutni, aztán megegyeztünk, hogy leakasszuk a futót, kihúz hátra, megfordulok, visszakaszt, majd azon az utcán amin bejöttem ki is battyoghatok.
Szóval még ha látni is milyen mély a sár se biztos hogy, érdemes belemenni.
Alváz felakadás: történt velem egy vicces kis epizód. A garázs telepen manőverezgettem a GMC teherautóval, és volt ott az udvaron egy kamionkerék. Útban volt, feldöntöttem, gondoltam átmegyek rajta. A két első kerék között átfért aztán valahogy beakadt a hátsók előtt. Gyorsítottam, gondoltam "kiköpi" majd valahogy oldalra - nem jött össze, hanem jött egy "gearbox damage"! Próbálkoztam még, de elég makacsul beakadt, és akkor láttam hogy a kardántengelyt verdesi - ezért sérült az erőátvitel! Idétlen szitu volt, de jól látszott belőle hogy nagyon pontos fizikai és sérülés modell dolgozik a játék alatt: nem egy láthatatlan sík lap az autó alja az ütközésfigyelésnél, hanem tényleg csak akkor sérült a gép mikor az elszabadult kerék konkrétan a kardánt ütötte. Na erre mondom hogy igényes, profi munka- AAA kategóriás, százszor nagyobb pénzből készülő játékoknál is simán elkamuznak ilyen részleteket, itt pedig tökéletesen ki van dolgozva.
Észre vettem mikor a dzsipben belülről hátra fordultam hogy nagyon szépen ki van dolgozva a belső tér. a többi kocsinál is,,nem olyan mudrunneres baltával kifaragott grafika.... A hátsó öv csatja ide-oda mozgott vezetés közbe.... Azért ha már ilyenre is figyeltek azért nem rossz. Na nem mintha sokat számítana ,de na. Azt figyeltem meg hogy az utakon ,összességében több területre érvényesen,már nincsenek azok a durva iszapszerű ingoványok lépten-nyomon ,valahogy másként oldották meg ,hogy ez mennyire jó vagy sem ,egyén függő. Ahol meg aztán ingovány van ott nem egyszerű kikepesztetni ha egyáltalán sikerül. (Alaszka aszfalt korcsolya pálya....) Küllemre ez most jobban néz ki és szerintem valóságosabb... A kocsik mozgása is át lett dolgozva ,de így hogy már mentem velük (no csak párral) valahogy más. Tudom korábban még azt mondtam hogy árkád @os ,(a vidik alapján) de már annyira nem merném kijelenteni. Biztos könnyítettek a talajon hogy ne keljen ezekkel a kis kapacitású kocsikkal minden méteren csörlőzni,de ha úgy vesszük ,a játékosság került jobban előtérbe,. A föld és a sár úgy összességében teljesen más talán valóságosabb,ezek nem az orosz csodák amik mindenen átrongyoltak,. Ha ide is azt a talajt abban a formában tették volna akkor ,tuti sírnának a népek ,. Hogy ez ebben a formában mennyre elégíti ki mindenki igényét ,hát ez is jó kérdés és egyén függő. Szerintem ha nagyon akarja mindenki megtalálhatja a neki tetsző dolgokat a játékba. A terep nagyon változatos. A karrier úgy szintén ,mert ha uncsi át mész egy másik mapra és ott tolod. Apropó szimuláció a sérülési modell ,most sokkal aprólékosabb ,így kipróbálva nem lett lebutítva (korábban úgy láttam a vidik becsaptak) Nem mondom vannak ütközéseknél furcsaságok néha de,azok a mudrunnernél is voltak-vannak. Az megint pozitív hogy részletesen látni a kocsi több fő elemei menyire sérültek,a futóműtől még azért elmegy tovább ha csak az egyikkel van nagyobb gond de szerintem ez is kocsi függő majd idővel ezt is jobban átlátjuk. Ami a külső sérüléseket illeti(vizuálisan) ezt sem butították le,látni hol mi sérült épp ha komolyabb a gond a kasznin... A futómű fizikája is más szerintem ,de ezt pár kocsiból egyenlőre annyira nem lehet tutin megítélni,... Összességében teljesen más minden ,tuti van benn könnyítés ,de ez mint írtam is én a talaj dinamikának tudom be több a kemény talaj ,de viszont a mocsár az elnyel örökre.... Csak már kormival tolhatnám....addig valahogy elleszek a controllerrel valahogy....de nagyon rühellem...
szerintem némileg meg lehet érezni az esőt. pont akkor jött mikor a pótkocsis verát tuszkoltam át egy hegyen. jó kihívással teli is a játék. csomót kampóztam, a végén pedig a kiskocsit is be kellett fognom hogy húzza a tehert mert pont az a pár newton erő hiányzott. az is tetszik hogy sok a feladat és lehet választani, és nem könnyű nagyon egyiksem (legalábbis még az első pár óra után) ami nem tetszik, hogy nagyon "láthatatlan" a mély sár. csomószor észrevehetetlen hogy egy terület besüppedős-e vagy sem. a kocsik hangja nagyon zavar hogy tök monoton, alig van motorfelpörgés. inhüvelygyulladás jobb mutatóujjnál hétvégére garantált. párszor átléptem a mudrunner-be, szerintem a kerekek pörgése ott jobban meg van csinálva, dobálja a sarat, itt feelingre ez nem jön át annyira, alig látni hogy milyen gyorsan forog a kerék, és sarat se nagyon dobál. ez kissé zavaró. de bordázottabb kerekeknél már jobban kivehető lesz a dolog. Utoljára szerkesztette: botyika, 2020.04.28. 22:50:13
nah, még 4 óra nyúzás után azt mondom jó játék. ha leveszi az ember a motorhangot nullára, mert az nagyon gagyi :D szokni kell a fizikáját, meg ki kell lockolni pár gumit, akkor sokkal jobb lesz érzésre az egész.
