Ennyire bonyolult lett volna egy hasonló kiszotást leszimulálni ?
Ja persze, ez nem szimulátor. Boccs ...
Továbbra is hiányolom a járművel technikai adatait garázs nézetben. HP, fogyasztás, motor méret stb. a videót elnézve. Már gyerekkorunkban kedvelt autós kártyákon is több technikai adat volt feltüntetve mint egy ilyen Off-road járműveket felsorakoztatott játéksorozatban eddig összesen. Ami a videót illeti, mintha némileg túl lenne méretezve vontatmány vagy alul lenne becsülve a vontató ? Vagy csak én látom mélának az egészet? Ránézésre nem vállalnék el egy ilyen vontatmányt egy ekkora kamionnal. Ami a váltót illeti már leírtam az a kereszt ábra és a jelölései ... ehh . Nekem ne mondja senki, hogy egy hagyományos H- váltós kiosztást vagy akár egy napjainkban high-tech nek számító semi-automata váltós kiosztást ne tudtak volna csak úgy oktató jelleggel belerajzolni ?
Ha már fiatalok is a célcsoport legalább "tanuljon" valamit. Ehhez képest idepingáltak egy buta kereszt rajzot amit sehol nem használnak ... csak itt ?
A videót elnézve sajna tényleg igazat kell adjak, egy árkádizált konzol game lett. Innentől kezdve már csak azon lehet reménykedni, hogy a következő pach vagy DLC majd PC-síti és kiengeszteli azokat a játékosokat is akik mindazt amit egyelőre kihagytak belőle visszarakják. Aztán majd jól beharangozzák mekkora "újításokat" pakoltak bele. Kvázi egy új bőr amit lehúznank majd rólunk eladás gyanánt. Ami kb. megint egy év ... tehát a várakozást továbbra is fenntartva az érdeklődés egyre kevesebb jeleivel töltjük majd az időt és szép lassan visszazökkenünk a MudRunner világába. Vagy ki sem mozdulunk onnan :)
hi. huhh, hirtelen jól megváltoztak itt a vélemények... ennyire elcseszték volna? én a menüre gondoltam, spintires, mudrunnerbe, ahol ki lehet választani a normal/szimuláció módot... most nem emlékszem pontosan...lehet a map választásnál volt... és,h az nem lesz benne esetleg... üdv.
update... bassz@ meg csak az lesz amire gondoltam/gondoltatok!! én mindig szimulációba mentem... az a hardcore!! f@sz@, ezt vették ki??
Egyszerű a válasz ez totál arcade játékra lett lebutítva az elődökhöz képest,mindenképp,ez kell a tömegnek, már nem kell a hardcore mod. Még hogy váltó meg felező.... Egyenlőre kormány támogatás sem lesz benne ,ahogy a hard mod is talán majd idővel érkezik....minek a manuál váltó és egyebek....vicccccccc A Mudrunerről nem tudok, amit kérdeztél a váltóval kapcsolatban. De én azzal úgy ahogy elégedett vagyok persze nem teljesen ,de ezek után már az maga a gyönyör és a orgia határa.... Utoljára szerkesztette: endy papp, 2020.04.26. 13:42:32
Végre egy értelmes vidi ami mutat is érdemben valamit,úgy a grafikáról úgy a többiről ,a belsőnézetet érdemes megfigyelni 33:01,36:30,nél,a vége felé van több belső nézet vezetés is. Jól megfigyelhető az éj nappal váltások . Még hogy nincs lebutítva 40:27-nél emberke teleportál a garázsba átalakítani a kocsit ,még jó hogy vissza nem lehet ......na az lenne már csak durva,azért ez így elégé gáz,ha a realizmusra törekedtek volna,de sajna minden elemében látszik már nem érdekes hogy szim legyen elég hogy offroad játék lett belőle sok kocsival szép graffal,stb..stb....így lehet legtöbbet eladni a játékból..... Aki meg igazi szimre vágyik realizmussal,menjen vissza az elődökre és tolja azzal... 50:40-nél amit rákapcsol pótot simán elhúzza....azokkal az országúti gumikkal és futófelülettel picit sem irreális... megkérdezem a nagyobb 2x ekkor teljesítményűek mindent elvisznek gond nélkül??? Innentől egyre biztosabb vagyok benne a tuningok csak vizuális szerepet töltenek ,be magyarán parasztvakítás. De nyilván majd próba után lesz ez tuti vagy sem. 51:01-nél nálam visz mindent ,a sofőr belenéz a nem "létező"működő tükrökbe és abból tolat.... 1:04:37 na itt már kezdte kicsapni a biztit.... Még hogy nincs könnyítés butítás,,az elődökhöz képest,kb1 méteres távolságból függőleges irányba rákapcsol a nyeregre.... Ez már totál arcade vicc kategória. A végere aztán emberkénk be@zpta ,de semmi gond elugrotta boltba segítségért ami aztán nem érkezett meg....... Jó szórakozást...
Azt még mindig nem értem, miért nem raktak bele valódi váltókat, vagyis azokra jobban hasonlító váltókat, felezővel, stb. Az össze-vissza váltogató automata váltókra kicsit ki vagyok akadva. :(
Ui.: Mudrunnerhez található valami jó kis váltó mod? (Csak olyat találtam, ami a kinézetét alakítja át a HUD-on.)
Egyet kell értsek. Nem lenne izgalmas folyamatosan kabinból vezetni. Ezt arra értettem, ha éppen ehhez van kedved(-vem) akkor megteheted. (Kisfiam néha leül mellém és imádja a kabin nézetet, azt mondja olyan mintha Ő lenne a soför. Neki még az a szempontja nekünk már a láthatóság előrébb való) Én speciel szeretek éjszaka kabinból vezetni, mert effektíve zavar, hogy a nagy sötét mindenségben próbálom kivenni a körvonalakat ... de ennyi. minden más helyzetben (főként amikről képet mutattál) egyértelmű hogy a külső nézet elengedhetetlen. Ebben ST és MD is szerintem jó kamera vezetésben, bár sokan kritizálják. Nem csak a vizuális orgazmus miatt előnyös a külső nézet, hanem mert valóban jobban lehet tájékozódni és eligazodni az adott térben és térképen.
