Magyarok nem szoktak usa szerverre menni semelyik mmo-ba.Lehet pár igen de azokat sose találod ott meg. Aki Usa-ban él az nagy szerencsével talál csak Magyart tehát ebbõl hátrányban van az illetõ. Ha Eu-ban laksz akkor Eu szerverre menj.HUNters guild Villain és Igazság Ligája Hero oldalon.
Sziasztok! Gyorsbillentyûre 1-8 hogy tudok képességeket kitenni, illetve megváltoztatni mi hol legyen?
Sziasztok, pár hete már játszom a játékkal,csak egy gondom van: Megakadt a Combat Ratingem 38-39 között( ugrál a 2 között) ,de mióta 38 vagyok azóta van 4 új cuccom és még mindig 38..., nem az item level számít? Így sosem jutok el T2-re, valaki megmondaná mi a gond? Köszi
Helló! Két kérdést tennék fel: Az elsõ hogy van e magyar az Us szerveren? És a második hogy gothambe néha meg lehet találni batmant vele mit lehet cisnálni? Vagy jó valamire?
http://noob.hu/2012/01/13/scd.bmp' border='0'/>
HEro oldalon van magyar liga ahova csatlakozni lehet ? Tudom villain oldalon van :)
grafikai beállítás talán , probáld meg azt átálitani
valaki nem tudja mér?
Hello egy gyors kérdés az mér van hogy két karaktert csináltam és mind a kettõ a pályát alulról nézi . belépek és zuhanok egy nagy szürkeségbe felnézek és látom a pályát alulról.
"Yeah someone's gotta write one and .. I do have better things to do but anyway.
To start off, a mission pops into your journal once your toon reaches level 10. Oracle or Calculator will tell you to go chat with whichever origin mentor you'll have for this stuff (Will Magnus > all the rest) who will then give a brief summary of how this fits into your storyline. For instance the Meta mentor on villain side discusses the human genome improving upon itself or something. Makes this make sense for RP purposes. Well the important thing is they start you off with 6 plans that allow you to combine your exobits into exobytes and a power alpha that allows you to develop a power mod for your gear.
Plans are in essence recipes. You gain more from drops in every instance imaginable and of course, the harder the instance, the better the plan. There are also basic plans which you can purchase from the vendor next to the research and development machine in each wing. It's right next to your R&D mentor so pay attention when you're sent to talk to them (or they're next to the soder vendor in each wing in the Watchtower and down the ramp opposite the Pit in each wing in the Hall of Doom.) Certain other vendors sell plans as well, look around (especially vendors in instanced cities like Central City.)
Basic plan types:
Aggressive: Increases DPS stats
Support: Increases Support (Healer or Controller) stats
Fortified: Increases Tank stats
Vengeful: Combination plan for Tank and DPS stat increase
Tenacious: Combination plan for Support and DPS stat increase
Durable: Combination plan for Tank and Support stat increase
To craft or build that mod (modification/module/gem) you need exobits and materials. Exobits are gained from the multicolored collection node scattered around the cities (think like the yellow ? collection token.) Materials are gained by salvaging gear. BE CAREFUL! Salvaged gear will affect your Combat Rating so be certain you no longer gain any benefit from the item before salvaging. You may also need Equipment Interfaces, Soder Coler Enhancers, or other similar items purchasable from the vendor next to your R&D machine. These allow you to modify the item or gear.
Exobits:
Red - Aggressive
Blue - Fortified
Yellow - Support
Vengeful - Created with 4 aggressive and 4 fortified
Tenacious - Created with 4 aggressive and 4 support
Durable - Created with 4 fortified and 4 support
Super Speed - Used in plans from Central City vendor
Combining Exobits into Exobytes:
Follow that mission mentioned above in your journal. Once complete, you will gain several plans pertaining to each type of exobit (aside from super speed.) Collect them. Now when you visit the R&D machine, you will see a recipe to create exobytes. Follow the instructions.
