Van a Menu-ben Downloadable Content, csak ugye még nem aktív. Gondolom választható lesz, nem lenne túl játékosbarát megoldás, ha mindent újra elölrõl kellene kezdeni. Ha megkaptuk az összes kiegészítõt, na akkor érdemes lesz újra felemelkedni Columbiába az elejétõl kezdve.
Nem bánnék egy badass Vox Populi Booker sztorit, mert abból csak plakátot és néhány voxophone-t kaptunk eddig, no meg némi vérzõ orrot és igencsak kimaradtunk a nagy buliból, csak a végét kaptuk el.
Hát, akkor még nem lehet sokat tudni. :) Mind3 dlc-nél azt írja, hogy more information coming soon. Egyébként kíváncsi vagyok, hogyan épülnek majd be a játékba. Nyilván nem a vége után fognak játszódni. Azonban ha a fõsztoriba épülnek bele, akkor meg újra kell kezdeni a játékot a dlc-k játszásához? Az is lehet, hogy majd külön kell indítani a fõmenübõl. Majd kiderül :)
Engem is érdekelne, mert van Season Pass-om és lelkesen várok a dlc-kre, de csak annyit tudok, amennyi a http://www.bioshockinfinite.com/season-pass oldalon van infóként, plusz Steam képek.
Lehet már tudni, hogy milyen dlc-k várhatóak, amik a season pass-hoz járnak? Mondjuk most már tökmind1, mivel úgyis megvettem, de azért kíváncsi lennék rá, ha esetleg tud róla vki valamit :D
Pontosan az a lényege az egész sztorinak, hogy az apró döntéseidnek nincs jelentõsége a végkifejlet szempontjából. Minden baj forrása Comstock megszületése és a megoldás az õ halála. Ezek minden univerzumban KONSTANSOK, állandók, vagyis akármit csinálsz a játékban, minden „út” az elõbbibõl indul és az utóbbiba vezet. Comstock végtelen világban megszületik, de minden világban meg kell halnia, hogy helyreálljon a rend. Hiába pusztul el New York az egyik világban, ha Comstock meghal ezt semmissé lehet tenni. Ezt úgy is fel lehet fogni, hogy a játékbeli univerzum (Elizabeth segítségével) így tudta kijavítani azt a hibát, amivel megbomlott az egész téridõ Comstockék miatt.
Az, hogy fejet vagy írást dobsz, madarat vagy ketrecet választasz, átszúrják a kezed vagy nem teljesen mindegy, mert ezek csak a VÁLTOZÓK, ezekkel is szemléltették, hogy különböznek az egyes világok. Egyébként meg láthattunk pár „rossz” befejezést is, pl. a világot amelyikben Booker meghal a Vox oldalán, vagy az említett New Yorkos véget is. Igaz, hogy ezeket nem közvetlenül mi idéztük elõ, de a multiverzumos téma miatt ezt másképp nehéz lett volna bemutatni. Ha csak azt láttad volna a játék végén, hogy egy random döntés miatt lelõnek és meghalsz, a nagy egészbõl semmit nem fogtál volna fel. Így is vannak emberek akik még mindig nem értik a végét, mert azért valljuk be, a sok dimenzióugrást, idõutazást amit a játék az utolsó fél órában dob nekünk elsõre kissé nehéz feldolgozni, pláne azoknak akik még sosem olvastak ilyesmirõl.
Én Premium Edition-re ruháztam be, az art book és a Murder of Crows kulcstartó miatt, na meg persze a játék zenéjéért. A Songbird-ös edition nem rossz de egy Elizabeth vagy Booker figurának jobban örültem volna. Persze Songbird a legideálisabb figura Special Editionbe, ez tény.
Egyébként szánom-bánom bûnömet, de csúnya verzióval játszottam végig, azonban annyira tetszett, hogy az elõbb megvettem, szal most jöhet az eredetivel :)
A madárnál és kalickánál ott álltam, hogy akkor most melyik is legyen, mert késõbb biztos rohadtul nem mindegy, hogy melyiket választottam. Elsõre simán átdöfték Booker-em kezét. Slate-et életben hagytam. Vártam a komoly következményeket. Luteceknél viszont ha eldöntendõ volt valami, minden automatikus volt, nem véletlenül. Ez is zseniális.
Végére értem én is! A játék maga számomra csupán jó játék, de a vége...
A vége az eddigi legjobb, amit játékban tapasztaltam. Ez fantasztikusan jó volt, legalábbis a vége.
