• New Feature: Target can now be set directly from within the holomap. • Added winner of video competition onto in-game advertising sign. • Improved behaviour of acceleration/deceleration controls when crossing zero speed boundary. • Improved text-readability of distance and destination texts at target elements. • Improved performance and responsiveness of UI. • Improved accuracy of mouse click/pick detection. • Fixed memory leak in upkeep missions causing large savegames and long game shutdown times. • Fixed player falling through floor of ship if walking around while in super-highway. • Fixed broken player movement after certain multi-stage conversations. • Fixed mouse cursor being stuck hidden and confined when loading a savegame while on a platform. • Fixed police not picking up all dropped illegal containers from player when scanned. • Fixed engineer repairing hull too slowly if there are no other damaged elements. • Fixed shipyards potentially starting to build when something is docking/undocking. • Fixed ships/stations still shooting at objects when they shouldn't in certain cases. • Fixed some cases where small ships and drones were dragged by capital ships instead of flying to the correct destination. • Fixed combat drones not using evade manoeuvers in several cases. • Fixed missing weapons in playership encyclopedia entry. • Fixed several issues with crafting mission. • Fixed several issues with text and localisations. • Fixed several more causes of crashes. • Several small performance and memory optimisations.
Hogy jókedvetek legyen:
https://www.youtube.com/watch?v=Gf31MzNgnNk
OSX és a LINUX verziót faragták utoljára, igaz azt is 23 napja, viszont ma van valami mozgás: link
Félúton lehet a krematórium felé. Most hívtak hozzá manikűröst.:
X Rebirth TEXT UPDATE Opportunity - any language
Hey, guys and gals.
We are coming up with a new patch for XR and I thought I would take the opportunity to try and sneak in a few text updates. The deadline for me making text changes is the 9th June, so it can't be anything too big or too fancy (rules are below), but if you find anything you think I should know about (and that follow the rules of this engagement), please feel free to post it up here.
Rules of Engagement
I cannot make changes to voice lines - If you notice that there is an error in a subtitle but the voice itself is fine, then that is okay, but if there is an error in the voice line, I am afraid we are all going to have to learn to live with it, this time. I cannot make changes to voice lines - just want to make this particular point crystal clear. The easiest changes for me to make will be for things like menus (objects that show as $ObjectName$ instead of the name of an object, or similar) and missions, so you may want to keep an eye out there. Any typos and minor edits anywhere (in text, not voice) are okay to let me know of. I will take on all the feedback posted here on a case-by-case basis anyway. The thread is being policed for any... 'inappropriate' suggestions made Wink
Right, now... knock yourselves out Wink
Thanks, SoT
Most, vagy elhamvasztották, vagy lefagyasztották, két hónapja volt az utolsó beöntés, legalább szólhattak volna, hogy game over, de lehet az ego is beadta a kulcsot.
"Igaz, igaz Vánnyadt Vánnyadtovics Vinyov... Akárcsak magam mondtam volna!"
Olyan érzésem van, mintha a Ribörsz halálos ágya mellett állnánk néma csendben! (Némelyek a folyosón dohányoznak és adomázgatnak) Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2015.05.24. 07:13:42
Ez teljesen ízlés dolga. Az X3R inkább a kereskedésre, birodalom építésre fókuszál míg a TC a harcra. Persze azért ennél árnyaltabb a dolog, mert pl. az X3R + XTM mod + harci szkriptekkel már jó kis háborúkat lehetett vívni. Valamint ahogy az előttem szóló is írta a TC, de főleg az AP egy feltuningolt X3, amibe már sok mindent beleraktak amit az X3R-nál csak szkriptekkel lehetett megoldani.
Mindegyiket érdemes játszani, de nyilván a TC meg az AP egy feltuningolt R, a Rebirth meg teljesen új koncepció és nagyon sok mindenben különbözik az előző háromtól.
Érdekelne hogy a három game közül,(Rebirth,AP,TC) melyiket érdemesebb tolni? Gondolom egyik sem hasonlít a Reunionra,de mégis melyik lenne az? És a scriptek.. Ugye azokból is egy jó pár nélkülözhetetlen..
Aki szereti a küldetés központú játékmenetet,annak ajánlom a missionsoftware kis kieget,esetleg még a buttermissiont. Nem kell végre végigpásztázni az egész állomást,hanem kilistázza az adott zónában lévő küldiket. Az utóbbi meg rengeteg harci küldit ad könnyűtől a brutálisan nehézig.
Én is hasonlókat tapasztaltam. Főleg amikor ráutaztam a légypetés hadműveletre és megkértem egy hajót, hogy: Ugyan kapargassa már ki nekem a gesztenyét, akkor kifejezetten zónán kívül volt hajlandó kotorászni. De az nyilván egyedi eset a nividium miatt. Ugyanakkor emlékszem még arra, amikor vért izzadtam a hidrogén, ion, plazma vájárokkal, mert nem voltak képesek normálisan működni, ha kitévedtek a zónából. Valami összefüggés lehet...
