Az a baj ezzel a játékkal ,hogy egyszerûen semmi hangulata nincsen. A taktikázás totál felesleges, mire kiadnád a parancsot addigra 2x le lehet lõni mindenkit és mielõtt valaki megszólna mindez expirienced fokozaton. Egyetlen pozitívumot tudok megemlíteni a játékkal kapcsolatban az pedig a fejlõdési rendszer aminek van érezhetõ hatása is, valamint az egyedi képességek. Ja és az AI hát az egy katasztrófa, szerintem nem is beszélhetünk AI-ról, mivel ha meglátnak nem elbújnak, meg fedezékbe vonulnak hanem ész nélkül rohangálnak valahova, aki esetleg korábban házban volt az meg kirohan lelövetni magát. Az is nagyon hülye megoldás, hogy hiába mész mondjuk elõre 50m-t, hogy na megnézd a magaslatról a falut és lelõdd akit látsz nem fogsz kiszúrni egy ellent sem, mert csak akkor pakolja õket oda, mikor már a pofádban vannak és a küldetés szerint jönniük kell. Az elõzõ rész sokkal jobban összerakott igényes játék meg is van eredetiben de ez, hát ez ilyen sok évvel ezelõtti low budget színvonal szinte minden tekintetben.
Szasztok. Miért nem lehet 1920x1080-as felbontásra állítani? Aspect ratio 16:9
hello valaki aki megvette legyen kedves leirni milyen a multija mert ha jo akkor megveszem hány pályás mijen modok vannak stb....irjon privátba elöre is köszihy all
Sziasztok.Segitenétek abban hogy tudok uj profilt késziteni??????
1. benyomások - 2 pályát tegnap átvittem grafika: a DR-nél lényegesen szebb, de nem 2011 színvonalú játékmenet: meghallgatásra talált az "ima", eddig nem volt idõkorlátos küldetés eredeti Marine szövegek vannak benne, néhol iszonyat trágár :) ellenséges AI eddig rendben van fegyverek szórása fajtától függõen teljesen jó sérülésmodell: rendben van, bár itt szûk helyeken közelrõl van 1-2 átesés csapat AI: a "follow" parancsra szeretik szitává lövetni magukat :) "move" parancsra hajlandóak hozzám hasonlóan fedezékbe vonulni egyszerûsödött a gyógyítási rendszer checkpointok gyakrabban vannak (normal szint) és itt a megnyúvadt csapattárs(ak) újraéled :) érdekességek: sokat kell gyalogolni, jármûvek ritkábban használhatóak egyszerûsödött és kezelhetõbb lett a parancssor (X360) gyakran van lõszeres láda, azaz utántöltési lehetõség
és a végére hagytam a lényeget azok akik, ebben a COD MW féle heroikus, önünneplõs feelinget keresik, ott torkos-cumi lesz :) nálam eddig (elsõ benyomás) 82%
Szerintem elég gagyi lett. Az elõzõ 100x jobb, a mai napig is játszok vele.
amikor ezt megláttam jobbnak láttam és abbahagytam az olvasást...
"Is Tajikistan a real country? Yes, Tajikistan is a real country but our story is fictional"
egyébként olvastam 45/100-as értékelést ami agyonfikázza fõleg a baráti AI miatt, olvastam 8/10-est, ami meg dicséri a hangulatot. volt olyan komment más fórumon, ami megjegyezte, hogy a 45/100-as kritikus lehet hogy elfelejtette, hogy nem mindegy, milyen veszélyt határozunk meg a katonáinknak, és máshogy reagálnak danger close-nál egy fedezékbe bújási parancsra, és máshogy ugyanerre, ha alapállapotban vannak.
szóval én úgy is kipróbálom, aztán magamnak hiszek. a DR is nehezen indul számomra, de aztán csak megtetszett.
