Skyrim sem egy fenékig tejfel azért. Vannak benne durva butítások (nincs fegyverkopás, nincsenek attrib-ok, nincs optikai különbségen kívül eltérés a fegyverek, páncélok közt, nem lehet kovácsoltatni és enchantoltatni npc-vel). Szépnek mondjuk szép, meg tényleg jó játék, de azért nem lesz az olyan hû, de nagy etalon. Mondjuk KoM se lesz az.
RPG játékosok nem grafikabuzik, szóval az nem érdekes. Zárt terep dolgot én az ugráson kívül egyáltalán nem tapasztaltam. Akkor a bejárható kezdõterület, hogy oda nem nagyon hiányzik az ugrálás (egyébként meg bizonyos részeken lehet... Tudjuk be annak, hogy ha máshol ugranánk eltörhetnénk a lábunk )
Inkább én azt mondanám, hogy semmi Hype-ot nem kap ez a játék, így sokan nem is tudnak róla (Ha nem látok egy E3 videót pár hónapja én se tudnék róla).
- Alapjában véve egy buta TPS-nek... tûnik a játék elsõre, de ez nagyon nincs így. Rengeteg minijáték húzza ki a végtelen számú idióta TPS közül: Craftolási rendszer, ahol 6 féle alkatrészbõl (kard esetén pl. markolat, penge, zsineg, bõr stb. stb.) rakhatjuk össze vagy fejleszthetjük saját fegyverünket (level 1-es szinten olyan kardot pakoltam össze, ami az utána talált összes fegyót felülmúlta,... Alkatrészek az általunk begyûjtött tárgyakból nyerhetõk), Gyógyital kotyvasztás (természetesen alapanyagokat nekünk kell hozzá begyûjteni, és még kísérletezgethetünk is.... Apropó én majdnem megöltem magam egy ismeretlen hatású általam készített lötyivel), Reckoning mód: Itt lehet brutálisan szemet gyönyörködtetõ kivégzéseket produkálni, Dispell rendszer (egyfajta QTE megoldás), Lockpicking (kicsit átláthatatlan elsõre, mivel csak próba alapján tudsz zárat nyitni így ha peched van rengeteg lockpicked lesz oda). Ezeken felül még van tolvajlás, amit nem próbáltam.
A TPS-ekre jellemzõ mozdulatsorok itt is megvannak, természetesen a kombók sem hiányozhatnak, melyeket szintlépéssel, majd az adott képzettségre pontok elhelyezésével nyithatunk fel. A mozdulatok rendkívül látványosak és fegyverenként 5 db van belõlük, sõt még mágiával és sorssal kapcsolatosak is vannak bõven (pontos számot nem néztem, de 30 és 50 között van). Harc nem túl bonyolult ugyan, de szórakoztató, ellenfelek tudnak meglepetéseket okozni (farkas lerohanós taktikája elsõ pár alkalommal igen rosszul érintett, de utána kiismertem és készültem rá!) Apropó fegyverekrõl nem beszéltem: Már az elsõ fegyver, amit találunk jól néz ki, de a többi még jobban. Ráadásul van belõlük legalább 8 féle típus: Kard, Kétkezes Kard, Kalapács, 2 Tõr, Varázsbot, Varázspálca, Chakram (ez a legizgalmasabbak egyike), Faeblade (aki ismeri a Star Trek sorozatot az tudja milyen a Klingon Bat'leth... Na ez arra hasonlít, csak 2-t használunk belõle), sõt még a pajzsunknak is van külön támadó mozdulatsora.
Szintlépéskor kapunk skill és ability pontokat: Skillbõl van 9 db, mely mindegyike kihat a questek alakulására. Egyik legjobb példa a Persuasion, mellyel új beszédopciók jelennek meg, amelyek teljesen más irányba vihetik a questeket (nagyon ajánlott galamblelkû játékosoknak, akik a legtöbb szitut békésen akarják megoldani).
