Ezen gondolkodok már tegnap óta lassan. Lehet, hogy végső soron pont a Nissan a jó, és a többi nem (pl. McLaren).
McLaren-re volt setupom (még a tavalyi egyik Masters-es funról, amikor veled meg Alex-el csatáztam, nem tudom, emlékszel-e rá), s 2 kör után már jöttem egy nem túl acélos időt - viszont az kb. olyan gyors volt, mint amit Nissan-al tudtam jönni 30-35 perc bénázás után. (Még májusba vettem részt egy Nordschleife-s futamon, viszont ott is az rémlik, hogy a McLaren már az alap setuppal is pokoli módon tapadt az aszfalthoz, és nehéz volt megforogni vele kigyorsításkor.)
Még az, hogy hirtelen megjön az erő a Nissan-nál, nem is lenne gond - csak a gumifizika számomra totálisan rejtély olykor. Szóval ez a dolog, hogy elkezd csúszni, kormány keresztbe, majd hirtelen az egyik pillanatról a másikra úgy betapad a gumi, mintha nem is kapott volna oldalirányba terhelést...érdekes.