Helyesbítenék: 7.860 Ft + 250 Ft postaköltség (+ NFS Shift ajándékba) Összesen: 8110 Ft... Csak kár, hogy ez a sima és nem a Limited Edition! 576-nál az is van, de ott 9900 Ft + 1100 Ft a postaköltség és a Shift elsõ részét sem kapjuk ajándékba!
Shift2-ben ami tetszik majd valszeg az az Autolog. Miért? Mert nincs olyan játék, autós, amit így online össze lehet, live mérni, értesítene, hogy haver megdöntötte a rekordom meg, etc. iRacingnél ugyan van egy World Record statisztikai táblázat, de szektoridõk nélkül, nem is értesít, ha lejjebb csúsztam, plusz, ott három havonta változik a fizika meg sokminden, az elõzõ 3 hónapban használt alien setuppal lehet következõ szezonban ott kitörölheted a segged.
Ezzel szemben itt fasza lesz versenyezni, javítgatni a hotlapokon, ha szép, letisztult lesz, sok jósággal, akkor nagyon komálni fogom.
mármint azért ezt nem vágom. :D 2-3-re alapból nem sikerülhet, ha valóban normális beállítást akar az ember. meg majdnem mindig van egy jobb megoldás ugye. max vezethetõ lesz 2-3 állítgatás után és tûrhetõen ragaszkodik az aszfalthoz. :)
Bajnokság meg lesz oldva! Az nfs.hu támogatásával! ott megrhírdetve, fix iõpontok, eredmények szabályok pontozás ismertetése, Ventrilló szerverrel stb..(nyeremény, de ez még nem készpénz). Egészen komolyan gondolom, sõt még idõmérõ is lesz de speciális a játék nemtámogatottsága miatt.
Setuppolni szoktam, általában mûködik:) 10.-re..., de ellenõrizni nem lehet tény, de szerintem nem is baj...
és setuppal itt majd hogy állunk? évek óta szimezgetek, de általában letöltöttem másokét, akik értenek is hozzá. sajnos ugye itthon nincs egy saját emberem, aki csak azzal foglalkozik, hogy jó legyen a seggem alatt a paripa :)
jó enne egyforma setuppal, de mondjuk ezt nem tudom lehet-e ellenõrizni.
Hát ide tényleg kell erõmû :D remélem azért elfut a gépemen. A shift is ment maxon :D
gondolom össze vissza toljátok. nem igazi bajnokságot csináltok, mondjuk úgy, hogy hetente egy komoly futam, aztán pontszámok meg minden... :)
meg lehetne mondjuk azt is, csak ahhoz még kellene ember, meg a fix idõpont sosem biztos mindenkinél. :)
nekem sajna gáz a melóbeosztásom, három nap meló, három nap itthon (közben a 3 napos meló is váltakozva, egyszer éjszakás, egyszer nappalos.) de mindegy, tuti találkozunk jópárszor majd.
egy profi is bénázik egy ismeretlen, erõs járgányban, pláne egy olyan pályán amin alig ment korábban, vagy csak rég.
Ám én csak elite modban vagyok hajlandó online játszani, mindenféle segítség nélkül. :) Oké, lehet az automata kuplung egy ideig még használva lenne. :D
járgányokat, hogy szoktatok választani? Jó lenne közel egyformákkal nyomni, mert eléggé eltérõ menettulajdonságokkal rendelkezõekkel azért gáz lenne nem?
Te vagy az én (mi) emberem!. Ha már leszünk rendszeresen 4-5-en nekem bõven elég, akik jól is tolják! (ebbõl megvan már kettõ: Darki81 meg Guszti1980 is, hármunknak adott a kormány is)
a multi úgy lenne jó hogy ki milyen vezetõ szintû. Szóval aki az elején van még az ne akarjon az ELITE-multi körbe versenyezni. lehet hülyeség de sztem igy lene jó.
hát jah. a multiba még lehet én is beszállnék, de ha viszonylag kevesen leszünk, úgy lehet nem lesz értelme, mert tényleg nem önteltségbõl mondom, de eléggé be szoktam gyakorolni pályákat, járgányokat, meg szvsz annyira szarul nem is tolom, nem tudom itt milyen szinvonalon nyomtátok.
annak én szvsz nem sok értelmét látom, hogy minden nap másik járgányban üljek, másik pályán, jobb szeretem, ha tényleg kiismerjük a járgányt meg a pályát, határon autózva mindent sokkal jobban érezni, és a csaták is izgalmasabbak, ha nem hibázik mindenki minden második kanyarban, (ilyenkor erõsen nõ a baleset esélye is...)
visszatérve arra hogy ha érdekell a single akkor leszedem és végigviszem, ha érdekell a multi, és nem csak lanon, akkor megveszem. ebben bennelessz a single, de leszarom!