VAn még Alchemy (warrior-t játszottam szóval nem nagyon raktam rá pontot), Lockpick, Stealth, Blacksmithing (nagyon hasznos lásd fentebbi eszmefuttatás), Sagecrafting, Detect Hidden (ha lootbitch (apropó lootbitch baromi sok loot van a játékban és a kezdõ hátizsákunk igen korlátozott számban képes õket befogadni, de ez jobb zsák vásárlásával orvosolható, habár horror áron) vagy ezt kell választanod, már a kezdõhelyeken is baromi sok rejtett tárgy van és általában nem alapcuccok!!!! Kicsit már túl jó is ez a skill 2. pontot rárakva), Dispelling, Mercantile. (Amelyrõl nem írtam, arra nem is raktam pontot, így nem tudok nyilatkozni).
Vannak továbbá Ability-k 3 ágra bontva: Finesse (rogue-oknak), Sorcery (mágusoknak) és Might (Harcosoknak). A 3 ág mindegyike fa struktúrára épül és mindegyikben kb. 28(!) ability pontot lehet elosztani, összesen a 3-ra 84 különálló ability van (minden egyes abilityre további pontok tehetõk... Nekem 5-t sikerült max tennem, tehát az összesen több, mint 420 fejlesztési irány (!!!!).
A grafikával bevallom bajban vagyok mivel tényleg nem tetszetõs, sõt nálam amd kártyával érdekes dolgokat produkál (játék közben kirajzolódó texturák, csak elsõ percében megáll a játék), de ezeket betudom annak ,hogy demó. Ettõl eltekintve a bejárható kezdõterület is baromi hatalmas (akit WOW-ra emlékeztet, annak nagyon is igaza van tényleg úgy néz ki, de ez nem rossz dolog... a Wow-nak hangulatos grafikája van) és a maga módján szép is vegetatív is.
Hálistennek eltérve az utóbbi évek szerintem igen hülye elképzelésétõl nem minden NPC nevesítette, így simán lehet tudni, hogy kinek van érdemi mondanivalója és kinek nincs. Nevesített npc-kkel lehet beszélgetni néhány témáról (mindenkinek egyéni sorsa és élete van, tehát nem tucat npc-krõl beszélünk és én még 2 hasonló arccal se találkoztam...+pont). Questeket adó npc-k jó RPG-s szokás szerint hatalmas sárga felkiáltójel jelöli és nem kell questekért végigkérdezni az összes nevesített npc-t. Tisztán világosan látszik, ha valakinek van valami munkája számunkra.
Párbeszédek amúgy fantasztikusan jók szerintem: Mindenkinek más véleménye van a világról és az eseményekrõl, questek alatt elhangzó szövegek jól megírtak, néhol poénosak is, szóval a játék ezen része igen minõségi anyag!!! Szinkronszinészek is jól teljesítettek!
Questek eddig hozzák a megszokott kliséket némi ötletességgel is fûszerezve (nem csak a hozz el 3 csirkelábat és ölj meg 5 farkast típus van, legalábbis az elején nem csak ilyenekkel találkoztam). Ments meg egy elkóborolt társat küldetést is egy csavar jellemzi, valamint az eltûnt gyilkos formula quest is egy nem annyira meglepõ, de fordulatos véget ér, ahogy a sérült elf (játékban Fae) meggyógyítása is. Azért a harcos guild ölj meg 2 gonosztevõt, akkor beajánlak a guildbe típus is jelen van, de ez egy harcos guildnél szerintem alap. Eddigi legérdekesebb az elátkozott farkas questje volt, igaz nem volt valami hosszú, de ilyet még nem talált ki senki, legalábbis nekem nem rémlik.
- Fõhös testreszabható a játék elején: 4 nép közül és 5 vallás közül választhatunk, persze mind más bónusz-t ad (megelõlegezem, hogy a fajválasztásunk a párbeszédekre is némi befolyással van/lesz).
Összességében nálam jó értekeléseket kapna a játék. Egyedül 1 dolog aggaszt, na jó 2 dolog: Fent tudja-e tartani az érdeklõdést ez a hosszú játék (fõszál 40-50 óra, míg maximalisták 200+t is simán eltölthetnek vele fejlesztõk szerint), a másik pedig a már említett grafikai glitchek (elsõsorban a csata elõtti megakadás, illeve úgy vettem észre van egy kis memory leak gondja is a játéknak, ugyanis lassul a drága) megléte a végleges játékban.