Nálam bányásznak, és a kalózok, Xenonok nem járnak az "üres térbe", ritkán illetve nem szoktam védelmi hajókat hozzárendelni az ilyen helyeken levő gyárakhoz. Mindkét gyár DeVries-ben, Magma Pool és Darned Hot Air között van
Nálam is hihetetlenül belassul a játék egy idő után, valamit nagyon el...tak rajta. A probléma az üres zónákkal a következő.Látszólag jó megoldás, de bányászállomást ne rakjunk oda, mert ott nem fog bányászni semmi. Tehát Empty Space nevű helyeken semmit nem csinálnak.Az egyik ilyenem asszem valahol a Teladi-Omicron kapu közelében van.Tele van sziklával, kitűnő hely, gondoltam.Na ebben az üres szektorban semelyik hajó nem bányászik, csak a "neves", Empty Space-től eltérőekben.Ez csak azért gáz, mert így tovább tart, ráadásul meg is támad(hat)ják őket. Másmilyen állomást simán lehet rakni, azzal nincs gond.
Keress egy "Mechanic"-ot, - configure cockpit, van négy fajta, csak úgy tudod megváltoztatni ha leszállsz és odamész hozzá, a hajódban ülve nem megy a trade. #3728
A kicsikkel egy baj van, nem jumpolnak lassabban érik el a célt, (nálam legalábbis) gyakran mártírként végzik egy kóbor kalóz, xenon jóvoltából.
Az utóbbi időben ha belépek a játékba, fél percen belül leesik az fps 5-10 körülire, úgy kezdek mindig, hogy hátramegyek megnézem a legénységet és vissza, utána jól megy, nincs diavetítés. Nem tudom ez egyedi, másnál is jelentkezik, esetleg mod miatt lehet ?
Az építkezés is szövevényes még mindig, alkalmanként úgy lelassulnak a kőművesek, direkt teszteltem újratöltéssel ua. a modult röpke 20 perc eltéréssel építette fel a szentem, szerintem a játék motorja néha nem úgy zümmög ahogy kellene. A teherhajók dokkolásaitól is párszor feláll a szőr a hátamon, több mint 360° fordulnak (?????) a trade port előtt.
Találtam egy (számomra) újdonságot, az üres zónákat át lehet nevezni kedvünk szerint, feltéve ha van ott egy gyárunk, onnantól a mi fennhatóságunkét jelzi a térkép. A meglevő zónákat nem lehet átkeresztelni.
Hogy mennyire viszi a gazdaságot, azt nem tudom, utoljára március 22-én játszottam vele és megálltam 2122 óra játékidőnél... Nálam betelt,.nem a pohár, hanem a galaxis.A játék összes űrállomását megépítettem, van olyan, amiből többet is. Emlékszem, még próbálgattam azt a két brutál hajót...valami Bloodhound meg Bulldog, de mióta elrontották a hajók követését, magyarán nem mászik rám 1 km-re, gyakorlatilag olyan szar lett az egész, szorri de nem tudom máshogy mondani.Erre mondta az Ego, hogy ez a "Capital ship movement fix". Inkább ne fixelték volna, jó vót' az úgy régen! Mostanában városokat meg "dándzsönt" építek :)
Én rendszeresen használ(tam) a kicsiket is.Egyrészt, mert ingyé' volt, másrészt fogyott az anyag, harmadrészt pedig sok kicsi, sokra megy, elegem volt egy idő után, hogy a nagy bányászaimat leszedték, így inkább sok kicsit adtam egy gyárnak.
Sok szarra persze nem jók, tehát max akkor védik a Skunk-ot, ha rád lőnek, addig semmi.No meg kell is 10-20 darab, hogy ne legyen nagy a veszteség.Díszítésnek is jók, nem kell rá legénység, jól használhatók az állomások közti fuvarra, stb. Én az összes kishajó gyárat megépítettem, főleg olyan helyekre, ahol nem tudtam venni.
Ha közben olvasgattál, akkor mindent tudsz! Imre megnyugtatott mindenkit, hogy tulajdonképp nem is lett sokkal nehezebb a foglalás! Érdekes küldetéseket lehet találni, például a helyi kisebbségektől származót!!! Trallala-trallala, csupa apróság. Részemről újabb hullámvölgy. 3.50-óta, csak a stabilitással volt gond, de úgy néz ki megoldották. 4.0 Karácsonyra! (Mielőtt valaki tényként kezelné. Csak tipp!)
