Még mindig az oltogatás megy a játékról , ez már kicsit eléggé gáz. ez a játék jó lett hozzá sem vethetõ az 1. részhez . hiába RPG mind a 2 de ez fel lett pörgetve és a harc nem csak 1 unalmas monoton 1 animációból álló maszlag. a rész amit eltoltak ebe a játékba a helyszín egyhangúsága. ez hozza a Bioware szinvonalát. eladásban is stb.
Játszottam a Star Wars Galaxies-zal kb 2 évig, ne próbáld meg elmesélni, hogy milyen egy sci-fi mmo nekem, jó? Azt hiszem, hogy van benne tapasztalatom.
Én azt nem értem, hogy az neked miért fáj ha tetszik valakinek egy olyan játék ami neked éppen nem.
Vannak olyan szörnyek amiken bizonyos típusú támadások nem sebeznek. A legjobb példa a Mature Dragon a Bone Pit végén, ami tüzet okád, ellene például nem érdemes tûzvarázslattal menni, mert nem sebzi, viszont a jég jó ellene.
hát még te is... remek, el olvasod amit más ír? vagy nem fogod fel te se mert már baromira nem értem...
"Ezt te sem gondolod komolyan... látod megint azt csinálod próbálod a másiknak bemesélni hogy nem neki van igaza. Minden egyes hszre amit vki arról írt, hogy ezért meg azért nem jó a DA2, azonnal ment rá a válaszod, hogy mégpedig az úgy jó ahogy van, megint hogy neki nincs igaza." DE MOST komolyan ez szerinted tartalmaz bármit amivel a biowaret szidtam?
SW:torodra talán azért mondtam rá azt mert van amibõl hülyeség mmorapgt csinálni, ilyen a mass effect is. Nézz videót pl a Stargate Worldsrõl (amin abba hagyták a fejlesztést) hogy mennyire hülyén néz ki a harc lõfegyverekkel, egy mmorpgben... Vagy kézled el a KotoR (ami szerintem is jó játék) harcrendszerét 100 játékossal + add hozzá a szokásos mmo kasztokat, mindjárt látszik h sántít az egész.
nekem olyan kérdésem lenne hogy nightmaron elõfordult olyan hogy nem sebzett semmit az ellenfélen. Valami ilyesmit írt hogy resinstant vagy nem tudom? Lehet valami hiba vagy mi lehet?
Ezt te sem gondolod komolyan... látod megint azt csinálod próbálod a másiknak bemesélni hogy nem neki van igaza. Minden egyes hszre amit vki arról írt, hogy ezért meg azért nem jó a DA2, azonnal ment rá a válaszod, hogy mégpedig az úgy jó ahogy van, megint hogy neki nincs igaza.
Lófaszt. Nyugodtan vissza lehet olvasni. Nem én kezdtem, és még csak nem is bántottam senkit. Csak próbáltam ellensúlyozni a saját véleményemmel az akkor elszaporodott, sokszor teljesen alaptalan szarozást. Kezd unalmas lenni, hogy ha más a véleményem, mint a magad fajtáknak, akkor rögtön azzal jössz, hogy én hurroglak le ha bármilyen más a véleményed. Miközben pont ellenkezõleg van. Pfff.
A szemét, az tényleg csak szemét, vagy van valami haszna/szerepe bármelyiknek is? Elég sok összegyûlt már, és túladnék rajta, ha semmire nem jó egyik sem.
Akkor látom te is csak úgy elkezdesz írogatni össze vissza, úgy hogy gõzöd sincs hogy miért írtam azt amit írtam. Mert tudd meg pont Pares az aki bántja azt aki egyetlen rossz szót ír a DA2rõl, és támadja le... olvass vissza pár száz oldalt...
Én pl maximálisan megvagyok vele elégedve és bõven megérte az árát :)
Nem tudom, eddig nem nagyon akartam beszállni ebbe a dologba, de én úgy vettem észre, hogy nagyon össze vissza beszélnek itt egyesek.
