Az a 600cbr Chiptuningolt, meg Yoshimura rendszer van rajta szall abba is van vagy + 20 Le, egy Stage 6 R/T 80ccm, vagy egy Polini Big EVO 90ccm 34 Le vel ugy odaverne bármint mint a fos, pláne egy DRag vázban.Az 6,5 alatt futja a 140 et. na mind 1 Ja és képzelt az 1000 es Gixer az lomhább mint a 600, Mert attól hogy tõbb a lóerõ, meg a nyomaték, még egy nagy dög. Ja és Pályán még egy Utcai Racing robesz t nincs ami megverjen, mert Próbáld már meg azokat a nagy g_ci gixereket befordítni azokba kis kanyarokba, és persze mire felpakolod 4. már ujra kanyar, Hiába megy 300 t, sehol nem tudod még rendesen meghajtani se,fõleg nem magyar utakon. Meg ezek Belvárosba lettek tervezve hogy a nagy geci Gixert nem kell rakosgatni lámpátol lámpáig.
az ilyeneket én is úgy birom mikor csávókám papucsba pályán letol a kis motorjával 180nál aztán következõ pillanatba meg azt veszi észre hogy 280al elõzöm XD
A súly-lóerõ arányt nemigen lehet márkajelzéssel pótolni, de a Fosvágen az mindig csak egy Fosvágen marad. Nem is csoda, hogy a robogósok alázásával akarsz kompenzálni.
óvatosan a fosvágenekkel biza, tegnap nagyonjó szócsatát vívtam egy divatbuzi, ármániszemcsys szolis kigyurt selyemfiuval aki egy max 1 hónapos 3-as coupe-val próbált meg letolni a pályán :)) 30 km-en keresztül nem sikerült neki, a végén ugyanott mentünk le ^^ nem volt õszinte a mosolya mikor megdicsértem a csini kocsiját a lámpánál XD
de nem értem miért keménykedsz a kávédarálókkal? valszeg azért mert még nem lehet autód vagy csak ilyen mákdarálóval járkálsz ez általában így van... még a korod se vállalod fel :) és amúgy mond 1 jó indokot hogy miért jobb az autó mint a "tuning" (AHHAHAHAHAHAHAHA) mákdaráló? ha motorozni akarok akkor szerzek 1 1000es gixxert és ennyi ja és az evo lófasz veri a 600as CBR-t? addig míg kuplungozik a gyerek a nagygéppel :)
Én az olyanokat nem értem akik ilyen fórumhuszárok, akik a WOW, is meg LSF es....videók mellé egy külföldi VW fan oldalról leszedett videót feltöltik , és aztán avval feszülnek itt a fórumon, meg a Wander féle, trabantom van de Gti kamuzok, és avval vagyok kemény hogy leverek egy 14 éves robogóst. Ja és képzelt ottis, volt egy kétméteres kitetoválthátú "cigány". szall errõl ennyit.
aaaztakurva, azért ez keményen odabaszná a gti-met... pedig az is 6.5 alatt van százon... :P nemértem ezeket skate féle robogos kis buzikat...
most olvasom XDD "rádnyitják a pillangót" ezzel tudod kik játszanak? a 14 éves hülyegyerekek akik menõnek hiszik magukat me tudnak pillangót csattogtatni ja meg a cigányok :D grat
pepsi egy kigyurt bunkó, ezt tudjuk régóta, nincs is semmi baj vele :) , de te se maradsz le tõle, ráadásul ajnározod a kis retkeidet, repesztõ robogós csicskákat. hadd ne röhögjünk már rajtad kicsit...
