Ezt majd megjelenés után. Az hogy akciójeleneteket mutattak belõle egy dolog, de 100% hogy lesz benne sok platform, puzzle dolog. Megjegyzem már az elején a barlangban is volt, ha visszaemlékszel az elsõ videókra. Mondjuk, Legend és Underworld is tele volt akcióval.
A stílusra írtam...de a játékmenetet illetõen ugyanúgy lesznek platformrészek, nem annyira idegesítõek és bnák mint a régiekben, meg az akció miatt nem lesz végre lapos a cucc, embere válogatja nekem érdekesebb ez a Lara mint a régiek.
Én azért félek. Én végigjátszottam mindegyik részt... mindegyiket... és nekem bejött az a platformos dolog. Fõleg a korai részekben. (angel of darkness egy fos volt. Próbálták elvinni akciódúsabbá, nem sikerült)
Persze el lehet baszni, ha nagyon nem értõ kezek munkálkodnak rajta, de ha olyan Uncharted szerû cucc lesz, hogy fele ügyességi/fele harc, akkor nekem igencsak tetszeni fog.
Öszzehasonlítva mondom az az elsõ concept arttal ami megjelent róla. Itt jobban bejön, kissé vastagabbak a combjai, és van feneke. De ízlések és pofonok...
Ja Underworld nem volt vészes de nekem a többi nem tetszett, nem maga a játék lett szarabb hanem csak sok volt befásultam tõle hogy ugyanazt kapom 7-8 részen át.
Addig ütték a vasat amíg meleg volt. Sajnos ez a vas kihûlt már az 5. részre. Nem vették észre, és kikényszerítettek belõle még egy lapos hatodik részt. Az egyik cikkbõl ami Lara töténetével foglalkozott megjegyeztem egy ilyen okos kulcsmondatot, hogy Lara sikere abból adódott, hogy debütálásakor a vetélytársai egy izzadó szõke férfi és egy rohangáló kék sündisznó voltak, ezért is választották inkább a "formás" nõi idomokat (90-es években milyen formásak is voltak azok :D )
Anniversary is jó lett szerintem. Gyakorlatilag megkaptuk az elsõ részt modern köntösben. Én szerettem. Nekem egyedül az Angel of Darkness és a Legend nem tetszett.
Nekem a 4. A vége elég nagy wtf volt... ráadásul emlékszem, hogy dühös is voltam miatta :D
Nekem még az is maradandó, mennyir vártam a 6. részt... aztán mnnyire kínlódva játszottam végig. Haragszok rájuk, amiért olyan bénán hozták össze. Pedig már ott is próbálkoztak egy kissé darkosabb Larával.
Nekem állandóan lefagyott, sõt egy bizonyos résznél akkora bug volt, hogy nem tudtam továbbjutni. Így a játék hátralévõ részét már csak YouTube-on néztem meg. Hiába volt hozzá patch, még így is rengeteg hiba maradt a játékban, ami anno még nagyon ígéretesnek tûnt. 2003-hoz képest baromira szép grafikával. Így az a TR játék kimaradt az életembõl. Az újkoriak közül a Legend a kedvencem. Az kellõen szórakoztató és nem bugos! Remélem az új TR is hasonlóan jó lesz...
Már régen volt, mikor az AOD-ot játszottam, bár nekem nem fagyott le. Nagyon remélem, hogy ez az új játékkal nem lesz gond. Már nagyon várom, eddig minden részét végigjátszottam.:)
én elkezdtem játszani az AOD-nel, de kb a negyedénél abbahagytam olyan rossz volt :D nekem az újak közül a Legend, Anniversary és az Underworld is tetszett :)
Survival Edition: Mûvészeti kiskönyv, Brian Horton illusztrációival Részletesen kidolgozott, kétoldalas térkép a szigetrõl Vízálló "túlélõtáska" (kicsi) Letöltõkód a játék Soundtrack-jéhez Letöltõkód fegyvercsomaghoz
Collector’s Edition: A Collector’s Edition tartalmazni fogja a Survival Edition-ben foglaltakat, plusz egy Play Arts Kai 15 cm-es Lara Croft figurát, mindezt egy spéci fémdobozban.