Jobban örültem volna, ha van is értelme a választásoknak a befejezés szempontjából. Azonban sokkal, de sokkal jobban tetszik ez a befejezés, mintha a tök szimpla odaadjuk a megbízónknak a csajt, vagy elmegyünk vele Párizsba befejezés lett volna, plusz még esetleg vmi köztes. Btw nekem jobban tetszik, mint az elsõ 2 rész. Azokat 1x játszottam csak végig. Az infit pedig már el is kezdtem másodszorra is.
úgy lesz, mint a korábbi 2 részben, hogy több kifejlet lesz a végén (jó, rossz, közepes - vagy valami hasonlók) és az útközben meghozott döntéseink fogják befolyásolni, a korábbi részekhez hasonlóan. Azonban mivel itt csak 1 befejezés van, ezért ugye tulajdonképpen csak annyi az értelme ezeknek a döntéseknek, hogy a különbözõ lelkületû játékosok kis mértékben tudják irányítani a játékban a dolgokat.
A pénztárnál, ha nem rántasz fegyvert, a játék végéig be lesz kötözve a jobb kezed. Ellenkezõ esetben nem lesz bekötözve:)
Egyébként - hátha valaki hasonló cipõben jár, no nem mintha számított volna - én csak a második végigjátszásban jöttem rá, hogy az O billentyûvel lehet cserélgetni a ruházatot:)
A madár vagy kalitka csak annyi, hogy melyik lesz Elizabeth nyakában végig. A másiknál én egyik végigjátszásnál sem dobtam meg õket. Ugyanilyenek: Az, hogy beleszúrják Booker kezébe a kést vagy ollót (lám nem emlékszem) vagy sem, ott annyi különbség van, hogy ha átszúrják, akkor Elizabeth bekötözi és végig rajta lesz a kötés, ha nem akkor csak Booker arcát törölgeti meg Elizabeth, mert vérzik. Slate megölése/nem megölése között sem láttam késõbbi következmény különbséget. Máshogyan reagálja le Elizabeth kb ennyi. Persze ettõl még lehetnek apróságok, amit nem vettem észre.
Sracok! A valasztasok kozot mi a kulonbseg? Nyaklancnak madar vagy ketrec, az elejen a dobalasnal par/kikialto/nemdobon, vagy fegyvert rantok a leghajokikotoben vagy sem.
Nem latok kulonbseget a dolgok kozott, kesobb lesz valami kovetkezmenyuk?
Kb olyan szinten volt fura ez a játékmenet változtatás mint anno a Duke Nukem foreverben a 2 fegyver limit (tudom azóta 4 lett).
Mondom ettõl függetlenül tényleg ez a legjobb játék idén amivel játszottam. Bár nem is igazán jelent meg igazán nagy név. A tomb raider, de az se egy fúúdejó.
Nem mintha a Bulletstorm szar lenne csak ha már a lopások-ról, vagy kölcsönvett dolgokról van szó.
Konkrétan az nem tetszik, hogy a régi elemeket kiszedték de a plazmidokba semmi fantáziát nem vittek. (Azon kivül hogy átnevezték õket)
Alapvetõen "témaváltásra" számítottam. Tehát a játékmenet marad, csak "felhõ téma" (gondolom a cloud gaming miatt választották). Helyette nem: játékmenetben változások, témaváltás de a képességek maradtak.
Star warsnál ugyanakkor ilyet nem éreztem, hogy a fénykardot ki kellenne cserélni, nyilván azért amiért a bioshock2ben sem éreztem hogy új plazmidok kellenének. Mert ugyanott játszodott.
(Jó lényegében ez is ugyanott játszódik: a számítógépben)
Nekem kicsit, és javítsatok ki ha tévednék egy Bioshock névvel ellátott Bulletstorm ez a játék. Már csak az hiányzik hogy egy dlc-vel beletegyék a pontozórendszert.
Nem is igazán értem miért kellett megváltoztatni az egész játékmenetet"ami az elsõ és második részben volt. pályák, research, ammotípusok, stb
Pont ami ötletes/jó volt az elsõ és második részben az kimaradt. Persze a plazmidokat faszán le tudták utánozni az elsõ részbõl. Ami jóindulattal ötletesnek mondható az a Cápolip képesség meg a return to sender. Az összes többi koppintás. Akkor urambocsá vegyék már a fáradtságot de Plazmidokat is újakat találjanak ki és ne ismételjék ugyanazt, vagy ismételjék de akkor maradjon a többi is benne.
