Van pár komment régi hsz-ban ahol igen méregettem a régiekhez, meg a grafikai motorra amit írtam, de a spoiler-ben hogy a pályák monotonok, azt úgy néztem hogy végiggondoltam kb az AAA címeket, és hogy milyen szinten tudnám besorolni. :P
van még 13 chapter bármi megtörténhet, nagyon befogadónak érzem magam, nyitott vagyok a változásra. :D
naaaa mostmár aztán tényleg elég legyen :D igen bazdmeg mert késõbb visszatudsz menni és felszedni ott a lost soulst a kulcsot bármit is rejtsen,2x végigjátszod megvannak ezek:)
az vicces volt tegnap, mikor a Virility raktárában jártam tegnap, volt egy "ajtó", amit csak az Eryx-szel lehetett volna szétütni, holott azt ugye csak sokkal késõbb kapom meg... vicc :D
akármennyire is mondod,én is mérem még így is a régiekhez ,ez tök normális fõleg a te helyzetedben,és más játékokhoz is,de ezt is már megbeszéltük,nem baj az hogy neked azok jobban tetszenek:) ez most ilyen stílusú kicsit üres ez a limbo de elég jó lesz ez nekünk.én már 2x végigjátszottam :d tervezem még párszor:)
nem a régikhez mérem, amit tegnap írtam, az globálisan nézem, nekem mint "nem DMC" tetszene, eljátszom bármilyen H&S-el, de ha szétnézek a H&S stílusban (vagy bárhol másban), a pályák egyszerûek (eddig) , ezt nem tudom nagyon figyelmen kívül hagyni, a H&S kategóriában azért fontos a környezet. Nem? :D
Értem hogy "pokol", de a pokolnak sem kell ennyire fapadosnak lennie azért. Gondolom. :D
nem kell elnézést kérni mindenkinek lehet saját véleménye.pl a tiédet értem még meg a legjobban,régóta játszunk mindketten kb minden játéknak ismerjük a legelsõ részeit is.bár én ennek pont nem,de ha neked az jobban tetszett elfogadom,én más fajta ember vagyok nekem ez jobban,talán bejönnek ezek az állatságok amik benne vannak,zene meg a többi hülyeség:) nekem ugyanúgy tetszik a 4 is,de ez azért nekem jobbb:)
hát neked ez nekem az nem jtöt be annyira.csak említsem az ugrást,ott annyira béna szar volt.nem egyszer azért estem le mert kb szinte csak a levegõben ugrott elõre nem is,idegesítõ volt.meg hogy a bossok gyorsan mozoghatnak,de én nem tudok.mire oda futok eljön.persze miután megvolt a stinger okés volt.nekem ebben jobban bejönnek ezek
1. nekem azt mondják hogy mindig videókból ítélek (sokak szerint helytelenül), ezért meg a BOSSFIGHT-ok miatt letolom 1x. 2. nem véletlen raktam spoiler-be, nem kell annak ezeket amiket írok magára venni, LENT ALÁÍRÁSOMBAN A SAJÁT GONDOLATOM: "Minden játék annyit ér amennyire a játékos tartja" 3. Én személyszerint már rég nem ott tartok hogy a régiekhez mérjem, mert azt nem lehet, most ott vagyok hogy Dante-t aránylag megkedvelve próbálom önnmagához mérten a 2012-2013-as játékokhoz viszonyítani.... Nekem sajnos ez picit gyenge a nemrég megjelent játékokhoz képest. :P
De igazad van, ezért is teszem spoiler-be, mert én nem rtem még végig, ez csak észrevétel volt. Abból amit eddig láttam.
Azért senki ne felejtse el én nem divatból fikázom, ahogy más játéknál itt is megnézem objektíven (vagy szubjektíven , akkor oda is szoktam írni hogy szerintem), hogy mit nyújt a cucc. És nem utolsó sorban, a RE-DMC fika részemrõl nem divatfika, ezt kikérem magamnak, mert a számomra legjobb sorozatokról van szó, amiket kedveltem, és pont ellenkezõleg az lenne a nem életszerû ha isteníteném, csak mert nekem bejött a sorozat.