1. A játék megjelenéskor sokan panaszkodtak, hogy nincs hozzá magyarítás, és ezért õk ezt nem fogják érteni. Késõbb ezen emberek nagy része, elkezdte fikázni a játékot más problémák miatt, úgy látszik mégis belekezdtek magyarítás nélkül. Most várnak a magyarításra és addig más hibákat emlegetnek fel, pedig lehet bejönne nekik ha értenék a játékot.
2.Én tiszteletben tartom azokat akiknek nem jön be, nem is bántottam õket. De túlzásokba nem kéne esni. Odáig jutottunk, hogy egyesek "végigerõszakolják" (by MerlinW) magukat a játékon annyira nem tetszik nekik és szenvednek közben, mintha kényszerítették volna õket, hogy végig kell játszani. Aki szenved a játék közben az nyugodtan leteheti.
Én úgy látom, hogy nagyon sok embernek tetszik itt a játék ha nem is 100% ig lehet csak 90% ig, de ez nem két ember, nem hiszem, hogy bántani kéne õket, amiért nekik bejön.
Itt az az alapvetõ probléma hogy akinek tetszik a játék fikázza azt akinek nem és fordítva?
Az egész világon! Csak mi ketten vagyunk ekkora marhák, ugye? Különben meg megint hülyeséget beszélsz, mert én sem vagyok elégedett teljes mértékben. De hagyjuk.
Egyébként azt észrevettétek, hogy ha Hawke-al iszunk a kocsmában, akkor úgyanúgy tolja le az italt mint Shepard a Mass Effect 2 -ben fejrázással :D. Egyébként könnyen ki lehet hagyni dolgokat, ha az ember nem nyomja a TAB-ot, elõször én se vettem észre hogy lehet rendelni italt a hanged manben, de utána tab billentyût nyomva megvilágította azokat az elemeket amikkel lehet valamit csinálni, ez már a DA:O-ban is így volt csak elfelejtettem.
Nem tudom, szerintem nem kell elítélni azokat akiknek tetszik esetleg teljes mértékben is a játék, miért ne tetszhetne nekik. Kicsit gúnyosnak érzem az elsõ mondatod, de ha nem annak szántad akkor elnézést.
Egyébként nekem is bejön a játék, bár az 1 jobb volt, de abszolút nincs gondom a dragon age 2-vel, karátokkal jobb mint az agyondícsért two worlds 2 meg pár nem régi RPG.
Ha meg valakinek végig kell erõszakolnia magát egy játékon, az nem értem miért teszi. A játék azért van, hogy szórakoztasson, ha nem ezt teszi, akkor nem kell szerintem erõltetni.
"mozifilmekhez hasonló minõségû második részt kaptunk" Miben hasonlít? Hogy nincs vége, és jön a következõ rész ? :) Mert biztos nem grafikára gondoltál :D
Nehéz számomra külön kezelni õket,lévén kevés de vannak közös ismertetõjegyek,cameo szerepek és az atmoszféra,nem beszélve a címrõl.Szvsz a mozifilmekhez hasonló minõségû második részt kaptunk.
- "Who Needs Rescuing" can now be completed. Áhám. Sejtettem, h ott bug van. Bejártam az egész Wounded Coast-ot, de csak 1 egymagában álldogáló banditot láttam, akivel semmi se lehetett csinálni. Gondolom a bug miatt nem váltott át támadó módba és a társai se jelentek meg.
Csak én érzem úgy, hogy az elsõ részhez képest valami hiányzik a játékból?? Nem tudom, de nekem valahogy ez furcsa, unalmas, más mint az elõzõ. Azt háromszor is végig toltam, ebbe kb 5 órát öltem eddig de nem igazán tudom magam rávenni a folytatásra.
Nekem nem tetszik a játék egyedül?
Dragon Age II - 1.02
AMD and NVIDIA have recently released new graphics-card drivers. Using old drivers may cause Dragon Age II to crash, run poorly, or display graphics incorrectly. Please visit your hardware vendor's website for further information on obtaining new drivers: http://www.nvidia.com/Download/Find.aspx?lang=en-us http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/Catalyst114earlypreview.aspx
NOTE: Some plot fixes are retroactive, but not all. Players with plot-breaking bugs may need to revert to an earlier save, particularly a save prior to visiting the affected area during the current year in the game.
