Ha moddoltad akkor takarítsd ki a media könyvtárat, és visszaáll minden az alapra. Ha mégsem állna vissza, akkor sikerült módosítani valamelyik fájl tartalmát , nyomj a steamben a játék tulajdonságainál egy fájlellenőrzést. Moddolást meg egyébként sem árt a futó játék főmenüje alatt a JSGME programmal végezni, majd a játék bezárása után deaktiválni az aktuális modot.
Sziasztok!Kérdésem lenne:nekem most a 15.12.25 verz van most,és eltűnt az összes mappa teljesítés,és a teljesítményekhez azt írja hogy:A játékfájlok eltérnek az eredeti csomagtól,a többjátékos mód és teljesítmények.És nincs többjátékos módom sem.Eredeti minden,a játék fut,nincs gubanc.Ez mitől lehet?
köszi
toocha! Meg kell nézni a verziószámot, amit te használsz és ahhoz kell megfelelőt leszedni.
Szerintetek melyik verziót érdemes leszedni az utóbbi időben kijöttek közül, próbálgatom őket és nem tudok választani, szinte mind ugyanolyan, az új járművekkel is.
tenkjuh Még annyit kérdeznék, hogy az itt szereplő térkép és egyéb modok működnek-e a legújabb verzióval? spintires-mods.com Utoljára szerkesztette: toocha, 2015.12.27. 14:45:06
Komplett link nincs, a Vyborg térkép van feljavítva a havas textura moddal (Perviy_sneg-16.12.15). A szokásos moddolástól annyiban tér el hogy a Spintires/User mappában található Config.xml-ben engedélyezni kell a texturecache mappát <MediaPath Path="TextureCache" DoPrepend="true" /> . Ezután a létrehozott TextureCache mappába mehetnek a havas texturafájlok. A hud szinén még változtani kell mert a fehér betük beleolvadnak a havas tájba. Utoljára szerkesztette: Musicking, 2015.12.25. 12:23:17
Gondolkodom, hogy megveszem a Streamen a játékot, de ha nem megy a multi, akkor nem fogom. Van valami hír a multiról? Megy már?
üdv. multiplayerről valaki tud valami infot???????
16/12/15 - dont allow user maps for lobbies with "active achievements"
- minor map fixes
14/12/15 - game can load user maps (with disabled achievements) - MP included
- CRC check added to make sure map versions are the same in MP
- maps backwards compatibility, and more mods backwards compatibility (mod/map updates dont break savegames)
- some sounds, visuals tuning
- bugfixes (logs dropping off trucks, inability to continue saved games with some mods)
- check changes in Media.xml when deciding to disable achievements/MP (fix exploits)
- mud made stiffer
- important physics fix (light vehicles now behave correctly with addons, but affect heavy vehicles too)
- fix lua errors preventing some mods from working properly
- EDITOR: fixed bugs related to publishing mods
- EDITOR: creating maps now support (with no workshop support yet)
- EDITOR: change texture formats - performance improvements (and some other bugfixes/improvements)
3/12/15 - crashfix (workshop related)
- dont continue game until mods are updated (otherwise savegame gets broken)
2/12/15 - minor visual improvements
- game support loading of user maps
26/11/15 - more improvements to suspension damage system
- new damage visuals
- new damage effect: oil spilling off
- new assets: zil131 utility, gaz66 small utility trailer (works for zils too), short-short logs for zil130
- greatly improved IK controls (crane now wont go down by itself when rotating)
- bugfix: huge initial damage received when switching to truck (gamestopper)
- bugfix: when hitting truck with other truck, which in turn hits third truck -> intercollision happens, then results in huge dmage and physics destabilisation (gamestopper)
- bugfix: incorrect number of short logs spawning when unpacking short logs
- new water-flows-off-truck visual effect
- more mud-wheel physics improvements
- long mod names UI dialog cropped
- mud decals visual improved (no mirror mapping)
18/11/15 - lobby game starting with no trucks selected for the map
- more perfomance optimisation for trucks in mud
- winch ropes goes white at times (visual bug)
- rope in "pull" state now fits terrain (doesnt intersect it) - visuals
16/11/15 - driving dynamics improved (uaz most of all)
15/11/15 - further damage system improvements
- more visual effects improvements
- beacons now required to install some trailers
14/11/15 - markers rays removed (was annoying)
- RU localisation fixes
- coop achievements work correctly
- cloaking synced correctly in MP
- more damage calculation fixes/improvements
- xbox360 controller keys remapped
- more minor visual effects tweaks
- minor UI fixes
13/11/15 - fullscreen crashfix
- shadercache optimisation
- fix: optimised particles should not recieve shadows
12/11/15 - waterwave visuals update
- wheel mud bursts visuals update
- improved damage system - suspension damage is now also detected
- winXP 32bit fix
- shaders removed from retail build
Szevasztok,csináltam pár hangot a játékhoz,le-fel váltásnál néha hallható némi recsegés a váltóból,nos a sofőr ekkor szólal meg,a csörlő vontatáshoz is csináltam hangot..Mucsi Zoltán videóiból vágtam ki hangokat..elég mulatságos játék közben amikor be-be szól..:) A játék gyökérkönyvárába kell a Media.zip mappába másolni a fájlokat,tehát NEM a sima media mappába ahová a modokat!