Életem legostobább döntésébe futottam bele. Elvállaltam, hogy építek magamnak egy kishajógyárat. (Minek? Sosem használok kishajót semmire. Ha véletlenül kiugrasztom, akkor gyorsan odaadom valamelyik gyárnak...)
Szívesen, várhatóan frissítem a könyvet hamarosan csak ahhoz újra bele kéne vágnom a játékba. Tényleg érdemes lenne banner-be kirakni ide linkeket, csak én nem tudom hogyan kell, asszem csak Tomonor teheti meg.
Hm, milyen játék ez? De "tökrejó" grafikája van! Viccet félretéve, sokat változott?Olvasgatom és követem az itteni fejleményeket, elképzelhető, hogy folytatom egy kicsit, aztán majd megint írogatok ide. Nőtt már a galaxis vagy még mindig ilyen kicsi?Láttam, hogy az utóbbi időben sokat frissítettek.Kérdezem a két másik veterán Úrtól (Imre és István) : mit rontottak el? Haha, nem az a kérdés egyből, hogy mi javult, hanem mi lett rosszabb, ami eddig jó volt? :) Gonosz vagyok? Nem, csak tapasztalt.
minden elismerésem Kisvikunak:-) a kézikönyvért és kösz a tippeket..belevágok, jó látni pár ismerős nevet még a reunionos időkből...
biztos van ott egy állomás vagy nagyobb hajó, menj közel hozzá majd elvégzik helyetted a feladatot
egyébként meg vállalj küldetéseket, meg vásárold össze a junk kereskedőktől a scrap metalt, minden 1000 után tudsz craftolni metal alloyt amit el tudsz adni fél millaért
ok, 1-2 kezdő tipp merre induljak? hogy mi a legfontosabb, esetleg link, ahol van leírás?
kösz, B.
Az x játékokban az a szép, hogy semmit nem kell elkapkodni. Foglalkozz kicsit más területekkel, hogy fejleszteni tudd a Borzot. Egy kis tőke gyarapítás jót szokott tenni neki!
Sziasztok,
Egy kis segítség kellene: a játék elején tartok, a plot-ot tolom éppen végig, épp csak ismerkedek a game-el... A hijacked freighter résznél tartok, ahol a Fervid Corona? rendszerben annál a résznél tartok, ahol egy elrabolt szállítóhajót kell visszaszerezni. Egy kapuból folyamatosan ugranak Reiver-ek akiket le kellene szednem...de pillanatok alatt szétkapják a gépem. Van valami ötlet, hogyan lehet ezen a részen túljutni? Egy pajzsot sikerült vennem az előző részben, de az nem sokat segít, célzó rendszer semmi, a hajó is lassú szerintem....
Igéretes mod, újrakezdésnél, új játékosoknak nagyon hasznos, ha van egy szabad hajónk, felfedezi helyettünk az univerzumot, a gyáraknál felvesz egy trade ügynököt is. Exploration Software
Biztos gyúrnak a négypontnullára, készülnek valami nagy újítással megint.
Kicsit belemerültem a skillezésbe, ha becsületesen akarjuk a legénységünket, specialistáinkat, taníttatni, akkor mi előbb fogunk megöregedni mint az alkalmazottaink művelté válni (ez pár száz hajó, egy tucat gyár személyzetének függvényében értendő). A folyamat hosszadalmas és szerencse is kell hozzá, először a craft-okhoz össze kell gyűjteni vagy megvenni a hozzávalókat, utána beszélgetni egy npc-vel, ami néha nem sikerül, már egy craftal kevesebb és a reputáció is esik. Sikeres dumaparti után jobb esetben választhatunk skill-t, kapunk egy virtual seminar képesítést (nyolc féle van) amit odaadhatunk egy szerencsétlen klónnak, egy csillag eggyel növeli az adott képességet egy főnél. Ha most ezt a folyamatot megszorozzuk a több száz fős legénységgel, akkor Viku kb 2000 órás játékideje a skillek megszerzéséhez sem lenne elég. A legénységnél a vastag fehérrel jelzett első három sor számít, a mérnöknél csak a legelső. Mint sok minden másra erre is orvosság az xml szerkeztés: Itt találhatóak <invertory>virtualseminar....</invertory> az amount utáni számot átírjuk tetszés szerint (ha nincs ilyen bejegyzés, akkor létre kell hozni).
Már két hete semmi mozgolódás a Zegónál. Lehet, hogy kész van a játék?
Targoncára gondolsz? (cargolifter). A REI-Tituszokban (Devrí-i kisebbség) nem ritka a 60-70 darab...