Ujjbegy zsibbadást kapok. Másodlagos billeket se lehet beállítani, hogy ha legalább elzsibbad az ujjam hegye, akkor másik kezem ujjbegyét zsibbasszam tovább. Vagy felváltva. Ennyi erővel egy gyenge tempomat is elfért volna.
Vegyesek az érzéseim. Több féle mintha érzésem is lenne játék alatt. Kicsit körbejártam a mapot és olyan érzésem volt közben, hogy : - Mintha valaki figyelembe vette volna, hogy különböző terepen más-más a kerék fizika és a haladás aránya. Keréknyomokban nehezebben, azok bakhátán könnyebb a haladás. Füvön mintha megkapaszkodnának a kerekek és szintén könnyebb lenne haladni mint máshol. Végre elakad ha fennakad a hasánál a jármű. - Grafikai irány jónak tűnik, remélem alább már MudRunner 2-ben sem adják. Bár a város olyan kihalt mint atomtámadás után, talán később megjelennek a forgalom MODok, vagy a sétáló emberek ... vagy csak jó lenne, mert bár jók a hangulat elemek furán veszi ki magát hogy annyi minden apró részlet van ... de kinek is minek is vannak itt ? Ettől független pazar a részletessége és jó a hangulata. Állatokat vett már észre valaki ? Felröppenő madarakat ?
- A játékmechanizmus be kell valljam kezd érdekelni. Különböző feladatok egymástól függetlenül vagy egymásra épülve. Végre nem csak 5x8 farönk leszállítására leszek képes :) Mintha kezdene nem csak árkád konzol hanem sand-box open-world hangulata is lenni. - Tetszik, hogy venni kell a dolgokat és nem csak úgy kapom. Persze engem sajna az ilyen customize rendszer más játékokban is kilóra megvesz, mert képes vagyok órákat babrálni egy-egy jobb beállítást keresve, de azt kell mondjam van benne fantázia. Mintha a peresztrojkát bekebelezte volna a kapitalizmus :)Eddig mindent "kaptunk" most meg vedd meg. Keress lóvét és fejlessz. Oké. Kihívás részéhez tehetünk egy pipát. - Időjárásban még nem fedeztem fel a nehezítő tényezőt. Esőben nehezebben lenne vezetni mint száraz időben? A PickUp tanker -utánfutója szerintem indokolatlanul pattog az úton. Mintha túl könnyű lenne. Persze üresen nem gond, de ha meg van tankolva fullban kicsit lomhábbnak kellene lennie nem ? - Mintha emelkedőn nem lassulna be annyira a teherautó mint gondolná az ember .... megpakolva sem. Elfért volna pár hirtelen kipörgés főleg ilyen slick gumikkal. - Végre van olyan érzésem mintha működne a "tövig nyomom a gázt mert meg ne álljak, nem akarok beleragadni" szitu. Egy ingoványosabb részen pár másodpercnél tovább időzöm egy helyben és már bele is ragad a kerék. A lapos-kemény keréknek lesz jelentősége ? Jobban tapad? Könnyebben megy majd terepen? Vagy csak a hiba pontokat számolja? - Ugyanakkor mintha minden terepen elég lenne az automata alap fokozat. Mintha nem lenne annyira fontos a difi meg a 4X4. De lehet hogy csak a terep nem volt annyira kemény. - Végre javították a vontatós cheat-et. A vontatott-kísért járműnek is fogy az üzemagyaga nem csak annak aki elöl megy.
Azért na. Egy autós játékot kiadni kormány támogatás nélkül kb. olyan mint egy tengeralattjárós játékban mélységmérő nélkül megtámadni egy konvojt. Ok. Béna hasonlat de na, akkor is. Majd még jutnak eszembe apróságok, most ennyire futotta.
Koszi, remek. Valami fizikai ujdonsagokkal esetleg talalkoztal? Peldaul: ponyvaszimulacio a platon meg hasonlo "aprosagok"? Ezeket nagyon tudom ertekelni, az URAL hintazo drotkotelei tutik voltak.
Koszi a tippet, de eleve TAA aliasingon jatszottam. No mind1, nem olyan veszes, es talan majd patchelik is. Meg egy kerdes: a SAVE maradt a regi? Barmikor kilephetsz es onnan folytatja legkozelebb? Nekem ugy megfelelt.