Ezért tettem spoiler-be, hogy aki nem szereti amit írok, ne is kelljen olvasnia. :)
Nem, régen sem volt egyszer de ez a rendszer szerintem nem jó, legalábbis nekem nem az. És a játék is valahogy olyan semmilyen legalábbis az amit láttam belõle az volt.
csak 1 pelda: mebtesrendszer. meg dmc4ben is nagyon vigyazni kellett h ne halj meg ennel a jateknal meg kb leszarhatod ugyis visszatesz 10mpel elobbre mindenhol! bossnak ha levetted az elete felet oda tesz vissza ahol mar lenn van az elete fele.
ezek a jatekok mar amai buta nokedli generacionak keszulnek azertt van lebutitva az egesz. emlekszem regebbi gamekkel mennyit szenvedtem! meg a dmc4gyel is neha. de ebben a jatekban kb csukott szemmel vegigmegyek.. vicc nelkul. semmi kihivas nincs a manapsag megjeleno jatekokban minden a pofad ele van tolva agyontutorialozva h a fogyatekosok is konnyen megertsek.
Hát nem tudom engem egyre kevésbé tud lekötni a játék pedig még nem sokat játszottam vele, valahogy az irányítás sem jön be nekem, meg a harcok sem igazán. De leginkább talán az irányítás ami zavar, nyomni mindig az egyik gombot, hogy olyan ütést hozzak elõ amivel tudom sebezni az egyik dögöt de ha kétféle van akkor a másikról már lepattanok ráadásul van mikor nem is reagál elég gyorsan, a régi módszer nekem jobban bejött. Na mindegy adok még neki egy kis esélyt mert érdekel a történet.
jó,teljesen igaz.bár én nekem a története sokkal jobban bejön ezért nekem több:) én megmondom õszintén jobban bejön mint a 4,ha már a kreatívitást újításokat ötleteket bossokat mondjátok,a 4ben mi volt jobb?semmi ismétlödö szaros bossok,ugyanaz a pálya egyszer oda és vissza,itt a karakter is többet mutat magából mindegyikük.a 3al nem játszottam,de láttam.más az nem mondom hogy nem jó,de ez is egy tök más világ mint azok.nekem sokkal ötletesebb azon kívül hogy a pályák tényleg sokszor üresek.ez felfogható a limbo
kicsit szánalmas hogy mindent leszoltok már ezen a játékon,játszatok mással ha ennyire szar komolyan.minek kell?
"Valamint ha Hell-to-Hell megvan szól és visszakérdezek hogy van-e kihívás...:D" Na ja hát még jó, hogy nehéz lesz a játék, ha olyan fokozatra rakom, de alapból is legyen nehéz. Mert bizony a 3 az geci nehéz volt normalon is. Jó is volt az, el is tartott egy két hónapig még kijátszottam, de ezt már lehet, hogy holnap végig is viszem. Másrészt meg kinek lesz kedve végignyomni ezt még egyszer :P :D
Lineáris végülis mindegyik, csak nem mindegy pont a H&S lineáris jellege miatt hogy mennyire csavarnak a helyszíneken amiken végigmész, neház említenem még1 ilyet, amiben ilyen durva lenne a monotinitás, az meg hogy néha a falak deformálódnak, nem oszt nem szoroz, mert a környezetnek nem ad plusz az a pár repkedõ platform vagy doboz, szerintem.
Télleg gondolkodtam mikor írtam hogy mit hozzak fel példának, amivel példázni lehetne, de nem nagyon jutott eszembe semmi. És mikor bemész a challange-ekre...papám, hát az egy vicc.
*** Ja a kihívásra még: Minden ellenfél attól hogy igénytelen kivitelezésû homályos paca végülis kellõen eltérnek stílusban. Elsõnek az Angel-eseket kell megölni, utána inkább a Devil-es ellenfeleket. Mindegyikre van taktika, és a játék szépen le is irja hogy mit vess be ellenük.
Valamint ha Hell-to-Hell megvan szól és visszakérdezek hogy van-e kihívás...:D Mert abban igazad van hogy ha valaki akár 1 Devil-t végigvitt már, nyugodtan mehet az alap fokozatokból a legnehezebben...mert könnyû a játék alapban. Nagyon könnyû.