How to Mod an Item:
[In this example, I will be creating a simple might mod for tier gear]
1. Research the plan for your intended mod. I am making a might mod which is a dps stat, so I'll be working with aggressive exobits. Obviously I will select the item called Plans: Agressive Exobyte (gained from my R&D mentor) and collect it. This allows me to use the R&D machine to combine the 8 exobits into my 1 exobyte.
2. Purchse the applicable stat mod plan from the vendor. In this case, since I'm working with tier gear, I purchased Plans: Might 1.
3. The recipe calls for 3 Aggressive Exobytes (so I will need 24 aggressive exobits,) Equipement Interface Type 1 (purchasable from the R&D vendor,) and 4 simple materials (gained from salvaged items.)
4. Be sure to craft your exoBYTES from your exoBITS using the R&D machine. Very simple process, much like having the correct amount of cash and tier marks to purchase gear.
5. Once all items are collected, use the R&D machine to craft your mod, same process as crafting your exobyte.
6. Now that the mod is in your inventory, simply select it and drag it to the item you want to modify. A diologue box will pop up for confirmation.
Salvaging Items:
Just like selling. Visit your R&D machine, tab to the Salvage tab and you will see all items available for salvage. Select and follow the process. Some items you will gain are vendor trash.
Important Notes:
[*] Be certain the item you salvaging is not something you still use, or your highest Combat Rating for that slot or you will lose the benefit of that rating.
[*] Tier and Raid gear have color coded sockets. Using the SAME color mod will give you an affinity (description is on the gear itself.) However you CAN use ANY color mod on that piece.
[*] Once the mod is socketed you cannot remove it. It will remain unless it is "overwritten" by another color mod.
[*] As you gain access to more gear, you will need to rebuild a mod for the new piece of gear. Your modified Tier 1 chest piece will not automatically modify your new Tier 2 chest piece. As of this writing, it is unknown if anything extra is gained from salvaging modified gear.
[*] Tier gear and PVP gear cannot be salvaged.
[*] So far it appears all items involved are tradeable so premium players lacking the funds due to cash cap can work with a friend to gain items to participate in crafting.
[*] Also at this time it appears only level 30 items can be salvaged. Level 24 epic was salvaged.
[*] Mods cannot be stacked, when you add a new mod to gear, it will "overwrite" the prior mod.
[*] Special thanks to Tesseract and Calixte for their patience and helpfulness in gathering information. Thanks also to Ashianna for the assist."
Mission grind? Ha neked az hogy küldetéseket csinálsz (nem ugyanazokat a daily questeket újra meg újra, hanem viszonylag változatos és szórakoztató küldetéseket sztorival) nem tetszik, akkor hagyd a themepark MMOkat, keress egy neked megfelelõ sandbox mmo-t.De a lényeg a lényeg szerintem azért nem értik mit beszélsz mert másra használod a grind szót mint az mmo játékosok többsége :)
Egyébként az R&D az a "craft rendszer", ami elsõ ránézésre a WAR féle talisman making + apothecary rendszerre hasonlít (socketinghez való dolgok és consumablek gyárthatók).
Engem lekötött lvl30-ig a játék. Nagyon élveztem, hogy eszembe juttatta a gyerekkori hõseimet meg minden, de engem a pve hosszútávon nem tud lekötni. Mondjuk elsõre a T1 Alertek is tetszettek. Gear hiányában nem láttam a T2 Alerteket és a Raideket. Pvp-ben meg olyan különbségek vannak a hõsök között ami számomra teljesen elveszi az egész értelmét. Nem éreztem, hogy mûködne az a bizonyos kõ-papír-olló rendszer.
Már egy ideje én sem játszok, de ettõl függetlenül nem rossz játék.
Beléd kötöttem? Bocsánat ha így érezted, nem volt semmi ilyen szándékom.