Viszont ha kint hegesztenek a drónok mikor elfoglalod a hajót,akkor foglalás után behívja mindegyiket hogy átállítsa,és olyankor nem a drónkivetőt hasznélják,hanem ahol a rakodók közlekednek. A pmc-vel kibékültem,mivel kell mindegyik hajógyár,mivel meguntam a sorbanállást. Amúgy az áruszállító pilóták is kaptak harci kiképzést?Múltkor olyan titurelt foglaltam,amelynek volt 25 áruszállítója(ilyet sem találtam még) és a védelme jóval magasabb volt mint máskor.
Akkor marad a szófogadás. Ha nagyüzemben foglalod a hajókat, akkor egyszer csak kevesek lesznek a zöldfülűek és "ÓNÓ..." lesz a vége. Ezzel elérkeztünk a következő problémához. Van hogy utoljára fog hozzá a drónpad javításához... Ó, és a javításnál is játszik az IS-OOS! (Szégyellősek lettek!) Ezt hogy sikerült elintézni?
Megkedveltem e csészealjat, amíg mérges csak hátulról szabad megközelíteni, elöl hat PlasmaJet/LR ellen nem sok esély van (sztm egy közepesen erős katonai hajót simán porrá éget), hátul csak hat HIT/MA löveg van. A Teladi kalózok kedvelt hajója, raktere akkora mint egy Leptonnak de univerzális, hajtómű 12 db van, az elől levő hat kis kályhacső is számít. Utoljára szerkesztette: dimre, 2015.04.12. 01:56:19
Pedig azért vannak, hogy gyorsabb legyen, ez a kezdetek óta rejtélyes és szövevényes a mérnökök képességeivel együtt. Most tesztelgettem a foglalást, ha követem kedves Yisha elmaradt menstruálásnak köszönhető agresszív hozzáállását, és péppé lövőm a hajót beleértve a dronpadot is akkor az űrgyalogság veszteség nélkül elfoglalja a ladikot, de a dronok elvesznek. Viszont ha nem hajtom végre nyuszóka óhajait akkor súlyosan megcsappan a gyalogok száma, kétszer is végigjátszottam más-más hajókkal. Ez egy csapda, választani kell, gyalogság épsége, és a dronok megóvása között.
A kamu hegesztő csapat, úgy tesznek mintha dolgoznának (ezt jó lenne ha orvosolnák, csak a deaktiválás, utána pótlás segít). A mérnökökkel is kezdhetnének valamit, meló előtt sokáig kávéznak analizálás címszó alatt.
Jóformán minden részéhez hozzányúltak a megjelenés óta, van amit nehezítettek (elb@asztak), de sokat javítottak az ingerszegény környezeten, egy-két dolgot leszámítva egész pofás és játszható lett. Figyelmedbe ajánlom Kisviku írását (jó lenne fent a bannerba kirakni) #5069 Modokat legegyszerűbben a Steam műhelyben tudsz hozzáadni, csak rákattintasz a kiszemelt modnál a "Feliratkozás"-ra, vagy a Nexus oldalról letöltöd és bemásolod a játék könyvtárában levő "extensions" mappába (ha nincs létrehozod). Azt, hogy mit érdemes, saját igényed szerint döntsd el, egy-két mod amiket én és talán a többiek is biztosan használnak: A nagy hajók leszállóplatformját változtatja meg:Capital Ship Bridge A Borzra 6 helyett akár 15 főt is bezsufolhatsz:More Crew Ezzel a karakterek képességei válnak láthatóvá:Show Skills A Borz bányászlézerét lecserélheted erre a javító (hegesztő) lézerre:Welding Laser Ha nagy álmaid vannak és szeretnél saját hajógyárat:Player Shipyards A Xenon hajókat ezzel a moddal tudod elfoglalni:Xenon Hunt 2 Utoljára szerkesztette: dimre, 2015.04.11. 15:29:04
modokat hogy lehet hozzá adni és miket érdemes hogy szebb és jobb legyen mint amilyen?
Saját hülyeségemből tanulva rájöttem, a múltkor frissen foglalt hajót akartam equipelni dronokkal, persze sz@rrá lőttem a dron köpködőjét. Ha nem piszkáljuk akkor ha van neki kiengedi a hegesztőbrigádot, amik foglalás után meghülyülnek, csak repkednek a hajó körül de nem javítanak, viszont ha szétlőjük akkor az összes hajóban levő dront elveszítjük, eltűnnek. A menüben észre se vettem a squad opciót, kösz a tippet.
Kezdtem egy új játékot szabadúszóként, kicsit szokatlan, hogy a PMC nem utál, sőt már szövetséges státuszban vagyok náluk, rajtuk kívül is van mit aprítani, a kalózok (bármely frakció) nagyon aktívan támadnak bárhol. A tepsikről átszoktam a tituszokra, és a repülő csészealjakra (Phoneix, gond nélkül leamortizál egy tituszt, sajnos megtapasztaltam), mindkettő annyira csúnya első ránézésre, rútságuk ellenére nagyon hasznos szállítóeszközök. Hát nem gyönyörű az édes ?