Én személy szerint játszottam vele durván 4 órát egyhuzamban. Ha ennyi idõ alatt egy játék nem fog meg,akkor annak nálam kapáltak. Egyszerûen nincs kedvem tovább játszani vele. Nagyon vártam a játékot,nagyon ígéretesnek tûnt,de ezt bizony csúnyán elbaszarintották. :(
csak úgy érzésre :) nem védeni akarom, mert még egy centit nem játszottam vele már megvettem, de idõm talán ma este lesz fikázók, ti max. az elsõ 1-2 pályához szagoltatok hozz, ugye? ;) MI LOGIKA lenne, abban, h codemasters kiad a 2 évvel ezelõtti szoftverének fejlesztéseként egy agyonhypolt, ugyanakkor sz.rabb klónt?
egy szakaszirányítós taktikai fps-nek ez a halála. az ellenfél még akár lehet segghülye is, szinte minden játékban az, azt már megszokta az ember, de amikor a saját embereid, akire vigyáznod kellene, ilyen faszok, az megbocsáthatatlan.
DR sokkal jobb..Köröket ver erre. Bár azt kéne megkérdezni aki végigvitte ezt, hogy a kampány beindul-e valaha, vagy ilyen langyos fos marad mind ahogy kezdõdik..Egy esélyt lehet neki adni,de nem ajánlatos nagyon erõltetni.
Huha jóhogy nem ruháztam bele, ezek szerint a DR sokkal jobb game. gondoltam h valami nem stimmel a játékkal. a pcgamer ítélete meg elég kemény
Ez bukta gyerekek, 100%. Hogy lehet így elbaltázni valamit...Hihetetlen, de ez van. Sokkal jobb ez már nem lesz, akármilyen csodajavítás is jön. Kár érte...
Te atya világ ez meg mi akar lenni? Az elõzõ rész megvan eredetiben, jó hogy ott is volt visszalépés az elõdhöz képest de ez hát ez valami borzalom. Valami bábfigurák rohannak elõ ész nélkül a semmibõl, mindenféle taktikát mellõzve, össze vissza beszél mindenki, meg lövöldöz, parancsokat osztogatni gyakorlatilag nincs is értelme. Igaz nem sokat játszottam még vele de hát hangulata az nem sok van szegénynek, a lövölde is milyen gagyi valami lett. Az elõzõ rész egy korrekt katonás játék volt némileg árkádostva de ez csak valami rossz vicc lehet. A grafikával egyébként nekem nincs bajom, bár szerintem az elõzõ szebb, viszont a karakter mozgás, fõleg az ellenségé eléggé komolytalan.
Én is nyüstöltem a játékot egész délután,de nagyon csalódtam benne. Se a látvány,se a játékmenet nem hozza azt a szintet,mint amit a trailerek,képek alapján vagy amit csak úgy általánosságban elvártam. A hangok tetszenek egyedül,de hát az így magában édes kevés a megfelelõ játékélményhez.
Egyetértek. Már nagyon vártam én is, azt hittem lesz rendes multi, de hogy csak 4 fõs co-op..... És ezt akarták eladni mint a Bf3 ellenfelét... ne nézzenek már hülyének teljesen.
készitettél online fiokot?Mert az összes mentést neten tárolja , olyan ez mint az f1 2010, ott is amig nem csinálsz fiokot nem jegyzi meg a beállitásokat és a pályákat.
nah mondom megnézem kicsit ma is erre jön a meglepi: (nemtudom a virágbolti verzió miatt van-e,vagy ennyire bõdületes hibát vétettek volna)
szóval tegnap install után billentyûzet beállít majd játék, a 3. mission-ig mentem el....az csak "mellékes",hogy még a lvl2-õt sem értem el úgy ,hogy minden bónusz feladatot teljesítettem valamint a rosszfiuk felét én szedtem le:P na este meguntam kikapcs Most indítom erre billentyûzet beállítások default-on /IGEN elmentettem tegnap/ majd a campaign-ra klikkelve meglepõdve látom,hogy mission 1-rõl indul....a tegnapi 2 órám kuka nemtudom hova lett a mentés.... bosszantó
Aki megvette az írja már le a multis élményeit meg, hogy mekkorák a pályák benne, köszi.
