Szerintem (!), a CDGalaxis nem merte bevállalni ezt a játékot. Igen, van benne multiplayer - a Whored Mode az voltaképp azt takarja, kooperatív minimum.
Hiába nyílt világ, ha nem tudsz benne mit csinálni (nem tudsz gyúrni, aminek hatása van pl, hogy csak 1-et mondjak, továbbá nincsenek harci stílusok, nincs kocsituning, nincs semmi, ami a San Andreasban volt, holott nem hiszem, hogy annyira elütne ettõl a nagyon "Komoly" sztoritól. Eladták a Graffal és az élõ város dumával a játékot, tartalom meg kimaradt belõle! Na hátha a következõ részben kijavítják a csorbát).
"interakcióba léphetsz a környezettel" GTA 4 semmiben sem különb ebben sem. Hogy tudsz ott interakcióba lépni a környezettel? Vagy lõsz vagy ütsz, gyalogosokkal nem tudsz beszélgetni, barátkozni, semmit (ergó semmi forradalmi). Õk csak sima tereptárgyak ott is, mint a többi sandboxban. Ha az élõ, lélegzõ azt jelenti, hogy scriptelt tereptárgyak végzik a dolgukat, akkor tényleg lélegzik. Nekem ez nem azt jelenti. (Egyébként ezen Witcher 2-nél is jókat röhögtem, mikor arra is ráaggatták az élõ lélegzõ dolgot. NPC végzik a napi scriptjüket és ennyi. Ennyit San Andreasban is élt a város. És hogy on legyek SAints Row 3-ban is él a város ennyire (esernyõ, rendõri igazoltatás stb.). Élõ lélegzõ, amikor reagálnak eseményekre, de nem csak a játékos által kialakítottakra, ilyen szintû valósághûségre meg még jópár 10 évet várni kell.)
Bruce és Jacob és ezzel kifújt a mellékküldik sora. Egy ekkora városban ez édes kevés. Megcsinálod ezeket utána mit csinálsz az "élõ, lélegzõ" városban? Autózol, mészárolsz, bunyozól, kész! Még csak autót se tudsz tuningolgatni, semmi activity nincs azon kívül, ismételgetheted max a drogfutárkodás, taxizás kombót, meg lövöd a galambokat.
Össze lehet hasonlítani San Andreas és GTA 4 mellékküldi mennyiségét és akkor látni fogod, hogy mi is a problémám. Hogy miért is mondom, hogy visszalépés és csalódás a GTA 4.
Sandbox-hoz meg annyit, hogy az is Sandbox, ha kirakják az embert egy tök üres füves mezõre, mégse élvezed annyira a szabadságot. Kell a tartalom, akárki, akármit mond!
Mondjuk abban ratgab-nak igaza van hogy az elõzõ GTA-khoz képest kevesebb a mellék küldi. Pl itt csak a rendõrségi maradt meg az emergency szekcióból. Sem taxis, mentõs, tûzoltós küldi nincs a játékban az elõzõ részekkel ellentétben. Pedig itt a kidolgozás, grafika miatt már sztem hangulatos lett volna beszállni egy tipikus sárga taxiba és pár utast fuvarozni a belvárosban. Bár azt hogy a város nem élõ, lélegzõ megcáfolnám. off vége.
Nekem a klasszikus lassuláson kívûl semmi gondom nincs a SR3-al.
A sandbox nem attól sandbox, mert mellékküldetések vannak benne. Hanem attól, hogy nyílt világban játszódik, azt, hogy épp mit csinálsz, nagyrészt magad választod meg, szabadidõs tevékenységek, egyéb tennivalók vannak a játékban a fõ történeti szálon kívül stb. Nincs benne minden milliméterre szkriptelve, az események nem futószalagon jönnek veled szemben. Interakcióba léphetsz a környezettel, az emberekkel. Ettõl lesz sandbox. Ergo, a GTA IV az.
Mellékküldetések márpedig vannak benne, hisz Bruce-nak az összes kocsilopós küldije például az, de Jacob is bõven ad teendõt.
Persze nem szeretni lehet a GTA IV-et, de az indokok nagy része, amit felhoztál, nem állja meg a helyét.