Én a Shift-et egy szimes fizikával és árkád elmekkel ellátott jó kombinációjú játéknak tartom/várom!
Lesz 3. rész is 100% és tipikus EA hozzáállás, hogy amit egy játékban el lehetne adni 3 részben adják el és a harmadik rész lesz teljes értékû játék!(esõ, box, stb)
Attól hogy szim lesz valami, nem fogja elveszíteni a vevõket, ha a marketing és a játék megfelelõen van tálalva, kitalálva.
kell egy elite mod, ami most is lesz, aztán akinek az sok, az kapcsolja ki, állítson a segítségeken és máris szórakoztatóbb lesz.
a kocsi alapvetõ jellemzõit és képességeit nem tudják elrontani a SHIFT2-ben, az adott. egy szim ereje a járgány és a vezetési élmény (FFB) részletességén múlik elsõsorban. itt nyilván nem dolgoznak annyit egy autón, mint az rF2-ben vagy a netkarban, de ezeket az apróbb különbségeket, még én, "szimes" is, nem is biztos hogy észrevenném (ha pl nem ültem még soha XY BMW-be más szimulátorban...)
Amúgy meg mindenkinek ugyanaz a járgány adott, ha megfelelõen lehet vezetni, a kavicságy tényleg kavicságy, a törés tényleg törés, a gumi majd egyszer tényleg kopik és etc, akkor a feltételek úgyis mindig ugyanolyanok, ha könyebb valamit vezetni azt a másiknak is könnyebb, DE NYERNI és a másikat MEGVERNI attól még ugyanolyan nehéz lehet.
Nézzünk pár példát, a Shift2-ben lesz pár brutális járgány. pacik meg ilyesmikre gondolok..
az iracingben meg van a Skip Barber. Nos annak a kocsinak tulképp bármikor padlót lehet nyomni, nem forog ki. a Shift2-ben egy komolyabb, erõsebb járgányt viszont valszeg nehezebb lesz elvezetni komoly szinten, komoly idõeredmény céljából, mint az iracingben egy alapjárgányt.
Szóval hiába vérszim az iracing, ott is lehet pöpecegyszerû autóval versenyezni, meg a Shift2-ben is lehet olyan autót találni, hogy a fülem kettéáll, ha összedobok mondjuk egy olyan idõt, amivel benne vagyok a legjobb 100 idõeredményben a földön...
szerintem a Shift2 egyértelmûen nem arcade játék lesz. Simán ki fognak majd pörögni a kerekek szerintem, az irányítás is sokkal jobb lesz valszeg ("rfactoros"). Egy olyan játékot arcade-nak titulálni, ahol egy kanyart benézve rögtön leszakadhat egy kereked és már vége is a versenyednek, (plusz fizika, plusz FFB, plusz csak kormánnyal vezethetõ normálisan) az nekem mondhat akármit, már eléggé vezetés-szimuláció, szimulátor.
azok között pedig vannak és lesznek jobbak és rosszabbak. a SHIFT2 valamiben jobb lesz mint az rFactor 1-2, iRacing, netKarPRO, de van amiben szarabb lesz. Jövõre jó lenne teljes értékû szimulációt kapni a Shift3-ban, szabályokkal, pályákkal, sorozatokkal, idõmérõvel, felvezetõ körökkel, biztonsági kocsival, gumikopásssal, dinamikus idõjárással, még jobb és több multi lehetõséggel. és persze még jobb, részletesebb fizikával. tudom kicsit noszensz ezeket elváni NFS név alatt, de úgy érzem az irány az erõsen adott.
nemis szabad, mert elveszti a vásárlói 70%-át minimum :D
Ez teljesen igaz (Y) A shift 1-nél is panaszkodtak a szimesek, hogy árkád... De hát ez nfs.. attól, hogy elmegy egy szimesebb irány fele attól még nem lesz teljesen az
Need for speed mindig is árkád játék volt. az hogy van benne multi jó dolog de szerintem nem az a lényeg. Az nfs elõrelépett multi terén deee azért árkád.
Láthatóan ugatsz a nagyvilágba. Inkább írd le mi a bajod.
Pont hogy nem. A single, karrier elsõdleges szempont volt mindig is ami változatosan! bemutatja a játék minden szegletét erényét tartalmát, kihívásokkal ötletes versenyekkel és elérendõ célokkal. Shift sosem szólt a multiról. Sablon multi amúgy van mindben több s kevesebb sikerrel, de aki kompromisszumok nélküli multiplayert akar az úgy is a multira készült szimekkel játszik mint pl LFS, netkar, rfactor, iracing.
