Regisztráljatok ha szeretnétek pénzt keresni miközben interneteztek,vagy épp nem csináltok semmit és megy a gép. Egy reklám banner futtatásával havi 7-8 dollar megkereshetõ, amellyet más emberek meghívásával többszörösére lehet növelni! Ha érdekel a dolog, regisztrálj itt: http://en.20dollars2surf.com/?ref=211989 100%-ig megbízható oldal!!!
Nem rossz... csak néhány helyen mintha kissé "vérszegény" volna az az élsimítás. De összegezve szép, látványos, tetszett a Shift 1 is. :)
Kezd a f*szom tele lenni az elõrendelõs bónuszokkal. Remélem késõbb meg lehet õket venni, TDU2nél is ettõl félek. Nem merek elõrendelni semmit, vagy akkor adjanak ki 3 hónappal a megjelenés elõtt egy demót, hogy legalább meg lehessen nézni, hogy milyen lesz a játék.
nem hiszem el hogy minden egyes baszott autós játékból csak és kizárólag shoppolt képeket adnak ki megjelenés elõtt miért pont ennél a mûfajnál fajultak el így ezzel?
Azért olvassátok el a virtualr.net-en a kommenteket is. Egy fejlesztõ a Slightly Mad Studiostól írogat és válaszolgat néhány kérdésre, bár jelezte, hogy az NDA miatt sokat nem mondhat. A képek (amelyeket azóta töröltek, de minden nagyobb NFS szájton kint vannak már természetesen) ugyanakkor ún. WIP (Work in Progress), teszképek voltak, amelyekkel a weboldalukat tesztelték kicsit és valójában sose kellett volna online lenniük. Nagyon korai verzióból vannak, ráadásul agyontömörítve mind. De hoztam azért kettõ szebbet:
a télapótól annyi 20-ast kérek, ahány hozzászólásodban szerepel(t) az AA Skynet (asszem úgy híííják) fórumlakónak ugyanez a "no recoil" én meg bevezetem az "élménydús játszhatóság" szlogent
srácok, nyilván azért ilyenek a képek, mert mozgás közben lettek ellõve. ez a grafika mozgás és játék közben is cseszett szép lesz.
lenne pár kérdésem. bármelyik pályán lehet bármikor menni? (éjjel/nappal?) idõjárás teljesen dinamikus lesz, lehet majd kereket is cserélni? teljes futamokat és bajnokságot is lehet majd menni? :)
elõre is köszöntem :)
Hát én nem tudom, de nem nagyon testszik ezeken a graf. Mosott textuák, "recék", homály stb. :( Bár inkább a szimulátor részen dolgozzanak.
I have just flipped over my Nissan and one front wheel has come off. Race over. There is no restart, no way of reversing time or pressing select. The Elite mode in Shift 2: Unleashed is unforgiving, brutally difficult and addictive. Andy grins. There is a confidence about Slightly Mad Studios that I like. They know that they have a solid foundation to build on, a foundation that will keep them competitive. The original game sold more copies than Forza Motorsport 3 and despite the fact that Gran Turismo 5 is coming Andy Tudor isn't worried:
"I'm a gamer. I intend to go out and buy Gran Turismo 5 when it is released. With that said, I don't understand why Sony spend time on including small cars, mini buses and such in their games. Who the hell wants to run a Polo 1.1 at Suzuka?"
nemrég volt az "újságíróknak" shift2teszt, azt írják hogy képeket nem csinálhattak, de egy kék GT-GTR-el ment az egyik tesztelõ, ráadásul az autón Calsonic festés volt :O
ez pedig a Japán Super GT-ben van (GT500: Lexus SC430, Honda HSV-010 GT, Nissan GT-R GT300: Mooncraft Shiden, Nissan 350Z, Vemac RD408R, Mazda RX-7, Porsche 996 GT3-RSR, Porsche 997 GT3-R, Ferrari F430, Lexus IS350, Vemac 305R, Toyota Corolla Axio, Subaru Legacy B4, Aston Martin V8 Vantage GT2, Lamborghini Gallardo, Mosler MT900M, Porsche Boxster)
a Hakosuka volt az elsõ skyline, a Porshék ellen csinálták hogy a hosszútávú versenyekben legyõzzék õket.. az elsõ versenyén 2. 3. 4. 5. 6. helyet szerezték meg a friss autóval amit tesztelni se tudtak :D
az R32 GT-R beceneve a Godzilla, mivel tulajdonképpen azért készült az R32 hogy ne a Fordok meg BMWk nyerjenek a japán túraautós bajokságban.. az elsõ évében megnyerte a JTCC-t és utána még 3x. ha jól emlékszem :D
- ja. (8. gen Civic si-bõl kéne egy RWD 280 PS V6 Európába és máris o.k.) - igaz, csak a "sportos" imázst nem tudják "sport" imázsra változtatni. S2000 nyári autó, az NSX meg aranyárban van. - új CRX kéne, nem régi (a recept itt is egyszerû: tegyék bele a Civic Type-R motorját és legyen 860 kiló alatt - nem lenne bonyi, mégis sz.rnak megcsinálni) - RSX nincs Mo-on, csak ha behozod yankee honból - az STi-k, EVO-k, mellett a Civic Teper semmi. Ha már van 8.2 autóra, akkor egy pici kell és ott az eSTélyI :D - ja - használtan sportautót, pláne RX-7-et.. izéé. ;) Bármi megdöglik benne száz év mire bejön az alkatrész és tárcagyilkos lesz, az biztos ;)
ha maradunk a témánál: nagy átlagba azért erõsebbek az új autók és jó lenne, ha nem õskövületekkel (pláne rondákkal) pakolnák teléi a Shift 2-t.