Elég rég és sokat használom a mudrunnert ahhoz hogy vidi nélkül is tudjam mit tud. Egyenlőre míg csak vidiket látok a Snowrunnerról, jobban nem hasonlítanám össze ,még 2 nap és lehullik a lepel. Azt már most látom hogy kb 2-3 dologban, azt nem merem mondani hogy jobb lett inkább változott ,hogy ez előnyére é, majd erről is kedd után. De ahogy a karrier részt elnézem ,ki sem lehet próbálni a nagy szörnyeket míg oda nem érsz a karrierben ,addig meg kb 50 vagy ki tudja mennyit órát ülhetsz egy dzsipben.... Komoly karrier.... Utoljára szerkesztette: endy papp, 2020.04.26. 09:54:20
Nos a fülke nézetet vagy ahogy szokták mondani auto szimes berkekben a cokpit nézetet minden játéknál használom,a mudrunnernél ritkábban mert olyan amilyen na meg én is szeretem nézni kívülről mit is csinálok meg a gép és a talaj össz hatása ér valamit ebben a játékban...,no meg legtöbbször rá vagy kényszerítve hogy kívülről lásd a dolgokat., Fülke nézetből azokon a mapokon amiket én használok ,kb . még mindig a 2. map felfedezésénél tartanék,a kb 30-ból ami van.... Pedig ahhoz hogy felfedezz egy mapot elméletileg csak előre kell menni ,nagyon tolatni nem kell. Pedig nem vagyok kezdő ezen a téren az ATS_ETS-be az összes rakományt belső nézetből raktam le tolatva.... Ez nem olyan mint az ATS-ETS kam szimek...de említhetném a busz szimeket is,mész a szépen kirajzolt utakon ,stb stb... Ami a tükröket illeti tartok tőle még azt a szintet sem fogják hozni mint az FS.szériában ,ahol azért elég jó a maga nemében,elég rég óta benn van.... Szerintem itt a környezet és a talaj megköveteli hogy többet külsőből vezess. Belsőnél minimum kellene FOV állítás (FSben már alapból tudja a játék) Arról a lényeges dologról nem is beszélve hogy az ülés állítás minden irányba az előbb említetteknél mind tudja pedig anélkül is használhatók. A tükör állításokat már nem is említem. Szerinted egy ilyen vontatmány hogy tudnál úton tartani szűk szerpentines sáros ,óriási kövekkel teli hegyi utakon ,itt húznom kellett a mögöttem levőt.... Mudrunner Vagy egy ilyet esetleg,én ezek a szituk miatt tolom a mai napig a mudrunnert és van már benn több mint 400 órám. Karaván Pedig nekem széles a látószögem a 3 moncsi miatt... Ebbe próbáltál belsőből még pót nélkül is befordulni egy szűkebb helyre??? Még előre is alig látni valamit,itt a tükrök sem sokat segítenének. szörnyeteg...
Hát ... nem tudom ti hogy vagytok vele, de a fülke nézet és az abból való vezetés akárhogy is nézem egy plusz élményt ad a játék bizonyos pontján és szakaszában. Persze más viszonylatban mint ahogy általában beszélni szoktunk róla. Arról nem is beszélve, hogy vannak az MR-ben olyan kihívások amik kifejezetten kikötik a fülke nézetet a feladat 100%os teljesítéséhez és ez egy pozitív dolog számomra. Gondolom nem véletlen, hogy ST-ben sok olyan MODolt jármű van már aminek lett fülke nézete. És ja. Pont a fülke nézetnél van hiányérzete az embernek a nem működő tükrök viszonylatában. Sokkal jobb kilátást és kontrollt biztosít ha két irányba lát hátra az ember. A hétköznapokban kezdőként sokáig nem szerettem tükörből tolatni, aztán amikor anno rájöttem a logikájára az óta már nem forgolódok feleslegesen. Két tükör és sanyi a parkolás .
Van itt egy lista azokról az "apróságokról" amik megjelenésekor a MudRunnert jellemezték. Terémszetesen pozitív értelemben. Ennek viszonylatában gondolom elég som mindenben változott amivel több lett vagy kevesebb a SnowRunner ?
Az idézet a steam fórumról van. Minden szavával egyet értek... "MUDRUNNER vs SNOWRUNNER IMHO Mudrunner looks 10x better than Snowrunner... there I said it.
Seriously I don't get the hype. I mean, I'm a new player so I understand that after 3 years of playing Mudrunner you would want something fresh, but if you asked me personally today which game I would prefer between the two, I'd pick Mudrunner without hesitation.
- Mudrunner looks WAY better, much more REALISTIC and I love the gritty looking vibe! - Mudrunner's trucks are actually cool and make me wanna drive them, the UAZ, the Kraz 255 and all the big old school classic russian trucks with the red star on the doors cmon!!! - The maps are very well designed, there is lots of different ways to complete them, they are fun to replay in multiplayer and work perfectly fine without any "filler" content.
From what I've seen so far, there seems to be a lot of artificial stuff in Snowrunner like pick up boxes left around the map, like wtf, how did those boxes get there in the middle of the forest? And why? Or knocking some barrels on top of the hills, it's just seem silly tbh.
I get that they want to bring more content and stuff to do, but the beauty of Mudrunner is in its simplicity and focused design. There isn't any fluff, because there is no need to.
The only thing Mudrunner could use are some more settings overall, working mp lights and more trucks + maps. The later two having been pretty much solved thanks to modding.
My main issue with Snowrunner is that it looks too much like Disney Land. The colors are way too oversaturated and the map design seems like it won't allow you to go everywhere however you want, lots of "corridors" leading you the right way if you know what I mean...
But most importantly, it looks like they've significantly nerfed the physics for mass audience here and that's no good, I seriously hope what I saw was just some "arcade" mode."
Én már csak az idővel érkező modderekben bízok ami sajna itt nem lesz oly egyszerű mint a steam-en. Talán valami értelmesebbet össze tudnak ebből drótozni,de sajna az (arcade) alapok sok jóval nem kecsegtetnek.... Na meg az idővel érkező farakodásos hivatalos season pass-ban ígértekkel,kérdés hogy lesz megvalósítva ,az is le lesz é "butítva" így. A yutube vidiket elnézve 2 dzsippen és egy szutyok teheren kívül még mást nem láttam,pedig már 4. napja tolják és csak a töküket kergetik körbe köre mint a kutya a farkát. Mint ha valami végtelenített raplay felvételt néznék unos untalan ....
Bocsánat hogy bele szólok ... Miről is beszélünk....Melyik játékról???? "nekem magyarul írt már mindent, mikor játszottam vele" A Spintiressen kívül tudtommal nincs honosítva egyik sem,de ha tévednék kérek én is abból ami kiír mindent magyarul.... "hi. említettétek itt többen a hardcore módot... ezt most a "szimulációra" kell érteni, h az nem lesz benne??" Ebből arra következtetek hogy a majdan megjelenő Snowrunnerről kérdeztél és beszélsz. De hol és mit és mi írt magyarul neked....?? Ja igen és ki mit ért szimuláción. Ha úgy nézzük az hogy forog a kerék már szimuláció....csak kérdés hogy milyen ,formában van ez megvalósítva,na ezek a nem mind egy dolgok. Itt jól ki lesz spórolva minden (már nem a kerék forgásra gondolok) Akkor végszóra.... Akkor most te már használod a Snowrunnert,vagy mi a rákról is beszélünk és kérdeztél ??? Mert az hogy lesz benne belső tér (fülke nézet) szimuláció az is az csak a kutya nem fogja nagyon használni,de lesz benn.....
