a mostani csopiba számíttattam be az RS50-es apriliámat, kb amin motorozni tanultam. A csajok imádták, mert tisztára mint egy komoly sportgép. lesték mint a hülye ha valahol álltam vele egész addig amig be nem indult, mert jött simo-kávédarálás... és ki lettem röhögve :P nem nagyon jártam vele csajozni XD a mostaninál nincs ilyen gond :)) bár egy 14-15 éves csajt biztos be lehet nedvesiteni egy nyitottorku robzival ami 2 ezred alatt gyorsul hangsebességre. én inkább kényelmesen elpöfögök a vn900-al :P múlt szombaton rekordot mentem vele, letekertem 440 km-t. robin lehet eltartana egy darabig ^ ^
persze bár akinek motor kell csajozáshoz vagy autó :D na mindegy XD de a robogó sosem lesz motor :) hiába veri a nagy gépeket ha veri, lehet hogy ezért csinálják a kis robogókat "nagygépnek" mert kissebségi komplekszusuk van :D
Azert a csajok odavannak a Vespa-ert, foleg a beige vagy milyen szinut imadjak, felveszel hozze egy trendy nyitott bukot vmi Ray-Ban ramboszemuveggel es Tied a vilag:)))
Ez igy mukodik az allatvilagban is, mi nem tudjuk a farktollainkat szetteriteni vagy a sorenyunket felborzolni - valamivel fel kell hivni a parzasra alkalmas nostenyek figyelmet, manapsag nem egyszeru kitunni a tomegbol:)
Azert nem mindegy, hogy vonzo vagy vagy inkabb meghokkento...
En sem vagyok szep, de 34 eves koromra legalabb teljesen megoszultem, ami pl. japan lanyok koreben eleg nepszeru... ...volt, amig nem derult ki, hogy nem festve van:) Ugyeber osz hajjal, 190cm-vel es zold szemmel annyira nagy hatrannyal amugysem indulok a lanyoknal, foleg a 30-40 kozti MILF-eknel es ezzel a kulsovel nem is tudnam eloadni a latin szeretot (SS tisztet esetleg, de azzal nem lennek nepszeru itt), de egy Vespa vagy vmi normalisabb retro robogo azert dob az ember eselyein. 125 (de van 400-as Vespa is) pedig mar eleg, hogy a City-ben elkapd par felver titkarneni tekintetet:)
Ezt ugye te sem gondolod komolyan? bár álmodozni lehet, itt mindenki csak kamuzik össze vissza, veri nyálát olyanra amihez nem is ért, és emellett olyan kurvakeményen akarja elõadni hogy az már durvább mint a terminátor, közbe meg az adatlapján leír egy PC config-ot , meg WOW-os videókat tölt fel. Szánalom ami itt megy.
öcskös, hadd találjam ki melyikünk a szánalmasabb. én, aki lassan harminc éves fejjel kisiskolásokkal vitatkozok olyan hülyeségeken amikhez esze sincs, hogy felfogja, vagy te, aki utcai szamurájnak képzeled magad a libakergetõ szaroddal egészen addig amíg a nagy vagánykodásban valakit megölsz.
igaz, én vagyok a szánalmas valóban.
senki nem keménykedik, elmondtam ami a véleményem (rólad és errõl a barom ötletrõl egyaránt), és tartom is hozzá magam. a konfigom már rég nem aktuális mivel kb 4 éve irtam ki, de leszartam, ottmaradt (végülis ez egy IT-hez kapcsolodó oldal ahol ha bajai vannak az embernek jó tudni milyen gépe van, de neked nincs annyi eszed hogy eddig elgondold a dolgot. az hogy te anyu gépéröl irogatsz megint más tészta, hiszen a kis csicskák mibõl vennének maguknak gépet. sajnos foskarika robogót kapnak ajcsiba apucitól, ahelyett hogy csattogós lepkét tologatnának a játszótéren, azzal nem ölnek meg senkit).
fogalmam sincs milyen wow-os videórol hablatyolsz, világ életemben rühelltem azt a szart amivel milliok basszák el az életüket. én ehelyett mentem csajozni, autózni, vagy jetskizni (az autos gammák azért ütnek :P).
