Fallout 3,Risen,Fm,Mount and blade,Dragon Age,Sokker,The guild,Tropico 3,Majesty 2
Nekem egyébként az elmúlt 3 év esett ki, mert az akkori játékokat már nem vitte a gépem. Ha minden jól megy jövõhéten meglesz az új vas. Elsõ játékom a GTA IV lesz, az elmaradhatatlan FM, és a feleségemnek a Sims 3. Utána szép lassan bepótolom az általam favorizált játékokkal: Anno 1404 és Venice The godfather II. (csak a film miatt, mert állítólag nem olyan jó) Assasin's creed 1-2 Mafia II. Hearts of Iron III. The Saboteur Dirt2 Napolen Total War és egyéb TW-k Scare Face
A topic lényege, hogy az a játékos nemzedék, akik most kezdenek ismerkedni a komolyabb játékokkal - és nem a Super Mariora gondolok -, Õk is tudják, hogy mik voltak azok az elmúlt években, amik igazi klasszikussá nõtték ki magukat. és azért év, mert ebben az idõszakban már az korábbi klasszikus játékok további részei is kijöttek, és ugye a grafika ma napság nagy úr a játékok világában. Hasonlítsátok össze a Mafia 1-et a 2-vel. Én még a 2-vel nem játszottam, így nem tudom milyen a hangulata. Az 1 viszont életem legjobb játéka volt, de 2010-ben a grafika már hagy kívánni valót maga után. Na ezért 5 év!
Akkor nyilván hallucináltam amikor a farkas bevitte a nyolc harapásból álló kombót. Elvégre a játék végigvivése alatt ilyen csak többszázszor fordult elõ, elvégre a farkasfalka elég gyakorli látvány a Gothic3-ban, nevezzék õket akár farkasnak, hófarkasnak, sakálnak, wargnak vagy bárminek.
igen ez már tényleg nagyon off!!! Ha nem tudtok viselkedni akkor keressetek egy üres szobát, zárjátok be az ajtót és tõlem agyon is verhetitek egymást. Miért nem lehet higgadtan elfogadni más ember véleményét? miért kell vérpistike módjára viselkedni? Az ember indít egy topikot, erre jöttök Ti és szétcseszitek. Hány évesek vagytok? 12? Viselkedjetek felnõtt ember módjára!
Borderlands GTA: San Andreas Mass Effect 1 KoToR 2 Crysis TDU
Ezek a játékok kötöttek le huzamosabb ideig.
+ráadás (veterán játék :D) - Transport Tycoon Deluxe
Ez már tényleg nagyon Off, de a gondodra kaptál alternatív megoldást (Alric leverése manuálisan, nem lehetetlen én is csináltam már), és volt aki elkérte volna a mentésedet, hogy csekkolja, mi a gond, de erre nem került sor. :D Mindegy, ha neked (meg még annak a másik 3 embernek elõjött) az egy dolog, sokan vagyunk, akik sokszor végigvittük és nem futottunk bele ilyen "bugba". Ha reagálni kívánsz akkor légyszíves menjünk át a Risen topicba.....
De. Az új MI-t lehet. (Ezek szerint nem túl alaposan olvastad el a manualt...)
Az AB-t nem lehet, de az csak a fejlõdési rendszert írja át. Egyébként dirakt megnéztem. Se új se a régi MI mellett nem kap el a farkas úgy, hogy kijöhetetlenül legyakjon. Mielõtt megkérded, a vaddisznó sem.
Szerintem az alternatív harcrendszer miatt van az eltérés, ami a Community patch featureje, de én azt nem kapcsoltam be, úgy vittem végig a játékot, mert a leírás alapján nem tetszett, játék közben meg ugye nem lehet ki-be kapcsolgatni. Gondolom az alternatív rendszerben már nincs benne a farkasos kombó bug, az alapban pedig még igen.