Nem, a szimulacio ugyanaz. A hardcore modban nem lehet nehany konnyitest hasznalni: nem lehet az orat eloretekerni hogy atugord az ejszakat, nem eleg eljutni a farakashoz hanem fel is kell manualisan rakodni stb.
hi. említettétek itt többen a hardcore módot... ezt most a "szimulációra" kell érteni, h az nem lesz benne?? nekem magyarul írt már mindent, mikor játszottam vele... thx. üdv.
Gyerekkorom egyik legnagyobb filmje. Sokat dumáltunk haverokkal róla miután megnéztük. Nem mondom hogy rögtön kamion soförök akartunk lenni ... de hát ja. Nyomot hagyott. A jövőbeni fejlesztések csak egy kicsit arra mennének amit írtál akkor lehetne belőle még "A" kategóriás 50dolcsis játék is. De így csak köpködni fognak az emberek rá. Csak pénzt nem fognak rá költeni. Aztán majd megy 70%os kedvezménybe, vagy EpicStore-ba ajándéknak.
Az idojaras hatasa a talajra egy nagyon erdekes dolog lenne, mar a Spintiresnel is eszembe jutott. Idovel felszaradna a sar, vagy eso utan csuszosabb lenne a kemeny foldesut is stb. A Snowrunnerban meg az olvado ho es vizatfolyasok stb. Aztan megfagyna es akkor jegesedes...
Terkep meret: legjobb egy hatalmas egybefuggo terkep lenne. Azon aztan lehetne szandboxozni, akar evekig is toldozgatni foldozgatni, epitkezni stb. Mert igy a kis terkepeket kipipalgatjuk aztan annyi. Vagy lehet ujrakezdeni de az mar nem olyan moka mint elsore. Regi almom egy autos szimulator RPG game, a Mudrunner remek alap lehetne hozza. Lehetne furikazni a vilagban, karakterekkel talalkozni, feladatokat teljesiteni stb. Mint a Witcher 3 es a Mudrunner kozos gyereke. Jatekos almaim netovabbja. Valami hasonlo hangulatu lehetne mint a Felelem bere film.
Kormany: aki megszokta annak bizony hianyozni fog. En a Mudrunnert kulso nezetbol szeretem jatszani, hogy lassam a verda fizikajat. Ezert a Snowrunner kabinjai szamomra csak olyan erdekesseg lesz, megnezegetem aztan jatszok kulso nezetbol. Mondjuk az amerikai DLCken aszfalton hasznaltam a kabint is, de terepen soha.
A többire nem válaszolok,mert már leírtam és te is a lényeget. "OvGME mod manageren" Bocsáss meg és mindenki de erről azt sem tudom mi..... A MudRunner modjait egyszerűen letöltöm a Steam műhelyből 1 kattintással és onnantól semmi gondom-dolgom velük azon kívül hogy használom.... Azért is jó mert ott megnézheted mindegyiknek az adatalapját képek vidik vannak róluk leírások,ha gondod van velük tudsz írni és a készítő válaszolhat .... Ha nem tetszik vagy épp összeomlik ,valami miatt 1 katt és eltávolítva. Erre nagyon nem került eddig sor ,mivel pár mod map volt ilyen hogy össze omlott ,de az is lehet már csak azért mert sok volt a mod mappába a modok között,vagy eleve nem csipázta a másikat. De az esetek 95%-ban jók . ja igen és a készítő modderek ha javítást készítenek hozzá automatice letölti a steam ,ezzel sincs semmi gondom . Úgy hogy ennél egyszerűbb modolást még nem láttam ,az FS-nél is ennél "több macera" van vele pedig az is egy szerű mint a faék....
Ez most komoly olyan kérdések ami a játék fényezését tolja előtérbe... ... mint mindenhol itt is vannak felszopó emberek akik úgy kérdeznek, hogy a válasz pozitív kicsengésű legyen és ne kelljen rá kitérő választ adni. Vagyis politikailag korrekt legyen. Ezt hívják átbaxásnak.
OvGME mod manageren kívül van valami amivel jól lehet kezelni a MudRunner modjait ? Valamit biztos szarul csinálok mert már harmadjára omlik össze a játék. Ti, hogy MODoltok ?
Majd kapsz hozzá pach-et. Ettől függetlenül szánalmas hogy még mindig átvágják az embereket és lehúzzák őket csak be kell ígérni minden szépet és jót. Aztán kihez mész reklamálni ? Pénzvisszafizetés ? Már kitalálták de tényleg akar ezzel babrálni az ember ? Pofátlanság ide, vagy oda, én ezért letesztelem virágbolti verzióval. Aztán amikor már látom, hogy stabil és működik rendesen, megveszem. Addig számomra csak teszt üzem minden új game.
"Q: Is there a Hardcore Mode? Not at launch, but we plan to introduce this in a future update. SnowRunner can be pretty hardcore to begin with though!"
Erre csak annyit tudok mondani ......szák meg magukat. Bekaphatják... Egyértelműen a konzol huszároknak készült amcsiba. Szép csicsa miegymás azt /toljuk controllerrel otómatán mindent/ csak nyomjuk a gázt és ennyi. Ja majd valamikor a későbbiekben. Már bánom hogy előre megvettem. Ha ezt előre bejelentik hogy kormány és váltó totál felesleges hozzá ,3 éveseknek készült játék, akkor messze elkerülöm. De valószínű így is...el lesz ott a többi mellett.... Manuál váltás és hardcore nehézség nélkül nem vagyok hajlandó használni. de több vidit sem nézek meg az tuti,így már nem érdekel a "mariokartjuk" Bohóckodni tudtam volna mással is . Itt még ez is "Q: What wheels and peripherals will be supported by SnowRunner? Testing for all our planned peripherals has unfortunately been delayed due to the COVID-19 virus. We can confirm that popular wheels from Thrustmaster, Logitech, and others will be available but not fully compatible at launch. We will provide a detailed list of all the specific wheels once testing has been fully completed after launch." Jó kifogás....akkor miért nem azt mondták itt megint egy félkész játék korai hozzáféréssel ,alap korábban jól működő tartalmak nincsenek benn de bohóckodni tudsz vele billel talán működik ja ajánlatos controller is hozzá mert arra optimalizáltuk Az tuti a sarat is megkönnyítették ahogy az egész játékot lebutították.... Nyilván el fogom indítani ha már ennyi lóvét bele toltam ,hogy legalább tudjam szidni....persze elsősorban magam hogy megvettem,ráért volna 1 év múlva is Még jó hogy nem a mostani árakkal és euró árfolyammal vettem,kb 12 ezerbe fáj ,de tényleg fáj pedig vártam ,de így kuka .....na keresek is mást....vagyis ott a rengeteg befejezetlen MudRunner mod mapom ,tolom azokat ha sárdagasztásra vágyom. A picit szebb grafikájukat meg lehúzhatják a wécén saját magukkal együtt.... "Season Pass content includes new vehicles, maps, missions, and features such as logging and breakable ice." Na nem erről beszéltem korábban,igaz nekem prémium van,,,,nem érint,de az alapjátékosoknak szívás... Ahogy a mod támogatás is a konzolosoknak soon.... Ezek szívtak valamit....a mudrunnerben van törhető jég havas map nem 1, farakodás hardcore stb.... Itt meg ez challenges ....ságokkal tele tűzdel mapok,az egész erről szól a többi is csak paraszt vakítás. A jó dolgokat kivették azt majd jó pénzért újra eladják egy játék áráért.... Legalább tükrök lesznek de csak a PC-nek lesz elérhet a többinek soon.... "Q: Is there a first person/driver view? Absolutely, and the interiors of every vehicle have been fully modelled including dashboards and working speedometers." Ez most komoly olyan kérdések ami a játék fényezését tolja előtérbe... Aki most-ezután akarja megvenni és valami hasonlóra számít mint az elődöknél,de igazából nem nevezném utódnak ezt, annak NEM ajánlom. Ez egy viszonylag szebb graffal rendelkező a Spintires,MudRunehez képest lebutított, játék. Köze nincs a Spintires,MudRunehez.....