(gyere át a WOT topikba, ott híresen troll vagyok, itt igyekeztem kultúrált csevej szinten maradni).
Konkrétan pont az ölembe pottyanás a baj - mondjuk ha szeretnék kicsit variálni a felszerelésen (másfajta puska, mondjuk az egyik erre ad bónuszt a másik arra) egyszerûen nincs választék.
De ugyanigy a páncélzat is: nyomod a grindet, néha esik egy páncél rewardként. Megnézed, jobb mint a level 5 felrakod. Ha esik. Ha nem esik, nincs trader akihez odamehetnél hogy itt van 2000 pénz, nézzük milyen páncélok vannak. Pl nekem most PVEhez kell, lássuk mi van.
Nincs control hogy összerakhassam magamnak azt amit szeretnék. Lehet level 30 után van, ott már láttam hogy van választék, de addig vhogy tök lineáris ez a felszerelés része a játéknak.
"Egyébként ha már lvl 17nél meguntad akkor valóban ne erõltesd, bár nemértem hogy miért pont ott"
Én se értem. Valószinüleg eddig tudta kompenzálni az újdonság varázsa, a csillogó város meg a pozitívumok amit írtam ezt a lineáris karakterfejlesztést.
Kb 2 hete realizáltam hogy egyszer sem indítotam el a játékot.
---
A grinddel nincs bajom, most pl Fallen Earthet nyomom, nyilván mint MMO az is grinden alapul. Csak ott tudok értelmes egyéni célokat felállítani, nem csak az hogy mission-mission-mission. Nem mondom hogy jobb (mert pl grafikailag elég elmaradott) de megvan a szabadság benne ami itt végül hiányzott.
De ugyanígy, a world of tanksot pl 1.5 éve nyomom, pedig az is csak egy nagy grind (igaz, full PVP, de az más tészta). Szóval nem várom sehol se hogy ölembe pottyanjon a cucc.
---------
SWTOR: kb 20 percet voltam hajlandó vele játszani amikor Open béta volt. Design ott is ott van, de amikor megláttam a harcrendszert, na akkor ment is a levesbe. Pl ezért tetszett meg a DCU, mert itt elég akciódús a harc. Közvelen az SWTOR után vettem elõ :)
Mielõtt belém kötnél megint, nem biztos hogy lvl 17-nél hagytad abba, csak azt írtad hogy utána uncsi és ezért gondoltam.
Tisztában vagyok vele hogy mit írtál, de nemtudom mit vártál, hogy majd az öledbe pottyan minden egy csettintésre? :D ha "mission grind az egész" akkor az swtor mi? :D Egyébként ha már lvl 17nél meguntad akkor valóban ne erõltesd, bár nemértem hogy miért pont ott, igazán felhúzhattad volna 30-ig. De tényleg azért ezt elmesélhetnéd hogy mit vártál, mert kíváncsi vagyok. Még õsrégen játszottam L2-vel mid és low rate szervereken, na az azért izzasztóbb volt mint ez, nemtudom te mennyire vagy jártas az mmokban ezért is kérdezem.
Olvasd át kérlek mégegyszer: "Én sajnos beleuntam, mert nagyon mission grind az egész".
Ahogy te is írtad, a cucc szerzés gyakorlatilag egykaptafás küldetésekben a mark of triumphok megszerzése.
A kerete a játéknak nagyon tetszett, a képergényes filmbetétek jól meg vannak csinálva, nekem a város is tetszett (mondom ezt úgy hogy abszolút távol áll tõlem a batman meg superman meg pókember :), se babám se képregényem nincs egy darab se ), de el kell ismerni itt jó minõséget raktak le.
A tartalom azonban 17 szint után nekem uncsi, valahogy úgy tûnik mintha mindenki csak ugyanazt az utat járhatja csak be (T1 ruhaszett, T2 ruhaszett, T3 ruhaszett, T4 ruhaszett :) ), és a végén ott várnak a raidek, hogy gyûjthessek sok hero pontocskát ha végigfarmoltam mindent.