GAMEPLAY - The effects of various follower talents and item properties are now being properly removed and re-applied when loading and saving. - Anders's default set of tactics will now activate Haste when appropriate. - Aveline's final armor upgrade is now available during "Favor and Fault." - Aveline's Retaliation talent no longer imposes a delay when activated. - The warrior's Rally talent now functions as described. - The rogue's Lacerate talent now functions as described. - Party members who are resurrected during a fight now rejoin combat properly. - Hawke no longer gains random spells or talents after using the Maker's Sigh potion, then saving and reloading. - Potions, poisons, grenades, and runes can now still be ordered from the Hawke estate after the main campaign is complete. - Various minor gameplay issues no longer occur.
QUESTS (SPOILER WARNING) - "Who Needs Rescuing" can now be completed. - "Duty" will now appear on the Chanter's Board even if the player accepted all of the board's quests before installing the Exiled Prince premium content. - The journal for "Duty" will now update if the player left the Docks (Night) area immediately after killing the Flint Company mercenaries. - In "Finders Keepers," the door to Woodrow's Warehouse will now open if the player steals the location to the warehouse from the harbormaster's office. - In "Finders Keepers," if the player leaves Woodrow's Warehouse before finding the crate, it is now possible to return to the warehouse to complete the quest. - In "Herbalist's Tasks," the varterral's heart is now available even if the player killed the varterral before receiving the quest. - Merrill no longer refers to the aftermath of "A New Path" before the plot has been completed. - Varric is no longer confused about which character Hawke has been romancing. - Various minor story-scripting issues no longer occur.
PC/SPECIFIC FUNCTIONALITY - Varric's Embellishment talent no longer incorrectly refers to movement speed. - It is now easier to select party members by clicking on their portraits when the level-up arrow is displayed. - The game now functions correctly if the Windows desktop is set to 150% size. - The video options menu now allows a wider full-screen gamma range. - Various issues specific to DirectX 11 no longer occur. - Various technical changes should improve performance and limit crashes.
Ami azt illeti, ha megcsinálod a fade-ben a doboztologatást(már ha errõl van szó), akkor azért kapsz statpontokat is.
Az elsõért, amikor egy könyv megy körbe-körbe: 1 pont A másodikért, amikor kis és nagy hordók vannak: 1 pont A harmadikért, ahol vörös és sima hordók vannak: 2 pont
Ezeket szabadon oszthatod el, tehát szerintem többet érnek, mint néhány rage demonból az xp :)
Akkor már csak az Akasztott ember kis elrejtett titkaira kell fényt derítenem. Gondoltam végigtolom harcossal is... épp arrafelé bóklászok. Szólok, ha van valami extra. :)
Most olvastam az ipon tesztjét a játékról. Két dolgot emelnék ki: 1."Van viszont rengeteg nagyon jópofa „easter egg”, ezek közül jó néhányat a Hanged Man fogadóban találtok meg, tartsátok nyitva a fületeket." Ez csak nekem maradt ki? 2. "...alig vannak fejtörõk (egy-két doboz tologatás van, ami 30 másodperc alatt megoldható) ..." Emlékszem erre a doboztologatásra, de én nem láttam értelmet benne. Emlékeim szerint nem történt semmi extra, akármit is csináltam.
