én meg pont az ellentéted vagyok mert engem nem igaán érdekel az ai mondjuk r3e ben szerintem nagyon jó
iR rookie ként alap tartalommal nem olyan élvezetes ,bár a mazdában oránként minimum 20 indulo biztos van ,van hogy 100++ a cadillac cup az ugye már nem alaptartalmas pedig ha megnézed ott is mindíg vannak az a sorozat 2 óránként van pl nordon lesz hotlap bajnokság bármivel mehetsz mazda cupban is benne lesz ilyenkor uj tartalomnál sok szériába be fogják rakni hogy sokan megvegyék szerintem mindnki meg fogja venni és pedig enyhén szolva sem a kedvencem ai egyszer talán nem mindnekinek alternatíva az iR ez is érthető
Én sem értem... de ha már felhoztad az iR-t. Borzasztó ami ott is megy. Most regeltem 3 hónapra, de nem hosszabbítok. Egy csomó széria lényegében halott. Lehet esténként csúcsidőben van elég ember, de azért nem fogok én, és nem is tudok mindig másokhoz igazodni. Egy csomó minden kiesik. Az is idegesítő, hogy bár a futamokon megtalálhatod a saját magad emberét, de pár kör után úgy szétszakad általában a mezőny, hogy vicc... Sokan fikázzák, hogy így az AI úgy az AI, egy igazi szimes online tolja, de komolyan mondom, rF2-ben és pCARS-ban (meg R3E-ben is) izgalmasabb és összetettebb versenyeket lehet tolni AI ellen, boxkiállásokkal, mindennel együtt.
Mivel egy csomó széria félig halott, nem is akarok időt fecsérelni rájuk, így nyilván a hozzájuk tartozó tartalmakat sem fogom megvenni. Kész diliház, mert ebben az üzletpolitikában semmi értelme így ennek.
Erre mit csinálnak ezek is? Még több új járgány. Az kell a népnek. Nordon tolnám, szinte akármivel, de ugye 1.) nem én határozom meg 2.) tuti nem rakják be alacsonyabb osztályos verseny szériákba 3.) de ha AI lenne, akkor tuti megvenném azonnal.
Nah ezt így már leírtam párszor, de akkor is idegesít.
A Raceroom meg a másik vicc amúgy, emlékszek még amikor a GTR3-al hitegették a népet. Hát azóta bár sokat fejlődött a cucc, de messze nem ott tart, ahol tarthatna egyébként. Ez még a GTR2-től is olyan messze van, hogy csak nah. Grafikát és hangokat leszámítva...
A pilóták meg itt szinte biztos vagyok, hogy csak PR szinten vannak jelen...
Ami erdekes es nem tudom hovatteni vagyis igen marketing, hogy tesztelgetnek pilótákkal es ők nem mondják hogy te figyu már ez és ez nem jo. En iR utan ezt szeretem a legjobban de ...
Fizetni én is fizetnék érte. :D ám biztos fejlődik ez még, más kérdés, hogy rF1-es alapokból mit lehet kihozni. De ennél biztos, hogy többet. Mondjuk ha jól fogy így is, lehet beleszarnak, de komolyan az összes szim közül ez a leggyengébb vezetési élményre. Pedig más téren nem sok gond lenne vele.
" Pl. még a Project Cars is sokkal jobb, élvezhetőbb és reálisabb jelenleg ennél. "
Mondjuk azt nem értem, hogy ez miért meglepő? A SimBin legjobb játékai,( GTL, GTR 1-2,)akkor jöttek ki, mikor még ott volt Ian Bell és csapata, vagyis a mai SMS. :)))) A Race sorozat és annak származéka, a mai RaceRoom csak halvány utánzatok. :))) Utoljára szerkesztette: sertrex, 2015.12.02. 11:12:02
tegnap újra kipróbáltam és hát nagyon tetszene, de tényleg fapad a fizika. kanyarokat pl laguna seca-ban következmények nélkül le lehet vágni. (iR-ben már rég a falban lennél vagy megforognál), de még csak nem is az FFB a legtrébb (elmegy kategória), hanem a vezetési élmény, hogy mennyire nem érezni a tapadást, stb...
Lassan eljuthatnának arra a szinte, hogy a fizikával és FFB-vel is komolyan foglalkozzanak...
Pl. még a Project Cars is sokkal jobb, élvezhetőbb és reálisabb jelenleg ennél.