1 Azt kétlem hogy Sisakon át bevertél neki, (fõleg nem ha állas sisak) hameg nyitott akkor sem lehetséges. 2 Azt is kétlém hogy ott az út közepén kiszálltál és midenki szem láttára. 3 ESW-ken szemtanulya lehettem hogy a robogó tuningosoknak egy része elég gazdag kigyurt fiatalok. Akik BMW-vel jöttek, és 2 Hight End gépel. Szall legközelebb talán legyél figyelmesebb mert rosszul végzed, vagy rádnyitják a pillangót oszt leülsz. És Pont az ilyen Nagyon kibaszott kemény akarok lenni Golf os okkal szoktak összetûzésbe keveredni akik beszólogatnak mert lámpánál a full leszpójlerezett fos Golf okat ugy odaverik mint a szart, mert egy EVO 2 rox 5 alatt van 100 on. Ez csak egy EVO 1
3 sec? Mit csinaljak addig, kiolvassam a Haboru es Beket, mig egyaltalan a tekinteteddel feltudnad fogni mekkora a megoldando problema?:))) Adok en Neked egy hetet is, csak hozzal rendesen kajat es valami jofajta badacsonyi rizlinget, addig kapalozhatsz az ugyon, aztan majd a bortol fuggoen meglatjuk mekkorat esel:)))
Én szoktam motorozni de nem nagy távokat fateromnak van quadja de nekem nincs hozza cuccom sisak meg stb aztán néha mek vele hátul a földeken de több nem.Anyámnak robogója van azzal is kiszoktam menni néha de azért nem csinálom meg kismotorra.
Nekem 125ccm-ig ervenyes a jogsim, de mindenkepp megcsinalom nagymotorra, mert akarok vmi oreg turagepet es azzal hazamenni Mo.-ra, asszonnyal a hatam mogott.
egyébkéntmeg aki 125 ös motort akar vezetni az tegye le a nagymotorra,azt ennyi. Most vidéken biztos nemfogjak szétkapni a motrod h azmost hány köbcentis.
Szoktam neha hagyni kapalozni a szerencsetlen probalkozokat, aztan sisakkal homorura ekelem a homlokcsontot. Mondjuk utoljara sisak sem kellett, a marha felugrott, hogy lefejeljen - majd legkozelebb leterdelek:) - aztan osszetorte a nozijat a homlokomon mikor egy pillanatra leneztem a cipomre:) Termeszetesen, ha a masiknak igaza van, akkor inkabb fizetem a kart, de ha figyelmetlen fasz volt es ram akarja kenni, akkor hagyom verezni.
Az meg gondolom megvan, hogy hagyunk motornak kozepen 1 metert...
Ez nem igaz!Egyik haveromat lefülelték a rendörök...Kimco Dink-el,125/50.A rendõr fogta és széthuzatta a blokkot.AZt mondjuk nem értem milyen alapon...Per lett belõle.
Mikor fogadja el?Lesz-e valaha? Veszel egy 125 ös robogot 50 es papirral azt csókolom. Mindent leszedni ami miatt látni h 125cm3 és a kutya se szól hozzád.
Szerinted nincs különbség de lényeg a lényeg meg kell csinálni és kész! Maradjon is így!
En pl. athuztam volna a pici kukidat a lanc alatt es megkuldtem volna helyben a Suzukimat - es akkor talan meg halas is lehettel volna, hogy nem tepem le a fejed es szarok a torkodba - csak mert nem minden motoros szelid barom
Ez teny, 17 eve vezetek, szinte mar mindent hajtottam, amit B-vel lehet, Smart-tol furgonokig, de vitathatalan, hogy a legnagyobb parasztok a furgonosok kozott vannak - en meg se BKV ellenort, se parkolort, se kamionsofort nem lattam akkora tahot, mint a furgonosok 99%-a. Es az a szomoru, hogy mikor furgont vezettem (akar Hiace, akar Vito volt az) kb. 5 masodperc alatt tudtam azonosulni ezzel a 'kozosseggel'... Mondjuk Mitsu L200 hasonlo stilust hozott ki belolem :(
Aztan mikor motoroztam, akkor vissza is kaptam mindet, megtudtam, hogy en is milyen bunko voltam a motorosokkal - kulonleges dolgot nem is kellett csinalnom, csak egyszeruen figyelmen kivul hagytam oket.
Pontosan. Menjen, ha tud! Még félre is húzódok minden alkalommal(ahogy 10 perce is, amikor jobbról ment el mellettem a robogós), amit a többség meg is köszön.
Elég széles egy sáv, hogy meg lehessen úgy állni, hogy elférjen a robogós is. Más országokban mindenki félre tud huzódni hogyha már mi szopunk az autóban legalább a másik had menjen ha tud. Ezzel szemben jó magyar szokás szerint mindenki arra izgul ha minél jobban ki tud baszni a másikkal.