Alig bírok leszállni róla. Ma egy órán keresztül hülyültem az ellenséges bandákkal. Meg jókat lehet robbantgatni :)
Bár azért a fizika az néha kegyetlen. Ezt a lámpát a fél városon vittem magammal :DD
Azt hozzá kell tenni, hogy amint felhasználtad a hívást a rendõrség és/vagy a banda hírhedtség eltüntetésére, jó sokat kell várnod, míg újra hívhatod. Tehát, nem nagyon érdemes a '100 ember kinyírása és a megbocsátás' után újra összetûzésbe keveredni :)
GTA4-el az a baj, hogy sandbox akar lenni, de nincs benne sandbox játékokat jellemzõ mellékküldi, amellett meg szerintem dög unalom volt.
GTA4 utálatra meg: Mindenki isteníti, hogy milyen élõ a város (nem az), milyen jó a sztori (semmi eredetiség nincs benne, csupa kiszámítható klisé), milyen jó a vezetésélmény (én úgy érzem, hogy mintha jégen csúszkálnának alacsony sebességen is a jármûvek), hogy milyen jó a grafika (optimalizálatlan, élsimítás nulla). De ami a legjobban fáj az a mellékküldetések hiánya ( van 1-2, de ez az elõdökhöz képest édes kevés).
DLC-kre: Gay Tony már a témája miatt nem tudta belopni magát a szívembe (még virtuálisan se szeretem a meleg témát, természetesen senkit nem akarok megsérteni, akit érint.), Lost and Damned meg amennyire jónak ígérkezett (motorosság, rockerség Rulez!!!!) annyira szintén nem tudott lekötni, de határozottan jobb volt, mint a Gay.
Összességében én nagyon akartam szeretni a GTA 4-et tényleg, de egyszerûen nem megy. Az a játék nem etalon, nem különleges, csak egy sima jó iparosmunka és nincs benne a Rockstar szíve ellentétben az eddigi játékaikkal (San Andreassal bezárólag... RDR-rõl meg ugye konzol híján nem tudok nyilatkozni). Összefoglalva a csalódottság beszél belõlem GTA 4 kapcsán.
A telefonodban felhívatod a 'Banda megbocsátás" számot - ahogy a szaruk esetében is.
Emellett, ha egy Activity-t / Diversion-t elkezdesz, vagy egy a Third Streers Saints Row által uralt boltba, üzletbe, menedékhelyre belépsz, akkor megszûnik az üldözésed.
"DLC-ket (kiegészítõként eladva) meg nem nevezünk játéknak."
Nem értem ezt a nagy gta 4 utálatot. Azt meg pláne nem hogy az EFLC-t miért nem tekintjük játéknak? Teljesen különálló, új sztorik, karakterek, fegyverek, jármûvek, küldik stb. Azért mert ugyan abban a városban játszódik? Mert manapság a dlc = fegyver vagy ruha pakk, multis gémeknél pár új map, esetleg uram bocsájt egy-egy komplett csomag ami a kibõvíti a játék világát (Fallout, Mass Effect széria) De ez teljesen különálló.
Nem akarok vitát kirobbantani mert minden játéknak megvan a maga varázsa. De azért lehúzni egy játékot mert komoly háát... Amúgy meg azért hal meg a játék a felénél mert piszkosul monoton mint már írtam. Fantáziálatlanok a küldik.
Errõl még az jutott eszembe hogy a GTA 4-ben nagy hiba hogy csak zsarukkal tudsz úgymond csatázni mert a bandák, gengszterek háttérbe szorultak. Az SA-ban voltak jó kis banda háborúk amik folyamatosan zajlottak néha csak külsõ szemlélõ voltam. Mert ha két rivális csoport meglátta egymást akkor elkezdtek lõdözni egymásra káoszt teremtve az utcán. A GTA 4-ben pont ezt hiányolom mert csak akkor történik valami fight ha kiprovokálom. És 95%-ban csak zsarukkal lehet csatázni.
Hogy ne csak off legyek az SR3-ban ha elkezdek randalírozni jönnek folyamatosan a rossz fiúk. Viszont minél többet ölök annál több csillagot szerzek és 4-5 környékén rohadt nehéz lerázni mert ha kifutok a világból oda is követnek. Van valami taktika hogy ne a végtelenségig harcoljak ellenük? Egyáltalán ennek van értelme vagy csak rombolhatok kedvemre? XD
Most ezt nem értem miért írtad le hogy a gta 4 unalmas. Csak megemlítettem hogy a cikkíró olyan dolgokat említ meg amit már rég láthattunk más játékokban.