Ha nem kizarolag bajnoki vagy szervezett kozosseg (bar az is mukodik), es rendszeres, kiszamithato, normalis, technikailag es mukodesre is hasznalhato online, mukodo letszammal akkor iR. Erre alapoznak, verhetetlen. Bajnokira es rendszeres kozossegi funra, igazabol barmleyik, ha a verseny a fontos, ahhoz mindegy a tartalom vagy a korites. De hat ahhoz 3x annyi ember kellene, hogy rendszeresn maradjon is aki versenyezni tud/akar.
Az R3E-nek hasonloan meg van a pupja, mint a tobbi programnak. De itt nem a tartalo hiany, a kinezet vagy a mukodes problemak, hanem a massziv vasarlos tartalmak es az "elavult" (es/vagy erosen gamepad-re is optimalizalt) fizika/kormanyzas/FFB. Ez a ketto, ami tavoltartja a tomegeket.
Ha most bekerulne az R3E-be egy iR/AC/rF2 fizika (kormanyzas, FFB), amr akkor is kerdeses a tovabbi "siker". Annyira "kicsi" es szerszorodott a "mezony", hogy nehez "osszeszedni".
Erosen gondolkodom, sokkal jobban bejon, mint az IR, de gyorsan ismet felteve, megnezve a multit ami a lenyeg szamomra kb 50 jatekos van a szervereken, abbol a legtobben az ingyenes reszen ha jol latom 14/24, 13/24 jatekossal. Ha most nem, akkor mikor tamadna fel halalabol ez a jatek?
Ha tudnám, hogy lesz valami az FFB-vel ,akár egy egyszerű realffb plugin, meg is venném ennyiért ...
Akinek nem sok minden van hozza es szokta hasznalni, annak talan ~90 autoert nem veszes a 49.99EUR :) Reszleteket nem tudok, a linken es itt, ott, amott;P
nebazz, sikerült. Addig állítgattam, GPU kezelés, ez meg az, amíg jó lett. :D
nah egy kis segítség kellene. A probléma adott. TV-vel használom a PC-met. Egy plazma, HDMI-vel.
A winben 1080p 50Hz-re állítva Nvidia driver segítségével fasza a kép, kitölti az egészet. Viszont 1080p 60Hz-re rakva kilóg egy csomó terület, az asztal szélei, teteje, a tálca nem is látszik már.
Racerromban is ez a probléma. 1080p-re lövöm be, 59Hz-re (csak ezt a Hz-et engedi), akkor szopókat van, mert újfent kilóg minden. Ez meg nem monitor, hogy csak úgy állítgassam a képet, meddig lógjon ki meg hol.
Mert Nvidia alatt ugyan megtehetem ezt, de akkor nem a képet nyomja össze, hanem felbontást csökken, így lesz mondjuk 1920p helyett 1804p. Ezzel nem is lenne gond. DE: ha belövöm ezt a fasza felbontást a Raceroomban, akkor a program nem kezeli le, mert az egyedi felbontásokat nem ismeri a cucc. (pCARS, rF2, iR-nek nem gond az 1804p-s felbontás sem...
Szerdától nyílt Fun sorozatot indítunk a 2013-as Seat Leon-nal, amivel könnyed, de mégis minőségi szórakozást szeretnénk nyújtani minden a RaceRoom-ot kedvelő versenyzőnek. A versenyek a WTCC bajnokságunk futamai között 2 hetenként szerdánként kerülnek megrendezésre, örömmel látunk mindenkit a rajtrácson!
Infók itt: Seat Leon FunCup Utoljára szerkesztette: neilszab, 2015.11.13. 17:42:11
Licenszelkniük kellene az rF2 motorját, és minden meg van oldva. Első osztályú szimulátor első osztályú tartalommal.
En is kiprobaltam nehany kor erejeig, es valoban jobb lett. Persze nem uj az FFB szamitas, inkabb csak allitgatott mas fajta.
Erzesre feszesebbre vettek a jobbra-balra terhelodest, ami jot tett neki, mert az (volt) a legidegesitobb resze. De sajnos meg mindig erezhetoen nem szamolja a valodi felfuggesztest, mert mig "normal" esetben eleri az evezetes kuszobot, addig valami "rendkivuli" helyzetben (ellenkormanyzas, megcsuszas) vagy szandekosan egyre gyorsabban es nagyobb szogben ide-oda rangatva a kormanyt erzodik, hogy csak a megindult terhelodest tudja "megjeleniteni". Emiatt (is) erzodik sokszor az FFB lyuk, a holtjatek, a ket terhelodes "kezdopont" kozott a "semmi".