Ha vmi craftrendszert csinálnak, az legalább valami változatosságot hozhat be.
ui: nem kívánok senkinek se a lelkébe gázolni, nyilván különbözõek vagyunk, vkinek tetszik, nekem végül nem jött be pedig nagy reményekkel vágtam bele. Ettõl nem lesz senki se több, se kevesebb :D Akinek bejött annak örülök, isten ments hogy kritzáljak bárkit (meg lenézés, meg hülye vagy stb).
Hát jobb cuccaid csak úgy lesznek ha, PVE kezdetben duoval összegyûjtöd a mark of triumphokat azzal elég gyorsan megvan a T1-es ruha szett, utána már mehetsz is T2 alertekre stb, PVPnél meg legendssel a legegyszerûbb összeszedni az influence pontokat és közben kapod a mark of conquesteket is a T2 armorhoz, nem tudom mi ebben a nehéz :D Research and Development meg amolyan kovácsolós rendszer lesz, hogy extra pontokat rakhatsz a ruháidra, városban, alerteknél, raideknél lehet majd összeszedni.
Research and Development? Mi a szösz? Merre van vmi infó errõl?
Én sajnos beleuntam, mert nagyon mission grind az egész, még a felszerelésben se nagyon lehet variálni (amennyire én láttam) mert kb abból kell élni amit nagynéha lootol az ember vagy kap rewardként, illetve 1-2 dolog ami akad a merchantoknál.
Ma jön a 8-as Update, kíváncsi vagyok erre az új Research and Development rendszerre, bár én jobban örültem volna hard duonak vagy új alerteknek, vagy városrész vagy valami.
Hello mindenki! Az Us szerveren vannak magyarok?
igen
Az egész játékra jellemzõ, h. a mobok iszonyat gyorsan termelõdnek újra?
Itt mekkora a maximális szint ami elérhetõ? 18-as vagyok, de a max eddig a 30 volt amit láttam másoknál.
Isuka, Guta, Heretix hogy csak pár embert említsek a HUNters-bõl, de mindenki tud invelni nálunk, szóval ha meglátsz valakit a ligából csak írj rá.
Sziasztok! EUPC szerveren, villain oldalon már tudom, hogy vana HUNters liga, hero oldalon tudtok egy jó klánt? Illetve ingame, HUNters-bõl kit keressek ha csatlakozni szeretnék?
Mondjuk az, hogy US server?150 alatti latencyra ne is számíts és az nem ideális online játékra.
Sziasztok olyan problémám lenne hogy Eu serveren semmi baja a játéknak nem laggol meg semmit de ha átmegyek másik karival Us szervere mert ott játszanak ismerõsök ott viszont nagyon laggol mi lehet a probléma?
skill meg power pont reset hogy mûködik? bármikor resetelhetek 500 pénzért?
én nem nagyon vagyok otthona témában, de rákaptam a dologra. vki sztorizna arról hogy fejlõdött ki a dc universe, a marvel comics, kik a hõsei (jópárat ismerek persze), hogy fejlõdtek párhuzamosan, hogy jött most a mortal combat vs. dc universe, dc vs. marvel, street fighter vs. tekken stb.
már keresgéltem a neten, google és wikipédia, de errõl összefoglalót még angulol sem találtam.
illetve még érdekelne, hogy ez az új dc univerzumos képregénysorozat mikor indult, megjelent e magyarul is, és hogy leeht hozzájutni, elsõsörban netes megjelenés érdekelne...
hero karim van még csak, de fogok csinálni villaint is mindenképp, majd szólok :)
Végleges elvileg, melyik oldalon vagy (hero v villain)? Villain oldalon a HUNters league-ba betudlak venni, ha leírod a karid nevét.
sziasztok nem rég kezdtem el a játékot, eddig bejön, volt 500 sonys érmém, bár nem tudom honnan :), így most van prémium hozzáférésem, ez is idõleges mint a legendary vagy ez végleges?
valamint, eu-s pvp szerón keresnék magyar társaságot
Ha nem vagy controller akkor a vitalization nem a te statod, az csak neki kell.