Az arkangyal mondja neki, hogy amennyiben nem lesz vér szerinti utódja, Columbia elpusztul. Ugyancsak õ adja neki a látomást is Columbia megépítéséhez. Az hogy ki ez az angyal konkrétan nem derül ki, viszont furcsa, hogy Comstock „she”-ként utal rá, illetve minden angyal szobor nõként van ábrázolva, még Monument tower is. Ha tippelnem kéne akkor a jövõbeli agymosott Elizabethre fogadnék.
Az adaptálás egy ilyen mély és erõs fanatizmus esetén szerintem alapból kizárt. Csak saját genetikai utódban gondolkodott és mivel kapóra jöttek a repedések, hát szerzett magának egy gyereket, aki genetikailag az övé. Ráadásul azért volt egy brutális felsõbbrendûsége is, amolyan énisten képzet. Akárki mégsem lehet szellemi örököségének továbbvivõje.
Ismered a David Lynch filmeket?:) Útvesztõben, Twin Peaks, Mulholland Drive, stb? Mindenkinek mást jelent a történetük, ez bennük a jó:)
Mulholland volt az egyik kedvenc moziélményem anno. Megnéztük a három órás filmet, aztán egy hétig a történeten agyaltunk a pajtásokkal. Tízszeresen megérte a jegy árát:) Ez egy stílus, persze sokaknak nem jön be, szeretik, ha fogják a kezüket.
Tulajdonképpen mi a szentséges Jóistennek kellett Comstocknak a másik világban lévõ saját gyereke ahelyett, hogy adoptált volna egyet? V esetleg talán mégse gépezik annyit és nem lesz steril,meg öreg és csinál egyet magának!
"A vélemény olyan mint a segglyuk, mindenkinek van de senki nem kíváncsi a másikéra"
Lófaxt, már bocs ha nem lennénk kíváncsiak egymás véleményére nem lennének viták. :)
"de nem "hülyézem" meg fikázom le a másikat aki szerinte 10/10-es a game!"
igen ez valóban rossz dolog. Ezt jól jegyezzétek meg mikor hozzám jöttök "okoskodni/fröcsögni", ez mindenkinek szól. Én abból indultam ki hogy engem is mindig oktatgatnak, gondoltam visszafelé is eltólható.
Utólag is elnézést mindenkitõl.
Grebber ne vedd magadra amiket írtam, csak annak szól aki úgy érzi hogy rá vonatkozik, nem célozgatok senkire, akinek nem inge ne vegye. De amúgy ebben igazad van mindenki hisz amit akar.
A vélemény olyan mint a segglyuk, mindenkinek van de senki nem kíváncsi a másikéra, ellenbe a játék tényleg jó csak nem annyira mint amilyen dicshimnuszokat zengenek róla egyesek...
Több hsz-ben írtam le a véleményem, mert közben jött rá reakció is. Ezért lehet hogy folyamatos a panasz. De mint írtam, befejeztem.
Ki akar itt gyõzködni bárkit is? A véleményem írtam le, hogy nekem óriási csalódás a game. Mintha nem egy csapat csinálta volna ezt, meg a Bioshock-ot. Erre meg a madár egybõl belémköt, hogy nem vagyok okos. Azóta se értem milyen problémája lehet a srácnak, de hibás egy szeria az tuti.
Ebben semmi gázos nincs. Rám pl a Mass Effect volt ilyen hatással meg most a Tomb Raider (épp 6. járok). Ez inkább jó. Nekem is kellenek az ilyen kis lelki, érzelmi étkek. :)
Na ne szórakozzatok velem! Nincs idõutazás?! Meg egész csak a fejében van, meg/vagy szimbolika, meg micsoda?? Szívattok?! Már kezdtem azt hinni - a korábbi leírások segítségével - hogy valamennyire, VALAMENNYIRE kapisgálom a sztorit. Volt logikai vonala, idõrendbe tehetõ volt (nagyjából). De ha nincs idõutazás, akkor az egész szétesik nekem. Párhuzamos dimenziók eltérõ idõsíkkal? Ez milyen hülyeség már? Akkor mi értelme bármin, mondom BÁRMIN is változtatni, hisz akkor minden dimenzióban egymástól függetlenül térben és idõben történnek a dolgok. Az idõutazásnak pont az volt a lényege, hogy a fordulópontra mentek vissza és nyírta ki a kiscsaj Booketet, ezzel megakadályozva az repülõ város megalakulásának ALAP dimenzió vonalát. .... tudjátok mit... mindenki azt gondol amit akar... bahh
Viszont azt hozzátenném még, hogy idén valóban nem játszottam még jobb játékkal.