Nem sok konzolos ótós játékkal játszhattál, ahol vért kell izzadni a jó eredményekért, mert az árkéd játékok álltalában reflex játékok is, ami sok gyakorlást és kitartás és hiba nélküli játékot kíván. Visszamehetünk a játéktermi klasszikusokig, ha láttál is egyet akkor tudod mirõl van szó.
Nem tudom honnan veszed hogy a játékokban nincs multi ( konzol játékokról kár beszélni, mert a piac 80%a multiplatform a maradék konzol only játékok nagy részében is van multi... egyes játékstílusokban nincs ahol sosem volt és nem is lesz ).
Sok hülyeséget írsz a továbbiakban, aminek semmi alapja és realitása nincs. Fiatalabb játékosok ugyan úgy vannak pécén is mint konzolon. Ha felmész Csézni belebotlasz rikácsoló tizenéveskbe bármikor. Ebbõl leszûrni nem lehet semmit, pláne a géming a fiatalabb korosztály hobbija. Mi idõsebbek 25-30+ nyilván akkor kezdtük el szinte amikor bejött ez az egész géming így alkotjuk az "öreg" rókák elsõ generációját és nyilván akik késõbb kezdték azok fiatalabbak.
Ótós multi publikon minden platformon ugyan az. Sok a hülye. Aztán ott vannak kik billel játszanak és persze hogy bénán megy és kilök. Elég sokat WTCCztem pécén, de a publik versenyekbõl ritkán sült ki valami komoly dolog. Multizni ismerõsökkel kell autós játékba akik kb egy szinten vannak, egyforma perifériákkal ( kormány ) és érzékekkel ahhoz hogy rendes versenyeket lehessen futni és korrekt módon harcolni.
ehhez csak annyit, hogy erre találták ki konzolon az osztott képernyõt hogy ne elhájasodott, pattanásos, valóságshowk drámáin felnövõ, autókhoz közük nincs tinikkel nyomd a pedált, hanem azzal, akivel neked tetszik és OFFline ;) bár nem autós játék, de az MW2 nekem és haveroknak EZÉRT ÜBER kategória a mai napig
hanyagolják is azóta szépen a Splitscreent -.- meee abban nincs péééééz, ha otthon nyomjuk haverokkal és nem fizetünk elõ Live-ra
Ja a single másodlagos egy autós játéknál fõleg! Láttunk próbálkozásokat talán a NFS-ek egész jól csinálták, de Shift széria a MULTIRÓL kell szólnia, ez elvileg ne árkád bohóckodás, amit gép ellen is ugyanolyan mûvelni!
Nekem pedig az az elvem, hogy sokan azért szeretnek játszani (egy alapból multi játékot) offline, mert az emberek elenni játékhoz sokkal nagyobb tudás és fõleg ügyesség kell, ott NEM mindenkibõl lesz sztár amit az offline single rész (illúziót) megteremt. Ez fõleg a konzolos társadalomra ezen belül a 16év alattiakra vonatkozik! de ha mégis felmegy online csak annyit tud csinálni(mert gyõzni béna) hogy tönkrebassza többi játékát és meghal a multi élmény egybõl. NEM véletlen hogy az összes Multiban jó(erõs) játék szinte csak pécén népszerû! (cod, BF, csé, iracing). Látható is, hogy a konzol játékok 80% csak single részt tartalmaz(még mindig)!!!! és csak mutatóban van egy kettõben multi. Nehogy azt higgyétek ezt nem tudják a játékfejlesztõk! ezért olyan kevés sõt néha csak 5-10perc marhulásra elegendõ multis játék van konzolokon, és single rész fénykorát éri! pontosan a rengeteg 12 éves pöcsöktõl, ami rengeteg van konzolon(pl: az államokban) és nem véletlen egyszerûsödik minden!!! szerintetek miért nincs idõmérõ? Elmondom: mert már 4 sima verenykör is SOK a hülyéknek(2-3kell neki)!!! úgyis mindegy milyen rajatpozícióba vagy kilöknek egybõl, sõt 3 kör alatt bele se tudsz melegedni a versenybe! Ezek 20 perc alatt 10 versenyt 10 különbözõ pályán 10 különbözõ kocsival akarna menni...Hova faszba kell nekik még ezután idõmérõ? mikor a kocsit vezetni se tudják nemogy még tizedekért harcoljanak! Ja és mégpoénabb hogy mikor meglátják hogy nem 500 lóerõs kocsikkal megyünk, hanem "csak" 180 akkor be se lépnek a játékba...mert az nekik lassú!!! ebben mi alogika? mondom: azt hiszik (mivel vezetni nem tudnak még egy butitott fizikájú shifet se)hogy gyorsabb autóval gyorsabbak lesznek és azzal nagyobb az esély a gyõzelemre! micsoda egocentrikus gondolkodás(12 éveseknél általános) az, hogy más is gyorsabb lesz az nem számít...(vagy lassú autóknál szintén, lassú autóval lassú vagyok leszek, gyorssal gyors) Hányszor,de hányszor léptek ki mikor meglátták hogy normál autókkal( tuning nélkül) és 10 kör lesz..mindeki nyígott és kilépett..mintha azokkal nem lehtene jó versenyt játszani csak 1000 lovas szarrá tuningolt szarokkal. Ezekután mirõl beszélünk???(mindezt pc-n konzolon bele se gondolok mi van)
Én csak barátokkal privátba fogok menni az is tuti!!! És úgy tûnik vannak és lesznek is partnereim ebben.