Na itt is van amiről beszélek. 39:36 nél nézd a mapot. Ez már azért nagyobb szerencsére.... Igaz megint csak 720P-ben tolja , így ennyire nem ronda a játék de jobb pillanatokban azért látszik De erre is csak kipróbálás után derül fény... Fura volt hogy felborult 9:05 és tudott csörlőzni , könnyítést tettek bele ,az elődökben ilyen nem volt ... '3:41-nél kiírja a játék hogy mentett,akkor talán lesz olyan opció amit az elődökből is hiányoltam,hogy én mentsek akkor amikor szeretnék egy komolyabb valamire való játékban azért legyen már ilyen opció is,igaz ez valahol könnyítés,az elődökhöz.... 32:04-nél érdemes figyelni ,van még benne bug repkedő pótkocsi A pót ráakasztást is megkönnyítették nem kell annyira kicentizni,de a megvalósítás az... "félelmetes"
Pár kiemelve: Q: Is there a Hardcore Mode? Not at launch, but we plan to introduce this in a future update. SnowRunner can be pretty hardcore to begin with though!
Q: Does SnowRunner have different weathers? Yes, there is dynamic weather, with rain and snow, and different levels of cloudiness and clarity.
Q: Does the weather affect gameplay? No, there are currently no plans for this
Vidik alapjan jobban néz ki de kezdek attól tartani be lett könnyítve nagyon es emiatt lehet gyorsan ki lesz pörgetve.En nem toltam hcben,de így is volt kihívás bizonyos pályákon. Meglátjuk varom ugyanúgy és azért el fogok tölteni nem kevés időt vele.
Nos minden lehet biztost 3 nap múlva tudunk igazán ,de amit látok a vidin az simán akkor mint a mudrunnerben bármelyik jó nem a kicsi ,most nem jut eszembe a neve vulkán vagy ..... Pl azt is modként megcsinálta valaki átdolgozta ,igaz sokkal nem lett nagyobb de legalább élvezetes lett.... Itt meg a sok aszfalt néhol valamennyi sár,tipikus amerikai mudrunner dlc..... Látszik az úthálózaton is hogy nagyon de nagyon kevés , Rengeteg mod mapom van, mindet legalább addig elvittem hogy felfedeztem ,megnyitottam a mapok egészét,így csak tudok különbséget tenni kicsi és nagy között. Nyilván simán tévedhetek ,de sanszos a vidit elnézve,ez kicsi map és már most látom hogy "üres" a havon kívül Ló@ar sincs rajt ,ami megfogna. Ilyen mod mapokat a runnerben le sem töltöttem.... Na mind egy , mint írtam is korábban letolom rajt ami tetszik remélem lesz olyan. Várok jó pár hónapot fél évet azt nekiesek megint kb így volt a runnerrel is addigra már lesznek tuti normális mod mapok ,meg értelmesebb kocsik ,jó azért később abból a 40 ből csak, akad pár ami sokkal jobb..mert ahogy látom az elejére (karrier kezdésre ) megint tele rakták az ilyen platós semmire való szekerekkel. A runnerben még rég toltam egy mod mapon amit egy magyar srác csinált ott van a mai napig a toppon,minden féle téren... És az sem volt nagyon nagy kb közepes,de amit azon kellett "küzdeni",na az igen.... Utoljára szerkesztette: endy papp, 2020.04.24. 19:32:38
Verik magukat hogy hú ekkora meg akkor nagy mapokat tettek bele a mostaniban ezt elnézve már megint kezdődik az átverés. Érdemes megnézni 2:11-nél Na asszem egyre jobban körvonalazódik hogy várni kell az igazi jó mapra míg a modderk összedrótoznak párat.
Arról nem is beszélve ilyen fakezüek kapnak ingyen játékokat, de legalább a vidi 1080-ba menne ,de nem 720 és csókolom Utoljára szerkesztette: endy papp, 2020.04.24. 09:07:07
Ha lesz időm megkeresem,ha megtalálom a sok között. Már nagyon rég toltam tán 1 éve is van,vagy több... De mint ha több ilyen is lett volna......na mind egy majd ránézek.... Persze én azért picit leegyszerűsítettem,kihoztam egy platón sokat csak aktiválás nélkül ,nyilván nem volt könnyű hogy le ne potyogjanak,majd erről pakolásztam,mivel azzal a kis géppel kihurcolászni amit erre talált ki a készítő rengeteg időbe tellett volna. Most ezen tolom ,itt is van kihívás a terep miatt. Kellenek a mod gépek ha nem akarsz nagyon szívni,de még ezekkel sem egyszerű.... Hajóval fa szállítás
Nos urak mint látom még vannak sötét foltok . Minden funkciót mindenhova be lehet állítani. Jó az xbox controllert nem lehet átkalibrálni ,de nem is kell mert minden kézre van ,már amire én használom csak farakodásra, másra ott a G27 kormi pedálok kuplunggal. Egy jó korminak azért is van értelme mert ebben a játékban nagyon jól megcsinálták a FFB erő vissza csatolást ,jól érezni a kormin merre is megy a kerék és mit csinál épp.... Itt egy kép róla MudRunner kormi beállítások. A spintiresnél is ugyan így használható-beállítható a kormi.