Meg csak hivatalosan v0.3-as verzio, bar ez manapsag semmit nem jelent, de talan terveznek valamit ezzel kapcsolatban is (nem allitgatni, ujrairni az egeeszet:D).
nem tudom igazán mit reszeltek, de nálam/nekem sokkal jobbnak értődik a kormányzás/FFB nincs a hinta-palinta érzés egyenesben :D
Így néz ki egy csata a RaceRoom-ban a TC1-es WTCC gépekkel!
Sinka Dani körökön át üldözi Mammel Eriket, mire megtalálja megfelelő alkalmat az előzésre..
A következő versenyünk most szerdán kerül megrendezésre a Red Bull Ring-en, hétfő este pedig tartunk egy NYÍLT bemelegítő futamot, ahol kipróbáljuk az új 2 futamos lebonyolítási módot is, gyertek bátran!
Némi háttérinfó: a setup mentésére vonatkozó kód már kész van C++ -ba, menübe való implementáláson dolgoznak a fejlesztők. Emellett az üzemanyagfogyasztásra vonatkozó kód első verziója is megvan, jelenleg tesztelik, akárcsak a kötelező kiállást és zászlószabályok megfelelő működését.
A fórumon új vagyok, de a Raceroom-ot már 2013 közepe óta gyűröm, többnyire amateur módban és free competitionokat... szigorúan kormánnyal, DFGT... most tervezem, hogy kicsit felfejlesztem a játékot, a nekem tetsző kategóriákból egy-egy autót, és min. a European trackpack-ot... így abszolút on-line kompatibils leszek... :D
Tizenvége korom óta simeztek eddig, GTR2, RBR, Race07, Game Stock Car, nem mondanám magam amatőrnek, de tudatosan kerültem az on-line megmérettetéseket... 36 vagyok... :D Majd a gyermekeim...
jah... Audi TT Cup yeeeaaaahh! :D
Tomi, megjött a konkurenciád ! :)
Ja, de végül rájöttem, hogy valamiért mégse működött az FFB az AC alatt, mert hiába volt felhúzva minden, és bekapcsolva az FFB mindenhol (játék, profiler), nem adta át az effekteket a kormányra. Szóval a kormányszög 360-ról 540-re való felvétele megoldotta a problémámat.
Nem hagyott nyugodni a dolog, tegnap csak visszatettem az AC-t, s babráltam a setupon is, meg állítgattam a kormányon - eddig 360 fokon használtam minden játékba (még AC-ba is), most mondom teszek egy próbát, s feltoltam 540-re (ahogy egy GT3-as autóban annak lennie kell)...hát bevallom őszintén, ég és föld a különbség így. Nyilván a setupon belüli cserebere is sokat javított a dolgon, viszont most alapból könnyebben meg tudom fogni a kocsit - és nem csak AC-ben. (Nem is értem, miért ragaszkodtam ennyire makacsul ahhoz a 360 fokhoz. )
Szóval így most jónak tűnik a dolog, úgyhogy a lenti baromságaimat vegyétek tárgytalannak. (Meg bocsi a flame-elésért.)
Hat a nissan kanyarbemeneten is forog i akar meg kijovetelnel is, sok gazra is es ha tul nagy a tempo kijovet es az ember hirtelen rakja egyenesbe menne tovabb a fara . Mentem mostanaban jo par kort vele alacsony aeroval , ilyen .
videok kozt van egy kulonbseg, slick-n az auto oldaliranyban nem nagyon csuszik meg, a RR videon igen, szemre is latszik ha egy auto kanyarbemeneten csuszik meg, kanyarkijoveten csuszik meg, vagy kanyariven. Kanyarbemenet oke, elsokal elveszti a tapadast a slick, kicsit bicsaklik az auto, kanyarkijovetnel detto oke, ahol van ero ott az elforgatja a kereket es kontrollalt erocsusztatassal jon ki. Kanyarkozepen slick-n ritka a megcsuszas...bar van, de azt mar nem egyszeru fogni ott nagyot bicsaklik. Pont azert amit irtak, a slick brutalis fordulast tud, el kell hinni szo szerint hogy gyorsan tudj vele menni. Viszont ha elengedi az aszfaltot akkor hirtelen dobja, es hirtelen is tapad meg. Oldaliranyban ez altalaban soderagy....az RR videon ez ujjgyakorlatnak tunik Utoljára szerkesztette: b type free, 2015.09.18. 13:28:47
Én még így nem láttam autót szépen végigcsúszni kanyarban semelyik sorozatban :) főleg nem DTM ben, meg GT-ben . Kifejezettem kerülik az ilyen megcsúszásokat. ez inkább olyan puha felfüggesztésű utcai autóra jellemző poros aszfalton .