Amikor kiléptem a világba még nem fogott meg annyira, de aztán a 45 perces kvóta elindulása után kb. 20 perccel már le se tudtam tenni (ismeritek a csak még 1 quest, még visszaviszem eladni a lootot, még feljavítom a fegyverzetem érzést, na ezek itt mind megvannak. Apropó fegyverzet, minden páncél, minden fegyver kopik kéremszépen, így nem használható a végtelenségig (nem értem el demóban, hogy mi lesz, ha 0-ra használunk valamit, de ez mindenképp jó dolog szerintem ha van ilyen egy játékban). Aztán az utolsó 10 percre már keveseltem a rendelkezésre álló 45 percet (pedig minden npc-vel beszéltem: ilyenkor megáll az óra és mindenhol, ahol telt az idõ rohantam ahogy tudtam, hogy minél többet láthassak a játékból!)
Ez azért van, mert bár jópofa a játék, de egy pár évvel ezelõtti mmo-tól lehet elvárni ilyen grafikát és zárt terepet, ahol 3 métert nem tudsz leugrani, mert ott egy láthatatlan fal. A Skyrim idejében ezzel nem sokan fgnak játszani az nyilvánvaló, nagyon rétegjáték. Nekem is tetszik még ÍGY is, de leginkább valami budget garázsprojinak tûnik egy átlag júzer szemében.
Én szerintem egy alap longswordos warit indítok, elég jók a kombói, még a nagy trollt vagy mint egy dungeon végén (demoban) is lehetett counter attackozni. Védés+Támadás gomb (ha épp üt az ellenfél) Rouget elég gagyira sikerült. Az a cikcakk oda vissza, kombótól majdnem megvakult. Elég gáz animációt csináltak hozzá. Nyilazás meg nem életképes. Ez a van 6 nyilad és vissz töltõdés nem bejövõs.
Én is ilyen duplatõrös, lopakodós, hátulról gyilkolós karaktert terveztem elõször, de aztán demoban poénból kuruzslóval mentem és kifejezetten tetszett szóval most nem tudom mi leszek majd.
Mondjuk azt nem tudom, hogy hogy ilyen kevesen vagyunk ezen a fórumon, megjelenés elõtt 2 héttel. Úgy érzem, hogy sokan elsiklottak a játék megjelenése felett, annyira belebonyolódtak a skyrimbe.
Reckoning: Komplett küldetésláncból maradnak ki a használt játékok vásárlói.
" A Big Huge Games és 38 Studios által készített Kingdoms of Amalur: Reckoning címû akció-RPG játékot az Electronic Arts fogja kiadni. Ezért egyáltalán nem meglepõ, hogy például a Mass Effect-hez és egyéb általuk forgalmazott programhoz hasonlóan ebbe is beépítik a használt játékok visszaszorítása érdekében bevezetett Online Pass rendszert.
Az Electronic Arts közleménye értelmében a Kingdoms of Amalur: Reckoning címû játékhoz egy ingyenes küldetéslánc lesz elérhetõ megjelenéskor, aminek a címe "House of Valor". Akik újonnan vásárolták a programot és aktiválják a hozzá kapott egyszer használatos Online Pass kódot, azok ingyen tölthetik le az összesen hét extra feladatból álló küldetésláncot (DLC-t).
Akik viszont használtan, másodkézbõl veszik meg a játékot, aminek a kódját már az elõzõ tulajdonosa aktiválta, azok természetesen az ingyenes DLC-hez addig nem férhetnek hozzá, amíg nem vásárolnak egy új Online Pass kódot. Ezért a kódért 5 és 15 USD közötti árat kell fizetnie annak, aki használt játéka mellé le akarja tölteni a DLC-t és hozzá akar férni a késõbb megjelenõ bõvítésekhez is.
