akkor biza MOCSKOSUL meglepõdnél :)) nem egy 530D-t basztam már agyon vele lámpáknál a tulajok legnagyobb meglepetésére, ugyhogy utcán ne kötözködj a köcsög piroscsíkos fosvagányossal mert odabassza a bajor szarodat :P az a 400 kiló különbség nem a te javadra szolgál, hiába van több lovad (persze 140-tõl elmegy, nagy tüdõ, több nyomaték, de baszhatod, 250-ig megy az is, ez is). amúgy én 530xd-t hajtottam meg egyszer-kétszer (azzal nem versenyeztünk mert akkor nekem még nem volt meg a gti, de sztem az kicsit lassabb a sima 530-nál). az enyémbe nagyobb hely van belül!! (szükebb elöl is, hátul is a bimmer), igaz a csomagtartó a fele se. szóval mikor-hol, bármikor szavadon foglak és porba alázlak :) ja és hogy a bömöst 15 ezrenként valami faszsággal szerelni kellett, nem sokat dobott a szememben rajta. nézegettem 325-ösöket meg 330-akat anno de jól tettem hogy nem olyat vettem.
egyedül abban van igazad hogy hosszu gyors pályázásra sokkal alkalmasabb a bömös, pályán 170-180-ra ráállsz és 7-8 lityoval kimész a világból. ez igaz. ennyiben jobb :) ott nekem 400 km után porzik, nálam a 130-140 a gazdaságos, 7 lityóval kb.