Ami a mapokat illeti és a fahordást . Nem egy mapon toltam amin komoly fejtörést jelentett egyáltalán eljutni A-B-be ,volt olyan is aminél vonatból kellett pakolászni ,a mostaninál hajóval kell elvontatni a farönköket a célállomásra,na nem mindegyikre csak egy van ilyen a víz közepén. De előtte a kishajókat kell oda szállítani ami ne egyszerű azzal amivel vontatható. Használtam olyat is amit a @Yag@ kolléga lentebb említett,hogy ki kellett hordani huzigálni a fát egyesével egy messzebb helyről ,majd a ott felpakolni. Volt olyan is ahol csak a magas építésű Uralok mentek el a hatalmas víz miatt,stb stb... Nyilván ezek mind mod mapok,az alapok eléggé kihívás mentesek ,uncsik. Persze azt én is idétlen megoldásnak tartom hogy egy országúti kamionnal akarunk a tökig érő sárba kepesztetni,de sajna itt is lesz (snowruner) ebből bőven ,mert különben nagyon rövid és kicsik lennének ezek az új mapok. Mint írtam is korábban felesleges volt ennyi haszontalan gépet bele pakolni ha felét sem lehet érdemben semmire használni ,ha beton úton jó lesz .....de ez a játék nem arról kell hogy szóljon. De bízom a modderek kreativitásában. Hamar letolom ami értelmes és jó a játékban majd fél év múlva megint ráeresztem a jobbnál jobb és kihívást jelentő mappokat. Mudrunnernél is ezt csináltam,így aztán már 400 órát sikerült bele pakolnom,pedig rengeteg map még most is befejetlen. Mindig átváltottam egy másikra ,vagy más játékot toltam. Utoljára szerkesztette: endy papp, 2020.04.23. 23:00:24
Az aktiváló kódot megkaptam. Az epic games oldalán aktiváltam, elfogadta ,de még várni kell a megjelenésig.....addig még nem tölti le,de ez nem meglepő mert ott az oldalon egyenlőre még nem lehet megvenni sem,majd 28-án.
hi. 10 dolog ami változott! majd meglátjuk... :) így a videón, sokkal jobban néz ki, mint a mudrunner… nem kötekedésből, de a víz "részletesebb" kinézeténél mit kell nézni? üdv. Utoljára szerkesztette: chris0000, 2020.04.23. 17:31:23
Szimultán játszom Spintires/Mudrunnerrel kormánnyal + billel. Próbálom minden elemében kideríteni melyik miben jobb vagy tud többet a vizuális sallangokon kívül. Sajna Joyt nem tudtam érdemben hozzákalibrálni pedig gondoltam a fa rakodásánál majd hasznos lesz. Nem volt az. Maradt a billel való rakodás, megszokható. A sebváltás még így is egérrel megy mivel kormánynál és menüben sincs érdemben sebváltáshoz rendelhető parancs tehát ez ugrott. Ha most engedik hogy gombhoz rendeljük a sebváltást vagyis az autómata és egyes közti valamint egyes és rükverc közti váltást akkor lehagyható az egerészés. A difik és tengelyek zárása még jó hogy gombnyomásra változtatható mert ha nem akkor hogy ? Nálam igényli a kormányzást mivel billel furán szögletesen vezethetőek ezek az autók ... lehet csak nálam, de a videón is látom, hogy a srác túlkormányoz ergó azért mert a vagy gombokat nyomogat, vagy kontrollel kart tologatja. De nem gond ez mindenkinek legyen egyéni szokása és kedve szerint. És a fa vagy egyéb rakodás. Na ja. Ahogy azt FS19ben is gondolom itt is vannak akik autoload pártiak - legyen tele aztán irány tovább - mások (mint akár én is), szívesen töltjük az időt azzal, hogy darukarral akár egyesével összeszedjük a kivágott 5-6 méteres farönköket. Utána átpakol vagy összegyűjt és majd elvisz leadni. Ha ezt teljesen kivették a játékmenetből ... és csak vezetni kell A-ből B-be ... biztos ki fogom próbálni de sanszos azt fogom hinni vagy érezni, nem hogy több lett vele a játék hanem kevesebb. Meglátjuk.
Ha már itt tartunk én eddig is kicsit hiányoltam az alap Spintires és Mudrunnerből, azt a folyamatot, hogy a tajga legeldugottabb szegletéből összeszedhető fákat járhatóbb utakra ki szállítva, egybegyűjtve ott egy másik géppel tovább szállítva a leadó helyre vinni ... ahogy azt általában az erdészeti munkáknál szokták ... Persze leegyszerűsítve ahogy most van is tud érdekes lenni, de talán céltudatosabban lehetne a szállító járműveket megválogatni off és road eszközöket váltogatni a feladathoz mérten. Talán a Mudrunner első pályája esetleg ilyen ... lenne, amikor egy Forwarderrel éjjel össze kell szedni a rönköket és le kell szállítani, HA át lehetne pakolni a felpakolt rönköket egy másik járműre. De ha elfogadod azt az opciót, hogy plató feltöltése, onnantól sehova, a rakat marad egyben én meg kénytelen vagyok átcammogni az egész térképen a célig. Ha meg belepakolok pár rönköt és nem rögzítem a tele platós részt, akkor volt már rá példa hogy lecsúszkáltak a platóról mivel nem lehet hevederrel rögzíteni a rakományt ... Szóval lehetne mit fejleszteni az ésszerűség irányába is. Persze ha már most kivették a rakodókat belőle akkor úgy is mindegy.
A road kamionok meghalnak az erdőben-sárban csak azért bemenni vele, hogy utána rángassam egy harmadik terepjáró képességű teherautóval indokolatlan nehezítésnek tartom. Így szinte nem is választom őket, minek, ha szinte mindent el tudok vinni max lassabban egy offroad járgánnyal. Persze az a király ha mindent pályát és feladatot az adott pályához rendelt járművekkel tol végig az ember de valljuk be számtalanszor látszik, hogy terepre cseppet sem való teherautókkal kínlódjuk végig az utat akár többször is. Csak azért dagasztani a sarat mert ez jól néz ki és indokolatlanul lassan haladni a cél felé kicsit felesleges kategória idővesztegetés kategória nálam, de hát kérem ez a játék amit kitaláltak ekkor ez van. Talán nem véletlen hogy MODokkal él az ember.
O, ez a kezi valtos info nekem uj. Rengeteget jatszottam a Mudrunneral, persze hardon, de kontrollerral. Rengeteg fat raktam manualisan, gepkarral, traktorokkal is (azokkal nehezebb). A kormanyt ra se raktam, kiprobalasra se, mert nem lattam ott semmifele kezivalto/kuplung lehetoseget, a menukban sem. Szoval ha jol ertem akkor a kormanyt rakotve ezek megis mukodnek. Koszi az infot!