Kód nélkül szintén nem férhetünk majd hozzá a Mass Effect 3 demójában megszerezhetõ N7 témájú páncélhoz és a holografikus tõrökhöz sem. A Reckoning demóban feloldott tárgyakat viszont használt teljes játék esetén is megkapjuk. Az EA bejelentésének értelmében a digitális úton (Steam, Origin, stb.) vásárolt programhoz szintén letölthetõ lesz az ingyenes DLC. " - GP
Nagyon gazdag világa van, de remélem gyorsan kidobnak valami highres textura modot kevésbé élénk színekkel, mert nekem ez azért túlzás. Valahol szép, de nekem akkor is erõs.
Kicsit olyan érzésem van tõle, mintha csak egy hülye MMO lenne, akkor is, ha tartalmilag több annál.
Nehéz a választás az biztos, nálam egy rogue/assassin lesz a kezdõ kari.
Mondjuk még 2 hetet várni kell. De steamen már elõrendelhetõ.
Szerintem jó lesz ez. Szépnek tûnik és végre kicsit elmehetek a skyrim havas tájaitól valami kellemesebb zöldebb éghajlatra. És ha tényleg sok felfedeznivaló lesz akkor ez is leköt egy idõre.
Jó lesz ez :) remélem tele esz jó kis rejtett dolgokkal, titkos megszerezhetõ, nevesített artifaktokkal, stb-stb.
Mondjuk egy ilyen játékból, ilyen harcstílussal tudnék elképzelni egy MMO-t ... talán akkor visszatérnék abba a világba :)
Kingdoms of Amalur: Reckoning "Inside Reckoning: Music & Sound" Trailer.
Megnéztem a demot, nem vagyok nagy RPG-s de ez tetszik, csak most a Skyrim után annyira nincs ehhez hangulatom de majd mikor megint rám jön a kóborolhatnék akkor szerintem ezzel próbálom majd csillapítani az érzést :)
vagy ATI catalystba kint állítsd be valamennyi AA-t driveresen, és kapcsold be újra, úgy jó.
steamen leszedtem a demot meg kreáltam a karaktert de már az átvezetõknél gyanús volt a sötét kép majd a játéknál is inventoryba be tudok lépni meg menübe de játéknál semmi valami kodek kéne mert az most nincs fenn?
A Demo alapján nagyon ígéretes. A karakterek kidolgozásában van fantázia (légiós gnome)és nekem bejön a Fable-szerû külsõ is. Ráadásul tényleg elmegy maxon egy 100 éves pc-én. Bár a demo rövidsége miatt sok mindent nem lehet kipróbálni, de a lore alapján minden tartalmi elem megvan benne, hogy egy nagyszerû rpg-t kapjunk. Bár én nem igénylem az ilyen fajta akciót, mint amit itt kapunk (inkább a reálishoz közelebbi megvalósítást szeretem a harcban), de látványos és jól kidolgozott az is. És tény hogy változatos is. A kamerakezelést gondolom meg lehet szokni.
Szóval eddig egy dolgot leszámítva nagyon tetszik.
Viszont ilyen szar megvalósítást a pajzshasználatra még sehol sem láttam. Ez meg mi a franc? Direkt raktak bele egy ekkora faszságot, hogy nehogy csak kisebb hibák legyenek bennee???????????? Vagy kihagyták a cseklistából. Vagy egyszerûen csak január 10-én jutott eszükbe, hogy kéne bele pajzs is. Ezt ne merjék betenni így a fullba!!!
Nincs valami okosság ami feloldja a demó idö korlátot?
Ne is mondd, a ME2-vel is mennyit toltam, nagyon bejött, a sok tag a csapatba meg a beszélgetések. Elvileg a 3ban már lesz lounge a Normandyn, legalábbis Shepard ezt ígérte Jacobnak a 2-ben.
Szerintem egész pöpec lett a game. Van némi bug. De ez a legkevesebb.
Jó... és a fegyver váltás, az is annyi h átalakul a karakter kezében. Ha gyors dinamikus harcon akartak, hát ez az ára, spórolni kellett az animációk hosszán.