"még mikor ventoval jártam 1 hülyegyerek robogós beszorult közém meg 1 másik autó közé pirosnál leütötte a tükrömet, kinyitottam a sisakját bevertem 2õt visszacsuktam és elindultam"
Azt leszámítva, hogy ez egy gecimenõ cselekedet, megoldottál vele bármit is?
tudod már hány biciklist ütöttek már így el? ezért bringával ajánlatos keresztezõdésnél középre húzódni off: én is Vento Owner vagyok
mindig alkalmazkodni kell a többi résztvevõhöz, hogy ne legyen baj, nem pedig szándékosan még elõ is idézni, ha nem veszed észre, akkor persze nincs mit csinálni...
nem az a megoldás, de nyugodtan megtehetném... mert jobbról elõz valaki? nem is lehet fõleg hogy má én is záróvonalon megyek és lefordulok jobbra? ha nem is szándékosan de akkor is rámegyek... és nem kell számítanom arra hogy jobbról elõz 1 motoros tehát minden körültekintés nélkül lefordulhatok jobbra...
még mikor ventoval jártam 1 hülyegyerek robogós beszorult közém meg 1 másik autó közé pirosnál leütötte a tükrömet, kinyitottam a sisakját bevertem 2õt visszacsuktam és elindultam :D motorosok 90%a pofátlan, megyek a szõregi úton (szeged, már akinek ez mond valamit) és érted 13-14 éves hülyegyerek a kis kávédarálóval elõz jobbról ráhuzom a kormányt azt még õ integet hogy mi a kurva anyám van... azt ha lelököm a szervíz útra? akkor mivan? én vagyok megkúrva megint...
más:
és igazából nem a motorosokkal van a baj hanem a biciklisekkel és az elektromos biciklisekkel mivel 1ik se tudja a kreszt azt se tudja mi az hogy jobbkézszabály bejön 1 irányúba (olyan helyen ahol nem lehet, nincs felfestés) és persze ha megtaposom/ráparkolok én vagyok megkúrva és még a biciklisnek áll feljebb...
nemtom te honnan vonod a következtetéseket. a saját városomban, a belvárosban. bár sztem ez édesmindegy, akárhol történhet ilyen. és nem EGY! csak az ismerõseim körében jópárszor történt már hasonló. pl faterral is. lett volna rajtuk rendszám, sima ügy. sebaj, mostmár úgy tudom kötelezõ lesz. hálisten még ezelõtt az egész szar elõtt eladtuk a mienket, nem kellett idióta átiratással foglalkozni :) .
Mert az ország egy más pontján megkárosított az ennyik? És, engem ez abszolút nem érint, aki ez tette veled az egy tahó paraszt volt, ismétlem EGY, DE NEM AZ ÖSSZES.
A futarcegek, etelszallitok mogott eleg komoly biztositasi csomagok vannak, igy nem is eri meg elhuzniuk a helyszinrol, raadasul a cegnek sem tesz jot, ha a logojukat/egyenruhajukat viselo futar kart okoz.
ameddig én csak fröcsögök a baromságaitokra, addig egy csicska robogós simán csinál több tiz vagy akár százezres kárt is a kocsiban amit az életbe nem tudsz lebiztosítózni, hacsak a kis buzit el nem kapod. Mert ellépnek. Szó nélkül. A legnormálisabbak a pizzafutik, azok legalább tudnak motorozni, és nem csinálnak kárt meg fesztivált. az ilyen egykerekezõ-vagizó kis köcsögök viszont lekurják a tükrödet, meghuzzák az oldalát a kocsinak, aztán röhögnek egyet és mire kiszállnál a kocsiból már sehol sincsenek. egyszer már jártam így, szerencsére céges verdával. de ott is meg tudtam volna fojtani a kis rohadékot. Mégcsak nem is lassított, hátranéz, bólint, és húz egy kövéret. Ha utána tudtam volna menni tuti kivasalom a transporterrel. A tükör amit vállal (!!!) levert 30 ropi volt. erre mit mondasz okostojás? ha megállt volna és irunk egy betétlapot, még egy cigivel is megkínáltam volna. Így marad a mérgelõdés és a perkálás. Hát a jo***va anyját.
Egy 70-es robeszból is kilehet hozni egy 125-ös erejét, vagy még többet is.A videón szereplõ robesz az kb 24 Le lehet (a gyári 3 Le)itt egy vid, ez kb 24LEnagyjából minden kivan cserélve a blokkban:Gyujtás,Variátor,Kuplung,Végáttétel,Henger,Fõtengely,Karburátor..meg még a sok apróság ez eddig vagy 400k, aztán pár nap hangolás,beállítás.De van 30Le is(az mér 90ccm).