Sokszor azzal szorakoztam hogy mentettem a technikat: beborultam valahova, de nem inditottam ujra a terkepet hanem mas verdakkal mentem menteni, talpraallitani, osszeszedni a szetgurult ronkoket stb. A legjobb volt mikor a mento verda is beborult :)
Most komolyan, nem lehet a nyilakkal vezérelni a járművet csak a W S A D billentyűkkel???? A két különböző gamepad-om bol egyiket sem ismeri fel??? Ezt a SZ@RT!!!
Itt a folytatásról infó. A kormi támogatást is ígérik soon ,de mikor hány hét azt nem tudni,jó lenne az első nagyobb javítással,többen is elégedetlenek ,joggal.... "Check out the content of Phase 1, available in the coming weeks, and get your gears ready to brave the tundra for the hunt of a lost wreckage of a World War II bomber.
Jó már megvan de köszi csak megszoktam az elődnél hogy mindig kin volt és láttam......már mint az idő. De mint írtam is csak az MSAA-val van ez,igazából nem tesz hozzá de ha rácsavarod elvesz. Ezt tapasztaltam más játékoknál is,így ennél is,alapból úgy is indult nálam hogy a TAA-volt.
ezt én is meg tudom erősíteni... látszik, h baromira nincs oprimalizálva… vannak bőven nálam is indokolatlan droppok 60-ról 40-45-re... az MSAA-val vmi nem stimmel! nah majd hátha patchelik… belenéztem és huhh, lesz itt mit csinálni, felfedezni, kitapasztalni... így elsőre tetszik a megvalósítás... bőven kell majd hozzá idő... az időt mutatja endy… :) M térkép és ott látszik fent...de, du... üdv.
Ha fps gondod van állítsd az antialiasing-ot TAA-ra MSAA ha csutkóra van téve sem szebb viszont felezi az fps-t és dia vetítés már 2x szorzó értéknél is levesz 10-15-öt. Ezeken kívül a többi maxra ultrára téve simán fut pedig azért 3x27" nem egyszerű megjeleníteni,még egy GTX1080ti-nek sem. A Legacy Camera nézet nekem nem jött be,4x körbe fordítottam és azt hittem a körhintában ülök. Persze egyén függő,csak mikor többet kell vele forgolódni engem zavar.
Igen gondoltam. Most vettem egyet a tajgára is oroszba. Én nem találtam a modját hogy teleportáljam egyik helyről a másikba de átmenni már átmentem ,persze amit enged ,mert egyik helyen kiírta hogy régió függő a kocsi pedig mod homokfutó volt,de még ráfekszek talán sikerül de szerintem nem... A pickupot már eladtam abból vettem a tajgára felfedezni még egyet. Dobozos uazzal próbáltam menni de tökig el ült a virsli kerekekkel és a motor kapút...el is adtam . Most ezzel a dzsippel küldibe kihúztam egyet a vízből....nagyon adta magát...... A mod "homokfutóm" alaszkában nagyon jó szolgálatot tett csövek alatt átfér és elmegy mindenhol......át is mentem vele a másik alaszkai mapra. Na így tuti át lehet vinni már amit a játék enged átvinni. Igazából a mapok nagyok kicsik de ezek ekkorák. Szerintem mire minden küldit teljesít mindenhol a mókus több száz óra kell,úgy hogy hosszú időre megoldott az elfoglaltság. Egyenlőre csak felefedezek. Azt remélem az első javítással megérkezik a kormi támogatás és onnantól tolom a fuvarokat ,legalább is ez a terv,. Bízom benne nem kell fél év hogy ezt az alap dolgot bele rakják,futkoz a hideg a hátamon ettől a controlllertől....de egyenlőre ez van... Alaszkába az összes aszfaltos út korcsolya pálya na oda aztán kell majd a vas,a kis homokfutóm is csúszkált mint barom. Amit eddig mutatott a mapok terén a játék elégedett vagyok,pedig még messze nem láttam mindet,az alaszkai azok picik ,de ez van. A tajga kedvenc lesz...nosztalgia. Szerintem a színek pont megfelelőek,VGA függő ez is meg a stabil fps. Nem győzök gyönyörködni a tájban mindenhol....legalább valami nagyon el lett találva.
nekem nem tetszik. kocsik csúszkálnak, szlájdol az ember a teherkocsival aszfalton 20km/h-val mikor beveszi a kanyart... sziklára felmész a kereked félig "elsüllyed" a textúrában, szóval a sziklák csak tereptárgy dísznek vannak kb, ez azért elég gáz egy offroad játékban. az autók pillekönnyűnek érződnek. sáron vagy átmész simán automata váltóval, vagy beleragadsz, köztest nagyon nem találtam még. szép játék küllemre, de gagyi a szimuláció nagyon.
Az UAZ a prémium kiadáshoz járt. Az előrendelési bónusz valami amerikai csőrös, azt még nem próbáltam.
A kamera-forgatás tippet köszi, megnézem én is milyen opciók vannak mert jó lenne ha a követő kamera együtt fordulna az autóval. A fura kormányzás (nem tér vissza középre) + a folyamatos kamera utánállítás elég körülményes így együtt.