szóval aki szánalomozhatna itt, azok mi vagyunk akik átlátják a magyar közlekedés színvonalát, akik levezettek már több százezer km-t, nem pedig te, aki azt hiszi az utak királya a fos mákdarálójával, õ szarta a motorozás törvényeit, keménykedik, Rossinak hiszi magát. Viszont sajnos nem õ fog belepusztulni amikor majd valami balesetet okoz. Hanem a másik, aki vétlen. ennyi.
ja igen, jobb lesz ha megtanulod hol a helyed a közúti táplálkozási láncban. Elárulom: valahol a bicikli és a mopedautó között. Ezt ne felejtsd el. mert ha te el is felejted, egy kamion vagy egy fehér furgon majd eszedbe jutattja. és az neked fog fájni nem is kicsit.
Én sem kevés kilómétert tettem meg, de... Tápláléklánc? Miafasz? Nem úgy gondolod, hogy mindenki egyenrangú a közlekedésben attól függetlenül, hogy mit hajt? Attól, hogy valaki egy kis kávédarálón ül, annak nagy valószínûséggel van nagyobb motorja, vagy lesz, de azért, mert egy kis szaron ül, nem kéne degradálni. És nehogy azt hidd, hogy a másik srácot védem, mert õ a másik véglet, csak visszataszítónak tartom az arrogáns stílusodat
Emmá egy újabb. Az elõzõ 89-es volt és 5 ajtós, ez 91-es sedan, fullos, még a légkondi is faszányosan operál (pedig 1x már totálkárra törtem ezt is)! Van egy igen jó állapotú fullos hyundai lantra-m is, de abban má fosnom kéne a mocisoktól!? :D
Picit tajekozodj... A komolyabb vadakkal valo utkozesnel nem gyakran, de elofordul, hogy az allat az utasterben vegzi. Az egy dolog, hogy a femen ritkan megy at, de az uveg nem fog meg egy 70kg felett repulo testet...
Felre ne erts, nem kivanok semmi rosszat, de eros korlatoltsagra utal, ha valaki serthetetlennek erzi magat.
Figyelj, azt nézd már meg hogy te ilyen idõsen hol tartottál??? Sehol, biciklid se volt, valószínûleg azért vagyok itt a topic-ban mert B jogsi mellé megkapjam az A1 et( hogy ne keljen külön 70k kiperkálni) De te minek vagy itt????? Ismét idézek:i " ha motorozni akarok akkor szerzek 1 1000es gixxert" Akkor meg mi a fosnak jössz ide asszonyoskodni a szar kamu Ventod al? Mert a Vw topicból már kiútáltak mert otti s csak kamuztál. És én vagyok a közveszélyes, mikor ki az az elmebeteg állat barom aki egy ezeréves fos gané autóba belerak egy 300 Lovas motort, 80 nál meg kihullik a szélvédõ, és ha meg kéne álni talán 2 km után kezdene lassulni. Mert azt eleve egy hulladék népautónak tervezték, az nem versenyautó. De tudom hogy neked nincs ilyened, szall hiába teszel fel akárhány videót, ugyse fogja elhinni soha senki. Már elõre tudom hogy mi lesz erre a válasz szall inkább most leírom: Az Aerox-nak 3 szor többet tud a futómûve mint amire tervezték, a váz meg miden túl van merevítve, robogók között a ezen vannak a legjobb fékek, Elõl hátul Brembo tárcsafék, és ezeket általában aki kicsit is ad a motorjára az lecseréli 280 as Óverszájz tácsákra ami, nagyobbat fog mintegy Busán a fék. ilyen meg ilyen e, de ez lehet kisseb.
Kiválóan alátámasztja a tuningFosvágenek sofõrjeirõl kialakult képemet ez a két címeres türhõparaszt itt a topikban.