Nyilván. Sajnos... Mondjuk így nem sokat ér számomra az a licensz. így viszont szvsz közelébe sem ér a GT5-nek vagy a Forzanak majd. :/ Nah mára ennyi, irány a meló :)
Autolog miatt már a Shift is szerintem inkább az online-ra megy. Persze fontos a karrier, de nyilván a multi az, ami miatt általában jó egy játék. Amúgy GT1 és GT3 licenszek megvannak. Az más kérdés, hogy kb. semmit nem kezdenek velük, csak bepakolják az autókat meg 1-2 pályát a versenysorozatból.
Az autók benne lesznek, de lesz minden pálya is, karrier, szabályrendszer? nem. Ugyan olyan egyveleg, mixelt lesz mint az egyben.
Shift 2 nem multiplayer játék lesz elsõsorban hanem single. Karrierbe nem szükséges kvali, mert random oszt be a rajtrácsara, mert így van benne kihívás, így van kialakítva az egész rendszer. Ha egy valós versenysorozatot dolgozna fel a játék akkor nyilván vicces lenne ha nem lenne kvali, teszt vagy akármi ( mint pl az F1, WTCC, GTR játékokban ), de itt szó nincs ilyenrõl.
Figyu, majd két évig iRacing-eztem, tisztában vagyok mi az online játék elõnye... arról nem beszélve, hogy online még inkább kellene egy NORMÁLIS idõmérõ, mert egy viszonylag lassú pilóta mögé beragadva simán elmegy a versenyed, hiába vagy ugyanolyan gyors kábé mint az élen álló, ha az addig kiautózza azt a 5-10 vagy 15 sec-es elõnyét cseszheted...
aztán arról meg kár vitatkozni, hogy mirõl szól az autóversenyzés. Az összes nemzetközi szinten is népszerû autós sorozat, és világbajnokságban van idõmérõ, ez az autósport velejárója. Ehhez képest ezt kihagyni belõle, mikor a legreálisabbként promozzák...
megj.: a játékkal önmagában nem lenne bajom, de hogy egy szimulátornak keresztelt valamiben ne legyen olyan, ami MINDEN szimulátor ALAPVETÕ eleme, akár csak opcionálisan bekapcsolható, X körös, vagy X perces idõmérõ, nah az vicces. Ettõl a ti szórakozásotok sem lenne kevesebb, én meg megvenném a játékot, és örülnék, hogy dejó.
de mondjuk az nagyon szar sokszor, hogy bevág a mezõny végére, aztán nyerjél 2-3 kör alatt :/ lehetne legalább opcionálisan 2 körös idõmérõ, hogy ne a végérõl induljon az ember.
Sajnos nem. :( Pedig szeretném a grafikát, még a fizika is lehet jó lenne, de így elrontani valamit... Meddig tartott volna egy idõmérõt nyomni a futamok elé? Röhej, ráadásul nagyon ellentmondásos. Szimeseket akarnak úgy megfogni, hogy totál alapvetõ dolgok hiányoznak majd a játékból? naaaaneeee... :D Ennek ellenére jó játék lesz, de asszem maradok az rF2-nél, ami remélem megjelenik majd tényleg nem olyan soká...
mondjuk ha kvalifikáció se lesz akkor én kidobtam a kukába, már most szólok. akkor hol verseny ez? a nyavajás karrier modot úgy leszarom ahogy kell, és profin akarok megtanulni vezetni és végigmenni, minden századot kihasználva a pályából, de a karrier modban a legkevésbé lehetséges ez, egyik verseny után jön a másik... és még meg se tanultam az igazi pályát tegyük fel, gyakorloni meg nem gyakorolhatok elõtte, mert még lehet nem "szereztem" meg... arról nem beszélve, hogy mi a szar alapján fogja eldönteni, mikor honnan indulok? nevetséges, ha ez igaz...
ja eddig én is úgy tudtam kopni fog...de mivel nem lesz kiállás, nemtudom hogy tudnák megoldani ha kopna is. De volt szó arról is hogy törmelékek kiszúrhatják a kereket is...már nemtudom mi van...
amúgy innen szedtem, hogy nem lesz gumikopás:elõzetes