Nahát, ez érdekes: gyakorlatilag 17. szinten még semmilyen cuccom nincs ami a vitalizationt növelné... konkrétan 4 (!!!), miközben minden más 70-1500 között van.
CSak a lootból szereltem fel a karaktert,m de ez furcsa hogy vitalizationos cuccokat nem dobnak nekem...
1. Csak a power regeneráció sebességét változtatja
2. Egyik sem. Ha jól tudom az hogy mekkorát gyógyítasz csak a képesség alap erejétõl és a restoration skilledtõl függ.
3. Összesen 15 power pontot oszthatsz el, de ez nem feltétlenül jelenti, hogy 15 képességre kell tenned. Tapasztald ki miket szeretnél használni és hogy milyen úton/skilleken keresztül jutsz el odáig. A maradék pontot érdemes Iconic powerekre pakolni. (A lvl22 feletti innate/passzív képességekre)
4. Az a Supercharge csíkja, vannak képességek amik bizonyos százaléknyi superchargeodba kerülnek. Ezeknél külön írja is a tooltip.
5. Igen, csak egyszer.
6. Igen 200 marketplaces creditért vehetsz egy olyan ticketet ami 10000 escrow pénz feloldását eredményezi. Érdemes a cuccok eladása elõtt javítani, kolát venni meg ilyesmik.
1. Amikor zsinórba zsebzek ellenfeleket, szalad fel egy szorzó a bal alsó sarokban. Ez most csak azt befolyásolja hogy milyen gyorsan töltõdik vissza a power (varázserõ)?
2. Az hogy mekkorát gyógyítok a csapattársakon, csak az adott powertõl és az én might képességemtõl függ, vagy valahogy szerepet játszik az a sebzés szorzó itt is?
3. Tényleg egyidõben csak 6 féle skillt használhatok? Mert ugye ennyi hely van a gyorsmenüben (+ cola + trinket). Még alig múltam level 14, de már több használható skillem lenne, fegyver is kimaxolva.. hova tegyem a sok pontot? :)
4. A hp (zöld) meg a power (kék) csik alatt van egy piros is, ami szép lassan kúszik fel. Az mi? XP? (bár volt olyan hogy sokáig maxon volt, szóval lehet nem az).
5. A boltosoknál vehetõ teleporterek meg city keyek (pl gotham city key) csak egyszer használhatóak? Consumable, gondolom igen.
6. Mi az az escrow? Jól értettem, hogy onnan csak igazi pénzt felhasználva tudom kivenni az oda felhalmozódott creditet? Mert akkor intenzívebben fogok költekezni, hiszen 1500 creditem lehet csak max, a többi meg úgy láttam megy az escrowba...
Halihó. Letöltöttem a honlapról a DCUO_setup-ot. Elindítom, bedobja a divx ablakot, hibát ír ki ezért azt nem telepíti tovább. Adobe simán felmegy. Utána bedobja kis ablakba a Launcher-t ahol ez a felirat fogad az alján: Unable to retrieve assets from the server. Please try in a few minutes. Akármikor próbálom nem sikerül. Muszáj a launcherrel telepíteni a játékot ? Ötlet ?
Pár napja a gép szórakozik a proximmal. Lehet hogy köze van hozzá ?
Hi! Már játszok egy ideje a dcvel de még mindig nem tudom eldönteni hogy melyik role lenne az elõnyösebb illetve hogy érdemes mind 2 ágról választani a powerokat vagy csak amire használni akarom én idáig csak támadást választottam most támogatást tesztelgetem de nem tudom eldönteni. Szerintetek controller vagy damage érdemesebb tolni? power: Light
Srácok, összeszedek egy csomó "szemetet", pl: Hive mind matrix, Servitor reassembly device, shredded warrant stb, amire csak annyir ir hogy adjam el 1-2 dollárért a boltba.