A Robogó tuning egy hobbi.Mert nem cigire, meg egyéb okos dologra költöm a pénzem hanem inkább erre. Meg ez nem olyan mint az autóknál hogy bemegyek a szalonba , oszt veszek egy Ferrarit, ezt magadnak kell megépíteni, és általában mindeki az egyediségre törekszik szall nem valószínû hogy még egy ugyan olyan jön veled szembe az utcán. Én szeretem az autótuningot is , de aztis ésszel kell, szall nem egy Ventoból kell csinálni, hanem olyanból ami alkalmas is rá. Németbe ez már egész mûfajjá nõtte ki magát. Custom show SAWE +1 csak ugy
Én nem tartom õket a tápláléklánc aljának, de valahol igazat adok annak mikor jön a kamion és 10 perc követés utáán letolja a kis pöcs kávédarálót a faszba. Igen, õk is része a közlekedésnek, de mindig el vannak tévedve, nagyon is! Része, de nem azt jelenti, hogy a fasz kétkerekû elektromos biciklim megy 110-et dombról lefelé 400km/h-s hátszélben, akkor keménynek érzem magam és pl. egy 4-es nagyságú úton fogom és bebaszom magam a sáv közepére, az fel sem merül bennem, hogy lejjebb húzódnék esetleg ha jönne valami elférjen, mert az egy másik dolog, hogy ahhoz már igencsak balfasz vagyok, hogy belenézzek a tükörbe, már ha van... De integetni, meg szidni a .... anyját a másiknak azt tudom, mikor letol a 40tonnás kamionnal esetleg városba, mert megunja, hogy elõtte vagánykodok, mert apucinak anyucinak jól megy és vettek nekem egy fostaligát, míg szerencsétlen dolgozna, mert ebbõl él.
Isten.. letolnám az összes ilyen faszkalapot az árokba ha tehetném, utána meg jönne a sok normálatlan biciklis. ( Tisztelet a kivételnek. )
és lehet szidni a megfogalmazás miatt, meg az elveim miatt, nem érdekel, de kurvára felbasz, mikor tegnap is mennék, mert mindenhol munkaidõ.. de nem mehetek..nem, mert elõttem egy faszfej 15éves vagánykdik a szarjával, mire megelõzném jön egy nyomorék biciklis, akinek a kreszhez akkora a fogalma, mint nekem a kínai helyesíráshoz, és amikor rádudálok még felháborodva káromkodik,meg leköpi a kocsit.
Tehát: a legtöbb kétkerekû faszságot 100ccm alatt, a biciklisekkel együtt, ha tehetném beletolnám az elsõ árokba!!!
Még egyszer mondom: TISZTELET A KIVÉTELNEK.
és lehet anyázni..
Nem tudom otthon mikent mukodik, de UK-ben az 125ccm es alatti motorok nem mehetnek autopalyan, amugy meg a jol karbantartott 125-os kepes 80-90 mph/val menni, annal tobbet pedig szemelyauto sem mehet, teherauto pedig emlekeim szerint maz 60-70mph-val. Varosban pedig az en Suzuki-m pillanatok alatt 30-40 mph kozott volt, ami a legtobb helyen mar a gyorshajtast jelenti. Altalaban egy kamion, busz vagy kisteherauto siman kapott tolem egy feltavot ket lampa kozott. Utana meg Ok sem mehettek 30-nal, tobbsavos elkeruloutakon 40-nel. Itt mindenhol kamerak vannak es a csekk 120 GBP-nel kezdodik, illetve 3 pont minusz. (12 pontja van mindenkinek, ha jogsi kell a melodhoz es 6 ala csokken, akkor automatikusan elveszted az allasod, ergo 2 ev alatt 2 gyorshajtas es munkanelkuli vagy, ugy hogy Londonban van talan a legtobb speed camera a vilagon).
Ertem, amit mondasz, de szerintem otthon sem lehet ilyen szunyogokkal autopalyara menni, a topic a 125-osokrol szol, azok pedig autouton tudjak tartani a megengedett tempot. Sehol, senkit nem vagy koteles elengedni a megengedett sebesseghatar felett.
Én is értem amit mondasz. Elõször is: bocsánat az elõzõ hsz-ben való megfogalmazásomért, nem szoktam ám ilyen lenni, csak kezdenek felidegesíteni az ilyen "mákdarálók.."
Nem tudom mikor voltál itthon ( vagy neked lehet az az otthon), tehát Mo-n utoljára, de kint Londonban és úgy Angliában egyaránt teljesen más a közlekedési morál, mint itt Mo-n!! Volt szerencsém párszor már kilátogatni azért tudom ezt magabiztosan kijelenteni.
Én sem autópályáról beszéltem, hanem fõút/ autóút-ról. Igaz, nem vagyok köteles elengedni a mögöttem lévõt, de azért próbáljak már alkalmazkodni, és ne csak arra menjen a "játék", hogy hogyan tudok vele a legjobban "kiszúrni", akadályozni.