A map viszont óriási nagy. Kb. egész nap játszottam de még mindig nem jutottam el mindenhová. A Mudrunnerben úgy emlékszem volt hogy egy nap hármat is megcsináltam. Ennek a végigjátszása bele fog telni pár hétbe minimum. :)
Meg van nekem is! A prémium verzióhoz járt. Már megérte, mert sokkal jobb az alap Chevy pickuptól. Szerintem végig ezt fogom felderítőnek használni, tényleg mindenhova elmegy. A Mudrunnerben nem szerettem a kisebb terepjárókat, nekem túl pattogósak, ugrálósak voltak, ebben a játékban mintha javítottak volna rajtuk.
Kormány: én kontrollerrel nyomom és nehezen szokom meg hogy nem térnek vissza a kerekek középállásba. Így túl sokat kormányzok vissza és úgy megyek mint egy részeg. Lassú tempónál nem zavaró, de nagy sebességnél már eléggé. Remélem megszokom, a Mudrunnerben már elboldogultam de pár hónapja már nem játszottam vele. Vannak játékok ahol jó a kontrolleres irányítás, a Dirt Rally 2.0-nál zseniálisan eltalálták, pedig elég élethű fizikája van, nem egy árkád játék.
Régió váltás: próbáld meg úgy hogy beállsz a garázsba és onnan. Nem emlékszem pontosan hogy sikerült Alaszkába jutni, de valamikor az első garázs felfedezése körül történt. De mondom valahogy azt is meg kell adni hogy melyik autókat akarod a másik pályán használni, mert ami szanaszét van hagyva a mapon az biztos nem lesz választható az új régióban.
Most a farmra szállítok cuccokat, sima platóssal. A tanker-trélert nem sikerült elvonszolnom a gyárig, gyenge volt hozzá a Fleetstar amire vettem vontató-nyerget. Nem elég az AWD ha szarok a gumik és gyenge a motor. :/
No , megse annyira rossz ez a jatek :) Beleneztem egy fel orara, de azt mar ebbol is latom hogy siman megfelel arra hogy erdemes legyen idozni vele. Persze egy ket patch azert nem artana, de biztos lesznek majd. Peldaul nekem neha atesik a FPS 30-ra, eleg zavaro. Pedig a felbontast is kicsit visszavettem hogy siman menjen. Aztan jo lenne bele egy csuszka hogy kicsit meg lehessen szelditeni ezt a tulzott szinesseget. Itt atestek a lo tulso oldalara, a Mudrunnerbe szinesito modokat rakott a jonep, ide meg majd szintompito modokat fognak :) Megtalaltam a kamera forgatast is, van ra a grafikai menuban opcio hogy a Mudrunneres modon forogjon (nekem ugy tetszik).
De a kerekekre mar miert nem ragad a sar? Ez pedig latvanyos volt a Mudrunnerban, foleg miutan kijottem az aszfaltra es lepotyogott a kerekekrol. A viz fizikaja nekem szinten kicsit visszafogottabnak tunik. A kabinnezet a tukrokkel jo lett, szepen ki is konyokol tolatasnal. De a sotetben a muszerek vilagithatnanak. Remelem majd ezt is megoldjak.
Meg ugy altalaban: szokni kell a jatekot, hiaba Mudrunneroztam rengeteget, itt elegge mashol vannak a gombok, kicsit ujragondoltak a kezeleset a jateknak. Annyira meg nem is "erzem" az autot mint a Mudrunnerban, de gondolom majd meg lehet szokni. En varok vele mig jon hozza par patch, de en ugy nagyjabol elegedett vagyok a jatekkal.
Ja, es az a "dzsipp": en nem talalkoztam eddig azzal a nagykereku (UAZ?)zal (ami valszeg extra cucc az elorendeloknek?) Utoljára szerkesztette: Aborg, 2020.04.28. 16:40:14
Jaj köszi majd kiszúrta a szemem..... Jó lenne már a kormi támogatás mert ettől a controlleres tologatástól agybajt kapok,pedig nem rossz csak kormihoz vagyok szokva egy autós játéknál. Használok amúgy controllert nem idegen csak nem autós (szimeknél)játékoknál. Ja ez a teleport asszem nem megy mert a kiírás szerint mint ha régiókat írna és ahhoz lenne kötve,de ebbe még elmélyülök,hogy is van ez...
Nektek is van ez?? Ezzel nagyon baba felfedezni a dolgokat. Főleg hogy a játékban nem kellett megvennem. Olyan szépen át megy a sziklákon is és fel a szűk utakon szerpentinekre. No meg még pénz is hoz a küldiknél plusz jól szórakozok. Igazi offroad élmény ezzel döngetni...
Átváltasz térképre, ott kell lennie egy Global Map opciónak. Ott tudsz más régiót választani. Minden régióból egy map már az elején játszható!
Területváltásnál (még csak egyszer csináltam ugyan) az egy kicsit homályos hogy miként tudsz járműveket másik területre átvinni. Úgy rémlik hogy csak azokat tudod az új helyen "előhívni" amik a régi mapon a garázsba lettek állítva, amik a terepen lettek hagyva azok nem elérhetők az új helyen. Mondom ez nem 100%, de mintha így működne.