Volt egy kis pity-puty, kalózok, xenonok egyszerre támadták a PMC tőzsdét (lebontották 51%-ra!!!), kétszer kellet újratöltenem (a rohadt pajzsdronokat vissza kéne csinálni, ne repkedjenek, nagyon idegesítő), de megérte öt vadászt, és rengeteg kütyüt szedtem össze, egy órán keresztül csak a konténereket gyűjtöttem.
Hajófoglalásnál sztm annyi változott, hogy a katonai ladikokat kell jobban szétlőni az erősebb szerkezet és pajzs miatt. Utoljára szerkesztette: dimre, 2015.04.11. 12:37:11
Sziasztok sokat változott a játék megjelenése óta? mi az ami jobb lett benne?
Majd megnézem legközelebb, hogy a billentyű működik-e. Nálam ilyenkor az egérmutató mozog, de minden inaktív. Menet közben (miután betöltöttem az aktuális mentést) már nincsenek vele problémáim. Menü mizériák mindig voltak a játékban, főleg a módosításokkal szoktak összeveszni.
Jó hogy valaki felvilágosított az új foglalási rendről. Biztos ami biztos én 20% környékére amortizálom az áldozatot, plusz minden kilógó vackot leszedek, kivéve az emlegetett drón kivetőt. Yisha meg nyafogjon csak. Legfeljebb meghekkelem, ha nagyon szépen kéri. Nem olyan nagy kihívás, de jóval több törődést igényel egy-egy művelet. Lesz kedven rámegyek a nagyhalakra. Csak úgy viccből!
Nem tudom egyre gondolunk-e,de engem valamelyik nap azért lőttek szét,mert a menüben kotorásztam.Mikor elkezdtek lőni,kiléptem gyorsan,de semmire sem reagált.Próbáltam kínomban autopilotára váltani,de az sem segített(természetesen).Újratöltés lett a vége:(
Hamarabb járt a szám, mint az eszem. Működik a drón telepítés, amennyiben a frissen foglalt, vagy egyéb okokból nincs szétlőve az alany Drónkivetője! Bocsánat a rágalmazásért.
Azt a ficsőrt, hogy a nem rajban levő hajókat is egrecérozhatod, ki lehet kapcsolni a menüben! Ha neked úgy jobb. (Nekem jobb...)
Érdekesség. Egy akármilyen állomáson megjelentethetnek a helyi rosszfiúk (Albániában a Szuvenír Szundi-k) küldetéseket, ami rendre abból áll, hogy lőj le néhány civil hajót. Értelme ugyan nincs, de a véristvánoknak jó lesz c-vitamin helyett. Másik. Betévedt Drágakő Kézművességbe egy PMC Tarhonya, hogy rendet vágjon a HOA hajók között. Egész addig virgonckodott, amíg meg nem jelent a helyi rendfenntartás egy Aranka és a sleppje képében. Gondoltam ez érdekes lesz. 80 másodperc alatt szedték szét! Az Arankának 80 százalékra esett a pajzsa. Talán két-három vadászát lőtte le. Ennél erősebb hajónak képzeltem a Tarhonyákat! Harmadik. Betöltésnél, amikor elérkezünk a menübe, a játék elveszti az uralmát a gép felett. Mintha valaki taszkot váltana. Ellenben játék közben nem tudok taszkot váltani.... Nem tudom, hogy ez új ficsőr, vagy csak nálam kócolódott össze a rendszer.
A drónokkal én is megszívtam, az előző patchnél még lehetett equipelni.
Jó is meg rossz is a trade menüben most már nincsenek benne a katonai hajók, viszont ha egy trade hajónak adsz egy utasítást akkor átteszi a sor végére, idegesítő mikor ki kell keresnem harminc hajó közül, addigra már jól összekutyulta a listát. Régen (csak ezért volt jó a squad) maradt sorban, ahogy én összeállítottam.
Cáfoljatok meg, de mintha belebabráltak volna a grafikába. Valahogy furcsa érzésem támad amikor elrepültem a hajóim mellett, mintha élesebbek lennének a vonalaik. De ami biztos: A hajtóművek is fokozatosan épülnek fel (vizuálisan) miközben javítják őket!