Amúgy tudom, hogy a topik 125ccmrõl szól, de ezek a mákdarálók szerintem közelében sincsenek a 125ccm-nek, azért írtam, mert úgy gondolom nem ez lenne az elsõ, második.. off hozzászólás.
Egyébként nem Veled, vagy az "olyan fajta" motorosok/robogósokból van elegem, mint Te ( ahogy hallottam futárkodsz, nem a futárokkal van bajom, mert Ti/Õk vagy a 250ccm/250ccm+.. motorosok az eddigi tapasztalataim szerint miindig normálisan közlekednek), hanem az ilyen 13-17 éves 50-70ccm-es mákdarálósokból, akik a városban, város melletti utakon vagánykodnak "jobb" esetben BÁRMILYEN KATEGÓRIÁS JOGSI NÉLKÜL!!!!
semmi tuning. szigoruan gyári :) normális autó, 200 lóval. de sajnos ennyire sötét vagy hogy ennyit se tudsz, csak szarozol :) szived joga, de akkor ne akadj fenn azon hogy visszakapod :)) amúgymeg igen, a tuninfócvágenesek igen nagy tuskók, nincs rajta mit szépiteni :P szerencsére nem sorolom közéjük magam, nincs rá szükségem :)) simán két kategoriával feljebb leledzek :P az ugynevezett táplálékláncban is... matyival pedig teljes mértékben egyetértek.
Normalis auto az, amibe berakom a kutyat, funyirot, kimegyek a telekre, vagy a csonakmotort es horgaszfelszerelest es lemegyek a horgasztanyara, kesobb meg a csaladot es lezavarok vele egy nagybevasarlast - ekozben a kutya vagy gyerek nem hulyul meg a menetzajtol, nem erzem az uthibakat, azonnal reagal, egyenletes a nyomateki gorbe, kenyelmes 5 felnottnek, ha egy barom belemjon, akkor senki nem serul komolyan...
Aki arra veri magat, hogy hangos az autoja, sok paci szaladgal a motorterben es hamarabb van 100on, mint en lenyelek egy pint Guinness-t, az meg nagyon kisgyerek... Alairom, jo erzes egy eros autot vezetni, de aki mellkasat dongeti az autojara, annak meg van hova fejlodnie agyilag...
másik véglet amikor a robogós beelõz mindenkit a pirosnál, majd 40-el totyorog a sor elején és mindenki próbálja megelõzni, majd a következõ lámpánál újra beelõzi az álló sort... az ilyenektõl a falra mászok, ennyire nem tud a többi közlekedõre tekintettel lenni? sajna sok az ilyen láma robogós, átülhetnének 125-ösre de attól még lámák maradnának
hacsiroku jó autó? :D az összeset megnézed mind szétvan rohadva max azé nem látod mert te álomvilágban élsz a 14 éveddel ha meg ennél több vagy nem mutatod... és a vento/jetta? ugyan olyan kultuszverda mint a felsorolt szétpörgetem nincs nyomaték autó xD
Megnéztem, ez egy "tipukus mûanyag autó" , és hozzá GTI nek mondják mikor, egy sima utcai autó, elsõ kerék meghajtás, meg hiába 20000 Le amibõl 5% át érzed az autón. Bele ülsz egy ladába ahol konkrétan érzed azt a 60 LE t, nem az van hogy Szenzorok figyelik a gázpedált hogy eldöntse hogy eggyáltalán akarok egy gyorsan hajtani.Ez így jó mer lehet vele kanyarogni meg minden, de ennek az árán már veszek egy Nissan Skyline t. Ja és PONT Bazsó Gábor, akinek mellesleg van HACHIROKU ja, írja le 3 oldalon keresztül, hogy mennyire egy jó autó, és hogy ez ennél élvezetesebb autóban még nem is ült, emellett épített már 300Le SX et is, meg... AM meg 300k tól kapsz Hachirokut, 1m ig, nem egy lepukkant szétrohadtat kell venni.
