Érdemes lesz megvenni, mert valószinû bajnkoság lesz is lesz rendezve belõle csak magyaroknak, privátba. Meg saját csapat szervezve! Úgyhogy nem kell idióta hülyékkel játszani, vedd meg(!) mert már vagyunk 3-an akik együtt fognak gurulni és ez még remélem bõvülni fog!
Sajna ez így van és nem csak pc-n vannak csalók,hanem konzolon is.Most nem feltétlenül erre a játékra gondolok,hanem más játékokra:(
Haverokkal kell tolni,ott nincs lökdösõdés,csalás és még lehet hülyülni is:)
Autós játékban csak azok publikolnak akik szintén kilökni akarnak, persze van amikor lehetjó versenyeket futni, de ez nem olyan mint egy FPS. Ismerõsökkel, magyar közösségekkel kell játszani ezeket.
Kíváncsi lennék miként csalnak live-on, vagy psn-en. Sehogyse, úgy kitesznek mint a szél. Mellesleg a lökdösõdés a játék része, ha tetszik, ha nem, azért is vannak még a single részben is olyan feladatok, hogy ki kell pördíteni az ellent.
Véleményem szerint ezzel nincs, baj! Sõt! Nincs is annál jobb, amikor két közel egyforma képességû ember halad az élen, nem tudják megelõzni egymást, és mindketten stresszelnek mint állat, hogy ne hibázzanak... egyik biztosan fog hibázni, és ha pont az aki az élen van picit hibázik, a mögötte haladó egy ügyes apró lökéssel kilökheti. Priceless Moment! Ilyenkor szinte mindig kilép a kipörgetett. :) Mondjuk én nem szoktam, de idegesítõ az tény! Pont ettõl jó a játék. Azt még hozzátenném, hogy én Live-on játszottam közel 600 mérkõzést, de csalóval nem találkoztam. Viszont vannak elvetemültek több mint 9000 mérkõzéssel, akik nyilván teljesen ismerik a játékot, és gyakorlatilag verhetetlenek.
Single nem összekeverendõ a multival.Lökdösõdés addig elmegy amíg csak összeérnek az autók,de amikor fék nélkül érkeznek a kanyarba,azért az már nem arról szól.Azokról nem is beszélve,akik mindenféle fos kapcsolattal jönnek játszani és összevissza laggolnak.
Ajánlom a youtube-ot,épp elég sok csalás van codhoz konzolon.PS3-on még rosszabb a helyzet. Ott a fifa,kb minden második játékosnak 100% embere van. TDU2 ben is becsalják a pénzt,60-as szintet.
Ezért lesz jó csapatot csinálni magyarokkal (TS3-serón megbeszélni mindent, autó pálya stb..), aki csal vagy igen lökdösõdik nem játszunk vele és ennyi, megválogatjuk magunkat és Így mindenki megtalálja saját szintjéhez illõt is a versenyeken ha leszünk elegen! Mindenkit arra buzdítok vegye meg, mert jó kis közösség alakulhat ki(lehetõség adott)! és nem kell Vér Istvánokkal bohóckoni.
Ted Tudor, lead designer, just confirmed that no demo of the game will be available before release. If you get cold feet, you will have to wait a few more days (weeks?) to get one.
Nekem leginkább azért kellett volna a demó,hogy ne kelljen március végéig várnom,hogy kipróbálhassam.Valszeg így is elsõ napos vétel. Nem tudom mennyibe telt volna,ha kiadnak egy demót...
Ez lett mostanában a divat. Néha azért nincs demo, hogy nehogy kiderüljön, h milyen szar a játék. Lásd: NFS Undercover
Az indok általában az szokott lenni, hogy inkább a teljesre fordítják a drága idõt. Egy demo ugyanis nem csak két programozási sor átírása, hanem egy külön játék gyakorlatilag amennyire én tudom. Bosszantó, de ez van.