A Risen topic #3630, #3631 és #3634-es hozzászólásában írtam annó a problémáról, és a topickkeresõ segítségével kiderült, hogy sok ember futott már bele korábban a jelenségbe. Én nem a levegõbe beszélek.
Igen, ez nagyon érdekes, amikor beírtam annó a Risen topic keresõjébe, négy különbözõ ember hozzászólására találtam rá, akik ugyanebbe a hibába futottak bele.
Úgy látom hogy meglehetõsen rosszul tûröd ha a valóság ellentmond a világról alkotott elképzeléseidnek, pedig ez mostanában egyre gyakrabban fordul elõ.
Az áltlad említett farkasos dolgo azt mutatja, hogy kibaszottul kurvára fogalmad sincs arról, hogy mit pofázol. Régesrég a múlté ez a hiba.
Egy hónapja fejeztem be a Gothic3-at, a legutolsó community patchel, ott csinálta ezt a farkas, meg minden farkasszerû lény, déli sakál, északi hófarkas. Ennyit errõl.
Mellesleg gratulálok ehhez a stílushoz, a stílus ugyebár maga az ember, és ez alapján te elég gyenge minõségû ember lehetsz. Ennyit talán arról, ki a barom.
Gothic 3 Risen Mafia 2 GTR 2; EVO; Race; Richard Burns rally Rally Trophy Boiling Point The Saboteur Mass Effect 1-2 UFO: Extraterrestrials (kicsit moddolni kell) Fallout 3
-fav :( kárérte
Kérek minden kedves hozzászólót, hogy a témával kapcsolatban írjanak, és ne egymás szubjektív véleményét szapulják. Ugye ti ketten tudjátok, hogy mit jelent az szubjektivitás?
Molnibalage: Igazándiból mikor 2006-ban megjelent a TES IV akkor még nem voltak olyan gépek elterjedtve a játékosoknál, amik könnyedén lekezelték volna az egybenyitott tereket. 2008-ra ez már lehetõvé vált és nem a Nehrim az egyetlen mod amiben ez a nyitottság megvan. A TES motorja tehát igen szépen lekezeli, legfeljebb az adott konfiguráción nagyon szaggatni fog a játék. Ezen okból lett a városok lezárása berakva az Oblivionba. Így nem volt a korai idõkben ebbõl telejsítmény probléma.
A TES játékoknál egyébként ez egy tendencia, hogy a grafikájuk teljes kiélvezéséhez bizony néha éveket kellett várni mire lett kellõ teljesítményû gép/videokártya a piacon. Emlékszem erre még a TES 3 idejébõl ami a saját korában bizony elég szépen köröket vert a grafika terén bármire és a története is hangulatos volt.
A Nehrim esetében meg tényleg nincs kézzel rajzolt táj, csupán más algoritmust alkalmaztak a táj megalkotásakor és az Oblivionnal ellentétben itt igen nagy területek maradnak telejsen bejárhatatlanok (a magas hegyvidékek például ilyenek, de még akadnak elzárt területek ezen kívül is), amik tovább könnyítették a gép számára a megjelenítést mert ott gyakorlatilag egy sima barna talajtextúrán kívül nincs más. Amit ügyesen csináltak, hogy egyes tereptárgyakat és elemeket (például a fû) sûrûbbre vették, a fákat változatosabb méretben jelenítik meg (ugyanakkor ennek hátránya hogy sokkal több az egyforma fa), és megduplázták a szabadban kóricáló élõlények (és nem szörnyek) számát is, emiatt élõbbnek tûnik az egész összkép. De végülis éveik voltak rá és alapvetõen egy már meglévõ program grafikai elemeinek és lehetõségeinek 99%-át használták fel ehhez.
Mondjuk a Gothic sorozat engem sem tudott megragadni és számomra sincs benne a top 10-ben (mondjuk a TOP 50-ben sem), de ugyanígy a TES IV sincsa TOP 10-ben nálam, ami valahogy tovább lekötött.