Nincs hibatlan program;) De amig rossz, elvezhetetlen a visszajelzes (kormanyzas, FFB / R3E), addig eleg nehez eldonteni mennyire jol vannak beallitva a dolog:) Amennyit az R3E-t teszteltem, a beallitasokkal igazabol nincs gond, jonak tunik, odafigyelnek ra, tisztessegesen osszerakjak – csak sajnos az alapokkal van gond.
Elég régen játszottam AC-val, eléggé valószínű, hogy el is szoktam ezektől a hirtelen kormánymozdulatoktól. Bár szerintem továbbra is túlzás kissé az egész, de ez már legyen az én bajom. :) Majd gyakorlok sokat, ha lesz rá időm/kedvem.
Jó, azt se állítom, hogy az R3E hibátlan, de az se teljesen százas, ami AC-ban van. Kettő között kéne lennie valahol a dolognak szerintem. Utoljára szerkesztette: Adam Jonas, 2015.09.18. 00:18:21
Igen, olyasmi a slick;) Jol tapd, jol tapad, aztan meg semmit;D A tapado felulet (nincsenek bordak) es az oldaltartas miatt (keveset mozog a gumi) hirtelenebbek az atmenetek.
OK, de ami a videon van, az ma mar kicsit vicces, elegge elavult rF1 fizika, csuszkalos, sodrodos, R3E hotlap bulival;) Raadasul, mivel teljesen rossz a kormany erzes es az FFB, amugy sem tudni mit csinal az auto. Fizikaban es gumiban felesleges hasonlitgatni a mostaniakhoz (AC, iR, rF2), nagyon le vannak maradva, es ugy nez ki, nem is celjuk komolyabban fejleszteni.
Én úgy értem, hogy amennyire én tudom ezeknek a slick-eknek ez az egyik jellemzőjük, hogy sokáig nagyon jól tapadnak, de a tapadást a holtpont után a normál gumikhoz képest hirtelen vesztik el.. és ebből adódóan gondolom hirtelen is nyerik vissza, ezért is nem túlságosan alkalmasak keresztbe autózásra, driftelésre, csúszkálása. Ez a részemről nem egy állítás, inkább csak egy felvetés...
Ami pedig a jelenséget illeti, pontosan tudom miről beszélsz, de hogy ez hiba-e vagy sem, ahhoz kevés vagyok, hogy eldöntsem... viszont már reflexből rántom vissza villám gyorsan ellenkormányzásból gépet abban a pillanatban mikor betapad! Utoljára szerkesztette: neilszab, 2015.09.18. 00:06:52
Példa: T1, Nürburgring. Na ez az a szitu, amiben hülyén viselkedik számomra olykor az AC. Szépen finom gázzal, és megfelelő kormánymozdulatokkal szépen végig lehetett csúsztatni, de ezt AC-ba a Nissan-nal már nem bírtam megcsinálni, mert a kanyar közepén visszajött a tapadás, és puff, szépen kiszánkózott alólam a vas.
(Oké, ez éppen DTM, de a GT3-as masinákkal is meg tudom ezt csinálni R3E-be (sőt, elég sokszor kelleni is szokott).)
Utoljára szerkesztette: Adam Jonas, 2015.09.17. 23:57:23
Igazából lehetnek olyan tulajdonságai, ami pont csak a versenygumira (slick) jellemző, de számomra ez a keresztebecsúszásos történet a kiszámíthatatlanok közé tartozik. Vannak olyan pillanatok, amikor szerintem teljesen kiszámíthatóan működik pici oldalcsúszásra a gumi, viszont olykor mintha egyik pillanatról a másikra betapadna. (Tehát arra akartam kilyukadni, hogy nekem még a kezembe kormány keresztbe van bőven, amikor a gumi hirtelen betapad, és mivel még keresztbe a kormány, az autó elindul abba az irányba, mert hirtelen visszajött a tapadás...kis híján olyan a szitu, mint amikor Senna-nak történt a balesete, csak itt a tapadásvesztés nem a padlólemezen való felúszástól keletkezik.)
