Én megértelek, csak nem tudok mit csinálni veled :D Helyetted nem tudom elkészíteni a játékot. Én is a YouTube-os videó alapján csináltam a tüzed, aztán kicsit átformáltam és beillesztettem a játékba. Ennyi, mást te se nagyon tudsz csinálni.
A játékokhoz ott van a rakás asset, de nem azért készültek, hogy te majd még mi mindent összerakj vele, hanem egyszerûe mert a játékban fel lett használva. UT3-as, GoW-os assetek közt azért nem találsz esetleg olyat, mert a készítõk se használták.
Az UDK viszont egy különálló ingyenes fejlesztõi környezet, az, hogy pár assetet kiemeltek már elkészült játékaikból az csak plussz extra, példák neked, hogy megnézhesd, de elsõsorban nem azért, hogy azokból építs fel egy egész játékot. Persze megteheted, ha nem kell neked több, de mint a példa is mutatja kell, hát készítsd el!
Az UDK nem egy pár klikk és kész a játék "game creator", hanem egy játékmotornak az ingyenes, korlátozott (nincs forráskód, ilyesmi) fejlesztõi környezete.
1. Ott a részecskerendszer eltudsz készíteni kismillóféle tüzet. 2. A Crysis egy játék és nem különálló development kit, vagyis a játékban lévõ assetek elérhetõek. Ha UT3-at modolsz, akkor meg van egy rakás azokhoz a mapokhoz használt asset.
Most mér? Olyan nagy ördöngösség lett volna egy olyan tûz efekt a játékba? Cyrsisben is vagy 30féle tûz efekt közül lehet választani. Mondjuk az crysis.
"Nem ártott volna egy "Read from my mind, and make it" gomb, amivel csak rágondolok a játékra, megnyomom és õ pont olyanra készíti amilyenre gondoltam"
- Particle Systemet kell létrehoznod. Youtube-on van egy sokrészes videó azt tudom ajánlani. Csak mert ha most el kell magyaráznom akkor holnapra se fejezem be az írást (=> K.va bonyolult és K.va sok dolgot kell beállítani, elkészíteni hozzá.) Photoshop tudás sem árt. Én is egyszer megcsináltam és azóta azt kopizom mindenhova :D [ - KLIKK -] a 4 részes bemutató elsõ részéhez.
- Attach to Actor a Kismetben. Majd holnap megnézem pontosan, mára már csak aludni van energiám :)
Az editor jobb alsó sarkában vannak számok meg pipák. Az a rácsozatot, az elforgatást, meg a mittoménmit jelöl. Be tudod állítani az értékeit. Minél nagyobb annál pontosabban tudsz rendezni. Ha leveszed a pipákat akkor meg "Hand Write" stílusban nyomhatod. :)
Ja am. Képeken látom rendezgetted kicsit a tárgyakat a pályán. És némeik olyan frankón helyezkedik el. Azt hogyan csinálod? Én ha leteszek valamit oldalnézetbõl í nyilakkal viszem, hogy pontosabb legyen de aztán közel van akkor még nem ér hozzá a talajhoz, ha nyomok mégegyet akkor meg már durván bele lóg.
Nem. Mostanáig aludtam :D Az hogy nem látod a rácsozat árnyékát a te bajod. Porold le a monitort. :D Ott van az csak elbújt :) Amúgy ha finomítasz az árnyékon akkor ezt kapod. Nem lesz tûéles. Ha pedig nem tûéles akkor a bolhafing vastag rácsozatot ilyen masszaként jeleníti meg. Ezzel nem lehet mit tenni sajnos. Vagy ha igen én még nem jöttem rá :)
Hát ott konkrétan Modulate-re állítottam az árnyékot. Az élességet, meg lehet állítani a Shadow Filte Quality-val és a Shadow Falloff Exponent-el. Ha ezekkel szórakozol, egész szép eredmények születhetnek. Ja meg még a Max Shadow Resolution-t is lehet babrálni.
Az a rúd a földet érinti mindenhol. :O Meg is néztem át is lógott. De nemcsak a rúd. Ott melette fent a drótok tövében is. Meg nálad is ott a kerítésnél olyanok.
Most nézem hogy a fényeket nem építettem újra. Megnézem úgy is.
Az elsõnél a rács 20 métert kilóg a talajból. Azt már én is észrevettem hogy ami nem csak és kizárólag a talajig tart annak az árnyékából leharap a túllógásnál.