vhogy úgy érzem, hogy noha nem lesz szim, de mégis a GT5-tel, meg a Forza 4-gyel akar majd versenyezni. Azok sem szimek :D
Goodzillának (3.gen) ugyanúgy ott lenne a helye a játékban mint az új GT-R-nek és Hakosukának (1.gen) is
4.gen RX-7 is bent lehet felõlem, de nagyon örülök neki hogy a 2.gen is bentvan
meg a legjobban annak örülnék ha lenne az új FIA GT teljes mezõnye (Maserati MC12 GT1, Nissan GT-R GT1, Ford GT1, Aston Martin DBR9, Corvette C6.R, Lamborghini Murciélago LP670 R-SV Ascari KZ1-R, Aston Martin DBRS9, Audi R8 LMS, BMW Alpina B6 GT3, BMW Z4 GT3, Chevrolet Corvette Z06.R, Dodge Viper Competition Coupe, Ferrari 430 Scuderia GT3, Ford GT3, Ford Mustang FR500GT3, Jaguar XKR GT3, Lamborghini Gallardo GT3, Morgan Aero SuperSport GT3,Porsche 997 GT3 Cup S)
de lehetne pl. FIA GT 1999-is (Chrysler Viper GTS-R, Porsche 911 GT2, Lister Storm GTL, [pályák között ott van a Hungaroring is :p])
hondához: - az hogy ronda az relatív, sztem 99-es széria (6gen) az uccsó ami még jó. utána csak a béna krumpliszállítók jöttek -.- (kivéve az usás 8.gen civic si, azt lávolom) - motorikusan kb 10 éve ugyanaz a DOHC VTEC motor hajtja (kisebb változtatásokkal), nincs is baj vele, mert már akkor is pofánverte a legtöbb gyártót (S4 motorból literenként 100 paci ) - régi crx-bõl van vtec, vagy nemtom melyikre gondoltál (CRX 1.6 DOHC VTEC alias CRX IVT) - Integra van, csak RSX (TSX) néven fut (JDM 3.gen Integra FTW) - Civic Type-R azért odabasz a 2 literes motorjával (K20A) :D - CRZ meg jó jó, de az már nem a jó kis honda :( bár pár éve a hondások megmondták, hogy köszönik, õk kihozták a maximumot a benzines autókból, most a híbrid a cél... :/ mind1 ez a jövõ úgyis.