Hogy azért ontopic is legyek: Nálam az utóbbi 5 év játékai közül amik igazán megragadtak azok a Mount&Blade (Prophesy of Pendor mod miatt), NWN2 és küldetéslemezei (bár a Zehir már kicsit nyögvenyelõsre sikeredett), HALO 2, Drakensang, Dragon Age, Fallout 3, Nehrim (Oblivion mod), Witcher, Assassin's Creed 2, Spellforce 2, Red Alert 3 és küldetéslemeze, Star Wolves 3, UFO: Extraterrestrials.
Red Ocean A mesterlövész (bár az lehet 2004-es..) Code of Honor összes része S.A.S. Secure Tomorrow Alcatraz Shadow of Stalingrad Battlestrike
remélem ezt a flame háborút eltüntetik innen.. ha már szófosásotok van, a téma topicjába kellene firkálnotok...
egyébként az Obli vs G3 kapcsán, a legnagyobb hibája a G3nak megjelenéskor a sok bug volt, de azt orvosolták, mint ahogy az Obli legnagyobb bugját, ami az egész játékot élvezhetetlenné tette, miszerint veled fejlõdtek a lények, mindkét nagy hiba javítva lett modok által. Szóval ebben a tekintetben egy-egy. :)
Vagy csak te nem jöttél rá, hogy merre tovább. Persze lehet simán peches is, de én egyetlenegy embertõl sem halottam ilyet, amíg jártam a Risen topikba.
Kíváncsi lennék arra a script hibára, amit te tényként közölsz, hogy márpedig az egy bug... Mert szerintem te vagy az egyetlen itt, akinek elõjött. Persze, ha nagyon megkavarod a dolgokat akkor elõ lehet hozni minden játékból bugokat. De ezt a Risen topicban kéne kitárgyalni....
A Risen alapjátékot egyetlen bug vagy CTD nélkül toltam végig. N+1-szer leírtam, hogy a G3-at az 1.06 körüli patchsel sinám végigtoltam egy olyan szar gépen, hogy sokszor "ilett" volna összeomlania a kevés erõforrás miatt.
A Nehrimet nem tudom annyira felhúzni, mint a G3-at a mostani gépen. Ennyit arról, mi van szarul megírv és mi nem. Nem a G3 szorult arra, hogy "room" megoldással elgyen város, mert a TES motorja képetelen kezelni azt. Sebaj...
A CEP "csak" a játékémlény fokozására van, mert az eredeti nagyon könnyû és buta MI volt. Az AB + új MI + easy szint eszméletlenül jó egyensúlyt ad.
A TES harcrendszere elég prmiitjv. Ugyanis kell bele ügyesség, de elég vicces szinten. A G3 jóval "akcióorientáltabb" harcrendszerrel, de jóval gyengébb mágiarendszerrel bír. Ez utóbbi hátrányt senki nem tagadja.
Az áltlad említett farkasos dolgo azt mutatja, hogy kibaszottul kurvára fogalmad sincs arról, hogy mit pofázol. Régesrég a múlté ez a hiba.
Nem csúsztatok. Néhány hónapja játszottam a Risent, elakadtam a fõküldetésszálban, mert egy script nem mûködött megfelelõen, nem jött elõ, aminek elõ kellett jönnie, és nem lehetett onnan sehová sem továbbmenni, teljes zsákutca volt. Ez tény. Tehát ez egy olyan játék volt, ahol a fejlesztõknek egy évvel a megjelenés után sem sikerült kijavítaniuk olyan bugot, ami miatt nem lehetett továbbvinni a játékot. Ez is tény. Ezután azt hiszem felesleges több szót vesztegetni a Risen minõségére.
"TES IV - Nehrim (önáló játék semmi köze az eredeti TES IV-hez, csak a motor ugyanaz.)"