Szintén Xbox-on tolom, eddig nagyon tetszik a játék. A garázs feloldása után kezdődik a móka tényleg. :)
Most kezdtem el egy nehezebb küldit, egy böszme nagy üzemanyag-trélert kell nyergessel elvinni egy gyárba. A garázs mellett talált régi csőrösre tettem összkerékhajtást, azzal próbálkozom. Normális terepgumim nincs még, szóval lesznek izgalmak... Első útvonalterv nem jött össze, két szikla közt nem fért át a tréler mert nem volt hely jó szögben ráfordulni. :) Így egy sokkal hosszabb úton kell mennem, ráadásul egy mocsáron is át kell vonszolnom a dögnehéz és irdatlan nagy trélert. Vagy lehet hogy előbb egy hidat kéne rendberaknom? :)
A fizika szerintem nem lett butább mint a Mudrunnerben, és úgy néz ki sok és változatos küldetés van. Ez mindenképp nagy előrelépés, érdekesebb, tartalmasabb így a játék.
A hangok is nagyon jók, a Fleetmaster csőrös motorja gyönyörűen bugyborékol. Amit nagyon hiányolok: régi Zilek, Krazok, a régi szovjet vasak hova tűntek? :( Remélem mielőbb kijönnek DLC-ben.
Alaszkába csak belenéztem, menekültem vissza Michiganbe. Előbb megpróbálok összeszedni egy kicsit táposabb gépparkot, aztán megyek más régiókba. Eddig nem tűnik kidobott pénznek a játék ára, jó lesz ez.
Csak kérdés mert még nagyon az elején vagyok... A másik területeket hogy lehet feloldani??? Alaszka és a Tajgai területet. Csak jó lenne kipróbálni milyen,kár hogy nincs egy szabad mód ahol csak úgy lehet tolni mindenhol ,igaz az meg uncsi lenne.
Én is toltam tegnap,átraktam lokalizációt xboxon.
Első kis rész valóban könnyűnek tűnik,tutorial,de amint feloldja az ember a garázst,az a terület mar tud izzasztani.Belso nézet jo lett,elsőre kicsit nehéz volt megszokni az irányítast a dupla gombokkal,istennek se talaltam meg a világítást,hudot,sok értesítést kikapcsoltam ,nem világit minden az arcomba.Utat nem jelölöm be azzal a kekseggel így nem bazári.
Egyelőre még csak terep gumit meg osszkerekhajtast oldottam fel,de így is volt szenvedés. Nem néztem meg a többi pályát,először ezzel végzek aztán megyek tovább.
Nekem nagyon tetszik,nyilván itt több a jobb út,kisváros nagyon hangulatos,lehetnenek elvetve emberek,állatok hogy kicsit élethűbb legyen a városka. Majd talan a következő részben.
Ablaktörlő működése hiányzik,illetve jármű vontatásnal nem ül senki a másikban. Térképen van mit csinalni,de így elsőre meg inkább a tájat nézem mintsem haladjak a küldetésekkel.
Nyilván szélesebb közönséget akarnak megfogni a könnyítésekkel,remelem jo eladasokat produkál és tényleg lesz támogatás és a modok is jönnek majd ezerrel.
Én nem bántam meg azt hogy megvettem,kamionozast is szeretem mert konzolon nincs külön olyan minőségi kamionos mint pécén az ets így egy játékban kiélhetem magam.
Változatos a pálya,nem ugyanazok az elemek ismétlődnek.
Rendes értékelést majd ha mar osszes palya megvolt és beleöltem több órát ,de számomra pozitív eddig és akármennyire is a konzolos,szelesebb tabor a célközönség,szerencsere nem mentek el teljesen rossz iranyba.
"... ha fát vagy acélt vittem a hídhoz más lett volna a kocsi viselkedése..."
Nekem is feltűnt. Sokkal lomhább volt az acélnál.
Valamivel ezt azért könnyebbnek érzem még, mint a Mudrunnert. Difi zár nélkül egész jól elvoltam a sarasabb helyeken is. Probléma akkor volt, mikor lehasalt a pickup. Erre viszont van hasmagasítás. Hamarosan azzal is kipróbálom egy mocsárban. Lehet, ha többet mennék Alaszkában vagy Oroszországban, akkor változna a véleményem. Michigan inkább olyan trialos pályának érzem, kevés sárral. Alaszkában már sokkal nedvesebbek voltak a körülmények. Így legalább nem csak a textúrák változnak a pályákon. A hó erősen lelassítja a gépeket, nem lesz érdemes mindig lecsapni a kanyarokat.
A térképek csak első látásra tűnnek kicsiknek. Egy állam/ország több térképből áll. A fő- és méllékküldetések is vannak, amelyek közül pár formálni fogja a pályákat. Pl. egy mocsár lecsapolása (legalábbis ezt írta), híd építés, templom felújítása stb. Szerencsére ezeket úgy helyezték el, hogy egész jól lefedik az utakat. Az elődnél gyakran nálam a fél térkép kimaradt, mert erős kerülő lett volna. Maga az utak vonalvezetése is sokkal kreatívabb, nem olyan monoton, ahol csak a talaj típusa a különbség. Utoljára szerkesztette: Nohab, 2020.04.28. 12:49:54
Na megint a túlfizetett értékelések, csak tudnám hogy ezek a nagy pontszámos kritikusok mi a kurva anyjukkal tesztelték, meg melyik játékot , mert nem ezt az tuti. Pavel stúdiója legalább most megmutatta hogy nem feltétlen kiadófüggő az általuk készített játékok állapota. A fizikát mint az egyetlen jó dolgot is sikerült rendesen lebutítani, de az is lehet a konzolos réteg a célcsoport, azoknak meg úgyis csak látvány a lényeg.