Készítettem egy speciális válogatást a build 19.03.15 verzióhoz, amely lecseréli az összes járművet U.S Army típusra. A MOD használatával az eredeti játék elvileg minden térképpel kompatibilis marad, de sokkal könnyebb vele a játszhatóság.
végre kipróbáltam ezt a játékot én is... első lépések, coast (?) mapon miután meglett az ural, felfedeztem az első cloaked zónát. gondoltam, teszek egy kört a sűrű erdő körül, a mocsár szélén át, hogy visszaérjek a főútra. enyhe lejtőn balra kanyarodva fel is borultam, itt kezdődött a fun! vagy negyed órába telt, mire a markolóval, meg végül a csörlővel talpra álltam, aztán helyezkedés, hogy a trailert is visszaakasszam. persze ekkor már full rossz irányba voltam megint, újabb félkör a másik irányba, ééés ügyesen elsüllyedtem egy "kis" tócsában. csak a kerekek tetejéig ástam magam az iszapba, alig telt újabb negyed órás előre-hátraaraszolásba, és már kint is voltam. imádom...
Jött egy update, de ha a " - minor analog gearstick controls improvement" a manual 1es és hátramenet kapcsolásának elcseszését jelenti a kontrolleren akkor inkább hozzá se kellett volna nyúlniuk. Utoljára szerkesztette: Musicking, 2015.11.09. 16:50:50
Patch utáni fagyásokra van vmi megoldás?
Ha azt se tudod, hogy "van-e benne magyar nyelv" akkor nem mindegy, hogy támogatja-e a kormányt?
Ez a játék mennyire támogatja a kormánnyal való vezetést? ( Logitech Driving Force GT-m van )
Hogy ezt a hülye kameranézeteket nem tudják már megcsinálni rendesen, kiborító. Egy-egy akciónál 10 perc mire beállítom a kamerát, hogy nagyjából képe legyen a lényeg. Nem kellene sok, csak hogy kicsit jobban el lehessen távolodni a járgánytól... :(
Én tegnap pakoltam egy csomót daruval, több C-vel is, egyiknél sem volt ilyen gond.
A 3as coopnál ilyennel nem találkoztunk viszont a krazos long traileren átesik a rakomány vége , ha úgy történik a járműváltás hogy a kraz a kikerül a látómezőből.
Ez így wtf? Minden darunál ezt csinálja, és akár a pálya másik végébe is elnyúlik a bug, majd jó eséllyel crashel is.
Feliratkozol és amint letöltötte a steam akkor játékon belül már használhatod is.
Today we are bringing you the long awaited update... a lot of time has been spent on killing all of the major bugs over the last 10 builds, but please be aware that there may be some very minor bugs still existing in this build. We hope that you will be understanding with the next bit of information: -
Workshop is ready, with some finishing off to do – however, the remaining programming that needs to be done could not be completed until this build was stable. This is where we had to make a decision, either 1) release the update as it stands, with workshop and the editors to follow over the coming weeks, or 2) break the news to you that you would not be receiving the update that is ready to be released, until workshop and the editors were ready to go.
After much consideration, we have made the decision to release this stable iteration of the update, minus full workshop implementation and the editors due to them being incomplete at this time.
However, there is a silver lining to every cloud. There are five new trucks and some modified original trucks available, that are the first official content available via workshop by Oovee. Of course, it is one of the most stable and tested builds we have released.
We have the following new trucks, that are available via workshop: B-66 B-131 C-4310 D-537 K-700
Please note that mods were previously tolerated despite the contradiction of our EULA, however, it is important to note that these mods are a form of hacking and we have not officially supported mods up until this point. Workshop is our way of giving our player base the opportunity to upload and download mods directly from one central hub - although up until this point, they have been hosted on this forum and on a number of other sites.
For those modders that have created trucks, the truck/mod editor will be available soon and will allow the user to create a mod directly in the editor and export to Steam Workshop.
For those modders that have created maps, the map editor will be available soon and will entail a conversion of the map to the most up to date version in order to be playable.
Please note, that if you read the Original Post for this update you will see that what we need for mod support to work in its entirety is not far behind our reach. Please remain patient and more details will be confirmed in due course.
Now, we will show you the long changelog for your viewing.