Az meg hogy a GTA 4 jobb-e vagy a Saints Row 3, azt már embere válogatja. Most egy huzamba játszok mindkét játékkal és az egyik ebben jó a másik abban. A SR3 teljesen irreális, komolytalan, és egy percre sem próbál komoly lenni. Többször mosolyra fakasztott pedig még alig gémeltem vele 5-6 órát. Mikor a szélvédõn át beugorva kirúgtam a hapsit a kamionból azon már felnevettem. Vagy mikor a karakter megfogja a zsarut és a kocsik elé hajítja az azért üt. :D A SR3 hatalmas ökörködõs játék. De viszont a GTA 4 pont ellenkezõje: komoly, részletes, és reális. Minden egyes milliméter aprólékosan kidolgozott. Azon lehet vitatkozni hogy az elõdökhöz vissza lépés e vagy sem de azért a GTA 4-ben is lehet hülyülni pl busszal szembeforgalomban. A küldetések viszont gagyik. Mikor már 30 küldivel a hátam mögött a játék még mindig oktató módban van az már kicsit idegesítõ. Az EFLC-bõl viszont kigyomlálták ezeket a "hülyének nézzük a játékost" küldiket, mert eléggé akció és élménydúsra sikeredett.
Tegnap a Tron (film)-es poénon/akcón is mosolyogtam (a Trail Blazing feloldása):
"In Saints Row: The Third, in addition to the returning style of Trail Blazing established in Saints Row 2, there is also a second form of the Activity where the player helps Kinzie Kensington hack by jumping into the Deckers' cyberspace and racing a Tron-style lightcycle (named the X-2 phantom) down a halfpipe while blowing up cyber tanks for extra time and avoiding firewalls that give time penalties.[2]"
Ez így van!Nagyon jó poénok vannak: Mikor kedvenc brutálméretû sakkozónk összeakad az elsõ belõle származó utóddal, akkor is lezajlik egy érdekes beszélgetés:
"Apááámmm (frankeinsteinesen)" "Nem vagyok az apád, te egy szörnyeteg vagy" És közben megy nagyban a birkózás. Ez nem vicces ugyan, de még erre is ügyeltek a készítõk (adja magát egy ilyen beszélgetés).
Nagydarab segítõnk kiszabadításakor meztelenül szaladgál, hogy nehogy elmeneküljön ellenfele (pedig Pierce fel is ajánl neki egy függönyt, hogy eltakarja magát!)
Másik nagy, amikor a Dekker világban elõször budivá válik fõhösünk, majd guminõvé... (trailerben láttam, de jót röhögtem rajta!)
Azért a Burt "Fuckin" Raynolds se rossz (ez azért vicces számomra, mert ha nem lövik le ezt a poént az egyik trailerben, tuti ugyanez szakadt volna fel belõlem, amikor azt a questet csinálom. )
Imént Amiga kollégával próbálgattuk a coopot. Elölrõl kezdtük a játékot és kb. 4x játszottuk újra az elsõ bevezetõ küldetést. Más játék esetében már halálra untam volna ezt a részt, de azt kell mondjam, hogy újra és újra baromi jól szórakoztam és minden esetben lenyûgözött az akció intenzitása.
Nekem, akkor is a Shhhh! Don'T Wake the bitches a kedvencem.
Tegnap este mosolyra fakasztott a SR3-ban valami - amire eddig egyetlen GTA-ban sem volt példa: egy fotózkodást követõen, nem mentem el azonnal onnan, hanem a telefonban buheráltam, és amikor visszaléptem a játékba, ezt a mondatot hallottam a karakteremet körülrajongó Saints Row-rajongók egyikétõl: "Let me smell you, please, let me smell you!"
Hát, én nagy GTA-fan vagyok, de való igaz, a GTA IV-et nem játszottam végig. Igazából halálra bosszantott a mobiltelefon nehézkes kezelhetõsége, és az is, ahogy a játék egy elég erõs konfigon elhasalt. Én is untam a GTA IV-et.
Ellenben a Saints Row 3 valami eszméletlenül jól sikerült játék lett.