És, hogy ne legyen hiány nyavalygásból se: Nem lehet drónokat telepíteni egyik hajóról a másikra. Hiába próbáltam a frissen foglalt Tituszt felkantározni fél órán keresztül. Nem ment. Ha a "másik hajót" kérem meg, hogy passzoljon át drónokat, akkor eleve nincs olyan lehetőség, hogy telepítse, mint drónt. Ha a célhajót kérem meg (foglalt Titusz) akkor van olyan sor, hogy equip, de nincs kiemelve (nem kék) Ennél fogva nem is lehet a tranzakciót lebonyolítani. Régebben olvastam ezzel kapcsolatban bejelentéseket a Zegó honlapján, de nem értettem, mert nálam működött. Hát most megjavították így nálam nem megy!
Az aktuális állomás építészével kell beszédbe elegyedni, építési munkálatok kapcsán. Mintha építkezni szeretnél. A listában ügyesen kattintgatva aktívvá válik alul a javítás gomb. A többi mint a megszokott. Lehet külön a részegységeket javíttatni, vagy egyben az egész hóbelevancot.
Nekem maga a hajócsata személy szerint negyon megnyerte a tetszésemet. A sérült állomást hogyan lehet megjavítani?Nem látok rá parancsot,vagy csak én nem veszem észre?
Nekem egy rendszer is elég szinte,mivel olyan szinten nehéz a rendszerek közti mozgás.Ugrások között várni is kell elég sokat,így elég nehéz a kapuig is elvrgődni.Kár hogy nem lehet legalább a kapuig elugrani bármelyik szektorból.
Megnéztem ezt a Transcend modot, három rendszer van lúréból klónozva állomásokkal együtt más háttérrel, kettőben vannak gyárak a harmadik üres. A háttér miatt szép lehet egy ideig, amúgy semmi extra nincs benne. Érdekes még a kaput se találtam meg, de már egyik gyáram hajója odament kereskedni.
A lúréból teladikhoz vezető kaput meg nem találom, pedig már körbejártam nagy részét. A 3.0 patch után újra fel kell fedeznem a galaxist, a gőzben is teljesítménynek számít. Utoljára szerkesztette: dimre, 2015.04.02. 21:33:28
Megvan az édes , hosszú menet volt, de én a biztonságos szex híve vagyok.
Zseniális ötlet! Ezerszám van kacat a borzomban. Mobil HQ-t lehetne kreálni belőle! :-) Nem kellett jóstehetségnek lenni hozzá, hogy nekimész az Ilonáknak. Ha végeztél ajánlom figyelmedbe a Leviatánokat! Ha berakod a módosítást, akkor a gépek is használni fogják...!
3.53 Rilíz! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2015.04.02. 18:51:02
A Xenon 2 mod egyik változtatása a leszálló platform átkerült a hajó elejére, Icukánál is.
Az ellenállási képességet megdobja az a pár gyalogos, amint ledobtam a saját gyalogságomat eltűntek, legalább veszteség nélkül megúsztam ...
Persze arra tévedt Icuka is, első nekifutásra elvéreztem mert megálltam egy pillanatra célt kijelölni a hajón, a kezdetek óta nehézkes Utoljára szerkesztette: dimre, 2015.04.02. 15:41:38
Az elején még igen, utána leszoktam a féktelen pusztításról, most ismét rákényszerül az ember, másképp esélytelen hajót foglalni. Nagyon belenyúltak a mérnökök lelkivilágába, sok-sok percen keresztül csak analizálja a roncsot mielőtt javítani kezd. A hegesztőlézert viszont erősítette a modder, ha besegítek a javításba pillanatok alatt meghegesztem akár egy nagy batár pajzsát, szerkezetét is. Úgy lenne reálisabb, és értelme, ha azt a sok bisz-basz hajó, fegyver alkatrész kütyüt amit gyűjtögetünk a borzzal fel lehetne, kellene!!! használni javításra, nem csak a kereskedőknek tudnánk eladni.
Neked! Mert te eddig is így csináltad! Én eddig amit tudtam, érintetlenül hagytam az áldozaton, hogy ne kelljen a javításával bajlódni. Így viszont túrázhatok.
A Transcend már túl erős módosításnak tűnik. Nem kísérteném az istent.
A térkép jobb alsó részén levő TRANSCEND modot próbálta már valaki ?
Végre összeszedtem a hashajtóhoz a cuccokat
Azért a régi hiba még mindig fennáll, most már legalább láthatjuk a bazi nagy piros rácsot , de ugyanúgy ki kell menni a zónából ahogy régen.