Biztos jó ez a játék. Kár ,hogy nekem toszik elindulni.
minden falu egy kibaszott ghost town és ha 50 méterre mész akkor jönnek elõ a rosszfiuk:P
szerintem a multija lesz élvezetes a játéknak! csak még vacilálok megvegyem-e,várok még,hogy ott mi a helyzet
Egy elég hülye kérdésem lenne. Hogy a jó francba lehet feltenni a felbontást 1280X1024-nél magasabbra?! 1920X1080-at tud a monitorom,de az Istenért sem tudom feljebb rakni. Ötlet?
Nekem kicsit khm ez a játék.. Nyögvenyelõsnek, szögletesnek érzem... A célzás rendszer elég fura lett, mintha belepiszkálna folyton az egér érzékenységébe, valahogy nem gördülékeny. A terep meg a jármûvek szerintem egyenesen csúnyák, a látott screenshotok alapján többet vártam tõle... Szerintem összekeverték a készítõk az aimpointot az acoggal (m14 alap optikája), mert az acog egy 4x-es zoomolású "távcsõ", az aimpoint meg olyasmi mint a holo, nem zoomol csak belenézel. Az m14en kinézet és szálkereszt alapján acog van... A ROF-ja is röhejes az m14nek, mintha egy kar98 lenne... Könyörgöm ez egy félautomata puska, és volt belõle teljesen automata is... Hangulatra mondjuk nem roszs, õrmester beszólásain fetrengek néha, de félek hogy unalmas lesz az egész egy idõ után... Kicsit többet vártam na. És nem a codhoz hasonlitom, mert az nálam vicc, inkább az arma vonalhoz.
ugye, ezt most nem mondod komolyan? ;) hivatalos fórumán mondják, h van benne sniper küldetés is ill. ha jól értem, neked majd lesz :D ;) plusz épületharcnál vagy CQB-nél szted az életben adjkirály-katonát játszanak? ha ez így van, amit írtál, akkor jól leprogramozták, hogy az életben az ellenség csak a legutsó pillanatban mutatja meg magát, és ugye, nem kell magyarázni, h miért...? ;) kamikaze-k kíméljenek :D elvileg ma megyek megvenni mos'máááá én is nagyon kíváncsi vagyok :)
Kipróbálom majd ezt is.Armed Assault tetszene de miután már a legelsõ pályán haltam milliószor azt se tudván ki honnan lõtt le.Hagytam a fenébe! De írtátok hogy ez könnyebb ezért beprobálom hátha.
nem egyáltalán nem rohanok,nagyon tetszetõs a játék! Ami nem tetszik,hogy hülyén van lescriptelve az,hogy a pályákon az ellenség addig "nem jön elõ" míg nem érsz közel hozzájuk.Nem lehet felderíteni az adott célterületet csak ha már elég közel vagy a program szerint akkor kezdenek megjelenni az ellenfelek.Semmi járõrözés csak üres települések vannak ez nagyon zavaró.
tudja valaki mi a trükk,hogy kiválasztom a Scout-ot és az M14-es távcsövest hiába zoomolok csak ráközelít....nem használja rendesen a távcsövét...,de ha felveszek egy ak47-est távcsövest azt "800" km-re zoomolva használja:P ja és miért nem lehet a humweekból lõszert tölteni? idáig 1 db lõszeres kupacot találtam pedig már 3. pályán vagyok
A prezentáció jobb vajon? érdekel a game. DR is meg van. asszem befogom szerezni Steamen késõbb
DR-hez kpest szvsz könnyebb. A másik dolog, hogy ha az Xbox 360-as kontroller-em be van dugva az USB-be (tehát mindig, mert nem húzom ki), akkor annak a gombjait írja ki, hogy mit kellene csinálni! Elég zavaró. Pl. a csapat utasításokat csak úgy tudtam meg (anélkül, hogy megnéztem volna a menûben ), hogy végig zongoráztam a billentyûn és kiderült, hogy a Caps Lock az.
hát az mw, és általában a cod össze sem mérhetõ ezzel a megfontoltabb, taktikusabb vonalhoz. én ezt szeretem, már az alap ofp-nek is nagy rajongója vagyok, aztán az arma-knak is. számomra ez az új ofp az újabb graw-kkal esik egy kalap alá (csak nem urbánus környezetben): taktikus, szakaszirányítós, óvatoskodós, egy-két lövéstõl meghalós, de az armánál/eredeti ofp-nél egy kicsivel árkádosabb, de tulajdonképpen kicsit játszhatóbb is.