22/10/15
- folder/file structure changes
- maps cosmetic changes (+ as a bonus "bushes" spawn location at Proving grounds now works)
- truck format change (mass selector instead of numeric input) + maz7310/535/kirovets700 properties changed slightly
- winch bugfix: stop suggesting winch when attaching different winch (multiple winch MP bug not yet fixed)
- MP bug: wheels not spinning for 4x players game (was a major network bug affecting all MP games, be it 2,3 or 4 players)
Az ezt megelőző bejelentés óta meg már fél év telt el és nem jött semmi csak az újabb bejelentés. Ráadásul a mostani felkonf közel se említ annyi javítást és plusz dolgot mint az előző. A multiplayer mentését már meg sem említik.
Mekkora tróger banda ez az oovee, az írták pár nap és jön a frissítést, errefel már a 9. nap telt el.... eleve már ezekkel az újjításokkal kellett vona kiadni a játékot de még most se bírják belerakni megint lesznek hónapok ha egyáltalán megcsinálták ezeket a fejlesztéseket és nem csak kamuztak. Azt hiszem ennek a kiadónak ez volt az első és utolsó játéka amit megvettek az emberek.
Szó sincs róla. Eleve csak olyan játékkal játszok, ami tényleg érdekel. És ha már vannak, szeretem behúzni őket... Próbáltad már a kézzel felrakodást? Na azzal viszont nem szeretnék baszakodni, ha nem muszáj. Utoljára szerkesztette: kekeN7, 2015.10.07. 13:40:53
Csodás... Nincs valakinek kedve esténtént nyomni picit? Egyszer már megvolt az összes coop achievement, most csinálhatom újra, és jó lenne még az update előtt megszerezni őket. Valaki? 1 pálya / estére gondolok kb.
We are pleased to say that we have received and are testing the update we have been waiting for. Below are details of what is included and further below details of why it was delayed. Also we expect the next update which will include the level editor in around a month. We expect to release the update within a few days.
4/10/15 - network traffic reduced 3-4 times
- multiplayer trucks interaction improved greatly
- animated physical driver in all trucks
- new trucks (zil-131, kamaz-4310, kirovets-700, maz-537, gaz-66)
- gameplay improved (hardcore = manual log loading only, ability to pick startup trucks for each map)
- new addons (new forest crane, trailers with ability to deliver loads/logs)
- mod support (ingame mod browser + automatic mod download, mod certification by official staff)
- graphics improvements (new tyre track system, mud detalisation increased, special effects etc)
- new trucks sound system (sounds remastered, each truck with unique sound)
- ingame mod testing with ability to reload textures and assets
- Truck Editor application for mod testing and development
- Notepad++ plugins (XML visual editing with Truck Editor)
- trucks XML format changed (simplified greatly for ease of modding)
- many many performance optimisations, bug/crash fixes
- nvidia stereo fixes (now working correctly 100%)
- animated driver in all trucks
18/08/15 - kamaz 4310!
- sound system reworked!
- map/trees changes
- no auto-loading in hardcore; istead we have "log kiosks"
22/07/15 - sounds improved
- bugs fixed
- levels updated
- graphics improved
17/07/15 - batch-update since 13/04/15
- only ENGLISH localisation works for now!!!
- workshop implemented, but WONT WORK without dev rights in steam!!!
- new dev level with dev tools
- new vehicles, addons, wheels
- mud visuals and physics updated!!!
- wheel tracks visuals updated!!!
- lots of graphical improvements!
- various GUI improvements!
- truck sounds improvements!
- optimisations and bugfixes
- k-700 steering mechanism implemented
- minor map tweaks
- map balance feature introduced!
Some details on the delay.
A few months ago we discovered some issues relating to primarily licensing. Unfortunately we had to deal with this, which involved legal advice. Consequently, we were unable to talk about this at all. Some of our senior staff and mods were made aware of this and we have kept them up to date on this throughout, however they were also not able to talk publicly.
Finally, last weekend, we were able to resolve these issues and move forward. These complications only stopped release, but not the development of Spintires which is now why we have the update and it is being tested as this is posted.
Many other things have happened and shortly we will announce more details of the future roadmap of Spintires and details of future ports to other platforms. We will also be seeing greatly expanded development team beginning this side of the new year.
We have never given up as some people may have thought and we have kept working on the future, enjoy the update and expect interesting news in the future.