Hali! Beszereztem a játékot Xbox 360-ra és eddig szerintem zseniális :D A párbeszéd rendszer mondjuk néha teljesen mást hoz ki mind ami oda van írva de sebaj legalább beszél a karakter :) Nézzük a pozitív oldalát. Dualos Roguet indítottam és nagyon bejön bár már nem olyan halhatatlanok mint az elsõ részben vagyis majd kiderül késõbb ha cunning nagyobb lesz. Sokan fikázták itt Anders-t még nem vagyok annyira belemélyedve de nálam még nem buzult be és eddig elég szimpatikus is ugyan olyan szarkasztikus és nyers mint az elsõ részben. A párbeszédeknél még bejött hogy néha lehet a társaink segítségét kérni pl.: Varric egyszer rádumált egy emberrablót hogy engedje el a gyereket mert az õrfõnöknek a fia, vagy mikor anders megnézte hogy nincs a srácban démon és késõbb így lehetett megmenteni, vagy mikor az elején Aveline a kereskedõt befenyíti stb. A karakter építés szerintem sokkal jobb mint az egyben végre hasznosak a képességeink. És a rogue-k most már tényleg szemét trükköket és látványos mozdulatokat használnak és nem úgy néznek ki mint a harcosok. Ami nem tetszik hogy alig van valami páncél...eddig (remélem) Ja és láttam olyan képeket ahol a rogue csuklyában volt. Olyat hol lehet szerezni? Act 1-ben vagyok lehetséges ez már? Köszönöm.
Pol a neve, anno city elf volt, és akkor csatlakozott a klánhoz, amikor amikor a DAO kezdõdik, pontosabban a dalish történetszálban lehet vele beszélni õár mondatot.
Szia. Valaki tudna segíteni? A játékhoz megkaptam én is a Mass Effect 2 letöltõkódot. Az Ea Download managerrel beállítottam hova töltse le a telepítõfájlokat és hova telepítse a játékot. Ehhez képest a telepítõfájlok mappa teljesen üres,én pedig azokat szerettem volna kiírni. Hogy tudom ezt megoldani? Elõre is köszönöm a segítséget.
A harc az egyetlen, ami sokkal jobb lett, mint az egyben. Ha ez után játszol az elsõ résszel, eleinte olyan, mintha slo-mo lenne :D
Más: A DA:Oban, a Dalish elf eredettörténetben Tamlen eltûnik (a tükörben?), viszont úgy emlékszem, hogy a második részben õt csapja agyon a Vartherral.. Ez hogy is van?
Vagy, ha tovább tolom a játékot, akkor még elõkerül?
Tegnap végigjátszottam a játékot. Rövid lett :(. 38 óra volt, az elsõ részt kb. dupla ennyi. Igaz, h volt 3-4 mellékküldi, amit nem csináltam meg, de ugyanakkor az elsõ részben se csináltam meg mindet. Egyébként tetszett a játék. Jó, h végre nem a világ megmentése a cél. Jó sztorija volt az 1-1 év fõszálainak, ráadásul a mellékküldetéseknek is. Néha voltak megdöbbentõ, áll leejtõ részek, azonban hiányoltam a "fõ-fõ" sztorit. Igaz, h néha voltak kisebb-nagyobb átfedések, amik összekötötték a különbözõ évek eseményeit, de tulajdonképpen nem volt egy fõsztori, ami összekötötte az egész játékot. A társakkal való interakció lebutítása nem mondhatnám, h tetszett. Az, h csak a mellékküldijeik elõtt lehetett beszélgetni velük rendesen elég nagy visszalépés. Az, h nem lehet öltöztetni õket nem ütött agyon annyira, azonban az kicsit hülyén jött ki, h némelyik társ 10 évig ugyanazt a ruhát hordta. Az pozitívum volt, h be lehetett néha vonni õket küldi közben a beszélgetésekbe. Ráadásul ismét érdekes, szerethetõ jellemû karaktereket kaptunk. Az új párbeszédrendszer tetszett is, meg nem is. Az, h beszél a fõszereplõ, folyamatosabbá, filmszerûbbé tette a beszélgetéseket. Ugyanakkor a szájbarágós, jelekkel ábrázolt válaszlehetõségek nem tetszettek. Sokkal jobb lett volna a Witcher-ben használt megoldás, ahol beszélt is a karakter, de