"- Automatikusan generált táj? Atyaisten... A G3 látszik és különösen a Nerimen, hogy milyen egy kézzel csinált szép táj."
Mellesleg érdekelne hogy ezeket a baromságokat honnan veszed. Ezt az automatilusan generált tájat meg a többi hülyeséget.
Elárulom neked hogy a Nehrim az Oblivion modja. Lehet hogy erõsen módosítva, de akkor is csak a modja. Korántsem csak a motorjuk ugyanaz. Érdemes lenne beütnöd a Google képkeresõjébe a Nehrim és a Oblivion szavacskákat, érdekes dolgokat figyelhetnél meg. Például hogy a hõn szeretett Nehrimed textúráinak és objektumainak a 90%-a egy az egyben az Oblivionból lett átemelve, elég ha megnézel egy nyamvadt tájképet. A kövek, a növények, gyakolratilag az összes objetum és tárgy az Oblivionból van, még a lények egy része is.
Szóval ez a "a Nehrim önálló játék semmi köze az eredeti TES IV-hez, csak a motor ugyanaz" szöveged elég távol áll a valóságtól. Valójában a Nehrim semmi más, mint az Oblivion új fejlõdési rendszerrel, küldetésekkel és térképpel, néhány új tárgyal, objektummal és lénnyel. Csak a köntös lett más, a lényeg ugyanaz maradt.
Gõzöd sincs mirõl beszélsz. Az még oké, hogy egymásnak ereszted a G3-at az Oblivionnal, mindkettõnek vannak erényei és hátrányai, csak a G3 bír az úgynevezett hangulattal és apróságokkal, amikkel az Obli nem.
De, hogy a Risenrõl gõzöd sincs az biztos. Ha jól tudom egyetlen egy patch jött hozzá és én 3X játszottam végig bug nélkül! Szóval csúsztatsz, de nagyon keményen.
A PB hogy szorult volna ki? G3 után jött a Risen, most pedig készül a Risen 2. ne felejtsd el, hogy a PB egy csapat, akik egyszerre egy játékon dolgoznak, míg a Beth több csapatból áll és egyszerre készítenek játékokat.
A minõség pedig mindenkinek mást jelent, a gothicosoknak a hangulatot és apróságokat, amik élettel telivé teszik a világot. Ez hiányzott az Obliból, mondom ezt úgy, hogy azzal is sokat játszottam, sõt a két kieggel is. Nagyon jó RPG az Obli, de szerintem minõségben nem egy Gothic.
Csupán arról van szó, hogy kezdem unni, hogy úgy van beállítva az Oblivion, mint egy középszintû valami a nagy gothic-okhoz képest.
Pedig a valóság éppen fordítva van. Nekem a Gothic3 ótvar minõségû, minden rendszeren gyengén futó és folytonosan szaggató motorjától meg az idióta küldetéseitõl(foglald el ez meg azt és közben öljél meg 300 orkot, a játék végigjátszása alatt levertem vagy 2000 orkot, marha életszerû) kell röhögnöm, meg a nevetséges harcrendszerétõl. Említhetném itt a nyolc harapásból álló, védhetetlen kombókkal támadó egyszerû fakasokat, meg a többi agyamentséget. A Gothic3 egy nagyon gyenge minõségben kivitelezett, és bugos játék, aminek a színvonalát ahogy hallom csak a közeledõ negyedik rész fogja tudni alulmúlni.
Risen még ennél is rosszabb, ott a fõküldetésszálban találkoztam végigjátszást lehetetlenné tévõ buggal, másfél évvel és a jó ég tudja hány patchel a megjelenés után.
Szóval nem kéne úgy csinálni, mintha a piranha bytes munkáinak minõsége megközelítené az Oblivion színvonalát, bármennyire elfogultak vagytok is a gothic széria javára. Jól jellemzi a piranha bytes munkáinak minõségét, hogy mára gyakorlatilag kiszorultak a videojátékpiacról. Mindeközben a Bethesda olyan címeket alkotott az utóbbi tíz évben, mint a Morrowind, az Oblivion és a Fallout 3. Jelenleg az Elder scrolls 5-öt és a Doom4-et csinálják. Nem ugyanaz a szint.