Uhh, ezt tényleg nagyon jól kiegészítetted és jól megfogalmaztad. Sajna tényleg olyan egyformák a pályák, igénytelen valóban, és ami valóban nagy baj, hogy full lineáris. Persze ez az amcsi gyerkõcöket nem igazán érdekli inkább ez a jó nekik, nehogy véletlenül elakadjon szegényke és ne tudja már végigvinni ha már esetleg megvette. Sajnálom, hogy ilyen irányba indulnak el játékok (sajnos egyre több). Semmi kihívás nem lesz bennük. Igenis kell az, hogy megszenvedjünk a továbbjutásért, hogy valóban sikerélményt adjon egy játék. Régen milyen jó érzés volt (nes korszak pl), hogy végre sikerül mondjuk az ötödik pálya a sokadik nekifutásnak akár, és azon igultunk, hogy a hatodik pályán ne haljunk meg, mert kezdhetjük elõlrõl valóban örült az ember ha sikerült egy-egy szint szint teljesítése. Most meg mi van? Unottan kell végigjátszani egy játékot, mert olyan könnyû, hogy ááá... Jah meg mi az, hogy bossoknál is van már checkpoint???
Egyetértek, csak ebben bõvítenék, vagy adnák hozzá egy cseppikét!...(7 misszióval vagyok éppen) Érzékeny lelkûek ne olvassák el.
"-bár még nem vittem végig, de nagyon rövid egy egy küldetés, volt ami kevesebb mint 20 perces. Így elég hamar vége lesz a játéknak. Igaz itt nincs az, hogy újból kell menni egy egy pályarészeken, de ez nem ad semmit a játékhoz, én pl élveztem, hogy a régiekben sokszor vissza kellett menni pl ha megvan egy kulcs stb"
Én a 7. missziónál járok, 4 szóval jellemzem a pályákat.
vidámpark-épület (kastély)-utca-csatorna Basszus....szó szerint így kell elképzelni, annyira egyszerû annyira egyforma minden, nem kell 1 pályán újra menned, mint a 4. részben, de bazze csõ játék és 1-1 pálya, ha változik csak egyszer változik, és a 4 pálya külön külön elemek ismétlésébõl áll.
Ilyet ember nem látott még, szó szerint egy pálya ha elindul 5 métert mész, AMÍG KI NEM ÉRSZ SEMMI VÁLTOZATOSSÁG nem lesz, semmi! Nincs olyan hogy mész a kastélyba és bemész egy pincébe egy könyvtárba, nincs olyan hogy az utcán elérsz egy parkba, nem tudsz a csatornába bemenni semilyen egyedi pályarészbe ami MEGTÖRNÉ a MONOTONITÁST, csak a fõellenségnél, nincs olyan hogy változatosság, amíg nem érsz az adott környezet tipus végéig ugyanazt látod mint környezet, a csatorna annyira egyforma az egész a folyosók hogy köpni nyelni nem tudtam...
WTF, komolyan én érzem cikinek hogy folyton abba botlok bele hogy IGÉNYTELENSÉG jele látszik a játék nagyobb részein.
Mondja meg az akinek ez nem tûnt fel a 7 missió alatt legalábbis...így visszaemlékezve. Volt olyan mint a 4-ben hogy egy kamera szög váltás volt és MÁR MÁS KÖRNYEZETBE TALÁLTAD MAGAD? És ez csak a 4, volt ott is kastély de tudtad hogy 5 méter megtétele után nem ugyanazt látod magad körül, hanem ha nem is nagyobb eltérések de itt-ott megtörte valami a folyosók egyhangúságát.
Komolyan nem is értem, ehhez nem is kell DMC jártasság, ez már nem arról szól hogy milyen volt a DMC régen...mai játékoknál ez nonszensz...nálam legalábbis. Ehhez képest a Dark Souls a változatos pálya megtestesítõje!
visszavan még 13 chapter, hajrá mutassatok már valamit, amitõl úgy érzem hogy jászottam is a játékkal, mert a fentiek meg a laza történetmeséléstõl kb ez az 5:30 játék után nem is érzem hogy, eddig mit csináltam a játékban...mintha most kezdtem volna a játékot, és eddig tutorial ment volna.
"-a grafika (bár az nekem eléggé mellékes) nem minden szempotból múlja felül elõdjét."
Segítek kicsit, semmiben...az "MT Farmework" (asszem Multi-Thread Framework) motor ezerszer jobb volt. Unreal motor ha nem értenek hozzá, akkor kajak fos lesz a játék (látványban). Itt nem a pixelmennyiség az igazi probléma, hanem a design.
Ja vágom már, bocsának elsõre nem vágtam mi van. :D
Hát ez igen, Ninja Theory- nem izgatja hogy eddig mi volt jó volt vagy nem leszarta, kiadtak egy játékot, egy amcsi játékot, ami japcsi akar lenni, ahogy a szar amcsi filmekben... Japánokat hányszor akarták utánozni?