ugyanakkor kiírta az egész mondatot a választásnál, ráadásul nem volt meg, h legfelül állandóan a pozitív válasz van, stb. A helyszínekkel nem voltam megbékélve. Elõször is túl kicsi területen látszódik a játék, ráadásul az ismétlõdõ kinézetû helyszínek elég kiábrándítóak. Arról nem is beszélve, h még 2011-re se tanult meg a Bioware egy életteli várost csinálni. Itt is csak álldogálnak a karakterek és beszélgetést "szimulálnak". A legrosszabb azonban az, h sokan csak egy helyben álldogálnak. Grafikával nem igazán voltam megelégedve. 2011-ben többet vár az ember, ráadásul idén megjelent, szebb grafikájú játékok jobban futottak, mint a DA2. A sokak által kritizált harccal nekem nem volt gondom. Tetszett, h látványos és igaz, h könnyebb a játék, mint az elsõ rész, de erre egyszerû a megoldás, nehezebbre kell állítani a játékot :). Ugyanakkor a sérülésekkel kapcsolatos leegyszerûsítés nem tetszett. Jobb volt az elsõ részben, ahol bizonyos testrészei sérültek meg a karaktereknek és mindegyik más-más negatív hatást váltott ki. Itt egyszerûen csak nem töltõdik fel maxra az életük. A skilltree tetszett. Nem volt százmillió felesleges skill és szimpatikus ez az ágas megoldás. Öööö ennyi jut most eszembe. Összességében tetszett a játék, de sok mindenben alulmúlja az elsõ részt. Sokan azt mondják, h ez a Bioware eddigi leggyengébb játéka. Sajnos egyet kell értenem velük. Azonban még így is egy nagyon jó játék. A meredek és sok választási lehetõség miatt párszor még biztos végig fogom játszani.
HAHA! Aki játszott a Mass Effect 2-vel, az érteni fogja:
Sziasztok. Valaki megtudná mondani hogy mi fog történni akkor ha elfogadom Dougal ajánlatát? Mármint megvan a pénzem Bartrandnak, de kéne egy kis lóvé hogy tudjak venni pár dolgot a Black Eporiumban. Ha elfogadom az ajánlatát lesz késõbb valami következménye?
A legfrissebb van fent (bétát nem próbáltam) Amúgy csak ultra high beállításnál jön elõ, szóval annyira nem gond.
Kicsit hülyén fogalmaztam meg: Na szóval vannak olyan képességek, amiket egyszer aktiválsz, és aztán folyamatosan aktívak maradnak. Ezek a Sustained Abilities.
Sziasztok! nekem az lenne a kérdésem, hogy miért nem kapom meg a maximális manát? tehát van pl. 220 mana pontom, de csak 100 ig tölt vissza. ÉS ez változó. valaki eltudná mondani, hogy ez mitõl függ, és hogyan tudom elérni, hogy minél többet tudjak használni? Erre még nem sikerült rájönnöm. Köszi elõre is.
Az eredettörténeteknek pont az a szerepük, hogy bemutassák/megismertessék a világot és a benne élõ "embereket", a közeget meg úgy általában az életmódot, problémákat. Szóval ha úgy vesszük, akkor természetes, hogy tele vannak párbeszéddel meg infóval :) Egy 100+ órás játék felvezetésérõl beszélünk! :)
Másnál is voltak gondok a textúrákkal? Csak ha a kamera bizonyos szögben áll, akkor látszik csak a nagy feketeség. High Resolution Texture Packet feltelepítve sem változott semmi. Valami ötlet?
Kíváncsiságból letoltam egy eredet sztorit a DAO-ban. Hát rohadjak meg, abba az egy kis eredettörténetbe több párbeszéd volt, mint itt az act1-ben összesen.
Az a szemét Fenris engem is elárult. Úgy kinyírtam, hogy még mindig ott szárad valammerre a harcmezõn. A vadi új kardját (amit én is épp elõtte adtam oda neki) felnyomtam a seggébe aztán kihúztam a száján. Rohadjon meg az a dög.
Lol elõjött egy fura bug vagy mi. Mindegyik karakter tud mindenféle fegyvert használni, ráadásul ha a harcosom kezébe daggert teszek, úgy ugrál, mint egy assassin.