Én nem borítanám fel, csak kívánom neki, hogy úgy 80km/h-ál tegye ki egy kerékre... 50 centis vízátfolyáson! Utána dudálhatna körforgóba mikor be mer menni elé egy kocsi.. meg menõzhetne forgalom elõl elzárton elõzni 50-es táblánál 70el kb.
Nah, ha Londonban meglat egy motort visszapillanto nelkul a rendor, akkor vagy helyben lefoglaljak vagy elviszik, ha nem vagy ott. Aztan visszakapod, ha befizetted az 500 GBP-t elso figyelmeztesnek.
50-esre rendszám fölösleges ! ha lenne rajta rendszám nem hiszem el hogy megállna pl neked egy 14 éves srác ha utánamennél , tudom mert vannak ilyenek a környezetembe ! arról nem beszélve hogy én 1x húztam meg egy kocsi oldalát de a szélvédõn haygtam egy tceklit , hogy a kocsit én húztam meg , bocs megbeszéljük telefonszámmal alatta
oszt írni meg kerek mondatokat kitalálni nem tanítottak meg? mert kurva fárasztó olvasni amit locsogsz. az ilyen kis retkeket mint a videón meg belökném az árokba ha nem sajnálnám a fényezést. Ha beesik az autó alá vagy leveri az oldalát akkor meg még neki áll feljebb, az elsõ kerékkulccsal való pofánbaszásig. rühellem ezeket a kis csicskákat. fõleg mikor bent a városban nyomják így, a kocsik között cikázva. nembaj, kellenek azok a vesék ^ ^. azt még ezeknek 125 legálisan, hát persze...
nem segíted a topic ügyét, nem veszed észre??
na fika ON! XD
Ui: egyébként támogatom azt is hogy az 50-es darálókon rendszám legyen. mert akkor legalább (ha van rá idõd leolvasni) tudja az ember azonosítani a kis gyökeret aki lekurja a tükrét vagy a glazúrt a kocsiról...
Elõször nem értettem semmit a kommentedbõl, de most hogy tudom mire válaszoltál világossá vált minden. Mellesleg nem olyan bonyolult ám egy robogót szerelni. Csak a megfelelõ szerszámok kellenek hozzá és el lehet simán boldogulni. Persze aki versenyhengert akar ott már nem olyan egyszerû a dolog. Maratni kell a blokkot meg ilyenek. De nem nehéz amúgy szerelni õket.
hát mert gondolom nem 120-szal mentél a szerpentinen az öklömnyi bütykökkel telerakott gumival :D Aszfalton is élvezetes tud lenni a motorozás, meg terepen is. De ne kezdjünk el érvelni egyik mellett sem, mert tök más kategória a kettõ. Mindegyiknek van elõnye és hátránya egyaránt.
Visszaolvasgattam és olyanok is írtak ide, Pl akinek Választ írok, Akiknek van egy B jogsijuk , és motoron nem ültek még, meg félnek is tõle, állítom hogy kb 10 szer jobban tud motorozni aki elõtted megy mint te, mert nemhiába van tuningolt robesza, meg õ gondolom letette a Jogsit. hol megtanítanak motorozni, és nem úgy mint akik Leteszik B re, és megkapják M re, a B jogsinak nemsok köze van a M hez, fõleg nem az A1 hez, De még ígyis támogatom az ötletet, Am meg egyenes Úton hogy esne el? pont olyan modja mikor még életében nem ment annyival motorral,: Tessék itt talán nembiztos hogy mgötte mennék, de amugy tudja mit csinál a gyerek, mert nem mindenkinek lehet ilyen robeszam ilyet csak hozzáértõ tud összerakni, és az ilyen mezei motorszerelõk meg aztse tudnák hogyan kezdjenek hozzá.