a DR--nek csak azért kellett 3x is nekiállnom, mert az elsõ misszió szerintem nem sikerült túl jól, fõleg, hogy az alapküldetésen kívül egy igazi gémer ugye megcsinálja a mellékküldetéseket is, és a kicsit esetleges mentési rendszer miatt sokszor szopás volt keresztülvágni azon a szigeten. az alapküldetés mondhatni túl gyenge volt, a mellékküldetések meg pont túl szopatósak emiatt. de végül csak megcsináltam, utána már beindult és meg is tetszett az új ofp.
a hivatalos fórumán a fejlesztõk azt mondták, h a DR volt az alap annak a hibáit küszöbölték ki felhasználó baráttá tették a játék szopatós elemeit és kap egy graf tuningot mindez kb át is jön az eddigi videokból :) hétvégére meg nagyon remélem élõben is
én kedvelem az MW1-2-t mégsem azt keresem majd benne, mint ahogy a DR-ben sem anno aki képtelen elvonatkoztatni a CoD sorozattól, azoktól csak egy dolog fog jönni: fikaaa :)
szerintem egy egy végigjátszásra biztos jó lesz a mûfaj kedvelõinek. én az DR-nek is 3x kezdtem neki, de valahogy nem akaródzott az elsõ pálya után továbbmenni, aztán kellemeset csalódtam, és végül pozitív volt a véleményem. nem lehet ez sem annyira rosszabb.
Jah tudom ez szimulátor lol :D Játszottam az összes régi OFP-vel és ArmA-val, és a DR inkább esik a a BF-féle kategóriába, mint a szimulátorok közé. Kazsuál gémereknek persze too much volt a sok instant headshot, de hát ez van.
Azért az meleg hogy alig 1 évvel az elõzõ OFP után már jön a következõ. Biztosan rengeteg munka van benne. lol. Szerintem egyébként a BF3 miatt jelenik meg most a játék. Az elõzõ részt nem tudtam OFP-ként tekinteni, attól függetlenül egészen tûrhetõ kis játék volt, bár nyilván közelébe nem ért pl. a BC2-nek. De ez a videók alapján kb. semmiben nem fog különbözni az elõzõ résztõl, szal én megvárom a Battlefield 3-at, addig meg BC2.
A hátam mögött volt, elindult és simán elém futott :) Jelenleg ezt egyszer tapasztaltam, most játszottam még vagy fél órát nem volt hasonló.
Az elsõ napot megcsináltam, de elég illuzióromboló volt amikor épp egy falnál álltam és az ellenség úgy futott el mellettem, hogy észre sem vett, így könnyen hátbalõttem. Egy arcade FPS-nél is zavaró egy ilyen, de egy taktikai FPS-nél egyenesen gáz...
Pf. konzolokra már kint van a wrz verziók
SPOILER!!
na, vazze :) ezek mááá le is tesztelték CVG teszt - nyóóóóóóóc pont :) asztat nem ércsük mi itten, hogy ha aszongya, h hjúdzsly szetiszfájin géjm, akkóóó mééé csak nyóóóóc pont? na, de hát már megszoktuk az ellentmondásos teszteket :D
én a DR-t egészen odáig vittem, ahol éjszakai küldetés során fel kell robbantani a tartálykocsikat.. 2 esélyes: vagy az idõm járt le, vagy a társaimat lõtték halomra velem együtt állandóan agyfaszt kaptam oszt'uninstall :D máig ott pihen a póóóóóóócon remélem ebben nem fognak önállósodni a csapattársak és kevesebb lesz az idõkorlátos küldetés is ;)
Marhára idegesít hogy a, textúrák csak a karakter környezetében pompáznak teljes fényükben (pl: fû, aljnövényzet), a távolabbiak pedig csak a karakter elõrehaladtával töltõdnek be. Ha távcsõvel pásztázunk tök könnyû kiszúrni a földön lapuló ellent, mert olyan mit ha sík betonon feküdne. Sajnos a legtöbb mai FPS ilyen. :(