Jah, elõször azt hittem, hogy valami bug, hogy felveszem a pajzsot és nincs a kezében ...... Mondjuk van ilyen energia pajzs, azt még megértem, hogy nem fogja folyamatosan.
3 dolgot nem szeretek egy RPG-ben: - ha a fõhõs automatikusan elteszi a kardot - ha a fõhõs csak futni tud, menni nem. - ha a fõhõs nem tud ugrani.
Nem lesz ez rossz játék csak mintha kicsit megállt volna az idõ náluk úgy 2006-2007 körül. Tipikus "gyerekbetegségek" rontják az összképet.
Ninncs hozzá valami direkt link?
Egyik linkrõl sem lehet leszendi, próbáltam. DE ha nagyon kell sztem megtaláltam. [http://arab-gb.com/vb/showthread.php?p=1757696]ITT google fordítást rakd rá. A Crack a rózsaszín keretben lesz, szerintem, azt leszedtem, de már a játék nincs fent egy steam_api.dll és egy ALI213.dll (néz már meg van-e a játékban vmeik. De sztem fake, nem is steames gamma...) nem jelzett vírust
- A zenék-, szikron és egyéb hangok korrektek, jól sikerültek.
- A gépigény pedig kifejzetten barátságos. (256 Mb-os videiókátrtyával is elmegy a játék minden komolyabb szaggatás nélkül).
Kedves játékostársak, ha megengeditek, én is ideilleszteném a véleméynem a játék demójáról.
- A technikai bakik (hiányzó textúra és szájmozgás egy-két helyen, rossz animáció a felszerelés-menüben) szerintem nem olyan nagy bûn, mert uyge ez egy demó, ami vagy már régóta megvolt nekik, csak a kiadó most jutott el odáig, hogy lehetne valamit kezdeni vele, vagy nem is csináltak és most hirtelen raktak össze egyet. Így nem érdemes a végleges játék minõségére irányuló messzemenõ kövekeztetéseket levonni belõle. (De lehet nem így van.)
- Még jó, hogy azon az állásponton vagyok, hogy az új játékok körüli hype-al meg marketinggel nem érdemes foglalkozni. ( A legendák életükben válnak legendává, nem születésük elõtt.) Ugyan jó és szép a játék, de nem egetrengetõ újításáradat, hiszen majd minden eleme már látható volt valahol. Nekem ez ugrott be játék alatt: Az Oblivion és a Fable vadházasságának sarja, aki Gothicon, WoW-on és Darksiders-en nõtt fel, és talán játszott a Witcherrel is. 1 A világ felípétése és megjelenése erõsen Fable-szerû. 2 A világot mozgató mechanikát az Oblivion inspirálta (persuation, pickpocet, lockpicking, kerektergenerálás, stb.) 3 A craftrednszerhez szerintem sokan a WoW-ot mondanák elsõnek, de korábban is jelen volt (mindenki merít valahonnan), én a Gothicot az Elder Scrolls játékokat és modjaikat említeném. 4 A harcrendszerhez hasonlót már produkált War a Darksidersben és Geralt nevû Witcher barátunk is besegíthetett a kiképzésbe. (Habár a staffos harc tényleg szép és látványos) 5 A Fateshift és egyéb kivégzések pedig tipikus konzolos ritmusjelenetek.
- A kamerakezelés tényleg fura elsõre, de én hamar hozzászoktam (Kamera érzékenység minimálisra állítása után).
- A kasztgenerálás és -fejlesztés jóféle, de hasonló a Titan Quest Mastery Syteméhez (mondjuk az sokkal kotötteb, de megvannak a hasolóságok).
- A történet, a lore a játék örül jó. Én élvezettel merültem el a játék honlapján is benne. ( De ha a Fae, Seelie, Unseelie, Winter Court, Summer Court ismerõsnek, hat, az azért van, mert a King Arthur játékban is benne vannak, ami pedig a skót mitológiából merített)
- Számomra üde színfolt a játék a single-player fókuszáltsága miatt, mert manapság, amiben van multira, vagy co-opra lehetõség, az általában úgy van felépítve, hogy használni is kelljen, és lehet, hogy jó a közös móka, de nekem, nem jön be, mert pont a spontaneiátást öli ki a játékbõl, amit nekem elsõdleges.