Árak: Survival Edition: PC: 59,99 € (kb. 17.000 Ft); PS3, Xbox 360: 74,99 € (kb. 21.000 Ft) Collector’s Edition: PC: 89,99 € (kb. 26.000 Ft); PS3, Xbox 360: 99,99 € (Kb. 29.000 Ft)
Én beérem a Survival kiadással is! Artbook és Soundtrack jár hozzá és ez a lényeg. Csak borsos az ára, fõleg úgy, hogy ez csak egy Singleplayer játék lesz...
Hát még 18-at esetleg adtam volna érte de 20 fölött esélytelen! Majd ha akkor ha lesz olyan mint risen 2-nél hogy rajtukmaradt és 9900-ért szorták a rumoshordós verziót!
Max értesítést kértél, de nem rendelted elõ... És különbenis még csak a sima változat van ott, nincs még sem Survivor sem pedig Collectors Edition-ra elõjegyzési lehetõség.
" A hétvégén a Crystal Dynamics kérdezz-feleleket rendezett a Twitter-csatornáján, a fókuszban természetesen a Tomb Raider állt. Szóba került a fejlesztés folyamata, de ami a legfontosabb, a játék mechanikájáról is felreppent pár apró tudnivaló. A válaszokat Karl Stewart, a Tomb Raider márkafelelõse adta a tisztelt rajongóknak.
Az egyik legfontosabb kérdés az volt, hogy milyen hosszú lesz a játék. Karl szerint 12-15 órát sajtolhatunk ki belõle, attól függõen, hogy milyen stílusban játszunk. Lara tud úszni is, de nem ebben a játékban. Nem merülhetünk alá a hûvös habokban, így nem találkozunk majd vízalatti pályákkal. Kár. A készítõk beálltak a sorba: a modern játékok tömkelegében találkozunk regenerálódó életerõvel - ez alól a Tomb Raider sem lesz kivétel. Nem találunk a produktumban hagyományos egészségcsíkot, ha Lara lába alatt forró lesz a talaj, akkor a kép véres lesz, s fõhõsnõnk picsog majd, mint a szopós malac. Szóval tudni fogjuk, hogy mikor húzzuk meg magunkat, medkitre nem lesz szükség. A harcrendszer egyértelmûen jobban ígérkezik az Underworldben látottnál. Találunk majd rejtett poénokat a játékban, valamint a történet is kellõen fordulatosnak ígérkezik - a Crystal Dynamics szereti "csavarni" a dolgokat. A fejlesztõk megígérték, hogy december folyamán újabb információk landolnak a Tomb Raiderrõl. " -GK
Na akkor lemondok róla. Lehet megnéztem volna de így. Ez is a skyrimmel jött új vonalhoz tartozik felfogásban bár szerintem alul múlja majd sok szempontból látványra mennek és kész. Az biztos 2e forintál többet ilyenért. Marad a BG EE azért nem sajnálom majd a pénzt. Meg a secret world a funcomtól mint vételi szándék.
Ez a mai divat meg a fedezék rendszer.
Az uszást is hiányolom, mindig utálom ha nagy vizfelületek mellett nem lehet uszni.
Szerintem csak annyi hogy elsõre mindenki többet várt ettõl. Személy szerint én is zat gondoltam ez érdekes lesz. De nem errõl szól A látványról és a vérpistikrõl. Talán talán lesz egy jó sztorija de most már azzal is várok, majd mit ír a nép. De ez már így 2e forintos kategória nálam mind játék idõt tekintve, ebbe azért a skyrim nagyon jó ha sok minden másban nem is, pl így azért annyira nem sajnáltam a pénzt végül, de ezzel nem fogok kockáztatni.
Amúgy nem erõszak, tudom neked nem jön be de kevés manapság az olyan játék aminél nem regenerálódás van.