Amit hiányolok hogy nincs egyetlen gameplay sem. Ok hogy nem volt olyan expo sem ahol demozták volna, de jöhetnének már lassan a videók. Dirt 2bõl is van már jó pár...
ez ÁÁÁÁllat lesz :) 0:35-nél a csávó viszont érdekesen fest :D egész jól áll a Ford-nak a Monster E cicoma 1:50-nél a kipufogó lángcsóva géptetõn - ilyen van? 2:26-nál nincs dashboard blur, pedig érzésre 2 kiló felett megy ÉÉÉS van look-to-apex
valóban nagyon jónak néz ki.. :) ha VEZETHETÕ lesz, gyakran fogom tolni, annak ellenére, hogy csak elõreláthatólag jövõre jön a boxkiállás, esõ meg ilyesmik. de az rfactor2, gmotor3-jából kiindulva jövõre elég brutális autós "játékot" kaphatunk...
nem. a sima rFactor 1, azaz a gmotor2 van alatta. Számomra nyilvánvaló, hogy amint elkészül az az rFactor2, ezzel együtt ugye a gmotor3, az EA lecsap rá, és egy brutális autós játékot kapunk majd.
rFactor2-ben, ugye lesz teljesen dinamikus idõjárás, még szebb, látványosabb napszakváltások, "real-time" 24 órás csillagos égbolt meg minden jóság (ezt az rFactor 1 is tudja, de valszeg nem olyan minõségben még, hogy azt a Shift2-be beépítették volna, így itt maradt a három sima választható napszak, ez gondolom jövõre szintén megváltozik) , koszolódó aszfalt, felgumizódó ívek, gumikopás, szemcsésedés látszik, full dinamikus és valszeg brutál élethû idõjárással.
Nemtudom mit nézel, de ugyanaz egyértelmûen látszik
Rossz hír:A gumi kopás, valamint az üzemanyag fogyasztás nem lesz szimulálva, valamint idõmérõ se lesz.
Ui: törés az lesz picit jobb is mint az elsõben ,DE online törni fog az autó????? mert eddig nem tört...MOST SE TUDNI!
gumidarabok :O
ja eddig én is úgy tudtam kopni fog...de mivel nem lesz kiállás, nemtudom hogy tudnák megoldani ha kopna is. De volt szó arról is hogy törmelékek kiszúrhatják a kereket is...már nemtudom mi van...
amúgy innen szedtem, hogy nem lesz gumikopás:elõzetes
mondjuk ha kvalifikáció se lesz akkor én kidobtam a kukába, már most szólok. akkor hol verseny ez? a nyavajás karrier modot úgy leszarom ahogy kell, és profin akarok megtanulni vezetni és végigmenni, minden századot kihasználva a pályából, de a karrier modban a legkevésbé lehetséges ez, egyik verseny után jön a másik... és még meg se tanultam az igazi pályát tegyük fel, gyakorloni meg nem gyakorolhatok elõtte, mert még lehet nem "szereztem" meg... arról nem beszélve, hogy mi a szar alapján fogja eldönteni, mikor honnan indulok? nevetséges, ha ez igaz...
Sajnos nem. :( Pedig szeretném a grafikát, még a fizika is lehet jó lenne, de így elrontani valamit... Meddig tartott volna egy idõmérõt nyomni a futamok elé? Röhej, ráadásul nagyon ellentmondásos. Szimeseket akarnak úgy megfogni, hogy totál alapvetõ dolgok hiányoznak majd a játékból? naaaaneeee... :D Ennek ellenére jó játék lesz, de asszem maradok az rF2-nél, ami remélem megjelenik majd tényleg nem olyan soká...
Biztos lesz time attack. Gondolom a verseny elõtti kvalifikációról volt szó, hogy nem lesz, de sok játékban nincs és még sem dõl össze a világ:)
de mondjuk az nagyon szar sokszor, hogy bevág a mezõny végére, aztán nyerjél 2-3 kör alatt :/ lehetne legalább opcionálisan 2 körös idõmérõ, hogy ne a végérõl induljon az ember.