Uncharted 1 - Drake's Fortune Uncharted 2 - Among Thieves God of War III Red Dead Redemption
nem ez nem ilyen. itt mindenki elmondhatja a véleményét. És mint olvashattad azért voltak próbálkozások (lásd:Super Mario). De itt szabad a vélemény nyilvánítás az elmúlt évek legjobbjairól.
Én nem játszottam túl sokat az eredetivel, de amennyit hallottam róla egy rossz vicc.
- Te szitnedhet igazított ellenfelek. Röhögnöm kell. Épp az az RPG lényege, hogy egy idõ után másra is képes vagy, mint új halként. Röhejes, hogy félistenként félistenszerû tolvaj és farkas jön szembe. Minden idõk legnagyobb gigalol baromásga.
- Automatikusan generált táj? Atyaisten... A G3 látszik és különösen a Nerimen, hogy milyen egy kézzel csinált szép táj.
A G3 / Risen szériához max grfikában ér fel és esetlegesen jobb fejlõdésrendszerben és sok kezelhetõ itemben / páncélban, segíti a változatos karakteröltöztetést. Minden más téren egy vicc a széria. A TES III-at sem bírtam ki...
Left 4 dead 1-2, Battlefield 2, Bad company 2, Gears of War, Oblivion, Crysis + Warhead, Most Wanted, Borderlands, Half life 2 Episode one, two (A simát is ajánlanám, de az több mint 5 éves), Összes Stalker, Zeno Clash, Age of Empires 3, Flatout összes, Sims 2,3, Spore, Mount & Blade,
Most csak ennyi jutott eszembe
ez ilyen "az én faterom erõsebb" topik? ha nem,akkor én kérek elnézést :D am GTR1-2,Race:On,GTL,Grid,Pes8-9-10 hirtelen ennyi
Neverwinter Nights II
Tényleg atom :). Csak volt valami mentési bizbasz aztán az vette el a kedvem de állítólag patchben javították.
Neverwinter Nights II TES IV - Nehrim (önáló játék semmi köze az eredeti TES IV-hez, csak a motor ugyanaz.) Risen Gothic III (CEP 1.7x-szel.)
Medieval II minden része. Worms Realoaded Battlefield Bad Company 2 Maffia 2 GTA 4 rFactor NFS: Most Wanted World of tanks Trackmania Nations Hearts of Iron II ... most így hirtelen.
King's Bounty (vezeto szerepre iteltetett a Heroes es a Disciples sorozat mellett) Rome: Total Wars (Na jo ez mar 6 eves. :D) Star Wars: Knights of the Old Republic II Mass Effect 2
TES4 oblivion
hogy újat is írjak: arma, arma2
Worms részek, GTA4 stb.
Sims 2-3 CoD 2,4 Portal L4D Football Manager 20xx=) World of Goo GTA4 TDU Bf2 Stalker NFS UG2 Most így hírtelen ennyi...
Túl igényes vagyok,ezért:
Borderlands Mass Effect2
...nekem más nincs.
ezekhez én még hozzá írnám ezeket és kész :)
-bf bc2 -crysis / crysis warhead -f.e.a.r 2 -Arma -Maffia 2 -Singularity -Team fortress 2 -Left 4 Dead 2 -Killing Floor -Portal -Garry's mod (ehez kell hl2 vagy cs:s ,tf2 stb) a counter-strike: source pedig sajna 1 ével kicsúszott, de ajánlott :)
Nameg persze az sem árt, ha valaki elkezd szimulátorokkal játszani: -live for speed (én ezt ajánlom elsõ sorban) -iracing -netkar pro -richard burns rally