Ja és még annyit hogy van olyan hogy Családi autó, és külön Hétvégi autó, ami általában Sportautó, ami ott kezdõdik hogy 3 ajtó, hátsókerékmeghajtás, ,vagy az hogy van egy Driftautóm, és hétvégenként kiviszem pályára és ott szétrugatom . Ja és simán mehet a Sáv közepén, elõre is bemehet, de ha csak 40km/h el mehet abba neked nincs beleszólásod, annyi a megengedett neki (persze ezt kb senki nem tartja be.
Rázós egy kicsi a padkán menni, ha úgy döntenek, ogy beállnak melléd és ott folytatják a közlekedést. Ettõl függetle, ha érkezik valaki nagy lendülettel és meg akar elõzni, illik kicsit lehúzódni.
ülj le, egyes, mehetsz a zsigáddal XD azt ha majd mutatsz nekem egy hachit ami a neveden van, akkor tépheted a szádat, addig csak egy kis robogos pöcs vagy (azz is apu nevén) XD. amugymeg én is tudok baromságokat beszélni pl, a hachi egy rakás szar. egy Ferka Italia, az már rendes autó.
azzal ugass amit eddig elértél. neked egy robogo, amit anyuci vett. én szétmeloztam magam egy gti-ért, valamint azért melózok hogy tankolhassam, és alázhassam az ilyen béemvés, hachirokus, audis, tuningrobogós köcsögöket, meg hatalmasakat tudjak veretni jó kis kanyargós utakon :) nekem ez okoz örömet, ezt élvezem :) ja meg hogy 3 ora szórakozás után nem kell nagygenerált csinálni a vason úgy mint egy ilyen összegányolt szaron amit annyira istenitesz. 15 ezrenként olajcsere és csokolom. (nemmondom, egy skyline vagy sylva megdolgoztatja a fantáziámat, de ugye anyagiakban kis különbség) te meg azt élvezed, hogy egykeréken veretsz a szaroddal, várva hogy kivasal egy kamaz, nincs ezzel gondom, csak ne elém essél :) viszont azt hiszem nem nagyon kellene megszólalnod. majd ha egyszer keresel már pénzt, rájössz mennyire nem egyszerü összehozni bármit is amit szeretnél. meg hogy egy ilyen-olyan faszomtudja milyen csodarobogora mikor ráköltesz X százezeret hogy 70 helyett menjen 76-ot,, amivel itt makettkodsz, az vajon anyuéknak hány hónap alatt jött össze? belegondoltál már ebbe? nem? nembaj, majd belefogsz ha nagykoru leszel XD elõbb szállj magadba, mutass valamit amit elértél, utána fikázhatod másnak a nem kevés melóval megkeresett cuccait :) birom mikor valaki dobálozik az okosságaival, anélkül hogy akár egy fényévre is megközelitette volna a témát. müanyagautó, skyline persze. öcsi belelóg a kezed a bilibe. szenzoros gázpedál? maradj anyuék fábiájánál, annak magyarázd a faszságaidat lol XD persze majd ha valaha lesz rá jogositványod ^ ^
Ui: ha nem vetted észre nem neked linkeltem a videt szal kuss :)
Félreértettük egymást. A lehúzódást nem a padkára értettem, hanem arra, hogy a saját sávjában teszem azt mehetne a külsõ egy harmadban vagy beljebb, de azt pofátlannak tartom és fel is idegesít amikor bemegy teljesen a felezõvonal mellé, aztán annyi nincs benne, hogy 20 centit húzódna.
kiváncsiságból rákerestem, fõleg nagyköbcentis prémium dízelek mindenféle, 70-80 %-uk :) fenntartás, fogyasztás, biztosítás bõdület rájuk, batárnak jó bármelyik. pár 330, 530ci azok azért jók. pár v6 turbo benzin. persze hogy tudsz durvább verdát venni 9 misibõl, bár ezek 95%-át egy jó kis kanyargós útszakaszon agyonbaszom (és ne keverd az uj árat a használttal öcsi, a te 9 millásod ujonnan 20 körül van, ahhoz vetitsd a 9-et. ugye?). autópályán elmennek persze, 130-150-tõl, de addig hátul vannak :)) oda viszont nem kell ész csak 47-es láb. viszont én 4,4-ért vettem anno, annyiért lofaszt kapsz, nem jo élményautót. dizel szarokat, apro szutykokat, vagy régi erõsebb vasakat, de azok se nagyon ellenfelek.