Megint egy jó hír. Az összes gépet ki lehet próbálni,ha a mod menübe bemegy valaki,nyilván előtte aktiválni kell. Van egy próba map , nem nagy de arra jó amire kitalálták. Itt adnak egy csomó lóvét és abból kedvedre vásárolhatsz és próbálhatod azokat is amik még nincsenek feloldva ,így nem veszel a karrierben felesleges gépet,na ezt már döfi.... Ha van fen mod a neten ott ahova ezeket feltöltik ,1 kat és már le is töltötted. Gondoltam kipróbálom mit bír a daru.....a kétéltűt nem nagyon bírta el így maradt ez.... Daruzás Délután ránézek az online-re is...
Nos helyzet jelentés..... Amennyire meg lehet ítélni controllerrel való irányítás után és vizuálisan a vezetést.... Eddig kezd pozitív irányba fordulni (talán még sem annyira arcade ez a game) hiába puding próbája az evés ,akármi akárhol nem megy el nem lehet csak úgy "tökön-babon" keresztül száguldozni. Controlllerrel egész kellemes és "jól" terelgethető a vas. Ahol sár van ott az van,benn ragad könyörtelenül. Hegynek felfelé teherrel kizárt hogy felmegy. Láthatóan a kocsik mozgásából hogy valami jó kis fizika mégis csak dolgozik itt. Még azt is véltem érzékelni de ez lehet csak beképzelés,hogy ha fát vagy acélt vittem a hídhoz más lett volna a kocsi viselkedése,de 1 fuvar után ez totálnem biztos,így tologatva nehéz megítélni csupán vizualitásból... Nyilván ennek csak örülni kell ,de ebből kiindulva talán majd a kormival is lesz értelme terelgetni a vasakat. Így aztán kezdem vissza vonni azt amit korábban leírtam és nyilatkoztam. De nyilván majd a többiek is megerősítenek vagy cáfolnak ez irányba. Elmentem a garázsban ott meg írja ám DLC dzsip hoppá mondom ez meg mi???? terepjáró dzsip Gondolom a Prémium kiadáshoz járt vagy majd ti megerősítitek akinek a sima van. Persze örültem,nem a nyüszöge platós pickup-al kell szenvednem a felfedezésnél eddig azzal alig mentem pár kilométert. A karrier egyenlőre szokás kérdése. Kezdem megérteni (0 angol mellett nem egyszerű) mi miért is van mire való. Jó nem igényel különösebb angolt ,ha már bele jön az ember. A környezet az eddig látottak alapján ,de még nagyon az eleje,szerintem profi munka minden téren. A belső nézet használható,elég jónak tűnik 3 kocsi után. Működnek a tükrök. Jó hír minden (amivel eddig találkoztam) áru felvevő és lerakónál lehet választani manuál vagy ótomata közt így ha lesz darum akkor daruzhatok kedvemre.. Vannak pótok elszórva itt ott azokat is fel kell fedezni és gondolom majd a megfelelő helyre kell szállítani. Már egy hidat fel húztam. A küldetéseknél számol időt,de arra még nem jöttem rá hogy lehet a hudba is látni. Igaz maga az idő rendes (óra) az nincs ,legalább is én nem találkoztam vele sehol,ha valakinek meg lesz szóljon. Így azért eléggé armagendonos ,csak abból veszed észre az idő múlását,hogy besötétedik és kivilágosodik ,na nem mint ha nagyon nem lehetne óra nélkül tolni. Egyenlőre így 2 óra után ennyi.