_______________________________ Valaki csináljon már egy Csoport ot FACEBOOK on ERRõl. _______________________________ A Mondjunk le az Aug 20. élményérõl az Árvízkárosultak javára, is a FACEBOOK, ról indult, és azóta már a TV ben is volt errõl szó. ________________________________ Am meg: Ez nekem nagyon jó lenne, csak annyi a baj hogy Vannak akik Nem tudnak motorozni, és leteszik a B, és tapasztalat nélkül, felülnek a legerõsebb 125 ös Rs re,és 1. 9 ezernék nyit a power oszt hátravágja õket, nem de am biztos lesznek ilyen parasztok, akik balesetet okoznak. EZ olyan mint mikor a Közlekedési miniszter vagy kinek a fiának meglett a jogsija és alávágott az apja egy 300Le autót, aztán még 3 haverjával, Driftelni akart és beleszáguldottak egy fába ((asszem))és 1 gyeret élte túl. Aztán Evvel volt tele minden Rádió, Tv, Hogy a B jogosítvány elvégzéséhez szükséges évet meg akarták emelni, (hogy nem 18 évesen kaphat jogsit, hanem pl 20) , És az okos magyar népet meg olyan könnyen lehet manipulálni. (fõleg az idõsebbek,) De legegyszerûbb megoldás az lenne hogy: Hülyegyereknek trabantot adni, oszt avval hajtsál gyorsan. egyszerû Le korlát.
Telorol nehéz írni ha megszokod hogy odanézés nélkül írsz...elb*sztam a számot...
Én ezzel a történetel úgy vagyok, én igyekszem betartani amit kell,nem vezetek állatmódon,fölösleges,nem leszek tõle se több se kevesebb.Egyszer sikerült mégis esnem aláírom de semmibajom nem lett se nekem se a motornak ...Aki állat módjára vezet az vállalja be hogy nembiztos hogy egyben kellfel az alsztfaltról.Akimeg fél vezetni neüljön se motorra se kocsiba...
fölösleges ezen a védõruhás dolgon dumálgatni ! mindig is voltak állatok a motorosok közt és lesznek is ! akinek viszont van egy csöpnyi esze az úgyis így fog motorzni mint én
és nem egyböl közúton kezdi el a motorozást
Nincs is szerintem semmi különbség talán a kor miatt van mert azért egy AK-val vezethetõ motornak nagyobb a súlya meg kb 180-200 közt van a vége.
Én is úgy mentem A1re hogy elötte már 1 évvel motoroztam, igaz nem rendszeresen csak gyakorlás szinten az utcákon...Fõútra vagy ilyenekre nem nagyon merészkedtem.
Van A-s jogsid? Valaki fel ül null tapasztalattal motorral és megy neki minden elsõre? Így gondolod? Mikor csináltam a jogsit olyanok is voltak akik már legalább robogóztak és még azoknak sem ment minden.
Õszintén meg mondva az A1 és az A korl. között annyi különbságet észleltem hogy az én seggem alá egy 125ös robogót raktak a másik srác alá meg egy 650es utcai hondát...Védõ felszerelés kéne szerintem a 125re kötelezõen mert azért a taknyosok parajkodnak hogy húúú egykerekezek meg szlalom a kocsik között aztán ha pofára esik és nem a halottaskocsi viszi el akkor õ a valaki mert motor balesetet túl élt.Én is estem már motorral, az én hibám volt nem is tagadom.De én a triálos multnak köszönhetõen tudok esni...azért ez se mindegy hogy a gyerek hogy érkezik le...ha nem tudsz esni akkor szinte b*szhatod...És szerintem nagyon helyesen akarnak szigorítani a szabályokon.Mi az istennek egy 13-14-15évesnek motor? Semmi felelösség érzet, csak hogy "õ az utak király"...Attól nem leszel profi hogy van jogsid...Csak sajnos ezt a fiatalabb korosztály nem érti meg.
A semmit tudják? és ezért fizessenek 100k-t? hülyeség... egyébként is, téged mit érdekel hogy a másik mit csinál magával?
Amúgy is akinek oktatás kell hogy megtanuljon fékezni, bólyát kikerülni, az értelmi fogyatékos, így már b-s jogsija sem lehet. Ezeket tapasztalni kell, amit értelmes ember elhagyott helyen csinál a hülyék meg mint mondtam jobb ha minél elõbb meghalnak, és ez segítene ezen. Az meg hogy 100k-ért vagy ingyen tapasztalják az mindegy... vagyis jobb 100k perkálása nélkül.
Nem a fájdalomról beszélek de igazad van! Akkor minden olyan kétkerekû jármû ami önerõbõl sík úton 90km/h sebességet eléri kötelezõ legyen a megfelelõ motoros védõfelszerelés! Az A kategóriánál a KRESZ-t tényleg lehetne nélkülözni de a gyakorlati oktatást szerintem nem!