Ez is bugos, lehet a mod miatt (felhúztam a hajógyárat fullosan, mégse érzékeli, az alap gyárakat igen)
Tegnapi termés egy része , muszáj mert hullanak a hajóim rendesen, köszönhetően a Galaxy Station Range modnak, és a PMC irántam való szeretetének. Lenyúltam tőlük nyolc hajót, egy tarhonya, három vastag, két vékony harci tepsi, és két sima tepsi. A bádogmancim egyetlen gyalogost sem vesztett, bevált az xml szerkeztés, igaz mindegyik hajót fémig levakartam, és a hajótesteket is rendesen lezúztam, Yisha lúvnya nem tudott semmi feladatot adni foglalás alatt, csak a trójai drónnal kellett párszor hekkelni. Azzal, hogy változtattak pár dolgon, nem lett nehezebb hajót foglalni csak másképp kell csinálni, a tarhonya hámozással együtt kb. öt perc volt. Utoljára szerkesztette: dimre, 2015.04.02. 03:30:25
• Improved extension handling so that loading order of mods now follows defined dependencies. • Fixed several of the most common remaining causes of crashes. • RC2 Fixed capital shield being unable to boost if they have no shields (fix in 3.51 did not work in all cases). • RC2 Fixed broken buttons on player ship entry in encyclopedia. • RC2 Fixed rounding error relating to upgrade counts. • RC2 Fixed missing text truncation for objectives in Mission Manager.
Nem lett az annyira elbaszva szvsz
Siman le lehet barmelyik hajot amortizalni 60 ala, oda meg nem kell elite marine team Egyebkent tul OP ez a foglalas, penz is ebbol jon a leggyorsabban
Rég jártam erre, de olvasgatom a hozzászólásokat.Hát igen, a hárompontnulla áldása hogy elb*ták a foglalást. Amúgy a pontszámos megoldás nem rossz, csak xml szerkesztés nélkül nincs esélyed felvenni normális katonákat. Megnyílt már a kapu Serpent's Tail-ben?
Igazad van. Elkényeztettek minket egy jó ideig, amíg csak gondolni kellett rá és máris a miénk volt a kiszemelt áldozat. X3-hoz képest még így is könnyebb a foglalás! Viszont a pajzs erősítésre kitalálhatnának egy köztes megoldást, mert egyre többször aláznak meg. Egy "jobban szervezett" 3-4 fős raj is megfingathatja az embert. Nem is beszélve egy "K" kb 20-as sleppjéről! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2015.03.30. 16:44:53
Sziasztok! Ez a hajófoglalás még mindig nem túl jó.Ha én beküldenék a valóságban katonákat valahová,nem azért tenném hogy felrobbantsam őket. Illene automatikusan abbahagyni a tüzelést,főleg hogy nem tudom csoportokba szedni a hajókat,és egyenként kell állítgatni őket.
A hajófoglalást megoldottam, de az ellenállási képesség figyelembevételével mindig könnyűnek tűnik, még Icukát nem próbáltam magamévá tenni, a hámozás a nehéz, nem a foglalás. A bádogmanci (marine officer) összes skilljét felhúztam ötcsillagosra, felpótoltam a gyalogságot őket is átszerkesztettem. Rögtön egymás után Két tarhonya simán ment, utána három titusz, maradt öt gyalogosom az ötvenből. Amikor a tituszokkal foglalkoztam (fejlesztett boss küldetés, elég nehéz, 6+3 zóna patrol a végén meglepi, ez négy titusz kb. húsz vadásszal körítve, esetenként Olmekron vagy Fulmekron védi a tituszt), egyik Icukám ott bányászott a közelben, persze rendesen üdvözölte tituszkát, a gyalogságom már behatolt a hajóba, Icuka védelmi tisztje támadásra volt beállítva, ahogy átállítottam védelemre rögtön abbahagyta a tüzelést. Ez kellemes meglepetésként ért, végre valami ami normálisan működik. Igazából a nagy hajókkal nincs bajom, sok fedezék van rajtuk, a vadászok ha sokan vannak, pillanatok alatt szét szednek, és nincs menedék előlük. A titusz termés (javítás miatt beraktam ezt: Engineer 100% eddig bevált)
Ami nagyon idegesítő már elég rég óta, az npc-k pofázása amit nem lehet átlépni sem bármi mást csinálni, pl. húsz vadász hozzárendelése egy gyárhoz, egyesével egy örökkévalóság, ezt már orvosolhatnák.
Ez is régi bibi, egy helyben állva leolvad a segge az "utánégetőtől"
Version 3.53 RC1 (193468)
• Improved extension handling so that loading order of mods now follows defined dependencies. • Fixed several of the most common remaining causes of crashes.