A cirka 600 játékóra 90%át multiban toltam bele, ez első custom térkép (Sakhalin) megjelenésétől talán egyszer toltuk az alapértelmezett térképen. Nem kell csoda csak odafigyelés hogy a multis gépeken egyformán legyen moddolva a játék. Itt 1-2 dolgot még elnéz a játék, pl ha a többi játékostól eltérően kicserélem a váltókart, a tetőkamerát belső nézetre süllyesztem vagy esetleg a összkerekhajtás adok egy alapból nem összekerekes járgánynak akkor még nem száll el a multis játék. Viszont vannak olyan jármű modok amik single-ben hibamentesek, multiban meg egyes felépítmény esetén crashelnek, azokat a járműveket nem használjuk az adot moddolt térképen vagy ha a térkép engedi akkor kicseréljük valamelyik alaptipusra. Utoljára szerkesztette: Musicking, 2015.09.02. 15:30:09
Igen, pont ez a baj, hogy jó kis modok vannak hozzá, de szétcseszi a steam-es bejelentkezést, meg a multit. Ahhoz meg egy kisebb csoda kell, hogy modokkal lehessen multizni...
A moddolás eddig se volt akadály, viszont ha nincs multi akkor részemről felejtős.
1 éve vannak ígéretek az újításokról, azokból _semmi_ nem valósult meg. Egy hónapja, mikor még ment a lázongás a hivatalos fórumon, én is téptem a számat, de azóta teljesen letettem róla... simán kijelenthetjük, hogy SOHA semmi nem lesz már ebből a játékból, folytatás meg aztán főleg nem, legalábbis tuti nem az oovee részéről... az egyetlen lehetőség az lenne, ha Pavel (a fejlesztő) nekiállna valami újnak, de ugye ezt is 10 évig hegesztette... nagyon-nagyon-nagyon kár ezért, mert nem tudom, van-e napjainkban még egy ekkora potenciállal rendelkező játék... :(
De "legalább" a gerinctelen, hazudozó kis gcik itt is jól jártak...
Régebben tervezték a dinamukis időjárásváltozást na abból szerintem semmi nem lesz. Jelenleg a single player mód mentésének javítása (mert sokszor nem teljesen ugyanaz a visszatöltött játékállás) és a multiplayer mód menthetősége az elsődleges céluk. Igérik még mod támogatást , esetleg steam workshop-ot, a multiplayeres anomáliák redukálását. Két új járműről is mutattak már képeket , de jobb lenne inkább ha a hibajavításokra koncentrálnának. A mellékelt ábra szerint semmi nem változott, továbbra is csak ígéretek vannak.
Hát ha lesz is Spintires 2 (amit nem hiszek, hiszen még ezt fejlesztgetik talán) akkor inkább Spintires 1 DLC lesz, Spintires 2 névvel. Kb. mint a Fallout 3 és a New Vegas. (Bár ez rossz példa, mert a New Vegas elég jól sikerült.) Nem hiszem, hogy akkora fejlesztést érnének el, hogy Spintires 2 névvel kiadhatnák. Hacsak nem a pénzlehúzásról szól majd a dolog.
mik a jövőbeli tervek az ovinak?? miket tervez vagy tervezett még a játékba?
Hát elég nagy a csend , de az ovi fórumon is mert hetekkel ezelőtt a topikok 95% lockolták hogy ne legyenek kínos kérdések. Egyre többen adtak hangot hogy élnének a pénz visszakérés lehetőségével, de aki beletolt 300-500 órat annak felejtős a steam hülye szabályzata miatt (2 játékóránkét +2 hét a kifizetési idő) Mondjuk a bili akkor kezdett kiborulni mikor valamelyik ovis muki benyögte a Spintires 2-t, hogy mennyire valós a dolog azt nem lehet tudni de hatása rögtön meglett azoknák az usereknék akik a Kickstaren keresztül szálltak be a projectbe és azok az igéretek amiért fizettek a mai napig nincsenek megvalósítva. Továbbá valami most sem lehet kerek a ovi és Pavlék között, mert januárban mikor Pavelt kizárták a projectből , akkor kikerült az orosz torrentoldalakra a másolásvédelem nélküli dec 18-as build. Pár hete meg felbukkant egy térképkonverter ami régi és új térképeket oda-vissza konvertálja (20140607-20150313-ig 5 build), a log fájlban Pavel neve is befigyel.
Oovee steam Eleg szar az angolom, de valami olyasmi, hogy most nyaralasi szezon van es magyarazkodnak ossze-vissza........ A kommentekben meg megy az anyazas...... De majd valaki kijavit ha nem jol ertettem :)
Az utóbbi időben kipróbáltam pár térképet, pl. Tunguska krater, level 32x32. Sokat kell rajta mászkálni, hogy megtaláljunk valamit. Szerintem ez az értelme a játéknak. A 32x32-es nagyon jó lett, próbáljátok ki ti is. A Cytec-től kapott Zil 165 6x6-ossal mentem rajtuk a legtöbbet. Utoljára szerkesztette: bajusza, 2015.07.23. 10:03:39
@ DrBrown5 : Igen en vagyok az @ Szabi : mikrofon is van ts--et meg feltelepitem es kesz En penteken deltol ( 10-ig (!!!!!) dolgozunk ) vasarnap ejfelig raerek de piszkosul :P