Kb-ra beigazítottam a méretét a talajhoz (még így is van egy kis túllógás de nem akartam szöszölni vele. :)
A másodiknál nem árthat ha megnézed hogy a rúd nem a talajszinten kezdõdik. Persze hogy az árnyékkal nem ér össze ha lebeg a levegõben :D
Korrigálva a magasság probléma:
Passz. Akkor nekem van valami csodagépem :D
Tudnál mutatni amúgy egy konkrét helyet valamelyik megosztott pályádon aminél látszik? Megnézem ugyanott ugyanúgy és berakom összehasonlításnak.
Win7 nekem is de 64bitess a driver meg nemlehet ludas. Másik gépen xp van és annál is ugyanezt csinálja.
Hm... Esetleg... milyen oprendszert használsz? Milyen driverrel? Nálam Win 7 32bit fut, Catalist 10.7-el.
Próbálgatom ezt a Camtasia Studiót és a frapsal felvett videót próbálom vele kissebben el menteni. De még 1gigával nagyobb is lett. -.- Multkor 1gigás videóból csináltam 10megásat és fasza minõsége volt. Mostmeg sehogysem sikerül.
Hm, nálam nem, teljesen simán futott. Amúgy van egy sejtésem. Milyen videókártyád van? Geforce vagy Radeon? Mert rémlik valami, hogy semmi gond nemvolt az árnyékokkal amikor Geforce karim volt.
Fasza, te még telóról is tudsz. :D Közben feltettem a DynamicShadowsest2-t. Majd nézd meg. Am egy egyszerûbb megoldást találtam elindításra. Az "Game-Unreal development kit.exe" tulajdonságainál a cél végére csak bekell írni, hogy "DynamicShadowsTest2" és indulhat is.
Vagy valami beállítás mászott el, vagy esetleg frissíts VGA drivert, vagy reinstalláld az UDK-t. De ha átküldöd a map fájlt, megnézem nálam mit csinál.
Ezt én sem tudom. De egyszer láttam valami leírást róla, sajna már nem tudom hol, mert nem is érdekelt a dolog. :(
KaszaN #209: View > Browser > Actor Classes >> Navigation Point > UDKVehicleFactory > UTVehicleFactory > A három közül klikk valamelyikre aztán bemész a térképre és jobb klikk Add xy (amit kiválasztottal az imént)
De csinálhatod így is: Egy, Keto, Háom..........MUKODJ!!!
A jármûvek modelljét hogyan lehet lecserélni? Autós játékot akarok csinálni, dehát az kicsit hülyén nézne ki ezzel az "autóval" ami alapból benne van:D
Az árnyékok a tárgy aljánál mindíg eltûnik. Ez miért lehet? Nemlehet vele valamit csinálni?
A segítségeddel még van is esély rá, hogy elkészül. :D A lebegõ furcsa izé eltüntetésével és a level megoldással jóval közelebb kerülök hozzá. Akarok még csapdákat is csinálni bele, de egyszerre csak egy animációt tudok csinálni a pályára, valamiért belezavarodok ha több van, vagy nemtom. Most épp egy olyan animációt akarok, hogy egy balta ingázik jobra balra, de nemtudom elképzelni hogyan.
Streaming Levels + Kismet. Azonban nekem valamiért nem mûködött anno megfelelõen. Random módon vagy betöltötte a következõ pályát, vagy nem. Így hagytam a fenébe.
Ja am, tételezzük fel, hogy nekem van 2 pályám. És úgy akarom, hogy végig megyek az egyiken és az elsõ pálya végén át dob a másik pályára. Ezt hogy lehetne megcsinálni?
Na, megoldottam, megváltoztattam a textúrát azt már nemcsinálja.
Hm, megnéndem. Most elkezdtem egy pályám folytatását, tök ideg vagyok, egy résznél ha kiszámoltatom a dolgokat akkor ilyen virító fehér lesz a talaj. Már elnem tudom képzelni mi a fene lehet vele, márpedig nekem kikell számoltatnom a dolgokat, elölrõl meg fix, hogy nem kezdem.
Ha jól rémlik. De valahol a WorldInfo-ban keresd, az tuti.
Közben arra még rákérdek, hogy hogyan lehet megcsinálni azt, hogy amikor ledob a pályára ne legyen nálunk semmilyen fegyver? Mer ugye ott az a "link gun", mindíg nálunk van, az nélkül akarom lerakni a playert.
Nekem lesz idõm, frankón megfáztam, szal melózni már nem fogok így.