Ez tényleg csak erre jó, vagy van vmiféle crafting rendszer amiben ezeket fel lehet használni?
Én átmentem amikor kijött electricity, eddig pvpben 2 legendset és 1 arénát sikerült elveszíteni, bár még nem pvpztem sokat, kb 25-30 meccsbõl összesen.
Gadgets-esnek melyik ág kell? Controllernek és melyik dps-nek? Köszönöm elõre is
Nagyon sok a nub.Menj rá Leave-re nyugodtan ne idegeskedj miattuk.Én simán otthagyom õket ha látom,hogy értelmetlenek azt csesszék meg nem érdekel ki mit mond. Van jó group is azért ott meg happy minden! Sötét oldalt itt ölni kell hisz te vagy a Hero:)
jó azért a lightok védelmébe kelnék, hogy eléggé szar skillbarja volt annak a fickónak support vegyítve dpsel, másfelõl nagyon kombókat le láttam tõle, csak gondolom püfölte a billentyûzetet mint állat, én light dps vagyok és hidd el eléggé tudok vele darálni, de az is tény hogy ez a mocsadék healer iszonyat erõs és gondolkozok egy másodlagos kariban, hogy healert fogok csinálni, csak rohadtul nincs kedvem megint végig szenvedni, alertezni, legendsezni :/ másrészt pedig ma is sikeresen majdnem agyvérzést kaptam ettõl a sok agyhalott hero társamtól, legszívesebben átmennék a picsába villainba, egy kezemen megtudom számolni hogy a héten mennyi arena pvpt nyertem, csak ennyi a free2play átka sajnos.
PRO(hard/light-ok hullanak ám lol:))
használható ez az új light képesség mert nagyon dps/controller szaga van
Gyorsan megnéztem egy Fire karaktert és eszméletlen hasznos dolgai vannak. A 25%-os supercharge aoe knockdown meg heal különösen tetszetõs... nem is értem hogy lehet csak 25%-os. Viszont még mindig a controller role tetszene a leginkább. Szerintetek a mental vagy a light jobb controllernek?
Healernek sebzõ spellt kell használnia tankon, hogy semlegesítse a tank roleból kapott pluszokat, a controller meg kiosztott healt felezõ debuffot rak healerre ami nem elhanyagolható.
A kõ papír olló korántsem 1v1 dolog ebben a játékban! Healer pl csak azzal hogy üti a tankot van rá esély hogy sebezhetõbbé teszi. Tank alapból elég komoly ellenállást élvez troller debuffokkal szemben. Troller nem jut most eszembe mit csinál a healerrel mert késõ van.
Emellett ha a megfelelõ role-t ütöd elég komoly bónusz dmgre van esélyed. Ha az ellenfél tele van tank role-ban rohangászó emberekkel troller roleban gyorsabban meg fogsz halni mint dpsben.
A healer meg igenis ütni/lõni fog, mert muszáj neki, ha életben akarja tartani a bandát és az ellenfelek nem totál balfaszok a trollertõl kapott power nem elég, kell a kombókból jövõ regen is. Ha a healered a hagyományos mmorpg-kbõl megszokott healbot módon próbál kihealelni akkor rövid úton feküdni fogsz.
Movement powerek arra valók hogy kiegészítsék a buildedet, betömjék a jukakat. Általában ha van a powersetnek olyan skillje ami ugyanazt/hasonlót csinál akkor az jobb, de ha nincs, vagy éppen nem fér bele kivenni az adott buildben akkor hasznosak tudnak lenni.
A power interactionokkel az a gond, hogy controllernel ez azt jelenti stunban vagy lockban kell tartani az ellent amíg egy másik skillt használok rajtuk. Pvpben ez kb lehetetlen. Hiána kerül powerbe a breakout, pár pontért visszakapja azt másodpercek alatt.