Igy van Barmelyik hajo vedelmi ertejet le lehet tolni 40 korulire, csak szet kell rajta loni mindent meg a hullt is 10 % kore tenni es mehet is a foglalas
A foglalást nagyon átírták. nehezebb lett, de még mindig könnyű, ha tudod hogy működik az új. lényegében minden hajónak van egy védelmi értéke, ezt te is megtaláltad, és neked egy támadó értéked. Az utóbbit megnézheted a borz tulajdonságainál. ha a védelem jobb, mint a támadó értéked. akkor nincs sok esélyed. csupa zöldfulűeknek 25 az értéke egy 5* teszttel.
támadó értéked egy sikeres foglalás után javul azzal, hogy a katonák szintet lépnek. nagyon fontos egy jó tiszt hozzá. a skillek már számítanak.
a védelmi érték csökkenthető a fegyverek lelövésével, és a hajótest sebzésével. A drónok is számítanak, ezért a bányászhajót úgy tudod csak elfoglalni, ha egy picit előkészíted. lelősz minden fegyvert, pajzsot drone bay -t, mindent. és addig lövöd a csupasz kasznit, amíg az ellenállása kisebb, mint a támadó értéked.
A téli álmodból ébredve, kicsit más világra pislogtál!
Hát igen! A pajzserősítők és a gyalogosok. Nem úgy van már mint régen; Gyere cipó hamm bekaplak! A drónokat már nem is használom, mert nem bosszantom magam velük, de a katonáknak kifejlesztettünk itt egy orvosságot. XML!!! Egyszerűen át kell csoportosítani őket tapasztaltakká! (Mivel suttyomban fejlődnek) Az ellenállási képességet lehet befolyásolni. Minél több ágyút, pajzsgenerátort, csilingelő l.fszt szedsz le a célhajóról, annál jobban csökken. Ezzel együtt nagyobb hangsúlyt fektettek a foglalás közben a rima által adott utasítások betartására! Einstandondolt Ilonáktól el lehet búcsúzni!
Hogy a csendet megtörjem, pár nap alatt sikerült felidegesíteni magam. Két dolog ami nagyon b.... a lelkivilágomat, a lónemiszervéért kellett animálni a pajzstöltő dronokat, régen olyan jól működtek, most menet közben ha pont átlépek egy zónahatárt, és kinn van(nak) akkor eltűnnek, q.. jó lehet másikat venni. A másik, a saját mérnökeim miért nem javíthatják meg a borzt, a verejtékesen megkeresett pénzemből élnek a nyomorultak, ez nagyon kiverte a biztosítékot nálam. Egyéb siralmaim, jó lenne ha hajóvásárláskor, amikor többet veszünk ugyanabból a típusból, akkor sorszámozná (lajstromszám), persze a változtatás lehetőségével, ne nekem keljen már egyesével több tucat hajót megkülönböztetnem (régebbi részekben volt, igaz az meg túl volt bonyolítva). A karakterek még mindig egy nyugdíjas otthon lakóira emlékeztetnek, nem hiszem el, hogy nincs egy face generátoruk. Az űrgyalogságot is elcseszték, nagyon legyengítették, miért nem a hajók védelmét erősítik, ezt a csenevész hajót kb. nyolcszor próbáltam elfoglalni zöldfülű gyalogsággal, mindhiába. Ne csak sírjak, drágaságaim egy kis csoportja
Tituszos Boss, az persze nincs benne, hogy egy Fulmekron védi
Ez is újdonság nálam, ellenállási képesség, jó lenne tudni a számok értékrendjét (min.-max.)
Volt egy kis buli amíg épült a hajóm (lusta voltam elmenni a saját gyáramba), a junosztyon látszanak a hősi maradványok, a gift-ekhez jól jött a sok talált tárgy
Icuka és Chaser munka közben
persze, bőven van pénze, a benzines kérdést meg nem vágom :P
Kötelező kérdés: (Benzin van benne?) Pééézt adtál a gazdasági igazgatónak?
Epitettem omicronba egy hw suppliert, engedelyezve van hogy masok is kereskedhessenek az allomassal de senki nem hord oda semmi pedig feltoltam mar az arakat maxra, megjelennek a trade menuponban is, talalkozott mar vki hasonloval?
• Fixed a problem loading plot savegames made in versions created prior to 3.51 while player ship docked.
Note: Although this above fix includes code to restore Yisha and associated menu functionality in the above scenario, we strongly recommend that you use only savegames that were not affected by it if at all possible.
Your savegame is affected only if:
• Your savegame was started as a plot game prior to 3.51. • You saved that savegame while docked prior to 3.51 and then loaded that savegame into 3.51.
It is not affected if:
• Your savegame was started as a non-plot game. • Your savegame was started as a new game in in 3.51. • You started your game prior to 3.51 but you were not docked when you loaded your savegame in 3.51.
Még a 351-et sem próbáltam ki! Csak tudnám mibe nyúltak ennyire bele, hogy vért izzadjanak a kijavításával?
Csak azt veszi "elfoglalásnak"! Meg a találtakat. Annak idején én is rácsodálkoztam, hogy pár elfoglalt hajóm volt csak, az acsívment szerint. Pedig csak teherhajómból több volt és egyiket sem vettem!