Nos a vége felé elhangzottakkal én is hasonló kép vélekedek. De az elején írtakat cáfolnám. Toltad, kormival kézi váltással kuplunggal az elődöket spintires/mudrunnerban"???. Tartok tőle nem mert akkor nem írtad volna ezt. Mivel nem hardon toltad ott automata minden,az adott map elindítása előtt választható volt a két mod közül. Én kézivel kuplunggal,hardon toltam mindig, számomra anélkül nincs is értelme remélem azért itt is megtartották ezt az opciót mert akkor kidobott pénz volt számomra. Az általad is említett piktogram szerint igen lesz számomra is opció a kézi váltásra,de mivel szerintem nem a hard (manuál) opció van kiválasztva ezért inaktív. De akkor had mondjam is el mi mire és miért van hogy a zavarokat eloszlassam ha van.... Mellesleg az elődökben is így volt csak most picit más kép néz ki de ugyan azt mutatja annak aki tudja is mi-micsoda és mire való. De ha nem használta soha számára érdektelen az egész. Ott kezdődik hogy ugyan ez volt és érvényes az elődökre is. A lenti vidin amit linkeltem,a zöld dzsip-re gondolok. Az R gondolom egyértelmű ahogy az N is ,. Az A azt jelenti hogy automatában van (se manuál kuplung se kézi váltás) . Itt még nincs más csak össz kerék (legalább is a vidi szerint a dzsipen az van) hajtás már ahol van és kapcsolható,de ezt a játék mindig jelzi ahogy volt ez korábbi részeknél is (nem írom az angol megfelelőjét mert a játékban az van, mindenki helyettesítse be igaz a vidin németül nyelv van),nyilván ott ahol ez van a kocsiban vagy egyáltalán kapcsolható külön mert van hogy állandó összkerekes vagy állandó difi záras az adott kocsi. Hozzá tenném ezek a valóságban is így vannak és működnek,tapasztalatból tudom..... Nos akkor a J a difi (differenciál) zár amit a vidin is kapcsolt. A J felett és alatt levők pontok jelzik,azért inaktívak mert nem használhatók,vannak olyan kocsik, hogy itt lesznek é azt nem tudom,amik difi zára külön tengelyeken is kapcsolható. Gondolm majd csak hardom lesznek ezek az opciók,de tutit majd ha én is használom,a vidi alapján én erre gondolnék. A piktogramon látható A felett elhelyezkedő H jelzés azoknak szól (köztük nekem is) akik H váltóval és manuálisan kapcsolva a sebességeket és kuplunggal használják. Ez már nem kontrolleres bohóckodás...de nem is valami hú faktor. Remélem kielégítő és érthető volt a magyarázat. Nyilván még vannak többféle megoldások úgy a difizárra mint az össz kerék kapcsolásra de ebbe nem mennék bele mert itt olyan úgy sincs....
Még egy érdekesség az elődöknél ha spórolni kellett az üzemanyaggal ,elég sokszor volt ilyen szitu számomra,ha kikapcsoltam az össz kereket akkor lényegesen kevesebbet evett ahogy a valóságban is. Hardon ha nem megfelelően váltottál kuplunggal csakúgy szórta a sérülési hibákat a kocsira értelem szerűen le is fulladt. Az hogy itt kontrollerrel nincs bekapcsolva érthető, mert azzal azért nem egyszerű váltani kuplungot nyomni,sőt .... Ja igen és a kontrollerrel együtt használtam a kormi és váltó mellet,a játékot ,remélem ez az opció itt is meg lesz ,ne másért mivel a fát azzal rakodtam ,és élvezetesebb mint billel. Remélem sikerült eloszlatni mindenkinél a sötét foltokat,úgy hogy senkit nem akartam kioktatni és megbántani....
Valto: kb. itt is ugy van mint a spintires/mudrunnerban: kezi sebessegvaltas nincs, a HUDon levo valto-kereszttel csak azt lehetett kivalasztani hogy a verda "normalisan" menjen, vagy valamifele felezovel (a motor nagy fordulaton megy de a kerekek lassan). Es meg egy furcsa "+fokozat" is volt ahol egyesbe nyomta neki padlogazzal, ennek nagy ertelme nem volt (itt le is tudott fulladni a motor). Ja es szimulacio nehezsegen jatszva meg a rukverc is innen volt. En itt se szamitok hagyomanyos kezi valtasra, a kormanyt se fogom miatta elovenni, ez a jatek kontrolleren is jo. A kezi valtast talan a jobb motorhangok miatt hagytak ki, en arra gondolok hogy nem igazan lehet osszehangolni a ket dolgot.
A difi meg az osszkerek kapcsolas nem a HUDkereszt-rol volt kapcsolva, erre kulon gombok voltak.
Ami a fa (es mas aru) rakodast illeti: itt is meg lehett volna oldani ugy hogy a menuban mindenki kivalasztja hogy akarja jatszani, aki rakodni akar miert nem teheti?! Mert mas nem akar?
A novenyzet fizikaja is mintha butitva lenne? Ne legyen igazam, de mintha a mudrunnerban jobban reagalnanak a kocsira. Habar a latvany feljavitasa miatt neha lefaragnak a fizikabol, lattunk mar ilyet (GTA4/5).
Nos igen vannak furcsaságok "érdekes " megoldások,amik nekem sem tetszenek pedig még nem mentem vele egy métert sem.... Azért azt látni kell hogy még sehol senkinél nem láttam hogy manuálban ,sebességeket váltott volna és kormánnyal vezetne. Controllerrel billel,tologatni még ez is "sok" még bele keverednének.... Manuálnál ,talán ott más a jelölés???? Mint írtam is korábban ,tele rakták látvány elemekkel ,de alap dolgot a farakodást kihagyták,lehet benn sem lesz később sem. Az userek nagy részének ez kell odamegyek megnyomok egy gombot és pakk fenn-lenn van a cucc a platón. Biztos szívni fognak mikor a "dobozokat" fel kell rakni a platókra. Az eddigi vidik alapján nagyon le van ez egyszerűsítve, már mint az a része ami inkább szimuláció,de még nem próbáltam előre messze menő ítélkezésbe kár belemenni. Én már annyira sokat nem várok tőle ,majd a modderek remélem megfűszerezik a maguk módján ,jobbnál jobb mapokkal amik értelmesek és komolyabb kihívást tartogatnak. Persze ennek idő kell. Már annyira nem várom ,csak kíváncsi vagyok....
A kamera most mar hagyomanyos. lehet rangatni az auto korul, mintha egy kifeszitett kepzeletbeli madzagon lenne. Ez sokat ront a latvany realizmusan, de hat sokan sirtak a Spintires / Mudrunner kamera miatt, most orulhetnek. Remelem a menuban azert valaszthato lesz a regi modszer is.
Azért az a sebváltó jelölés, piktogram vagy mi a csoda, meglepett. Ennyire újítani akartak? Egy keresztbe vannak ábrázolva a sebességek ? A hagyományos mé nem jó ? Mert ez csak egy játék ? Vagy legyen más mint volt vagy mint amilyen valójában? Vagy mi? ... Vicc.