A Saints Row 2-vel azért nem voltam megelégedve, mert az még a GTA IV-nél is rosszabbul volt optimalizálva, az autók fizikája röhejes volt és nem lehetett az irányításukra külön gombokat definiálni. De még így is bele tudtam tenni 30 órát, annyira jó volt maga a játék. De igazság szerint ennyit beletettem a GTA IV-be is.
Viszont a The Third most elõállt azzal a buggal, hogy minden co-op küldetés teljesítése után kifagy nálam, és ezt egyelõre csak azzal tudom magyarázni, hogy a co-op partnernek nem voltak meg azok a DLC-k, amik nekem... Vagy más ötlet?
Most nem akarom újrakezdeni ezt a parttalan vitát, amit itt és más fórumtopikokban már milliószor lefolytattunk, de az általad említett feature-ön kívül (meg talán a grafikán kívûl, de ez is csak mások véleménye) a GTA 4 mindenképp elhasal a szememben bármelyik Saints Row-val szemben, legfõképpen játékmenetben és szórakoztatásban.
GTA 4 unalmas és az elõzõ zseniális részhez a San Andreashoz képest egy kiherélt lineáris történet lett(alig van mellékquest, ami bármely sandbox szerves része kéne, hogy legyen. Darts, ivázszat és a hozzájuk hasonló minijátékok meg önmagukban baromi kevésnek bizonyulnak.)
Az meg, hogy elõvesznek-e esernyõt az npc-k vagy sem, meg a lõtéri kutyát nem érdekli, semmit nem ad a játékélményhez (én pl. eddig ezt az egyik általad említett játékban se vettem észre, annyira jelentéktelen dolog).
Hát ez lol komolyan. A cikkíró hol él? A GTA 4 már rég elõtte ezt, sõt tovább megyek már a mafia 1-ben is esernyõvel mászkáltak az utcán mikor esett. Jó igaz ott nem dinamikus idõjárás volt de azért a GTA 4 után ezt így kiemelni vicc.
Amúgy ha már itt járok, kérdés: A napszak mitõl függ? Mert vagy órákat játszottam de egész végig este volt. De mikor elõzõleg mentettem még nappal volt és mikor betöltöttem este. Akkor hogy is van ez?
tipikus intelligens hozzászólás egy intelligens embertõl. (protip: ez szarkazmus volt) de nem baj, szard csak tele a topicokat, hát ha szemet fog szúrni egyszer egy kedves modnak, aztán megjutalmaznak munkásságodért
#1005: na ez meg a másik... de még ha nem is, akkor sem veszít sokat - gamestar pl addig ért valamit, amíg PC Zed-nek hívták, és... nos, PC Zed volt, az akkori remek cikkírókkal... aztán egyesült PC-X-el, és lett a gamestar, ami... bhahaha.
hát engem se a grafika zavar,hanem az,hogy már olyan fos a gépem,hogy még minimumon is játszhatatlan.Végig vinném én lowon is,csak úgy sem mûködik rendesen xD
Engem nem izgat, én azzal fõzök, amim van - és nem szórakozom kevésbé, mint az, aki 'max' árnyékokkal játszhat.
ratgab: nem tudod, kapható még a játék az általad vett módon? A 'csúnya' verzióhoz még mindig nem látok sehol Patch-et, a honosításhoz pedig mindenképp az aktuálisan legfrissebb verziót szeretném használni.
fearfan: Még egyszer hangsúlyozom: csak az árnyékok vannak levéve. Semmi más.
ratgab: én is szemmel mérek, nem gerjedek a FRAPS-re. Csak videófelvételre használom, amúgy meg nem izgat az FPS szám a sarokban, mint mondjuk Tirexit.
na az a baj,hogy nvidián meg maxon megy xD amúgy maxon is meg lowon is ugyanúgy vacakul fut,mert kb mind2 esetben ilyen 20-25 FPS között ingadozik eléggé láthatóan és irritálóan zavaró. 1280-as felbontás mellett persze.Viszont az új driverrel meg rosszabb volt,mert ott még dacára még belassulások is voltak az említett okok mellett :( 11.6-os driverrel meg jobban muzsikál a játék,mint a frissel.
Kár, hogy nincs gyors netem, mert akkor pikk-pakk feltöltenék egy videót, ami eléggé jól prezentálja, hogy az általunk használt driver és beállítások kombinációja igenis mûködik.