amúgy most veszem észre, hogy olyanok papolnak "élmény" autókról, meg sokmillás csodákról, akik valószínüleg még életükben nem vezettek semmilyen autót, nemhogy valami gizdát XD
Miben nem ellenfel? Fenntartasban? Fogyasztasban? Biztonsagban? Nem tudja a 140-et tartani autopalyan? Nojjel mar fel... Vagy legalabb ne jarasd le magad 25-30 eveskent, a legtobb embernek 20 eves korara mar arra nem all fel a farka, hogy mennyire megy egy auto, inkabb csajokkal foglalkoznak es dolgoznak...
azt apukám, ÉN vettem meg tavaly ilyenkor :P általában 7-12 darab szokott fent lenni hahu-n. van sok ami rég fent volt már, évek óta, az abszolut felejtós. van ami már harmadszor, az is. az enyém anno 2 hétig volt fent 6 milláért, 2 évesen, tapis egérmozi nélkül full-full-on. 2 hét után levitték 5-re. másnap már megnéztem, vizslatás, harmadnap már enyém volt. az elõtte való fél évben 3 másikat néztem meg. piros edition 30 rommátörve, kurvadrágán, szépen javítva. szolid szürke bõr nélkül fullos 5 ajtós majdnem megvéve, csak másnap reggelre mire mentem volna eladták. volt egy másik 5 ajtós is, az amerikai volt, 95-ös benyára kiirta hogy low octane. szuper. aztán egyszercsak megjelent a fekete, gyárinál nagyobb 18-ason guruló, 3 ajtós, belül koromfekete, full szürke bõrös maffiozo 29k km-el. lenyomozás, vizslatás, pacsi. vw ker-bõl. nem bántam meg :)
miért nõnék fel? sírjak hogy ennyi idõs koromra sikerült csak egy ilyen verdára összeszednem és nem egybõl a 19 szülcsynapcsimra kaptam egyet és járjak egy kibaszott octaviával? imádok autózni, sokat megyek, így legalább élvezem :) az hogy te most elõadod itt a nagy szentfazekat, és azt állítod nem szerettél volna sosem egy jó verdát, amibe vigyorogva ülsz be reggelente a legfosabb idõben is, hogy elhuzd a beled a kibaszott melohelyre egész napra gályázni, vagy bárhova máshova, akkor magadat csapod be sztem. vagy simán buzi vagy?
ja és elég baj ha nem áll fel szerintem... valahogy nem normális. doki látta már?
enyhén átbasztak , 1 éve vettük a 530-as bmwket 6 millióért haver ! és nemondd nekem hogy a volksvagányod odaveri :) fogyasztásba és teljesítménybe is azért kimagaslóan jobb a bömös 140-nél 6 liter ? lófasz egy 3 ezres motortól !
akkor biza MOCSKOSUL meglepõdnél :)) nem egy 530D-t basztam már agyon vele lámpáknál a tulajok legnagyobb meglepetésére, ugyhogy utcán ne kötözködj a köcsög piroscsíkos fosvagányossal mert odabassza a bajor szarodat :P az a 400 kiló különbség nem a te javadra szolgál, hiába van több lovad (persze 140-tõl elmegy, nagy tüdõ, több nyomaték, de baszhatod, 250-ig megy az is, ez is). amúgy én 530xd-t hajtottam meg egyszer-kétszer (azzal nem versenyeztünk mert akkor nekem még nem volt meg a gti, de sztem az kicsit lassabb a sima 530-nál). az enyémbe nagyobb hely van belül!! (szükebb elöl is, hátul is a bimmer), igaz a csomagtartó a fele se. szóval mikor-hol, bármikor szavadon foglak és porba alázlak :) ja és hogy a bömöst 15 ezrenként valami faszsággal szerelni kellett, nem sokat dobott a szememben rajta. nézegettem 325-ösöket meg 330-akat anno de jól tettem hogy nem olyat vettem.
egyedül abban van igazad hogy hosszu gyors pályázásra sokkal alkalmasabb a bömös, pályán 170-180-ra ráállsz és 7-8 lityoval kimész a világból. ez igaz. ennyiben jobb :) ott nekem 400 km után porzik, nálam a 130-140 a gazdaságos, 7 lityóval kb.