Néztem,elég sok gameplay van,persze fosul vezetnek,de arra jó hogy látszik a környezet. Jöjjön már:) Remélem lesz bőven küldetés és időbe telik majd teljesíteni őket.
Most nem jön semmi más,trailerekre sokan rácuppantak,sokan előrendelték ahogy olvasgattam redditen meg youtubeon.
Az IG. ahol vettem anno (előrendeltem) már a rengeteg előrendelés miatt nem vehető meg (előrendelhető). Valamit nagyon tudhat ez a játék ha így viszik. Ráadásul ez a Premium Edition a sima rendelhető... Beindultak a gameplay vidik . Gondoltam hogy 1 héttel a hivatalos megjelenés előtt már jó pár fakezű megkapja.... Arra mernék fogadni kb 1 hónap múlva már elő sem veszik ezek a mókusok. De most jó mutogatni ,hogy ők már tolják..... Van még de még nézni is rossz némelyiket....
Jó hát az elődöknél nem volt nehéz szebb és jobb grafot csinálni. Ezt muszáj volt meglépniük különben eladhatatlan lett volna a játék csupán a fizika miatt.... Habár én már egy jó ideje a mudrunnernél használtam grafikai tuningot sokat dobott a játékélményen. Igaz éjjel a vak sötétben nem nagyon látszott semmi ,de nappal elfogadhatóan feldobta a játékot..... Spintires MudRunner Screenshot
Szerintem 1 hét és okosabbak leszünk . Én kb a felét nem fogom használni a kocsiknak ,de más sem ,mivel fele nem arra a terepre készült. Csak azért rakták bele hogy elmondhassák na van 40 kocsi. Ha aszfalton akarok menni kamionokkal másik játékot keresek. Mert azért lássuk be össz kerék nélkül ,csak difizárral vagy még anélkül és nyamvadt hátsó hajtással a mudrunnerben sem tudott mit kezdeni a zilka,meg a többi haszontalan gép. Volt olyan map (mod) aminek nagy része ilyennel volt tele ,dobtam is őket. Jó nem kell olyan ami mindenen gond nélkül átmegy . De használtam olyan mapot ,nem egyet ahol az ablakokon folyt be a víz és nem volt nagyon más út . A víz alatt meg nem láthattad milyen mély . Na akkor aztán beújítottam néhány bivalyra aminek ezek a terepek feküdtek. De gondolom az alap mapokat olyanra készítették hogy mindenkinek legyen siker élmény. Azért nincs ez nagyon túl kombinálva ,szerintem,jobbára tele rakták díszítő elemekkel ,csicsákat lehet aggatni a kocsikra...stb. Kíváncsi leszek hogy a hólánctól könnyebb lesz é menni bárhol is,vagy teszek a kamcsira másik kipufogót és máris elmegy mindenhol...??? Na de ne legyek negatív,szerintem a legjobb mapokat úgy is a modderek rakják össze . Az alap meglesz ,ebből biztos sokkal többet ki tudnak hozni. Mire elkészülnek vele addig meg toljuk az alap mapokon,küldikkel, challenge teljesítésekkel....
Remélem h1-es hummer jön majd,meg egy ford raptor.
Kíváncsi leszek ez a mod támogatás tényleg működni fog e rendesen konzolon. Mert akkor meg tovább le fog kötni,bár itt kevésbé lesz talan steril a környezet,lehet elleszek azzal is hogy összevissza megyek.
Most nézem ott ahol én vettem az IG. anno,az akkori árhoz képes megemelték a Premium Edition árát 5 euróval,már spóroltam ,plusz akkor még az euró is olcsóbb volt.... Időbe megvettem.....SnowRunner: Premium Edition 07/03/2020 08:36
Előrendelve,előtöltve lefrissítve. 27-én 23:00 órakor jelenik meg store szerint.
hi.
Láttam a minap egy össze hasonlító vidit ,majd 4x a mapok össz. mérete az elődhöz képest. Itt egy friss új képkockákkal... Na meg is találtam,a vidi közepén mekkora az akkora. 1.35-nél nézd
Ez a legujabb vegre egy rendes video ahol latni is valamit, nem csak gyors vagasokat. A fa rakodasat nem mutattak de remelem benne lesz. A piros daruskocsi a folyonal emelgeti a csomagokat, szoval lesz manualis kezeles is. Mar csak nem vettek ki a jatekbol ami ugyis benne volt az elso Spintires ota. Ha jol ertettem 30 km2 -ot mondott? Ez per terkep, vagy osszeadva?
Én konzolra veszem,ha lenne asztali gépem akkor attól hogy csak epiken jön se tántorítana el, mivel mudrunnert is sokat toltam/tolom,pedig konzolon nincs modtámogatás hozzá(ebben lesz).Kell és kész:)
Eddigi videók alatt sokan írják hogy előrendelték,megveszik,remélhetőleg jó eladásokat hoz majd és akkor lesz hozzá támogatás,meg talán a következő részeket,dlcket hátha kidolgozzák aprólékosabban.
Én se bánnám ha pl híd építésnél mindent nekem kéne odavinni és szépen látnám ahogy dolgoznak rajta és fokozatosan épül,esetleg daruval építeni,de ettől függetlenül biztos vagyok benne hogy le fog kötni sokáig és más mostanában úgyse jön,remélhetőleg nagyobb figyelmet iskap majd.
Remélem azért a Hard mod benn lesz mert össze karmolom magam ha nem .... Nem bírnám ha csak automata váltás lenne. Jó persze a videókon kontrollerrel tolják. Azért a híd és egyéb építésnél picit lehettek volna kreatívabbak.... Legalább le kellene pakolni ,meg úgy mindent ha a célállomásra érkezünk,de hát így volt a legegyszerűbb megcsinálni.... Ezt a részét picit gyúrhatták volna ,nem 1-1-ben átvették az elődtől. Ahogy látom a fa rakodásnak nyoma sincs ,így gondolom a seasons pachban lesz benn... A minap láttam egy vidit abban az eső is esett a játékban,ahogy itt a hó is,legalább azért ez is valami....még ha csak ficsör is... De az ég és a felhők még mindig az előd mosott homály jellegzetességeit viselik. Ragyogó napsütés de homály az egész .... Szerintem sokkal ütősebb mint az elődök....persze még nem próbáltam.....de simán többet fognak eladni ebből. Mire az alap mapokat megunjuk meg azt a rengeteg gépet ,a modderek úgy is tele tolják jobbnál jobb finomságokkal,az elődöket is a mai napig az tartja életben. Akit érdekel ,az nagyon letojja hogy hol lehet megvenni és hogy kell hozzá az epic games felülete. Gyenge 2 hét és mindenre fény derül....
hi. nagyon várós... az én szemszögemből kicsit b@sszák meg magukat a fejlesztők, h only epicre leszerződtek, h nekik minél több pénz befolyjon... a kb. 500M steam felhasználó meg kit érdekel...nem is értem...steamre első napos vétel lett volna, mint ahogy a többi is... így meg van egy "muszáj" elindítani epic launcher, h menjen és kb. ennyi...kilépek, kikapcsolom a gépet...max akkor fogom megvenni, ha kell vmi fontos patch! üdv.