Valamilyen szinten az ilyen gumik fejlesztésekor szerintem pont az az egyik elsődleges feladat (a minél jobb teljesítmény és élettartam kifejlesztése mellett), hogy kiszámíthatóan működjenek - ergo ne produkáljon ilyeneket, mint amit fent leírtam.
Jah, meg annyi, hogy ez atvagodas eleg jol javithato setuppal.
Azt az atvagodast most valoban kicsit tul toltak szerintem is, de ez ilyen, minden patch nem sikerulhet jobbra es jobbra. Nekem kifejezetten bejon a nissan, egy az egyben ugy kell menni velemi mint az igaziak, ugyan ott kell elvenni stb. Kigyors az meg ilyen, nincs baj vele, ra lehet erezni. A sok cm f1 utan nekem nem volt olyan nehez :))
Ezen gondolkodok már tegnap óta lassan. Lehet, hogy végső soron pont a Nissan a jó, és a többi nem (pl. McLaren).
McLaren-re volt setupom (még a tavalyi egyik Masters-es funról, amikor veled meg Alex-el csatáztam, nem tudom, emlékszel-e rá), s 2 kör után már jöttem egy nem túl acélos időt - viszont az kb. olyan gyors volt, mint amit Nissan-al tudtam jönni 30-35 perc bénázás után. (Még májusba vettem részt egy Nordschleife-s futamon, viszont ott is az rémlik, hogy a McLaren már az alap setuppal is pokoli módon tapadt az aszfalthoz, és nehéz volt megforogni vele kigyorsításkor.)
Még az, hogy hirtelen megjön az erő a Nissan-nál, nem is lenne gond - csak a gumifizika számomra totálisan rejtély olykor. Szóval ez a dolog, hogy elkezd csúszni, kormány keresztbe, majd hirtelen az egyik pillanatról a másikra úgy betapad a gumi, mintha nem is kapott volna oldalirányba terhelést...érdekes.
Most nyilvan nem baszakodas akart lenni a célom, szal ne értsétek félre.
Tudom, de azert az AC gumifizikaja is tud erdejes dolgokat produkálni. Nem mondanám azt, hogy rossz, mert azert vannak jo pillanatai, de olykor mintha teljesen maskepp viselkedne, mint kellene. (Valos versenyautonal nem igazan lattam meg olyat, hogy ellenkormanyzas közben nagyon hirtelen betapad a gumi, mintha nem is kapott volna oldalterhelest...na tegnap nem egyszer dobtam el emiatt.)
Ha jok az infóim, a Nissan-na is egy twin-turbo moci, V6-os moci dolgozik. McLarenbe V8 twin-turbo, a Nissan-nal 2.-ba is nehez kigyorsitani, McLarennel meg 1.-bol kigyorsitva sem csúszik meg az autó kigyorsitas alatt. Most vagy én vagyok hulye, vagy Kunos tolt el valamit, de piszkosul.
Azert az nagy kulonbseg, hogy esetleg egy-egy beallitasa nem felel meg valakinek vagy hogy eleve az engine (fizika, FFB, kormanyzas, gumi) erosen elavult:)
Kiprobaltam Spa-t, valoban szep meg latvanyos, a hangok meg mindig jok, de hosszu kihagyas es sok rF2/iR/AC utan ezt nagyon "szar" vezetni :) De 450-es kormannyal, megfelelo erossegu es effektezett FFB-vel, AI-val versneyezni jo, foleg a sok palya es a sokfele auto miatt. De ezzel a kormanyzassal es FFB-vel kezdeniuk kellene valamit, mert ez mar tizensok eves stilus...
Ha most ugy nem hasznalod, akkor talan erdemes varni a vasarlassal. Mindig van valami akcio, talan betoljak valami csomagba, ev vege fele talan lesz 50%-os, vagy egyszeruen akcios vRP vasarlas stb.
Ez attol is fugg, mennyi vRP-t vettel korabban, milyen csomagban, ilyen aron. A korabbi arakon ez a 549vRP ~4.3EUR volt, akciosan vett vRP-vel azt hiszem ~3.2EUR kornyekere jon ki. De szerintem 1-2 EUR plusz nem penz egy ilyen palyaert, foleg ha valaki kihasznalja.
Ha nincs még valamennyi vRP-d, akkor kb. igen, annyiba kerül. (Ha van kevesebb vRP-d, pl. 30, akkor azt még levonja, és a különbözetet kell kifizetni.)