Még pár adat. Gondoltam majd csak eljutnak most már oda ,hogy lehet magunknak menteni..... De nem ez is maradt a régi,nyilván így a legegyszerűbb játékot készíteni. Nincs lehetőség még 1 vagy akár több profilt csinálni és ott kezdeni ahol én szeretnék. Ha úgy van kezdheted az egész karriert a legelejéről .... Ez egy előre megírt forgatókönyv eltérni nem tudsz tőle ,ott kell menned ahol a készítő kitalálta és azzal ,legalább is az elején tuti. Ez kérem egy jó nagy át@szás ,mint írtam is aki kormival tervez ,egyenlőre ne vegye meg,mert ,mint én is kormihoz szokott ember ,nehéz lesz tologatni a dobozokat controllerrel. A grafot feltoltam maxra ,szépen elviszi 3 moncsival is,legalább is egyenlőre ,ott ahol most áll a kocsi a rajtkőnél. Arra az egyre nem lehet panasz legalább szép.... Igazából ez ami pozitív irányba változott,mást nem találtam,majd szóljon akinek sikerült...... Ami van benn az mind könnyítés a talajról nem tudok nyilatkozni mert ez a nyüszöge pickup semmire nem való ja aszfaltra. A talaj fizikát és dinamikát igazából kormánnyal lehetne valamelyeset felmérni,de ahhoz FFB is kellene .. Nos itt lesz egy nagy bukta a képen is látszani fog hogy ilyen mint FFB állítás támogatás ,nem lesz. Kormi beállítási menü...váltó. A váltó is amit a menü mutat vicc kategória,igazából nem is értem. A H patentot amit az elődöknél megszoktunk felejtős. Így a váltókat is el lehet dobni itt,elég lesz a két fül váltó vagy 2-3 gomb azt csókolom... Ezek szerint a készítő olvasatában a kormi támogatás már ott kimerült hogy lehet MAJD valamikor kormánnyal is irányítani ,mert vezetésnek így ebben a formában nem nagyon nevezném a fentebb említettek hiányába. Ja controlller rezgés van benn. Ebből is látszik egyértelműen controllerhez és konzolhoz lebutított az egész játék,0 vezetési élménnyel. Nyilván van akinek a controllerrel való tologatás is az... Értelem szerűen a több évvel ezelőtt sikeres spintires és mudrunnerhez viszonyítom,hasonlítani nem lehet köze semmi nincs hozzájuk. Ha majd egyszer megjön a kormi támogatás,remélem azért az első javításban pár hónapon belül jön ,akkor kipróbálom és folytatom. De ha olyan lesz amit itt fentebb említettem,akkor ez csak legunalmasabb időmben bohóckodásra lesz jó. Mindezzel nem lenne gond ha ez egy korai hozzáférésű játék lenne és fele annyiba kerülne mint így. Menekülök vissza a mudrunnerhez ettől a @os arcade játéktól.
Nos uraim valóban ,ahogy a focus fórumban is elhangzott ,mindenki jó mélyre elteheti a kormányát a polc alá. Igaz a menüben benn van (igaz a G27 nincs felsorolva de van custom) kormány menü de csak a menü ,semmit nem ér, nem reagál rá vagyis nincs kormi támogatás. Ha van controllere akkor azzal vagy bilell lehet tolni. A grafika elsőre szép de hanyatt nem vágtam magam. Még 1 métert nem mentem eddig,először még a játékból is nyögve nyelős volt kilépni a menüből egérrel billel....de már kezd megjavulni... Komoly feladatok ezek egy """kész"" játéktól. 10 éve már komolytalan autós játékok is támogatták valamilyen szintem a kormányokat... Most beröffentem a contollert és tolom az amcsi pályán, ja igen ,az elején szerettem volna mást választani de ,nem engedte. Na ez is milyen már?????????? kapják be.... Nem véletlen hogy az elején mindenki ugyan azt tolta. Még annyit, lehet sebességet váltani controllerrel is,még kuplung is van ...... de a kormány vezérlést minek is támogatni..... Na jó sárdagasztást mindenkinek.
Megérkezett a virágbotba. Holnap lesz csak időm tesztelni. Már nem várok semmit. Meglátjuk.
MudRunner 2-t végül mikorra datálják ? Hátha az nem lesz elcseszve. Ennyire .
Ugy nez ki a Mudrunnernek tartos helye marad a gepemen. Orultem volna ha kivaltja a Snowrunner, de nem ugy nez ki. Eddig nem igazan lattam igy beleklikkelgetve a snowrunner vieokba semmit ami lenyugozott volna, sot, meg olyat se ami megkozelitette volna azt amit a mudrunnerban ertekelek. De a puding probaja az eves, hatha nem lesz annyira vacak , lehet hogy lesz benne valami ami megfog (remelem).
"Vonatozni" bevallom en is szoktam a mudrunnerban: megraktam a platot, a potot is, es kotelen elhuztam meg egy megrakott potot: persze annak volt 4 kereke, nem trailer volt! Vagy neha egy masik potos verdat kotottem a sajat potom moge, igy meg hosszab volt a "konvojom". Persze ez csak reteken atvagva mukodott , szuk kanyaros erdei utakon elakadt a hatso verda.
Ha szombatig vártam volna a vétellel (én marha) akkor még a virágboltival sem vesződnék az tuti..... De gondoltam (naivan) csak lesz olyan min. mint a mudrunner....na min 1 így jártam. Most 1 hétig koplalok azt már nem is fáj annyira..... Ezt jól be@ptam, de ettől a fejlesztőtől tuti akkor veszek valamit legközelebb ha már 5 euró körül lesz,és olyan helyről ha nem tetszik vissza kérem még azt is....de szerintem nem csak én leszek így vele. Ha az alapok eleve @arok akkor ebből nincs az a modder aki bármi értelmeset ki tudna faragni. Szerintem ne ringasd magad hiú ábrándokba,persze ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz.... Szerinted az FS-ből miért nem lehet többet kihozni??? ,mert dinamika -fizika terén ott tart mint 10 éve,valószínű ez így is marad,nem az kell a népnek hogy pici köze is legyen a realizmushoz,ahogy itt is legyen benn sok gép ,szép grafika ezt kajálja veszi a nép a többi le van @rva PEGI 3 Most találtam megint egy kedvemre való mudrunner mapot lehet hidat építeni (manuálisan,nyilván csak részbe de enné ami ebben lesz sokkal jobb) nem csak fát kell hordani. Krumplis zsákokat és csöveket ha jól olvastam ,még csak most kezdtem. Meg kell keresni a mapon ,nincs jelölve sehol,majd daruval felpakolni majd a célállomáson ledaruzni. Szép jól összeszedett a map,na meg mint írtam is még van rengeteg a talonba,a modderek csak úgy tolják ki magukból . Főleg az oroszok a tutik ebben ez is ha jól láttam az.