használtan lehet kapni mo-on is RX-7-et, láttam is már párat :P egyik "ismerõsöm" pár éve télen megcsúszott vele, és egy villanyoszlop fogta meg :( de semmi para, a verda egyben maradt (meg õ is) :)
ez azééé így ebben a formában..izééééééé :DD nézzük sorban Mitsu EVO: JA - az EVO VI (taxi 2) igen agilis és nyers vóóót és azóta csak a tömegnövelés megy, így lassabb Subaru Imp: NYET - elõször 2.0, majd elõgyüttek a 2.5 l motorral, ami gyorsabb nyomatékosabb, de sajna ott is vóóót tömegnövelés :( Honda: JA - meghalt anno a designerük és punnyadnak. Csúnyák az autóik és lassúak. Az NSX, S2000 motorikusan elég régóta kb ugyanaz, mint 10 éve. Integra nincs, CRX Vtec, Accord Type-R nincs, helyette van Civic Type-R, meg accord Type-S, meg CRZ, harmatgyengék mind viszont faszául környezet gazdaságosak. Nissan: NYET - R34 után az R35 brutál elõrelépés. Itt egy kis személyes érzelem: Az egyetlen és kizárólagos autó, ami nálunk mindent visz. Impet, EVOt csukott szemmel, és a vele azonos árban lévõ BunkóulMegyekWazze M3at agyonveri, a kétszer annyiba kerülõ Porsche Turbo-val autópályán együtt, városban meg röhögve megy el mellette. Mazda: NYET - Rx-8 röhej. RX-7 Mo-on nem kapható, viszont Kalányos Iramos #161 szériában jóval agilisebb, mint az általad linkelt elõd. Mx-3 anno is lassú V6-os volt, ráadásul nincs utódja természetesen mondanom sem kell, hogy SZÉÉÉÉÉRIA AUTÓKRÓL van szó, megelõzve a Böszme Józsikák "deháténmááááláttamezeeeeeeeerlóerõsmittudoménmitis" bemondásait
szóval valamire O.K., amit mondasz, valamire nem annyira ;)
Hát ezen nem veszünk össze szted szép ez az autó, sztem meg ótvar ennyi Inkább ILYET kéne a játékba rakni vagy ILYET, nem ókori múmiákat, amik ráadásul még csúnyák is. Kasztni tecc/ nem tecchez mi köze, hogy ki mivel játszik? LFS-sel nem, mert neten nem nyomom, ellenben RBR, GT Legends, RaceOn, rFactor 1978, 1988, 2005 CTDPI, Shift, TDU és az zéletben csa kúgya zuccccákon 265 PS ;)
lesz sok uj autó (az egyhez képest)..de felõlem lehtnének ugynazok is vagy 20 db is! mivel eddig semmiben nem különböztek egymástól csak külsõre. nem a sok autó számít, hanem az hogy mindegyik egyedi fizikát hangot vezetési élményt stb..kapjon! a kevesebb néha több!
Remélhetõleg nem csak azok a kocsik lesznek benne, mint amik már vagy 5 éve folyamatosan az NFSekben szerepelnek.
Jól jönne pici változatosság.
szerintem meg igenis keresnivalója van a játékban, ugyanúgy ahogy a golf is elfér.. hisz a valóságban is használják hosszútávú versenyeken :D GT 1-2-n "nõttem fel", nagyon hiányoznának a "japán vackok" :)
na, végre vki :) thx, man az RX-7 ezen évjáratát nem is ismertem most jön a fika :) sztem egy ilyen autónak semmi keresnivalója nincs a shift 2-ben ha már RX7, akkor EZ. :) A Golfnak meg baromi hülyén áll az a könyvespolc a hátulján még jó, h lesz benne R35 GTR
hát igen, kurvára megfogták a lényeget, bár nyilván ez most marketing duma is hisz nekik is elõnyös lenne minnél több járgány, de idõ szûkében nyilván nem tudják "legyártani".
viszont ahogy vártam és számítottam, úgy néz ki minden téren jobb lesz a Shift-nél is, ha azt is feltuningoljuk szimesre, elképesztõ élmény lehet majd.
" figyeltünk a rajongók, kritikusok véleményeire, javaslataira kulcsfontosságú területeken és mostmár szándékosan és egyértelmûen a szim kategória felé irányítottuk a hajót, hiszen az NFS franchise meglehetõsen sokféle stílusra nyitott.
Szóval, egyértelmûen a többi szimulátor ellen indulunk harcba. "
" EG: Nemrég beszéltünk Patrick Sölderlund-dal is, õ pedig azt mondta, szerinte piacvezetõvé válhat a Shift a valódi szimulátoros kategóriában, megverve a Gran Turismo és Forza sorozatokat a saját súlycsoportjukban. Mint a Shift készítõje, meg tudod mondani, hogy ezt miként tudjátok megvalósítani?
AT: Jelenleg az a két játék ennek a piacnak az alappillére. Amikor azon törtük a fejünket, hogy mit akarunk csinálni, tudtuk, ez nem a számok játéka lesz. Nem fogunk ezernyi lényegtelen autót bepakolni. Mindkét játék, számomra, olyan mint egy enciklopédia. Van ezernyi autód, pályád, meg minden, és az egész játék csak arról szól, hogy pénzt szerezz új autókra, majd pénzt szerezz új autókra és így tovább. Olyan „darálás” az egész. Mintha bélyeget gyûjtögetnél.
De nem ebben van a szórakozás. Az a kormány mögött van, az érzés, hogy a határon vagy, hogy az autót annak korlátaira taszítod. Olyan autókat kell beválogatni, amelyek lényegesek és király vezetni õket "