Figyu, majd két évig iRacing-eztem, tisztában vagyok mi az online játék elõnye... arról nem beszélve, hogy online még inkább kellene egy NORMÁLIS idõmérõ, mert egy viszonylag lassú pilóta mögé beragadva simán elmegy a versenyed, hiába vagy ugyanolyan gyors kábé mint az élen álló, ha az addig kiautózza azt a 5-10 vagy 15 sec-es elõnyét cseszheted...
aztán arról meg kár vitatkozni, hogy mirõl szól az autóversenyzés. Az összes nemzetközi szinten is népszerû autós sorozat, és világbajnokságban van idõmérõ, ez az autósport velejárója. Ehhez képest ezt kihagyni belõle, mikor a legreálisabbként promozzák...
megj.: a játékkal önmagában nem lenne bajom, de hogy egy szimulátornak keresztelt valamiben ne legyen olyan, ami MINDEN szimulátor ALAPVETÕ eleme, akár csak opcionálisan bekapcsolható, X körös, vagy X perces idõmérõ, nah az vicces. Ettõl a ti szórakozásotok sem lenne kevesebb, én meg megvenném a játékot, és örülnék, hogy dejó.
Shift 2 nem multiplayer játék lesz elsõsorban hanem single. Karrierbe nem szükséges kvali, mert random oszt be a rajtrácsara, mert így van benne kihívás, így van kialakítva az egész rendszer. Ha egy valós versenysorozatot dolgozna fel a játék akkor nyilván vicces lenne ha nem lenne kvali, teszt vagy akármi ( mint pl az F1, WTCC, GTR játékokban ), de itt szó nincs ilyenrõl.
oké, de ne viccelj, pont hogy most valós versenysorozatot (FIA GT1 és GT3) dolgoz majd fel, nem? :)
Autolog miatt már a Shift is szerintem inkább az online-ra megy. Persze fontos a karrier, de nyilván a multi az, ami miatt általában jó egy játék. Amúgy GT1 és GT3 licenszek megvannak. Az más kérdés, hogy kb. semmit nem kezdenek velük, csak bepakolják az autókat meg 1-2 pályát a versenysorozatból.
Nyilván. Sajnos... Mondjuk így nem sokat ér számomra az a licensz. így viszont szvsz közelébe sem ér a GT5-nek vagy a Forzanak majd. :/ Nah mára ennyi, irány a meló :)
Ja a single másodlagos egy autós játéknál fõleg! Láttunk próbálkozásokat talán a NFS-ek egész jól csinálták, de Shift széria a MULTIRÓL kell szólnia, ez elvileg ne árkád bohóckodás, amit gép ellen is ugyanolyan mûvelni!
Nekem pedig az az elvem, hogy sokan azért szeretnek játszani (egy alapból multi játékot) offline, mert az emberek elenni játékhoz sokkal nagyobb tudás és fõleg ügyesség kell, ott NEM mindenkibõl lesz sztár amit az offline single rész (illúziót) megteremt. Ez fõleg a konzolos társadalomra ezen belül a 16év alattiakra vonatkozik! de ha mégis felmegy online csak annyit tud csinálni(mert gyõzni béna) hogy tönkrebassza többi játékát és meghal a multi élmény egybõl. NEM véletlen hogy az összes Multiban jó(erõs) játék szinte csak pécén népszerû! (cod, BF, csé, iracing). Látható is, hogy a konzol játékok 80% csak single részt tartalmaz(még mindig)!!!! és csak mutatóban van egy kettõben multi. Nehogy azt higgyétek ezt nem tudják a játékfejlesztõk! ezért olyan kevés sõt néha csak 5-10perc marhulásra elegendõ multis játék van konzolokon, és single rész fénykorát éri! pontosan a rengeteg 12 éves pöcsöktõl, ami rengeteg van konzolon(pl: az államokban) és nem véletlen egyszerûsödik minden!!! szerintetek miért nincs idõmérõ? Elmondom: mert már 4 sima verenykör is SOK a hülyéknek(2-3kell neki)!!! úgyis mindegy milyen rajatpozícióba vagy kilöknek egybõl, sõt 3 kör alatt bele se tudsz melegedni a versenybe! Ezek 20 perc alatt 10 versenyt 10 