- Összeségében véve mégis jó játék, mert hiába érhetõek jól teten, az ihletõ források, ezeket egyben ég sehol sem láttuk, és jól kiégészítik egymást. És aki nem játszott a fentebb említett címek közülegyikkel sem, vagy csak egyel-kettõvel, annak okozhat nagy meglepetéseket a játék. Lehet hogy nem lesz az év játéka, de ha legalább ilyen marad a végeleges verzió, az év legjobbjai között fogjuk számon tartani.
Legalábbis szerintem. (Bocs, ha túl terjedelmesre sikeróltem, de próbáltam objektívan, minél szélesebb leírást nyújtani azok számára akik esetleg innen hallanak elõször a játékrõl, vagy még nem tudják, mit várjanak tõle)
Most csak ezért nem veszek 10+ ért egy joyt... ha nem tudnak pcre ps-c irányítást csinálni, akkor ne is adják ki pcre ezt tudom erre mondani. Az egyetlen probléma az egérrel van. Az h 1-9 ig hotkey, minden rpgben ilyen. Nem gond. Fegyóváltás is gyors, görgõhöz hozzá érek máris vált. Csak a kamera mozgatás, fordítás az bajos egy kicsit, megpördült az egész mikor hozzá értem az egérhez. 1600dpirõl 800ra kellett levenni + a menüben az érzékenységet is a legkisebbre. Egy séta gomb viszont baromira kellene. Mert nagyon gyors karakter.
Amúgy van crackelt skidrow demo :D nem telik az idõ gondolom. itt nem tudom mennyire hiteles, én egyik linkrõl se tudtam leszedni, de amúgy sincs annyi tartalom a demoban h több idõ kelljen rá.
Nem véletlenül rögtön Xbox 360 controllerrel irányítottam! Mondjuk ebbõl is látszik, hogy a konzol az elsõ itt is.
Kiprobáltam a demot. Ami feltünt, h nem ment a demo-ban...mondjuk 1,5percem volt hátra a demobol, mikor kifagyott...szoval nem vesztettem sokat :D Igazábol azt kell mondjam megvett a játék, de amennyibe most kerül annyit nem adnék érte, mondjuk ugy kb. fele annyit már igen :) Majd várok valami akciora, addig meg virágbolti változat. Kicsit olyan, mintha egy butitott Skyrim lenne, viszont sokkal nekem jobban tetszö karakter fejlesztéssel és harcrendszerrel. Bár kicsit nyitottabb világnak jobban örülnék, de igy sem rossz. A térkép ránézésre egész nagy, el lehet majd benne szorakozni. Remélem a történet is érdekes lesz, és a mellék küldetések is változatosak lesznek, mert akkor egy remek akcio-rpg-vel lesz dolgunk és sok orát bele lehet ölni :)
A grafika meg érdekes...néha ugy érzem, mintha pár évet visszaugrottam volna az idöben, néha meg szép...mondjuk igy legalább reccenés nélkül elszalad a gépen ami viszont mindenképp jo... :D
Végülis sztem mindenképp végig fogom játszani, sok lehetöség van benne, a harcrendszer és a karakter fejlesztés nagyon tetszik.
Gyerekek, ez a játék 10x jobb kontrollerrel, mint egér+billel ....... sokkal dinamikusabb a harc, mindent tudsz kapásból használni, nem kell váltogatni köztük (pl elsõdleges/másodlagos fegyver), a varázslatok/skillek közül is 4 egyszerre elérhetõ, nem kell váltogatni köztük. Az alap irányítás és harc kezelés is sokkal jobb, ez egy igazi 3th nézetû játék a hozzá való kontrolleres irányítással.