Úgy nézem Dark Sector megfertõzött mindenkit. Mindenki meg akarja gyõzni a másikat arról hogy ki..szott jó lett/ vagy csupán átlagos nem nagy szám lett a game! Mindenkinek olyan amilyen kár gyõzködni egymást meg fikázni a másikat attól még a véleményük nem fog változni! Szerintem sem lett olyan ütõs mint pl anno az 1 része,de nem "hülyézem" meg fikázom le a másikat aki szerinte 10/10-es a game!
Most ez megint milyen hsz? Ki a f@szom akar okos lenni?? Leírtam a véleményem.
Igen abszolút lehet, hogy ez történt. Ám én se nagyon adok az ilyen értékelésekre, mert vicc, hogy ennyire jónak tartják. Ha ez iléyen magas pontokat ért el, Bishocknak miondenhol 100-ast kellett volna min kapnia. Sokkal több lehetõséged volt, jobban megértettem az egész történetet, a helyszínek sokkal változatosabbak voltak stb. Jobban bele tudtam magam élni az egészbe.
GS Teszt: nem érdekel ha jó az MIje, nem attól fogom igazán szeretni. Számomra az olyan hogy mintha a zenéje lenne jó a játéknak: Nyilván örülök neki de nem azért fogok vele játszani. Egy karaktert dolgozzanak ki, de én tutira nem úgy fejlesztek játékot, hogy "ne legyen ez meg az, cserébe legyen ügyes az MI társam" Ne menjen más rovására. Itt szerintem viszont pont ez történt.
Pedig az eleje olyan jól indult. Hangulatos volt nagyon ahogy feljutottál a toronyba, utánna hangulatos "zene" stb.
Nekem az egészben a "hab a tortán" az volt hogy lényegében 3 fõ rész van (az eleje, végét leszámítva): soldiers field, finkton, emporio... ez már önmagában is kevés, de hogy az elsõ nagyobb részt egy ilyen Ryan amusements (bioshock2) szerû "bemutatjuk az elõtörténetet bábukkal" pálya....ez olyan gagyi szerintem. Így meg, hogy bioshock2 elötte ezt a patrtont...nevetséges.
Mondjuk ki! Ez egy nagy 0, a Bioshock 1-2-höz képest. A hülye pics@ miatt fejlesztették a játékot ennyi ideig. Minden ajtónál rá vagyok szorulva h nyissa ki. Na az is ahogy megvan csinálva... GS tesztben is írja a srác, hogy bámulatos a csaj Mi-je, sose volt útba. Hát ez igen! Annyira szarul van értékelve ez a játék, mint a MOH warfighter. Ez nem olyan jó, az meg nem volt annyira szar.
Gyereksírás konkrétan nem volt, csak valami gyerekjáték háttérzaj, ezzel sem téve teljesen egyértelmûvé a végét. A legvalószínûbb, hogy amolyan happy endként azt szerették volna sugallni, hogy Booker megtörte a kört, az univerzum rendje helyreállt, és együtt maradtak Annaval.
Az orrvérzésre a válasz: kognitív disszonancia. Booker orra mindig akkor kezd el vérezni, mikor másra emlékszik, mint ami valójában történik/történt. Így fabrikálta magának a hamis emlékeket a játék elején, mert másképp nem tudta megmagyarázni mi történik vele, mikor Robert áthúzta egy másik világba. Comstock pedig azért vette meg/rabolta el a lányt, mert nem lehetett saját gyereke ugyanis túl sokat tartózkodott tearek közelében Lutece gépe miatt, aminek volt egy ilyen mellékhatása. (plusszba még villámgyorsan meg is öregedett)
AD = Anna DeWitt, a lánya neve. Azután csináltatta magának miután eladta a lányt, mert bûntudata volt. Annat Robert veszi el Bookertõl, emiatt neki is bûntudata lesz késõbb, meg is fenyegeti Rosalindot, hogy lelép ha nem segít neki helyrehozni a dolgokat. Miközben ezen ügyködnek Comstock rájön mit terveznek és Fink segítségével megpróbálja megölni õket, de a gépük szabotálásával csak azt éri el, hogy minden dimenzióban és idõben szétszóródnak. Így segítséget nyújtva Bookernek azt is remélik, hogy a különbözõ törések megszüntetésével a téridõben saját magukon is segítenek.