különbözõ pályán 10 különbözõ kocsival akarna menni...Hova faszba kell nekik még ezután idõmérõ? mikor a kocsit vezetni se tudják nemogy még tizedekért harcoljanak! Ja és mégpoénabb hogy mikor meglátják hogy nem 500 lóerõs kocsikkal megyünk, hanem "csak" 180 akkor be se lépnek a játékba...mert az nekik lassú!!! ebben mi alogika? mondom: azt hiszik (mivel vezetni nem tudnak még egy butitott fizikájú shifet se)hogy gyorsabb autóval gyorsabbak lesznek és azzal nagyobb az esély a gyõzelemre! micsoda egocentrikus gondolkodás(12 éveseknél általános) az, hogy más is gyorsabb lesz az nem számít...(vagy lassú autóknál szintén, lassú autóval lassú vagyok leszek, gyorssal gyors) Hányszor,de hányszor léptek ki mikor meglátták hogy normál autókkal( tuning nélkül) és 10 kör lesz..mindeki nyígott és kilépett..mintha azokkal nem lehtene jó versenyt játszani csak 1000 lovas szarrá tuningolt szarokkal. Ezekután mirõl beszélünk???(mindezt pc-n konzolon bele se gondolok mi van)
Én csak barátokkal privátba fogok menni az is tuti!!! És úgy tûnik vannak és lesznek is partnereim ebben.
ehhez csak annyit, hogy erre találták ki konzolon az osztott képernyõt hogy ne elhájasodott, pattanásos, valóságshowk drámáin felnövõ, autókhoz közük nincs tinikkel nyomd a pedált, hanem azzal, akivel neked tetszik és OFFline ;) bár nem autós játék, de az MW2 nekem és haveroknak EZÉRT ÜBER kategória a mai napig
hanyagolják is azóta szépen a Splitscreent -.- meee abban nincs péééééz, ha otthon nyomjuk haverokkal és nem fizetünk elõ Live-ra
Pont hogy nem. A single, karrier elsõdleges szempont volt mindig is ami változatosan! bemutatja a játék minden szegletét erényét tartalmát, kihívásokkal ötletes versenyekkel és elérendõ célokkal. Shift sosem szólt a multiról. Sablon multi amúgy van mindben több s kevesebb sikerrel, de aki kompromisszumok nélküli multiplayert akar az úgy is a multira készült szimekkel játszik mint pl LFS, netkar, rfactor, iracing.
Nem sok konzolos ótós játékkal játszhattál, ahol vért kell izzadni a jó eredményekért, mert az árkéd játékok álltalában reflex játékok is, ami sok gyakorlást és kitartás és hiba nélküli játékot kíván. Visszamehetünk a játéktermi klasszikusokig, ha láttál is egyet akkor tudod mirõl van szó.
Nem tudom honnan veszed hogy a játékokban nincs multi ( konzol játékokról kár beszélni, mert a piac 80%a multiplatform a maradék konzol only játékok nagy részében is van multi... egyes játékstílusokban nincs ahol sosem volt és nem is lesz ).
Sok hülyeséget írsz a továbbiakban, aminek semmi alapja és realitása nincs. Fiatalabb játékosok ugyan úgy vannak pécén is mint konzolon. Ha felmész Csézni belebotlasz rikácsoló tizenéveskbe bármikor. Ebbõl leszûrni nem lehet semmit, pláne a géming a fiatalabb korosztály hobbija. Mi idõsebbek 25-30+ nyilván akkor kezdtük el szinte amikor bejött ez az egész géming így alkotjuk az "öreg" rókák elsõ generációját és nyilván akik késõbb kezdték azok fiatalabbak.
Ótós multi publikon minden platformon ugyan az. Sok a hülye. Aztán ott vannak kik billel játszanak és persze hogy bénán megy és kilök. Elég sokat WTCCztem pécén, de a publik versenyekbõl ritkán sült ki valami komoly dolog. Multizni ismerõsökkel kell autós játékba akik kb egy szinten vannak, egyforma perifériákkal ( kormány ) és érzékekkel ahhoz hogy rendes versenyeket lehessen futni és korrekt módon harcolni.