Ha nagyon figyelmesen megnézitek a farakodós részt remélem azért leesett hogy az egyik sem a játékból van. A 2.-nál még egy drón is befigyelt..... Kitalálták ezek, majd jó pénzért a seasonspass-ban eladják azokat a gépeket és vele a mapon a helyeket ahol lehet fát pakolni-hordani. Vagy nem készültek ezen részével még el, vagy így lehet jó pénzt lehúzni az userokról megint (szerintem utóbbi) Engem nem érint mert a prémiumot vettem meg így abban benne lesz majd idővel,"majd minden" Egyenlőre a különböző szállítandó dolgokat oda viszed a megadott helyre és huss kész az adott objektum,legalább is én még nem láttam egy vidin sem hogy farakodó gépek bármilyen formája is megjelent volna.
jah én is ezt akartam belinkelni, nem ezt a hülyét... :) üdv.
Aborg: így van, meg kb. az összes autoszimből… üdv.
Most lattam eloszor hogy lehet manualisan (marmint a gepkarral) fat rakodni: mar feltem hogy ezt kivettek, mert eddig csak azt lattam hogy "magatol" epult a hid, a torony stb. Remenykedtem benne hogy lehet majd mas erogepeket is kezelni manualisan: darut, markolot stb. De az talan nem lett megoldva. Sajna lanctalpasok se lesznek ahogy latom, valami buldozeres talajsimitas is mokas lenne. No de igy is varjuk a gamet nagyon! A lenyeg benne van, a tuti alvazfizika. Ezt mas jatekok meg se kozelitik. Probaltam peldaul jatszani a farming szimulatort is, de a fizika teljes hianya miatt nem tudott lekotni. Es ez igaz az osszes Construction simulator - meg akarmi "szimulator"-ra is amikbol pont a lenyeg hianyzik: a szimulacio.
Itt az eredeti vidi ,nincs tele a szakállas mókusnak a felesleges locsogásával.... Ebben a vidiben meg 2.5 percben mozgásban látni miről is van szó.. Utoljára szerkesztette: endy papp, 2020.04.07. 19:20:29
Ebben eddig is biztos voltam, nem véletlen vetem meg elővételben a Premium Edition.... Itt már nem csak A ból B-be megy a fahordás azt csókolom. Köszönő viszonyban sincs az elődhöz,pedig abba is bele toltam (a moddereknek hála) 400 órát.
Köszi a vidit. Egyre jobban meggyőz hogy érdemes volt megvenni. A tükrökért kár hogy még mindig nem bírták megcsinálni ,de túlélem hiányukat. Mellesleg a SnowRunner: Premium Edition 38 euroért vettem meg már korábban....(nem az Epic Games store-ban) Az meg hogy Epic Games felületén lehet használni semmit nem jelent. Nem értem miért fáznak annyira tőle az emberek. Jó nyilván nem steam ,nem kiforrott meg minden ,de a játékot elindítja ,épp úgy letölti automatikusan a frissítéseket...gond nélkül lehet rajt játszani az eddigi játékomnál ami van rajt semmi gondot és hátrány nem tapasztaltam eddig,pedig azt sem ott vettem csak a kulcsot aktiváltam ott. Utoljára szerkesztette: endy papp, 2020.03.21. 20:13:25
ohh akkor ezért tűnt el, nem találtam a steam storeban egy ideje. na akkor ezzel se kell játszani egy ideig, pedig megvettem volna, nekem csak az eredeti spintires volt meg eddig.
hi. itt egy összesítő trailer a SnowRunnerről… ápr.28! én sok jelenetet nem is láttam eddig... egész jónak tűnik... ...áhh most nézem, h only epic stores már ez is! Utoljára szerkesztette: chris0000, 2020.03.21. 13:44:03
Tavaly nyár vége óta rendszeresen meg lehet venni a Mudrunnert 6-8€ között legális forrásból. Csak az American Wilds Expansion fizetős, bár szerintem mindegy, mert workshopból bármikor töltesz le értelmesebb tartalmat ingyen. Mindkét játékot a modderek vitték a hátukon, nélkülük már a kutya sem emlékezne rájuk, mert olyanok a gyári tartalmak. Meg tudom várni az 5€-s árat, vagy hogy bundle-be kerüljön, van már olyan backlogom.
A napokban jött patch a Spintireshez, megint jól sikerült, eddig jól működő dolgokat csesztek el benne. A MudRunner-hez is ígértek fűt-fát, de ott is már csak csend van, persze, már a SnowRunner a lényeg. Mindkét játékra igaz, hogy ha csak a felét tartották volna be, mint ígértek, már elégedett lennék/lennénk. (Mert nem vagyok egyedül az álláspontommal.) Oovee, Pavel, Saber, Focus Home, tökmindegy, ez nettó pénzlehúzás, és a vásárlók hülyének nézése az én szemszögemből. 2011-óta követem figyelemmel a játékot, baromi ígéretes volt a kickstateres ígéretek alapján is, majd mikor a megjelenés napján letöltöttem jött a nagy pofon, hogy alig volt több, mint a régi techdemo-k, és bugos volt, mint a rosseb. Aztán jött a kuss, huzavona, timebomb, és az alig polirozott Spintires Mudrunner néven. Akkor úgy döntöttem, többet pénzt tőlem nem látnak. De ezt feltornáztam 5€-ra. Ennél fentebb nem megyek.
Nos igen alapjában véve helytálló amit írsz. Én az eddigi 2-ből egyet ingyen vettem,a másikat a MudRunnert is nyomott áron így ezért megadom a teljes árat. Annyit nem fogok várni míg ez 5 euró lesz,mert kb sosem lesz annyi.....a 3 éve megjelent MudRunner is még nem ment 10 euró alá és még ott vannak a DLC-k. 5 év múlva ezt is már csak a dlc-k,és a modok fogják "fenntartani" de szerintem,5 eurós árra sokat kell várni.... Én a magam részéről ezt most kivételesen elő rendel, a "Premium Edition" változatból. Nagyon nem fogok tudni mellé nyúlni asszem. Igaz ez a változat 38 euró (akciósan) de nekem annyit megér.....remélem
El kéne ájulni, hogy a harmadik pénzlehúzásra végre eléri azt a szintet a játék, amit a kickstarter alatt a legelső megjelenésére ígértek? Az első kettőt - én hülye - előrendeltem, ennél várok, 5€-nál többet tőlem nem látnak.