Telekinesis ágon 3 skill van ami elméletileg másodpercekig lockol egy ellent. A telekinesis, a thought bubble és a mass levitation. Ebbõl az elsõt szoktam használni de single target mivolta miatt áttértem az illusion bladejeire. Ugyan úgy powert tölt vissza, viszont tömegekben jól jön a stun. A thought bubble is inkább csak pvere jó, mert azonnal kitörnek belõle az emberek. Így csak a def debuff miatt érdemes használni. A mass levitation meg olyan idõ és powerigényes, hogy szóra sem érdemes ha pvprõl van szó. Ha lenne egy minimális idõkorlát amíg nem lehet kijönni belõlük tökéletes lenne minden, legalább 1-2 sec, de így nem túl hatékony.
A kõ papír ollós téma sem zavarna, de a pvp nálam nem 1v1-rõl szól. HA talán esetleg van healer a csapatban, az healelni fog és nem tankokkal párbajozgatni. Így kb úgy néz ki a dolog, hogy jönnek a tankok és átgázolnak mindenen és mindenkin. :D Én meg mint lelkes mental controller töltöm a powert és remélem, hogy legalább egy healer lesz az ellenségnél. :p
Amúgya movement skilleket mennyire éri meg használni. Értem ez alatt az aoe stunokat és menekülõ skilleket. Lehet jobban megérnék mint a jelenlegi használhatatlan mental pajzsok. Bár most repkedek, de láttam super speednél van speed draining ami megint csak tölti a társak powerét míg az ellenséget lassítja.
A fegyver kombóknál annyi van hogy kb kõ papír olló. Lunge attackok és interruptok ellen block, block ellen block breaker, block breaker ellen interrupt.
Powereknél pedig fontosak a role-ból kapott bónuszok és power interactionok. Controllernél például nagyon fontos hogy mindig legyen fent a kicsi zöld villám. Defib és hasonló skillek csak akkor ha szükség van rájuk, különben feleslegesen felzabálod a saját powered és pont akkor nem fogsz tudni adni amikor kell. Egyébként pveben a tanknak és healernek, pvpben fõleg a healernek mindig legyen powerje. És persze debuffok. Pvpben healert elsõsorban, pveben defense debuff és ha szükséges (hard alertekben igazából csak gyenge tank esetén kell, raideken, fõleg fortressben már need) damage debuff.
CC immunitás: fontos tudni hogy ha egy powerrel vagy kombóval cczel valakit párszor akkor egy idõre immunissá válik, de csak arra a powerre/kombóra. Ha megfelelõen használod a fegyveredet és a powerjeidet akkor elérheted egy controllerrel hogy a célpont addig nyomogassa a breakoutot amíg el nem fogy a powerje.
Pvpben van még egy kõ papír olló, tank>troller>healer>tank.
Rendben akkor feladom, inkább kísérletezgetek tovább. :)
Szerintem nem használok szar loadoutokat, de majd próbálgatom még. Igaz nagyon kevésnek tartom a slotok számát. Lehet egy pár mental skillt lecserélek movementes skillre a túlélés érdekében.
Szar troller a legkönnyebb préda mindenkinek, beleértve a többi trollert, egy jó troller viszont kemény dió tud lenni.
A dps-ben maradra pedig három ok van, ezek gyakorisági sorrendben: 1) vérpisti 2) nem bízik a random healerben (ha nem dps roleban vagy akkor egy másik role elég komoly bónusz damaget tol ellened) 3) öl :)
Az a baj, hogy nem sok mindent értesz a játékból mégis leszarozol egy classt ami a legjobb controller igazából mert minden skilljének nagy range van, nem úgy mint a gadget ami medium range a hard light meg meleevel tud Pot-ot nyomni pl. Ha healer meg kinyír controllerként az meg...