Fontos megemlíteni: nem 60+ FPS-sel száguld a játék [megrögzött FPS-számokra gerjedõknek ajánlott több százezer Forintnyi beruházást eszközölni ilyesmihez], és szakavatott, vagy szúrós szemû megfigyelõ észreveheti, hogy nem olyan 'folyékony' a mozgás vezetés közben stb., de cserébe bõven - számomra - játszható értékeken tanyázhat az érték: 20-25 FPS.
Nálam is ez a driverkombináció (q6600 van nekem is, mint Ramy-nek, mondjuk van hozzá egy 5770-es ati-m, jah és csak 3 gb ddr2) a nyerõ, de ezt már többször leírtam én is.
És nálam sem esik le az fps fél óra után sem.
Többiek: Ha fél óra után gond a legbiztosabb újrarakni a win-t, vagy letakarítani az uninstallált driver maradványokat a géprõl (én a Rage-nél szarakodtam velük és a 3. driver után már eléggé össze tud keveredni a driver és a megjelenítés is!)
nálam annyi a különbség, hogy q6600-as a procim, 64bites a win7 és 1024-ben játszom :) itt is ugyanúgy megvan ez, hogy a max. fél óra után leesik 12 fps-re(!)
E8400 / 4GB RAM / HD 4850 512 MB / Windows 7 Ultimate 32 bit / Catalyst 11.11 + CAP 2 / 27" (1920*1080/60 Hz)
A játékban le kellett vennem a felbontást, és az árnyékok részletességét, minden mást egész nyugodtan kimaxolhattam, és a játék tökéletesen fut, órákon át.
Nekem is vagy 10-15 perc után leesik 15-20fps-re. Nincs még megoldás a cég is valami jó ati driverre vár mert szerintük nem az õ hibájuk. A fórumokon is egy csomó embernek a töke ki van már hogy még mindig nem lehet normálisan játszani vele, reméljük igyekszik az ati mert a mostani driver szart se ért.
hello! Van olyan,akinek még mindig játszhatatlan AMD-s vga-val?És ha igen,akkor nektek mi volt a megoldás?Már próbáltam mindent bevetni driverek sokasága,(az újjal csak rosszabb lett) patch,de egyik sem jelentett megoldást.Vagy szar a gépem hozzá még minimumon is,mert ott is kb lemegy 25-20 fps-ig és elég idegesítõen ingadozik,szemmel látható. A választ elõre is köszönöm! gépem:hd4850 1gb,4gb ram,3,8ghz dual core cpu
Nem mod-ot mondtam, a trainerekben ilyen funkció nincs.
Olyan cucc még nincs amivel a visszaszámlálókat lehet megbuherálni, hogy több idõ legyen egy-egy feladatra?
"Annyi jó játék, olyan kevés idõ." - Bizony, ez valóban így van. A gépemen több mint 30 játék van fenn, és ebbõl csak 5-öt játszottam teljesen végig [a Prince of Persia sorozat], a nagy részük valahol abba lett hagyva.
Amit mindenképp végigjátszok a következõ hetekben az a Driver 5, és a Saints Row 3, és harmadik alkalommal a Borderlands, a fordítás tesztelése miatt, a kiadás elõtt.
Én mostanában bevallom töredelmesen nem sokat játszottam a játékkal. Gyakorlatilag az õszi/téli dömpingben azt se tudom mivel játszam: LA. Noire, Pes 2012, Skyrim, Batman Arkham city, Saints Row the third, AC Revelations (jelenleg ez a sláger... újdonság varázsa), stb.
"SRTT Update Today Breaks Mods December 12th, 2011
This new update is not specifically targeted at mods, or is anything malicious on Volition’s part. The reason that some mods are breaking is simply because the modded asm files need to be updated with a new index taking the new patched files into account. Known mods that are affected by this are the mission replay, customize all vehicles, wardrobe color changer, delete reward vehicles, and clip editor. There may be more.
We’ll be working to get everything updated soon. In the meantime you can still play the game by removing all mods with the following extensions from your sr3 install folder: *.lua, *.xtbl, *.str2_pc, *.asm_pc."
Köszi a listát, nekem is most szedte le a steam. Van kedved valamikor co-opozni? Hiányzik még az a 3 co-op achievement... Esetleg írd meg privátba, mi a steam-neved és akkor valamikor tolhatjuk.