Kör-átok stb...szénalmas...jobb ha maguk alkotnak valamit.
Véleményem a játékról, hogy valóban nem lett egy rossz játék ez, de: -nincs akkora kihívás benne, mint a régiekben, eléggé könnyû és ez baj szerintem. Na jó ne legyen olyan nehéz mint a 3, de legalább mint a 4 legyen olyan. -a történet eléggé érdektelen, a 3-ba és a 4-be mindig kíváncsi voltam mi fog történni, vártam mindig a következõ bejátszásokat is. Na ebbe ezt nem érzem. -hová tûntek a látványos bevezetõk? ezt is nagyon hiányoltam. -bár még nem vittem végig, de nagyon rövid egy egy küldetés, volt ami kevesebb mint 20 perces. Így elég hamar vége lesz a játéknak. Igaz itt nincs az, hogy újból kell menni egy egy pályarészeken, de ez nem ad semmit a játékhoz, én pl élveztem, hogy a régiekben sokszor vissza kellett menni pl ha megvan egy kulcs stb -a grafika (bár az nekem eléggé mellékes) nem minden szempotból múlja felül elõdjét. -kevés és könnyû, nem annyira ötletes fõellenségek vannak. -a fõszereplõ messze nem akkora karakter már (bár ezt tudhattuk elõre). Van egy két gagyi beszólása ettõl még nem lesz nagy szám. Messze nem olyan laza, sokszor úgy tûnik mintha nem is tudom félne :D Szóval azért többet vártam ettõl is. Ami tetszett: -A harcrendszert egész jól eltalálták, nem is igazán hiányzott a lock on sem. Látványos, a régi részekbõl ismerõs mozdulatok is vannak. -Átalakuló, romba dõlõ környezet. -Vannak jó zenék, de a régi részek ebben is jobbak (fõleg a 3) Szóval tényleg jó játék, de messze van a régi részek minõségétõl nagyon. Más nevet kellett volna adni dehát, így jobban fogy. Mindenképpen szép munka fõleg Ninja Theory(vagy mi a faszom)tól :D
miután végigjátszottam, megerõsödött a gyanúm, miszerint a tesztek fizetett tesztek voltak (vagy ennyire nincs ízlésük a tesztereknek) megvárom még a vergil dlc-t aztán uninstall...
én azokat a láncfûrészes szarokat messzirõl megkínálom egy ilyen földön végigfutó támadással, aztán jön a kasza, azzal még el is lehet hárítani a fûrészelésüket, mint a kis repkedõ szaroknak a bombáit visszaütni
én is.. folyamatosan a láncfûrészes genyókat húztam magamhoz, pedig pont tõlük próbáltam volna távol tartani magam :) Néhol nagyon tud szívatni ez a játék, pedig összességében csak nyomod a gombot és nem történhet baj alapú stílussal bír.
Egy manuális lock dlc-t is kiadhatna ez a puszilgatni való bagázs Elég vicces, amikor a pajzsos szárnyas tetveket nem tudod leszedni, mert a földön lévõ ellenfélhez húzza oda magát :S Egyébként a templomban haltam elõször emiatt. Nephilin-en játszom, asszem itt az a hard. Eddig könnyebb, mint a 4 normálon. Csak tudnám irányítani kit támad ez a szerencsétlen.
Urak, a balta az mikortól válik elérhetõvé? (level 1-en vok)
amúgy kint van a costume dlc:) régi dante ruha stb
Baltával... ó basszus, nekem ökölre van váltva, azt hittem, hogy azzal is lehetne, így meg már elmentem vagy 2 ilyen ajtó mellett, jó mindegy, megint hülye vagyok. :D
Valaki tudna segíteni? Ennél a résznél vagyok, épp a pasas szemét szereztem vissza és végigjöttem a hídon, de itt hogyan tovább? Azt az ajtót vagy mit meg nem lehet kinyitni(vagy csak én vagyok béna).
Nekem ezek a feliratok a falon, meg a földön rohadtul tetszenek, amik néha megjelennek. :D Egyiken hangosan felröhögtem, van 1 halom ellenség, és ha mindet megölöd jön még1 hullám, és ha azokat is megölted a falra íródik, hogy Fuck you Dante! XD