Az elsõ kérdésedre pedig a válasz: a háttérben egy little sister sír egy halott big daddy felett, épp úgy mint Elizabeth Songbird miatt.
Végigjátszottam végre 1999 modeban is. Ezekután a véleményem: Nagyon szeretem a Bioshockot (mindkettõt)
Ezen rész is jóra sikerült viszont ami "-":
Szinte nincs benne tartalom. Másodszorra minden apró helyet bejártam és egyáltalán nem éreztem azt hogy "húú de nagy a pálya" pont ellenkezõleg. Olyan üresnek hatott az egész, mintha a fejlesztõknek kinlódás lett volna minden extra szobát odarakni.
Opcionális küldetések egy vicc.
Csomó dologban a hanyagság fedezhetõ fel: Pályadesign (leginkább a kevés "téma variálás" a problémám: lsd. Bioshock1 ahol minden pálya más más témájú volt...lava, frost, medical stb stb) Research hol maradt? Ammo típusok? fegyverek vizuális upgradeje? ezekre azért nem fordítottak idõt mert cserébe kapunk egy nagyon jó társat? hát köszi, engem egyáltalán nem érdekel hogy mellettem van valaki végig akit "jajj de kidolgoztak". Díjazom mint fejlszetés/programozás/ de élvezetileg kb semmit nem ad hozzá nekem. Ugyebár az ebbõl adodó bugokat már ne is említsem: elakadok benne, falon át dobja a tárgyakat....és annyira szerintem nem kidolgozott karakter.
A játék történetét meg féluton kitaláltam, ennél okosabbat is kitalálhattak volna. Arról nem is beszélve hogy kicsit olyan mesterkéltnek hat korántsem "egyszerû, logikus, frappáns"
Jó játék és nyilván jobb mint a nagy átlag, de nem sokkal.
Ja, és a vigor... én kapásból a legnehezebb fokozaton kezdtem el ami elérhetõ volt, és csak a fire-t használtam. Úgy hogy tök alap volt. MI is nulla. Na mind1, Bioshock 2 közelébe sincsen. A helyszínek is ugyan azok. Menj végig, majd visszafele pár ember megjelenik. Nekem max 6-os a játék, mert nem volt nagy gépgénye.
Ez volt az eddigi legjobb hsz itt. +1
Nem értem amúgy miért van mindneki ennyire elszállva ettõl a játéktól. Jó meg minden, de annyira nem mint a teszteken írják. A vége meg... Ken Levine anno azt mondta a játék befejezése olyan komoly lesz, ami még a játékiparban sose volt... hát ez szó szerint így is lett. Baromség volt az egész, még a fejlesztõk sem értik szerintem. Az elején még figyeltem, aztán még lemegyünk Rapture-be is...az se kellett volna bele, csûrték-csavarták addig, míg a végén már mondom alt+f4-et nyomok. Szörnyekrõl semmi nem derült ki, handyman-bõl, a silence-es gyerekbõl meg alig volt... azokról se tudtunk meg szart se. De ezt jobban leírta vrtg.
Sztem ezt hagyjad, van 1-2 ember aki úgy van vele, h csak képzeli. Nézõpont kérdése, én logikusabnak tartom azt, hogy csak simán a Comstockokok ki lettek nyírva, "Bookerek" életben maradtak.
Az egészet csak képzeli,meg sem történik.. Nem értem,mibõl következik az, h képzeli mindent? Mi mindent? Mi történik valójában, ha a képzelgést kihagyjuk?
Mert ha nem írnátok, h képzel mindent, akkor érteném nagyjából,de így nem..
Miután megfojtják Bookert felébred a lakásán és hallja a gyereksírást, az hogy? a köt újra kezdõdik? a orra azért vérzett a végén mert megölte saját magát? illetve mi volt az oka, hogy elraboltatta a saját lányát saját magától, kellet egy alany és õt tartotta a legjobbnak? az AD heget, hogy kapta a karrjára illetve mi volt az oka( bosszún kívül?), hogy az iker pár segített Bookernek?