Amúgy az életcsík NAGYOBB baromság mint a regenerálódás... Mert a csík hogy lönek téged és vígan futsz tovább addig mig 1 mm életed is van ez messze van a valóságtól.
Az hogy mondjuk megütnek vagy leesel magasabb helyekrõl és kicsit megingsz az sokkal közelebb van a valósághoz, és kicsit pihenve magadhoz térsz. Mint sok játéknál a Stamina.
Szóval oks neked a régi életcsík tetszik meg sok más embernek, csakhogy az pont az általad visszasírt megoldás a "irreálisabb".
"Szerintem csak annyi hogy elsõre mindenki többet várt ettõl. Személy szerint én is zat gondoltam ez érdekes lesz. De nem errõl szól A látványról és a vérpistikrõl."
Csak kíváncsíságból, mert gyanakszom hogy beálltál simán a sorba rimánkodni.
Nem tartozol senkinek magyarázattal. De ki tudod fejteni 1-2 mondatban hogy mit vártál a Tomb Raider-tõl? És mit tudtál meg ami nem úgy alakult?
Valamint miért csak a látványról szól? Miért vérpistike? (vérpistike az nem a grafbuzi szinonímája amúgy)
Nos egy érdekes túlélõs játékot kihívással esetleg fejtörõkkel, ez lehet lesz errõl nem olvastam, semmiképpen sem egy olyat ahol jelzik hogy veszélyben vagyok ilyen idióta módon mint amit wedge leírt. Nyilván nem vagyok a kategória rajongója, rp játékokat meg a stratégiákat szeretem, ettõl függetlenül nem kell egy skyrimhoz hasonló felfogású játék ahol semmit nem kell gondolkodnom majd mert a gép megteszi helyettem. :) A regenerálodó életerõ sem az amit feltételeztem, különbözõ növényekre meg egyebekre gondoltam amit majd fel tudok használni. El kell ismernem, ilyen nagyon nagyon ritkán történik meg, kicsit beültem a hintába, nos ez nem az amit vártam a vidok meg az elözetesek alapján, olvastam most pár infot angolul, folytathatnám de úgy se érdekes :) Ez nekem 2e forintos attól függöen mit mondanak majd az ismerõsök akik kipróbálják. Szóval maradok a fallout new vegasnál :)
nem lehet úszni? akkor ez nem is Tomb Raider lesz.. csak a neve lesz az.. pff nem fogom megvenni elõször letöltöm és úgy nézem meg milyen..
Igazság szerint jó lenne tudni, hogy ez most egy full survival játék lesz vagy marad a TR stilus. Mert ha az elöbbi lesz akkor öngól a regenerálódás hirtelen nem is tudok olyan survival gamet amiben ilyen volt. Ha meg shooter lesz akkor teljesen mindegy mert ugy is henten van a hangsúly.
Nyilván ebben a véleményben már benne van egy jó adag tartás is a mai játékok szintjétõl, szinte csak csalódás van leszámítva pár címet mint a witcher 2 volt vagy a Secret world esetleg az SWTOR. Meg lehet emelett is csinálni jóra de az nem 10 órás játékidõ és etc. Tehát biztos ami biztos 10e-t nem adok érte. :)
Másrészt az alapvetõ gond hogy szerintem elõször nem figyelted meg pontosan hogy mirõl van szó. E3-on tavaly KIDERÜLT hogy egy Uncharted klónról van szó, kis sandbox beütéssel.
Valamint RTS meg RPG-ket ne hasonlítsd a Tomb Raider-hez, a Tomb Raider világ életében egy akció-kaland játék volt, puzzle rész vajmi kevés volt benne, annyi ebben is lesz. Szóval vagy nem játszottál Tomb Raider-ekkel, ezt nem tudom csak te tudhatod, vagy összekeverted valami más játékkal.
Ez Akció-kaland játék. Szóval a csalódottság ezúttal szerintem a félreértésekbõl adódott.
Valamint az hogy a játék neked mutogat dolgokat. RTS meg RPG-ben ilyen nincs...(1-2 kivétel)
Szóval NE....NE is várj soha, de soha mostani generációs játékoktól, fõleg akció-kaland játékoktól.