ja meg szerencsére nem sok ilyennel találkozok, csak elvétve látni 1-et 2-õt. akkor megy az integetés mint a sok hülye motorosnál :)) viszont kivétel nélkül mindegyik fehérember, nem bodzaszedõ norvég üldözött mint az 5-ösök 80%-ában ^^ (lehet ez csak nekem számít)
igazad van, semmiben :) de elfogytak a nyálverõ robogósok... :( nyitok is mindjárt valami másik topikot ahol másokat lehet szétgyalázni, van tipp? fócvágenes fikázás? suzukis? köcsög nagymotorosok? robogósjogsival nem vezethetek ürhajót és szupertankert? tippeket várok :)
Lehetne az a Neve hogy Wander szájmenése( ne nézz be ) Arra vagy büszke hogy 30 évesen többet tudsz felmutatni mint én? #305 üzenet meg, hát. nekem a szüleim megtehetik hogy vegyenek nekem motort, és a jogsit is õk fizették. És akkor mivan? Valószínûleg ha lesz egyszer gyerekem, énis neki fogom fizetni ezeket. És avval akarsz menõzni hogy te mennyit dolgoztál egy GTi ért, hát Gratulálok sokra vitted. Az összes hozzászólásaid csak arról szól hogy Te mindennél jobbat tudsz, és hogy mennyire ismered az autókat, meg csak magadat fényezed. És a olvasni meg tudsz, pedig már leírtam hogy "HOBBI" a Robogó tuning, meg az autótuning. Mert sokak ebben látják az örömüket.(és nem abban hogy feljövök a fórumra, és oltok mindenkit, közbe meg nagy kocka vagyok, oszt csak a TDU-ban láttam még autót) És te vagy a nagy hozzáértõ, közben meg Olajcserére hordod az autót.
xDDDDD
"ha lesz egyszer gyerekem, énis neki fogom fizetni ezeket."
nincs gond, mindenki megadja a kölöknek amit tud. én is meg fogom, persze módjával. de ha arra fogja magát verni akkor én meg majd jól nyakonvágom :) az én jogsimat is anyámék fizették, ki más fizette volna. viszont már fõsuli második osztályában önellátó voltam szerencsére, öcsémmel jó bizniszt toltunk. most meg már komoly munkahely van, az arányok változnak hál istennek. viszont szerencsére a motorjogsim amit tavasszal fejeztem be, kijött egy százasból, ami azért vicces mert 10 éve a B jogsim majdnem ugyanennyi volt (pótórák nélkül). igazából megvolt a kapcsolatom ismerõsökön keresztül hogy csak el kelljen menni a jogsiért meg motorozni egyet és kész, de nem fülött hozzá a fogam. inkáb végigtoltam az oktatást (ok a kreszt ellógtam, de a vizsga simán meglett), és nem bántam meg. sok okos dolgot mondtak a tanfolyamon. simán megérte. ja és még olcsóbb is volt mint "okosba", de nembaj, hogy lett közöm a mocihoz. Olajcserét pedig te sem csinálnál egy modern sokmillás verdán otthon lavórba szerintem, érthetõ okokból. pl egyszer a gyári tömítés a gyári olajszürõhöz egyszerüen nem volt jó. a szerelõ ment és kotort egy másik, vastagabb átmérõjüt. ha berendeltem volna a unix-nál pl alvázszám alapján, és ez otthon derül ki, meg lettem volna lõve nem is kicsit. inkább olyanokra bízom akik már csináltak ilyet... mindenki csinálja amihez ért. én IT-s vagyok. Pepsi gyanítom pénzbehajtó lehet vagy hasonló XD te lehet hogy szerelõ leszel. ennyi. én is szerelek, csak nem autót hanem blade meg ris szerokat, clustereket, laptopokat, és ez csak apró része a dolognak. utálom a gépzsíros, olajos, mocskos melókat, van aki szeret benne tapicskolni. ennyi. nem vagyunk egyformák. ami észt meg osztok, azt azért teszem mert van mi alapján. ha nem ismerném a témát, nem pofáznék róla mert az epic fail-ek nagy része így születik :)) ha a robogód pszeudo-neutrális fluxuskondenzátorának az üzemi hõmerséklethez tartozó sûritési arányát kérdezted volna vagy a gumikeverék összetételét biztos hogy meg se szólaltam volna :))) amúgy tényleg szájmenésem van. meg nincs kedvem dolgozni ... :/