Az összképet tekintve tényleg jó, bárcsak minden manapság megjelenõ játék ilyen igényes lenne. De azért valljuk be, sokan a történet miatt értékelik fel, pedig van pár dolog, ami visszalépés az elõzõ részekhez képest, pl:
- 2 fegyver limit: totál hülyeség, semmi értelme nem volt lekorlátozni, pláne hogy vigorból is több használható. Hiányoznak a többfajta lõszerek is. - Lineáris pályák, kevés felfedeznivaló (kivéve a játék eleje). Összehasonlításként az elõzõ játékok pálya designja. - Sokszor wave shooterbe megy át a játék (ölj meg X embert ezen a területen aztán továbbmehetsz), és az ellenség MI-je sincs toppon - Cod-féle gyors melee. Komolyan nehéz lett volna +1 slotot adni közelharci fegyvernek? - Néhány vigor túlságosan OP még nehéz fokozaton is (shock jockey, murder of crows), az a duma hogy mindent használni kell majd, különben meghalunk sem volt igaz. Ezen kívül túlságosan hasonlóak, mindegyiknél a másodlagos mód, hogy csapdát csinál. Lehettek volna kissé kreatívabbak. - Regenerálódó armor, élet helyett. Legalább legnehezebb fokozatra berakhatták volna, hogy semmi nem töltõdik vissza. - Hiányosságok a sztori terén. Nem, nem arra gondolok amirõl már korábban szó volt, hanem pl. handyman, songbird, raven cult és boys of silencerõl kb. semmi nem derült ki a játékban, pedig érdekesek voltak.
Ezeket, vagy legalább néhányat azért meg lehetne említeni mint negatívum. Grafika, környezet, zene, hangok, sztori, nehézség tekintetében viszont tényleg rendben van a játék.
Nagyon bírtam ahogy mondja a Fink-es pálya elején, amikor a Handyman majdnem ledobja a francba de Elizabeth megmenti:
"Elizabeth, I've made an arrangement to get out airship back. Elizabeth: You can get us out of here? "Yes, I just need to supply enough weapons to arm an entire uprising."
Számomra kritikus pont egy játéknál a voice acting. Számomra pl fontosabb mint a grafika. Jennifer Hale-nek mindig rettenetesen nagyon tudok örülni. Troy Baker pedig akár egész nap olvashatná nekem a telefonkönyvet (D3-ban Scoundrel-t csak Troy hangja miatt vittem mindig magammal). Courtnee Draper-tõl pedig nagyon aranyos és abszolút szerethetõ Elizabeth-et kaptunk.
Wow! Most olvastam, hogy Rosalind Lutace hangját Jennifer Hale (Mass Effect nõi Shepard) adja. Fel nem ismertem volna, ha nem olvasok utána. Most a 2. végigjátszásnál nagyon fülelek és így már azért fel lehet ismerni, hogy tudom kié a hang :)
Én már nyomatom 1999 módban. Elég szivatós néhol, de azért nem megy még az agyamra, legrosszabb esetben is harmadszorra sikerül átjutnom a gázos részen. Csak vigyázni kell mert, ha meghalsz fogy a lóvé és nem lesz mibõl fejleszgetned majd. Másodjára jobban tudok figyelni a részletekre, a sztory is más értelmet nyer.
Valahol minden teszt szubjektiv / kivéve ha megrendelésre irodott ami manapság elé gyakori / de ez esetben hajlok arra, hogy igazad adjak a cikkirónak. Vannak hibák de ha hátralépsz egyet és az összképet nézed hibátlan a játék az utóbbi évek legjobb single fps-e ez szerintem nem vitás.
Miért lenne szánalmas? Ha tetszik a játék és élvezed, hogy harmadszorra és végigjátszod 1 héten belül, akkor abba senki másnak nincs beleszólása. :) Én is egyébként az imént kezdtem el másodszorra. Fantasztikus lett.
Ez most gázosan, egyesek szerint szánalmasan fog hangzani (és valahol tényleg az is, szégyellem magam) de én már 3x játszottam végig pedig csak egy hete jelent meg és ez nem is szokásom, el szoktam velük prüttyögni heteket. Nem tudom mitõl van ilyen hatással rám de egyszerûen imádom.
Kissé elfogultnak érzem a cikk íróját, legalább fél tucat játékmenetbeli hiányosságot fel lehetne sorolni, ami miatt nem érdemel ilyen magas pontszámot. Nagyon jó az Infinite, én is élveztem, de ha ez 9,5 pont akkor a System Shock 2 legalább 11/10. :)