Megértelek ezekután hogy nem tetszik, de erre voltam íváncsi. Vagyis te errõl azt remélted hogy egy Portal 2 féle logikai gondolkodós játék lesz...hhááááttt...legutóbb talán az elõzõ generációban volt ilyen. Én ezért utánanézek elsõnek egy játéknak hogy kapásból milyen kategóriába sorolják, itt indul, majd ha nem ismerem a sorozatot, megvárom esetleg a legelsõ olyan videót, vagy egy olyan elõzetest, amiben megmutatkozik a játék.
Namármost mi volt E3-on? egy survival játék, egy menekülõs akciókaland, kicsit sandboxos, mászkálj az erdõben ágj le egy szarvast és zabáld meg. :D
Hát na ennyi...ez maga a jjáték.
Ha BÁRKI ezekután, de nem csak a TR, hanem ezekután más játéktól többet vár 2012-ben azon a stíluson bellül.
AZ NAÍV. Végletekig.
És ezt nem szánom sértésnek, hanem ahogy te mondod meg kell maradni a saját stílusodnál, az RTS mondjuk. És megértelek. Magyarul nem a játék okozott csalódást, mert olyan lesz amiennek bemutatták, hanem te hittél mást. Szép dolog de ez 2012-ben a játékiparban mikor kezd sok játék egymáshoz idomulni...ez nem hit kérdése. Vannak trendek, azokat követik. :)
"a Tomb Raider világ életében egy akció-kaland játék volt, puzzle rész vajmi kevés volt benne, annyi ebben is lesz. Szóval vagy nem játszottál Tomb Raider-ekkel, ezt nem tudom csak te tudhatod, vagy összekeverted valami más játékkal."
Ez survival lesz hizsen túl kell élned, de ne az a survival ami régen a resident evil 2 volt, hanem ami lett belõle a resident 6-ban az új generációs survival. Lényegében minden játék ilyen. Ha alapossan megnézzük.
De amugy a survival alatt azt értik hogy sok helyen menekülni kell, csapdák, életveszélyben vagy ilyenek. Meg talán hogy nem lesz aknavetõnk 20 robbanófejjel, hanem jobbára nomád íj+nyíl.
Igen amiket írtál, azok más stílusok, elbuzult minden játék, de vannak stílusok, amik õnnmagukat fenttartják, egy RPG hiába buzul el, ha rpg marad akkor az garantál sok játékidõt, meg a gyökereiben megalapozott stílusjegyeket.
RTS, rts-ben is gagyulhat egy rts ha stratégia marad még mindig kevésbé lesz emészthetetlen, minhogy egy horror játkból csinálnak akciójátékot.
Tomb Viszont stílusban ugyanez volt, csak itt feltunningolták kicsit mozgásügyileg, nem egy robotcsaj.
Képzeld játszottam az underworld-el :) És a puzzle részek tetszettek. Megvettem 2e-ért :) Arra nem sajnáltam. Most mindössze annyi a különbség arra gondoltam többet is ki lehet majd adni ezért mikor meghallottam mennyibe fog kerülni,meg az elsõ infokat húh ez biztos nagyon jó lesz. :) Annyi történt hogy nem fogom megvenni új formába ezt se. :) Ez ilyen egyszerû. Valamivel jobb lesz de leginkább a látványban meg persze más jelegû lesz nem egy mászkálos hanem inkáb egy tps akció játék :)
Háát az majd kiderül lesz e annyira jó :) Tudod a tendencia nem ez. És amit Wedge leírt az alapján ebbe még annyit se kell majd gondolkodni mint az underwoldbe ami kifejezetten tetszett. De ne legyen igazam :)
Miért wedge miket írt? azt hogy 15 órás és lesz regen? ebbõl a puzzle-kat nem lehet leszûrni. Hidd el tuti lesz puzzle benne, nem olyanok mint 20 évvel ezelõtt, hanem mint a mai játékokban. :)