Need for speed mindig is árkád játék volt. az hogy van benne multi jó dolog de szerintem nem az a lényeg. Az nfs elõrelépett multi terén deee azért árkád.
Ez teljesen igaz (Y) A shift 1-nél is panaszkodtak a szimesek, hogy árkád... De hát ez nfs.. attól, hogy elmegy egy szimesebb irány fele attól még nem lesz teljesen az
szerintem a Shift2 egyértelmûen nem arcade játék lesz. Simán ki fognak majd pörögni a kerekek szerintem, az irányítás is sokkal jobb lesz valszeg ("rfactoros"). Egy olyan játékot arcade-nak titulálni, ahol egy kanyart benézve rögtön leszakadhat egy kereked és már vége is a versenyednek, (plusz fizika, plusz FFB, plusz csak kormánnyal vezethetõ normálisan) az nekem mondhat akármit, már eléggé vezetés-szimuláció, szimulátor.
azok között pedig vannak és lesznek jobbak és rosszabbak. a SHIFT2 valamiben jobb lesz mint az rFactor 1-2, iRacing, netKarPRO, de van amiben szarabb lesz. Jövõre jó lenne teljes értékû szimulációt kapni a Shift3-ban, szabályokkal, pályákkal, sorozatokkal, idõmérõvel, felvezetõ körökkel, biztonsági kocsival, gumikopásssal, dinamikus idõjárással, még jobb és több multi lehetõséggel. és persze még jobb, részletesebb fizikával. tudom kicsit noszensz ezeket elváni NFS név alatt, de úgy érzem az irány az erõsen adott.
mindenképp' nagy várakozás elõzi meg ezt a gammát (is) így a Nagy Emberek is hallani fognak róla
Attól hogy szim lesz valami, nem fogja elveszíteni a vevõket, ha a marketing és a játék megfelelõen van tálalva, kitalálva.
kell egy elite mod, ami most is lesz, aztán akinek az sok, az kapcsolja ki, állítson a segítségeken és máris szórakoztatóbb lesz.
a kocsi alapvetõ jellemzõit és képességeit nem tudják elrontani a SHIFT2-ben, az adott. egy szim ereje a járgány és a vezetési élmény (FFB) részletességén múlik elsõsorban. itt nyilván nem dolgoznak annyit egy autón, mint az rF2-ben vagy a netkarban, de ezeket az apróbb különbségeket, még én, "szimes" is, nem is biztos hogy észrevenném (ha pl nem ültem még soha XY BMW-be más szimulátorban...)
Amúgy meg mindenkinek ugyanaz a járgány adott, ha megfelelõen lehet vezetni, a kavicságy tényleg kavicságy, a törés tényleg törés, a gumi majd egyszer tényleg kopik és etc, akkor a feltételek úgyis mindig ugyanolyanok, ha könyebb valamit vezetni azt a másiknak is könnyebb, DE NYERNI és a másikat MEGVERNI attól még ugyanolyan nehéz lehet.
Nézzünk pár példát, a Shift2-ben lesz pár brutális járgány. pacik meg ilyesmikre gondolok..
az iracingben meg van a Skip Barber. Nos annak a kocsinak tulképp bármikor padlót lehet nyomni, nem forog ki. a Shift2-ben egy komolyabb, erõsebb járgányt viszont valszeg nehezebb lesz elvezetni komoly szinten, komoly idõeredmény céljából, mint az iracingben egy alapjárgányt.
Szóval hiába vérszim az iracing, ott is lehet pöpecegyszerû autóval versenyezni, meg a Shift2-ben is lehet olyan autót találni, hogy a fülem kettéáll, ha összedobok mondjuk egy olyan idõt, amivel benne vagyok a legjobb 100 idõeredményben a földön...
Én a Shift-et egy szimes fizikával és árkád elmekkel ellátott jó kombinációjú játéknak tartom/várom!
Lesz 3. rész is 100% és tipikus EA hozzáállás, hogy amit egy játékban el lehetne adni 3 részben adják el és a harmadik rész lesz teljes értékû játék!(esõ, box, stb)