Ez a talpon kihúzott több tíz tonnás tariler tényleg egy vicc. Viccnek is rossz, már-már gúny. Ez a borulás is ... azért vezet az ember ilyen könnyelműen mert nincs effektív következménye a történteknek. Borul, kit érdekel, veszek másikat. Ez tényleg xar. Ki van herélve a kihívás és motiváció belőle. Kamionozzál következmények nélkül a mindenségben ... nem számít. A virágbolti verziót majd kipróbálom, ezek után pénzt egy darabig nem fizetek érte az tutti. Hátha lesz benne majd valami jó is. Talán MODokkal ... majd kiderül.
A SnowRunner térképére gondoltam. Első ránézésre nem tűnt nagyobbnak mint a MR ... de ha részleteiben nézem akkor hajlok rá, hogy nem kicsi ez a terület. A színe és a piktogramok is tetszenek rajta. Azt nem mondom, hogy játék közben a lebegő ikonok tetszenek. Kicsit hülyebiztos célpont azonosítás ... ellettem volna nélküle is. Ahogy beszéltük ez az árkádosítás szüleménye lehet. Talán majd ki lehet kapcsolni, hogy ne villogjon orba-szájba mindenen keresztül és szükség-kelljen tájékozódni is térkép alapján ne csak a jelöléseket bámulni ...
Ha valaki arra kíváncsi mennyire lesz nehéz a játék. Választ kap az Alaszkai (alsó) vidiben. 1:13:43-tól megtudja. Tegnap nem volt időm bele nézni,na itt mondtam azt hogy ez már a legalja.... Ebben a játékban a fizika egy NAGY 0. Lehet szép térkép megy csicsás grafika ha a lényege elveszett,legalább is azok számára akik azt keresik mint az elődökben. Ez egy szép arcade offroad-nak is gyenge konzolra készült autós játék cotrollerrrel vezérelve. Ebbe innentől tehetnek hardcore modot akkor is egy hulladék marad fizika terén.. A kormány támogatás is felesleges ide ,abban tuti biztos vagyok nem lesz benn FFB támogatás ,olyan lesz vezetni mint ha controllerrel tologatnád,eleve arra lett megírva a vezetési "mechanika" és "fizika" amik nincsenek benn ,csak valami előre megírt....nevezzük bárminek. Ugrál teleportál a garázsba a mókus ha kifogy a benya,"""sítalpakon""" húzza több tíz tonnás rakományt....minden gond nélkül. Ha épp nincs kedve este menni akkor átvált nappalra,mert nehogy már a sötétben keljen vezetni ,ez a vidi elején látható mikor elakad a mókus. Ja itt jön hogy a fagyott jeges úton elcsúszik ,ja ja persze a mesében,könnyebben húzza mint ha rá lenne akasztva a nyeregre és kerekeken gurulna....ez így még viccnek is rossz.... A vidi végén bele borul az árokba. ááááá semmi gond eladom a kamcsit veszek helyette másikat....
Azért hogy jót is mondjak, a térkép nekem tetszik :)
Ezt a vidit nem néztem végig csak bele pörgettem ide oda ,de azt szűrtem le a váltó kijelzésekről hogy idővel ahogy a ranglétrán lépsz előre és feloldasz dolgokat szinteket lépsz,úgy válik elérhetővé bizonyos plusz funkciói,de ez sem tuti....csak fikció.... Itt már nagyobb gépek is mozgásba vannak.
Most már tele a net vidikkel így aszem részemről le is zárom ..... jó 1 nap azt úgyis tolhatja mindenki ..... A vidi vége érdekes ahogy láttam el lehet adnia kocsikat.... Utoljára szerkesztette: endy papp, 2020.04.26. 19:16:06
Kifogy egy másik járműből az üzemanyag ,oké minek ide tartályos oda megyek és simán a saját tankomból áttöltöm bele.....most akkor igazából soha nem fog kifogyni a benya a játék során minek is a tartályos teherkocsi???? Ez már a legalját súrolja az inger küszöbömnek. 5:34-nél megnézhető. A vidiben a kis piktogramon(váltó) aktív a "H" de nem láttam használni,így elképzelésem sincs mire is való,azért remélem ahogy korábban gondoltam az lesz a manuál H váltó,de csak tipp ezek után bármi @szságot kinézek ebből a játékból....
A mudrunnerben az adta a sava borsát a játéknak többek között,hogy állandóan a benyával kellett tölteni a kocsikat a szörnyek csak úgy ették azt ,mindig kellett 1 vagy több tartályos. Van olyan mapom ahol az egyik kút az ingoványban volt akármivel oda sem tudtál menni feltölteni,itt meg aszfalt mindenhol még talán a tajga is nagy részben olyan lesz ,majd kiderül... Itt meg lépten nyomon tankstelle egy mini térképen ....