Ja, és elõször olyan volt, mintha a WoW-al játszanék .... de másodszor is, mikor kimentem a szabadba ... szinte Elwyn Forest hangulatom volt. Az is szép, hogy már a legelején (a vízesés mögött) varázsfegyver meg minden vár, nem kell órákig bunkóval menni :)
Háát, ez a játék sem lett tökéletes, de egynek jó lesz, úgyis olyan ritka ez a stílus :) Végülis nem is annyira szabad meg részletes, mint amit a Morowind és Oblivion dizájnerétõl vártam volna ... na meg vannak érdekes megkötések ... nincs ugrás, nem tudok lemenni egy kis dombról mert megfog a láthatatlan fal. Az irányítás sem tökéletes, legalábbis egér és billel ... mindjárt kipróbálom X360 kontrolerrel.
De jó lesz ez ... viszont a Skyrim marad a trónon :)
Állítólag, ha a Catalyst-ban ráerõltetitek az AA-t a játékra, akkor jól fog mûködni postprocess alkalmazása esetén is! Próbálja már ki valaki, hogy igaz vagy sem?!
I-mint inventory és az esc-hez hozzá se kell érned.
hát marhajó 25 féle almenüben bogarászni a dolgokat és szétverni az escapet mire visszajutok a játékba egy szaros cipõ felvétele után.. ez hány év visszafejlõdés? mert 15 éve is láttam már kezelhetõbbet.
Aha, options menüben, végig mész a menükön, (audio, gameplay...stb) a grafics-nél lesz Post-Processing <Enable/Disable> disable legyen. Ha már azon volt akkor nem tudom mért nem indul a játék.
A képernyõ alján lévõ kis kör invertorykba lehet löttyöket tenni ,ha igen hogy?
Hát én is kipróbáltam és nem lett ez olyan rossz. Remélem hogy folyamatosan küldik a frissítéseket,mert van mit javítani rajta. A szerver-re való csatlakozás nekem elsõre sikerült . A grafika az átlagos de jónak mondható. A harcrendszer viszont nagyon tetszett. Az invertory-s rész elég jó . Itt legalább a cuccok kategorizálva vannak. én adok neki egy esélyt megjelenéskor.Remélem a sztori az jó lesz.
Feltéve, hogy a dio nem lesz irdatlan bukta (gondolok itt életerõ és mana orb-okra és hasonló baromságokra.)
A demó alapján olyan 8 pontos játék lesz aki szereti ezt a stilust simán beletud majd pakolni 100+ órát és lesz benne tartalom bõven. Az év játéka biztos nem lesz mert az a dio lesz.
Épphogy jobb az inventory, már eleve csoportosítva van minden. Craft hozzávalók is külön "dobozban" Skyrimben minden egy kupacban, Misc menüpont alatt.
Hát ez tényleg olyan mint valami mmo. Graf az a tipikus elnagyolt meseszeru, ami egyszerre tud latvanyos es gagyi lenni. Open world az tenyleg tulzas de a kis zonakbol eleg nagy map adodik azert össze. A hentelés része szerethetõ, látszik, hogy erre van kihegyezve, mind1, hogy mire adsz, milyen fegyverrel mész megy a darabolás ezerrel.Az open world rpg-t kikell kicsit egesziteni: almost open world action rpg inkább illene hozzá. Hangok érdekesek:)a fegyverváltás meg a gurulás hangjabol kisebb dobszolokat lehet csinalni:D Azert zavaro hogy ha mar direkt van ilyen hogy secondary fegyver azt miert nem jeleniti meg egyszerre a mainnel meg a pajzs is a nadragzsebbol kerul elõ:D El lehet vele szorakazni de nem lesz az év jateka.
Ha nem tudnám ki a kiadó, én a City Interactive-ra tippelnék, csak a ME3 cuccokért toltam végig, de a végén már imádkoztam, hogy legyen vége:)
A kombók jók varázslóval, de a pajzsos hárítás az...az... valami VICC A grafot nem szídnám, van stílusa, de kidolgozás és az atmoszféra az eltûnt a fejlesztés során, Ehhez képest a DeathSpank fényévekkel jobb:) (rajzos grafról asszociálva)